Лидерът на хотелиерския съюз лобирал за финансова компенсация от Швеция за камериерката

Лидерът на хотелиерския съюз лобирал за финансова компенсация от Швеция за камериерката

Благой Рагин
Благой Рагин
Председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин, който тази сутрин в телевизионно интервю предложи инцидентът с ритника от шведски турист да отшуми възможно най-бързо, за да не навреди на бизнеса, е лобирал пред шведска компания да овъзмезди финансово пострадалата от ритника българска камериерка, съобщи dariknews.bg.
"На 19 юни пристига най-голямата шведска фирма да награди пет хотела за лоялност и заслуги за бизнеса, който са реализирали през 2016 г. Те искат да работят с нас. Помолих шведите да поканят пострадалата българка, да й се извинят, да се даде някаква сума, но не като подкуп, а като жест към нея, защото тя не е виновна. Просто е станала жертва на този вандализъм", каза Рагин пред радиото.
По повод гневните реакции в социалните мрежи на призива му случаят да се омаловажи, Рагин каза, че е изразил притесненията на колегите си, които работят на шведския пазар, за бизнеса им и напомни, че плащат данъци и осигуряват работни места.
Камериерката пострада на 4 юни в Слънчев бряг, когато 53-годишен турист без повод я изпрати в безсъзнание с ритник. Според членове на персонала туристът, който дошъл на почивка с брат си, се държал агресивно и неадекватно още при пристигането си. Мъжът е бил задържан за кратко от полицията след инцидента, след което е бил пуснат и е продължил почивката си. След като клип от охранителните камери в хотела, на който се вижда случилото се, изтече в медиите, прокуратурата поиска нов арест и постоянна мярка "задържане под стража".