Наредба ще задължи общините да преминат на екологичен транспорт

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    Браво герб - избихте рибата. Как това ще стане в Трън например ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 683 Неутрално

    . Документът е качен за обществено обсъждане на сайта на министерството, като целта е да бъде приет до края на юли."Идеята е добра,добре е,че ще има обществено обсъждане,още по добре ще е ако това обществено обсъждане има някакво значение.

  3. 3 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Тази наредба разчита на грешни данни и това ще я доведе до неработене. Първото нещо, което е ужасно важно - трябва да имаме реална представа за броя на хората и превозните средства в едно населено място, такава няма. Второ, в тази част, която прочетох(не съм цялата), не виждам да се разграничават по какъвто и да е начин общинските центрове от останалите градове, а нормално един общински център е по-натоварен от друг град в същата община. Ясно се виждат занижени норми за София - 600 транспортни единици(400-450 леки автомобила) на 1000 души, като само регистрираните автомобили в София са към 560 на хиляда, без да отчитаме и прииждащите. От друга страна се залага, че по селата ще има по 10-20 електрически превозни средства на 1000 души, което е близко до абсурда, особено при сегашния ни жизнен стандарт. Най-лошо впечатление правят мотивите, които за наредба от 158 члена с множество алинеи и точки, са "цели" 3 странички.

  4. 4 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 616 Разстроено

    До коментар [#2] от "chicago514":

    Всеки нормативен документ трябва да мине през обществено обсъждане, но ужасно често то е само проформа, както най-вероятно и ще е сега, след като се канят да края на юли да е приет.

  5. 5 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Дали не е за отчитане на дейност?

  6. 6 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#2] от "chicago514":Всеки нормативен документ трябва да мине през обществено обсъждане, но ужасно често то е само проформа, както най-вероятно и ще е сега, след като се канят да края на юли да е приет.
    —цитат от коментар 4 на ivanko77
    Ами да,доста често се получава така и после приетите закони се оказват неработещи именно защото не е взето в предвид общественото обсъждане и се налага нови харчове за нови закони.

  7. 7 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#5] от "stedim":

    Може и да греша, но най-вероятно са изтървали някой срок, както гледам с електрическите автомобили и сега се опитват да го оправят.

  8. 8 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#6] от "chicago514":

    Всъщност почти винаги има "обществено обсъждане" с неправителствения сектор или заинтересованите страни, но реално рядко е истинско обсъждане, а още по-рядко се приемат промени. Най-тъжното е, че и държавната администрация не иска да спазва законите, например този за нормативните актове, а гледа как да ги заобикаля, а после хората защо не спазвали. В дадената ситуация ми е интересно кои са били обществените организации, с които е писан закона.

  9. 9 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#3] от "ivanko77":

    Вероятно са имали предвид част от обществения транспорт да стане електрически. По-скоро, може би са го имали предвид, щото явно им е много объркано в главите на авторите на идеята. За велосипедния транспорт, вече хич не мога да се сетя, как общината ще го въвежда, може би да задължи общинските служители по 4 часа на ден да карат рикша с колело и да бъдат такси. Може пък журналистът да не е разбрал, че идеята е, да задължат общините да строят, зарядни станции, велоалеи и други такива удобства. Ама за пешеходните зони, колкото и да съм добронамерен, не можах да си обясня, кое му е екологичното, да затвориш някоя улица и колите да минават по някой километър повече, за да я заобикалят?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #