За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноБраво герб - избихте рибата. Как това ще стане в Трън например ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!chicago514
Рейтинг: 683 Неутрално. Документът е качен за обществено обсъждане на сайта на министерството, като целта е да бъде приет до края на юли."Идеята е добра,добре е,че ще има обществено обсъждане,още по добре ще е ако това обществено обсъждане има някакво значение.
ivanko77
Рейтинг: 616 НеутралноТази наредба разчита на грешни данни и това ще я доведе до неработене. Първото нещо, което е ужасно важно - трябва да имаме реална представа за броя на хората и превозните средства в едно населено място, такава няма. Второ, в тази част, която прочетох(не съм цялата), не виждам да се разграничават по какъвто и да е начин общинските центрове от останалите градове, а нормално един общински център е по-натоварен от друг град в същата община. Ясно се виждат занижени норми за София - 600 транспортни единици(400-450 леки автомобила) на 1000 души, като само регистрираните автомобили в София са към 560 на хиляда, без да отчитаме и прииждащите. От друга страна се залага, че по селата ще има по 10-20 електрически превозни средства на 1000 души, което е близко до абсурда, особено при сегашния ни жизнен стандарт. Най-лошо впечатление правят мотивите, които за наредба от 158 члена с множество алинеи и точки, са "цели" 3 странички.
ivanko77
Рейтинг: 616 РазстроеноДо коментар [#2] от "chicago514":
Всеки нормативен документ трябва да мине през обществено обсъждане, но ужасно често то е само проформа, както най-вероятно и ще е сега, след като се канят да края на юли да е приет.
stedim
Рейтинг: 427 НеутралноДали не е за отчитане на дейност?
chicago514
Рейтинг: 683 Неутралноivanko77
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#5] от "stedim":
Може и да греша, но най-вероятно са изтървали някой срок, както гледам с електрическите автомобили и сега се опитват да го оправят.
ivanko77
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#6] от "chicago514":
Всъщност почти винаги има "обществено обсъждане" с неправителствения сектор или заинтересованите страни, но реално рядко е истинско обсъждане, а още по-рядко се приемат промени. Най-тъжното е, че и държавната администрация не иска да спазва законите, например този за нормативните актове, а гледа как да ги заобикаля, а после хората защо не спазвали. В дадената ситуация ми е интересно кои са били обществените организации, с които е писан закона.
usero
Рейтинг: 719 НеутралноДо коментар [#3] от "ivanko77":
Вероятно са имали предвид част от обществения транспорт да стане електрически. По-скоро, може би са го имали предвид, щото явно им е много объркано в главите на авторите на идеята. За велосипедния транспорт, вече хич не мога да се сетя, как общината ще го въвежда, може би да задължи общинските служители по 4 часа на ден да карат рикша с колело и да бъдат такси. Може пък журналистът да не е разбрал, че идеята е, да задължат общините да строят, зарядни станции, велоалеи и други такива удобства. Ама за пешеходните зони, колкото и да съм добронамерен, не можах да си обясня, кое му е екологичното, да затвориш някоя улица и колите да минават по някой километър повече, за да я заобикалят?