Кампанията "Герои на деня" на Noble graphics за "Дневник" с четири рекламни награди (и всички победители на ФАРА)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 229 Неутрално

    За нещо толкова краткотрайно като тази кампания са учудващи тези цели 4 приза, но да приемем, че са заслужени. Като няма какво друго, явно трябва да се награждава и малкото, което се създава в българското уеб пространство. Което съвсем не значи, че кампанията не бе готина и симпатична.

    По-любопитно за мен би било колко награди ще вземе новият дизайн на "Дневник", след лавината от коментари на съфорумци, както и на мен самия, че предишният беше в пъти по-приятен и най-оптималното решение е връщане към него, с някои екстри от този.

  2. 2 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Нямам думи.Този материал ме разтърси изоснови.Още плача.

  3. 3 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 774 Весело

    До коментар [#1] от "Читател":

    Ми няма го в : Категория "Дизайн и текст" ,нормално:))))

  4. 4 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 506 Весело

    Този цирк "ДЪРА-БЪРА" още ли продължава?! Мислех, че титаните на "рекламистката" (Бахти и думата, брат!) мисъл са се отказали да си раздават поредните нищонезначещи награди (300 категории и печелившите - между 3 и 5 агенции). Преди поне се напиваха и надрусваха нейде на плажа, а сега - у Филибето. Но пък там жените са най-арни, както би рекъл Франк Лойд...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на nuevitas
    nuevitas
    Рейтинг: 174 Любопитно

    не разбирам за какво и как се ползват стикери във вайбър? :о

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 758 Весело

    “”Медийна кампания – Услуги” - Няма награди”

    Очевидно участниците са переяли от призове!

    I Want To Believe




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #