"БНП Париба Лични финанси" отхвърли обвиненията, че заблуждава клиентите си

"БНП Париба Лични финанси" отхвърли обвиненията, че заблуждава клиентите си

"БНП Париба Лични финанси" отхвърли обвиненията, че заблуждава клиентите си
"БНП Париба Лични финанси" отхвърли обвиненията на Комисията за защита на потребителите (КЗП), че заблуждавала клиентите си, като предлага безлихвени потребителски кредити за покупка на стоки на изплащане, но с премълчано изискване за такса "ангажимент", която дори прави заема по-скъп, отколкото при наличието на лихва по него.
От КЗП уточниха, че това е нелоялна практика и са я забранили със заповед, която е потвърдена от Върховния административен съд.
От небанковата финансова институция разпространиха до медиите отворено писмо, в което подчертават, че не предлагат подобен потребителски кредит от 2015 г. До тогава пък този продукт е предоставян като потребителски кредит с 0% годишен лихвен процент, а не с 0% годишен процент на разходите, както е обявено от КЗП.
От "БНП Париба Лични финанси" подчертават, че наличието на такса "ангажимент" е било обявявано както в преддоговорната информация, така и на първата страница на договорите за отпускане на кредит.
Предлаганият кредит бил премахнат като услуга след няколко проведени изследвания на клиентската удовлетвореност.
"За нашата компания е изключително важно да бъдем максимално коректни със своите клиенти и те да го знаят – това е част политиката на отговорно кредитиране, която следваме", пише в съобщението на "БНП Париба Лични финанси".