За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
lz2
Рейтинг: 2128 НеутралноМалиии, 300 млн похарчени в северна България! Голямо охарчване бе софиянци!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Дедо Либен
Рейтинг: 1334 ЛюбопитноПървата снимка много прилича на кръстовището на бул. Кенеди в Истанбул при входа на тунела Евразия, който свързва Европа с Азия под Босфора!
virtual brain
Рейтинг: 662 ВеселоЧудесно отклоняване от проблемите описани в статията, софиянците са виновни. БЕЗполезен идиот
spring_va
Рейтинг: 627 НеутралноВ момента, на посочения участък има по две ленти в двете посоки. Според проекта обаче на същото трасе ще се изградят по пет (!!!) във всяка посока, барабар с отбивка за автобусните спирки от двете страни на булеварда. Не че няма чалъм за леко разширение, но май проектантите бая са се поизхвърлили с лентите ми се струва.
karabastun
Рейтинг: 1164 НеутралноНа рисунките булевардът няма нищо общо с реалната ситуация!
[email protected]Това не е Варна, а фантастичен филм за Варна!
Тарасконски
Рейтинг: 694 НеутралноСпоред мен Варна има нужда от такова нововъведение и то не само на бул Левски, но леко ме притеснява намесата на фирмите на Янко Станев.
Matematiks
Рейтинг: 168 НеутралноДо коментар [#3] от "virtual brain":
Определението за Варна, което е най реално:
Град, в който хората никога не можаха да простят на софиянци, че с гордост носят титлата „столичани“
ЙЕИ
Рейтинг: 114 НеутралноНай-фрапиращото е, че уж ще "освобождаваме движението", а в същност НИЩО такова.
И трите големи булеварда НЕ са организирани с детелини, а с включване на локални платна и сфетофарно регулиране, което създава тапите в момента.
Така ч пръснати наакерни пари и бъдещи ремонти. Същота като пръснатите пари на ул.Струга - вкл в Цар Освободител където се утрепаха 5-6 млн.
Вместо да се направи читав проект и парче по парче да се реализира
propeller
Рейтинг: 221 НеутралноМного красиви картинки. Само дето по волята на съдбата от 22 години живея в т. нар. Цветен квартал на стотина метра от спирката на стадион Спартак. Туй нещо хич не мяза на онуй другото нещо - действителността. Ако се направи толкова широк булеварда точно там, това означава в южна посока буквално да опре в стадиона, а в северна - в жилищните блокове. Хич не го виждам. Накрая лентите ще са по-малко, а усвоените пари - повече от планираното.
Да ни е честито. Така е тук в мутро-комунистическата столица на Варненската Народна Република, най-новата автономна област на СССР2, с лИбезното съдействие на Гроб
shisharko
Рейтинг: 380 НеутралноВъв Варна цари такава корупция и мащабно крадене, просто не знам как Европейската банка се е навила да дават заем. Ама то нали после гражданите ще го плащат...
brainless
Рейтинг: 114 НеутралноПроекта е повече от нереалистичен. За да се реализира, така както е даден на картинките, трябва да се съборят десетки големи жилищни сгради.
Александър Йорданов
Рейтинг: 694 НеутралноНе съм родом от Варна, но единствените, които носят гордо титлата "столичани" са тези, родени извън столицата. Often plays a very angry brute character, who swears a lot at people he dislikes
Matematiks
Рейтинг: 168 НеутралноДо коментар [#12] от "Александър Йорданов":
Е то личи, че не си и от София
Orchid
Рейтинг: 542 ГневноАз също не можах да позная булеварда по картинките. Не виждам как точно ще стане тази фантасмагория, най-вероятно отново има неотчетени частни терени, както и ненаправени елементарни сметки на пространството.
830 000 лв са приятна сума за набързо скалъпен проект, поредното замазване на очите, поредната кражба.
Не само велоалеите са абсурдни и практически неизползваеми. Варненската община за пореден път показва, че работи за да усвоява (=краде) едни пари, вместо да работи в услуга и улеснение на гражданите!
Вземете пример от някои бели държави, където движението е урегулирано и построено с мисъл за (слагам ги по приоритет): пешеходци, велосипедисти, автомобили!
hamiltonf
Рейтинг: 3839 НеутралноЗа тази визуализация ще бъдат "необходими" поне два пъти понече пари от обявеното...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБИндиана
Рейтинг: 434 НеутралноЯвно правителството е решило да подари 80 млн на местната номенклатура. Все пак избори идат. За града се предвижда още един мандат обещания.
bicheto
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#14] от "Orchid":
На такова хубаво и подробно изказване как се намери някой и минус да сложи ,абе личи си че пои форумите е пълно с платени мишоци и гъзолизци .
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 480 НеутралноАко някой от община Варна е искал нещо да направи реално за града досега щеше да го е направил. Единственото такова нещо са едни нови автобуси и тролейбуси, които се появиха по-малко от половин година след като дойде на власт Портних - т.е. почти без негово участие. Другото беше 3 месеца разкопано от Червения до Чаталджа. след което напльоскаха един асфалт за отрицателно време.
Какво като направи 1-2 км булевард Левски широк и с пресичане на две нива, като останалите булеварди са тесни, задръстенички и светофар до светофар. За да е ефективен широк булевард трябва да има кой да поеме тоя трафик. А освен Варненчик това не може да направи нито Сливница, нито Цар Освободител.
На Варна и трябва релсов градски транспорт, след като няма място за големи булеварди, които да поемат колите.
Александър Йорданов
Рейтинг: 694 ВеселоЗдравей, столичанин.
Often plays a very angry brute character, who swears a lot at people he dislikes
Ентусиаст
Рейтинг: 0 НеутралноМетро й трябва на Варна
Ентусиаст
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#20] от "Ентусиаст":
Или влак - преминаващ в метро в града (центъра)
billybadboy
Рейтинг: 114 ВеселоЕто как изглежда сега. Сами преценете може ли да стане като на картинките по-горе.
https://www.google.bg/maps/place/ %D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0/@43.2208127,27.9137831,68a,35y,231.11h,70.64t/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40a4538baaf3d7a1:0x5727941c71a58b7c!8m2!3d43.2140504!4d27.9147333?hl=bg
Роси
Рейтинг: 5408 НеутралноНяма страшно, парите ще бъдат изхарчени в срок.
tsyrvulan
Рейтинг: 168 НеутралноДано да стане като на картинките, ама е съмнително. Практиката до сега показва че нещата не се случват както се проектират, а някой път даже въобще не се случват. Споменатият бърз коридор е само един малък пример. Апропо, в проекта влиза и подход към втори мост над езерото/каналите. Някой във Варна да знае нещо за проект за изграждане на такова съоръжение?
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.historama
Рейтинг: 647 НеутралноДа не се окаже, че проектът пак е бил изготвян от някое проектантско бюро от българо-руския холдинг Химимпорт (ТИМ)?
historama
Рейтинг: 647 НеутралноАко живеехме в "бяла държава", само заради горната визуализация на т.нар. "бул. В. Левски до стадион Спартак" цацаратурата трябва немедлено да се намеси! И да задържат предоставилите тази визуализация или проект, защото той НЯМА как да се случи!
bombov_saruyar
Рейтинг: 907 НеутралноВизуализациите на новия булевард много приличат на 3-Д визуализациите на новия стадион Варна, който мошенгьорите пускат отвреме на време на публиката и който показва почти изграден стадион докато реално той е до кривата круша. Явно голяма част от парите ще отидат във същата мафия, която "строи" и стадиона.
Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.kokoto2
Рейтинг: 123 ЛюбопитноПроекта като цяло е недомислица. Булевард с три платна в посока, захранван с автомобилен трафик от кръгово движение - та този булевард винаги ще е празен(още повече, че е без светофари и ще се излиза бързо) = излишно хвърлени пари.
Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝМежду платната - канал! Добре де! Защо не го покриете? Така поне няма да давате пари за чистене. Ще може и да се свие средната ивица, а от там и целия булевард.
а за визуализациите...
- от къде ги взеха тези дървета? От джурасик парк?
- няма надлези за пресичане на булеварда пеш или с велосипед
- няма и да е осветен
Nikoi
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#20] от "Ентусиаст":
какво метро сънуваш ,цяла Варна върви надолу към морето ,навсякъде се напуква и свлачища ,града не е подходящ за подземна железница ,друго щеше да бъде да се изведе извън магистралата транзитния поток за Златните и нагоре , това щеше да облекчи много движението , сега първата тапа в града е още на първия светофар от магистралата на кулите , от там се получават колоните и така вървят из целия град ,другите тапи са на пътя за златните ,т нар кръгово , след това светофара на Бриз и след това серпентината на улица 2 ,където става чудо лятно време ,кола до кола ,миналата година имаше няколко съботи ,когато колите в две колони от златните до варна и обратно с часове чакаха , да се направят няколко отбивки с надлези на основните пътища ,така както е за Виница сега и Св Константин и нещата ще са ок ,защото Варна се нагъчка от блокове и къщи и нови граждани с мнооого коли ,в кл и 80-100000 руснака ,всеки един с джип или голяма кола .Няма да коментирам за пореден път пълната липса на инфраструктура ,улици и асфалт и смето извозване в кварталите след паметника на Бриз ,уникално положение ,събират се на най високо ниво данъци за десетки милиони ,от години няма нито една асфалтирана или отпочната улица , дупка до дупка ,макадам ,малки еднопосочни улички и пълна анархия ,всеки преградил с бариери ,огради където си иска и пълна липса на държава ,община ,някакъв контрол ,само се искат данъци ,които се крадат на 100% и не се влагат в нищо .
Nikoi
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#18] от "Oleg Shishmanov":
кой от руснаците живеещи в Бриз и Св Никола и Евсиноград ще се качи на релсов транспорт ,всички са в лозята на километри по черен път и карат джипове ,моля не приказвайте глупости ,има нужда от точно такъв булевард ,асфалтиране на целите квартали ,което Портних обеща за 2019 ,само не е сигурно за 2019 или 2119 ще станат нещата ,сещам се за едни китни квартали в Истанбул в посока Черно море , които са същите като във Варна ,но направени ,газифицирани ,къщички ,улички с перфектни настилки и паркинги ,кокетни къщички ,красота , а тук е ужас ,хората влагали огромни пари ,декара е 150-200000 евро ,къщите по 200-300 хил евра ,а инфраструктурата като гето в Рио ,ужас ,кой ще дойде вече да влага тук парите си ,руснаците бягат .
еМа
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#25] от "historama":
Няма лоша реклама!То това може да се провери и едва ли има смисъл от излишни спекулации. Тъмната сянка на кюфтето, която ще си прибере парите, обаче е друга. Изобщо не разбирам защо се допуска за пореден път участието на фирмите му.