Кампанията на "Дневник" "Изиграй ги" беше отличена на Effie 2017

Кампанията на "Дневник" "Изиграй ги" беше отличена на Effie 2017

Кампанията на "Дневник" "Изиграй ги" беше отличена на Effie 2017
Дневник
Кампанията на "Дневник" "Герои на деня – изиграй ги" бе отличена на наградите за ефективност на маркетинговите комуникации Effie 2017 със сребро в категория "Корпоративни комуникации" (в нея злато не беше връчено).
"Героите на деня - Изиграй ги" представи новия мобилен сайт на "Дневник" през есента на 2016 година със специална игра, а през март 2017 продължи със стикери във Viber, изтеглени над 235 000 пъти и използвани повече от един милион пъти в следващите три месеца. Кампанията беше реализирана от агенция Noble Graphics, а играта е разработена заедно със студио Robo. "Изиграй ги" е достъпна през мобилен телефон на сайта на "Дневник" тук.
В тази категория бронзовата награда Effie бе присъдена на Telus International Europe за кампанията "Мога там, искам тук" (агенция ББДО груп/Проксимити София).
Десетото издание на наградите Effie беше в сряда вечер в София. Най-важният критерий при оценяването на кампаниите е ефективността на комуникацията. Тази година в конкурса бяха връчени 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди в общо пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа".
Кампанията на "Дневник" "Изиграй ги" беше отличена на Effie 2017
Creative visual solutions
В категория "Стоки" златната статуетка получи кампанията на Carlsberg Bulgaria "Бомбичката се завръща", реализирана от агенция Noble Graphics. В категория "Услуги" първото място е за кампанията на Пощенска банка "Втора работа" (агенция ББДО груп/Графити ББДО. В категория "Промоции" отличието е за "Теленор България" за кампанията MyTelenor App (агенция DDB Sofia), а в "Социална, медийна, политическа" - за "Медиапул" и кампанията "Ти си това, което четеш" (Saatchi & Saatchi Sofia).
Noble Graphics беше отличена като най-ефективната рекламна агенция за 2017 г.
Статуетките донесоха на притежателите си и точки за националния Effie Index - България, както и за глобалния The Effie Effectiveness Index, който обобщава резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и публикува класация на най-ефективните компании, агенции и търговски марки. В българския Effie индекс за търговска марка "Дневник" е на трето място след Пощенска банка и "Шуменско".
В България конкурсът се организира от асоциацията на комуникационните агенции, по лиценз на Effie Worldwide Inc.
Призовите места в конкурса "Effie България 2017":

Категория "Стоки"

Златна награда Effie
Бомбичката се завръща
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД
Студио за видеопродукция и анимация: ROBO

Сребърна награда Effie
Бутилка ЗаВръщане
Клиент: The Coca Cola Company
Агенция: Noble Graphics
Медиа агенция: ZAC

Сребърна награда Effie
Там, където
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД

Бронзова награда Effie
Крадецът на ябълки краде най-доброто от момента
Клиент: Загорка АД
Агенция: All Channels Communication
Медиа агенция: МедиаС Ком
Продуцентска компания: Filmmaker

Бронзова награда Effie
Малко по-различна кампания на Старобърно
Клиент: Загорка АД
Агенция: All Channels Communication
Медиа агенция: МедиаС Ком
Продуцентска компания: Filmmaker

Бронзова награда Effie
World Class Bulgaria 2017
Клиент: Avendi
Агенция: A Team
Медиа агенция: Knoway
Медиа агенция: Аргент-2002

Финалисти
Магарешки неволи
Клиент: Санофи България
Агенция: Publicis Sofia
Медиа агенция: Zenith
Производство и дизайн: Уасаби

Не на дрогата
Клиент: Ростар БГ
Агенция: Nitram

Торти Неделя. И за малките моменти
Клиент: Неделя. The cake company.
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Heineken – The Phone Call
Клиент: Загорка АД
Агенция: Next DC
BTL: QWERTY
Медиа агенция: МедиаС Ком

Категория "Услуги"

Златна награда Effie
Втора работа
Клиент: Пощенска банка
Агенция: ББДО груп/Графити ББДО
Дигитална агенция: FCB Sofia
Медийна комуникация: Direct Media Kres
ПР и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София

Бронзова награда Effie
Голямото теглене
Клиент: Пощенска банка
Агенция: ББДО груп/Графити ББДО
Дигитална агенция: FCB Sofia
Медийна комуникация: Direct Media Kres
ПР и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София

Финалисти
Дори през зимата
Клиент: Lidl България
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Между другото може да платиш онлайн
Клиент: Мобилтел
Агенция: KNOWAY
Медиа агенция: Mindshare
Продуцентска къща: Чучков брадърс студио
Продуцентска къща: Фифт дигрии
ПР: Юнайтед партнърс

Категория "Промоции"

Бронзова награда Effie
MyTelenor App
Клиент: Теленор България
Агенция: DDB Sofia
Медиа агенция: PHD Bulgaria

Финалист
Топ 3
Клиент: Lidl България
Агенция: KNOWAY

Категория "Корпоративни комуникации"

Сребърна награда Effie
Герои на деня
Клиент: Икономедия
Агенция: Noble Graphics
Студио за видеопродукция и анимация: ROBO
Аудио студио: Brambar Studio

Бронзова награда Effie
Мога там, искам тук
Клиент: Telus International Europe
Агенция: ББДО груп/Проксимити София
Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД

Категория "Социална, медийна, политическа"

Сребърна награда Effie
Ти си това, което четеш
Клиент: Медиапул
Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia
Дизайн и анимационно студио: Four Plus Studio
Звукозаписно студио: Brambar Studio

Бронзова награда Effie
Наградите, за които да започне да се говори
Клиент: Българска асоциация на комуникационните агенции
Агенция: ББДО груп/Графити ББДО
ПР и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София
Дигитална агенция: МетодияУеб

Финалист
Търся втора работа
Клиент: Майко мила / Айрън бюти
Агенция: Noble Graphics