Кампанията на "Дневник" "Изиграй ги" беше отличена на Effie 2017

Кампанията на "Дневник" "Герои на деня – изиграй ги" бе отличена на наградите за ефективност на маркетинговите комуникации Effie 2017 със сребро в категория "Корпоративни комуникации" (в нея злато не беше връчено).
"Героите на деня - Изиграй ги" представи новия мобилен сайт на "Дневник" през есента на 2016 година със специална игра, а през март 2017 продължи със стикери във Viber, изтеглени над 235 000 пъти и използвани повече от един милион пъти в следващите три месеца. Кампанията беше реализирана от агенция Noble Graphics, а играта е разработена заедно със студио Robo. "Изиграй ги" е достъпна през мобилен телефон на сайта на "Дневник" тук.
В тази категория бронзовата награда Effie бе присъдена на Telus International Europe за кампанията "Мога там, искам тук" (агенция ББДО груп/Проксимити София).
Десетото издание на наградите Effie беше в сряда вечер в София. Най-важният критерий при оценяването на кампаниите е ефективността на комуникацията. Тази година в конкурса бяха връчени 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди в общо пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа".

В категория "Стоки" златната статуетка получи кампанията на Carlsberg Bulgaria "Бомбичката се завръща", реализирана от агенция Noble Graphics. В категория "Услуги" първото място е за кампанията на Пощенска банка "Втора работа" (агенция ББДО груп/Графити ББДО. В категория "Промоции" отличието е за "Теленор България" за кампанията MyTelenor App (агенция DDB Sofia), а в "Социална, медийна, политическа" - за "Медиапул" и кампанията "Ти си това, което четеш" (Saatchi & Saatchi Sofia).
Noble Graphics беше отличена като най-ефективната рекламна агенция за 2017 г.
Статуетките донесоха на притежателите си и точки за националния Effie Index - България, както и за глобалния The Effie Effectiveness Index, който обобщава резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и публикува класация на най-ефективните компании, агенции и търговски марки. В българския Effie индекс за търговска марка "Дневник" е на трето място след Пощенска банка и "Шуменско".
В България конкурсът се организира от асоциацията на комуникационните агенции, по лиценз на Effie Worldwide Inc.
Призовите места в конкурса "Effie България 2017": Категория "Стоки" Златна награда Effie Бомбичката се завръща Клиент: Carlsberg Bulgaria Агенция: Noble Graphics Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД Студио за видеопродукция и анимация: ROBO Сребърна награда Effie Бутилка ЗаВръщане Клиент: The Coca Cola Company Агенция: Noble Graphics Медиа агенция: ZAC Сребърна награда Effie Там, където Клиент: Carlsberg Bulgaria Агенция: Noble Graphics Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД Бронзова награда Effie Крадецът на ябълки краде най-доброто от момента Клиент: Загорка АД Агенция: All Channels Communication Медиа агенция: МедиаС Ком Продуцентска компания: Filmmaker Бронзова награда Effie Малко по-различна кампания на Старобърно Клиент: Загорка АД Агенция: All Channels Communication Медиа агенция: МедиаС Ком Продуцентска компания: Filmmaker Бронзова награда Effie World Class Bulgaria 2017 Клиент: Avendi Агенция: A Team Медиа агенция: Knoway Медиа агенция: Аргент-2002 Финалисти Магарешки неволи Клиент: Санофи България Агенция: Publicis Sofia Медиа агенция: Zenith Производство и дизайн: Уасаби Не на дрогата Клиент: Ростар БГ Агенция: Nitram Торти Неделя. И за малките моменти Клиент: Неделя. The cake company. Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia Heineken – The Phone Call Клиент: Загорка АД Агенция: Next DC BTL: QWERTY Медиа агенция: МедиаС Ком Категория "Услуги" Златна награда Effie Втора работа Клиент: Пощенска банка Агенция: ББДО груп/Графити ББДО Дигитална агенция: FCB Sofia Медийна комуникация: Direct Media Kres ПР и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София Бронзова награда Effie Голямото теглене Клиент: Пощенска банка Агенция: ББДО груп/Графити ББДО Дигитална агенция: FCB Sofia Медийна комуникация: Direct Media Kres ПР и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София Финалисти Дори през зимата Клиент: Lidl България Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia Между другото може да платиш онлайн Клиент: Мобилтел Агенция: KNOWAY Медиа агенция: Mindshare Продуцентска къща: Чучков брадърс студио Продуцентска къща: Фифт дигрии ПР: Юнайтед партнърс Категория "Промоции" Бронзова награда Effie MyTelenor App Клиент: Теленор България Агенция: DDB Sofia Медиа агенция: PHD Bulgaria Финалист Топ 3 Клиент: Lidl България Агенция: KNOWAY Категория "Корпоративни комуникации" Сребърна награда Effie Герои на деня Клиент: Икономедия Агенция: Noble Graphics Студио за видеопродукция и анимация: ROBO Аудио студио: Brambar Studio Бронзова награда Effie Мога там, искам тук Клиент: Telus International Europe Агенция: ББДО груп/Проксимити София Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД Категория "Социална, медийна, политическа" Сребърна награда Effie Ти си това, което четеш Клиент: Медиапул Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia Дизайн и анимационно студио: Four Plus Studio Звукозаписно студио: Brambar Studio Бронзова награда Effie Наградите, за които да започне да се говори Клиент: Българска асоциация на комуникационните агенции Агенция: ББДО груп/Графити ББДО ПР и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София Дигитална агенция: МетодияУеб Финалист Търся втора работа Клиент: Майко мила / Айрън бюти Агенция: Noble Graphics |