За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 506 Неутралноимат право на 250€ обезщетение, поемане на разноските за хотел у т.н !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einsteinморален победител
Рейтинг: 0 НеутралноНе се разбира много къде е хотела - около Чампино има доста, а билетът за автобус до летището е 2 лева. Едва ли са ги настанили много далече от летището.
Фактите, Санчо.dedoliben
Рейтинг: 2846 ГневноАйде пак драма голяма.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIИдва времето на правителственият самолет.
А някой се опитват да докажат че народът е беден,
Аз мисля че никой на никого не е длъжен има си регламент.
tucker case
Рейтинг: 672 Веселоот сия стаия иде да рече човек, че таа държава толку ногу добре се грижи за гражданите си, че секи път кога има отменен зарад мъгла полет се фърга да търси бусове и сулюшани, та да мое поданниците да са винаги сухи, топло облечени и добре нахранени... :)
Now what's a few miles between the beauty and the beast...dsv38562605
Рейтинг: 5 НеутралноСега, ако все още има мислещи журналисти, а не само преписвачи на сензации, някой ще провери във Flightradar24 колко самолета на Ryanair кацнаха в "гъстата" мъгла в периода между 07:20 и 07:50 (ще помогна - три). Може и да се запита компанията каква е политиката по отношение зареждането с гориво и защо когато чуят думите "сняг" или "мъгла" кацат на първото летище, което видят (в случая -Фиумичино).
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноПърво бяха 300, после 180, после 150, сега 35. Ще разберем ли накрая , колко са.
Момчил Костов
Рейтинг: 229 НеутралноИ на мен са ми отменяли полети, но - о, шок! - нито веднъж досега не писаха във вестника! Нито премиерът прати правителствения самолет да ме превози. Чувствам се дискриминиран!
svoboden
Рейтинг: 1180 НеутралноНе е работа на държавата да се занимава с логистиката на всеки. Мисля, че всички са наясно каква услуга могат да очакват на тези ниски цени!
kamenpavlov
Рейтинг: 720 НеутралноГолям рев - все едно са в Уганда
pspa
Рейтинг: 229 Неутрално5 евро в посока от Термини до Чампино струва билета за автобуса - не е голяма драма и не виждам смисъл от специално осигуряване на автобус. Осигуряват им хотел - супер, това е по-важното в случая.
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#9] от "kamenpavlov":
На чужд гръб и 100 тояги са малко! И на мен ми се е случвал отменен полет и никак не е приятно. Макар че първият път ми платиха ол инклузив в 5 звезден хотел на о-в Гуаделупа на Карибите. А вторият път (преди няколко месеца) ни осигуриха нощувка и храна в нормален хотел в Найроби, Кения. И в двата случая не бяха лоу кост, а Еър Франс и Кения Еъруейз. Пли всички други отменени или изпуснати полети са ми намирали нов маршрут. Вместо Париж - София, Париж - Мюнхен (Виена, Цюрих) - София. Вместо Париж - Банги (това е в Африка), Париж - Казабланка - Банги.
Гарван
Рейтинг: 790 НеутралноПри отказан полет заради мъгала - обещетение йок. Ганьо или е много глупав или е мазохист та при толкоз номера дет му върти тази компания да продължава да се натиска.
Незнайко
Рейтинг: 3012 НеутралноБоце защо не е натирил Спартан-а?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевlxg02562512
Рейтинг: 8 НеутралноАко беше България Еър, щеше да се вдигне такъв медиен вой и истерия, че ...
Аз само не разбирам защо посолството требва да им помага, нали уж ЕС е едно общо пространство, нека си трошат главите като са такива големи европейци ...
Гарван
Рейтинг: 790 НеутралноДо коментар [#11] от "vassilun": Дори и най-добрата компания може да откаже полет по една или друга причина. Разликата е ,че нискотарифните не са задължени да направят това което ще направят другите особенно реномираните компании за теб. Всяко нещо си има цена в края на краищата.
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#15] от "Гарван":
Не съм сигурен, но мисля, че и нискотарифните компании имат същите задължения към пътниците като традиционните. Икономиите си те правят от друго.
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 Неутрално"Който лети с лоу-кост, обикновено плаща повече."
Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!Древна китайска мъдрост.
Гарван
Рейтинг: 790 НеутралноДо коментар [#16] от "vassilun": Не в пълен обем. Другото е, че реномираните компании за доброто си име предлагат и повече от задължителното.
gianni
Рейтинг: 927 НеутралноТова са пълни глупости. Има си правила на ЕС, няма никакво значение каква е компанията. Прочетете първо правилата и после пишете.
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноЗначи задълженията на авиокомпанията са да бъде превозен пътникът от точка А до точка Б. В случая РайънЕр си изпълняват задължението няколко дни по-късно.
Разликата между една класическа авиокомпания и лоу-кост е, че класическата авиокомпания има споразумение за т.нар. интерлайнинг с други авиокомпании. Тоест ако например Алиталия трябва да отмени полет от Рим до София поради техническа неизправност на самолета, то тогава пътниците могат да бъдат пренасочени през алтернативни летища, примерно Рим - Париж - София или Рим - Амстердам - София (Алиталия е член на СкайТийм). Другото нещо е, че класическите авиокомпании разполагат с повече резервен ресурс и излизането от строя на един самолет обикновено не носи такива катастрофални последствия. Преди време трябваше да летя от Мексико Сити до Лос АНджелис с Аеромехико, които оперират всички полети в Северна Америка със Боинг 737. Такъв беше и самолетът даден в резервацията и при чек-ин, когато си избирах местата. Когато отидох на гейта, обаче, обявиха закъснение от час и половина и в крайна сметка ни натовариха на чисто нов 787 и комбинираха нашия полет със следващия, който беше 2 часа след нашия. Лоу-кост компаниите нямат такива опции. Там всеки самолет се използва 99.9% Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
stereoburn
Рейтинг: 229 НеутралноРайънеър са супер зле. Преди година и половина ми се случи абсолютно същото с тях. Дори същата дестинация. Разберете, че на Райънеър не им е изгодно да изчакват или пренасочват полети и по-скоро ще плащат обезщетения, които трябва да имате огромни нерви и търпение да си получите. Да не говорим, че те няма да включат въпросните 250 евро (ще ви върнат парите само за допълнителни нощувки и храна), защото според въпросната европейска директива, това обезщетение се плаща, само ако отмяната е по вина на авиокомпанията. В случая говорим за метереологична обстановка. Моят съвет е, ако летите с тях да имате едно наум.
spring_va
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#17] от "SCROTUS":
Който не лети с лоу-кост, мъгла не го хваща, нал тъй?
tucker case
Рейтинг: 672 Веселои под сия самолетажиийска статия се наблюдава влечение у коментиргащите да дотурат некоя и друга случка от техний летателнний искпирианс... нежели некой да помисли че са неккви кухи домоседи, а не са изръшкали по 10-15 обиколки на земното кълбо наяхали боинги и айробусове...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Подлизурко
Рейтинг: 395 ВеселоАми така е, като вкарахте СПАС в затвора, народа вече попада на истински мошеници и страда ли страда.
😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜А самоотвержните журналисти от дневник описват ли описват (ПАК) страданията на избралите ЕФТИДЖОСА ..............
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#22] от "spring_va":
Не е мъгла причината! Летището не е било затворено! Истинската причина е неясна.
neut
Рейтинг: 174 НеутралноНашенците търсят възможности да се приберат с други компании, а мъглата се отнася само за ,,Райънер‘‘
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restzle_platen_trol
Рейтинг: 450 НеутралноКоментарите под подобни статии ме убеждават, че българина е страхотен комплексар. Е да, ама европейците не са и затова ниско тарифните компании процъфтяват. За форумните ганьовци е много важно да обяснят, как не ползват ниско тарифки. За истинския европеец е много важно да пътува и да не плати 100 за нещо, което може да получи и за 20 да речем. И да, на няколкостотин полета има един два издънени, но хората са наясно, че подобни неща се случват. Ганьо разбира се не е.
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноХваща го. Разликата е в това какво се случва след като падне мъглата. Жокер: не е в полза на лоу-коста. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
spring_va
Рейтинг: 664 НеутралноЕ да де, ама в една друга статия от днес, форумните умници ни обясняват как и "Бълария Ер" не стават, защото еди си какво...
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноЗначи преди да се лепят етикети с лека ръка, нека да допуснем за миг, че различните хора имат различни критерии за избора на един или друг вариант. И през ума ми не минава да парадирам с пари или че не се возя на лоу-кост, защото там мирише на некъпано. Напротив, от многото години прекарани извън България, ако съм научил нещо, то това е, че хората с пари НИКОГА не демонстрират имането им и ВИНАГИ харчат парите си с разсъдък. Изключение - руската, балканската и арабската показуха. Ако видиш в Лондон златно Бентли или в Маями двайсететажна яхта - то със сигурност притежателя е руснак или арабин.
В този ред на мисли - аз няма да избера лоу-кост компания, защото:
- Времето на полета е обикновено или много рано сутринта, или много късно вечерта. Това е свързано с допълнителен разход за хотел.
- Не обичам да се ограничавам с багажа, таксата за багаж при лоу-кост обезмисля "ниската" цена на билета.
- Лоу-кост компаниите използват отдалечени летища с по-малко транспортни връзки, което, добавено към неудобното време на полета добавя разход за такси.
- Лоу-кост комапниите нямат интерлайнинг и трансферни услуги. Ако полетът включва няколко сегмента до крайната дестинация, то всеки сегмент се води като отделен полет. Това означава носенето на багажа от единия полет до другия и абсолютно никакви права при закъснение на предходен полет.
- Лоу-кост компаниите използват млад и неопитен кабинен персонал, което се отразява на всичко от обслужването до реакция при кризисни ситуации.
Та в този ред на мисли, петдесетте долара повече, които ще платя, ЗА МЕН си струват. За други - може и да не си струват. Ама хайде нека да дадем право на всеки да решава за себе си, м? Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
Peni Nikol
Рейтинг: 1682 НеутралноДа си търсят правата и обезщетения от "Райънер".
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.zle_platen_trol
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#30] от "SCROTUS":
Всъщност именно затова няма презокеански лоукостове. Лоукоста си е един въздушен автобус. Бърз и евтин, съответно абсолютно непретенциозен начин да достигнеш от т. А до т. Б. Разбира се, че всеки трябва да преценя според нуждите си и повярвай, коментара ми не е насочен към хора, които живеят зад океана и пътуванията им изключват ползването на ниско тарифки. Проследи внимателно коментарите и съм сигурен, че ще се съгласи с мен.
gobay
Рейтинг: 333 НеутралноПоредната трагедия публикувана и тълкувана.Каква нечувана в европейски,да не говорим в световен,мащаб трагедия!!!!Пълен ужас,за тотално обеднелите,според БСП,българи!!!
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноСпасителен самолет - само преди избори :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 617 НеутралноНапротив, има: Norwegian, WOW, XL Airways, WestJet. Level. Има колкото искаш.
Има хора, които рискуват и си купуват билет с Norwegian от Лос Анджелис до Лондон-Гатуик или с WOW до Рейкявик. Билетите са по 300 долара без багаж, с багаж - около 400-450. След това там се прекачваш на Изиджет до София или от Рейкявик не знам точно как може да се стигне до София. Да кажем още 100 долара с багажа в двете посоки. Значи излиза 550 долара с багажа и риска, че ако Norwegian закъснее от Ел Ей, в Лондон губиш връзката и купуваш нов билет, като EasyJet не поема никаква отговорност, защото за тях си no show, а пък Norwegian също не носят отговорност за пропуснатата по-нататъшна връзка. Значи става нов билет в последния момент, евентуално хотел в Лондон и изобщо красота.
Аз си купих за по-малко от 700 долара билет от Ел Ей до София с Virgin Atlantic и България Ер. Значи да, ще платя 150 долара повече, но първо ако стане издънка с връзката, ще ме качат на Бритиш или ще ме прекарат през някое друго летище в Европа, но ще стигна до София с изключителна вероятност още същия ден. И това е важно, защото когато имам отпуск не ми се виси по някакви летища, времето ми е ценно. Имаше за още петдесетина долара връзки през Германия с Луфтханза и Виена с австрийците. Аз предпочитам да сменям в Лондон, обаче, защото дългият полет е най-кратък - от Ел Ей до Виена са 12 часа, а до Лондон само 10. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
zle_platen_trol
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#35] от "SCROTUS":
Ниско тарифните полети не стават за дълги разстояния, а за прекачване си е чиста лудост. Твърде авантюристично. Обаче за полетчета из Европа са си много подходящ вариант.
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2243 НеутралноРайънер
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.gianni
Рейтинг: 927 НеутралноМоже да се види в нета, че лоу-кост компаниите в Европа и Северна Америка са не по-малко сигурни от класическите компании:
https://www.independent.co.uk/news/world/worlds-10-safest-low-cost-budget-cheap-airlines-carriers-a6799386.html
За да се намалят експлоатационните разходи те използват само нови самолети. Между другото до 2012 между София и Рим, АлИталия използваше невероятно скапани MD-та. Инак що се отнася до цените на полетите и удобството, универсално правило няма, много пъти лоу кост билетите са по-скъпи. Човек винаги трябва да проверява кое е най-изгодно.
Недостатък на лоу кост компаниите е, че ако имат изгода без да им мигне окото ще отложат полета. Случвало ми се е, сам се оправяш с хотели и всичко друго, но инак разходите ти ги възстановяват. В случая могат и да правят въртели, но може да се докаже, че метео-условията не са били екстремни, защото в дадения интервал от време има излетели самолети.
еко
Рейтинг: 8 НеутралноГоляма драма.
султана глаушева
Рейтинг: 340 НеутралноРайънеър е ужасна авиокомпания.
Мърфи е оптимист!patilanskomeze
Рейтинг: 63 Неутрално"Посолството прави опити да съдейства за намирането на бус на изгодна цена,"
-- има хора които извършват това което е нужно, и хора които "правят опитит да съдействат".
В България не само че преобладава втория вид, ама и само сред добронамереното малцинство. Останалите "активно саботират".
dnevnikar
Рейтинг: 3692 Неутралносеки 4ти км
Несравними величини...
Русия се грижи за своите граждани ;)
Де е линията Бургас Москва и къде Рим ЕС
До коментар [#14] от "lxg02562512":
Ако беше България Еър, щеше да се вдигне такъв медиен вой и истерия, че ...
Аз само не разбирам защо посолството требва да им помага, нали уж ЕС е едно общо пространство, нека си трошат главите като са такива големи европейци ...