За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
K2
Рейтинг: 1980 НеутралноМинистър Иван не ми е симпатичен но в едно е прав. За ремонтите в Авиацията е нужно време и оспорване на поръчките от незнайни фирми пречи.
SHADOWS of SOFIAНеКой
Рейтинг: 8 НеутралноНека да излязат резултатите от експертизата, да не бързаме, може и човешка грешка да имаме.
Но хеликоптерите трябва да се ремонтират всичките и то скоро.
Те са ни за всичко и против пожари и за спасителни акции.
не на безразличието
Рейтинг: 233 Неутралновсичките министри досега само констатират ,и НИЩО...и след тоя ще е все така батак,системата е сбъркана и колкото и да се дрънкат празни приказки по студията няма да се оправят нещата...с некадърници толкова
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимdanvan
Рейтинг: 7460 НеутралноТова недоразумение, ДС агент още ли е министър? Него да бяха махнали, а не социалния, който си върши работата ...
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sattaratanki
Рейтинг: 910 НеутралноЕбахти държавата, щом този е военен министър.
хм
Рейтинг: 1416 Неутралнодъра-бъра като на селския мегдан.
като летят само половината от пилотите, другата половина ги държите за ... ?
като има само 8 летящи, защо се водят 28 ?
пълен батак и кражби като през соца, а шкембе-войводата си е на нивото на някоя старшинка.
K2
Рейтинг: 1980 НеутралноДо коментар [#3] от "не на безразличието":
SHADOWS of SOFIAПросто е . Техниката е стара но нищо не пречи вертолетите да се модернизират в Мотор Сич . Новите двигатели подобряват летателните качества и са по-икономични. Но министър Иван има забрана от лекуващия лекар за Украина
selqnin
Рейтинг: 937 НеутралноС констатациите сме добре, въпросът е какво следва след тях?Отговорът е "Нищо" до следващата трагедия...
citoyen
Рейтинг: 733 ГневноСрам и позор! Нямам други думи!
Hawaii
Рейтинг: 2878 ЛюбопитноВ българската армия има на щат 245 пилоти, от които по-малко от половината летят, каза днес по Би Ти Ви министърът на отбраната Красимир Каракачанов. Той уточни, че не може да посочи точната бройка, защото това е военна тайна.
Министърът посочи, че от общо 28 хеликоптера, с които разполага армията, летят осем.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ха-хаааааа
Доносникът ИВАН от ДС
ще ни светне ли, КОЕ по-точно е "ВОЕННА ТАЙНА"
ТОЧНИЯТ БРОЙ на щатните пилоти - 245 и на хеликоптерите - 28
НЕ Е ЛИ "ВОЕННА ТАЙНА"
Или само "ПО-МАЛКО ОТ ПОЛОВИНАТА" от 245
било "военна тайна"
И да попитаме само.
Не е ли по-разумно вместо
БЕЗКРАЙНО ВРЕМЕ да регенерираме
ВЕХТИТЕ РУСКИ ЛЕТЯЩИ КОВЧЕЗИ,
да се помисли за НОВИ или не чак толкова нови
НО НАТОвски самолети и хеликоптери ?!?!
Fiji
Рейтинг: 120 НеутралноДържавата хвърля пари и усилия да подготвя в Долна Митрополия качествени пилоти на добро световно ниво, а после ги оставя тези момчета да бъдат пилоти-пешеходци. Така че министърът да не се прави на интересен, ами или да си подава оставката, или да изиска пари от началника си. И да не минават с номера, че няма пари – пари има, важно е как се разпределят.
ppopov_67
Рейтинг: 845 НеутралноПилотите не летят, но това не пречи на "управляващите" ни разбойници да крадат.
Защото за да се докопаш до кокала не се изисква нещо друго освен да лижеш г---за на КАПО ДИ ТУТИ КАПИ (или на който друг се окаже на Дондуков).
elevation04
Рейтинг: 289 ВеселоАма за сметка на това пък всичките ни военни моряци плуват, защото нямаме кораби :-) !
Lemmy
Рейтинг: 909 НеутралноИ преди да стане катастрофата по-малко от половината пилоти не са летели. За което персонална отговорност носи министърът. Вместо посипване на главата с пепел слушаме несвързани обяснения за факти, които могат да са, но могат и да не са причина за трагедията. Мизерия.
plebs
Рейтинг: 8 Неутрално" По повод исканата му оставка от лидера на "Воля" и депутат Веселин Марешки той заяви, че става въпрос за поръчка. "
- Марешки е точно толкова поръчков, колкото беше и Бареков. Агитпропа на десарите престава да действа, слава богу.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноЛетят, в смисъл са се качвали дори веднъж годишно :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИ какво прави министърът - само регистрира?
Заключението от списъка отдолу е само едно - никаква последваща поддръжка, използват се докато паднат или не тръгнат...
Това ръководство (и много от предишните) са гробари, не мениджъри...
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#16] от "penetrating":
Ми всичко е пари. Боце що санира, а не си ремонтира самолетите и въртолетите?
Lemmy
Рейтинг: 909 НеутралноЕдин цивилен Сикорски S-70A за спасителни операции и борба с пожари е най-много $15 млн. Мизерия. Пълна и непрогледна.
ЙЕИ
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#1] от "КА2":
А МО защо няма 10 годишни договори за поддръжка?
Ако е имал защо на 8 година не е започната процедура за подновяване на договора за още 10 години?
А за поръчки касаещи националната сигурност, ЗОП не се прилага. И може да има пряко договаряне с представител на фирмата производител.
Ако имат желание могат да осигурят каквото е необходимо, но не е ли по-лесно да не се прави НИЩО и да се вика няма пари.
И за какво имаме на щат 245 летци, кат половината от тях не летят(значи НЕ СА ЛЕТЦИ) . Намали щата и със спестените пари поддържах техбиката.
Щом имаш 5 хеликоптера - поддържай 10 летци вместо 100, ама да са летци.
ЙЕИ
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#18] от "Lemmy":
за $15 милилиона се купуват 2 нови Ми 17
K2
Рейтинг: 1980 НеутралноДо коментар [#19] от "ЙЕИ":
SHADOWS of SOFIAФирмата производител не е в състояние да ремонтира в цялост ремонтите. Причината е , че двигателите и носещия ротор се произвеждат във друга държава.Но Мотор Сич който е в Украина има лиценз за ремонт и модернизация. Но това Иван непрекъснато забравя да спомене.
Ivo Di
Рейтинг: 233 НеутралноА ти защо си там?
Боклук до боклука, мила моя майнольо!
Lemmy
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#20] от "ЙЕИ":
Ъ-ъъ, през 2013 американците купиха 63 броя Ми-17 за Афганистан на цена между $16.4 и $18.4 милиона всеки.
Lemmy
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#20] от "ЙЕИ":
И още нещо - Блакхоците ги произвеждат в Полша.
001
Рейтинг: 8 Неутралнохахах
А с 8 нови самолета колко от тези 245 ще летят ...
Просто не ни трябват толкова пилоти явно , при положение , че няма да имаме повече от 15-20 изправни самолета.
Гражданската авиация има недостиг на пилоти, по добре да отидат там и да си заработват заплатите
Шкембе войвода ни казва , че над 100 пилота не са се отлепяли от земята , но им се плаща по 3-4 хиляди заплати
ЙЕИ
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#21] от "КА2":
До колкото ми е известно Двигателите са разработка на конструкторското бюро на Виктор Климов - ОАО "Климов" Петербург.
ТВ3-117В се произвеждат в 2 завода - Мотор Сич в Запорожие и ОДК в Петербург.
От 2016 г РосВертол е престанал да закупува двигатели на Мотор Сич тъй като ОДК успява да задоволи руския пазар с необходимите двигатели.
Но не само това ОАО "Климов" е разработил нови варианти на въпросния двигател ВК-2500, ВК-2500-3, ВК-2500 ПС(с електр упр. FADEC).
В момента България е в уникална ситуация в която има 2 производители на това което ни трябва и биха се конкурирали за да ни се предложи услугата. Но се изисква работа, спецификации и ДЕБЕЛИ ДОГОВОРИ и КОНТРОЛ на изпълнение на поръчката
А нашето МО хич го няма в последните 2 области
ЙЕИ
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#24] от "Lemmy":
Ама поляците ги предлагат по $35-40 млн данни 2016 ( http://nation-creation.wikia.com/wiki/Modern_Day_Military_Pricing_List )
001
Рейтинг: 8 НеутралноАз ли нещо не мога да разбера или имаме 12 почти нови вертолета Кугър и от тях летят само 4 , нищо че сме дали милиони да ги купим нови, но за да пестим си стоят в хамбарите, а ползваме такива но по 40 години
Доколкото си спомням са дадени около половин милиард долара, за 12 броя кугър и 6 пантер
а от тях повечето си стоят ей така
Богата страна сме еййй
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#8] от "selqnin":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ами..., то при ГЕРБ е така. Правят се обобщаващи констатации, които всеки вижда или знае. Сега, следва втората фаза... Ще ни обяснят, кой е виновен...!
Симеон
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#7] от "КА2":
А новите Кугар и Бел защо не летят?
Картина на цялостно безхаберие и безотговорност. Нямаме бойни хеликоптери, нямаме транспортни хеликоптери, нямаме и хеликоптери за гасене на пожари и за спасителни операции...
8 от 28... А летците половината не летели...
Без изтребители може и да можем и без това Сърбия и Македония нямат авиация, а Румъния, Гърция и Турция са ни съюзници (Гърция и Турция пък имат и огромна авиация и ако решат да ни напад няма как да ги спрем с една или две ескадрили), но без хеликоптери не можем. Спешен ремонт на всички вертолети!
Симеон
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#23] от "Lemmy":
Дали не са били бойни версии? Или става дума за транспортни хеликоптери?
Круммм
Рейтинг: 177 НеутралноСигурно ще излезе човешка грешка, щото човеците ги няма.
zakonitenakrummmb_52_strato
Рейтинг: 990 ЛюбопитноЗначи 245 летци получават заплати, хранят се безплатно, ходят безплатно на море и планина, обличат се безплатно, лекуват се безплатно?
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!И защо?
Какъв е смисълът?
С каква цел държавата го прави?
Ми и 50 самолета да купи МО, колко от тези 245 ще успеят да врътнат някой час "нальот"(както по съветски военните все още наричат летенето)?
Тук изобщо не питам колко в такъв случай са техниците.
Питам до кога ще продължава тази безсмислица?
Nikola Marin
Рейтинг: 620 НеутралноДо коментар [#25] от "001":
Само за поддържането на 2 хеликоптера за дпасяване и гасене на пожари в 24ч дежурство са необходими 20 пилота и то ако не се разболяват и не излизат отпуска. За дежурни 2 изтребителя ти трябват даже повече защото дежурството е дневна и нощна част и се различни екипажи. Къде остават инструктурите, транспортните самолети, щурмовите. Ама не може само дежурни да са трябва и подготовка да се води.... На това дередже сме в държавата щото мозъци като теб ни управляват, горе долу така мисли и Б. Б.... 8 самолета 8 пилота, се едно таксита....
Храбър
Рейтинг: 1416 НеутралноАми един военен министър се тръгна да подрежда и те го съдят за това, че не бил дал на руските бандюги!
Мафията, която от 20 години не си мръдна пръста да вкара армията в ред се намеси за да запази статуТКАвото! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
hanseatic
Рейтинг: 789 НеутралноТози "бахур " освен да лобира(срещу мазни комисионни) за руските интереси, какво друго работи! Агент Иван - тъмно минало & богато, светло бъдеще!
historama
Рейтинг: 683 НеутралноА колко от пилотите са генерали? За мен това е много интересно?
Ако и то не е военна тайна?
Гарван
Рейтинг: 804 НеутралноНе летят защото не са годни и трябват кинти за да влезат в експлоатация. Нашите политици мислят, като повечето пишешти тук. Дайте да купим а после, че трябва да се обслужват никой не мисли. С парите за един нов може да се вкарат в строя поне половината от сегашните ни хеликоптери.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноАко се разисква дали имаме нужда от изтребители и изобщо от бойна авиация може да се разсъждава и дали изобщо имаме нужда от МО със стотици столичани в униформи, които се пенсионирват на 50 години, угояват се с 20 заплати, получават пенсия и продължават да работят получавайки пенсия и заплата. Сещам се за един Андрей Боцев
historama
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#38:"Гарван"][/quote]
а според теб нормално ли е да се купува скъпа и сложна техника с мисълта, че тя ще се подържа в Терем?
на кое говедо му е минало това през ума?
Гарван
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#21] от "КА2": Ако ги ремонтират, както хърватските МиГ-21БИС, хайде нема нужда.
georgi_ww
Рейтинг: 268 НеутралноПак сложихме каруцата пред коня.
Има едно нещо и то се казва доктрина - т.е. концепция за армията или нещо подобно.
Ние такава нямаме. Старата доктрина беше "дръжте се момчета 30 минути докато дойдем". Сега няма нищо - само тъжни разпилени казарми, обезкостени сгради и каталясала техника.
Ни пехота, нито флот - авиацията е вече допълнение...
001
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#34] от "nikruma":
Е ние сме имали само един хеликоптер за пожари и той падна,
Ако имаме в изправност 10 самолета и 10 хеликоптера, повече от 100 пилота не ни трябва, защото така или иначе няма да могат да си направят часовете тренировки.
ЙЕИ
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#31] от "Симеон":
Не. Американците купиха базови версии по $8 млн. После ги закараха в ОАЕ, там американска компания смени цялата електроника, управление , добавиха системата за идентификация “свой-чужд” (IFF) и др.
И цената набъбна до горната.
Канaдците като купуваха тeхните поискаха директно да бъдат с глас кокпит(версия Mi-171Sh - чехите, хърватите и няколко още държави купиха от тях също) и куп още други неща и накрая само добавиха IFFи им излязаха $11 млн
001
Рейтинг: 8 Неутралноникимура,
като са ни толкова нужни пилоти, защо половината от тях нямат и 10 минути във въздуха за година, нямат и една минута.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноЗа всичко се пилеят пари, само за военните, няма . И това ми било държава.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноЗа всичко се пилеят пари, само за военните, няма . И това ми било държава.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноЗа всичко се пилеят пари, само за военните, няма . И това ми било държава.
ЙЕИ
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#41] от "Гарван":
Те нашите са и са много остаряла версия
https://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-17 #/media/File:Mi_17_bulgaria.jpg
в сравнение с руските
https://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-17 #/media/File:Mi-8_amtsh_(52)_(14225949458).jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-17 #/media/File:PLA_Mil_Mi-17-1_at_Chelyabinsk_Shagol_Air_Base.jpg
или чешките с падащия борд отзад, с радарът отпред и т.н.
http://imgproc.airliners.net/photos/airliners/9/8/2/2113289.jpg?v=v40
001
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#48] от "Роси":
Пари няма защото няма и наборни войници ...
Спомням си че бях в казармата когато имаше и наборни и така наречените професионални.
Наборните давахме наряди и получавахме по 10 лева месечни заплати, а наборните идваха в поделенията да си цъкат на телефоните и тогава вземаха по 500 лева, сега сигурно вземат по 1000 лева за същото, ама поне дават наряди.
2% от БВП на година значи, че ще даваме по 200 милиона всеки месец за отбрана, а сега армията ни не е 5 пъти по-малка като численост от преди
Nikola Marin
Рейтинг: 620 НеутралноДо коментар [#45] от "001":
Защото ти си го измисляш това. Няма пилот във ВВС, който да е на летателна длъжност и да не си е направил мининум проверките за годината за придобитата подготовка, което е мининмум няколко часа. Това, че министъра е профан и не знае какво става в поверената му структура е друг въпрос.
джендър NATO generals
Рейтинг: 640 НеутралноДай да купуваме стари, 45 годишни Ф16, навместо да осигурим летателни часове на пилотите с 1/10 от въпросната сума!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токЙЕИ
Рейтинг: 120 ВеселоДо коментар [#50] от "001":
Рибата се вмирисва от главата .
Войника каквото му позволят това и прави.
Даването на наряди - т.е. да се прави на пъдар е тъпа работа. Ако има нещо да се пази да си го пази военна полиция.
Войниците трябва да са всеки ден на полосата, да бягат , да скачат да стрелят.
Като отидат в Афганистан не ги питат колко наряда имаш, ами можеш ли опази даден периметър
tamplierr
Рейтинг: 177 НеутралноГЕРБ са виновни .Оставиха БА без пари и отделно ги резнаха с 40% парите ,още в първия си мандат .Сега хората гинат в мирно време зареди липсата на нова техника .Където се докосне гърбавата ръка трева не никне .Историята с Кугърите същатата работа.Купени ,но няма пари за поддръжка.
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО001
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#51] от "nikruma":
Това го говори и Радев, който би трябвало да е по запознат с нещата след като беше началник на ВВС
Погледни му интервютата и виж, че казва , че средно в страните от НАТО пилотите трябвало да имат по 180 летателни часа, а българските пилоти имали 10 пъти по малко.
Това неща да ти говори.
Ако броя на летателната техника беше съизмерима с броя на пилотите , нямаше да имат 10 пъти по-малко полети от другите страни в НАТО
С две думи или купуваме 50 самолета или уволняваме 100 пилота
cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноОбичайните новини от армията:
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“По-малко от половината военни пилоти летят
по-малко от четвъртината кашици имат бронирани жилетки
по-малко от третината танкове имат акумулатори
по-малко от една десета от БТР-ите имат гуми с графйер и въздушни филтри
От всички самолети и хеликоптери само 3 бр. имат технически преглед
(но то и без това за всички няма нито нафта, нито муниции за учения, така че това няма значение)
Единственият отличник са командните структури в БА и МО, където щатът е запълнен на 150% и чакат одобрение на бюджет за още канцеларии, бюра и секретарки.
001
Рейтинг: 8 Неутралноникимура,
чети
10 пъти по-малко от стандартите на НАТО са били летателните часове на загиналите пилоти
По стандарт на НАТО всеки пилот трябва да има 180 летателни часа годишно. Загиналите при инцидента снощи двама пилоти имат по 17 и 18 часа нальот годишно, заяви командирът на ВВС
https://dariknews.bg/novini/bylgariia/10-pyti-po-malko-ot-standartite-na-nato-sa-bili-letatelnite-chasove-na-zaginalite-piloti-2102989
Николов
Рейтинг: 1034 НеутралноИ накрая ВВС става едно свърталище на книжни плъхове.
pepamug
Рейтинг: 233 НеутралноАми с един самолет, за кой по-напред. Купете няколко Ф35 и всичко ще си заспи на мястото.
001
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#59] от "pepamug":
Значи да викаш да стане като с вертолетите
Купи ли сме 12 кугара за стотици милиони, а само 4 от тях се ползват
cinik
Рейтинг: 2827 Неутрално[quote#58:"Николай Николов"][/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Каракачанов е оптималният министър за такъв тип отбрана. За него критерий за боеспособност са напълнените с тежки бюра кабинети, изпълнението на щатните разчети и броят щикове на плаца. Иди му обяснявай, че в повечето армии маршуриването, запазена марка на пруската армия от XIX в. и пренесено в съветската се смята единствено за форма на затъпяване
galiwer1880
Рейтинг: 542 ВеселоДо коментар [#5] от "taratanki":
Недей с лошо,това му беше детската мечта, и я постигна с нокти и зъби. Защо искаш да му развалите радоста?
не на безразличието
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#7] от "КА2":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимама изобщо не е толкова просто...така изглежда но това е стройна система за корупция с всичките замесени длъжностни лица и фирми и прочие...там няма как да стане така лесно както го мислиш..нови хора ,нова система за работа и така...нали знаеш приказката за най-древната професия...
galiwer1880
Рейтинг: 542 НеутралноИ аз се питам,след като няма самолети и хеликоптери защо се водят толкова много летци? Очертава се,че скоро няма да има самолети,но летци има в изобилие. Като прибавим и началници,зам.началници на звена,поделение,командващи и май ще станат 1500 човека,всички на добри заплати. Защо не ремонтират наличната техника, а се гони грандомански цели? Някой пита,защо не отидат в гражданската авиация? Ами там всеки ден се лети, а не се дреме цял ден ,без нищо да правиш. Тия от армията и гражданската еднакво време ли се иска за пенсия?
Селс китари КАТ
Рейтинг: 12 НеутралноАм тоя плужек, ако намали храната, ще има пари и за самолети, и за танкове, че и за българските пенсионери!
Вече няма да обиждамanihilator_jack
Рейтинг: 750 Неутрално[quote#58:"Николай Николов"][/quote]
Veritas odium parit obsequim amicosВ тези 245 бройки са включени и пилотите на хеликоптери. Но да при всички положения са много.
ППДБ сами срещу ГЕРБ-НовоНачало
Рейтинг: 1285 Неутралнокой е виновен за това, че летят толкова малко бе тулу.п дебе.л ?!?
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАкой иска да ремонтира руските 30+ годиишни таралясници вместо да модернизира армията ?!?
русороб загубен
Таралеж
Рейтинг: 2859 НеутралноПилоти почти няма, летящи още по-малко, хеликоптери и самолети близко до нулата. А кажете сега колко чиновници има в министерството и армията?
Гарван
Рейтинг: 804 ВеселоДо коментар [#40] от "historama": На Иван Костов например или някой от правителството му. Ако Терем стане лицензирана MRO ще стане много добре.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноДо коментар [#17] от "НеКой":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertВъпрос на приоритети...
historama
Рейтинг: 683 Неутрално"...Ъ-ъъ, през 2013 американците купиха 63 броя Ми-17 за Афганистан на цена между..."
През 70-те години западноевропейски страни закупиха съвтски морски кораби на подводни криле тип "МЕТЕОР", но без двигатели и електроника, монтираха им западноевропейски корабни механизми и електроника, и си ги използваха. тогава и в Буелгия една местна фирма купуваше Москви 408 и Волга, монтираха им дизелови двигатели, и под марката Скандия ги продаваха на своя пазар - вероятно на цена конкурираща Ситроен 2 ЦВ, но все пак с по-добро купе.
Нищо лошо, някои са си направили сметката.
Май и ние продавахме мотокари за Япония!?
historama
Рейтинг: 683 НеутралноНа правителството на ОДС през 1999г. им бе само до Кугъри.
Форумът тук е да разменяме информация, а не да правим просташка и животинска пропаганда!
Гарван
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#72] от "historama": Последното нещо, което искам да правя е пропаганда. Точна информация за размисъл давам и ако си беше направил труда да помислиш щеше да разбереш какво имам впредвид. Хайде малко ифо и тема за размисъл: https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2002/04/01/35904_/
Тук интересна е и врътката с нямащия нищо общо с военно предназначение Bell 430.
Чакам коментар!