За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
zle_platen_trol
Рейтинг: 434 НеутралноСега ще има лавина от подобни искания. Софиянци не са богопомазани, щом може за тях,трябва да може за всички.
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 992 НеутралноИ в Бургас искаме, и в Пловдив! Да не сме по прости! Това е само началото! И накрая ще ревът що били в окаяно състояние пътищата, ами защото всички искат да карата без да плащат.
nema_labavo
Рейтинг: 61 НеутралноМного правилно. Кой каквото си направи.....
Уеф
Рейтинг: 587 ВеселоНе можете... Само за софиянци важи. София и околните села - центъра на вселената. Всички други в БГ-то - прецакани!
stedim
Рейтинг: 445 НеутралноОтвори се кутията на Пандора. Сега всички ще искат чисти пътища, без да заплащат минимално за това.
deaf
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#2] от "nqma zna4ka koi":
До коментар [#5] от "stedim":
Ей,не се наядохте бре!!! Само пари искате! За асфалт...
paf
Рейтинг: 800 НеутралноА, да се разберем - за София може, за провинцията -не. За дълбоката провинция - хич!
Бойко каза!!!
BGman
Рейтинг: 744 ВеселоАбе трябва да се освободят всички със софийски номера да не купуват винетки...все пак са столичани и цялата икономика е при тях...другите да сърбаме гореща супа...
настроение ...подигравателно...
MititU
Рейтинг: 640 ЛюбопитноЯ да питам аз нещо на латиница или на кирилица се въвежда номера на колата ???
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХthegift
Рейтинг: 221 Неутрално"Кметът на Варна Иван Портних започва разговори с ръководството на агенция "Пътна инфраструктура" за отмяна на винетките и за пътни участъци край Варна..."
Грешка! Не с АПИ трябва да говори, а с нашето слънце, луна и звезди, първият секретар... ъъ, така де, премиер-министър - г-н Бойко Борисов, да живей!
Пък той вече ще има грижата да нареди там на когото каквото трябва.
plebs
Рейтинг: 8 Неутрално"Всички общини могат поискат да бъдат освободени определени пътища от Републиканската пътна мрежа. Това може да стане, ако общините поемат ремонта, рехабилитацията и поддръжката на тези пътища. Това заяви в студиото на "Още от деня" министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова по повод решението на премиера да няма винетка на Северната скоростна тангента в София."
http://news.bnt.bg/bg/a/petya-avramova
traveler1
Рейтинг: 903 НеутралноНе мога да повярвам какъв автогол си вкараха тия дето си мислят че ни управляват. И то заради няколко стотин кречетала от другата страна на тангентата, които тъй или иначе карат колите си с минехки.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОПри това същите тея управляващи нарушават закони дето сами са си гласували...
И всичко това за да се изгражда ореола на " Аз казах", "Наредих...", Аз така реших..."...
Монархия да бяхме, по-добре и повече щяха да се спазват законите, па и Царя едва ли щеше да си позволи такива еднолични тупания в гърдите...
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#11] от "plebs":
Ама не е това идеята! Идеята е хем АПИ да поддържа, хем да е без винетка! Нищо, че АПИ се финансира основно от винетките...
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#11] от "plebs":
Ама не е това идеята! Идеята е хем АПИ да поддържа, хем да е без винетка! Нищо, че АПИ се финансира основно от винетките...
АзКлавдия
Рейтинг: 594 НеутралноАз като пеех, ми блъскахте минуси.
Доброто е заразноНа сега "казус".
Иосиф Давидович
Рейтинг: 0 НеутралноПо северната тангента минава много международен тежкотоварен трафик, който след въвеждането на тол системата трябваше да се таксува за пробег на км, ако тази отсечка не е част от републиканската пътна мрежа, след август, този трафик ще минава от там безплатно, а са над 20 км по 15-20ст на км са 3-4 лева на всеки преминал чужд тир, ако минават по3-4 млн тира са минимум 10-15 млн такси от чужденци.
Ах, Александр Сергеевич, милый Ну что же Вы нам ничего не сказали О том, как держали, искали, любили, О том, что в последнюю осень Вы зналиНай-правилното беше участъка да остане част от републиканската мрежа и да бъде включена в тол системата, а за леките коли със софийска регистрация да не се изисква винетка, в замяна на което общината да привежда определена сума за подръжка, така или иначе ще има камери, които да записват кой минава без винетка и кой има такава и ще може съвсем коректно да се изчисли каква част от леките коли. които са преминали са имали или не винетка и на тази база да се определи плащането...
Дундурук
Рейтинг: 114 НеутралноЕ мегаидиотщина би било до основните варненски гробища, намиращи се до с.Тополи, да се пътува с винетка, но мисля, че няма такова нещо в момента. До летището също засега не се изисква винетка. Идиотизъм е, че се изисква за град Аксаково, който се намира на 50 метра от град Варна, хахаха.
plamen_b
Рейтинг: 578 ЛюбопитноЧе каква им е ползата на общините, ако ще трябва да поддържат пътищата от сегашния си бюджет, а винетките (по старите цени) ще продължават да пълнят бюджета на АПИ? Ако всички пътища се прехвърлят към общините, АПИ само ще събира пари от винетки и няма да има други задължения...
Каква е "врътката"?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
nema_labavo
Рейтинг: 61 ВеселоКато пееш Пенке ле, кой ли ми те слуша :))
acarid
Рейтинг: 189 НеутралноГробищният парк на Русе се "опира" до с. Басарбово. И жителите на с. Басарбово трябва да закупят винетка за да отидат на гробището - 300м второкласен път. Може ли АПИ да махне винетката и за Басарбовчани, моля!
plamen_b
Рейтинг: 578 НеутралноА защо всеки един километър трябва да се таксува еднакво? Не всеки километър път струва еднакво да се построи и поддържа. Нормално е за преминаване по мостове и през тунели да се плаща повече на километър. Примерно, за преминаване през Кресненското дефиле (когато се завърши магистрала Струма) може да се взима повече на километър, отколкото между Пазарджик и Пловдив...
По същия начин, камионите преминаващи по магистрала "Европа" може да платят няколко лева за последния километър преди Северната тангента, и за първия след нея. Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
plebs
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "plamen_b":
Тц, ако всички пътища се прехвърлят към общините, АПИ ще престане да съществува, но пък данъкът за колите неминуемо ще скочи. В резултат старите лади ще плащат наравно с тировете. Социализъм, та дрънка.
mop36557620
Рейтинг: 32 ВеселоДо коментар [#12] от "traveler1":
Я вземи да се ограмотиш бе!
Нали Кобурга искаше да построи магистрала с испанска фирма за 3 млрд € и да е платено минаването по нея!
А Плевналиев я построи за 10 пъти по-малко пари 25 млн € и карането по нея е безплатно.
Я се разкарай в русия, червен каскет ;)
plamen_b
Рейтинг: 578 НеутралноМоже и така да стане, но прецедентът от днес не го показва. Г-н Борисов нареди Северната тангента да се даде на СО срещу поддръжка, но цената на винетките от това не се намали. Нито пък се увеличи данъкът на колите в София.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
acarid
Рейтинг: 189 НеутралноДо коментар [#24] от "plamen_b":
Дали? Тази година може да остане същият данък, но означава ли това че и догодина ще е така, след като платят сметката за ССТ и СОП?
rossen4i4o
Рейтинг: 221 Неутралноами великия ; спор ; тръгва от самата конструкция на пътните управления ? веднъж плащаме данък автомобил за поддръжка на улиците и тротоарите , втори път винетка за пътища и магистрали , и понеже администрациите са две се чудят как да вземат без да плащат нищо като си прехвърлят отговорност .
lout66
Рейтинг: 196 НеутралноВреме е цяла България да поиска сметка на крадливите гербаджии , тях ги е страх само от софиянци , другите да го ............. те си знаят.
ytrewq
Рейтинг: 284 Любопитно''Причината е недоволството на жителите на варненски предградия, които от години купуват винетки, за да пътуват до гробищния парк, вилните зони и летището, докато жителите на София предстои да бъдат освободени от плащането при движение по Околовръстното шосе и Северната скоростна тангента.''
Кой казва истината.......????
Неизвестен извършител
Рейтинг: 221 ВеселоОтдавна е известно, че Варна е пристанище на Шумен, порт Балчик е филиал на пристанище Толбухин, а в Албена са лозята и вилите на добричлии. Така че... еми то е ясно.
hamiltonf
Рейтинг: 3752 НеутралноГоляма шумотевица за големи глупости, някаква тангента, някакви други пътища в други общини, да карали без винетка?! А ми тези сульо и пульовци само в градовете си и до някаква тангента ли живеят?!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБtodor
Рейтинг: 84 Весело"Всяка община може да поиска същото като София, ако се ангажира да поддържа за своя сметка съответната пътна отсечка от републиканската пътна мрежа, поясни пред БНТ министърът на регионалното развитие Петя Аврамова."
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.След София и Варна! Няма лошо, щом са преценили, че са достатъчно богати да поемат финансовата тежест за поддържането. Няма да им се сърдим.
rossen4i4o
Рейтинг: 221 Неутралносетих се друго , есента запълваха ями по пътищата , стигна се до там , една яма да е запълнена на 1/2 от цялата площ , защото другата 1/2 била от уличната мрежа , та си блъскам главата ? луди ли сме или на луди ни правят ? толкова ли сме богата за да плащаме три пъти за едно и също нещо , и що за диванета разполагат със средства ни като ни плещат врели не кипели за икономически механизми , отчети , статистки и подобни идиотщини , щом пак се чупят колите и се псува наред
mitko11
Рейтинг: 2134 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "mititu":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНяма значение. За предпочитане е на кирилица с главни букви. Според изискванията на сайта трябва визуално номерът да изглежда един и същ както на латиница, така и на кирилица.
Аз си въведох номера на кирилица с главни букви и ми ги прие.
cmx11486762
Рейтинг: 221 НеутралноПичове,не разбирате ли ,че това е ход на Великия стратег от Банкя.Сега ще излезне на бял кон и ще ни каже ,колко сме тъпи и как не може да има изключения.И как всичко зависи единствено и само от Него.Много , много тъп и глупав електорат!!!???.
mitko11
Рейтинг: 2134 ВеселоАбе тези ХХХХХХ докога ще откриват колелото? Не виждат ли, че всъщност колелото е подпряно на оградата?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовВ Унгария освен национални винетки има областни винетки, които важат само за съответната област и са на много по-ниски цени. Така се решава проблема с малките села, вилните зони и окръжния град. Има много хора, които пътуват само в рамките на областта - лозе, гробища и т.н. и за тях това е идеалното решение.
vassilun
Рейтинг: 4667 НеутралноДо коментар [#26] от "rossen4i4o":
Акцизът върху горивата също би трябвало да отива за строеж и поддържане на пътища!
cristo_n
Рейтинг: 434 НеутралноАйде след това и между Стара Загора и ТЕЦ-овете, че много старозагорци там работят и ТЕЦо-евете са им като индустриален квартал на града...
И малко по малко, цялата страна без винетки. И после и без данъци.
И после рееееев, що няма пари за нищо в държавата.
acarid
Рейтинг: 189 НеутралноДо коментар [#37] от "cristo_n":
Да бе да, я си представи че заралии са като столичани и никой не купува годишна винетка? И АПИ няма да продаде още няколко хиляди винетки, едва ли?
bokster
Рейтинг: 221 НеутралноНе бе, в никакъв случай, това трябва да важи само за мястото където има събран най-много електорат, всички останали от "провинцията" ще им плащаме и водата в Шумен е 3.40 (Сашето Кадиев не знаеше) а в София 2.40.
А може и друго да се направи, още по-добро, за колите със Софийска регистрация винетките да са с 50% по-ниски или изобщо да не се изискват за пътуване в "провинцията", а за "провинцията" да се вдигнат със 100% за компенсация.
Друг вариант е цялата държава да се премести в София, а останалите населени места да се разпределят на по някой местен дерибей, назначен от властта и да са зони за субсидирано пшеницосъбиране, пасане на свине, автентични села и градчета от социализъма с кални пътища, чалгарници за през лятото покрай морето и бетонни мастодонти за най-изисканите туристи от Изт германия, северна англия, РФ, Молдова, Южна Италия и т.н. и продажба на талончета за търкане за нещастните плебеи, така ще се спестят много пари от здравеопазване (няма смисъл да се дават такива), от заплати, от неправене на инфраструктура и т.н. ... опааа то това вече е реалност.
Само трябва да се помисли как ще се реши проблема, с хората които все пак ще искат да се спасят, като избягат поне в София, защото ще дразнят с присъствието си кореняк-"софиянци", чийто майки и бащи са родени на село.
Athanatos
Рейтинг: 1648 НеутралноЗа да спестите винетки, ще ви вдигнат общинските данъци, щото като станат общински пътищата, ще трябват пари за подръжка.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Макар че като се замисля, около Сливен повечето пътища са общински и винетки не се изискват, даже за доста отдалечени села.
Както и около Ямбол.
Въпрос на община...
Тук където съм, ми трябва винетка за да ходя на работа, че фабриката е на 6 км извън града...
Athanatos
Рейтинг: 1648 НеутралноАбе... в ЕС само и в Румъния има винетки за цялата републиканска пътна мрежа.
НЯМА друга страна в ЕС, в която да се плаща винетка или тол-такса, за нещо друго освен за магистрала, тунел или мост.
Туй с платени пътища го има само при нас с румънците.
Те как ли се оправят?!? Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
cristo_n
Рейтинг: 434 НеутралноКой ти е казал, че софиянци не купуват годишни винетки? Разни там дядовци, дето си карат колата 1-2 пъти годишно извън София, те не купуват, ама те могат да минат и без минаване по тангентата...
cristo_n
Рейтинг: 434 НеутралноА знаеш ли в другите страни в ЕС какви са данъците върху автомобилите? Провери и ще разбереш как се оправят.
historama
Рейтинг: 647 НеутралноЗащо е необходимо да се открива топлата вода? Да вземе опита на западноевропейците (католици, протестанти), които много добре си правят сметката:
1. Имат доста прогресивна такса за първоначална регистрация на МПС, според мощността на двигателя, от 100 до почти 10 000евро.
2. Не плащат общински данък МПС, но всички улици на градовете са включени в платена за паркиране зона (не и за колите, паркирани в гаражи или в дворове). Такса паркиране плащат и инвалиди, и общински съветници, най-много да ползват някакво намаление.
3. Средствата за подържане на пътищата се набират чрез акциза за горивата (проста и демократична формула), какво пречи той да се повиши и у нас (е, не като в Германия). Всъщност акцизът потъва в джобовете на Горанов, и правителството си го ползват както искат. Защо е необходима толкова сложна с-ма за тол такси?
Съжалявам, но винетката е сбъркано нещо
historama
Рейтинг: 647 НеутралноВъв Франция няма данък МПС. Но има данък при регистрацията на МПС-то, за мощните автомобили доста солен. И около 2 пъти по-висок акциз. И тол такси за магистралите. Автомобилът е удобство, но не и необходимост. Особено 5 м дълъг автомобил с 2,5 л двигател!
historama
Рейтинг: 647 НеутралноДо коментар [#45] от "historama":
Забравих, и платено паркиране по улиците, най-вече за по-големите градове.
Но нека някой да помогне на др. Борисов, че акцизът на горивата не са средства за фонд "и аз съм човек", а за поддръжка на пътищата. Просто и ефикасно, всеки който кара МПС, купува бензин, и плаща акциз.
Осве ако и акцизът не изчезва в партийните каси, като ДДС-то
Индиана
Рейтинг: 434 НеутралноХехе,
скоро да не се окаже, че цялата страна иска да пътува до вилите си на 100 км от града да копае домати. Бацеееее, баце...
Европеец
Рейтинг: 694 Неутрално"Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак"
"Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato Censoriuscristo_n
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#45] от "historama":
Дали ще е при регистрация или ежегодно, все си е данък.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1341 НеутралноАбсолютно правилно. Гербавата тъпота избива като цирей.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКсвети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 434 Веселог-н Борисов ни направи европейци,за което му благодарим и сме сигурни че ще вземе правилното решение и за варненци
Припознах Литекс
Рейтинг: 444 НеутралноУправляващите не могат да си вкарат автогол, защото мачът, който те играят е с една врата - тази на данъкоплатците.
Въпросът с отмяната на винетките в тези участъци ще бъде надлежно решен по следния начин:
"Всяка община може да поиска същото, ако се ангажира да поддържа съответните участъци от националната пътна мрежа".
А, за да ги поддържа, общината ще вдигне местните данъци и такси.
"Искахте отмяна на винетки? Добре.
Но за целта ще трябват повече пари за бюджета".
historama
Рейтинг: 647 НеутралноВъв Франция е при регистрация, еднократно. Но за големите автомобили таксата е солена, защото се предполага, че собствениците им са имотни хора.