За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноМакарон и Меркел искат да смачкат българският транспортен бизнес и да ни вземат работниците. Лошото е че го правят през Европейския парламент, което показва колко лобистки е същият. Трябва да се организираме и да ги контрираме за нещо, което е важно за тях. На протеста пък очаквам поне дасе постреснат евробюрократите. За последно...
Боян Таксиров
Рейтинг: 209 НеутралноГлупости. Българските спедитори извършват нелоялна дъмпингова конкуренция чрез порочни бизнес практики, отразяващи се негативно върху качеството и условията на труд на шофьорите. Това е като китайския внос на евтини стоки, които подкопават местното производство. Евтини са, защото са произведени с робски труд.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgБългарските транспортни услуги имат пазар в Западна Европа поради същите причини, там логиката е абсолютно същата.
Европа взима мерки срещу това да се балканизира, опитвайки се да европеизира балканите.
Average Person
Рейтинг: 2649 Неутралнотези условия, само за българските превозвачи ли са или важат и за френските??
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "Боян Таксиров":
Родоотстъпниците налазиха форума рано рано.
Ми що Лидъл и Кауфланд не дават по 2500-3000 евро на персонала си в България, като са толкова честни???
Хи-хи
Рейтинг: 1554 НеутралноКъде е вождя, та да понапляска бабата и парле ву франсе. Целувки, усмивки ама на масата. Заради Мутрьо ни наритват отвсекъде
historama
Рейтинг: 635 НеутралноДоколкото се разбира, инвестирани са десетки милиони в немалки транспортни фирми единствено с цел да работят в Западна Европа (май най-вече във Франция), без да има регистрирани на място подразделения (затова паралелът с германските хипермаркети не е удачен). Нещо като офшорки, но даже и офшорките плащат някакви данъци по места, не и нашите транспортни фирми. Май няма да останат?
Има и въпрос - какви са тези фирми, показаха един от собствениците с 350 камиона. И във Франция няма толкова големи транспортни фирми.
KRAFTWERK
Рейтинг: 1443 НеутралноМеждународния превоз е тежка и неблагодарна работа , но пък храни към 80 000 български семейства. Дано протеста завърши с успех за нашите превозвачи.
chevyvolt
Рейтинг: 733 НеутралноДа бяхте осугирявали шофьорите си поне на 1500-2000 лв вместо да разчитате само на необлагаеми "комадировъчни" и минимален праг!
Не може да взимаш 5000 лв заплата, колкото немския шофьор и да плащаш само 200-300 лв данъци и осигуровки!
Несправедливостите не се толерират дълго. Колкото повече натягате една пружина, толкова по-силно ще ви изпляска при скъсването си.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "historama":
Какво значение има къде си регистриран?
Това е свободен пазар.
Ако трябва да се регистрираш в друга страна от ЕС съгласно ДДС, си има данъчни органи и санкции.
Свободното движение на хора, стоки и капитали е грубо погазено.
historama
Рейтинг: 635 НеутралноЛидл и Кауфланд имат на място регистрирани дъщерни фирми по българското законодателство - плащат заплати, данъци, осигуровки, ДДС, корпоративен данък. Транспортните ни фирми нямат подобна регистрация, не плащат никакви данъци, а де факто оперират целогодишно. Не разбирам тази подробност министърОТ не я ли е забелязъл?
Боян Таксиров
Рейтинг: 209 НеутралноДо коментар [#4] от "НеКой":
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgАко под родоотстъпници имаш предвид тези, които НЕ приемат интересите на чорбаджийските душмани на българите за свои, то това ще рече, че "Родината" е само за чорбаджиите, но не и за останалите българи. В такъв случай приемам определението.
Какъв е проблемът българските спедитори да спазват европейските стандарти и норми на труд?
Проблемът е само един.
По малката печалба, която ще влиза в джоба им.
Иначе не е работа на Лидъл и Кауфланд да изравняват стандарта между българи и европейци. Те, като всеки бизнес гонят най голямата печалба.
Стандартът в заплащането и нормите на труд ще се изравни точно вследствие на подобни мерки от страна на политиците и експертите, който поставят стремежа към максимална печалба в едни по поносими рамки.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "historama":
Защо трябва да се регистрират някъде си, като возят из целия ЕС?????
Ти българин ли си?
И Защо такава регулация се прави само за транспорта и то международния?
Ние в някакъв социализъм ли влизаме отново или само защото Франция и Германия искат така го правим?
historama
Рейтинг: 635 НеутралноДо 9
Има значение. Това е все едно да дойдат тук французи, с френски персонал, и не за месец-два а за цяла година, да упражняват търговска дейност на място, и нито данъци да плащат, нито ДДС. Е, не става.
Индиана
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#10] от "historama":
Има ли някакво нарушение на ЕС закон, че трябва да се въвеждат нови правила, за да стане по-сгодна ситуацийката за някой по-големи и "важни" държави в съюза ? На мен не ми стана ясно.
Круммм
Рейтинг: 165 НеутралноДжамбазки, Курумбашев и други евро-недоразумения са против българските шофьори. Защо ли не се учудваме?!
zakonitenakrummmchevyvolt
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#9] от "НеКой":
Проблемът не е толкова в транспортните фирми - те са опортюнисти и се възползват от дупката в закона, както е във всеки свободен пазар.
Проблемът е в държавата ни, която повишава осигурителният праг на хора с над 2700 лв заплата, а оставя тези шофори със 700 лв заплата и 4300 лв необлагаеми командировъчни, което прави техния труд по-евтин за работодателите им, но не и за работниците.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "Боян Таксиров":
Кои са тия стандарти бре?
Да се прибира шофьорът, забележете в България.
Ми това и Хитлер не би го измислил?
Ми да се прибират и директорите на западните фирми оттук на всеки три седмици.
Изморени са, не може така.
Ще ги заместват български кадри, докато си починат...
historama
Рейтинг: 635 НеутралноДа не се окажат тези транспортни фирми все с офшорна регистрация, и само камионите им да са регистрирани у нас?
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 ВеселоДо коментар [#2] от "Боян Таксиров":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUПолезните идиоти никога не свършват. Значи ерзац шоколади, бира и колбаси на дъмпингови цени в Била, Лидъл и Кауфланд е нормално, а български работници в Западна Европа не е, така ли? Ако един български или румънски или полски шофьор е готов да изпълни курса за Х пари, а френския и или немския му колега 3хХ, то е очевидно кой е по-конкурентен. Сравненията с Китай са малоумни - Китай не е в ЕС, а България е. Имаме свои интереси и шовинизма на ситния бабоеб не е български интерес. Той е обещал на франсетата куп неизпълними неща, няма и да ги изпълни.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#15] от "krummm":
Защо говориш глупости?
Българите, които са пряко заети в транспортния бизнес, са около 150 000 души. Тези хора заработват за себе си около 4000 лв., с които пазаруват, въртят българската икономика - 17% от БВП.
Това коментира в сутрешния блок на БНТ евродепутатът и заместник-председател на ВМРО Ангел Джамбазки по повод предложенията за промени в пакет „Мобилност“.
Ангел Джамбазки призова за максимално участие в протеста на превозвачите на 10 януари в Брюксел. Това е български интерес, коментира той.
Предложенията в пакета „Макрон“ са антиевропейски. Битката сега е на център-периферия, има глад за шофьори в цяла Европа. Не може на 4 седмици задължително да пращаш шофьорите в дома им. Измислиха и другата глупост - да връщат камионите на 4 седмици без шофьора. Но как ще се върне сам, посочи той.
Понеже не могат да връщат шофьорите на един месец, то те измислиха глупостта да изпратят тировете вкъщи на четири седмици. Тези камиони трябва да се придвижват на празен ход хиляди километри и да замърсяват въздуха, каза още Джамбазки.
Социалистите в Европейския парламент нанасят най-големите удари срещу нас, допълни евродепутатът.
Организираме протест в Брюксел на 10 януари, нашите превозвачи и румънските ще протестират на различни места, но групата ще се слее, разкри Джамбазки.
Този европарламент е изчерпан, имат още 2-3 сесии и затова сега недоброжелатели се опитват да промъкнат лоши идеи. Повечето от тях няма да бъдат преизбрани през май, завърши Ангел Джамбазки.
Боян Таксиров
Рейтинг: 209 НеутралноДо коментар [#17] от "НеКой":
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg"Между спорните нововъведения е задължителното връщане на шофьорите в страната си за месечната им почивка."
Е, да, пречат на шофьорите да "почиват" в чужбина :)))
venciч
Рейтинг: 392 НеутралноЕдна от причините да бъдем приети в ЕС е целта на ЕС да защити икономическите СИ интереси в България.. Реално погледнато 70% от българската икономика е съставена от чужди корпорации, банки, консорциуми, та дори и медиите, и са почти не облагани и екплоатиращи евтина работна сила и ресурси..
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assЗа сметка на това биват подхвърляни разни огризки под формата на еврофондове усвоявани предимно от мафиотските структури.
Сега, когато искат да сложат и ръка на чисто национален отрасъл от икономиката идва да покаже колко идентично е това образувание със СССР
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "historama":
Абе, ако искат и на Марс ще се регистрират.
Има ли нарушение на европейското законодателство или не?
Малко ли са чуждите офшорки, които печелят поръчки и концесии и в България и в ЕС???
ЙЕИ
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#4] от "НеКой":
Лидъл и Кауфланд дават заплати над пазарните за сегмента - търговия на дребно във всички населени места и подлудиха собствениците на малки магазинчета, които протестират че не могат да намерят персонал(щто те предлагат МРЗ+ някакъв % за реаизирани продажби) заради тях.
Проблемът не е в това с тия вериги, а че цените им са все още над пазарните, а това може би се дължи и на многото прекупвачи по веригата.
Т.е. има някакъв дистрибутор за България сключил договор с голяма международна компания и само за оформянето на документите получава едни добри комисионни(можеш сам да познаеш около кои политици гравитират собствениците на такива компаниии)
chevyvolt
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#13] от "historama":
Ми, това го има и в момента - правят го онези тарикати от хотелиерския бизнес - работят им украинки, които са уж на специализация (схемата минава през договор с училище/университет) и не плащат стотинка данък или осигуровки, а взимат чисто 600 лв.
Нямам против украинците, нека идват легално, плащайки осигуровки и данъци тук.
selqnin
Рейтинг: 833 Неутрално"Добре дошъл в реалността", но май е доста късно...
historama
Рейтинг: 635 НеутралноДо коментар [#12] от "НеКой":
Българин съм, и се питам какви са тези еднолични фирми с по над 300 камиона, всеки над 100 000 евро, и дали изобщо става дума за български капитали?
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#24] от "ЙЕИ":
Над пазарните за България.
И българските траспортни фирми дават над пазарните за България.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноПодобни решения като пакета Макрон наливат вода в мелниците на популисти и екзитъри, и рушат ЕС не по-зле от руската хибридна война. Това е двойни стандарти в действие. Сравнимо с това е Източна Европа да наложи мита за френски коли и стоки - принципно френските коли и без това се продават зле, може още да се затормози вноса им. Просто за да видят франсетата, че в тая игра има две страни.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUНеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#16] от "chevyvolt, Радев - национален предател!":
Кой ти каза, че са на 700 лв.
Или това са опорните точки.
Moxito
Рейтинг: 415 НеутралноДо коментар [#2] от "Боян Таксиров":
100% си руски трол опиващ се на убеди всички в идиотията на Запада и лицемерието на комиксови герои като юнкер, макрон и подобни, минимум полковник в ГРУ.
Макроня бих го запитал, когато не си играе с Макроница, френските фирми, в които работят българи дали ги пращат веднъж в месецана техни разноски до България , защото тъгуват на близките си.????
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#27] от "historama":
Българин си, ама мисленето не ти е такова.
Соро за констатацията.
Deaddark
Рейтинг: 1445 ВеселоДо коментар [#9] от "НеКой":
Тука някои реват в защита на правото на Гугъл, Епъл, ФБ да намират начини да плащат по-малко или никакви данъци, даже нЕкъв авторитет цитираха, бранейки с голи гърди офшорките - но сега скачат на нашите превозвачи за същото. Рибата се вмирисва откъм главата - големите в Европа, а и в света, защитават едрите офшорковци за сметка на средния и дребния данъкоплатец, който въпросните офшорковци ограбват; иначе правно офшорките видиш ли били оф шоур юридически, но армията ги пази безплатно с пари от данъците на средната и бедната работеща класа.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#11] от "Боян Таксиров":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUТочно зад такива "благи" мантри за "правата" на тираджиите се крие и тънката сметка на пакета Макрон - източните компании се регистрират във Франция, Германия и Холандия и започват да плащат данъци там. Т.е. България се лишава от едни приходи за сметка на Франция. Тънки сметки на бабоеб.
Deaddark
Рейтинг: 1445 ВеселоДокато има офшорни зони, няма шанс да изчезнат и шефчетата андрешковци у нас.
chevyvolt
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#30] от "НеКой":
Добре, да кажем че са 800, все тая.
Отделно от техните 5000, максимум 2-3000 лв се връщат в Българската икономика и с тях се плаща ДДС. Другите се харчат там, защото тези шофьори живеят там, а там е скъпо.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#33] от "Deaddark":
Продажници, нали това казвам.
Забравиха, че Макрон дойде от Уолстрийт с излъскана от либералните медии биография.
После няма да лобира, нали тези са му платили кампанията...
historama
Рейтинг: 635 НеутралноКолега, на нас ни казват половината истина, което е гьорингов похват. Вероятно е имало някаква дупка в законодателството, и наши граждани са конституирали огромни фирми, които оперират само в чужбина (Северна и Западна Европа) с камиони с българска регистрация. И де факто упражняват нелоялна конкуренция, което само по себе е нарушение на закона
frankfurtski
Рейтинг: 217 НеутралноНякой тираджия да сте чули какви ги мисли,кухи фирми от къде ли не ,регистрирани у нас ,крадлива администрация компрометирани евродепутати ДРЕМЕ МИ ЗА ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ А ТИРАДЖИИТЕ КАТО МЕН ЩЕ СИ НАМЕРЯТ ИЛИ ВЕЧЕ НАМЕРИЛИ ИСТИНСКА ФИРМА Европейско заплащане и отношение
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#10] от "historama":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUИма общ пазар в ЕС и свободно движение на хора, стоки и услуги. Превозът е услуга.
Боян Таксиров
Рейтинг: 209 НеутралноДо коментар [#31] от "Moxito":
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgЗащо пък точно руски трол, когато защитавам европейските мерки в защита на условията на труд и тяхното уеднаквяване в целия ЕС, които мерки вредят на спедиторските фирми на българската олигархия, която пък знаем на кого точно симпатизира...
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#33] от "Deaddark":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUГугъл, ФБ и другите трябва да плащат данъци и в България и в другите страни от ЕС. Данък се плаща при източника. Особено от фирми извън ЕС.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#38] от "historama":
Общи моабети, кухи фрази.
Питах те конкретнИ въпроси.
Нарушили ли са европейското законодателство?
Основен принцип ли е свободното движение на хора, капитали и стоки в рамките на ЕС?
И не е ли лобизъм, ако го пренебрегваме в някакъв конкретен случай?
chevyvolt
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#41] от "Боян Таксиров":
Защото един от главните принципи на руската пропаганда е Крадецът да вика: "дръжте крадеца" :)
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#27] от "historama":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUЛошо ли е? Може да са чужди инвестиции в българския транспортен бизнес. Повечето камиони са лизингови.
historama
Рейтинг: 635 НеутралноБългарите, които работят във френски фирми получават френски заплати, за тях се плащат данъци във Франция, както и осигуровки, а фирмите внасят и подобаващото ДДС във Франция. Както и фирмите у нас като си плащат данъците и осигуровките няма проблеми. А дали шофьорите ще пътуват до България на свои разноски, или на фирмени, зависи от договора.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#15] от "krummm":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUЧул ли си тираджия да каже подобно нещо? Или просто си плямпаш?
truly
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#11] от "Боян Таксиров":
Ахъм, според българинът, всеки който има бизнес е чорбаджия и душманин - редно е да бъде заклеймен, като враг.
Александр Г. Дугин (№55)
Рейтинг: 112 ВеселоАаа, недейте така. В никакъв случай не се цели да бъде изтласкан българския бизнес. Ние всички споделяме в най-висша степен всички евроатлантически ценности, така че каквото и да се реши, то ние трябва безпрекословно да го приемаме и благодарим защото то е в името на светлото бъдеще и дружбата между народите. Ураааааа!!!
Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)В случая 100% единственият мотив е бил, да се осигури спокоен сън и липса на прекомерен стрес у нашите шофьори. :) :) :)
Average Person
Рейтинг: 2649 НеутралноИмам близък в такава фирма, човека е доволен, едвам си намери работа защото е на 55.
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.Нещо младите не искали там да работят :)
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#46] от "historama":
Френски заплати получават, ама друг път.
Делени на две може...
vassilun
Рейтинг: 4569 НеутралноДо коментар [#2] от "Боян Таксиров":
Точно това е проблема! Никой не им забранява да работят така, както работят французи, белгийци, немци, италианци.
Average Person
Рейтинг: 2649 Неутралном/у другото, не мисля че е бил за повече от 2 седмици наведнъж
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#38] от "historama":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUИ субсидиите за френски и немски земеделци, които след това продават на дъмпингови цени е изкривяване на пазара, но там Макрон не протестира...
Рим
Рейтинг: 1245 Неутрално"В България има 60-65 хил. камиона. За нашия пазар са нужни около 5 хиляди. Дискриминационно е на толкова много камиони да не се позволява да работят."
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯТова означава само едно. Трябва да има оптимизация на броя на камионите. Не да ги докараме до 5 хиляди, но и 60 хиляди от горе са прекалено много!
vassilun
Рейтинг: 4569 НеутралноДо коментар [#4] от "НеКой":
Защото шефовете в Лидл и Кауфланд не са идиотш като НеКой!
EU Fighter
Рейтинг: 98 НеутралноБе как само вашият бизнес е изтласкан, а нормалните работят. Може би защото сте малко далавера и незаконни превози, а?
United in diversityencor3
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#41] от "Боян Таксиров":
Ти не знаеш разликата между спедиторски фирми и международни превозвачи, за европейски мерки си тръгнал да говориш...
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноКрайно време е да се спрат нетърговските и непазарни ограничения в ЕС. Време е да започне да се мисли за европейската икономика като цяло. Очевидно в тази икономика има сектори, в които българите са по-конкурентни.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUМежду другото, ирландските цигани от Райънер са въздушния еквивалент на източните тираджии - и те използват вратички в закона за да изнудват служители, общини и синдикати, и отнемат бизнес от "големите батковци". В това време Ер франс и Луфтханза се задъхват от стачки и се чудят защо губят пазар.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#56] от "vassilun":
Либералите освен способността да обиждате всички инакомислещи, имате ли други характерни черти...
Deaddark
Рейтинг: 1445 НеутралноДо коментар [#42] от "Пипера е много лют":
Прав си, но тук някои наричат социалисти хората, искащи Гугъл и други подобни да си плащат данъците; тоест данъците да за бедните. Лицемерие е френската армия да пази офшорната зона в Антигуа, с парите на френските данъкоплатци - а френската държава да харчи от бюджета заа центъра на Париж, където неплатените и цент офшорковци имат "фирмени" имоти за милиони, които уж са активи на офшорката, та да не плащат и данък имот. За Париж не съм много сигурен за имотите на офшорковците, но в София е така.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 ВеселоДо коментар [#55] от "Rim":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUВикаш доброволно да дадем бизнес на други, ей така, без нищо...
Верно нема такива дебили, и после защо имало популисти и т.н.
historama
Рейтинг: 635 НеутралноПод претекст, че българските застрахователи плащали огромни суми за щети на автобуси и камиони зад граница в рамките на ЕС увеличават тарифите у нас за ГО. Казано по друг начин заради тези транспортни бизнесмени, чиито 65 000 камиона препускат из Европа, но плащат ниска ГО у нас. Застрахователите ще го компенсират на наш гръб
Иво
Рейтинг: 2929 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Apollo Eight":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Новите правила ще важат за всички европейски компании и шофьори в транспортния сектор, затова оплакванията от страна на български превозвачи за някаква дискриминация, та даже и транспортния министър звучат нелепо.
Рим
Рейтинг: 1245 НеутралноШофьорите на таксита в София, които имат издадено разрешение от Столична община, могат да закарат пътник до Пловдив или Варна, но нямат юридическо право да стоят на стоянките там и да чакат пътници обратно за София! Местните ги изритват моментално. Това правило е валидно за всички градове в страната и може да обясни до някъде логиката на превозите в европейски мащаб! Подчертавам - да обясни до някъде...
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯА иначе, въпросният Пакет за мобилност се отнася за всички фирми в ЕС, независимо дали са от Франция, Испания, България или Румъния!
Защото ако човек слуша нашите превозвачи, веднага би си помислил, че това се отнася само за тях... Няма такива работи. Тези правила ще бъдат спазвани от всички в ЕС.
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#64] от "Иво":
Затова искам да се измете цялото соросоидно братство от ЕП?
Защото са комунисти и лобисти.
Ще ги изтърпим до Май...
encor3
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#55] от "Rim":
Правилно. Трябва да има и оптимизация на Лидл-ите и Макдоналдсите. Какво е това нещо във всеки град Лидл. Само в областните. И полетите да оптимизираме предлагам. От къде накъде всеки ден ще има полети до Париж и Лондон. Най-много един път в седмицата. Като едно време.
ppopov_67
Рейтинг: 785 НеутралноТия пребоядисали се мутри не искат да разберат, че Европа не е само дойна крава.
historama
Рейтинг: 635 Неутралноразбира се, че не са идиоти. Интересно ми е в коя държава ще плащат по 2500-3000 евро на работниците в хипермаркетите?
boyanv
Рейтинг: 468 НеутралноАбе, къде са победителите?
Μπόικο δεύτερη βουλγαρική δολοφόνοςТези дето преди 2 - 3 месеца ни обясняваха за голямата победа в Брюксел...Къде са, нека се покажат, нека ни обяснят какво са искали да кажат тогава. Не ми се вярваше България оглавявана от човек прочел една книга през живота си да успее да се пребори с немската бюрокрация и френската държава...
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#67] от "encor3":
И полетите по 15 евро да се забранят.
encor3
Рейтинг: 165 ВеселоДо коментар [#71] от "НеКой":
Забрана, лустрация и народен съд!
historama
Рейтинг: 635 НеутралноПолучават френски заплати, както у нас български. Не всички френски заплати са като на президента Макрон, както и не всички български РЗ са 16 000 лв (като на Карина Караиванова).
Voiko
Рейтинг: 495 НеутралноИскат да изтласкат не само българския транспортен бизнес, но и бизнеса на всички страни от Източна Европа, членки на ЕС, защото те успешно конкурират тези от Западна Европа.
Иво
Рейтинг: 2929 ВеселоДо коментар [#66] от "НеКой":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36По скоро еврофоби като теб трябва да бъдат изметени от ЕП и точно това ще се случи май месец тази година. ;-)
gianni
Рейтинг: 889 Неутрално"Това са частноправни отношения между частна българска фирма и държавна либийска компания. Корабът се намира на 20 мили от Созопол в икономическата зона на Черно море"
Mилицьонерите участвали в абордажа на държавна служба в работно време ли са били и са били на граждански договор при пиратите?
Икономическата зона до Созопол на филанкишията ли е, та да не може да се изпълни решението на българския съд и да се арестуват пиратите завладели кораба?
Рим
Рейтинг: 1245 НеутралноНе! Нищо подобно. Пактът за мобилност се отнася за всички превозвачи в ЕС ! Каквито са правилата за нас, такива са и за Западна Европа! ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
historama
Рейтинг: 635 НеутралноНе са малко! Най-големите - Виваком, БТ, офшорките на Пеевски, на Дънди - и зад тях все стои ВТБ, руснаци или български комунета
popovski31
Рейтинг: 1160 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "НеКой":
"Ми що Лидъл и Кауфланд не дават по 2500-3000 евро на персонала си в България, като са толкова честни???"
Само да вметна, че наистина дават такива заплати, но осигуряват на минимална заплата.
Judjuk
Рейтинг: 2228 Неутрално"В България има 60-65 хил. камиона. За нашия пазар са нужни около 5 хиляди"
JudjukБългарските тирове в западна Европа са навлеци. Каквито са и емигрантите ни. Не са ги канили и не са им нужни. Затуй ще намерят начин да ги изгонят. Честно, пепел бих ял, но не бих се натрапвал на места, където не съм желан. Как нашите хора се подлагат на такова страшно унижение!? Горките хора! А управниците ни как траят. Нямат ли капчица човешка гордост!? Що за дебили са? Що не отворят руския пазар? Тировете ни няма да имат проблеми в Русия. И Защо Евроатлантика, толкова не ни ще, а е блокирала пътя ни на изток? Това още колко време може да продължава?
.NET
Рейтинг: 217 НеутралноТова категорично е така. Новоприетата регулация директно удря нашите транспортни фирми и отнема техен бизнес в полза на френските такива.
Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.Това са реалностите и всякакви разсъждаения по-натам по темата са безмислени.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#63] от "historama":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUГО на колите няма общо с камионите. Там случая е друг.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 ВеселоДо коментар [#80] от "Judjuk":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUКато говорех за популисти и екзитъри, които черпят аргументи от Макрон, те се появиха точно навреме.
historama
Рейтинг: 635 НеутралноФактът, че Джамбазки е начело на протеста ме кара да си мисля, че истинските собственици на тези фирми ще са руски капитали, или руски офшорки. Но на нас няма кой да ни го каже. Иначе 65000 камиона, или малко повече, умножено по 100 000 евро на камион, това прави 6, 5 млрд евро!
6 500 000 000 евро!
popovski31
Рейтинг: 1160 ЛюбопитноДо коментар [#80] от "Judjuk":
"Що не отворят руския пазар? Тировете ни няма да имат проблеми в Русия.
И Защо Евроатлантика, толкова не ни ще, а е блокирала пътя ни на изток?"
Първо, никой не ни е вкарвал в ЕС и НАТО насила. ние сами го пожелахме. Второ, всички знаем, че в Русия нашите камиони няма да имат проблеми, защото корупцията в Русия е повече, отколкото в България.
fletcherlind
Рейтинг: 217 НеутралноОптимизация, другари! Как някой си позволява да расте икономически без твоето лично одобрение?
historama
Рейтинг: 635 НеутралноДо 82
сумите по щетите, които се изплащат са от един кюп.
Веселин Дечев
Рейтинг: 216 НеутралноДо коментар [#20] от "НеКой":
Миний аав адуучин хүн"Тези камиони трябва да се придвижват на празен ход хиляди километри и да замърсяват въздуха, каза още Джамбазки."
Оо! Не думай! А преди как не забелязвахте замърсяването на въздуха?
gianni
Рейтинг: 889 НеутралноНе си много сигурен, ама и в Париж било така. Ами там плащат собствениците на имота, пък ако ще да са регистрирани и на Марс. А таксата смет плаща този, който е заемал сградата на 1 януари.
frankfurtski
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#80] от "Judjuk":
Пътувай немедленно,кой те спира.....
frankfurtski
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#84] от "historama":
Не са само руски,всякакви има печалба от пестене на данъци и рязане парите на шофьорите
gianni
Рейтинг: 889 НеутралноДо коментар [#75] от "Иво":
Не си прав, току виж Некой и другарите му след поредното сборище на русофилите с таваришч пасоль, ни осигурят достъп до необятните руски автостради. Нерде курсове Масква-Владивосток, нерде френските сокаци. Да не говорим за Магадан-Колима.
Petleshev
Рейтинг: 2926 НеутралноДо коментар [#4] от "НеКой":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Виж сега... Лидъл и Кауфланд не дават по 3000 евро и на продавачите си в Германия. Може да си сигурен. За ръководни длъжности, по-съм съгласен.
Всеки един инвеститор или търговец, който идва в България, идва за да печели. И печели дотолкова, доколкото му позволява системата на място. За това, че в България стандарта и доходите са мизерни, не е виновен някой друг, ами самите ние. Нашият икономически модел е замислен и управляван от милиционери. Основава се на ниски доходи и мизерен стандарт, за да се държи материала в подчинение. Но, вече започнаха да се появяват пукнатини в модела, понеже материала се усети и започна да се изнася масово там, където му плащат повече.
Та, като си изберем управляващи, които да сменят икономическият модел, ще ни мръднат стандарта и доходите. Но, както казах, това зависи от самите нас.
Slick
Рейтинг: 165 ВеселоНикой не иска да се занимава с балкански цървули!
frankfurtski
Рейтинг: 217 НеутралноИ още за неосведомените тези "родни"превозвачи точно за три дена ще сменят реегистрационните табели на камионите с такива от друга държава,
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 НеутралноДо коментар [#4] от "НеКой":
I 💜 Leka BorislavovnaТъпо е родоотстъпник да говори за родоотстъпници. Не разбрахте ли, че този номер вече се изтърка?
gianni
Рейтинг: 889 НеутралноДо коментар [#80] от "Judjuk":
Какъв ти е проблемът, бре таваршич. Отиваш Мухасранск и правиш фирма за превози. Вместо да се блъскаш с разни Ивеко и Мерцедес купуваш модерни Камази и пайдос по необятна руска шир. Трупаш пачки и се радваш на колхозния живот.
J. J.
Рейтинг: 524 НеутралноСрамно е министър на транспорта на европейска държава да наговори подобни глупости, за да се хареса на мутрите - собственици на по 300 камиона!
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 НеутралноДо коментар [#19] от "Пипера е много лют":
I 💜 Leka BorislavovnaТова с ерзац шоколоите и прочее алабализми се доказа, че е абсолютнои невярно. Докога ще повтаряш лъжи?
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 ВеселоДо коментар [#84] от "historama":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUНищо не пречи тъпанар като Джамбазки отвреме-навреме да е прав. А това за руските капитали си го измисли току-що. Може да са китайски, индийски, бразилски или дори американски капитали - нарича се преки чуждестранни инвестиции. Помагат за увеличаване на БВП и оттам на данъците които се плащат в България. Учебника по макроикономика за 1-ви курс.