За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноМай че работата на тази асоциация е да сее съмнения.
Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноНяма такава държава. Всичко разкопано, а никой нито е чул, нито е видял. Сега горските ще операт пешкира и всичко ще се замаже. Тази фирма обаче, със сигурност е получила гаранция, че ще спечели поръчката, иначе защо ще хвърля пари да прави сондажи и толкова километри временни пътища.
realguru
Рейтинг: 1360 НеутралноА аз подозирам че работата на Фондация "Антикорупционен фонд" (АКФ) е да лъже, да мота и да протакат поръчките до безкрай.
Добре че едно време ги нямаше тея фондации кога строиха Тракия и Марица. Тая Струма я дъвчат от години и все не е завършена.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноТака и не пише коя е фирмата.
svoboden
Рейтинг: 1087 НеутралноКОЙ е собственик на Фондация "Антикорупционен фонд" и защо ни занимавате с чнеговите интереси!?
doroteus
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#1] от "Jumbo Jet":
И то - основателни и големи СЪМНЕНИЯ ! Говори и пише сякаш е съгласувала с една ВИСОКО ОБРАЗОВАНА РАЗСЛЕДВАЩА ЖУРНАЛИСТКА от близкото минало , която разбира от пътища , огради по границата , компромати от всякакво естество и получени по криминален начин от едни индивиди с особености /в характера и въобще /. Същата обаче , не знаела какво и ОФШОРКА например , както и че ако получиш 600 000 лв на куп в една сметка и то в банка с "особен статут " най- естественото е да се запиташ откъде е тая МАННА НЕБЕСНА ???
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 844 НеутралноТя работата е малко като в оня виц, дето мъжът хванал един на калъп в леглото с жена му, а той промърморил: "Е и сега като почнат едни съмненияяяя..."
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchettstedim
Рейтинг: 435 НеутралноИнформацията дадена ли е на русото Ленче?
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "stedim":
Май не е дадена НА Еленка,а е дадена ОТ Еленка.
pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 471 НеутралноНалага да послъжем малко, за да не изгубим европейското финансиране за цялата магистрала.
Като Банов за Ларгото.
ЙЕИ
Рейтинг: 112 НеутралноИзвинете, но когато държавата не предоставя достатъчно данни за геоложката обстановка, тия които не искат да си купят котка в чувал извършват за собствена сметка проучвания. Т.е. те рискуват собствени средства(инвестират) за да свършат работа на държавата. И явно нямат достатъчно работа и не са убедени че обекта е предназначен априори за тях, та ще се опитват на базата на допълнителната информация или да снижат офертата си или въобще да не се набутват.
В нормалните страни строителите не правят тва. В нормалните страни има планиране. В нормалните страни първо се изработва технически проект и проектосметна документация. И всичко това се предствя на участващите в търгът за да се конкурират САМО ПО ЦЕНА. А при нас всичко е урболешката и нашия човек има повече информация или постфактум му дават едни пари за да върже сметката основавайки се на измислени дейности
Поради липсата на геоложки проучвания никой не знаеше за високи подпочвени води на МА Марица. Сега тя постоянно пропада. А трябваше да има достоверни такива и там да се набият пилоти за да не пропада призмата да основата
ЙЕИ
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#4] от "Jumbo Jet":
„ГБС – Инфраструктурно строителство“ АД
dosetliv
Рейтинг: 1236 Неутралноhttps://www.blitz.bg/obshtestvo/donosnikt-na-soros-v-sofiya-yuri-tavanie-veche-dirizhira-kompromatite-na-tnar-antikoruptsionen-fond-senzatsionni-snimki_news603311.html
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 844 ВеселоСоросоидската телевизия също мъти водата, не ли?
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchetthttps://btvnovinite.bg/predavania/tazi-sutrin/razsledvane-na-btv-rabotjat-po-uchastak-ot-am-struma-predi-da-e-izbran-izpalnitel.html
doroteus
Рейтинг: 165 НеутралноДо коментар [#1] от "Jumbo Jet":
И има защо да сее съмнения !
Мирослава Петрова и Христо Иванов
Още по темата
Протестъри захранени с 900 000 през куха фондация
22:03 | 11 Юни 2017 г.
Историята на Антикорупционния фонд започва на 21 октомври 2016, когато в Софийски градски съд се подават документите за регистрация на фондацията. Решението за вписване излиза забележително бързо – на 3 ноември 2016 г. Малко след това току що създаденият Антикорупционен фонд получава финансова инжекция от 902 960 лева от фондация "Америка за България". Рекордният грант е по програма "Гражданско общество и демократични институции". Това е същата програма, по която се финансира Българският институт за правни инициативи, в чието създаване е участвал лидерът на "Да, България" Христо Иванов, както и "Икономедиа" на Иво Прокопиев
tucker case
Рейтинг: 636 Веселона таа рушняшка кукумяфка нема как да ѝ доде наум, че кога се бидва да таквиз големи проекти компаниите харчат бая собствени кинти в предварителни проучвания, които ако не спечелят си заминават... ма как да ѝ доде като ни един кинт не е изкарала с честна работа
Now what's a few miles between the beauty and the beast...ЙЕИ
Рейтинг: 112 ВеселоДо коментар [#14] от "BG Territory":
Не просто си фантазират бъркайка понятията, поради непознаване на същността на процеса строителство.
За да качиш една сондираща машина до определена точка ти трябва път. Сондите не хвърчат. Най-вероятно горските са се кефели че едни будали ще им оправят пътя за бъдещата сеч(щото това пари струва) преди започването на работата по магистралата. И затова не са ги спрели, а нищо чудно прокараните от друг път после да са си мислели да му вземат парите отчитаики че те са го правили - и затова се правеха на умрели лисици. Телевизията им развали далаверата.
Сондирането някой се опитват да го представят като започване на работа по магистралата, а то нищо общо. Но народът който няма представа от процесите вярва повече на изфабрикуваните фалшиви новини, а не на отговорните лица. Репортерите на Тази сутри не един и два пъти са фабрикували фалшиви новини.
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 844 ВеселоПоздрави на герберастката дружинка. То л@йното още топло, но вече викате, че е шоколадова торта с глазура. Трогателни сте. 😀
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettТиква загубена
Рейтинг: 0 НеутралноВ държава управлявана от мутри , какво очаквате?
Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!Свинчуга
Рейтинг: 1063 НеутралноМдаааам и тук се е разсмърдяло на стабилност като от нефтохима в 2 посред нощ.
Обичам да грухтя и плюскам.pesheff
Рейтинг: 858 ЛюбопитноЮри Тавание ?
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.-----
Откъде пък ги изкараха корупционните практики като няма замесена нито една държавна агенция? Компанията е направила проучвания за собствена сметка, явно за да представи по-точна оферта в търговете. Друг е въпросът за наказателната отговорност и безстопанственост на държавни терени.
penetrating
Рейтинг: 5400 ВеселоИ тъй, никой не оборва наличието на сондажите и проучвания върху държавна земя без разрешение (или възлагане) на собственика.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИнтересно тези, които атакуват "соросоидното" или "американското" НПО дали ще са доволни ако някой им влезе имота и бодне някоя сонда :)
Очевидно има изтичане на информация. Останалото е въпрос на държавата да разследва и накаже троянските си коне...
Дундурук
Рейтинг: 112 НеутралноДОБРЕ, ДНЕВНИК!
Тамън щях да Ви насмета под някой друга статия, че ДНЕС ТОЧНО имате платена рекламна статия на "честната" и "яка" фирма Геострой, а нямате СТАТИЯ ЗА НОВИНАТА НА ДЕНЯ, че същата фирма може би работи по трасето на магистрала за милиарди без да е спечелила още, но сега виждам, че имаме статия.
Дундурук
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#11] от "ЙЕИ":
До коментар [#16] от "tucker case":
До коментар [#17] от "ЙЕИ":
До коментар [#21] от "Пешката":
Алооооооо, откачалки-тролове на мафията, по кой закон и логика може да се случи това някой самоволно да тръгне да копае и сече държавна ( то и частна не може ) земя без разрешение? НЯМА ТАКЪВ ВАРИАНТ В БЯЛА ДЪРЖАВА!!! С ТАКИВА ЛУМПЕНИ като Вас, без грам логика в мозъка, е безсмислено принципно да се коментира де - вие само искате да се заслужите стотинките или да защитите любимата мафиотска партия.
Самоуправството и унищожаването на държавни ресурси е престъпление, което трябва да лиши тея бандити от всякакви държавни поръчки напреде, а и да има наказание.
Дундурук
Рейтинг: 112 НеутралноРаздвоение на личността? Сам се оборваш през едно изречение. Безстопанствеността на цяла редица държавни институции познай по какви практики се случва! Ако кажеш пък, че са просто безхаберници, то корупцията пак е играла, за да се тея безхаберници в тея държавни институции.
arnautsky
Рейтинг: 845 ВеселоДо коментар [#1] от "Jumbo тъп":
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Много си забавен,почти колкото Къци Вапцаров.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
dun
Рейтинг: 296 НеутралноСговор на глупци - това най-точно характеризира опита на определени държавни служители да угодят на строителните апетити за Кресненско дефиле!
gruz_200
Рейтинг: 217 НеутралноДам, затова Тракия вече се скапа, скоро и Марица. Нищо, циганите са виновни, да ги интегрираме, пък пътища дали ще имаме, бай Ганю не го интересува.
gruz_200
Рейтинг: 217 НеутралноШът бе, краденето си е стар български обичай, като биенето на жените и децата, нема да ги барате!
ЙЕИ
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#24] от "Дундурук":
По никой не може, но при липсата на определени условия/ данни много хора са принудени да нарушават законът за да си свършат работата като хората.
Според теб кое е по-добре - да получим котката в чувал за 430 млн. евро или прецизна оферта след геоложки проучвания за 390 млн? Да най-вероятно ГБС са се бръкнали с 1 млн за път и още 1 мл за сондажите на Геострой. Но следкато АПИ не са си свършили работата, някой хора не са решили да рискуват или може би нямат вътрешен човек да ги оправя.
Майндърбайндър
Рейтинг: 946 ЛюбопитноАко е този,който е избран да "спечели",защо да се набутва с разходи?Нали след "спечелването" ще оправи цената с анекси? По-скоро е някой ентусиаст извън обръчите.
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.realguru
Рейтинг: 1360 НеутралноКога за последно си пътувал по тях? :)
Най-новите участъци на Тракия са открити 2010-2013 и са още без ремонти. Старите участъци от Пловдив към Стара Загора има вече 20 год и логично миналата година им правиха ремонт.
Когато едно нещо се експлоатира то се амортизира и има нужда от ремонти и поддържа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
aralambi
Рейтинг: 531 НеутралноИма подозрение, че тази “фондация” няма никаква представа за технологията за строеж на пътища. Първият етап е идеен проект, после избор на трасе, изготвяне на работен проект и след това започва строителството. За първите етапи са нужни геоложки проучвания, основният метод е сондиране. За да се закарат сонди до трасето трябва да се прокарат временни пътища. Във Фокус нюз има интервю с проектанта от фирма Пътпроект 2000.
http://m.focus-news.net/?action=news&id=2622354
Дундурук
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#35] от "aralambi":
Да, а един мармот завива шоколад.
- Защо АПИ ( поръчващите музиката ) отговаря писмено, че не е поръчвала такива проучвания?
- Защо Горските на ниско и високо ниво не знаят нищо за такива проучвания, а никой не може да минава през териториите им, а още по-малко да прави пътища и да сече и копа?
- Защо никой по веригата не е уведомил журналистите, че има такъв проектант и той е работил?
- Защо местните свидетели потвърждават, че конкретни фирми са работели? Ако са били по поръчка на проектанта, защо писмено са отговорили, че не работят там?
И т.н.., и т.н..
aralambi
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#36] от "Дундурук":
Явно и ти си от писателите по поръчка. Никога не се знае предварително какви и колко геоложки проучвания са необходими. Може да има недоизяснени проблеми с геологията, геомеханичните параметри на скалите- еластични, деформационни и др. показатели. Щом проектантът е решил, че му трябват още данни, той не само може, а и трябва да направи допълнителни проучвания. Да се проектира мост или тунел не е като да се пишат статии и есета. Недостатъчната информация може да докара големи щети - деформации и дори срутване на съоръжения.
АзКлавдия
Рейтинг: 577 НеутралноС такива журналисти - толкова.
Доброто е заразноСмайваща некомпетентност!
ЙЕИ
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#24] от "Дундурук":
И кво стана - опитът за манипулация продължава. Проектанта каза че за да направи идейния проект за документацията са му били нужни тия сондажи.
Но т.н. журналистка продължава да се опитва да манипулира обществоото.
Да, ние инжинерите се опитваме да си свършим работата, не се занимаваме с тролене, групи за натиск, фондации и т.н.
Ние честно си изкарваме парите, и обикновенно получаваме пари само за добе свършена работа.
aralambi
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#38] от "АзКлавдия":
Именно - некомпетентност! “Незаконни сондажи”, “направени без легално основание”😁
А изречението “На място бяха открити и следи от извършени вертикални сондажи, типични за проучвателни дейности в началните етапи на пътното строителство.” направо троши миФки! Журналистите и троловете могат ли да обяснят как се правят хоризонтални сондажи? И сондажи се правят в етапите на проектирането, не на строителството.