Фондация подозира, че още необявена поръчка за "Струма" вече е компрометирана

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Май че работата на тази асоциация е да сее съмнения.

  2. 2 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5323 Неутрално

    Няма такава държава. Всичко разкопано, а никой нито е чул, нито е видял. Сега горските ще операт пешкира и всичко ще се замаже. Тази фирма обаче, със сигурност е получила гаранция, че ще спечели поръчката, иначе защо ще хвърля пари да прави сондажи и толкова километри временни пътища.

  3. 3 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    А аз подозирам че работата на Фондация "Антикорупционен фонд" (АКФ) е да лъже, да мота и да протакат поръчките до безкрай.

    Добре че едно време ги нямаше тея фондации кога строиха Тракия и Марица. Тая Струма я дъвчат от години и все не е завършена.

  4. 4 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Така и не пише коя е фирмата.

  5. 5 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    КОЙ е собственик на Фондация "Антикорупционен фонд" и защо ни занимавате с чнеговите интереси!?

  6. 6 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#1] от "Jumbo Jet":

    И то - основателни и големи СЪМНЕНИЯ ! Говори и пише сякаш е съгласувала с една ВИСОКО ОБРАЗОВАНА РАЗСЛЕДВАЩА ЖУРНАЛИСТКА от близкото минало , която разбира от пътища , огради по границата , компромати от всякакво естество и получени по криминален начин от едни индивиди с особености /в характера и въобще /. Същата обаче , не знаела какво и ОФШОРКА например , както и че ако получиш 600 000 лв на куп в една сметка и то в банка с "особен статут " най- естественото е да се запиташ откъде е тая МАННА НЕБЕСНА ???

  7. 7 Профил на Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft СУПЕР
    Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Тя работата е малко като в оня виц, дето мъжът хванал един на калъп в леглото с жена му, а той промърморил: "Е и сега като почнат едни съмненияяяя..."

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  8. 8 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Информацията дадена ли е на русото Ленче?

  9. 9 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "stedim":

    Май не е дадена НА Еленка,а е дадена ОТ Еленка.

  10. 10 Профил на pisna_mi_ot_vas
    pisna_mi_ot_vas
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Налага да послъжем малко, за да не изгубим европейското финансиране за цялата магистрала.
    Като Банов за Ларгото.

  11. 11 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Извинете, но когато държавата не предоставя достатъчно данни за геоложката обстановка, тия които не искат да си купят котка в чувал извършват за собствена сметка проучвания. Т.е. те рискуват собствени средства(инвестират) за да свършат работа на държавата. И явно нямат достатъчно работа и не са убедени че обекта е предназначен априори за тях, та ще се опитват на базата на допълнителната информация или да снижат офертата си или въобще да не се набутват.
    В нормалните страни строителите не правят тва. В нормалните страни има планиране. В нормалните страни първо се изработва технически проект и проектосметна документация. И всичко това се предствя на участващите в търгът за да се конкурират САМО ПО ЦЕНА. А при нас всичко е урболешката и нашия човек има повече информация или постфактум му дават едни пари за да върже сметката основавайки се на измислени дейности

    Поради липсата на геоложки проучвания никой не знаеше за високи подпочвени води на МА Марица. Сега тя постоянно пропада. А трябваше да има достоверни такива и там да се набият пилоти за да не пропада призмата да основата

  12. 12 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#4] от "Jumbo Jet":

    „ГБС – Инфраструктурно строителство“ АД

  13. 13 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1236 Неутрално
  14. 14 Профил на Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft СУПЕР
    Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft
    Рейтинг: 844 Весело

    Соросоидската телевизия също мъти водата, не ли?

    https://btvnovinite.bg/predavania/tazi-sutrin/razsledvane-na-btv-rabotjat-po-uchastak-ot-am-struma-predi-da-e-izbran-izpalnitel.html

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  15. 15 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#1] от "Jumbo Jet":

    И има защо да сее съмнения !
    Мирослава Петрова и Христо Иванов
    Още по темата
    Протестъри захранени с 900 000 през куха фондация
    22:03 | 11 Юни 2017 г.

    Историята на Антикорупционния фонд започва на 21 октомври 2016, когато в Софийски градски съд се подават документите за регистрация на фондацията. Решението за вписване излиза забележително бързо – на 3 ноември 2016 г. Малко след това току що създаденият Антикорупционен фонд получава финансова инжекция от 902 960 лева от фондация "Америка за България". Рекордният грант е по програма "Гражданско общество и демократични институции". Това е същата програма, по която се финансира Българският институт за правни инициативи, в чието създаване е участвал лидерът на "Да, България" Христо Иванов, както и "Икономедиа" на Иво Прокопиев

  16. 16 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 636 Весело

    на таа рушняшка кукумяфка нема как да ѝ доде наум, че кога се бидва да таквиз големи проекти компаниите харчат бая собствени кинти в предварителни проучвания, които ако не спечелят си заминават... ма как да ѝ доде като ни един кинт не е изкарала с честна работа

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  17. 17 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 112 Весело

    До коментар [#14] от "BG Territory":

    Не просто си фантазират бъркайка понятията, поради непознаване на същността на процеса строителство.

    За да качиш една сондираща машина до определена точка ти трябва път. Сондите не хвърчат. Най-вероятно горските са се кефели че едни будали ще им оправят пътя за бъдещата сеч(щото това пари струва) преди започването на работата по магистралата. И затова не са ги спрели, а нищо чудно прокараните от друг път после да са си мислели да му вземат парите отчитаики че те са го правили - и затова се правеха на умрели лисици. Телевизията им развали далаверата.

    Сондирането някой се опитват да го представят като започване на работа по магистралата, а то нищо общо. Но народът който няма представа от процесите вярва повече на изфабрикуваните фалшиви новини, а не на отговорните лица. Репортерите на Тази сутри не един и два пъти са фабрикували фалшиви новини.

  18. 18 Профил на Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft СУПЕР
    Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft
    Рейтинг: 844 Весело

    Поздрави на герберастката дружинка. То л@йното още топло, но вече викате, че е шоколадова торта с глазура. Трогателни сте. 😀

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  19. 19 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 0 Неутрално

    В държава управлявана от мутри , какво очаквате?

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  20. 20 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Мдаааам и тук се е разсмърдяло на стабилност като от нефтохима в 2 посред нощ.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  21. 21 Профил на pesheff
    pesheff
    Рейтинг: 858 Любопитно

    Юри Тавание ?
    -----
    Откъде пък ги изкараха корупционните практики като няма замесена нито една държавна агенция? Компанията е направила проучвания за собствена сметка, явно за да представи по-точна оферта в търговете. Друг е въпросът за наказателната отговорност и безстопанственост на държавни терени.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  22. 22 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Весело

    И тъй, никой не оборва наличието на сондажите и проучвания върху държавна земя без разрешение (или възлагане) на собственика.
    Интересно тези, които атакуват "соросоидното" или "американското" НПО дали ще са доволни ако някой им влезе имота и бодне някоя сонда :)
    Очевидно има изтичане на информация. Останалото е въпрос на държавата да разследва и накаже троянските си коне...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  23. 23 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 112 Неутрално

    ДОБРЕ, ДНЕВНИК!

    Тамън щях да Ви насмета под някой друга статия, че ДНЕС ТОЧНО имате платена рекламна статия на "честната" и "яка" фирма Геострой, а нямате СТАТИЯ ЗА НОВИНАТА НА ДЕНЯ, че същата фирма може би работи по трасето на магистрала за милиарди без да е спечелила още, но сега виждам, че имаме статия.

  24. 24 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#11] от "ЙЕИ":
    До коментар [#16] от "tucker case":
    До коментар [#17] от "ЙЕИ":
    До коментар [#21] от "Пешката":

    Алооооооо, откачалки-тролове на мафията, по кой закон и логика може да се случи това някой самоволно да тръгне да копае и сече държавна ( то и частна не може ) земя без разрешение? НЯМА ТАКЪВ ВАРИАНТ В БЯЛА ДЪРЖАВА!!! С ТАКИВА ЛУМПЕНИ като Вас, без грам логика в мозъка, е безсмислено принципно да се коментира де - вие само искате да се заслужите стотинките или да защитите любимата мафиотска партия.

    Самоуправството и унищожаването на държавни ресурси е престъпление, което трябва да лиши тея бандити от всякакви държавни поръчки напреде, а и да има наказание.

  25. 25 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Юри Тавание ? -----Откъде пък ги изкараха корупционните практики като няма замесена нито една държавна агенция?
    ...
    Друг е въпросът за наказателната отговорност и безстопанственост на държавни терени.
    —цитат от коментар 21 на Пешката


    Раздвоение на личността? Сам се оборваш през едно изречение. Безстопанствеността на цяла редица държавни институции познай по какви практики се случва! Ако кажеш пък, че са просто безхаберници, то корупцията пак е играла, за да се тея безхаберници в тея държавни институции.

  26. 26 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 845 Весело

    До коментар [#1] от "Jumbo тъп":

    Много си забавен,почти колкото Къци Вапцаров.

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  28. 28 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Сговор на глупци - това най-точно характеризира опита на определени държавни служители да угодят на строителните апетити за Кресненско дефиле!

  29. 29 Профил на gruz_200
    gruz_200
    Рейтинг: 217 Неутрално

    А аз подозирам че работата на Фондация "Антикорупционен фонд" (АКФ) е да лъже, да мота и да протакат поръчките до безкрай.Добре че едно време ги нямаше тея фондации кога строиха Тракия и Марица. Тая Струма я дъвчат от години и все не е завършена.
    —цитат от коментар 3 на realguru


    Дам, затова Тракия вече се скапа, скоро и Марица. Нищо, циганите са виновни, да ги интегрираме, пък пътища дали ще имаме, бай Ганю не го интересува.

  30. 30 Профил на gruz_200
    gruz_200
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Шът бе, краденето си е стар български обичай, като биенето на жените и децата, нема да ги барате!

  31. 31 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#24] от "Дундурук":
    По никой не може, но при липсата на определени условия/ данни много хора са принудени да нарушават законът за да си свършат работата като хората.
    Според теб кое е по-добре - да получим котката в чувал за 430 млн. евро или прецизна оферта след геоложки проучвания за 390 млн? Да най-вероятно ГБС са се бръкнали с 1 млн за път и още 1 мл за сондажите на Геострой. Но следкато АПИ не са си свършили работата, някой хора не са решили да рискуват или може би нямат вътрешен човек да ги оправя.

  32. 32 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 946 Любопитно

    Ако е този,който е избран да "спечели",защо да се набутва с разходи?Нали след "спечелването" ще оправи цената с анекси? По-скоро е някой ентусиаст извън обръчите.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  33. 33 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Дам, затова Тракия вече се скапа, скоро и Марица.
    —цитат от коментар 29 на gmranger


    Кога за последно си пътувал по тях? :)

    Най-новите участъци на Тракия са открити 2010-2013 и са още без ремонти. Старите участъци от Пловдив към Стара Загора има вече 20 год и логично миналата година им правиха ремонт.

    Когато едно нещо се експлоатира то се амортизира и има нужда от ремонти и поддържа.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  35. 35 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Има подозрение, че тази “фондация” няма никаква представа за технологията за строеж на пътища. Първият етап е идеен проект, после избор на трасе, изготвяне на работен проект и след това започва строителството. За първите етапи са нужни геоложки проучвания, основният метод е сондиране. За да се закарат сонди до трасето трябва да се прокарат временни пътища. Във Фокус нюз има интервю с проектанта от фирма Пътпроект 2000.
    http://m.focus-news.net/?action=news&id=2622354

  36. 36 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#35] от "aralambi":

    Да, а един мармот завива шоколад.

    - Защо АПИ ( поръчващите музиката ) отговаря писмено, че не е поръчвала такива проучвания?
    - Защо Горските на ниско и високо ниво не знаят нищо за такива проучвания, а никой не може да минава през териториите им, а още по-малко да прави пътища и да сече и копа?
    - Защо никой по веригата не е уведомил журналистите, че има такъв проектант и той е работил?
    - Защо местните свидетели потвърждават, че конкретни фирми са работели? Ако са били по поръчка на проектанта, защо писмено са отговорили, че не работят там?
    И т.н.., и т.н..

  37. 37 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#36] от "Дундурук":

    Явно и ти си от писателите по поръчка. Никога не се знае предварително какви и колко геоложки проучвания са необходими. Може да има недоизяснени проблеми с геологията, геомеханичните параметри на скалите- еластични, деформационни и др. показатели. Щом проектантът е решил, че му трябват още данни, той не само може, а и трябва да направи допълнителни проучвания. Да се проектира мост или тунел не е като да се пишат статии и есета. Недостатъчната информация може да докара големи щети - деформации и дори срутване на съоръжения.

  38. 38 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 577 Неутрално

    С такива журналисти - толкова.
    Смайваща некомпетентност!

    Доброто е заразно
  39. 39 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#24] от "Дундурук":

    И кво стана - опитът за манипулация продължава. Проектанта каза че за да направи идейния проект за документацията са му били нужни тия сондажи.
    Но т.н. журналистка продължава да се опитва да манипулира обществоото.

    Да, ние инжинерите се опитваме да си свършим работата, не се занимаваме с тролене, групи за натиск, фондации и т.н.
    Ние честно си изкарваме парите, и обикновенно получаваме пари само за добе свършена работа.

  40. 40 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#38] от "АзКлавдия":

    Именно - некомпетентност! “Незаконни сондажи”, “направени без легално основание”😁
    А изречението “На място бяха открити и следи от извършени вертикални сондажи, типични за проучвателни дейности в началните етапи на пътното строителство.” направо троши миФки! Журналистите и троловете могат ли да обяснят как се правят хоризонтални сондажи? И сондажи се правят в етапите на проектирането, не на строителството.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #