За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 ВеселоКолко са на мъже, колко на жени, травестити и тн.
Миний аав адуучин хүнИсксм разбивка по 32 пола!
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 ЛюбопитноГолемия брой убийства показва, пе държавното правосъдие не работи. И се налага гражданите да го налагат.
Миний аав адуучин хүнАзКлавдия
Рейтинг: 634 ЛюбопитноСмайва ме статистиката - 96% разкрити убийства (браво!!!) срещу САМО 18% от телефонните измами?
Доброто е заразноЯсно, че при убийство се хвърлят всички ресурси и т.н., обаче защо толкова нисък процент при телефонните измами. Ако трябва да се променят закони, за да е проследим телефонен разговор и СИМ карта, да променят законите, вкл. на европейско ниво?
АзКлавдия
Рейтинг: 634 НеутралноБроят убийства изобщо не е "голям". В Чикаго при население два милиона и половина убийствата за година са 539.
В Русия броят на убийствата е ДЕСЕТОКРАТНО по-голям от този в България. Доброто е заразно
selqnin
Рейтинг: 940 НеутралноОБЕЗЧОВЕЧАВАНЕ!!!!!
EU defender
Рейтинг: 919 Неутрално++++
И през соца в България убийствата бяха много повече. Но се криеха. The best way to predict the future is to invent it.
*****
НеутралноДо коментар [#2] от "Веселин Дечев":
Всъщност убийствата днес са в пъти по-малко от любимото ти Живково Време.Както и жертвите на пътя,въпреки много по-тежкия трафик ,и повечето автомобили днес.
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 НеутралноДо коментар [#3] от "АзКлавдия":
Миний аав адуучин хүнПросто никой не му се занимава.
Преди няколко години звъняха в нас. След това имах път край РПУто. Влязох и казах на дежурния. Щом нямало пресръпление те какво да направели. Ми, викам, да установите номера от който са звъняли и да ги проследите. Направо ми се изсмяха. Да казвам ли, че въобще не се съгласиха да подам писмен сигнал.
А наскоро някой счупил стъклото на кварталното кафене. Обажда се момичето в полицията - ми ний кво да нсправим като няма камери и никой не го е видял. Да казвам ли, че въобще не дойдоха и не исйаха да регистрират случая?
Регистрират се престъпления, които са ясни и предварително разкрити. За да се подобрява стъкмистиката!
zero_day
Рейтинг: 65 НеутралноТрябва да се взема в предвид и колко кражби, измами и т.н. не се регистрират никога в полицията...
niksan1
Рейтинг: 1158 Неутрално
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Над 90 % от умишлените убийства се разкриват "
В тези проценти влиза ли шесторното убийство в Новогодишната нощ на 2017-2018 -та ?
АзКлавдия
Рейтинг: 634 НеутралноДо коментар [#8] от "Веселин Дечев":
Доброто е заразноИнтересно, защото аз също съм ходила в полицията във връзка с опит за телефонна измама.
Снеха всички данни и ме помолиха (това беше преди три години, може да е променено) да подам заявление пред мобилния оператор, че съм съгласна разпечатката с тел. номера за съответния ден да се предостави на полицията. Трябвало лично да се съглася. Пак казвам, сега може да е променено.
По-нататък не са ме инфомирали какво точно се случва, естествено, но в Пловдив имаше разкрити такива измами.
А ти защо си мълча, след като нищо не са направили?? Те си имат шефове, има медии.
Щом си мълчал, значи си ОК.
АзКлавдия
Рейтинг: 634 НеутралноДо коментар [#9] от "zero_day":
Доброто е заразноТочно това никога не съм го разбирала. Не се обаждаш, за да съобщиш, а после като излязат данните, казваш "тия лъжат".
Ами не лъжат те, а ти, дето не си се обадил...
Не мога да трая хора, които си мълчат като пукали, когато трябва, а плямпат, когато вече няма никакво значение.
EU defender
Рейтинг: 919 НеутралноКато ученик четох една книга неясно как преминала през комунистическата цензура. Имаше я в библиотеката и ми я препоръча мой съученик. Казваше се "Записки на съдебния следовател" или нещо подобно. В нея бяха описани случаи на изключително жестоки убийства в НРБ.
The best way to predict the future is to invent it.penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноДонякъде оптимистична картина...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАзКлавдия
Рейтинг: 634 НеутралноДо коментар [#13] от "EU defender":
Доброто е заразноИзобщо не са писали за убийства по вестниците. Хората знаеха, разбира се, но само местните.
Аз си спомням едно зловещо убийство в нашия квартал, за което не се съобщи и дума, а то беше станало на стотина метра от блока и дечурлигата бяхме уплашени и си говорехме всякакви страхотии. На кой каквото му дойде на акъла или е чул от баба си.
chepokalipsis
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#3] от "АзКлавдия":
Повечето убийства са дело на познати хора или извършени на публични места (дискотеки, барове, магазини). Докато едва ли има камера, сочеща към терасата на баба Гица, която цели измамник с пачки и злато през балкона.
АзКлавдия
Рейтинг: 634 ВеселоДо коментар [#16] от "chepokalipsis":
Доброто е заразноАбе то камера няма, но и те не се обаждат по домофона, а по телефона.
Явно им е много добра схемата с прикриването на сим карти.
Nikoi
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#4] от "АзКлавдия":
колкото е по дива държавата ,толкова повече убийства , нещата тук са вследствие на агресията навсякъде ,която се насажда от детска възраст.
tsvetko_51
Рейтинг: 868 НеутралноЧе "родната" полиция има маса треки за дялане, нма защо и да се коментира.
Но на мен ми стига да видя на екрана егашния ( и не само:)) министър и нещата си идват на място.
Предполагам, защото все пак в страната са налице по-възрастната част от населението, че това е основен фактор за този брой убийства, при това дори от съобщенията се вижда, че голямата част от тях са битови - ревнст, глупост, в някои случаи изперкване - неща, които са непредсказуеми, случват се навсякъде и са лесни за разкриване.
АзКлавдия
Рейтинг: 634 НеутралноАми значи нашата изобщо не е "дива".
Убийствата са доста под много европейски държави.
Виж статистиката, има достатъчно данни в нета. Доброто е заразно
султана глаушева
Рейтинг: 352 НеутралноИзползвам случая на особено подходящата за днешния ден централна статия на Дневник да честитя на всички пораснали момичета днешния празник. Честито, момичета😊🍷
Мърфи е оптимист!Deaddark
Рейтинг: 1578 НеутралноДо коментар [#13] от "EU defender":
Тя се изучаваше по съдебна медицина. Приятел, дето следваше такава, ми е в даде да я прочета. Наистина брутлна книга.
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноДобре, че сами си се хвалят.
Reporter US
Рейтинг: 8 НеутралноКолко от убийците са членове и симпатизанти на радикалното БКП - ДСБ - като двамата сатрапи от Горна Оряховица, които съдът на Лозан Панов оправда, след като хладнокръвно бяха убили бебе?
Stavrogin
Рейтинг: 1090 НеутралноПо времето на комунизма, в който уж нямало престъпност убийствата, без политическите, са били доста повече
Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.hhhuuunnnn
Рейтинг: 237 Неутралноубийствата са около 10 пъти по-малко от времето на любимия ви тодор живков и в пъти по-малко от в любимия ви руски кенеф нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
redguy
Рейтинг: 1252 НеутралноАбе цели компании ги крият кой им е собственика и никой не може да каже, какво остава за телефонно обаждане да се скрие.
Убийствата са по-лесни за разкриване, защото в голяма степен са в резултат на пиянски побои, от страст или от гняв, остават много улики и т.н.. Планираните мафиотски убийства обаче не се разкриват. Телефонните измами не се разкриват, защото няма почти никакви следи, по които да се проследят. Трябва да има подставено лице, примерно.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
hugo_chaves
Рейтинг: 230 НеутралноСтатистика и доказателства за тези думи нямаш само празни приказки.Кой е казал ,че по време на комунизма е нямало престъпност ? Дано убийствата намаляват още повече следващите години.
b_52_strato
Рейтинг: 1019 НеутралноИскам да попитам модчето - наистина ли смятате коментар №24 за нормален?
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!Нормален за сайта?
Наистина ли?
Reporter US
Рейтинг: 8 НеутралноЩо ве, другар? Коментарът е сто процентова истина, доказана със официални СРС-та, които не просто прочетохме, а чухме. Чухме! И ако знаехме, че драгалевската мафия има толкова мощни пипала, че да принуди всички медии да ги изтрият (а иначе сте много "за" свободата на медиите де), щяхме да си ги запишем и да ви ги пускаме. а за вашите ежедневни твърдения, как се било крадяло, как ГЕРБ били еди какви си - някакви доказателства? Тц. Комундели, сър...
Ivan_
Рейтинг: 466 Любопитно"Всеки ден по пътищата на страната стават средно 18 катастрофи с повече от една жертва,"
Модератора е неадекватен!Дневник, сигурни ли сте, че има по 18 ПТП с по поне една жертва/загинал ДНЕВНО?
Годината има 365 дни по поне 18 загинали на ден прави 6570 загинали за година минимум.
Официалната статистика дава 610 загинали за 2018г. Това е поне 10 пъти по-малко от подадените от вас данни във статията.
Ivan_
Рейтинг: 466 Любопитно"Всеки ден по пътищата на страната стават средно 18 катастрофи с повече от една жертва, а 23-ма души получават наранявания."
Модератора е неадекватен!"Жертвите на пътя са 611, със 71 по-малко, отколкото през предходната година, се вижда от статистическите данни."
?!?
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1463 ЛюбопитноА пребити колко хиляди ?!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#17] от "АзКлавдия":
Модератора е неадекватен!След повишаването на нивата на терористична заплаша в Европа през последните години е изключително трудно системно да прикриваш СИМ карти.
Не са добри, просто си плащат на правилните хора и получават чадър.
Нали си даваме сметка, че подобни "скрити" СИМ карти може да се използват и за подготвяне на терористични нападения. Никой няма да търпи системна циркулация на "скрити" СИМ карти.
kopo
Рейтинг: 237 ГневноДо коментар [#29] от "hugo_chaves":
Всъщност статистики има. Народната милиция е обобщавала всяка година данните, но с класификация "секретно". Виждал съм сканирани някои от тези доклади - нищо общо с мантрата "колко беше спокойно по байтошововреме".
В момента голяма част от тези документи вече са разсекретени и достъпни. Доста са качени и в сайтове в Интернет. За сега все още не знам да има серизоно проучване на този материал и обобщаване, но и това е въпрос само на време.
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#20] от "АзКлавдия":
Модератора е неадекватен!Права си не е "дива". Нашата е в друга статистика спрямо останалите.
И не става дума за убийствата...
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#27] от "redguy":
Модератора е неадекватен!"Телефонните измами не се разкриват, защото няма почти никакви следи, по които да се проследят. "
Звънят през цифрова мрежа. Познай дали няма следи.
mednikarov
Рейтинг: 237 НеутралноНякой може ли да извади статистика за убийствата по време на соца, би било любопитно. За жертвите при ПТП-та съм виждал статистика, наистина са доста повече.
patilanskomeze
Рейтинг: 65 НеутралноВ Швеция, "залята от нашественици" и превърнала се "в Сомалия", са регистрирани за година 113 убийства.
Иначе процента убийства в БГ на 100 000 от край време кръжи около 1.2
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate
Убийства на 100 000 души
- Швеция 1.1
- България 1.2
- Унгария 2.1
- Естония 3.1
- Латвия 3.3
- Беларус 3.6
- САЩ 5.3
- Литва 5.3
- Русия 10.8 (стожери на моралъ и нравственостъ, воистину натам трябва да се стремим)
___
- Ел Салвадор 82.8 (друго си е християни и традиционни ценности)
- Хондурас 56.5 (направо 10 милиона да дойдат в САЩ, бариери по границата е неморално)
- Ямайка 47.1 (негрите са безобидни, а като са напушени--ептен)
- ЮАР 33.9 (ето така вече е и в САЩ в градовете със съответната демография)
___
Homicide/100 000 CITY % Blacks % Hispanics % Whites
66.0 St Louis 46.4 4.0 43.9
55.7 Baltimore 63.7 4.2 28.0
39.8 Detroit 82.7 6.8 10.6
39.5 New Orleans 60.2 5.2 30.5
38.2 Baton Rouge 50.4 3.5 40.8
31.0 Kansas City 30.0 10 54.9
27.7 Cleveland 53.3 10 33.4
27.7 Memphis 63.3 6.5 27.5
27.1 Newark 52.4 33.8 26.3
24.1 Chicago 32.9 28.9 31.7
23.4 Cincinnati 44.8 2.8 48.1
20.1 Philadelphia 42.6 14.1 34.9
19.8 Milwaukee 40.0 17.3 37.0
18.0 Pittsburgh 26.1 2.3 64.8
...Някой ден трябва да спре избора да е между лъжещи либерасти и лъжещи путинисти...
patilanskomeze
Рейтинг: 65 НеутралноФак.
Е, поне се пробвах с табличка.
Slick
Рейтинг: 180 ГневноЯ кажете авто мафията защо я толерирате? Забелезахте ли как нема авто кражби в проценти разкрити? Щото е под 10%
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 ВеселоА аз се питам: що така в резултат на тез толкоз жестоки катастрофи има убити и рснени, но нито един изнасилен?
Миний аав адуучин хүнrealguru
Рейтинг: 1484 НеутралноУбийствата в България са под средното за ЕС :)
И то не че у нас падат. Ми на Запад се увеличават. :)
И голяма част от тези умишлени убийства са от ревност или домашно насилие между роднини както му викат. Затова и ги откриват.
Deadpudding
Рейтинг: 790 НеутралноДо коментар [#8] от "Веселин Дечев":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !И на мен ми се изсмяха за разбито стъкло на кола. Ма на инат стана това, най-малкото защото са ДЛЪЖНИ да приемат случая колкото и да е "смотан". Даже ме търсиха 2 пъти защото сведенията които бях дал били "изгубени" или имаше някакъв проблем с тях а вторият път защото трябваше да се препотвърди за пред прокурор.Това , че не си знаеш правата не е проблем на полицията. Проблеми са бюрокрацията и корупцията във тоя държавен орган.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Slick
Рейтинг: 180 НеутралноКаквото и да лъжат, всички знаем, че полицията е неадекватна, корумпирана и мързелива. Реформа трябва, не статистика
Peni Nikol
Рейтинг: 1712 НеутралноА селяните не подават жалби за кражбите по домовете си, понеже едно прасе не е повече от 300 лв. или примерно зимнината в мазето, както и бакърен котел или други....
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.Светозар Христов
Рейтинг: 237 НеутралноТова само поръчковите убийства ли са ? А убийствата на Българи от ромеи за хулигански прояви ли се броят ?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Мусаши
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#40] от "patilanskomeze":
In May 2017 a survey by Dagens Nyheter showed that of 100 suspects of murder and attempted murder using firearms, 90 had one parent born abroad 75% were born in the 90s.[46]
Това го пише в Уикипедията за убийствата в Швеция.90 процента от убийците са имигранти или наследници на имигранти.