Автомобили на приложението за такси "Максим" са спрени от движение

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Правилно, щом няма Юбер, не трябва да има и руското менте.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на julesta СУПЕР
    julesta
    Рейтинг: 177 Неутрално

    pri baj stawri

  3. 3 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 207 Весело

    Когато работиш в интерес на компаниите, а не на потребителите... 👉👌

  4. 4 Профил на *****
    *****
    Неутрално

    Абе Менда някой вече е крайно време някой да и даде 1 апартамент

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    Просто приложение за прости хора... Може ли някой да се качи в някаква 20 годишна таратайка, без застраховка на местата?!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  6. 6 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    Бакшишите поотдъхнаха след спирането на Юбер и Максим , пак закачват помпите

  7. 7 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Руски мошеници!

  8. 8 Профил на mbt34598035
    mbt34598035
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ще говоря за София, тъй като не зная, какво е положението в другите ни градове. Всяка сутрин в 7. 00 часа аз чакам 4 светофара между Ректората и Орлов мост /т. е. на четвъртия светофар аз преминавам това разстояние/. В това време около мен има една /най-много две/ обикновени коли. Всички останали са жълти, т . е. таксита. Според моето скромно мнение, въпреки, че масовото становище е, че в София /пак казвам, че не зная, каква е ситуацията в другите ни градове/ преобладават личните автомобили, преодобладавт таксиметровите автомобили. Да го кажа разговорно - демек на моята единствена колица и се падат 5 - 6 таксита. Пресметнете какво се получава - на 100 наши лични коли се падат около 500 таксита. Те имат всякакви права - да печелят неограничено, да карат екстремно, да протестират масово, да блокират още по-масово. А управляващите вечно се страхуват от тях. От великите таксиметрови шофьори /да не използвам друга дума/. Отстъпки всякакви за тях - да карат в бус-лентата, да карат без свидетелства за съдимост, да бият клиенти, недоволни от тях, да не дават касови бележки, да нямат конкуренция. Така, че предлагам, управляващите да забранят със закон личните автомобили, за да ползваме само жълтите таксита на съответните "правилни" фирми.

  9. 9 Профил на Niraah
    Niraah
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Такситата са една напаст в София и някак не върви за европейски град да са предимно таралясници, в които се пуши, слуша чалга и е смръдливо. Да ги направят малко по-скъпи и малко пи-луксозни и да пуснат накрая и един алтернативен Uber. Иначе се оказва, че взимаме само най-лошите практики и от Ориента и от Запада. За капак някои често карат и пияни.

  10. 10 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Сега е момента всички поддръжници на "споделеното пътуване" и платформите за шорт лет , да излязат с предложение за узаконяване на този вид дейност , и свързването на сървърите на мобилните платформи с НАП . Също да се изисква и свързването на апаратите на такситата с данъчните , задължително всеки шофьор на такси и водачите от Юбър и Максим да се регистрират с ЕГН или Булстат в НАП . За таксиметрови шофьори - осигуряване на две минимални заплати , или една средна , за водачи от Юбър / Максим - върху половин работен ден , ако се осигуряват и на други места , или на пълен работен ден , ако си работят само с Апп-а . Така като са поставени в еднакви условия , и такситата , и шофьорите на Максим/Юбър няма за какво да недоволстват . Също и собствеността на апартаментите в платформите като Аirbnb да бъде публична информация , че нищо чудно да излязат доста интересни факти и имена на известни личности като Цецо, Цецка и всякакви други бивши и настоящи рушветчии !

  11. 11 Профил на George S
    George S
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Супер, видяхме че да возиш без лиценз от Цеко Минев е супер нелегално. Явно обаче е напълно ок да помпаш 30 лева за 3 километра, след което да обявиш на пътника че ако не си плати ше го смелиш от бой. Щот тия вече са всяко второ такси.

  12. 12 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    Компанията "Максим" барабар с такситата си директно към Путинландия

  13. 13 Профил на uporit СУПЕР
    uporit
    Рейтинг: 616 Гневно

    Споделени пътувания има в целия цивилизован свят.
    Приложенията са десетки, а във Фейсбук има стотици групи за споделено пътуване.
    Всички автомобили имат застраховка "Гражданска отговорност" за всички места в колата.
    Какъв е проблемът?
    Че мазните смрадливи бакшиши изкат да дерат по три кожи без конкуренция?

  14. 14 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#3] от "Darulio":

    Викаш,потребителите имат интерес случайни хора да ги возят,и без никаква отговорност??

  15. 15 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Отново държавната машина бе задействана в ущърб на клиентите. Някой скоро да се е возил с т.нар. легални таксита и да е бил доволен!? Аз - НЕ! Избягвам жълтурковците при всяка възможност. Не че е лесно да се намери свободна кола, която в същото време и да е в настроение да те закара на исканото от теб място, различно от Варна :)

  16. 16 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Поредните руски мошеници.

  17. 17 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Просто приложение за прости хора... Може ли някой да се качи в някаква 20 годишна таратайка, без застраховка на местата?!
    —цитат от коментар 5 на hamiltonf


    Ако колата има ГО не виждам проблем. В твоята кола не возиш ли хора.

  18. 18 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#17:"rvr12572942"][/quote]

    Правиш ли разлика между ГО и "злополука на местата" !? Не че "злополука на местата" е много скъпа , но си е нещо доста важно .

  19. 19 Профил на Луд Общественик СУПЕР
    Луд Общественик
    Рейтинг: 487 Неутрално

    До коментар [#13] от "uporit":

    друг проблем е, че НАП не може да облажи от тия превози и ги е яд. Но все пак, не сме САЩ, ние сме си постсъветска социалистическа страна в ЕССР.

    Само да напомня в САЩ вече частни компании летят в космоса, а тук ДАИ и ГД ГВА сигурно и имейл нямат още...

    Подпис във форума
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#8] от "mbt34598035":

    Странно сравнение. Може ли да се екстраполира съотношението жълти/нежълти автомобили в града на базата на обзервациите от разстояние от 4 светофара? Да, лобито на таксиметровите шофьори е силно в София. Но последните години има едни часови пояси, в които такси може да се чака 30, 40, 50 минути и изобщо да не дойде.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  22. 22 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 207 Разстроено

    До коментар [#14] от "yanne":

    Потребителите имат интерес сами да изберат кой да ги вози, в какво и на каква цена.

    Някои хора това не го разбирате, защото не сте свикнали сами да правите избор за каквото и да било, ами чакате някой друг да мисли вместо вас. Примерно чиновника в Агенция Х, или бившата аптекарка от село Y, която Марешки е хванал да стане депутат, или срещнат на кръстовище Z чичко, който Бойко е на правил министър и т.н...

    Предполагам, че е много лесно да живееш цял живот без да използваш главата си за друго освен равновесие, но определено не е живот, който бих избрал за себе си. ;)

  23. 23 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "Потребителите имат интерес сами да изберат кой да ги вози, в какво и на каква цена"
    Някои потребители на 13 години биха имали интерес да пафкат тревичка и да шмъркат кока . Трябва ли да разрешим дилърите в двора на училищата !?

  24. 24 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 672 Весело

    къш бе, рушняшки мафиьоци...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  25. 25 Профил на Frisky
    Frisky
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Значи, по моему, няма как да защитава частната инициатива в направление „споделена икономика“, без да поставяме каквито и да са изисквания пред изпълнителите, а в същото време да вървят тежки лицензионни режими за тези, които с това си вадят хляба.
    Преди години брат им имаше плод-зеленчук, не мога да изброя колко разрешителни и проверки мина преди да отвори варти, няма и два месеца в близост до неговия магазин изсипаха няколко тона дини, буквално на пътя. Сами можете да се досетите за разликата в необходимата документация и надзор, а оттам естествено и за разликата в цените.

    Та така и с таксиметровите услуги - или либерализация за всички и отпадане на лицензите или всеобщи правила.

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  26. 26 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 521 Неутрално

    https://youtu.be/-2JyYfNSbqA
    Приятно пътуване с полъха на новите технологии !

  27. 27 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Tайава мафия са такситата... ОК примерно, смрадливи, стари и почупени кошници.. А толкова лесно би могла една проста иновация като убер да ги затвори че бедна им е фантазията... Щото са старомодни и прости. Ама са в балгаристан дето иновациите са нещо много лошо

  28. 28 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Наскоро бяха взели пак на мои колеги от летището до центъра 32 лева. Гнусари, никога не се качвам в такси, дано фалирате всички чалгари мазни миришещи

  29. 29 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#13] от "uporit":

    Единствено си пропуснал факта, че "обикновенната" ГО не важи за при предоставяне на услуга превоз. Демек ако Юбера те утрепе, ако застрахователя успее да докаже, че ти си плащаш за услугата, ще видите обезщетение на кукуво лято. Същото ще важи и ако Юбера блъсне пешеходец, докато те вози срещу заплащане, ГО няма да важи!

  30. 30 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#27] от "b0b069":

    Всъщност "иновацията" на Юбер е просто заобикаляне на лицензионния режим и данъчното законодателство.

    Ако Юберите се лицензират като таксита, никой няма да им каже копче. Ама те не искат. А сети се защо не искат.

  31. 31 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#22] от "Darulio":

    Няма проблем потребителите сами да си избират. Просто тоя дето им предоставя услугата да бъде лицензиран като субект предоставящ превоз срещу пари. Т.е. да се лицензира като такси, да плаща данъци като такси и да има ВАЛИДНА застраховка за предоставяне на таксиметрови услуги. После да превозва който иска, на цена 10ст./км ако иска, облечен във фрак, миришещ на Шанел и вътре да свири Вивалди. Няма проблем. Просто да не заобикаля закона.

  32. 32 Профил на sim4o@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "Fiji":
    Юбер руснаци ли са?

  33. 33 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 348 Неутрално

    Днес П. Курумбашев смутолеви, че трети страни (неевропейски) били регистрирали търговски дружества, и оперирали като транспортьори във Франция. казано по друг начин руски фирми.

  34. 34 Профил на Джони  Глупавия
    Джони Глупавия
    Рейтинг: 229 Неутрално

    добре, че сте оставили тъпоидната менда да оправи икономиката на България...

  35. 35 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#11] от "George S":

    Не съм от София, но до сега не съм имал проблеми и винаги цените са били от сорта на 5-6лв. За около 4-5км. А иначе ми е трудно да си представя, как някой ме заплашва, че ще ме пребие. Мятам му 5 лева, ако не му харесва - да се оплаче в полицията. Ако тръгне да ме бие - дори ако реша да бягам, няма да ме хване, та те половината са с ебахти "аквариумите" отпред. Ако не реша - ще му се иска да бях бягал. Повечето в БЕГЕ са силни на думи и често им "спича фашкията", като им отвърнеш.

  36. 36 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 912 Неутрално

    "hamiltonf"]Просто приложение за прости хора... Може ли някой да се качи в някаква 20 годишна таратайка, без застраховка на местата?![/quote]

    Идиот ли си или получавашприходи от таксиметровия бизнес,Кола,която не е безопасна.Няма връзка между риска да пострадаш и бизнес-модела на организация на дейността.Нито емпирично установена,нито логически обусловена,Плюс,че при тези приложения получаваш информация и за автомобила,да не говорим,че нищо не прави колите от последните 20 години по-безопасни,нито е въведена нова технология за активна или пасивна безопасност,нито някоя е навлязла м масовия сегмент,нито има някакви повишаване на изискванията,Няма и някаки изисквания или контрол по отношение на пофьорите,които реално да влияят на безопасността,дори обратното,вероятността таксиметров пофьор да е уморен,афектиран или притеснен е по-голяма,работата е стресова.
    А за застрахоивката,Ако толкова искаш да покриеш финансовата страна на риска от смтрт или увреждане при злополука си правиш лична,която ще получиш и шри злополука от друг характер,при това по-лесно и при смърт,който ти решиш.а не да ер доказва, кой какви неимуществени вреди е претърпял,

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  38. 38 Профил на
    *****
    Неутрално

    "Юбер" се оказаха евреи!
    "Максим" също ..

    Хора бдете!


  39. 39 Профил на
    *****
    Неутрално

    Днес П. Курумбашев смутолеви, че трети страни (неевропейски) били регистрирали търговски дружества, и оперирали като транспортьори във Франция. казано по друг начин руски фирми.
    —цитат от коментар 33 на shumkar


    Сигурен ли си, че са руски?
    Иначе да - капиталистически фирми идват и експлоатират хората!
    Включително и на руските олигарси-отровители..

    Хора бдете!

  40. 40 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 912 Неутрално

    До коментар [#13] от "uporit":Единствено си пропуснал факта, че "обикновенната" ГО не важи за при предоставяне на услуга превоз. Демек ако Юбера те утрепе, ако застрахователя успее да докаже, че ти си плащаш за услугата, ще видите обезщетение на кукуво лято. Същото ще важи и ако Юбера блъсне пешеходец, докато те вози срещу заплащане, ГО няма да важи!
    —цитат от коментар 29 на niakoi_si


    ГО важи при всички случаи за вреди причинени на хора или имущество извън автомобила,виновно причинил ПТП.При виновмо причинено ПТП дори автомобила да нямас ГО,обезщетенията се плащат от Гаранционния фонд,Ако пострадаш от ПТП виново причинено от друг автомобил,неговият застраховател по ГО ще плати при всички случаи,
    Единствено няма да получиш застрахователно обезщетение,ако автомобила ,в който си виновно причини ПТП няма валидна застраховка на пътниците,за превозвачите е задължително да имат,но няма пречка всеки да направи такава,а и това се отнася само за застрахователно обезщетение,вреди по общия ред може да търсиш вреди,и да има застраховка,почти сигурно е,че ще има спор за размера,
    Плюс това,няма пречка да си направиш;ична застраховка за рискове,които те притесняват и тогава В проблемите ти ще са с порядък по-малко,независимо дали си пострадал при битова,трудова злополука,от престъпление или деликт,природно бедствие,техногенна авария и т,н.Изключения са само самонараняване,при извършване на престъпление,при лрчение и в резултат на военни действия,

  41. 41 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно, Юбер си работеше дълги години без санкции, докато фирмата не се изтегли от България.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  43. 43 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 931 Любопитно

    Наскоро бяха взели пак на мои колеги от летището до центъра 32 лева. Гнусари, никога не се качвам в такси, дано фалирате всички чалгари мазни миришещи
    —цитат от коментар 28 на arcanum


    Добре де, откъде ги намирате такива ! Досега колкото и пъти да съм пътувал от летището до в къщи никога не съм имал разлика повече от 1,50 лв., което може да се получи например от престои по светофарите. А определено нямам вид на човек с когото е опасно да се спори. По другите посоки които използвам също разликите са били в рамките на 1 лв.

  44. 44 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 94 Неутрално

    За Максим може, за Юбер не може.

  45. 45 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Точно сега Боцко го е страх от протести, а таксиметровата мафия е силна.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  48. 48 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 285 Неутрално

    За Максим - ОК, съгласен съм, че......
    За Убер обаче бакшишите и копърките яко скочиха.
    Причината е тривиална. Не искат конкуренция и не могат да си правят каквото пожелаят, ако има Убер на пазара.
    А истината е една - в целият свят бакшишите, проститутките и охранителите са еднакви. Все боклуци и утайки.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #