За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноПравилно, щом няма Юбер, не трябва да има и руското менте.
The best way to predict the future is to invent it.julesta
Рейтинг: 177 Неутралноpri baj stawri
Darulio
Рейтинг: 207 ВеселоКогато работиш в интерес на компаниите, а не на потребителите... 👉👌
*****
НеутралноАбе Менда някой вече е крайно време някой да и даде 1 апартамент
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноПросто приложение за прости хора... Може ли някой да се качи в някаква 20 годишна таратайка, без застраховка на местата?!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБKRAFTWERK
Рейтинг: 1474 НеутралноБакшишите поотдъхнаха след спирането на Юбер и Максим , пак закачват помпите
Fiji
Рейтинг: 118 НеутралноРуски мошеници!
mbt34598035
Рейтинг: 8 НеутралноЩе говоря за София, тъй като не зная, какво е положението в другите ни градове. Всяка сутрин в 7. 00 часа аз чакам 4 светофара между Ректората и Орлов мост /т. е. на четвъртия светофар аз преминавам това разстояние/. В това време около мен има една /най-много две/ обикновени коли. Всички останали са жълти, т . е. таксита. Според моето скромно мнение, въпреки, че масовото становище е, че в София /пак казвам, че не зная, каква е ситуацията в другите ни градове/ преобладават личните автомобили, преодобладавт таксиметровите автомобили. Да го кажа разговорно - демек на моята единствена колица и се падат 5 - 6 таксита. Пресметнете какво се получава - на 100 наши лични коли се падат около 500 таксита. Те имат всякакви права - да печелят неограничено, да карат екстремно, да протестират масово, да блокират още по-масово. А управляващите вечно се страхуват от тях. От великите таксиметрови шофьори /да не използвам друга дума/. Отстъпки всякакви за тях - да карат в бус-лентата, да карат без свидетелства за съдимост, да бият клиенти, недоволни от тях, да не дават касови бележки, да нямат конкуренция. Така, че предлагам, управляващите да забранят със закон личните автомобили, за да ползваме само жълтите таксита на съответните "правилни" фирми.
Niraah
Рейтинг: 449 НеутралноТакситата са една напаст в София и някак не върви за европейски град да са предимно таралясници, в които се пуши, слуша чалга и е смръдливо. Да ги направят малко по-скъпи и малко пи-луксозни и да пуснат накрая и един алтернативен Uber. Иначе се оказва, че взимаме само най-лошите практики и от Ориента и от Запада. За капак някои често карат и пияни.
Dankol
Рейтинг: 521 НеутралноСега е момента всички поддръжници на "споделеното пътуване" и платформите за шорт лет , да излязат с предложение за узаконяване на този вид дейност , и свързването на сървърите на мобилните платформи с НАП . Също да се изисква и свързването на апаратите на такситата с данъчните , задължително всеки шофьор на такси и водачите от Юбър и Максим да се регистрират с ЕГН или Булстат в НАП . За таксиметрови шофьори - осигуряване на две минимални заплати , или една средна , за водачи от Юбър / Максим - върху половин работен ден , ако се осигуряват и на други места , или на пълен работен ден , ако си работят само с Апп-а . Така като са поставени в еднакви условия , и такситата , и шофьорите на Максим/Юбър няма за какво да недоволстват . Също и собствеността на апартаментите в платформите като Аirbnb да бъде публична информация , че нищо чудно да излязат доста интересни факти и имена на известни личности като Цецо, Цецка и всякакви други бивши и настоящи рушветчии !
George S
Рейтинг: 229 НеутралноСупер, видяхме че да возиш без лиценз от Цеко Минев е супер нелегално. Явно обаче е напълно ок да помпаш 30 лева за 3 километра, след което да обявиш на пътника че ако не си плати ше го смелиш от бой. Щот тия вече са всяко второ такси.
pet fire
Рейтинг: 3074 НеутралноКомпанията "Максим" барабар с такситата си директно към Путинландия
uporit
Рейтинг: 616 ГневноСподелени пътувания има в целия цивилизован свят.
Приложенията са десетки, а във Фейсбук има стотици групи за споделено пътуване.
Всички автомобили имат застраховка "Гражданска отговорност" за всички места в колата.
Какъв е проблемът?
Че мазните смрадливи бакшиши изкат да дерат по три кожи без конкуренция?
*****
НеутралноДо коментар [#3] от "Darulio":
Викаш,потребителите имат интерес случайни хора да ги возят,и без никаква отговорност??
bj_int
Рейтинг: 229 НеутралноОтново държавната машина бе задействана в ущърб на клиентите. Някой скоро да се е возил с т.нар. легални таксита и да е бил доволен!? Аз - НЕ! Избягвам жълтурковците при всяка възможност. Не че е лесно да се намери свободна кола, която в същото време и да е в настроение да те закара на исканото от теб място, различно от Варна :)
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноПоредните руски мошеници.
rvr12572942
Рейтинг: 223 НеутралноАко колата има ГО не виждам проблем. В твоята кола не возиш ли хора.
Dankol
Рейтинг: 521 Неутрално[quote#17:"rvr12572942"][/quote]
Правиш ли разлика между ГО и "злополука на местата" !? Не че "злополука на местата" е много скъпа , но си е нещо доста важно .
Луд Общественик
Рейтинг: 487 НеутралноДо коментар [#13] от "uporit":
Подпис във форумадруг проблем е, че НАП не може да облажи от тия превози и ги е яд. Но все пак, не сме САЩ, ние сме си постсъветска социалистическа страна в ЕССР.
Само да напомня в САЩ вече частни компании летят в космоса, а тук ДАИ и ГД ГВА сигурно и имейл нямат още...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#8] от "mbt34598035":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Странно сравнение. Може ли да се екстраполира съотношението жълти/нежълти автомобили в града на базата на обзервациите от разстояние от 4 светофара? Да, лобито на таксиметровите шофьори е силно в София. Но последните години има едни часови пояси, в които такси може да се чака 30, 40, 50 минути и изобщо да не дойде.
Darulio
Рейтинг: 207 РазстроеноДо коментар [#14] от "yanne":
Потребителите имат интерес сами да изберат кой да ги вози, в какво и на каква цена.
Някои хора това не го разбирате, защото не сте свикнали сами да правите избор за каквото и да било, ами чакате някой друг да мисли вместо вас. Примерно чиновника в Агенция Х, или бившата аптекарка от село Y, която Марешки е хванал да стане депутат, или срещнат на кръстовище Z чичко, който Бойко е на правил министър и т.н...
Предполагам, че е много лесно да живееш цял живот без да използваш главата си за друго освен равновесие, но определено не е живот, който бих избрал за себе си. ;)
Dankol
Рейтинг: 521 Неутрално"Потребителите имат интерес сами да изберат кой да ги вози, в какво и на каква цена"
Някои потребители на 13 години биха имали интерес да пафкат тревичка и да шмъркат кока . Трябва ли да разрешим дилърите в двора на училищата !?
tucker case
Рейтинг: 672 Веселокъш бе, рушняшки мафиьоци...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Frisky
Рейтинг: 685 НеутралноЗначи, по моему, няма как да защитава частната инициатива в направление „споделена икономика“, без да поставяме каквито и да са изисквания пред изпълнителите, а в същото време да вървят тежки лицензионни режими за тези, които с това си вадят хляба.
Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633Преди години брат им имаше плод-зеленчук, не мога да изброя колко разрешителни и проверки мина преди да отвори варти, няма и два месеца в близост до неговия магазин изсипаха няколко тона дини, буквално на пътя. Сами можете да се досетите за разликата в необходимата документация и надзор, а оттам естествено и за разликата в цените.
Та така и с таксиметровите услуги - или либерализация за всички и отпадане на лицензите или всеобщи правила.
Dankol
Рейтинг: 521 Неутралноhttps://youtu.be/-2JyYfNSbqA
Приятно пътуване с полъха на новите технологии !
Toni Bonboni
Рейтинг: 515 НеутралноTайава мафия са такситата... ОК примерно, смрадливи, стари и почупени кошници.. А толкова лесно би могла една проста иновация като убер да ги затвори че бедна им е фантазията... Щото са старомодни и прости. Ама са в балгаристан дето иновациите са нещо много лошо
Slick
Рейтинг: 174 НеутралноНаскоро бяха взели пак на мои колеги от летището до центъра 32 лева. Гнусари, никога не се качвам в такси, дано фалирате всички чалгари мазни миришещи
niakoi_si
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#13] от "uporit":
Единствено си пропуснал факта, че "обикновенната" ГО не важи за при предоставяне на услуга превоз. Демек ако Юбера те утрепе, ако застрахователя успее да докаже, че ти си плащаш за услугата, ще видите обезщетение на кукуво лято. Същото ще важи и ако Юбера блъсне пешеходец, докато те вози срещу заплащане, ГО няма да важи!
niakoi_si
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#27] от "b0b069":
Всъщност "иновацията" на Юбер е просто заобикаляне на лицензионния режим и данъчното законодателство.
Ако Юберите се лицензират като таксита, никой няма да им каже копче. Ама те не искат. А сети се защо не искат.
niakoi_si
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#22] от "Darulio":
Няма проблем потребителите сами да си избират. Просто тоя дето им предоставя услугата да бъде лицензиран като субект предоставящ превоз срещу пари. Т.е. да се лицензира като такси, да плаща данъци като такси и да има ВАЛИДНА застраховка за предоставяне на таксиметрови услуги. После да превозва който иска, на цена 10ст./км ако иска, облечен във фрак, миришещ на Шанел и вътре да свири Вивалди. Няма проблем. Просто да не заобикаля закона.
*****
НеутралноДо коментар [#7] от "Fiji":
Юбер руснаци ли са?
shumkar
Рейтинг: 348 НеутралноДнес П. Курумбашев смутолеви, че трети страни (неевропейски) били регистрирали търговски дружества, и оперирали като транспортьори във Франция. казано по друг начин руски фирми.
Джони Глупавия
Рейтинг: 229 Неутралнодобре, че сте оставили тъпоидната менда да оправи икономиката на България...
chepokalipsis
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#11] от "George S":
Не съм от София, но до сега не съм имал проблеми и винаги цените са били от сорта на 5-6лв. За около 4-5км. А иначе ми е трудно да си представя, как някой ме заплашва, че ще ме пребие. Мятам му 5 лева, ако не му харесва - да се оплаче в полицията. Ако тръгне да ме бие - дори ако реша да бягам, няма да ме хване, та те половината са с ебахти "аквариумите" отпред. Ако не реша - ще му се иска да бях бягал. Повечето в БЕГЕ са силни на думи и често им "спича фашкията", като им отвърнеш.
Илиян Колев
Рейтинг: 912 Неутрално"hamiltonf"]Просто приложение за прости хора... Може ли някой да се качи в някаква 20 годишна таратайка, без застраховка на местата?![/quote]
Идиот ли си или получавашприходи от таксиметровия бизнес,Кола,която не е безопасна.Няма връзка между риска да пострадаш и бизнес-модела на организация на дейността.Нито емпирично установена,нито логически обусловена,Плюс,че при тези приложения получаваш информация и за автомобила,да не говорим,че нищо не прави колите от последните 20 години по-безопасни,нито е въведена нова технология за активна или пасивна безопасност,нито някоя е навлязла м масовия сегмент,нито има някакви повишаване на изискванията,Няма и някаки изисквания или контрол по отношение на пофьорите,които реално да влияят на безопасността,дори обратното,вероятността таксиметров пофьор да е уморен,афектиран или притеснен е по-голяма,работата е стресова.
А за застрахоивката,Ако толкова искаш да покриеш финансовата страна на риска от смтрт или увреждане при злополука си правиш лична,която ще получиш и шри злополука от друг характер,при това по-лесно и при смърт,който ти решиш.а не да ер доказва, кой какви неимуществени вреди е претърпял,
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
*****
Неутрално"Юбер" се оказаха евреи!
"Максим" също ..
Хора бдете!
*****
НеутралноСигурен ли си, че са руски?
Иначе да - капиталистически фирми идват и експлоатират хората!
Включително и на руските олигарси-отровители..
Хора бдете!
Илиян Колев
Рейтинг: 912 НеутралноГО важи при всички случаи за вреди причинени на хора или имущество извън автомобила,виновно причинил ПТП.При виновмо причинено ПТП дори автомобила да нямас ГО,обезщетенията се плащат от Гаранционния фонд,Ако пострадаш от ПТП виново причинено от друг автомобил,неговият застраховател по ГО ще плати при всички случаи,
Единствено няма да получиш застрахователно обезщетение,ако автомобила ,в който си виновно причини ПТП няма валидна застраховка на пътниците,за превозвачите е задължително да имат,но няма пречка всеки да направи такава,а и това се отнася само за застрахователно обезщетение,вреди по общия ред може да търсиш вреди,и да има застраховка,почти сигурно е,че ще има спор за размера,
Плюс това,няма пречка да си направиш;ична застраховка за рискове,които те притесняват и тогава В проблемите ти ще са с порядък по-малко,независимо дали си пострадал при битова,трудова злополука,от престъпление или деликт,природно бедствие,техногенна авария и т,н.Изключения са само самонараняване,при извършване на престъпление,при лрчение и в резултат на военни действия,
izt21595181
Рейтинг: 8 НеутралноИнтересно, Юбер си работеше дълги години без санкции, докато фирмата не се изтегли от България.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
nigel
Рейтинг: 931 ЛюбопитноДобре де, откъде ги намирате такива ! Досега колкото и пъти да съм пътувал от летището до в къщи никога не съм имал разлика повече от 1,50 лв., което може да се получи например от престои по светофарите. А определено нямам вид на човек с когото е опасно да се спори. По другите посоки които използвам също разликите са били в рамките на 1 лв.
galapagas
Рейтинг: 94 НеутралноЗа Максим може, за Юбер не може.
volarok
Рейтинг: 941 НеутралноТочно сега Боцко го е страх от протести, а таксиметровата мафия е силна.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
tolex
Рейтинг: 285 НеутралноЗа Максим - ОК, съгласен съм, че......
За Убер обаче бакшишите и копърките яко скочиха.
Причината е тривиална. Не искат конкуренция и не могат да си правят каквото пожелаят, ако има Убер на пазара.
А истината е една - в целият свят бакшишите, проститутките и охранителите са еднакви. Все боклуци и утайки.