НФСБ иска по-строги наказания за тежки нарушения при пътнотранспортни произшествия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Наказанията са достатъчно строги при ПТТ, стига да се прилага закона!

  2. 2 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Твърдо да, пияниците и наркоманите нямат място на пътя!

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    а в особено тежки случаи лишаването от свобода вместо от 5 до 20 години да стане от 10 до 30 години,
    ______________
    То хубаво ама нали стана ясно ,че особено тежките случай като този край Своге, и някои по магистралите са заради проблеми оставени от АПИ, кой ще лежи от тях по 20-30г.?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 131 Весело

    Националното ФСБ направо да предложи разстрел за нарушение на пътя. Ще им приляга...

  5. 5 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 721 Любопитно

    Крайно време е за адекватни решения в съдилищата и ефективно осъдени нарушители...

    GM
  6. 6 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    Твърдо да, пияниците и наркоманите нямат място на пътя!
    —цитат от коментар 2 на НеКой



    До коментар [#2] от "НеКой":

    1/3 от катастрофите със смъртен изход са причинени от пияни шофьори. Другите - от трезвени. Но викаш пияните шофьори да се вкарват в затвора,а трезвените убил човек на пътя може и само условно. Така де,те без да искат са убили човек.

  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    Трябва да се определи възрастовата граница за правоспособност, над 78-80 год. водачите са под всякаква критика, почти неадекватни.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  8. 8 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 207 Неутрално

    Тия пък селяндури кво са освирепели? Наказанията и в момента са достатъчно тежки.
    Само със санкции не се предотвратяват нарушения, необходим е и контрол. Иначе и 1000 години затвор да направят назаканието, кел файда.

  9. 9 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 8 Неутрално

    В тези случаи наказанието лишаване от свобода да бъде завишено, като вместо досегашните от 3 до 15 години се предвидят от 5 до 20 години, а в особено тежки случаи лишаването от свобода вместо от 5 до 20 години да стане от 10 до 30 години, предлагат вносителите.

    Чрез промените се цели постигането на по-голяма адекватност на наказанието спрямо резултата от деяния, при които се извършват тежки нарушения на правилата за движение по пътищата, които са животозастрашаващи и дори често се стига до отнемането на човешки животи, посочват народните представители.

  10. 10 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тия пък селяндури кво са освирепели? Наказанията и в момента са достатъчно тежки. Само със санкции не се предотвратяват нарушения, необходим е и контрол. Иначе и 1000 години затвор да направят назаканието, кел файда.
    —цитат от коментар 8 на Darulio


    Щото са много тежки наказанията, затова сега убийци на пътя се разминават с условни присъди.

  11. 11 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Подкрепям.

    Даже настоявам и по-високата скорост да се включи - ако има инцидент и единия от участниците се е движил с повече от 20-30 от позволената скорост за участъка да се наказва по-сурово.

  12. 12 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Националното ФСБ направо да предложи разстрел за нарушение на пътя. Ще им приляга...
    —цитат от коментар 4 на puknatastotinka


    Аз подкрепям реципрочност.

    Караш със 100 при позволени 50, убиваш човек - заминаваш си. Точка.

    Синчето кара скъпата кола на баща си пияно, с превишена скорост и убива 3-ма (май толкова уби в реалния случай) - заминават си 3-ма от семейството.

    След 1 година инцидентите ще станат рядкост.

  13. 13 Профил на Стефан СУПЕР
    Стефан
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Абе малумници тъпи, какво значи "станало на пешеходна пътека". Така както го пише в закона, дори и две коли да се ударят върху пътеката, ПАК ТРЯБВА ДА СЕ КВАЛИФИЦИРА. Тия толкова изпростяха само за да вдигнат рейтинга с 0,1% че вече нямат нищо общо с реалността. А когато тъпия пият пешеходец пресече на червено, защо пак се квалифицира и го отнася водача, който си кара на зелено, кажете бе тъпи политици!

  14. 14 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 225 Весело

    съгласен съм , само при положение ? за приемане на лобистки закон политиците да лежът в затвора 15 години

  15. 15 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 175 Неутрално

    До коментар [#6] от "deaf":

    Ти разсъждаваш като слабоумен! Разбира се всеки шофьор трябва да бъде наказан ако прави нарушение! Но за мене да шофираш пиян (сигурно ти си от алкохолиците шофьои) си е опит за убийство! Дори без нарушебие ако шофираш пиян или след употреба на наркотици трябва да бъде в затвор с тежък принудутелен труд!

  16. 16 Профил на Практик от София
    Практик от София
    Рейтинг: 8 Весело

    Сетих се за нещо във връзка с утежняването на наказанията!
    В Средновековието най-много кражби са ставали по градските площади по време на публични отсичания на джебчийски ръце...

  17. 17 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#15] от "himler":

    Или си много зле,или си червен трол със задача да отклонява недоволството на българите от управляващите комунисти в посока към пияните шофьори. Едното не изключва другото.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  20. 20 Профил на Джони  Глупавия
    Джони Глупавия
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#2] от "НеКой":

    Разбира се - тяхното място е в парламента, да променят НК.

  21. 21 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2618 Любопитно

    До коментар [#7] от "hamiltonf":

    "Трябва да се определи възрастовата граница за правоспособност, над 78-80 год. водачите са под всякаква критика, почти неадекватни."

    При 100% инвалидност не се ли даваше личен асистент? Ония, слепите по решение на ТЕЛК си караха мерцедесите с личен асистент, баща им или майка им. Е, понякога се случва единият сляп да замества личния асистент на другия сляп, ама нали се борим за икономическа ефективност.

  22. 22 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    До коментар [#15] от "himler":

    "за мене да шофираш пиян "

    Бихте ли могли да дефинирате "пиян" и "наркотик"?

    Какво е времето за реакция на човек с един промил етанол в кръвта (три литра боза или един литър бира) с времето на реакция на хронично болен от диабет (сърдечна недостатъчност, кьорав -две не вижда, психично обременен като български дупедат)?
    Какво е времето за реакция на "ловджия", намухал се с три килограма свинско, и времето на реакция при пушач (0.01 г никотин) или "наркоман" с 0.03 г кофеин?

    Знаете ли при колко лекарства се забранява шофирането (и други дейности, изискващи концентрирано внимание)?

    Нямам нищо против да вкарвате хората в затвора. Но струва пари, много пари, повече от колкото на хотел (съдебните и полицейските разноски убягват на НПО-шките). По-рационално е шофьорските книжки да не се продават (както правят братчедите на НФСБ), а кандидат-шофьорите да минават строг психологически тест и строг изпит по устройство на автомобила. Резултатът определено ще е в пъти по-малко шофьори по пътищата и много по-малко риск за всички. И … по-малко приходи за хазната от данъци и такси (ДДС и акциз върху автомобили, горива, винетки и други такси).
    Малко звучи по сталински, но лишавате "лудите" от "изконните им човешки права" да "убиват с автомобил" и решавате проблема.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #