БДЖ натъпка 80 души в 50-местен автобус заради отменен влак

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2827 Неутрално

    През това време се въртят едни цветни картинки, какви нови свръхскоростни влакове с лукс интериор ще купува БДЖ. Вече 5 години

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  2. 2 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    Вместо да се занимава Държавата с глупости от рода "какво ще кажат чужденците време е да се занимава с БДЖ. Влаковете са все по-орепълнени
    Трябва да ги направят човешки.

  3. 3 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    Имат ли шанс за Гинес ?

  4. 4 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2021 Весело

    "Днес обаче инцидентно пътували 20 служители на Национална компания "Железопътна инфраструктура" и сметката не излязла." - така ако правят калкулациите и обгрижват клиентите си, за какви пИчалби се надат!? Как обслужват институциите в държавата знаят само българите, за други си е загадка.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Весело

    И къде е КАТ?! Или пак са скрити зад някакви драки, да дебнат за превишена скорост?!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  6. 6 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#4] от "3аНиЗа":

    На връщане от морето нарочно пътувах с влак дето някакъв малоумник във форума тука се подиграва. Наистина влаковете са претъпкани, мизерни, но пък бяха точни до минутата. Факт. Линиите все повече са отправени. Направени са хубаво. Но нямат БДЖ нито вагони, нито локомотиви. Даже се чудя как работят. И пак благодарение на икономическият растеж 6 години са на печалба. Намалиха задълженията от 800 милиона на 230 милиона. Въпреки ниските цени.
    Освен това държавата трябва да стимулира използването на ЖП товарни превози и да облекчи трафика.

  7. 7 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 8 Весело

    Четох, че са поръчали 5 от новите локомотиви на Сименс...Да вземат да поръчат и вагони, а?

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  8. 8 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#7] от "Noise":

    Трябват им над 380 вагона те имат 180 и то мизерни. И влак бърз Бургас-София ми тръгва с 4 вагона при необходими като гледах хората минимум 6-7

  9. 9 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Да се смееш ли, да плачеш ли?

    Модератора е неадекватен!
  10. 10 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Неутрално

    "......Остарелият подвижен състав е причината всеки месец да има между 40 и 50 различни инцидента с влакове......"
    .................
    Някой от БДЖ ще каже ли, защо локомотиви МОДЕРНИЗИРАНИ САМО ПРЕДИ 8-10 години не са в експлоатация? Това на практика са НОВИ ЛОКОМОТИВИ!!! Ще каже ли какво е състоянието на мотрисните влакове Сименс, които са на 10-15 години. Или някои си мислят, че един локомотив се експлоатира 2-3 години и започват да плачат за нов подвижен състав?

    Имам време да питам всеки идиот.
  11. 11 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    Шофьорът на автобусът с какъв акъл се е съгласил да пътува с толковапътници?

    Модератора е неадекватен!
  12. 12 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 478 Неутрално

    В калпавата Русия освен че удвоиха БАМ построиха 800км нови линии на Сахалин (без процети да не прави влака тудух дудух) за тази година. И сметката зя БАМ я платиха въглищните магнати от Кемерово. Какво РЖД ли трябва да дойде да ви обясни как да оправите 60км линия

  13. 13 Профил на Nada Tomba
    Nada Tomba
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Много ми е жал за техниката

  14. 14 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#10] от "4ort":

    Къде пък видя нови локомотиви. Всичките са от дълбокият соц. Иначе Сименсите на 13 години си работят. Ама колко са те. Даже 10% от локалните линии не са със Сименс Ами със съветски електрички. Подръжката на този подвижен състав е по-скъпа от модернизация с нови.
    Аз мисля обаче, че автобусните фирми явно си плащат дето трябва

  15. 15 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#12] от "1001":

    Отремонтирани те упастъци не правят тадуф-тадуф даже с тия влакове. И не ми сравнявай Русия. Там както се майтапехме няма руски филм без влак.

  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Неутрално



    До коментар [#9] от "Ivan_":

    Иване, трябва да се извиниш за едни твои коментари под една тема, иначе е излишно да ми задаваш въпроси, въпроси на които няма повече да получиш отговор...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  17. 17 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 160 Неутрално

    БДЖ планирано потъва. Изплуват само когато Боко не е власт. Тъжен факт, че дърпат напред само когато има служебни правителства, включително тези на Плевнелиев, или пък при Орешарски. Жалка история.

  18. 18 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1001 Неутрално

    Тук виждам нарушение на 2 закона.

    Първо - забранено е в междуградски автобуси да има правостоящи. Второ - от два месеца насам е задължително да се носят предпазни колани от пътуващите. За нарушение на тези закони се налагат глоби на фирмата и на шофьора. Щом самото БДЖ си признава нарушението, защо не им наложат глоба? Или законите за едни важат, а за други не?

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  19. 19 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#10] от "4ort":Къде пък видя нови локомотиви. Всичките са от дълбокият соц. Иначе Сименсите на 13 години си работят. Ама колко са те. Даже 10% от локалните линии не са със Сименс Ами със съветски електрички. Подръжката на този подвижен състав е по-скъпа от модернизация с нови.Аз мисля обаче, че автобусните фирми явно си плащат дето трябва
    —цитат от коментар 14 на Да вярваме на истината


    И как да вярваме на истината, като лъжеш?!?!?
    Къде прочете, че съм написал нови локомотиви??? НАПИСАЛ СЪМ МОДЕРНИЗИРАНИ, които на практика са нови. Явно представа си нямаш, какво означава МОДЕРНИИРАН ЛОКОМОТИВ!!! А спомените ти за савецките електрички са от детските ти години!!!

    Имам време да питам всеки идиот.
  20. 20 Профил на Халдип Исйолов
    Халдип Исйолов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Съд! Да осъдят БДЖ за обезщетение!

    Не си заслужава да се напрягаш безплатно.
  21. 21 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1697 Любопитно

    Как са пътували в тази жега потни натъпкани.... ужас.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  22. 22 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1697 Любопитно

    Как са пътували в тази жега потни натъпкани.... ужас.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  23. 23 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#6] от "Да вярваме на истината":

    Пътнически превози няма как напрактика да са на печалба . еле пък в сегашното състояние на БДЖТО. единствено което могат да направят е да наливат пари в модернизация и да докарат пътнически превози колкото е възможно на по малка загуба .
    Жпото печели много от товарни превози . И точно това е начина . едното да компенсира и да мъкне другото .Инак и двете затъват и едни наши хора продължават да си прибират милионите .

  24. 24 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#15] от "Да вярваме на истината":

    да де ама даже и те са по напред от нас. ние такива линии нямаме освен от Пловдив до Свиленград и то отчасти

  25. 25 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Защо никой не пита Борисов, защо затриват БДЖ. Защо няма пари за нови влакове и вагони, а за зали и стадиони харчат с пълни шепи.

  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Това е визията на гербавите. Най-сигурният, модерен и предпочитан транспорт в Европа, у нас е символ на клоака.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2305 Неутрално

    Добрата новина е че са решили да купуват шинобуси и БДЖ ще стане конкурентно способна в пътническия транспорт.

    Червена линия, червен картон
  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf":

    Точно! Как при 50 седалки 80 пътника са били с колани? Нали коланите са задължителни? БДЖ трябва да се приватизира, ако всеоще някой иска да го купи!

  29. 29 Профил на Халдип Исйолов
    Халдип Исйолов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Абе стига с тия гербери, ние сме си овчедушна нация, шлякат ни и траем. 80 човека в автобус е извращение. Ще пратят 2 автобуса и ще върнат минимум парите за билета. Ама не. Бееее бееее герберите. Беее беее Десебе. Беее беее БСП. Беее беее сардини 80 в тенеке за 50...

    Не си заслужава да се напрягаш безплатно.
  30. 30 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#4] от "3аНиЗа":На връщане от морето нарочно пътувах с влак дето някакъв малоумник във форума тука се подиграва. Наистина влаковете са претъпкани, мизерни, но пък бяха точни до минутата. Факт. Линиите все повече са отправени. Направени са хубаво. Но нямат БДЖ нито вагони, нито локомотиви. Даже се чудя как работят. И пак благодарение на икономическият растеж 6 години са на печалба. Намалиха задълженията от 800 милиона на 230 милиона. Въпреки ниските цени.Освен това държавата трябва да стимулира използването на ЖП товарни превози и да облекчи трафика.
    —цитат от коментар 6 на Да вярваме на истината


    Пълни глупости! Всяка седмица се пали или прегрява някой влак. Нищо не е навреме.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  31. 31 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Но нямат БДЖ нито вагони, нито локомотиви. Даже се чудя как работят. И пак благодарение на икономическият растеж 6 години са на печалба.
    —цитат от коментар 6 на Да вярваме на истината


    На печалба са, да. Чак работят безплатно за себе си, а парите дават на частна фирма.
    https://offnews.bg/ikonomika/kurt-kapan-vas-zadalzhi-bdzh-da-remontira-no-da-plati-4-miliona-na-c-707532.html

    А на друга фирма плащат за охрана на места, в които няма какво да се охранява.
    https://offnews.bg/ikonomika/razkriha-shema-za-iztochvane-na-15-miliona-ot-bdzh-s-dogovor-za-ohrana-709800.html

    А също и подкрепят плурализма в България, като плащат на една известна партия.
    https://offnews.bg/razsledvane/skandalen-zapis-sas-skrita-kamera-v-bdzh-10-ot-gorivoto-v-avtobusite-688279.html

    Само един проблем имат на главата - че няма къде в България да си ремонтират локомотивите...
    https://offnews.bg/ikonomika/evrodeputati-ot-gerb-na-poseshtenie-v-zavod-kojto-spored-moskovski-i-674038.html

  32. 32 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 853 Любопитно

    Защо никой не пита Борисов, защо затриват БДЖ. Защо няма пари за нови влакове и вагони, а за зали и стадиони харчат с пълни шепи.
    —цитат от коментар 25 на Роси

    Защото, пътуването с автомобил е мнооооооого по-бързо, по-предвидимо и по-евтино, от пътуването с влак. Когато "Пътнически превози" успеят да подобрят поне две от трите изброени, ще им потръгне. Само дето няма да стане с досегашната социално-развозваща схема на финансиране... А да, забравих, в автомобилите няма правостоящи, дори в задръстването на магистралата, но има климатик, докато във влака...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  33. 33 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2021 Любопитно

    До коментар [#6] от "Да вярваме на истината":

    "Но нямат БДЖ нито вагони, нито локомотиви." - не е само това причината, а отношението. Теснолинейката от Септември до Добринище, вместо да носи печалба, я възроди и рекламира един ентусиаст, който би трябвало да го наемат веднага в централата им. Хигиената във вагоните е по български поддържана. В чужбина издават билети на гише, от автомат, във влака и то все едни млади хора, любезни, знаещи, загрижени. Централна гара София беше за пример, а в Пловдив има предимство на автобусите,(макар, че поне половин час излизат от града), докато във влак е просторно, а гледките са несравними. Май трябваше да се усвояват едни пари, и то големи, за ЖП транспорта, но от тук-там се пооправиха някои гари и толкова. А, това обяснение за натъпканите в автобус пътници, кое уважаващо себе си, за пътниците е ясно, ръководство ще се сети да публикува?! Те даже не могат и да се оправдаят както трябва! Професионализмът явно куца, но пък щом дадоха и на Баш Б да кара влак, за какво има да се питат пътуващите и четящите подобни преживявания?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  34. 34 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Весело

    До коментар [#30] от "karatista":

    Той вярва на "истината"! 😂🤣

  35. 35 Профил на nqb29617416
    nqb29617416
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#32] от "gost22":
    Навсякъде по нормалния свят е по удобно и комфортно да пътуваш с влак отколкото с кола или автобус. Щом двата отбора от Манчестър - Юнайтед и Сити ползват влак до Лондон. Отделно отборите в NFL също използват влакове, където е възможно с оглед разстоянието. С очите си видях как преди две години Джайънтс ходиха до Вашингтон за мач от редовния сезон с влак. Само в България управлявяващите нарочно съсипват БДЖ. Не говоря само за Тиквата, всички след 89 година.

  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#16] от "hamiltonf":

    Хамилтончето,
    свободно брат, дишай свободно, изпусни напрежението, не се стягай толкова.
    Както си споделил, имаш готин живот какво се напрягаш?

    ПП За какво говориш всъщност? Коя тема и за какво точно следва да ти се извинявам, че не се сещам?

    Модератора е неадекватен!
  37. 37 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#33] от "3аНиЗа":

    Вярно. И затова трябва основна модернизация. С модернизацуята ще дойдат нови кадри с ново мислене. Нов мениджмънт. Според мене. Иначе пари за ЖП инфраструктурата от ЕС едва в следващият програмен период ще идват.
    Въпреки, че България пари има. Няма желание най.

  38. 38 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#18] от "Lou":

    Ако не греша, ако един автобус е за 40 пътници също е забранено да качваш повече...

    Модератора е неадекватен!
  39. 39 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Весело

    До коментар [#33] от "3аНиЗа":

    Ще се "усвоят"! Като налеят парите от концесията на летище София, БДЖ ще подобри услугите си за почти година време!

  40. 40 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#30] от "karatista":

    Аз казвам при мене как беше. Може нищо да не е навреме ама при мене беше точно до минутата.

  41. 41 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#24] от "1001":

    Ами нормално е. Там обръщат внимание на ЖП по обясними причини, а тука никой не обръща внимание. Както мисля автобусните фирми си плащат.
    Я да има нормални влакове Софуя-Варна и Сифуя-Бургас със 160 километра скорост. Какви автобуси. Със самолет понеже гарите са в центровете, а летищата далече ще е по-бавно.

  42. 42 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#30] от "karatista":Аз казвам при мене как беше. Може нищо да не е навреме ама при мене беше точно до минутата.
    —цитат от коментар 40 на Да вярваме на истината


    Те таблата за разписание не работят и часовниците на гарите не са верни, той ми дрънка за минути. БДЖ е превърнато в коптор, с изключение на 5-6 гари

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  43. 43 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2021 Разстроено

    До коментар [#37] от "Да вярваме на истината":

    "ще дойдат нови кадри с ново мислене" - е, то кадри има, НО КОЙ ли ги допуска да покажат знанията си, нали парите носят пИчалба за по-ОПравните, назначени и отчитащи се на хората, които съсипват не само БДЖ. То, асфалтовите пътища в родината така се различават от тези извън границите ни, както и ЖП трасетата, НО това е политиката до сега - да свикваме с новите стандарти. После що ли бягат българите или почиват навън...

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  44. 44 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#19] от "4ort":

    Царева Ливада-Габрово се обслужва със Белоруска соцелектричйа. И въобще около мене няма Сименс.
    Да няма представа как се реконструира сицоачник локомотив.
    Мязат на Руини. И се палят.

  45. 45 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Абе... public транспорт като в беден индийския щат....

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  46. 46 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#42] от "karatista":

    Какви табла бе. Има разписание на БДЖ в нета. По влакове и минути.

  47. 47 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#17] от "ozd05563707":

    БДЖ е планирано отърваване на държавата от инвестиции и осъвременяване на структурата.
    Железниците може да са печеливши и по спомен в УК бяха раздържавени, но след време отново върнати в държавен оператор.
    Явно следваме схемите с всички дупки, от които може да потече.
    Скоро отново ще има "новини" около БДЖ.
    Прекалено голяма структура са и с много предназначения за да покрият под килима проблемите и интересите.

  48. 48 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#42] от "karatista":Какви табла бе. Има разписание на БДЖ в нета. По влакове и минути.
    —цитат от коментар 46 на Да вярваме на истината


    Ти не ми обяснявай кво има в нета. Има табла, електрически, които казват кое кога идва и заминава. На Подуене не бачкат от години. Ако в такава централна, столична гара не бачкат си представям какво е по страната. Бесни мърлячи!

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  49. 49 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Е, какво се възмущавате ? Така си е в третия свят, така си е в Индия и Пакистан. Пътувайте си и не ни занимавайте..

    United in diversity
  50. 50 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#42] от "karatista":Какви табла бе. Има разписание на БДЖ в нета. По влакове и минути.
    —цитат от коментар 46 на Да вярваме на истината


    И ако някой влак закъснява с 10-20 минути, БДЖ ще ми го отрази ли в разписанието дето е в нета? Нанайси...

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Весело

    До коментар [#44] от "Да вярваме на истината":

    Царева ливада - Габрово трябва да е някоя велика световна дестинация! 🤣😂

  52. 52 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 507 Неутрално

    А какво се случи с Дезиро-то по линията Добрич-Варна? Защо композират като първи влак пак старите дизелови шкоди? Още колко години средната скорост по този маршрут ще е 40км/ч?

    I shave with Occam's razor
  53. 53 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 721 Неутрално

    До коментар [#44] от "Да вярваме на истината": Царева ливада - Габрово трябва да е някоя велика световна дестинация! 🤣😂
    —цитат от коментар 51 на vassilun


    Не знам как е в момента, но допреди 20 години Царева ливада беше ЖП възел. Там се прекачваше на влака за Габрово, ако минаваш планината от от Северна или Южна България.
    А Габрово си е индустриален център. Средната заплата там е горе-долу колкото тази в Пловдив и Варна.

    Така че - да. Царева ливада-Габрово е важен маршрут (ако все още е възел).

  54. 54 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#51] от "vassilun":

    Напротив. Тя е най-ненужната дестинация. Поддържат я само да се каже, че има гара:) Но е факт, че се виждат трошляците, които трябва да се заменят Щото Горна Оряховица -Пкачковци е със същият трошияк.

  55. 55 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 943 Неутрално

    До коментар [#5] от "hamiltonf":Шофьорът на автобусът с какъв акъл се е съгласил да пътува с толковапътници?
    —цитат от коментар 11 на Ivan_

    Не се ли досещате? Ако този шофьор не се съгласи ще дойде друг, а той ще трябва да си търси нова работа. Защото ако транспортната фирма "създаде проблеми" БДЖ ще наеме друга. Вероятно гаранцията, че ПП няма да създава пролеми е била 100 %-ва.
    Със същия акъл шофьорите управляват товарни автомобили и автобуси с износени гуми, с неизправности, при наличие на които се забранява движението, с фиктивно преминати ГТП, ...
    П.П. "От БДЖ уточняват, че не през целия път е имало правостоящи, но поемат ангажимент при нов такъв случай да ангажират два автобуса.".
    Друг път няма да правим така!
    Управляващ материал, държавни служители.

  56. 56 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    До коментар [#6] от "Да вярваме на истината":

    На отиване и връщане от морето пътувах с влак първа класа - само три лева отгоре - места бол и горе-долу почистено. Нямаше климатик, но се издържа. Точността бе спазена. Ако работеше климатик, щеше да е супер. Седалките са удобни с място за краката.

    Но признавам това е маршут София-Пловдив-Стара Загора-Бургас - главен маршрут; а ако съдя по пътищата у нас - предполагам другите жп линии са в окаяно състояние.

  57. 57 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    До коментар [#48] от "karatista":

    В прав си че не бачкат таблата - питаш за коловоз на гишето и после чакаш да кажат по високоговорителя че идва влака.

  58. 58 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 700 Неутрално

    Днес обаче инцидентно пътували 20 служители на Национална компания "Железопътна инфраструктура" и сметката не излязла.

    Добре де, тези служители са по ЖП инфраструктурата, т.е. БДЖ е трябвало да знае, че ще пътуват, това са си техни хора. Как така са изненадани?

  59. 59 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Днес обаче инцидентно пътували 20 служители на Национална компания "Железопътна инфраструктура" и сметката не излязла. Добре де, тези служители са по ЖП инфраструктурата, т.е. БДЖ е трябвало да знае, че ще пътуват, това са си техни хора. Как така са изненадани?
    —цитат от коментар 58 на vankata1


    Не са техни. НКЖИ и БДЖ са две отделни фирми. Това, че не поддържат добра комуникация помежду си е друг въпрос.

  60. 60 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#17] от "ozd05563707":БДЖ е планирано отърваване на държавата от инвестиции и осъвременяване на структурата.Железниците може да са печеливши и по спомен в УК бяха раздържавени, но след време отново върнати в държавен оператор.Явно следваме схемите с всички дупки, от които може да потече.Скоро отново ще има "новини" около БДЖ. Прекалено голяма структура са и с много предназначения за да покрият под килима проблемите и интересите.
    —цитат от коментар 47 на One Hour


    Пътническите жп превози никъде не са печеливши. В ЮК ги приватизираха, но частните оператори получават субсидия. В ЮК на практика, билетите покриват само около 60-70% от реалната цена (у нас билетите покриват едва 20% от реалната цена).

    Това, което се върна под държавен контрол в ЮК беше инфраструктурата (релсовите трасета). Бяха я приватизирали, но после я одържавиха - т.е. в ЮК създадоха еквивалент на нашето НКЖИ. Всичко останало (пътнически и товарни превози) е частно.

  61. 61 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    А какво се случи с Дезиро-то по линията Добрич-Варна? Защо композират като първи влак пак старите дизелови шкоди? Още колко години средната скорост по този маршрут ще е 40км/ч?
    —цитат от коментар 52 на Сахаров


    Тази линия кой я ползва? Просто питам. Щото май отнема 2 часа до се измине разстоянието между Добрич и Варна - а то по права линия е под 50км. Не вярвам някой нормален човек да има толкова време за губене. А за пенсионери по-добре да пуснат безплатен автобус. По-евтино (и по-бързо) ще излезе.

  62. 62 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Ето ти - на! Сдъвкано.
    Британските самолетоносачи от Втората световна - кой кога е построен, кога е преустроен, от кого е нает, с какво е въоръжен и къде е воювал.
    https://www.militaryfactory.com/ships/ww2-british-aircraft-carriers.asp

  63. 63 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 721 Весело

    Грешка - това беше за друга статия. :)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #