За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
jazzdevil
Рейтинг: 192 ГневноТо тез свлачища по-сладки от солунската митница.
Slick
Рейтинг: 180 НеутралноСтроител да си на съвременна България
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноСхемата беше прозрачна още когато го направиха. Сега да живеят "скритите" подизпълнители...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertpet fire
Рейтинг: 3203 ВеселоЕ браво
Vlado Nikolov
Рейтинг: 8 Неутрално50 % нагоре по веригата, 30 % за изпълнителя и 20 % за реални действия. Мистър 10 %, сигурно се върти в гроба си от яд, за изпуснати далавери.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#1] от "Jazzdevil":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
puknatastotinka
Рейтинг: 137 ВеселоБаце като строи магистралите не каза каква поддръжка искат, нали?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
001
Рейтинг: 8 ВеселоЕ нали е държавна фирмата, парите от държавата отиват в държавата
друго си е парите от държавата да отиват в НПО-та , за опазване на комари и костенурки
nema_labavo
Рейтинг: 65 НеутралноЖалко. Трябваше да има търг със спечелил. Загубилите да обжалват, свлачищата да си вървят и т.н. А сега нищо.
1_april
Рейтинг: 122 Веселостроителят на "Хемус" ще укрепва ..
Ногу хубу ! Тъз новина требе да подскаже: крепостните селяци по поречията на Янтра, Росица, Лом , Осъм ...та и Камчия и Провадийска да грабнат кирки, лопати и бригадирски колички и да изровят сичката баластра от реките си и дая доставят на тимаджии от Хидрострой, та дано са изпълни насрещният план по укрепване
...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2058 НеутралноЕ кой друг като "Автомагистрали" ЕАД получава така 1,5+0,5млрд. подарък за Коледа?
Libertarianism is just anarchy for rich peoplefras
Рейтинг: 180 НеутралноТъй, де!
К'ви са тия търгове? То обжалвания, то конкуренция, то недоволство, че пак нашите "печелят". Че и отменени търгове заради съмнения, че пак Водстрой на #КОЙ? печели!
Я виж сега колко е добре.
Даваме АМ Хемус на "Автомагистрали" без търг.
Те пък наемат, пак без търг, Хидрострой.
А пък Хидрострой са тези, които "купиха" миналата година #КОЙ? Водстрой! С които пък Пеевски няма нищо общо.
Същите пък Хидрострой разкопаха коритото на река Вит. Заради баласта за насипите на АМ Хемус. Така, вместо да докарат материал от кариера и с транспорта да им излезе 20 лв/м3, си го копат от реката и им излиза 2 лв. Като гледам снимките са изкопали поне 200 000 м3. Значи са икономисали поне 4 млн.
Но тъй като нямат нищо общо с #КОЙ, а и доста шум се вдигна, Басейнова дирекция им издала акт и ги глобила. Но никой не казва, а и никой не пита, за размера на глобата.
Никой не казва и дали е направена лабораторна проба на материала и отговаря ли той на изискванията за влагане в насипите.
Въобще, екстра работа си е това да строим без търг!
neut
Рейтинг: 180 НеутралноЕ-хаа - предколеден подарък
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restdeutscher._
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар # 1 от Jazzdevil :
Не винаги са "сладки" свлачищата особено в балканските терени на всички класове пътища до магистрали включително.
Често са възникнали от усложнени земно-механична показатели където много често понижените консистенции идват от недобро отводняване на скатове .
Резултат е свличане или дори срутване често на значителни количества особено при преовлажняване на скатове с откоси над 3:1 , което предполага падане на големи количества материал ако няма берми ! !
За това понякога санирането излиза доста сложно и скъпо !
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#11] от "nema_labavo":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Хич не е нищо. 500 милиона без ДДС. Баш си е много сгодна работата...! Голямо укрепване ще падне.
Предполагам, че пътя около Севлиево по трасето Варна-София, ще си остане все така свлечен и нацепен. Както си е в последните 20 години. Освен това е много добра хранилка за местните милиционери.
putinxujlo
Рейтинг: 2147 НеутралноТова е близо 3 бр. F 16? Нищо не бъркам?
"Чуждестранен агент"nema_labavo
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#17] от "Petleshev":
Ами, ако този път не попада сред тези 74 от републиканската мрежа, да. Така ще остане.
samoedin
Рейтинг: 3154 НеутралноДо коментар [#2] от "arcanum":
" Строител да си на съвременна България"
Е, трябва да си и от приближените на властта ! Само те ще укрепват свлачищата и срутищата по пътищата, докато се отварят такива в бюджета заради корупционните парични потоци, насочвани към тях......
dedolib4o
Рейтинг: 8 РазстроеноТериторията на България представлява наѝ-хубавата част на Балканския полуостров, а ние оревахме орталъка с това Кресненско дефиле и с този Боаз. Целта на този рев е да се измъкнат колкото се може повече пари за магистралите - дали от бюджета или от ЕС - без значение. Важното е да има повече гювеч за преразпределение. Ако някоѝ е пътувал от Сърбия за Черна гора има представа за какъв терен става дума през Динарските планини и всичко това е строено без ЕВРОПАРИ от друже Тито и друже Слобо!!!! .
bat_plamen
Рейтинг: 4114 Неутрално"Без търг строителят на "Хемус" ще укрепва свлачища срещу половин милиард лева"
Няма търг-няма конкуренция!Няма контрол-има тежки злопупотреби и кражби!
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноДо коментар [#1] от "Jazzdevil":
До коментар [#2] от "arcanum":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Точно така се получава!
дерибеев
Рейтинг: 1462 НеутралноДо коментар [#18] от "putinxujlo":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васДа, и е страхотно , че пари на български данъкоплатец се наливат в българска икономика
dw
Рейтинг: 8 ВеселоПочерпка в чест на избора на нов главен прокурор.
chichka
Рейтинг: 1638 Неутрално++++ Особено като при стоежа ъгъла на шкарпата я оставиш 60 градуса, вместо 40!!!! Непрекъснато ще се рони и ще чистиш.... Русия е проказата на планетата Земя.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 8 НеутралноИ аз искам едни 500 милиона, примерно за снегоподдържането през зимата и слънцеподдържането през лятото. 😁😂
Малко ми се свидят тия пусти 60 - 70 % дето ще идат за гербави суджуци, но ще ги прежаля някак си. 😂😂
putinxujlo
Рейтинг: 2147 НеутралноДо коментар [#24] от "дерибеев":
"Чуждестранен агент"Боя се, че не разбирате какво е това икономиката)
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 352 НеутралноЩе видим какво ще може да укрепят.
palav_nik
Рейтинг: 237 Весело"Ако някоѝ е пътувал от Сърбия за Черна гора има представа за какъв терен става дума през Динарските планини и всичко това е строено без ЕВРОПАРИ от друже Тито и друже Слобо!!!! ."
Само дето в тези Динарски планини нема магистрали...
Маршалов
Рейтинг: 753 ВеселоДо коментар [#30] от "palav_nik":
...то пък ние гаче ли имаме. Ако нямаше табели с надпис магистрала на тях, сигурно всеки пътувал по белият свят човек, щеше да се заблуди, че кара по второкласен общински път.
vassilun
Рейтинг: 5024 ВеселоБлагодаря за аргументираната позиция, колега! Приятно ми бе да прочета в подробности становището Ви и Вашите аргументи! 😂🤣
vassilun
Рейтинг: 5024 ВеселоДо коментар [#10] от "001":
"Е нали е държавна фирмата, парите от държавата отиват в държавата"
А държавната фирма наема "правилните" подизпълнители!
Ето това е причината да казвам, че явно ви харесва да ви крадат! На мен не ми харесва!
vassilun
Рейтинг: 5024 ВеселоДо коментар [#24] от "дерибеев":
"Да, и е страхотно , че пари на български данъкоплатец се наливат в българска икономика"
Баце каза, че ДП (10) е напуснал България! А аз на Баце вЕрвам!
palav_nik
Рейтинг: 237 ВеселоТъй е. По времето на комунизма за 45 гдини с голем зор беха направени 273 км.
Или по 6 км. на година...
vassilun
Рейтинг: 5024 ВеселоДо коментар [#30] от "palav_nik":
"Само дето в тези Динарски планини нема магистрали..."
Абе има една в Черна гора! Магистралата е построена до точно никъде и струва няколко стотин милиона евро. Тези милиони са кредит, който Черна гора ще изплаща на Китай!
foreverman77
Рейтинг: 1401 НеутралноДо коментар [#28] от "putinxujlo":
Може би не е точно така.
За гербаджиите, работеща икономика е когато паричните потоци текат към фирмите на ГЕРБ, Златев и Доган.
MEMO
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#14] от "fras":
Хирургически точно... Мерси!
magnas
Рейтинг: 180 ВеселоИмаме новина: На 12-тата година мощно говорене и половинчато строене на магистрали, аз научавам, че имаме наша, българска, държавна фирма, която може да строи и укрепва магистрали!?
"Автомагистрали" ЕАД- къде го криха досега?
Judjuk
Рейтинг: 2474 НеутралноТова да направиш свлачища за половин милиард лева е тест за изключителен професионализъм. Аферим и машалла!!!
JudjukK2
Рейтинг: 2045 НеутралноИдват празници. Подаръци едно друго...
SHADOWS of SOFIAРоси
Рейтинг: 5927 НеутралноПодаръци ще има , за всички от сърце. Не, не на всички, само на нашите хора.
ssa6oo
Рейтинг: 237 НеутралноКрадци..
MPetr
Рейтинг: 174 Неутрално........."Автомагистрали" ЕАД: От общо 292 служители, в графата "квалифицирани работници" попадат 146 души. 17 са ръководните кадри - зам.-изпълнителен директор, шефове на дирекции, отдели и звена. Специалистите - инженери, одитори, счетоводители, юристи - са 25. Техниците и приложните специалисти са 56, а помощният административен персонал се състои от 14 души..... https://clubz.bg/79101-avtomagistrali_ead_predi_da_stroi_hemus_146_rabotnici_20_stroitelni_mashini
MPetr
Рейтинг: 174 НеутралноФирма "пощенска кутия" я виждам аз......... Няма поръчки...... Подизпълнители....... "Уйдурма" яка....
volarok
Рейтинг: 975 НеутралноСхемата с подизпълнителите проработи при тол-системата, чието изграждане също беше възложено без търг, та и тук така...
the only easy day was yesterday
Рейтинг: 261 НеутралноЗащо въобще трябва да има свлачища?
Защото вали дъжд и все някой трябва да се намира на работа -така ли да го разбираме ?!
Като гледам на снимката така изглежда но всичко може да се реши като се построи т.н "задържаща стена" която позволява на водата да преминава през нея но не позволява на пръста да се свлича. Материалите не са толкова скъпи а и изработката не сложна защо тогава не го правят както трябва а както не трябва. След време трябва да затварят участъци отделят движение и харчат излишни пари за нещо което пак ще е безсмислено.
buddy
Рейтинг: 180 НеутралноТо хубаво. че ще ги укрепва, но един приятел от чужбина пита кой ще ги проучва. Да каже например ето това е обема на свлачищното тяло с такива и такива физико-механични и якостни свойства със съответните им параметри, които пък предполагат такива и такива противосвлачищни мероприятия и едва СЛЕД това да каже колко те ще струват. Приятелят казва, че такава била практиката в чужбина.
alfonsie88
Рейтинг: 237 НеутралноКолко ли от тези пари ще отидат за реално укрепване на свлачищата, и колко ли ще бъдат сифонирани в нечии джобове?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#24] от "дерибеев":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това е доста съмнително в случая.
Маршалов
Рейтинг: 753 РазстроеноСъоръженията за отводняване и укрепване, се строят едновременно, или дори преди завършване на пътят/магистралата и са включени в цената...Или поне би трябвало да е така, иначе едно пътно съоръжение, не би трябвало да се счита за завършено и да се открива. Ама в България явно може... мурзилка