За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноМале-мале,турски фирми щели да строят...Хем ще им пълни гушата Бойко,хем некачествено ще го направят.....Хаха....
Ети е побългарена буркаDankol
Рейтинг: 521 НеутралноДобре де ! Разните му там Ваклин груп и Артекс не можаха ли да се ориентират към такъв вид строителство , и парите да отиват в български фирми , а не както сега да о*ират София , а турски фирми да строят извънградска инфраструктура
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 498 ЛюбопитноЗащо българският пазар на обществени поръчки е отворен за "всеки, който я пожелае", а пазарите на трети страни, като Турция, не са?
Някой да е чул за българска фирма, спечелила търг в Турция?
С Стоянов
Рейтинг: 1341 Неутрално30 000 000 лева/километър?!?
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОeti mehter
Рейтинг: 2853 ВеселоДо коментар [#1] от "Against China":
BukalemunУчастъкът между Елин Пелин и Вакарел е най-тежкият и труден за изпълнение от цялото трасе.
=======
Запиши си го някъде ........че после ми се обесняваш за ....''болтчета и гайки''.....
Atanas Ya
Рейтинг: 22 НеутралноВ България няма работна ръка и техника за такъв обем.
Който има сила да се пробва!
moreee
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#4] от "PisnaMi":
"Защо българският пазар на обществени поръчки е отворен за "всеки, който я пожелае""
Отворен е само за който даде пари на Тиквата.
moreee
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#6] от "eti mehter":
"Запиши си го някъде ........че после ми се обесняваш за ....''болтчета и гайки''....."
Аби, я кажи къде са жп линиите в Турция? Аз цяла европейска Турция обиколих, влак не видях.
eti mehter
Рейтинг: 2853 ЛюбопитноСрокът за реализирането му е 72 месеца.
Bukalemun=======
Много е това......или има някаква грешка. ....
Пътя на коприната .....идва с по голяма скорост. ....
samoedin
Рейтинг: 3029 Любопитно" Участъкът между Елин Пелин и Вакарел е най-тежкият и труден за изпълнение от цялото трасе. Неговата дължина е приблизително 20 км и в обхвата му попада бъдещият най-голям жп тунел в България, с дължина 6.8 км. Подобно съоръжение не е строено в страната от 50-те години на XX век, когато в периода 1949-1951 г. е построен тунел Козница, свързващ Стара планина и Същинска Средна гора."
Добре, разбираемо е, че трасето е тежко за строене, пресечена естност с хълмове, много завои, трябва да се прави и тунел и то не какъв да е , но нещо пак не излизат сметките за 20 км. да се плати 600 000 000 лева т.е по 30 милиона на километър и то без допълнителни анекси и последващото набъбване на сумата.......
half truth
Рейтинг: 1038 Неутралнокъде са жп линиите в Турция?
До коментар [#9] от "moreee":
Това е една от турските жертви в полза на автомобилната промишленост. За да се продават леки автомобили и камиони, жп линиите ги били обявили за комунистическа отживелица.
half truth
Рейтинг: 1038 НеутралноМного е това...
До коментар [#10] от "eti mehter":
Много е наистина. Летището в Истанбул беше открито за по-кратък срок. Открито беше, а сега се строи 😊
eti mehter
Рейтинг: 2853 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "half truth":
BukalemunОткрито беше, а сега се строи 😊
======
Ти сега какво ......сравняваш един от най големите проекти на планетата ....с някакъв участък ли ?
Меркел от 10 гонини строи някакъв мост ......и още го строи ....без никой да и пречи ....
Нито преврати и правят ....нито ''гези'' протести. ...
дерибеев
Рейтинг: 1412 ВеселоЯ да чуем пак Турция вън от НАТО , Ердоган... , айде сега и поне пет препечатки от ДВ
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васeti mehter
Рейтинг: 2853 РазстроеноДо коментар [#9] от "moreee":
BukalemunАби, я кажи къде са жп линиите в Турция?
=======
Ех ....абиси .....що ми слагаш думи в устата. ....?!
Лозанското споразумение е една от главните причини. .....за да не ги виждаш. ....:(
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноКакво да чета бе фикус???Добре,че е Бойко да ви хрантути,защото сте живи-умрели....Днес чувам още самоубойства от мизерия са станали в "цветущата" Турция !!!!!!!Хихи.... Ети е побългарена бурка
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноСъщото качество като летището в Истанбул-пада по главите на пътниците...Хихи... Ети е побългарена бурка
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноКак няма да се строи,като от некачествена работа пада всичко.....турско качество.По бързата процедура го претупаха и сега всичко пада..Цял свят им се смее.... Ети е побългарена бурка
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Julian Mall
Рейтинг: 882 ЛюбопитноЗакриха ж.п. войските и сега турците щели да строят нещо които ние сме строили още преди повече от половин век! Тогава сигурно е имало по-високи технологии!? Тогава са направили най-дългият тунел за две години сега турците ще го правят за шест! Да могат по-дълго време да се шматкат както при магистрала Люлин!
По-добре миг свобода отколкото живот в робство****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Dankol
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#11] от "samoedin":
Значи сме можели да строим подобни обекти през 49-51 година , а сега строителите с Бентлита и Мазератита не могат да се справят , и строят само апартаменти с асансьори !
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноНай-голямото некачествено съоръжение в света е истанбулското летище и цял свят ви се смее.За съжаление и работници умряха от липса на безопасност на труда и ниски заплати.....Ислямис.т... Ети е побългарена бурка
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноИдва ,дръжки...Китайски фирми масово фалират заради митата на Тръмп и прегряване на китайската икономика.И вашата турска слаба икономика завлича.....Хихи...Тръмп им разказа играта,а идващата година,когато спечели втори мандат през ноември ще ги доунищожи...Ислямис..т... Ети е побългарена бурка
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноБойко наема евтини долнопробни фирми като турските,защото заплатите на турските работници са ниски и от тъам по евтино взимат....Разбра ли бе ислямис.т??? Ети е побългарена бурка
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноДобре,че не наеха турски фирми да строят софийското летище,защото сега нямаше да има нищо-една гола поляна...Ислямис.т...Разбра ли бе Миленчо? Ети е побългарена бурка
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноА тия некадърните турци сега щели да ни строят...Летището им в Истанбул падна на главите им...Хаха..... Ети е побългарена бурка
eti mehter
Рейтинг: 2853 НеутралноДо коментар [#23] от "Dankol":
BukalemunЗначи сме можели да строим подобни обекти през 49-51 година ,
=======
Това е нищо .....
До същия период , Турция е произвеждала самолети и ги е продавала на Европа. ....
Но след икономически убийствения ''план маршал''....същата Турция е принудена да внася отвън , дори клечки за зъби. .....
half truth
Рейтинг: 1038 НеутралноДо коментар [#23] от "Dankol":
Единствено значи, че турската фирма е готова да свърши работата за по-малко пари.
neut
Рейтинг: 174 НеутралноГоляма скъпотия, но това е положението
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restЕти ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноНай труден за турците бе космонавт!!!!!То и летището е сложно инженерно съоръжение и за това вашето истанбулското пада като кирпич.....Нищо не можете да правите сами и качествено...Коли,военна техника,бяла техника и прочие е чуждо,а не турско......Космонавти..... Ети е побългарена бурка
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноТи на хвъчилата самолети ли им викаш бе Миленчо????Що не правите сега самолети????САЩ реди 20 години направиха пето поколение самолети,а вие и макети още не можете да правите...Космонавти без ракети ....Хихи...Ислямис.т.... Ети е побългарена бурка
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#28] от "Against China":
Няма хора бе човек:) Тунелът под Шипка коткат китайци да го правят. Бате ти Бойко заделил за Хемус, за Вудин-Ботевград, газопровод и новият бюджет. Ами да се изхарчат толкова пари трябват хора:)
Dankol
Рейтинг: 521 НеутралноГБС толкова ли са скъпчии !? Хвалят се че строят по всякакви екзотични места , а между Елин Пелин и Вакарел не могат ! Признавам си че не разбирам от строителство .
puknatastotinka
Рейтинг: 133 ВеселоЕх, ако трасето беше в апартамента на Цвък или конпир...
Каква ще е скоростта на линията? София - Пловдив трябва да се взима от влак за 40 минути за да има смисъл.
half truth
Рейтинг: 1038 НеутралноДо коментар [#29] от "eti mehter":
Не е вярно. По това време Турция се е възползвала от плана “Маршал” само в областта на селското стопанство. Така селскостопанската и продукция се увеличила и стигнала 80% от износа.
И така докато една година към края на 50-те имало страхотна суша. Това довело до икономическа и после политическа криза, която завършила с преврат. Едва след преврата се сетили да развиват и промишленост пак по линия на “Маршал”. Ето така е, Ети. Sorry.
Dankol
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#35] от "Dankol":
Или то май турска фирма уж печели поръчката , а реалната печалба я взимат ГБС , Хидрострой и Гепи Груп .
Вежди Вежди
Рейтинг: 0 НеутралноВсичката техника с която работят турските фирми е западна.Турция е развиваща се държава,чиято икономика зависи изцяло от технологиите и инвестициите на запада...Само,че работниците им са доста некдърни и работят некачествено.....Който-разбрал,разбрал,който не...си е негов проблем...
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#23] от "Dankol":
Ами простите работи вече ще ни ги строят, турци, пакистанци, виетнамци, китайци. Това е положението.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#6] от "eti mehter":
Вие болтпетата у гайките бе може да ги правите:) Прави ги Цератицит. Вие само бачкате. Това е положението:)
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноНяма,защото никой не иска да бачка за жълти стотинки...само турските .....Държавицата им на живот и смърт се нуждае от пари заради икономическата криза до която ги докара геврекаджията...Бойко им прави изкуствено дишане на турците сега...Резил..... Ети е побългарена бурка
eti mehter
Рейтинг: 2853 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "half truth":
BukalemunНе е вярно.
======
Как да не е вярно .....кое не е вярно....?
След смъртта на Ататюрк ....американците предлагат на Турция ...БЕЗПЛАТНО самолети ....но при условие да бъде унищожена турската авио индустрия. ....
Всички са против.....но на власт е националният предател ,Иньоню ....и той подписва .....
Така ...едно от най големите следвоенни начинания на Ататюрк ....е ликвидирано , за да се угоди на едни чужди интереси .....
Ако не беше се случил този позор....днес, Турция щеше да е водеща сила в авиостроенето.....
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноКак нали според наш Ети Миленчо, Турция била космическа сила.....без ракети и космонавти....Хаха.... Ети е побългарена бурка
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#44] от "Against China":
Напротив Турция е развита единствено в строителството. Строи навред. Е дали е качествено или не друг въпрос. А пък пи-учените им хора масово идват в българското ИТ, в българските болници. А за космоса още никой не ми е показал един турски апарат в Космоса.
Те свястна ракета не могат да направят. Нали видя каква военна продукция им изнасяме -райети и умни бомби ти Космоса.
eti mehter
Рейтинг: 2853 ВеселоДо коментар [#41] от "Да вярваме на истината":
Bukalemun....'' Няма хора бе човек:) ''.....
=======
Това какво е .....лозунг пред 'орлов мост'...ли ....;)
Тия вопли не подхождат на вишестоящи габровски икономисти като тебе....
half truth
Рейтинг: 1038 НеутралноДо коментар [#43] от "eti mehter":
Тия турските политици и медии постоянно ги раздухват. Ама турските студенти по икономика учат това, което съм написала в ком. 37.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#42] от "Against China":
Абе реално не получават жълти стотинки. Около 2300 лева пусти получава един строител с черните пари. Тука имаме около мене строители от Щип се преселват и сърби. Казват, че са много доволни, защото им е близо и повече спестяват отколкото в Германия.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#46] от "eti mehter":
Покажи ми една снимка на турски самолет:)
eti mehter
Рейтинг: 2853 ВеселоДо коментар [#47] от "half truth":
BukalemunАма турските студенти по икономика учат това, което съм написала в ком. 37.
=======
Аха ...ясно ....:)
Познаваме се добре. ...и знам че притежаваш достатъчното IQ ...за да направиш аналогията с едно времешното соц образование. ...
Като две капки вода са....
eti mehter
Рейтинг: 2853 ВеселоДо коментар [#49] от "Да вярваме на истината":
BukalemunНяма смисъл. ....
На теб каквото и да ти покажем....се смееш като оня в ТВ СКАТ ....
Как му беше името ....Солаков ли ?....
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#51] от "eti mehter":
Ти ми покажи. Няма как да се смея щото тогава самолетите са били елементарна изработка. Всеки е правил дето се вика. Тука има и други като тебе дето ако СССР бе ни бил конфискувал някакви три завода за самолети сме щели да сме Боинг и Еърбъс накамара.
А колко пъти да ти обяснявам, че поради вековни връзки с Истанбул в Габрово Турция се усеща дето се вика.
При 30,8 стотинки лира фиксинга в момента в Габрово се продава по 34,2 стотинки.
half truth
Рейтинг: 1038 Веселоаналогията с едно времешното соц образование. ...
До коментар [#50] от "eti mehter":
Не , правя аналогия между комунистическата и ердогановата пропаганда .Когато си вожд и държиш и ножа и хляба, можеш да разправяш всякакви басни на народа без страх, че някой икономист ще излезе да те опровергае.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноТурците поне строят качествено, за справка, построения преди сумати години участък от магистрала "Тракия" между Бургас и Карнобат, практически не е мръднал, и не е имало никакви сериозни ремонтни, въпреки снегонавявания, заледявания и тежък трафик.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБeti mehter
Рейтинг: 2853 НеутралноДо коментар [#52] от "Да вярваме на истината":
BukalemunА ти не ми заповядвай ....!
Комсомолките се пенсионираха вече. ...
Три пъти съм изнасял на показ въпросните материали .....и два пъти се смяха ....
Търси сам .....нали медиите ви са били по напреднали от нашите ....
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#53] от "half truth":
Той Ети живее в някакъв свой пропаганден свят далече от Истанбул Разбирай далече от цивилизацията. Някакви комплекси има човекът
А Ердоган наистина има говор като на комунистически диктатор въпреки, че на изборите победи с 52-48. Просто е чудно защо го прави.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноНе пише турците да са спечелили обществена поръчка.
eti mehter
Рейтинг: 2853 НеутралноДо коментар [#53] от "half truth":
Bukalemunбасни
=======
Напротив ....истински факти са ..... със съответните дати и места
Иньоню ....наследника на Ататюрк ....е унищожил всичко създадено от него ....
След 25 години ....Джими Картър ще каже една много хубава приказка за него ....но в подигравателен тон......
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#11] от "samoedin":
Модератора е неадекватен!Напълно реална е сумата ако трасето е разграфено да поема високи скорости.
Отделно е двоен тунел и трасето предполагам ще е двойно.
При мен тук ако не греша 20 км. равно трасе само, за да му вдигнат скоростта на движението с 50 км/ч платиха 80 млн. евро...
eti mehter
Рейтинг: 2853 ЛюбопитноДо коментар [#57] от "Роси":
BukalemunНе пише турците да са спечелили обществена поръчка.
======
А така бе Роси ....къде изчезна ....да те питам и теб....
Защо именно турци ?
В целия ЕС ....няма ли по подходящи жп майстори. ....?
Отговори моля те .....че тука едни ше се сбръчкат от завист....
Yarak4You
Рейтинг: 166 НеутралноТурският строителен бизнес е на второ място в света след Китай по брой на проектите и печалбите в чужбина от доста време насам. Турски фирми строят из целия Близък Изток, Централна Азия и Източна Европа, а от скоро започнаха да пробиват и в Африка. Трудно ще бъде на българска фирма да работи в Турция, просто защото няма какво да предложи нито като услуга, нито като конкурентна цена.
В Турция по много от големите проекти- трансконтиненталните мостове/тунели или ж.п. линиите за влакове стрела работят Корейски, Японски, Италиански, Китайски фирми, но просто защото те имат експертизата и ноу хауто да работят по такива проекти... Големите български строителни фирми имат експертизата да строят проекти по цап-царап на европари. Ти чукаш и влизаш, а аз влизам и чукам........
eti mehter
Рейтинг: 2853 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "Yarak4You":
BukalemunА къде са датите , бе Yarak.....?
Що не споменаваш откога е валидно ....това дето си го писал?
По времето на Демирел ....в Турция е имало дефицит на цимент и арматура.....
Кога това ?
Славейко
Рейтинг: 8 НеутралноТунел Козница не свърза Стара планина и Средна гора, а пресича един рид, който ги свързва. Някой дори не може да преписва.
lpi31580057
Рейтинг: 229 Неутралнозащо не? когато поискат рушвет на швейцарец да строи тунел, той гледа тъпо и неразбиращо, а турчина го дава с усмивка
transvaal
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#28] от "Against China":
Престани да пишеш глупости. Всичките ти постове тук са с абсолютно НЕВЯРНО съдържание. Строят хората и то добре. Летището им е супер - вярно имат още работа по него, но така се строи навсякъде, така е и на Роаси - Шарл Де Гол. Инфраструктурите са им добри, медицината им е по-добра от половин Европа. Те са нация във възход и покрай тяхната икономика, България също има полза. Анти-Турския ти патос с нищо не е оправдан и звучи нелепо.
transvaal
Рейтинг: 830 НеутралноТези твърдения са пропаганда за ширпотребата. Изобщо не отговарят на истината. Планът Маршал няма общо с Турция. Има план Маршал за Европа има отделен за Япония и това е свързано с възстановяване на страните, разорени от войната. Самолети в ония времена могат да прозвеждат повечето страни. Днес това не е възможно. Особено що се отнася до пътнически машини - Ербус и Боинг горе-долу изчерпват асортимента. Причината е икономическата реалност. Даже Американски гигант като Макдоналд-Дъглас фалира и Боинг ги погълнаха, какво остава до трети страни с много по-малки възможности. България също произвежда самолети преди войната и малко бройки след това. Днес тая работа е безкрайно скъпа и е по силите на гореказаните два гиганта и още два - три подгласника като Ембраер, Бомбардие, Де Хавиланд и пр. предимно от Англия и Канада, както и АТР (Франция, Италия). Искам да кажа, че липсата на Авиационна индустрия при вас не се дължи на полит. причини, а както е в повечето страни в света, на икономически и технологични причини. Малък самолет можеш да си направиш сам в гаража за около 1600 часа. Продават се такива китове - Американски, Австралийски, ЮАР-ски. Цената излиза наполовина на готов самолет, но някой трябва да произведе този кит, сиреч, да е направил калъпите и да има измервателна апаратура и пр., което изведнъж скача в съвсем друго (не-гаражно) ниво. Тия лакърдии за ширпотребата някак не минават. В този форум има още един-двама, които разбират от авиация и ще ти кажат същото.
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноИмат дръжки..Всичко е от западните инвестиции,но сега спсдатжи се вижда колко са зле във всичко.Туркофилската пропаганда е вредна за България...Не пиши когато нямаш понятие... Ети е побългарена бурка
tacheaux
Рейтинг: 2478 Неутралноhttps://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 854 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "Dankol":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειПътно инфраструктурно строителство и високо жилищно строителство са различни специалности и експертизи. Предложението Артекс да строи ЖП трасета е нелепо.
Както в правото и в медицината, така и в архитектурно - строителният бранш си има специалности.
Когато имате остеопороза например, не ходите на офталмолог. Надявам се де.
Камен
Рейтинг: 909 НеутралноАми да отиде сина ти войник две години да блъска с кирката ангария, сигурно ще може да се построи по-бързо и по-евтино, като едно време.
Иначе и на мен ми се вижда скъпо, ама то ЖП линиите излизат скъпо, иска се хубава денивелация и идеални криви в завоя, инак ще изхвърчи влака. Не става като магистрала Тракия, да я претупат надве-натри и после да се друсаме по вълните. Влакът не може да се друса, особено ако е високоскоростен, каквито искаме да правим.
Valentin Trashliev
Рейтинг: 8 РазстроеноСъщите вече правиха тунел на автомагистрала Люлин - вместо 100 млн стана около 200 млн, ако не се лъжа и за двойно по дълго време.
Карай да върви!
transvaal
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#67] от "Against China":
Лошото на невежите както вас е, че невежеството им пречи да видят, колко мизерни са им знанията и разсъжденията. И колкото е вредна Турската пропаганда, толкова е вредна и анти-Турската. Важно е, измежду фалшивите новини и още по-фалшивите статии с интерпретации да се отсява истината. Това, което пиша тук е не само отсяване на медийна информация, но и впечатления от първа ръка, които вие просто нямате. А че повечето ви постове с анти-Турски характер са откровени глупости е мнение на повечето сериозни форумци. Патосът не може да скрие, нито оправдае тъпотиите. Глупостта, дори да е патриотична, все едно си остава глупост. Дразнещото на вашите идиотски коментари е, че обиждате човек, който никого не е обидил в този форум. Аз също не съм съгласен с някои негови възгледи, които са базирани на ширпотребна пропаганда. Обаче, това не е основание да се обижда човек. Обиждайки другиго, унижавате себе си.
Ети ердоганчова възродена и побългарена комсомолка и ислямска банкрутирала бурка
Рейтинг: 3285 НеутралноТова всичко което си написал,обрисува самият тебе... Ети е побългарена бурка