За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
neut
Рейтинг: 171 НеутралноМетрото - най-европейското съвременно място в столицата
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restКостадин Иванов
Рейтинг: 3545 НеутралноСама за себе си, новината е добра. Метрото си е придобивка.
ЕретикДа се съобщава за него във ФБ обаче ми е смешно. Във Фейсфук хората се фукат, често с глупости. Така и новата метростанция започва да изглежда като нова играчка на г-жа Ф, с която трябва задължително да се похвали.
reply
Рейтинг: 514 НеутралноИ КОЛКО ОТКРАДНАХА ОТ ТОЯ СТРОЕЖ МУТРИТЕ НИ
ivpetr
Рейтинг: 116 НеутралноBravo!!!
2.5
Рейтинг: 745 Неутрално"Първият участък от новата, трета, линия на метрото (който включва и новата метростанция на Орлов мост) трябва да бъде пуснат тази пролет. "
I Want To BelieveAko не тази, следващата!
Хи-хи
Рейтинг: 1621 НеутралноДа живеят европейските данъкоплатци.
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#2] от "Костадин Иванов":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевДали си е направила и селфи, с характерната "муцка"?
Шегувам се. Фейсбук отдавна не е само проста плаформа за лични изяви в стил "детето ми пръдна и аз го снимах".
Внучето, кръстено на дядо си Марко от София, развъртя бизнес за милиарди.
moyamillost
Рейтинг: 8 НеутралноИзглежда добре, разбира се ще видим след няколко месеца дали ще протече.
Съдейки по табелите за транфсер към станция СУ сегашната линия 2 ще бъде разделена на линия 2 (Обеля - Витоша) и линия 4 (Обеля - Летище София), което е много по-логично.
4ort
Рейтинг: 116 НеутралноХоди и ги питай! Имам време да питам всеки идиот.
tacheaux
Рейтинг: 2392 НеутралноНищо особено освен това , че са сложени предпазни огради между коловозите и перона. Такива трябваше да сложат и на другите метростанции. Уж строим ново модерно метро , а това , което беше построено до сега далеч не отговаря на световните образци на съвременни метрополитени.
doroteus
Рейтинг: 171 НеутралноСъс сигурност ще е ТАЗИ !И най-сетне с чиста съвест пускам знаменателните стихове на Вапцаров :
За мен е ясно, както че ще съмне –
с главите си ще счупим ледовете.
И слънцето на хоризонта
тъмен,
да, нашто
ярко
слънце
ще просветне.
И нека като пеперуда малка
крилата ми
опърли най-подире.
Не ще проклинам,
няма да се вайкам,
защото все пак, знам,
ще се умира.
Но да умреш, когато
се отърсва
земята
от отровната си
плесен,
когато милионите възкръсват,
това е песен,
да, това е песен!
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#6] от "Хи-хи":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ всички ние сме от тях. Или смятате, че въпросните европейски данъкоплатци, са някаква изолирана прослойка, някъде там около Брюксел?
Хриси
Рейтинг: 1366 ЛюбопитноТия орли много приличат на орлите на Третия Райх. https://images.app.goo.gl/C4cT5sdCm6Tg7haQ6
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.selqnin
Рейтинг: 856 ВеселоДо коментар [#3] от "reply":
Нали "фактурите" са при Вас...
Смирено ви молим да ни информирате...
4ort
Рейтинг: 116 НеутралноТи построЙл ли си поне селски нужник, за да твърдиш, че строежът на метро е нищо особено? Имам време да питам всеки идиот.
zko171137587
Рейтинг: 171 ВеселоМиях! Отвратително съчетание на цветове. Зелено и кафяво... че даже и надписи в синьо.
Отец Сисой
Рейтинг: 116 НеутралноС това кафяво и зелено малко на тоалетна прилича ....
over the underkesh
Рейтинг: 1366 Весело......БРАВО на КМЕТИЧКАТА.......!!!!!......Чакаме си с НЕТЪРПЕНИЕ и НОВИТЕ ПАРКОВЕ , КОИТО е ОБЕЩАЛА.......!!!!????!!!!!.......
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...stedim
Рейтинг: 453 НеутралноКрасиво и функционално.
putinxujlo
Рейтинг: 2097 ВеселоДо коментар [#3] от "reply":
"Чуждестранен агент"Гешев-Радост ще търси))
nema_labavo
Рейтинг: 62 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Костадин Иванов":
Да не излезе, че Р.Кън. и К.Нин. пишат глупости във фейса?
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 334 Неутралноти май през Орлов мост не си минавала... е там има едни четири колони със същите орли, маааааалко по стари от 3-тиО райх Pure Chewing Satisfaction
sw51
Рейтинг: 225 Неутралноейй това на някои българи не може да бъде угодено...
По темата - браво и честито на бъдещите ползватели. Изглежда новичко, красиво и приятно.
Храбър
Рейтинг: 1366 НеутралноТези предпазни огради май предполагат спиране на точно определено място.
Нещо, което не беше необходимо до сега. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
tigervi
Рейтинг: 683 НеутралноДо коментар [#10] от "tacheaux":
Eddie lives... somewhere in time!Е-е, ти ще поискаш и влакове Сименс! Радвай се, няма и година закъснение, а третия лъч (евентуално) ще е готов.
Написах горното и се замислих. Ами ако протече, че то последните строежи в столицата се ремонтираха преди да бъдат завършени.
deaf
Рейтинг: 2211 ВеселоТребеше да е в небесносиньо и слънчево жълто като цветовете на екипа на "Левски". По-старите екипи,ако си спомняте. Хем наблизо е националният стадион...
Кортик
Рейтинг: 2250 НеутралноЗавистта ви изяжда отвътре, а сатаната Нинова ви знае мизерните душички и ви убива с брътвежите си. Червена линия, червен картон
baba_zozolana
Рейтинг: 978 Неутрално"Стъклените предпазни панели с половин височина са по-евтини за инсталиране, отколкото тези, изцяло затварящи достъпа до релсите, които изискват по-големи метални рамки за опора. Някои оператори предпочитат този вариант, за да подобрят безопасността на пероните и същевременно да поддържат разходите ниски, а неклиматизираните перони - естествено вентилирани. Същевременно тези предпазни панели са по-малко ефективни в сравнение с панелите отгоре до долу или с пълна височина в предотвратяването на преднамереното скачане на хора на релсите."
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.https://en.wikipedia.org/wiki/Platform_screen_doors
С други думи, пак е по-добре от никакви предпазни панели с врати.
dnevnikar
Рейтинг: 3659 РазстроеноUNIITED EU UNION
Следваше да се замислиш, dorоteus...
Не пускай на пързалка
"чугунени глави".
Макар и да си верват,
нали ще ги боли?
До коментар [#11] от "doroteus":
"Първият участък от новата, трета, линия на метрото (който включва и новата метростанция на Орлов мост) трябва да бъде пуснат тази пролет. " Ako не тази, следващата!
—цитат от коментар 5 на 2.5
Със сигурност ще е ТАЗИ! И най-сетне с чиста съвест пускам
знаменателните стихове на Вапцаров :
За мен е ясно, както че ще съмне –
с главите си ще счупим ледовете.
...
това е песен,
да, това е песен!
miropenkov
Рейтинг: 225 НеутралноКато софиянци нека бъдем доволни, че развиват транспорта, който ни улеснява изключително с придвижване без трафик, както и е екосъобразно. А нещо цветно в сивото ни ежедневие, какво ни пречи??
ppopov_67
Рейтинг: 815 НеутралноТая професионална лъжкиня поне да беше казала с колко закъснява пускането на тази линия в сравнение с първоначалните й лъжи.
И колко от "усвоените" средства са влезли в джобовете на приятелчетата от изпълнителите, пък и в общинарските джобове.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 ВеселоДо коментар [#21] от "nema_labavo":
Еретик"Да не излезе, че Р.Кън. и К.Нин. пишат глупости във фейса?"
=============
Естествено!
Кортик
Рейтинг: 2250 НеутралноКонтактната шина вече е отгоре, както при трамваите.
Червена линия, червен картонkaratista
Рейтинг: 239 НеутралноЧе тази станция е на 100 метра от другата на университета. нов билет ли ще трябва при прекачване между двете?
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!Хриси
Рейтинг: 1366 Весело[quote#22:"serpico"][/quote]
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Представи си, всеки ден минавам през Орлов Мост, по няколко пъти дори. Това, дето са го изплескали в метрото, няма много общо с Орлов Мост, а прилича именно на Reichsadler.
А като цяло, метростанцията прилича на грозен провинциален плувен басейн.
tacheaux
Рейтинг: 2392 НеутралноДо коментар [#15] от "4ort":
"Ти построЙл ли си поне селски нужник, за да твърдиш, че строежът на метро е нищо особено?"
Селски нужник не съм строил , но съм строил производствени халета , жилищни и промишлени сгради, както и инженерна инфраструктура.
dnevnikar
Рейтинг: 3659 НеутралноUNITED EU UNION
Кои "тия"?
Кои "орлите"?
Юрданка показва на Фейсбука си подземен метрофилм в Европейска Република (не е Райх) България Един символичен орел, светло сив.
Отгоре, на мост от времето на Третото Българско царство,
два орела бдят като отделни културни паметника.
Там.
Трети германски райх дето съперничел на Третото българско царство е друг случай с Едничък орел.
Четвърти азийски... с двуглаво пиле за герб,
случай пети?
Различен, така или инак ;)
До коментар [#13] от "Хриси":
Тия орли много приличат на орлите на Третия Райх. https://images.app.goo.gl/C4cT5sdCm6Tg7haQ6
ivanpopov
Рейтинг: 876 НеутралноВсички демократи - под земята (в метрото)!
Щегувам се, метрото е едно от малкото безспорно хубави неща, които се правят в София.
Sulyo_Sulev
Рейтинг: 8 НеутралноИнтериорът / Дизайнът на всички метростанции е в стил късен руски соц от 80-те, а изпълнението е по български - през куп за грош.
gwa59354694
Рейтинг: 87 НеутралноОформлението на станцията е свидетелство за абсолютна архитектурна аматьорщина. Тези които са сътворили този бежово кафяво - зелен бълвоч са хора с дебели връзки в "Метрополитен" ЕАД, тъй като това нещо не би било допуснато да се случи при един нормален конкурс. Това се случва когато хората се примиряват (и насърчават) посредствеността.
dasho
Рейтинг: 728 ЛюбопитноАсансьори не видях?
whitemare
Рейтинг: 910 НеутралноСамо 6 месеца закъснения до тук. Вероятно ще отиде и повече, защото идват парламентарни избори и може преди тях да пуснат метрото.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациJordan Dimitrov
Рейтинг: 334 НеутралноИзглежда впечатляващо.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноНас***те се вече с това как изглежда. Вече трябваше да се возим от няколко месеца, смехурковци
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноНас***те се вече с това как изглежда. Вече трябваше да се возим от няколко месеца, смехурковци
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#34] от "karatista":
На тебе може и да ти трябва, ще ти отнеме няколко години да намериш правилната връзка
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#46] от "uq":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!попрегледай тук там дали това не е проблем при проектирането на станцията и пак ще си говорим. да пресичаш две линии на метро в две отделни станции на 100 метра една от друга?
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноМда, отново плочки. Отново шаренко, с крещящи цветове. Но не е болка де. Поне е весело. Най-стилните станции на метрото си останаха двете Сердики, Университета, Лъвов мост и НДК, особено ако бяха пропуснали паното. Дори Жулио-Кюри е някак оригинална, а не просто шарени плочки. Но явно фаянсовата тенденция отпочната с линията до летището продължава и сега.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1314 НеутралноПак някой фотограф се правил на видеограф, като видя такъв хаотичен монтаж и ме заболява главата.
milenmihailov
Рейтинг: 643 НеутралноМи как изглежда - къса, 60 метра дължина на влака и перона. Най старите станции от Люлин до Сердика и НДК и ЕС са едноперонни с дължина 120 м. Новите фандъкови са по 100 м. Казвам го само защото следващия път, като ви стърчи задника от прозореца на влакчето да не се чудите защо.
И едно време като са строили София,са правили конкурси, викали са архитекти от запад (или поне учили там), и градът е сравняван с Виена. А сега да сте чули за архитектурен курс за метрото?