За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1217 НеутралноизПОРТНено приложение.
aussie
Рейтинг: 372 НеутралноНекадърността граници няма. Варненската администрация го доказва редовно.
nkpk
Рейтинг: 8 Неутрално"Така 150 млн. лв., осигурени за най-големият инфраструктурен проект на общината, се оказаха похарчени без ефект за качеството на публичния транспорт във Варна"
Ми това за ефекта не е вярно....сигурен съм, че осезаемо ефект има за доста хора от общината и фирмите под изпълнители... кой с нови къщи и апартамент, на кой децата му осигурени да учат в чужбина и т. н. благини... ЗАКРИВАЙ 😠
nkpk
Рейтинг: 8 Неутрално"Така 150 млн. лв., осигурени за най-големият инфраструктурен проект на общината, се оказаха похарчени без ефект за качеството на публичния транспорт във Варна"
Ми това за ефекта не е вярно....сигурен съм, че осезаемо ефект има за доста хора от общината и фирмите под изпълнители... кой с нови къщи и апартамент, на кой децата му осигурени да учат в чужбина и т. н. благини... ЗАКРИВАЙ 😠
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Kamenarski
Рейтинг: 233 ВеселоКво става с тея тъпомери напоследък бе? Трошат ги серийно и непоправимо... Явно матреала е некачествен.
НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!Аз
Рейтинг: 937 НеутралноСлед толкова похарчени пари не беше ли по-лесно да пуснат безплатен транспорт?
Така и трафика щеше да намалее, щяха рейсовете да се придвижват по-бързо, повече хора щяха да са доволни и като цяло поне част от обещанията щяха да са спазени.
Аз
Рейтинг: 937 НеутралноКога държавните служители ще започнат да носят отговорност за действията/бездействията си?
Тая мома на снимката, се кичи с определението: ръководител на проект
А след като този проект след толкова години и пари е доникъде, аз като данъкоплатец бих желал:
- да се уволни
- да се разследва
- ако е некадърна - да се осъди да връща пари от джоба си - най-малкото всички заплати и премии
- ако не е некадърна - значи умишлено злоупотребява с държавни средства - т.е. пак да връща пари
Дали под угрозата частен съдия изпълнител да й пусне на търг 3-те апартамента нямаше да си свърши работата маааалко по-добре?
goofy
Рейтинг: 77 НеутралноЗаслужават единица и само заради закриването на супер успешното приложение ВарнаТрафик
Bob
Рейтинг: 8 ВеселоГюбрерастици са барали с кривите кунки :) Ваш'та мама крадлива деб@...
ТiКвАТа Ке ПаДНе, 2020Лъв
Рейтинг: 169 НеутралноЗа 6 милиона - толкова. Пак си изберете ТИМ
George Svinarov
Рейтинг: 620 НеутралноГолям таш.. ъъъ... майтап.
selqnin
Рейтинг: 937 НеутралноВъв Варна много отдавна много здраво смърди!!!
bokster
Рейтинг: 233 НеутралноХа-ха-ха, смея се, за да не заплача.
В същото време има разработено от 1 човек, напълно безплатно приложение, което работи идеално, което варненци използват:
Varna Traffic: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lucky.varnatrafic&hl=en
"Власт имащите" разпореждащи се с нашите пари, не стига че са рекордно корумпирани, но и рекордно тъпи ...
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноБаси "черната дупка" е община Варна...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБchevyvolt
Рейтинг: 789 НеутралноБих дал още един подобен и пример: Приложението и цялата "платформа" на "АдминПлюс", което е електронен дневник за училищата, но явно им е спуснато от МОН.
Няма такова дъно и като функционалност и като потребителски интерфейс. А като се потърсиш информация за създалата го фирма, откриваш, че тя работи само по обществени поръчки свързани с МОН....
alray
Рейтинг: 113 НеутралноОнзи ден пътувах към Варна и нямах левче за "автомата" който работи само с 1,2,5 лв дори и хартиени... 10 и 20-не! Откъде хартиени 2 и 5.. а контролата служи за това да ти вземе монетата и са я пусне в автомата.. пълна пародия.. за разстрел са тези, вместо да метат по спирките се правят на значими лелки
rincewind
Рейтинг: 458 НеутралноКочина. Крадлива пасмина. Некадърници и безхаберници!
kykyyy
Рейтинг: 177 НеутралноПриложението действително е дъно. Описанието в статията е доста дипломатично.
Максо
Рейтинг: 902 НеутралноДо коментар [#11] от "Ksharp":
Sic transit gloria mundi...Вярно, че във Варна си имате универсален виновник за всички несгоди, но в случая (а и не само) проблемът е във вопиющата некомпетентност на държавата. Важно е да се изясни, защото проблемът не се лекува, ако не разбираш какъв е. Няма нещо, с което да се е захванала така наречената "администрация" и да не е превърнато в колосална смукачка на пари и супер ниска ефективност. Няма. На тази сравнително дясна платформа едва ли има много държавни служители, но ако има, моля да ме оборят, ще ми е интересно да чуя... Дори няма проблем някакви пари да са откраднати, просто да работи крайното решение, щото нормата е хем да откраднем парите, хем нищо да не получим...
Димитрова
Рейтинг: 233 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "Ksharp":
Не съм разбрала, че те се занимават и с разработване на приложения и отговарят за изпълнението на програмата за градския транспорт...Поне се оплаквайте от истинските виновници. Че приложението/сайта не струват е ясно, но поне да не бяха спирали старото.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноА БСП просто трябваше да намерят някой сравнително читав и най-вече още не омърсен кандидат. Но явно в тяхната кочина това е невъзможно.
troi
Рейтинг: 760 НеутралноВарна е много особено място. Там всичко тече мудно и е затлачено по някакъв странен начин. Никой не се противи и не излиза да стачкува вече за тези глупости. Провалиха се интегрирания транспорт, усвоиха парите в частта за комисионни а да заработи функционално не ги интересува, защото няма какво да се задели в последния етап, интереса им липсва. Сега с Бублиотеката са напът да изтърват сроковете, явно няма правилен изпълнител и не бързат. А за Дуплата бързаха. Седи една клика с функция да цоца пари отстрани за джоба си и не и остават сили да направят нещо и за града си.
забавление и приключениеSnider
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "Ksharp":
Само дето проблема не е в ТИМ,а в ГЕРБ..
Емо
Рейтинг: 821 НеутралноВарненското приложение е рекордьор само защото все още няма пловдивско такова. Ако община Пловдив пусне подобно приложение, ще ги задминем и тук.
За първи път в историята човек може да публикува едно просто изречение "Този е идиот" и повече от 90% от прочелите го ще знаят за кого става въпрос.pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 507 РазстроеноЗа втори път днес: объркан съм - коя община се управлява по-лошо и с повече разхищения и кражби, София или Варна...
Неотдавна четох "Черна книга на правителствените разхищения в България", 2016, Фондация Фридрих Науман (всяка година излиза нова, но в 2016 са описани варненски злоупотреби). Лесно се намира онлайн, но за всеки случай:
http://www.fnf-southeasteurope.org/our-work/black-book/
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноТова, че можеш да платиш на кондуктора в автобуса, според мен, е най-голямото предимство на Варна. Не че ползвам оществен транспорт, когато съм там, но когато се е налагало, винаги е било много удобно, вместо да търсиш билети по спирките или да отвличаш вниманието на шофьора, докато кара (както е в София).
Не знам за какъв бърз коридор става дума, но Варна, като цяло, има доста бързо придвижване, дори лятото, когато жителите й стават 2-3 повече. За едно и също разстояние, през центъра, губя по-малко време, отколкото в София илли Пловдив. Не помня да съм чакал много пъти 3-ти сигнал на светодар в града. А 4-ти ми се е случвало само веднъж. Разбира се, това си е мое мнение, като външен наблюдател. Най-голяма тежет, по въпроса, има думата на жителите на Варна и тяхното мнение за транспорта. И все пак, 150 милиона ми се струват огромна сума! С тези пари, вероятно, ножеше да се укрепи брега от Аспарухово до фара на Галата. Или да се фиксира свлачището на Журналист. Сигурно можеше и един подвижен мост да се направи над канала, за да не е толкова зависим транспорта от Аспаруховския мост. Но вероятно, за подобни проекти, не биха отпуснаи еврофинсиране.
WC1
Рейтинг: 737 НеутралноКато цяло, Бус лентите не се използват от шофьорите на Градски транспорт. Маркировката по бул. Мария Луиза означава, че дясното платно е запазено за автобуси, но на никой не му е дошло на ума да упражни контрол. Формално BRT съществува доколкото да се вземат парите. Реалната полза е никаква или малка, защото има много малко автобуси в града и се движат на относително големи интервали.
ATXЕлектронните услуги в общината все още са проблем. Преди две седмици платих МДТ през интернет, което е много добре.
Разширяването на синята зона ще накара доста хора да слязат от колите и да ползват обществения транспорт. Така ще се осигурят повече приходи и по-добри условия за пътуване.
hasmokar
Рейтинг: 325 НеутралноНапред са с "матриала" по източване на данъци.
Котаран Котков Котаков
Рейтинг: 8 НеутралноЕдни хора е трябвало да усвоят едни пари.
Тролингер 42-ра категория911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#1] от "Тони КОСТОВ":
Не изпортено приложение, а изпортен проект за сума пари.
Tickey се разработва от Димитър Димитров от 2014 г. (или нещо такова, по памет цитирам, но той е и опитен програмист.
Варна повери този проект на една съмнителна структура, която включваше т.н. Консорциум Балин / Балистик Сел. Началникът на това "нещо" тогава беше (сега не знам) един млад мъж със съмнителна репутация и неясен опит, но организацията със сигурност нямаше опит в каквото и да било, свързано с транспорт, камо ли публичен или градски.
Та, на тези хора дори не им беше хрумнало да се свържат със Столична община или която и да било друга българска или чуждестранна община, за да съберат информация поне..
Може много да се разкаже и за терминалите в автобусите и на спирките... но друго ще дадат своите 5 стотинки там.
Мистерия остава как тези хора бяха спечелили проекта. Резултатите са видими!!! Има ли смисъл да добавям, че всичко това се случва с подкрепата на ГЕРП?
Работа, работа, работа....
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#6] от "Kamenarski":
Работа, работа, работа.... Видимите резултати!
Нали помните?
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноДо коментар [#32] от "911":
Помниме, не помниме, Портних събра един от най-категоричните вотове, на последните местни избори. Така че явно народът одобрява.
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#33] от "ivanpopov":
Това съвсем не е най-добрият аргумент, по важно е колко ще събере на следващите... ако стигне до там.
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#33] от "ivanpopov":
И още нещо - резултатите, които ГЕРП събира на последните вотове, съвсем не са безспорни - в смисъл, че през всичките цикли имаше доста значителни притеснения за фалшификация. Толкова за изборните резултати.
Кортик
Рейтинг: 2305 НеутралноБърз преглед на достъпните приложения за транспорта във Варна.
Червена линия, червен картонinfo iTransport рейтинг 1.0
Varna Traffic info рейтинг 3.8
Градски транспорт България рейтинг 3.8
Колко е хубаво, че некадърниците няма власт над Гугъл. При соца бяха всевластни.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#15] от "hamiltonf":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Община Варна може и да е черна дупка... Ама дойдат ли избори се почва: Тоя кандидат бил такъв, оня кандидат бил онакъв...! Портних бил много хубав и нямал алтернатива. Ами, да си го носят на рамо варненци и да му се радват. Колко милиони има да им потроши още, ехе-е-е-е-е...!
Волен от Ривиа
Рейтинг: 120 НеутралноКато се посмеем малко на некадърниците, нека да се замислим и реално.
Факт е, че има смешни пропуски в изпълнението, но реално погледнато има работещо нещо и то продължава да бъде подновявано и да се отстраняват проблеми. Факт е обаче и че почти целия градски транспорт е подменен с чисто нови автобуси. Факт е, че машините за билети биват саботирани ежедневно от кондукторките, "за да не им вземат хляба". Факт е, че положението в другите градове е по-зле. Факт е, че данъкоплатеца не е дал и 1 лев.
Мрънкате за някакво приложение, сякаш бабите ви само с приложение са пътували. А очевидно няма как да се разбере колко "струва", но със сигурност е близо до 0, тъй като е само притурка към цялата система. Това е една част от цялата поръчка, която не отделна "мобилно приложение", а е част от група компоненти, която включва ГПС в автобусите, устройствата за тракинг по спирките, информационните табла, административен софтуер, сайт и т.н. А цялата тази група е част от целия проект. И нито се водят отделно, нито се плащат отделно. Това е все едно да си поръчаш очила и да мрънкаш, че са ти дали евтина кърпичка. Факт е, че приложението не е функционално, но най-вероятно отговаря на минималните изисквания по спецификация. Такава спецификация обаче се изготвя/одобрява от клиента, не от изпълнителя и се приема накрая от него. Той пък няма как да не приеме нещо, което отговаря на спецификацията. Пък и явно си представяте, че целия процес е поръчват се едни работи, производителя ги прави и ги носи в кашони да ги монтира. Очевидно такава представа е далеч от реалното и адекватното.
Андонов
Рейтинг: 684 НеутралноНекадърност, алчност, самодоволство, наглост, корупция и безаналогова безпросветност...
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелТова е днешното Гепаджийско-БКП управление, довело до катастрофа не едно и две населени места.
Но, "познанията" им, продължават да ни докарват нови.
patrokalche
Рейтинг: 8 НеутралноИ на Запад няма кондуктори, всеки влиза от първа врата и си сканира билета. Проблема е в материала!
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#38] от "д-р Тошков":
Pure Chewing SatisfactionЕто го и бащата на младежа с приложението...
БРАВО БРАВО ГОСПОДИНЕ
mop36557620
Рейтинг: 32 НеутралноЩо за тъпа новина...?!
Няма ли за какво да пишете вече ...?!
Не ползвали някакво приложение ... и къде е проблема ?!
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноДо коментар [#35] от "911":
Фалшификациите, към момента, могат да променят картината с не повече от 25%. Което, разбира се, е достатъчно за спечелване на избори, но не и с такава преднина. Имам предвид, че докато избирателят гласува доверие на тази политика, Портних или някой негов заместник ще е кмет. И да говорим за следващи избори, при положение, че предишните бяха преди по-малко от половин година, е още рано.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
mop36557620
Рейтинг: 32 НеутралноТакива нови и модерни автобуси ккато във Варна, нама в нито един друг български град!
А защо не пише, че електронните табла в автобусите бяха потрошени малко след поставянето им ...?!
encor3
Рейтинг: 177 ВеселоКолко удобно се пропуска факта, че по улиците се движат 85 нови автобуси и 30 нови тролеи за които, са отишли 2/3 от прословутите 150 млн. за ИГТ - Варна. Сигурно са облепили Икарусите, за да изглеждат като Солариси. Представяш ли си какво трябва да пише горкия г-н Спасов, когато пристигнат и следващите 70 електробуса, от които 70 млн. са отпуснати безвъзмездно от ОПОС. Мъка голяма ще да е.
Калник
Рейтинг: 857 НеутралноГешеф защо не се е самосезирал още?
Petia Nikolova
Рейтинг: 507 ВеселоЪм,че от къв зор пък ви това приложение за из града? Варна от доста време е едно село, в което пеша да вървиш и стигаш там, за където си тръгнал.
clint_eastwood
Рейтинг: 897 НеутралноИ тоя идиотите си го преизбират.
Разберете, ние сме си виновни за кочината, в която живеем, не корумпираните политици, които ядат зелника.
Atanas Ya
Рейтинг: 22 НеутралноВарненските общинари, работят обичаната си професия...
Ако, бяха,тръгнали по пътя на конкуренцията и състезателното начало, ДА обират банки, щяха да имат по ниски доходи и много труд и нерви...
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноТръгваш значи от Галата към Евксиновград, пеша... може и с плуване.
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#38] от "д-р Тошков":
Според поста Ви Вие нямате представа как се управлява проект - нито частен, нито публичен. Нито как и кога се отчитат разходите и резултатите.
Язък че сте употребили и време да напишете толкова дълго и безсмислено мнение.....
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#39] от "Андонов":
БКП (каквато и да беше тя) приключи през 1990 г. Моля, наричайте нещата днес с истинските им имена.
Или е много удобно по аналог с американските популярни екшън филми да има един архи враг, с който да се оправдае всяко неблагоприятни развитие?
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#43] от "ivanpopov":
Никога не е рано да попита човек - А вие откъде имате такава информация с % -ти и категорична увереност?
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#44] от "mop36557620":
Идеята за "безплатния" транспорт не е нито нова, нито на някой от форума тук.
Не знам какъв е капацитета на потребителя "Аз", дето го "храните", нито го познавам.
Но ако бюджетът за градския транспорт е съизмерим или по-малък от бюджета на проекта (150 млн. са много пари), няма никаква логична причина да се прави проект със съмнителен резултата, много по-ефективно и полезно би било с тези пари да се финансира транспорта и билетът да струва 0 лв.
Това е проста икономическа задача, но вие явно не сте учили икономика, нито математика, нито някоя от другите дисциплини, нужни за осмисляне на идеята за "безплатния" транспорт.
Свинчуга
Рейтинг: 1163 НеутралноГЕРБ са яките пичове :)
Обичам да грухтя и плюскам.911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#46] от "encor3":
Не е ясно кой какво пропуска и какво не е написано в статията (не знаем какво не знаем от цялата история), но ако от стойността, която се споменава за целия проект (150 млн.), има доставени нови транспортни средства, е редно да се спомене и да се оценява също. Един трамвай в София струваше (нов) малко над 2 млн. лева. Един автобус е около 4 пъти по-евтин.
Т.е. ако имаме цена от 500 хиляди на превозни средство, за 115 превозни средства ще се получат около 58 млн. лева.(грубо).
150 -58 = 92 млн. лева - от тях около 10+ са отделени за таблата, софтуера, автоматите, т.н. Остават 70+ млн. лева. Нататък?
Suicyco
Рейтинг: 8 НеутралноДокато не се изкорени и унищожи ТИМ из основи, в този град ще сме винаги в примката на руската мафия.
Trump=Putin=Orban=Maduro=Borisovblondofil
Рейтинг: 1432 Неутралноми кат го е правил внука на кмета в час по трудово, тъй ще е.
Волен от Ривиа
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#57] от "911":
В тези 150 милиона (всъщност са 120, защото ДДС-то се връща) влизат и преасфалтирането на на булевардите в първите месеци на Портних, които явно всички ги забравиха в какво състояние бяха. Някои от тук присъстващите бяха на протестите при Киро за дупките, но удобно пропускат факта. Допълнително в цената влиза и ремонта на спирки, тротоари, всички велоалеи и неща, които всеки варненец ги вижда с очите си. Документацията е публична, нормален човек би отворил гугъл и да напише "интегриран градски транспорт" преди да прави халваджиски сметки. Естествено тук е пълно със софийски тролове, с които е безмислено да се спори.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#27] от "ivanpopov":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειТочно както казвате, е всъщност положението.
Част от тези 150 млн разбира се са усвоени по предназначение, защото едва ли не остава човек с впечатлението, че всички са хвърлени в морето. За съжаление, когато става дума за публични пари, всяка стотинка би трябвало да се брои и да се отчете. В този злополучен проект очевидно не е така. Но пък на хартия в началото е бил отличен и затова е полуил еврофинансирането си. Моят проблем е как някой, който може да даде 150 млн евра, после няма капацитета и мотивацията да контролира ефекта и да изисква резултата за парите си? Че и общината със сигурност е имала самоучастие в тези 150 млн. Иначе по-голямана част от сумата е за ремонти на инфраструктура - улици и булеварди - и за нови транспортни средства, автобуси и тролеи.
Според мен проектът освен всичко друго, не е актуализиран и най-вече управляван добре. Не казвам отлично, както би изисквал финансовият обем - 300 млн лв. Колко подобни е управлявала преди това въпросната Биляна? Виждала ли е на куп 1 млн лв, камо ли 300 млн? Когато е създаван проекта в частта му за продажба на билети и информация към ползващите градският транспорт, вероятно технологията с улични автомати за билети е била съвременна и модерна - съпоставяйки я с лелки в будки билетопродавачки. Докато се развият събитията обаче, светът и технологиите еволюират и вече е много по-лесно и евтино да ползваш "инфраструктурата" на самите пътници - интернет и смартфоните им - вместо да даваш диви пари за морално остарели машини, които освен всичко са изложени на вандализъм и атмосферните условия. Биха били каца без дъно в бъдещите бюджети. И др подобни дреболии. С други думи - много слаб мениджмънт, много слаб контрол, лична безотговорност и професионално безхаберие. Наивно е някой да се е надявал, че обществен проект за толкова много пари ще остане незабелязан и без силна реакция, че да го откраднат целия. Откраднали са някакви пари, вероятно по най-плоският и уязвим начин, но големият проблем е мениджърският провал и некомпетентост. Прокуратурата не е влязла и не е намерила сто хиляди нарушения. Влезе ли, ще намери веднага, а тя не се слави поне според досегашните си акции, с кой знае каква експертиза в която и да е област.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 507 НеутралноАми в София доколкото знам все се ползва школо.бф. Пък те смятам, че доста се доближават до максималното. Единствения им недостатък е малко дървените чат функции, които налагат учителите да предпочитат Viber групи.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 507 НеутралноСофия е пълен отврат! Но изглежда на Ню Йорк пред Пловдив и Варна!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#27] от "ivanpopov":
Ама, че повърхностно мнение като на ученик!
Не ти ли идва в главата, че в София си купувам за 4 лв дневна карта от телефона, като си избирам дали да ми сложи 4-те левяа към сметката за телефон или да ми ги дръпне от дебитната карта и не занимавам никого и няма скапани същества мразещи свет аоколо тях наречени кондуктори.
Освен това е видно, че ти с 83 и 86 не си се качвал във Варна и в 48 .
Освен това как не ти идва на акъла, че Варна е 5-6 пъти по-малка от Варна и затова се минава 5-6 пъти по-бързо? За времето в 148 от Почивка до Владиславово в София се изминават с метро колко километра?
encor3
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#64] от "Oleg Shishmanov":
От бързане да си излееш злобата, чак и Варна си я направил 5-6 пъти по-малка от Варна. :)
А сравнението между метрото и 148 ме остави умилително безмълвен за акъла на човека, използвал го. Оправи ми следобеда.
diegos
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#64] от "Oleg Shishmanov":
Това метро ви го плаща цяла България още от тошово време... аман.
До коментар [#23] от "troi":
А вие от кой град сте, любопитно ми е... явно всеки ден протестирате или пък всичко ви е като в Цюрих?
Таралеж
Рейтинг: 2859 НеутралноТия юнаци от ТИМ-а бая яко барат! Щото ако искаш приложение си има гугулмап, безплатно и най-добро. Ако искаш разписание на автобуси щеше да им струва 8 часа работно време на някой да ги напечата и турне в сайта им.
majorman
Рейтинг: 794 НеутралноВ същото време Ванчо Потник спечели нов мандат и ще граби с пълни шепи от хазната още 4 години.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manЯвно на варненци им харесва?
Портних-Марешки-Копейкин, триумвират на тъпотата!
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#60] от "д-р Тошков":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειТроловете са си тролове и никой не ги брига.
Но списващият по темата Варна в Икономедия, Спасов е този, който би трябвало да прочете думите ви и ако има какво да каже в своя защита - да го направи.
Той е един от понякога включващите се в дискусиите под статиите си ... искам да кажа журналисти, но просто не мога... съжалявам.
Димитър
Рейтинг: 670 НеутралноОтворих ревютата в Гугъл Плей.
Преброих 50 ревюта за последните 3 дни...имаше още ...просто на 50 аз спрях да броя защото ми беше ясно. Ясно ми беше, че това е някаква организирана атака, а това което токущо съм прочел в Дневник е поръчкова статия.
Не съм инсталирал аппа изобщо, но че ревютата са измислени е повече от ясно.....Всеки да си прави сметката....
До тези прозападно настроени, които не са фенове на ГЕРБ, но и не подкрепят
"патриоти" или БСП.....които разчитат на интелигентно, непродажна и зависима информация - кои медии четете? Дневник напоследък разочарова всеки ден.......напълно се обърнаха към БСП, държат се като фен клуб на Радев, повече и повече залитат към Русия.........
Чарли
Рейтинг: 1294 НеутралноКогато си некадърен и крадлив - ти е за цял живот. Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#70] от "Димитър":
Не знам какво пише в Гугъл Плей, нито кой какво и защо атакува. Но ако едни приложение е скапано, и 1000 хубави ревюта да му напишат, и 1000 лоши - все тая, това не променя факта. Варненци си знаят най-добре къде е истината и не ги интересува друго....
911
Рейтинг: 853 НеутралноДо коментар [#60] от "д-р Тошков":
До коментар [#69] от "Чичи (Ice Man's fan)":
Кой каквото ще да пише, но доктора (явно сте доктор по нещо друго, не сте лекар) е много далече от истината, да се прави на капацитет. Нито данните са му истинни, нито твърденията и едно е съвсем ясно - нищо не разбира от проекти. ДДС изявлението също няма нужда от коментар.
Важното е, че продължава нагло и упорито практиката да се трошат пари, да се крадат от висши чиновници или те да са в центъра на подобни скандали. Независимо дали е във Варна, София, Пловдив, друго място - все пак да не забравяме, че България не е тези три града, и че злоупотреби има навсякъде, всеки ден, всеки час.
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноТвоето писание е още по-повърхностно. Не ти ли идва на им, че НЕ МИ ТРЯБВА дневна карта. На мен ми трябва да платя едно единствено пътуване. Най-много две. За да плащам карта, трябва да планирам три или даже 4 пътувания (ако ще взимам талони), за да стане икономически изгодно. Ако си обитател на обществения транспорт, обаче, простени ти е.
Относно Варна, опитът ми е от лято-есен и част от зимата, когато пътувах ежедневно по два-три пъти на ден по маршрута Галата-военоморска болница. После Аспарухово-Евксиновград. Така че все нещо съм видял от транспорта в града.
Димитър
Рейтинг: 670 НеутралноДо коментар [#72] от "911":
Да де, ама тая статия не е за варненци. А фактите са, че в дните преди тази статия е имало крайно необичаен наплив на ревюта. Други пък коментират, че четейки тая статия ще си кажеш 150 млн са дали за тоя апликейшън пък то и това съвсем не било така. Не така се отразява коректно и бори корупцията, тц.
ППДБ сами срещу ГЕРБ-НовоНачало
Рейтинг: 1285 Неутралноима лесно и очевАдно обяснение:
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАГЕРБерска некадърност, съчетана с ОГРОМНА корупция, пленена държава с нефункциониращи институции и неадекватен електорат
Василева
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#58] от "Suicyco":
Докато не се изкорени самочувствието на лаици да са компетентни по всички теми, ще сме винаги в примката на глупостта!
А приложението е неефективно и повече затруднява от колкото да улеснява живота на ползващите градски транспорт.