Протест призова еврокомисията да изиска магистрала извън Кресненското дефиле

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Нещо не разбирам. Сега също има трасе през Кресненското дефиле. Тоест, защо това сдружение не протестира и не иска затварянето му. Тогава това сдружение трябва да затвори пътя и тия от Кресна да умрат от глад.
    П.с. Искам да попитам хората от Кресна, при положение, че правят такъв бизнес от преминаващите, кога ще си оправят скапаните, неизмазани къщи.

  2. 2 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Ми що пък ревът тези? Магистрала няма да има нито в дефилето, нито извън дефилето. Гербавото няма капацитет, то е немощно!

    Judjuk
  3. 3 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 183 Неутрално

    "На свой ред, ЕК обяви още през октомври 2019 г., че трасето през пролома не е приемливо и няма да бъде финансирано и очакваше преработка на проекта. Вместо да промени проекта обаче българското правителство обяви, че ще изпълни същото трасе, но с националния бюджет."

    Показателно.

  4. 4 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    Колко точно човека е имало на този протест? 5? 10?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  5. 5 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Няма отърване от тези. Заради тях трябва да се похарчат още стотици милиони.

  6. 6 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Няма отърване от тези. Заради тях трябва да се похарчат още стотици милиони.
    —цитат от коментар 5 на stedim


    Обратно е, магистрала в дефилето ще подкопае баирите и ще образува свлачища и срутища за милиарди. Що не показват проект на този вариант?

    Judjuk
  7. 7 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Няма отърване от тези. Заради тях трябва да се похарчат още стотици милиони.
    —цитат от коментар 5 на stedim


    Обратно е, магистрала в дефилето ще подкопае баирите и ще образува свлачища и срутища за милиарди. Що не показват проект на този вариант?

    Judjuk
  8. 8 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#6] от "Judjuk":

    И това го казва кой? Вие сигурно сте инженер проектант и сте взели участие в ОВОС на проекта, така ли да го разбираме? Или просто сте баналното ЕЖК.

  9. 9 Профил на alien04
    alien04
    Рейтинг: 8 Гневно

    Когато още преди повече от две години природозащитниците сигнализираха, че новия вариант нарушава европейските екологични директиви, всички ги пренебрегнаха. Сега и Европейската комисия потвърди всичко, но Бойко и компания вече са обещали на любимите си "строители" че ще се налапат здраво покрай този обект и няма мърдане. По-добре да се загуби европейското финансиране и да се плаща по наказателни процедури, отколкото да ги разочароват, че после кой ще плаща за предизборните кампании и гласовете на мургавите "братя". А ние в крайна сметка ще имаме поредната унищожена природна ценност заедно с някакво недоразумение вместо магистрала и всичко това за наша сметка!

  10. 10 Профил на dzenlandia
    dzenlandia
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Зелената мафия е готова да жертва живота на стотици бълари, които ежегодно умират по този участък, но да спре строителството на всяка цена. Животът на един само човек е по-скъп от 1000 костенурки, змии, дървета или за каквото там реват, но фанатизираните "зелени" сектанти отказват да го признаят. Всеки ден забавяне на проекта трябва да тежи на тяхната съвест.

  11. 11 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 183 Неутрално

    До коментар [#10] от "dzenlandia":

    Строителната мафия е готова на всичко, за да докопа няколкостотин милиона от българския данъкоплатец. Строителната мафия е готова да жертва живота на стотици българи, за да се домогне до средствата за изграждане на скоростен път с максимална скорост 80 км/ч през Кресненското дефиле, вместо да се заложи на изграждането на безопасна магистрала извън него.
    Всеки ден забавяне от 2008 г. насам и всеки загубен живот трябва лежи на съвестта на строителната мафия и на клакьорите ѝ.

  12. 12 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Може! Да минем през Скопие или Гоце Делчев /Неврокоп/! Така ще решим проблема с Кресна, която да ще се разцепи на 1/2 😁😁😁😁😁!

    agent
  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4481 Любопитно

    До коментар [#8] от "oliverstone":

    Каква е логиката едното платно от магистралата да е в равното (извън дефилето), а другото да е през дефилето? Смятате ли, че би било по-евтино и по-безопасно в сравнение с вариант и двете платна извън дефилето?

  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    До коментар [#10] от "dzenlandia":

    Да животът на един човек е по-скъп от този на 1000 костенурки! Заради това - цялата магистрала извън дефилето!

  15. 15 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    До коментар [#8] от "oliverstone":Каква е логиката едното платно от магистралата да е в равното (извън дефилето), а другото да е през дефилето? Смятате ли, че би било по-евтино и по-безопасно в сравнение с вариант и двете платна извън дефилето?
    —цитат от коментар 13 на vassilun


    Ми да кажем че може и да е 2 пъти по-евтино. :)

    Реално два пъти по-евтино няма да е. Но със сигурност ще е по-евтино.

  16. 16 Профил на Todor Plamenov
    Todor Plamenov
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Толкова ли е неприемливо да се каже, че протестът е организиран от партия Зелено движение с техните стотина члена и симпатизанти, а се обяснява за някакви граждани за някакви екологични организации за да придава фалшива гражданска ангажираност.

  17. 17 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 240 Неутрално

    зелените се появяват през равни интервали и протестират селективно - както навсякъде апропо.... Щото в Алпите няма нито един тунел и нето една костенурка...

  18. 18 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Протестирали 4 -5 дебили и трябва да се бие тъпан. Да ги прибират в лудница и да не досаждат повече.

  19. 19 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3286 Гневно

    До коментар [#11] от "Darulio":

    "за да се домогне до средствата за изграждане на скоростен път с максимална скорост 80 км/ч през Кресненското дефиле, вместо да се заложи на изграждането на безопасна магистрала извън него."
    ==============
    Истината не значи нищо за зелените, нали?
    Скоростният път не е с ограничение 80.
    Къде над дефилето? По камъняците на Пирин или на Осоговско - Беласишката планинска верига?

    Еретик
  20. 20 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3286 Гневно

    Да спасим Кресна?
    Откога едно селище се спасява, като се лишава от път?
    Пътят винаги развива селището и бизнеса около него.
    Това вешето си е чисто лицемерие, породено или от интереси /само за някои/, или от религиозна вяра/за повечето/.

    Еретик
  21. 21 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 162 Весело

    Слаба ли е държавата - народът е прост! Стара истина! Доводите на зелените са с акцент както на хората така и на животните. Доводите на олигарсите са с акцент на пълните им сметки. За тях животът не е ценност сам по себе си. - без значение дали е човешки и ли не. Пример - кантейнерите с боклуците докарани за горене в България. И пак "лошите зелени" , които години наред повтарят, че сме нерагламентираното сметище на Европа виновни! Съсипаха бизнеса с боклука, мръсниците!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  22. 22 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    До коментар [#6] от "Judjuk":И това го казва кой? Вие сигурно сте инженер проектант и сте взели участие в ОВОС на проекта, така ли да го разбираме? Или просто сте баналното ЕЖК.
    —цитат от коментар 8 на oliverstone


    Ми Дневник ти показва видео. И магистрала сигурно си виждал. Е как да мине през тези тесни криви места без да подкопае баирите? Иначе съм минал оттам преди 2 години и го видях дефилето. ОВОС е екологична, не е техническа част. Ясно е като бял ден, трасето през дефилето не трябва да се пипа. Да остане за хората, туристите и спортистите. Цялата магистрала трябва да мине по високото. Това решение е по-доброто и даже по-икономично, защото една ще е организацията и за двете платна.

    Judjuk
  23. 23 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Пътят може да мине над реката с мостово съоръжение без да се подкопават бреговете на реката и околните склонове на планината.

  24. 24 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Цианиди се изпускат в Родопите и зелените не протестират, горят се боклуци същото. Но чуят ли банско или магистрала Струма и погледите им кървясват. Защото там е пърътъ. Келепир ще има.

  25. 25 Профил на Clap
    Clap
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Интересно на мен (който работи на 10к км, и получава достатъчно добра заплата за да живее нормално в развита страна) КОЙ ми плати за да защитавам каузата за цялата магистрала извън дефилето? КОЙ?
    Интересно какво мислят хората от Кресна по въпроса? Ние знаем отговора, защото сме говорили с тях.
    Интересно защо нарочно се отказва финансиране за магистрала и същевременно ще се строи скоростен път?
    Загубените животи са на съвестта на ненаялите се бандити и схемаджии в България!
    Така става само когато мафията си има държава!
    Пак така да гласувате, овчици!

    Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...
  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 264 Весело

    Интересно на мен (който работи на 10к км, и получава достатъчно добра заплата за да живее нормално в развита страна) КОЙ ми плати за да защитавам каузата за цялата магистрала извън дефилето? КОЙ? Интересно какво мислят хората от Кресна по въпроса? Ние знаем отговора, защото сме говорили с тях. Интересно защо нарочно се отказва финансиране за магистрала и същевременно ще се строи скоростен път? Загубените животи са на съвестта на ненаялите се бандити и схемаджии в България! Така става само когато мафията си има държава!Пак така да гласувате, овчици!
    —цитат от коментар 25 на Clap


    Чувал ли си термина "полезен идиот"?
    Ти си типичен пример - живееш на "10к километра", ама си вреш гагата в работите на живеещите ТУК с някакво смешно самочувствие на всезнайко, че и акъл раздаваш.
    Гледай си кокусите и праймърите там, че дедо Тръмп пак ще ви нарита червените задници........

    Culus capitem delit
  27. 27 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#4] от "nv":

    Ти защо не си бил на него?
    Не ти пука за България?

  28. 28 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#10] от "dzenlandia":

    Тъй де ГЕРБ го бавят, за да не го построят по правилата и да могат да откраднат.

    Според мен трябва да ги обесим тия гадове

  29. 29 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 162 Неутрално

    До коментар [#19] от "Костадин Иванов":

    По проект.
    С дълъг тунел. Финансирано от ЕС.

    Само че така ГЕРБ няма да може да открадне толкова

  30. 30 Профил на Clap
    Clap
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#26] от "pag":

    Е, поне не съм долен платен трол, на който му липсва достатъчно мозък, за да осъзнае схемата по която го баламосват вече 30 години.

    Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...
  31. 31 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 162 Весело

    До коментар [#26] от "pag":

    Абе май ти си лешпера

  32. 32 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 183 Неутрално

    До коментар [#19] от "Костадин Иванов":

    По камъняците, през които ще минава другото платно в момента??

    "Скоростен път, а не магистрала, ще мине през Кресненското дефиле по трасето на "Струма". Проектната скорост е 80 км/час, но при хубаво време ще може да се кара и с максимално разрешените по закон 110 км/час. Това става ясно от публикуваните документи на Националната компания "Стратегически инфраструктурни проекти" по идейния проект за най-сложния участък от автомагистралата."
    https://www.mediapool.bg/skorosten-pat-a-ne-magistrala-prez-kresnenskoto-defile-news245018.html

    За съжаление не мога да отворя самата документация на сайта на Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти", иначе щях да ти извадя точния цитат от нея. Както винаги, ключова информация по проекти, за които има сериозно подозрение, че са корупционни, не е достъпна. Така работи Бойкова България.

    Нещо неясно??

    До коментар [#20] от "Костадин Иванов":

    Сегашният проект лишава Кресна от път... Тъй като сега съществуващият път ще бъде използван ЕДНОПОСОЧНО, живеещите в района, които искат да пътуват в обратната посока, ще се наложи да обикалят с километри.
    При изнасяне на двете платна извън дефилето съществуващият път ще остане за удобство на живеещите там.

    Нещо неясно??

  33. 33 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 183 Любопитно

    До коментар [#19] от "Костадин Иванов":
    До коментар [#20] от "Костадин Иванов":

    И последно - интересно ми е какви са доводите някой да подкрепя изграждането на
    - скоростен път;
    - в ущърб на живеещите в региона;
    - без европейско финансиране;
    - който ще увреди може би необратимо природата на България?
    Вместо да подкрепи:
    - магистрала;
    - финансирана от ЕС;
    - изградена според българското и европейското законодателство;
    - и защитаваща биологичното разнообразие на България?

    Това познато ли ти е:
    "Мила Родино,
    ти си земен рай,
    твойта хубост, твойта прелест,
    ах, те нямат край."

    Не те ли е срам да го пееш?

    П.П. Сега видях за какво си се заял - става дума за скоростен път с проектна скорост 80 км/ч, а не максимална. Супер, прав си, ама в крайна сметка не е магистрала.
    И благодарение на тоя нефелен проект на шайката на власт в този район НИКОГА НЯМА ДА ИМА МАГИСТРАЛА.
    За Гърция ще пътуваме по скоростен път. Велико!

  34. 34 Профил на ve6ter
    ve6ter
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Чудят се и те вече за какво да протестират....Интересно хора от Кресна дали е имало на протеста, щото нали уж подкрепяли "природозащитниците"??? Или да не задавам неудобни въпроси.

  35. 35 Профил на marianapopska
    marianapopska
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Инфраструктурата развива. А във въпросния случай, човешкият живот е в пъти в по-голямо значение. Що за съображения... Защо винаги се противопоставят и бойкотират де що всичко е за нас...

  36. 36 Профил на Kamen Iliev
    Kamen Iliev
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Екоорганизации определехи някакви странни граници на Натура, сега пак те пречат на важни проекти като дострояването на магистрала Струма, като не се забравя и швейцарските интереси, които обслужват.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #