За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
grayeagle
Рейтинг: 873 НеутралноНещо не разбирам. Сега също има трасе през Кресненското дефиле. Тоест, защо това сдружение не протестира и не иска затварянето му. Тогава това сдружение трябва да затвори пътя и тия от Кресна да умрат от глад.
П.с. Искам да попитам хората от Кресна, при положение, че правят такъв бизнес от преминаващите, кога ще си оправят скапаните, неизмазани къщи.
Judjuk
Рейтинг: 2208 НеутралноМи що пък ревът тези? Магистрала няма да има нито в дефилето, нито извън дефилето. Гербавото няма капацитет, то е немощно!
JudjukDarulio
Рейтинг: 183 Неутрално"На свой ред, ЕК обяви още през октомври 2019 г., че трасето през пролома не е приемливо и няма да бъде финансирано и очакваше преработка на проекта. Вместо да промени проекта обаче българското правителство обяви, че ще изпълни същото трасе, но с националния бюджет."
Показателно.
nv
Рейтинг: 1155 НеутралноКолко точно човека е имало на този протест? 5? 10?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxstedim
Рейтинг: 427 НеутралноНяма отърване от тези. Заради тях трябва да се похарчат още стотици милиони.
Judjuk
Рейтинг: 2208 НеутралноОбратно е, магистрала в дефилето ще подкопае баирите и ще образува свлачища и срутища за милиарди. Що не показват проект на този вариант? Judjuk
Judjuk
Рейтинг: 2208 НеутралноОбратно е, магистрала в дефилето ще подкопае баирите и ще образува свлачища и срутища за милиарди. Що не показват проект на този вариант? Judjuk
oliverstone
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#6] от "Judjuk":
И това го казва кой? Вие сигурно сте инженер проектант и сте взели участие в ОВОС на проекта, така ли да го разбираме? Или просто сте баналното ЕЖК.
alien04
Рейтинг: 8 ГневноКогато още преди повече от две години природозащитниците сигнализираха, че новия вариант нарушава европейските екологични директиви, всички ги пренебрегнаха. Сега и Европейската комисия потвърди всичко, но Бойко и компания вече са обещали на любимите си "строители" че ще се налапат здраво покрай този обект и няма мърдане. По-добре да се загуби европейското финансиране и да се плаща по наказателни процедури, отколкото да ги разочароват, че после кой ще плаща за предизборните кампании и гласовете на мургавите "братя". А ние в крайна сметка ще имаме поредната унищожена природна ценност заедно с някакво недоразумение вместо магистрала и всичко това за наша сметка!
dzenlandia
Рейтинг: 8 НеутралноЗелената мафия е готова да жертва живота на стотици бълари, които ежегодно умират по този участък, но да спре строителството на всяка цена. Животът на един само човек е по-скъп от 1000 костенурки, змии, дървета или за каквото там реват, но фанатизираните "зелени" сектанти отказват да го признаят. Всеки ден забавяне на проекта трябва да тежи на тяхната съвест.
Darulio
Рейтинг: 183 НеутралноДо коментар [#10] от "dzenlandia":
Строителната мафия е готова на всичко, за да докопа няколкостотин милиона от българския данъкоплатец. Строителната мафия е готова да жертва живота на стотици българи, за да се домогне до средствата за изграждане на скоростен път с максимална скорост 80 км/ч през Кресненското дефиле, вместо да се заложи на изграждането на безопасна магистрала извън него.
Всеки ден забавяне от 2008 г. насам и всеки загубен живот трябва лежи на съвестта на строителната мафия и на клакьорите ѝ.
Ronald Reagan
Рейтинг: 748 НеутралноМоже! Да минем през Скопие или Гоце Делчев /Неврокоп/! Така ще решим проблема с Кресна, която да ще се разцепи на 1/2 😁😁😁😁😁!
agentvassilun
Рейтинг: 4481 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "oliverstone":
Каква е логиката едното платно от магистралата да е в равното (извън дефилето), а другото да е през дефилето? Смятате ли, че би било по-евтино и по-безопасно в сравнение с вариант и двете платна извън дефилето?
vassilun
Рейтинг: 4481 НеутралноДо коментар [#10] от "dzenlandia":
Да животът на един човек е по-скъп от този на 1000 костенурки! Заради това - цялата магистрала извън дефилето!
realguru
Рейтинг: 1327 НеутралноМи да кажем че може и да е 2 пъти по-евтино. :)
Реално два пъти по-евтино няма да е. Но със сигурност ще е по-евтино.
Todor Plamenov
Рейтинг: 445 НеутралноТолкова ли е неприемливо да се каже, че протестът е организиран от партия Зелено движение с техните стотина члена и симпатизанти, а се обяснява за някакви граждани за някакви екологични организации за да придава фалшива гражданска ангажираност.
georgi_ww
Рейтинг: 240 Неутралнозелените се появяват през равни интервали и протестират селективно - както навсякъде апропо.... Щото в Алпите няма нито един тунел и нето една костенурка...
валентин николов
Рейтинг: 694 НеутралноПротестирали 4 -5 дебили и трябва да се бие тъпан. Да ги прибират в лудница и да не досаждат повече.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3286 ГневноДо коментар [#11] от "Darulio":
Еретик"за да се домогне до средствата за изграждане на скоростен път с максимална скорост 80 км/ч през Кресненското дефиле, вместо да се заложи на изграждането на безопасна магистрала извън него."
==============
Истината не значи нищо за зелените, нали?
Скоростният път не е с ограничение 80.
Къде над дефилето? По камъняците на Пирин или на Осоговско - Беласишката планинска верига?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3286 ГневноДа спасим Кресна?
ЕретикОткога едно селище се спасява, като се лишава от път?
Пътят винаги развива селището и бизнеса около него.
Това вешето си е чисто лицемерие, породено или от интереси /само за някои/, или от религиозна вяра/за повечето/.
пустиняк
Рейтинг: 162 ВеселоСлаба ли е държавата - народът е прост! Стара истина! Доводите на зелените са с акцент както на хората така и на животните. Доводите на олигарсите са с акцент на пълните им сметки. За тях животът не е ценност сам по себе си. - без значение дали е човешки и ли не. Пример - кантейнерите с боклуците докарани за горене в България. И пак "лошите зелени" , които години наред повтарят, че сме нерагламентираното сметище на Европа виновни! Съсипаха бизнеса с боклука, мръсниците!
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!Judjuk
Рейтинг: 2208 НеутралноМи Дневник ти показва видео. И магистрала сигурно си виждал. Е как да мине през тези тесни криви места без да подкопае баирите? Иначе съм минал оттам преди 2 години и го видях дефилето. ОВОС е екологична, не е техническа част. Ясно е като бял ден, трасето през дефилето не трябва да се пипа. Да остане за хората, туристите и спортистите. Цялата магистрала трябва да мине по високото. Това решение е по-доброто и даже по-икономично, защото една ще е организацията и за двете платна. Judjuk
Toni Ivanov
Рейтинг: 616 НеутралноПътят може да мине над реката с мостово съоръжение без да се подкопават бреговете на реката и околните склонове на планината.
Lazar Petrov
Рейтинг: 758 НеутралноЦианиди се изпускат в Родопите и зелените не протестират, горят се боклуци същото. Но чуят ли банско или магистрала Струма и погледите им кървясват. Защото там е пърътъ. Келепир ще има.
Clap
Рейтинг: 676 НеутралноИнтересно на мен (който работи на 10к км, и получава достатъчно добра заплата за да живее нормално в развита страна) КОЙ ми плати за да защитавам каузата за цялата магистрала извън дефилето? КОЙ?
Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...Интересно какво мислят хората от Кресна по въпроса? Ние знаем отговора, защото сме говорили с тях.
Интересно защо нарочно се отказва финансиране за магистрала и същевременно ще се строи скоростен път?
Загубените животи са на съвестта на ненаялите се бандити и схемаджии в България!
Така става само когато мафията си има държава!
Пак така да гласувате, овчици!
pag
Рейтинг: 264 ВеселоЧувал ли си термина "полезен идиот"?
Ти си типичен пример - живееш на "10к километра", ама си вреш гагата в работите на живеещите ТУК с някакво смешно самочувствие на всезнайко, че и акъл раздаваш.
Гледай си кокусите и праймърите там, че дедо Тръмп пак ще ви нарита червените задници........ Culus capitem delit
Noal
Рейтинг: 162 НеутралноДо коментар [#4] от "nv":
Ти защо не си бил на него?
Не ти пука за България?
Noal
Рейтинг: 162 НеутралноДо коментар [#10] от "dzenlandia":
Тъй де ГЕРБ го бавят, за да не го построят по правилата и да могат да откраднат.
Според мен трябва да ги обесим тия гадове
Noal
Рейтинг: 162 НеутралноДо коментар [#19] от "Костадин Иванов":
По проект.
С дълъг тунел. Финансирано от ЕС.
Само че така ГЕРБ няма да може да открадне толкова
Clap
Рейтинг: 676 ВеселоДо коментар [#26] от "pag":
Усмихвай се на всичко свежо по пътя си...Е, поне не съм долен платен трол, на който му липсва достатъчно мозък, за да осъзнае схемата по която го баламосват вече 30 години.
Noal
Рейтинг: 162 ВеселоДо коментар [#26] от "pag":
Абе май ти си лешпера
Darulio
Рейтинг: 183 НеутралноДо коментар [#19] от "Костадин Иванов":
По камъняците, през които ще минава другото платно в момента??
"Скоростен път, а не магистрала, ще мине през Кресненското дефиле по трасето на "Струма". Проектната скорост е 80 км/час, но при хубаво време ще може да се кара и с максимално разрешените по закон 110 км/час. Това става ясно от публикуваните документи на Националната компания "Стратегически инфраструктурни проекти" по идейния проект за най-сложния участък от автомагистралата."
https://www.mediapool.bg/skorosten-pat-a-ne-magistrala-prez-kresnenskoto-defile-news245018.html
За съжаление не мога да отворя самата документация на сайта на Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти", иначе щях да ти извадя точния цитат от нея. Както винаги, ключова информация по проекти, за които има сериозно подозрение, че са корупционни, не е достъпна. Така работи Бойкова България.
Нещо неясно??
До коментар [#20] от "Костадин Иванов":
Сегашният проект лишава Кресна от път... Тъй като сега съществуващият път ще бъде използван ЕДНОПОСОЧНО, живеещите в района, които искат да пътуват в обратната посока, ще се наложи да обикалят с километри.
При изнасяне на двете платна извън дефилето съществуващият път ще остане за удобство на живеещите там.
Нещо неясно??
Darulio
Рейтинг: 183 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "Костадин Иванов":
До коментар [#20] от "Костадин Иванов":
И последно - интересно ми е какви са доводите някой да подкрепя изграждането на
- скоростен път;
- в ущърб на живеещите в региона;
- без европейско финансиране;
- който ще увреди може би необратимо природата на България?
Вместо да подкрепи:
- магистрала;
- финансирана от ЕС;
- изградена според българското и европейското законодателство;
- и защитаваща биологичното разнообразие на България?
Това познато ли ти е:
"Мила Родино,
ти си земен рай,
твойта хубост, твойта прелест,
ах, те нямат край."
Не те ли е срам да го пееш?
П.П. Сега видях за какво си се заял - става дума за скоростен път с проектна скорост 80 км/ч, а не максимална. Супер, прав си, ама в крайна сметка не е магистрала.
И благодарение на тоя нефелен проект на шайката на власт в този район НИКОГА НЯМА ДА ИМА МАГИСТРАЛА.
За Гърция ще пътуваме по скоростен път. Велико!
ve6ter
Рейтинг: 418 НеутралноЧудят се и те вече за какво да протестират....Интересно хора от Кресна дали е имало на протеста, щото нали уж подкрепяли "природозащитниците"??? Или да не задавам неудобни въпроси.
marianapopska
Рейтинг: 213 НеутралноИнфраструктурата развива. А във въпросния случай, човешкият живот е в пъти в по-голямо значение. Що за съображения... Защо винаги се противопоставят и бойкотират де що всичко е за нас...
Kamen Iliev
Рейтинг: 20 НеутралноЕкоорганизации определехи някакви странни граници на Натура, сега пак те пречат на важни проекти като дострояването на магистрала Струма, като не се забравя и швейцарските интереси, които обслужват.