Временни смущения ще има, но тол системата тръгва на 1 март, обяви министър Аврамова

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2914 Неутрално

    Песимистична трагедия !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Да се надяваме все пак, че няма да настъпи хаос превоза на стоки и хора.

  3. 3 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Тази защо още я броят за министър? Ненков се вози в джипката на Баце, Ненков получи забрана да се жени докато не закара вода в Перник, ясно е, че Ненков е де факто министър.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2914 Неутрално

    До коментар [#3] от "majorman":

    Кукла на конци. И падналата козирка на пещерата и целия"проект' е на нейната сметка и съвест.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1254 Гневно

    Пълнете, пълнете бездънната каца ....

    [email protected]
  6. 6 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Временни смущения ще има, но тол системата тръгва на 1 март, обяви министър Аврамова

    Няма да са временни и системата няма да тръгне.

  7. 7 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 956 Неутрално

    До коментар [#3] от "majorman":
    Госпожа Аврамова е министър. Господин Ненков е най-големия началник в министерството, в т. ч. и началник на министъра. По съвместителство е и заместник-министър.

  8. 8 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 956 Неутрално

    До коментар [#3] от "majorman":
    Госпожа Аврамова е министър. Господин Ненков е най-големия началник в министерството, в т. ч. и началник на министъра. По съвместителство е и заместник-министър.

  9. 9 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 971 Гневно

    Айде стига сте правили теманета на андрешковци!
    Стига толкова години са подбивали нерегламентирано цените на БДЖ, докарвайки го до фалит почти, и е крайно време всеки да си плаща за това което ползва, а не само да прибират в джеба, докато задръстват и разбиват пътища !

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  10. 10 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Де да бяха временни смущенията с които застилате територията, НО НЕ САААА!

  11. 11 Профил на Marinov
    Marinov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Въпросът е колко ще продължат тези временни смущения..

    Marinov
  12. 12 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    Поредното гербаво недоразумение.

  13. 13 Профил на RIP BG
    RIP BG
    Рейтинг: 37 Неутрално

    "Насилие над здравия разум и елементарния морал е да представяш ТОЛ-системата като нечувана реформа. Оценката на това - какво тя действително представлява, може да се направи само на базата на сравнение с други възможни решения, защото международният трафик, който разрушавал пътищата, нямаше проблем на граница да бъде обложен с по-висока пътна такста. Без никакви допълнителни разходи. Простите решения винаги са за предпочитане", коментира бившият посланик на България в Русия и политически анализатор Илиян Василев.

    Според него второто нещо, което е можело да се направи, е "да се вдигне акцизът на горивата и тогава щеше да бъде максимано справедливо, защото хем щяхме да натиснем надолу свръхприходите на търговците на горива и на Нефтохим. Повече караш, повече плащаш".

    "Трето, настана пълна каша с пътищата на общини и населени места, които са и част от републиканската пътна мрежа. И какво стана в София - няма да бъде нужна винетка, а в другите ще трябва, само за да стигнат от малкото населено място, до община или областен град. За едни български граждани има едно право, за други друго", възмущава се Василев от управленските решения на ГЕРБ и премиера Бойко Борисов.
    И това е нерешим проблем в този формат. Сигурен съм, че ще падне в съда, ако бъде сезиран, категоричен е той.

    Според Илиян Василев истината е, че ТОЛ-система е съзнателно замислен проект за насочване на едни огромни средства към конкретни фирми, а не честна и нужна реформа. "Там няма конкуренция - избрана е една фирма с връзки към Пеевски, за да го компенсират за "Лафка", разяснява той.

    "На всичко отгоре се получи още по-зле, защото собствените разходи на администрирането на ТОЛ-системата са огромни - над 100 милиона лева всяка година. И като сметнете нетните ползи в предишното състояние, с увеличение на винетките на тежкотоварни и сегашната, виждате каква нелепост е сегашната система", анализира Илиян Василев.

    Той е категоричен, че всички парламентарно представени партии (включително и управляващите от ГЕРБ и ДПС, прикрити зад "смокиновото листо" ОП /НФСБ,ВМРО и АТАКА/ - бел. р.) "ще сънуват тези милиарди в приходи".

    Преди да постъпят в хазната, събраните средства ще преминат през административни разходи и разподи по оператор и прочие "поточета", категоричен е дипломатът.

    Liberta.bg видя, че още през месец юли на 2019 година сайтовете "Фрог нюз" и "Факти" са съобщили, че човек на Пеевски командва ТОЛ-системата през „Капш“, като информацията е доверена пред Фрог от служител на АПИ. Подчертаваме, че за въвеждането и изпълнението на ТОЛ-системата се грижи изцяло ексминистърът и настоящ зам.-министър на региналното развитие Николай Нанков, който е спряган за близък до депутата от ДПС Делян Пеевски и олигарха Валентин Златев.

  14. 14 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 8 Весело

    Тая същата кака Аврамова, която през септември каза, че в Перник проблем с водата няма, сега ще оправи и тол системата.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #