За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноПесимистична трагедия !
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Voiko
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Да се надяваме все пак, че няма да настъпи хаос превоза на стоки и хора.
majorman
Рейтинг: 808 НеутралноТази защо още я броят за министър? Ненков се вози в джипката на Баце, Ненков получи забрана да се жени докато не закара вода в Перник, ясно е, че Ненков е де факто министър.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#3] от "majorman":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Кукла на конци. И падналата козирка на пещерата и целия"проект' е на нейната сметка и съвест.
karabastun
Рейтинг: 1254 ГневноПълнете, пълнете бездънната каца ....
[email protected]koko65bg
Рейтинг: 889 НеутралноВременни смущения ще има, но тол системата тръгва на 1 март, обяви министър Аврамова
Няма да са временни и системата няма да тръгне.
zhivko6461
Рейтинг: 956 НеутралноДо коментар [#3] от "majorman":
Госпожа Аврамова е министър. Господин Ненков е най-големия началник в министерството, в т. ч. и началник на министъра. По съвместителство е и заместник-министър.
zhivko6461
Рейтинг: 956 НеутралноДо коментар [#3] от "majorman":
Госпожа Аврамова е министър. Господин Ненков е най-големия началник в министерството, в т. ч. и началник на министъра. По съвместителство е и заместник-министър.
traveler1
Рейтинг: 971 ГневноАйде стига сте правили теманета на андрешковци!
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОСтига толкова години са подбивали нерегламентирано цените на БДЖ, докарвайки го до фалит почти, и е крайно време всеки да си плаща за това което ползва, а не само да прибират в джеба, докато задръстват и разбиват пътища !
yorddj
Рейтинг: 237 НеутралноДе да бяха временни смущенията с които застилате територията, НО НЕ САААА!
Marinov
Рейтинг: 8 НеутралноВъпросът е колко ще продължат тези временни смущения..
MarinovРоси
Рейтинг: 5927 НеутралноПоредното гербаво недоразумение.
RIP BG
Рейтинг: 37 Неутрално"Насилие над здравия разум и елементарния морал е да представяш ТОЛ-системата като нечувана реформа. Оценката на това - какво тя действително представлява, може да се направи само на базата на сравнение с други възможни решения, защото международният трафик, който разрушавал пътищата, нямаше проблем на граница да бъде обложен с по-висока пътна такста. Без никакви допълнителни разходи. Простите решения винаги са за предпочитане", коментира бившият посланик на България в Русия и политически анализатор Илиян Василев.
Според него второто нещо, което е можело да се направи, е "да се вдигне акцизът на горивата и тогава щеше да бъде максимано справедливо, защото хем щяхме да натиснем надолу свръхприходите на търговците на горива и на Нефтохим. Повече караш, повече плащаш".
"Трето, настана пълна каша с пътищата на общини и населени места, които са и част от републиканската пътна мрежа. И какво стана в София - няма да бъде нужна винетка, а в другите ще трябва, само за да стигнат от малкото населено място, до община или областен град. За едни български граждани има едно право, за други друго", възмущава се Василев от управленските решения на ГЕРБ и премиера Бойко Борисов.
И това е нерешим проблем в този формат. Сигурен съм, че ще падне в съда, ако бъде сезиран, категоричен е той.
Според Илиян Василев истината е, че ТОЛ-система е съзнателно замислен проект за насочване на едни огромни средства към конкретни фирми, а не честна и нужна реформа. "Там няма конкуренция - избрана е една фирма с връзки към Пеевски, за да го компенсират за "Лафка", разяснява той.
"На всичко отгоре се получи още по-зле, защото собствените разходи на администрирането на ТОЛ-системата са огромни - над 100 милиона лева всяка година. И като сметнете нетните ползи в предишното състояние, с увеличение на винетките на тежкотоварни и сегашната, виждате каква нелепост е сегашната система", анализира Илиян Василев.
Той е категоричен, че всички парламентарно представени партии (включително и управляващите от ГЕРБ и ДПС, прикрити зад "смокиновото листо" ОП /НФСБ,ВМРО и АТАКА/ - бел. р.) "ще сънуват тези милиарди в приходи".
Преди да постъпят в хазната, събраните средства ще преминат през административни разходи и разподи по оператор и прочие "поточета", категоричен е дипломатът.
Liberta.bg видя, че още през месец юли на 2019 година сайтовете "Фрог нюз" и "Факти" са съобщили, че човек на Пеевски командва ТОЛ-системата през „Капш“, като информацията е доверена пред Фрог от служител на АПИ. Подчертаваме, че за въвеждането и изпълнението на ТОЛ-системата се грижи изцяло ексминистърът и настоящ зам.-министър на региналното развитие Николай Нанков, който е спряган за близък до депутата от ДПС Делян Пеевски и олигарха Валентин Златев.
idiotstavrev
Рейтинг: 8 ВеселоТая същата кака Аврамова, която през септември каза, че в Перник проблем с водата няма, сега ще оправи и тол системата.