За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
dedoliben
Рейтинг: 2685 ВеселоАз не знам как се проектира Метро.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIАма знам че като се прави парк се оставя през зимата и след това където са пъртините се правят директните алей.
А тука вместо търси жената трябва да се търси кой дава парата.
Chubachubs
Рейтинг: 733 НеутралноЕхехе, Студентски бил с най-малко автомобили Пт глава на населението. Дайте детайли как сте направили замерването. Смешници!
Smile
Рейтинг: 66 НеутралноИзлиза, че студентите не искат да ползват метро, но пък юпитата в затворените комплекси с радост ще го ползват :-). На тази глупост дори и общинарите не си вярват.
lalleen
Рейтинг: 636 НеутралноПроект от 2012 г., тоест преди ОСЕМ години, да отговаря на състоянието на населението, града и трафика в момента????
Alexander97
Рейтинг: 890 Неутрално"Район "Студентски" е с най-малко автомобили на глава от населението в столицата, показва "Визия за София". Поради това търсеният ефект от метро там - да свали маскимален брой софиянци от колите, няма да е голям, обоснова се арх.Здравков."
Този Арх да отиде в Район Студентдки и да намери място за паркиране.
Отделно да пробва автобусите – не знам по-претоварени пр.ср.,
но той си получава неговото плюс заплатата, така че така ЩЕ Е метрото!
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 313 ЛюбопитноАз лично имам резерви доколко хората от новоизградените комплекси около "Ринг София" ше слязат от колите си.....Но пък има доста работещи по офисите и фирмите.Проблем в общината е развитието на трамвайният транспот...Интересно какво стана с продължаването от Дружба на трамвайното трасе и влизането му в Младост?????
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...naskom44
Рейтинг: 628 Неутралнотолкова са малко че няма къде да паркираш . Там златната младеж демонстрира финансовите възможности на мама и тате чрез лъскави автомобили
асен георгиев
Рейтинг: 760 Неутралнобратоев е дърт комунистин и отдавна трябваше да бъде изритан от хранилката на червените.
Пипера е много лют
Рейтинг: 17 НеутралноВ Студентски град автомобилите на глава от населението са най-много, просто повечето са си с оригиналните номера от ВР, ВН, РВ, РА, КН, РК и т.н. и затова Здравко не ги знае.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUВъобще, тази гербава пасмина строи с пари от данъците метро в полза на ИКЕА, Ринг мол и Парадайс Център, като пренебрегва основни правила за урбанизъм и строеж на транспортни оси.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 510 НеутралноТой и докторът хонорис мамата така препоръча на студентите: По-малко учети, повичи . . . спортувайти.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)tulup
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#5] от "Alexander97":
Не ме търсете преди обядСигурно това проучване е на базата на кой адрес се водят собствениците на автомобилите, което няма нищо общо с реалността, особено в Студентски град.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 8 НеутралноТоя дето е правил проучването за Студентски град явно не е стъпвал там.
Такива проблеми с паркирането няма дори в центъра на София.
Индиана
Рейтинг: 426 НеутралноТова е някакъв своеобразен връх на общинарското нахалство и дебелоочие. Значи според капацитети на СО от ГРОБ, метрото съществува единствено да подвози тълпите до моловете на тия, които ги назначават на общинските избирателни длъжности (и това не са редовите избиратели). Надявам се хората живеещи в тия крайни квартали да помнят думите им доста дъъълго, когато висят в задръстванията.
this is it
Рейтинг: 112 НеутралноЕ как ще е изгодно да има метро до Студетски град, като студентите имат карти. То това си е проста сметка. Я пратете метрото в Манастирски ливади бързо:)
CINZANO
Рейтинг: 628 НеутралноНай-лесно е да се сметне при какъв пътникопоток ще е рентабилна тази отсечка.
Мома, събори Альошата!Например:
При 1000 (че е по лесно за смятане) пътника дневно има смисъл от изграждането и функционирането и. Ако пътниците са 800/дневно, разликата се поема от търговците и те внасят сумата по сметката на Метрополитена. Такива сметки могат да се правят веднъж месечно и ако се налага - МОЛ-овете доплащат. Ако търговците не са съгласни - няма метро...
П.п. Това за Студентски град си е направо нагло от страна на общинарите...
Smile
Рейтинг: 66 НеутралноКато знам как се промени Студентски град в последните 15 години, мисля че много малко от хората в него са студенти. Там непрекъснато изникват нови жилищни блокове и има хора с желание да живеят там (защо си го причиняват, нямам отговор). Вече малка част от хората там са студенти.
За сметка на това освен живеещите там, има и много работещи (в университетите там, в хипермаркети, заведения, банки т.н.), т.е. движението там е двупосочно: излизат студенти към университети извън квартала и влизат работещите в квартала. По два пъти на ден. Плюс, че там училища няма и има 1 ОДЗ, та живеещите там си развозват и децата до градини и училища. Та трафик определено има и не е нужно специално изследване. Може общинарите да се разходят с автобуса и да видят за един час какво е положението там.
Грую
Рейтинг: 691 ВеселоВ отговор инж. Братоев отбеляза, че идейният проект (за маршрута на метротрасето) е бил финансиран "от който си иска там, не сме го финансирали ние... а от местните там бизнесмени". И подчерта, че предпроектните проучвания обаче били платени от Столичната община.
Бхахаха... как ще ги изтраем още 4 години тия?
marker
Рейтинг: 341 НеутралноИ двете идеи за отклонения на метролиниите са глупави и неизгодни. До Студентското градче прекрасна работа щеше да свърши трамвайна линия от Семинарията по Симеоновско шосе покрай Дианабад и до Студентското градче. Хем по-евтино, хем релсите ги има до Семинарията. До Икеа на околовръстния път също е глупаво, защото освен за Икеа и мола, други пътници почти няма да има. Освен това за тези магазини хората ходят с автомобили и пътя до там през Младост или Околовръстния път не е натоварен.
Много по-необходимо ,според мен , е отклонение на метрото от Красно село под бул. Стефан Тошев до околовръстния път ( Археологическия музей). Този район има доста плътна заселеност, бул. България и бул. Бъкстон са задръстени от автомобилно движение. А и на крайната спирка може да се направи голям надземен и подземен паркинг за пристигащите от южното направление към София. Още повече, че планът за околовръстния път от Бъкстон до Цар Борис вече е готов и предстои изграждане.
falcone
Рейтинг: 760 НеутралноСледващата спирка сигурно ще е в Бистрица. И сега от Декатлон нагоре всичко е като една китайска стена. Какво като не е високо? Гъз до гъз е всичко там.
Маршалов
Рейтинг: 688 НеутралноСпоред мен първо трябва да се застрои, да се хвърлят много милиони за уличната инфраструктура, а после да се прекопае всичко вече построено, че да се вкара метрото. Най-хубаво се копае през новоположен асфалт.
мурзилкаbuchermucher
Рейтинг: 471 НеутралноПравилно са го сметнали - "На глава от населението"
Просто колите са 5 пъти повече от необходимото, а жителите са 15 пъти повече. Затова на трима се пада "само" по една кола. А това , че на паркомясто се падат по 27 коли, няма значение.
Но, ако ще копате около Декатлон, изчакайте всичко да се застрои и асфалтира. После сте вие, да не объркаме последователността, има си технология , все пак.
ddiddo
Рейтинг: 217 НеутралноНякой си прави грешните сметки, че в Студентски град няма избиратели за местни избори в София, понеже повечето му жители са с регистрации в други места. Само че им е доста грешна сметката... има все повече избиратели от колкото си мислят и първите избори които там ще загубят са парламентарни.
Elysium
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#16] от "Smile":
Има поне три детски градини и колеж с ученици + няколко университета.
Smile
Рейтинг: 66 НеутралноДо коментар [#23] от "Elysium":
Явно имам стара информация за детските градини (или ти говориш за частни такива).
За колежа с ученици - за частното училище ли говориш? Ако е за него - то то не е за всички деца :-). Може да има и общинско училище, но аз наистина не го знам.
Камен
Рейтинг: 859 НеутралноИ кой човек ще иде до ИКЕА с метрото, та да си превози новия гардероб с него на връщане?
В Студентски Град каквито ще жители да се водят по адресна регистрация, обаче има УНСС, НСА, ХТИ, ТУ, ЛСУ, и още няколко май, където всеки ден хиляди студенти пътуват с 94 и 280. Не можеш да влезеш в рейса в час пик. Но нямало да има клиенти за метрото?
Да не би да ползват студентско намаление за абонаметни карти, та да си правят сметката няма да има пълноплащащи пътници?
ivanpopov
Рейтинг: 820 НеутралноЯсно е, че метрото ще обслужва търговските центрове и лифта. Такава беше идеята още някога, когато направиха първата лифрова станция зад околомръсното. Що се отнася до живеещите там, не вярвам повече от 5% от тях да разчитат на обществен транспорт. Пък и защо си мисли, че сегашният маршрут няма да обслужва Студентски град? Големият пътникопоток към квартала е свързан с университетите, а точно за тях сегашният маршрут е оптимален. Бонев просто си търси Фнимание.
grajdanin1
Рейтинг: 995 Неутрално"В отговор инж. Братоев отбеляза, че идейният проект (за маршрута на метротрасето) е бил финансиран "от който си иска там, не сме го финансирали ние... а от местните там бизнесмени"".
Май това казва всичко.
uvr57524198
Рейтинг: 8 ГневноКорпоративните интереси пак надделяват над здравия разум. Важни решения за София трябва да се вземат с допитване и гласуване от гражданите. Да видим колко хора от кварталите Витоша, Кръстова вада и Студентски град ще гласуват да ползват метрото и колко гласа ще съберат собствениците на Ринг Мол.
Именно младите хора, който нямат още автомобили и живеят в студентски град трябва да имат метро - Софийски университет, УАСГ, са в центъра.
Не мога да повярвам, че главния архитект е взел такава позиция - срамота!
Иво
Рейтинг: 2929 ЛюбопитноБратоев е говорил глупости, абсурдно е, че Студентски град остана без връзка с метрото.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Евала на Бонев, че работи съвестно и задава неудобни въпроси в софийският общински съвет.
2.5
Рейтинг: 715 Весело"Общинският съветник от "Спаси София" обаче направи бърза справка и цитира, че проектът за изграждане на "Ринг мол" е разработен през 2010 г., а през 2012 г., когато е извършено проучването дали ще е рентабилно трасето дотам, вече е бил в процес на изграждане. "И проучването за новото метротрасе, което доказва, че ще има достатъчно пътници по него, е платено от собствениците на тези търговски центрове", отбеляза Бонев."
I Want To BelieveХахахах, хванал е тази номенклатура Братоев за мартениците!
neut
Рейтинг: 165 НеутралноБратоев е неубудителен използвайки проучване от преди осем години
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restЦецо
Рейтинг: 1316 НеутралноАми да им припомня едно исказване на шефа на метрото. Ако на последната спирка слизат повече пътници отколкото на предишната вероятно има нужда от нова.
Covid live matter. Stop the genocide.В случая с бизнес парка очевидно е неприложима. Защото бизнес парка и комплекса са там. Следват ливадите и няколко магазина заради които се говори. А лифта остава на близо км разстояние. Не така стои въпроса със спирката на Хладилника. Нагоре остава цялата вече пренаселена Кръстова вада обслужвана само от селски автобуси. И доста коли.
keen
Рейтинг: 826 НеутралноЗдравко Здравков: "Целта е метрото да обслужи зони, където жителите се придвижват предимно с автомобили, и да ги накара да слязат от тях, а не да допълва градския транспорт"
Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.- Някой трябва да му налее акъл на този Здравков, че метрото не е достатъчно, за да накара някого да "слезе" от автомобила.
Не познавам много хора, дето да са слезли от колите си, след като метрото дойде при нас :)
Athanatos
Рейтинг: 1630 НеутралноКой би отишъл да пазарува в ИКЕА с метро?
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .И после как ще мъкне кашоните с покупките?!?
Изобщо идеята метрото да стига до Симеоновсския лифт (той работи ли всъщност?) е изключително тъпа. Че направо до Витоша да го направят метрото, за какво да се прехвърлят туристите на някакъв си лифт?
За Студентски град не е ли по-добре едно отклонение от Г.М.Димитров да се дръпне?
keen
Рейтинг: 826 НеутралноДо коментар [#28] от "uvr57524198":
Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.- То този Здравков е срамота още от назначаването си, но нали ни трябва послушно "наше момче", та затова запуши тая дупка. Апропо, предишният на тоя пост беше още по-голям позор. Явно не ни върви с главните архитекти.
*****
НеутралноКак ли наистина няма да има пътници студентски съчетан с квартал витоша и всичките конгломерати наоколо?
Квартали дето са пълни с млади хора, които са постоянно в движение. Тоя верно са го купили гърчолята да им "обслужи" молчето и кварталчето с едно метронце.
buffy
Рейтинг: 217 НеутралноЗа пореден път оставят квартал Витоша без транспорт....
linard
Рейтинг: 55 НеутралноЕто защо е от значение да има читава опозиция.
Не мисля, че има друг начин поне една част от безумията, за които се трошат данъци, да бъдат предотвратени.
Lazar Petrov
Рейтинг: 773 Неутралноестествено, че разклонението до Симеоново е по рентабилно от това до студентски град. Достатъчно е да видиш паркинга на мола и икеа и да се разходиш до Витоша. Ако се засече и броя на населението, в района на лифта плюс драгалевци и бистрица, не живеят по-малко хора от студ. град . В същото време рейсовете от студентски град са полупразни. Не трябва да се забравя че има метростанция Г.М Димитров, което е до студентски град.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2612 НеутралноДо коментар [#6] от "Willy Messerschmitt":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Отпадна.
Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноНяма логика студенти да пътуват с коли, а бизнесмените до "Бизнес парк" да пътуват с метро.
kamenof
Рейтинг: 487 НеутралноС метрото ли очакват да си извозват хората мебелите от ИКЕА та да стига до там.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1320 НеутралноГерберастията вместо да копае дъното, да беше прокопала метрото до Студентски град.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКИдеята да оставиш студентско градче без метро е в топ дебилните решения на тази милиционерска шайка.
Тангра
Рейтинг: 1047 НеутралноТрябва да му спретнем един протест на тоя чичо! Нещо май се е самозабравил.
Никой не е незаменим!
cinik
Рейтинг: 2608 НеутралноВ отговор инж. Братоев отбеляза, че идейният проект (за маршрута на метротрасето) е бил финансиран "от който си иска там, не сме го финансирали ние... а от местните там бизнесмени". И подчерта, че предпроектните проучвания обаче били платени от Столичната община.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Athanatos
Рейтинг: 1630 НеутралноПишеш, ма не мислиш.
Ти видял ли си кифла да иде на мол с метро? И после с чантичките с покупките права в метрото?
А носил ли си шкаф от Икеа с метро?
От де ви намират бе?!
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
Thomas Anderson
Рейтинг: 8 НеутралноОбщественият транспорт Е И СОЦИАЛНА УСЛУГА. Не може само за рентабилност да се говори особено за Студ.град. Научете и качете младежите на колите (трошки), пък после ги спирайте да не се изтрепят, а и да слезат от колите като завършат. Имайте малко по-далечен поглед.
Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717Тангра
Рейтинг: 1047 НеутралноОтделно, на мол се ходи събота и неделя, а който не работи и през деня.
Няма трафик и си пътуваш с колата.
А най-голямото натоварване е в пиков час, 8-9 сутринта и 5-6 вечерта в делничен ден.
В студентски град хората може да направят 4 курса. Първо до работа/училище, после вечерта да излязат на разходка. Все в натоварено време.
Отделно, 90 000 жители в Студентски, отделно работещи учещи в УНСС, НСА.
Квартал Витоша и той колко народ е.
И както няколко пъти се каза, гардеробите от ИКЕЯ ли ще носиш, или торбите с покупките от мола по метрото.
И за лифта, там се ходи събота и неделя. Важното е да се покрие работещи и учещи през делничните дни. Там са най-чудовищните трафици.
До сега не знам някой да е искал да посети лифта и Витоша и да не е отишъл.
Martin Ivanov
Рейтинг: 995 НеутралноДо коментар [#18] от "marker":
Така е, ма това е понеже метрото се прави да обслужва разни безумни интереси, а не интересите на живущите. До Ст. град едно трамвайно трасе ще реши въпроса. Да не говорим, че другото направление предразполага презастрояване точно заради метро на споменатите части около молове и шопингцентрове. Братанов-дърт комунист-ОСТАВКА! Герберската мафияпри бай Ставри. начело с даскалицата-кмтица.
Тангра
Рейтинг: 1047 НеутралноГлупости!
Трамвай вместо метро е абсолютна гавра!
Колко ще побере тоя трамвай. Големи автобуси през 2 минути се пръскат по шевовете и маса хора не могат да се качат и остават отвън.
Отделно, не всеки работи в НДК, че да ползва тоя измислен трамвай.
Има хора, работят в Младост, Бизнес Парка, Цариградско и тн.
Метрото отваря към целия град. Нищо по-малко от това не е приемливо.
То ако ще е трамвай, да си караме с 94 и 280. Те с какво са по-лоши?
В крайна сметка, от Ринг Мола до Студентски не е застроено все още.
Ако трябва, още 1 спирка след Ринг Мола до Симеоновско Шосе, и после надолу през НСА и УНСС. Там са все полета и няма проблем с осигуряването на пътя.
qpankova
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "Котаракът на Шрьодингер":
ами то е като лас вегас тоза студентски град
До коментар [#11] от "nikidimi":
като плащат данъци някъде другаде защо от моите данъци да им се строи метро?
qpankova
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#50] от "Тангра":
да, като игра със Змия да го проектират - после кръстова вада и надолу към Южен парк - че може на някой да му се приходи в Южния парк ...
qpankova
Рейтинг: 8 РазстроеноДо коментар [#47] от "Thomas Anderson":
Ама има 2 автобуса, поколения струденти са се придвижвали успешно с тях. Защо не карате колелета до УНСС и ТУ и т.н. ? Защо не ходите пеша - после дебели били, безплодни били, стендове им трябвали...
qpankova
Рейтинг: 8 РазстроеноДо коментар [#42] от "kamenof":
Аз мебели си купувам след 3 ходения да избирам, които може без кола да ги правя. Повечето хора ходят на оглед повече пъти.
qpankova
Рейтинг: 8 ГневноДа пътуват с каквото си искат - има градски транспорт като слънце, колелета и крака. Студентите като са си надвили на масрафа с хеликоптер да ходят ама милиони за метро "щото е модерно" е несериозно. А в същото време няма детска болница...
qpankova
Рейтинг: 8 ГневноДа пътуват с каквото си искат - има градски транспорт като слънце, колелета и крака. Студентите като са си надвили на масрафа с хеликоптер да ходят ама милиони за метро "щото е модерно" е несериозно. А в същото време няма детска болница...
qpankova
Рейтинг: 8 ГневноДо коментар [#28] от "uvr57524198":
Има автобуси - те утре с хеликоптери ще искат да ги карат до университета - засрамете се малко..
Тангра
Рейтинг: 1047 НеутралноМи ти може и 30 пъти да ходиш, за да избереш един скрин.
Или пък искаш да влачиш децата си по пътечките в Икея. За да се пречкате на тези, които знаят какво търсят и отиват за да купят. А не да си запълнят скуката.
Студентски град са 100к калпака! 1/10 от София. Можеш ли да си го представиш това колко народ е.
Има хора, млади програмисти, работят, плащат данъци за месец, колкото са твоите за година. Ама то не става само с грачене и претенции.
Голям лукс било метрото! Хеликоптери!? Село, прибери си версиите!
Kamen Iliev
Рейтинг: 20 НеутралноБелев още ли е общинар? Добре го прикриват от ДБ след антисемитските му изказвания през есента!
Ira Zgureva
Рейтинг: 8 НеутралноОчевидно никой от господате не е обиколил Студентски град да разгледа новото строителство към Околовръстно шосе
The investor
Рейтинг: 75 НеутралноНяма по уплътнен и по натоварен квартал като пътникопоток в цяла София от Студентски град. Безумие, че няма метро през него. Безумие!!!
joliejasmin
Рейтинг: 5 НеутралноТова е по много елементарен начин манипулативно проучване за натовареност. Очевидно изчислявайки броя на автомобилите на глава от населението са взети предвид само регистрациите на автомобилите в общината. Нито се цитипа пътникопотока в съществуващите автобусни ринии там. А това, че Студентски град в момента се разширява с изключително бързи темпове от НСА към Околовръстно шосе с цял един малък град, някак не се споменава... Строежите в зелените части межсу старите блокове изобщо не ги броя.