Коронавирусът в България: 297 новозаразени при 6433 теста (хронология)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 154 Гневно

    ГЕРБ, разбира се, нямат никакво намерение да налагат мерки - кабинет трябва да се спасява. Народа да мре.
    До кога ще го влачим този вирус? До кога ще се преструваме, че носим маски?

  2. 2 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 264 Неутрално

    В България всеки е в състояние, и действително, върши всякакви безобразия, но не поема никаква отговорност, нито търпи наказания. Така е и с епидемията от ковид -19. В началото на епидемията имаше ред, правилно поведение и по показатели за разпространението на болестта бяхме на едно от първите места в света. След разюзданото "разхлабване" на мерките , а оперативният щаб на практика разпуснат, настъпи бум в разпространението на болестта, рязко увеличаване на хоспитализираните и умрелите от болестта. Особено рязко се увеличи разпространението на болестта след възникването на т.нар. "протести" насърчавани от онзи, който аксиоматично е призван да обединява нацията.

  3. 3 Профил на Плам Ц.
    Плам Ц.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "#ОСТАВКА":

    Хипохондрико, а в другите държави с мега строгите мерки, защо продължават да го влачат? Не разбирате ли, че с мерки само се забавя неотложното. Вирусът трябва да премине през определен процент от населението и каквото ще става, ще става.

    Къде беш ти през 2009-а като яко мрехме от свинския грип, или тогава не бяха модерни маските? Жалки лицемерни хипохондрици...

  4. 4 Профил на Плам Ц.
    Плам Ц.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "bobhunter":

    Не лъжи, хипохондрико, от началото на протестите в София броя на заразените дори е намалял. Защо лъжете толкова гнусно, бе?

  5. 5 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 521 Любопитно

    До коментар [#1] от "#ОСТАВКА":Хипохондрико, а в другите държави с мега строгите мерки, защо продължават да го влачат? Не разбирате ли, че с мерки само се забавя неотложното. Вирусът трябва да премине през определен процент от населението и каквото ще става, ще става.Къде беш ти през 2009-а като яко мрехме от свинския грип, или тогава не бяха модерни маските? Жалки лицемерни хипохондрици...
    —цитат от коментар 3 на Плам Ц.


    Има логика в написаното, но защо веднага трябва с обидите? Няма крив и прав, всеки има право на мнение, но това не е повод за неуместни груби забележки.

  6. 6 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    абе почна ли ужаса с камари трупове в Беларус?

    В Беларус ... може ли да си представите - НЯМА МЕРКИ !!!!
    Няма маски, няма затоверно нищо дори и грипна ваканцияя нямаше.

    Потрес !
    Как се живее без МЕРКИ !
    та нима това е живот?

    кога доблестните и загрижени за здравето ни лекари и Министерството на Здравеопазването ще идат до Минск да разгледата как е там?
    Нали изучават вируса, и се подготвят за 2-ра вълна.

    Как се подготвят за 2-ра вълна?
    Как изучàват ВирусЪТ?

  7. 7 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    къде е тази прословута епидемия в Бъглария?

    Умирания в България по седмици
    НСИ

    https://www.nsi.bg/bg/content/18121/basic-page/умирания-в-българия-по-седмици

  8. 8 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 652 Неутрално

    яко ше се мре . на жената и намериха некви стафилококи в секрета от синусите , които били резистентни към три антибиотика . антибиотичната резистенция , дори към някои пневмони нараства . скоро ше се мре от тривиални болести и то много яко .

  9. 9 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Епидемия е имало в България през 1918 година - епидемия от испански грип.

    От 4 000 000 население са умрели 80 000 човека - 2% от населението.

    Епидемия има когато идва някаква болест и от нея умират много хора, не когато от СЗО финансират няколко десетки човека да посяват паника и плашат хората със морги, гробища и ùвали с трупове.

    А защо го правят :
    - заради Биг Фарма - корпорациите наливат пари с цел бъдещи печалби от ваксини
    - икономическа криза - > свалят Тръмо
    - ... има сигурно и други келепири за организаторите на психозата

  10. 10 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Ало, НОЩ и по-конкретно Мутафчийски, направете нещо! Заразените са пак под 5%!

  11. 11 Профил на Плам Ц.
    Плам Ц.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "padrino":

    Защото лъжат мега нагло и всяват паника и смут, а точно те са най-рисковата група. Мислят си, че маските от левче ще ги спасят от смъртта ама...вирусът мисли друго. Не мога да разбера толкова ли е трудно да се изолира всеки, който го е страх? Мен ме е страх от високо и не катеря върхове, нали? Не знам какво става с тоя народ, къде отиде всяка разумна мисъл ...

  12. 12 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 652 Неутрално

    много мангъровци ше облекат дървеното пардесю. защото не носят маски от един и педесе.

  13. 13 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ето това е било епидемия:

    Испански грип
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Испански_грип

    Смъртност
    Румъния – 160 000 жертви.
    Сърбия – 180 000 жертви.
    България – 80 000 жертви.
    Гърция– 120 000 жертви.

    В едно средно българско село от 500 човека са умряли 10 - 2%.
    И в удряло млаади хора - деца, младежи, 30-40 годишни.

    Сега от Ковид пишат починалите на 70-80 години, които са носители на този вирус - един от хилядите ...десетки хилядите вируси и бактерии.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  15. 15 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#10] от "Лео":

    при това детектнат с тест , който дава 70 % достоверност на положителния .

  16. 16 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    След като се подготвяме за втора вълна и изучаме вируса, такъв въпрос:

    колк аутопсии са паправени в България за половин година за да се помогне с "изучàването на вируса"?

    Да не би отговора да е - 0 аутопсии?

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  18. 18 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    Починали средно дневно:
    1-7 юни 2,7 човека
    1-7 август 8,66

    Хората в паниката си,отричат дори цифрите!

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  20. 20 Профил на Тони Христова
    Тони Христова
    Рейтинг: 8 Неутрално

    1/3 от тези"заразени" са купени, 1/3 теста е манипулиран и дали има/няма 1/3 имат нещо

  21. 21 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#2] от "bobhunter":

    Каква е личната мотивация да насажда СТРАХ и ПСИХОЗА към собственото население !?? Спрямо 2019 и спрямо 2019 ..умираният по седмици през 2020 са по малко . Тази ГЕРБ проява ще даде резултат към края на годината и.през 2021, СТРАХЪТ и ПСИХОЗАТА ще са отключили болести, и смъртността действително ще се увеличи. Българин ли си ..или !??

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  23. 23 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тимповете на коронясването са добри, влизаме и в "черните списъци" на все повече държави. Продължавайте с щъкането без маски и дистанция.
    Е, некои и взеха че не издържаха и Омреха- Бог да ги прости...

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  25. 25 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#3] от "Плам Ц.":

    Абе като си толкова курназ ,запиши се за доброволец ,има силна нужда от помощници в старческите домове в Русе ,Варна , а скоро и в други градове ,може и в отделение по ковид ,никой няма да те върне ,а и си безстрашен ,това е проява на патриотизъм ,а не да лаеш по улиците незнайно с какви идеи .

  26. 26 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#21] от "dejmos":

    Ти гледай да те хване короната и ми обяснявай по дни , в кой ден ще се излекуваш или загинеш и какъв ще ти е късмета ,това няма нищо общо с всички други ,дето ще загинат по други причини в този период .

  27. 27 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#1] от "#ОСТАВКА":

    Ей тупан, като наложиха мерки, плюхте че има мерки, сега плюете че няма. Вируса не го влачим, той влачи нас и ние няма какво да направим! Какво си мислиш, че Баце или някой друг мачо може да излезе и да го стисне за гърлото ли? Като се взеха мерки и два месеца седяхме в мазетата, какъв беше ефекта? Изчезна ли вируса? Изчезна ли някъде НПО света, даже в държавите, дето ми ги давахте за пример тук - Корея, Израел, Германия. Изчезна ли или и там има втора вълна?

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  29. 29 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    Каква е истината, никой не знае. То кога ли сме я знаели.

  30. 30 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 378 Неутрално

    къде е тази прословута епидемия в Бъглария?Умирания в България по седмициНСИhttps://www.nsi.bg/bg/content/18121/basic-page/умирания-в-българия-по-седмици
    —цитат от коментар 7 на WWW


    Като гледам линка, 2019а през нас е минала някаква вълна от нещо през януари.
    Прави ми впечатление, че в България умират под 40 годишни. В Швеция такива няма. А и под 50 годишни имаше само в началото.

  31. 31 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#1] от "#ОСТАВКА":Хипохондрико, а в другите държави с мега строгите мерки, защо продължават да го влачат? Не разбирате ли, че с мерки само се забавя неотложното. Вирусът трябва да премине през определен процент от населението и каквото ще става, ще става.Къде беш ти през 2009-а като яко мрехме от свинския грип, или тогава не бяха модерни маските? Жалки лицемерни хипохондрици...
    —цитат от коментар 3 на Плам Ц.



    Със същата увереност, с която твърдиш, че човекът е хипохондрик, мога да ти кажа, че ти си неук тъпак, който не вижда елементарната логика около заболяването.

  32. 32 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    ГЕРБ, разбира се, нямат никакво намерение да налагат мерки - кабинет трябва да се спасява. Народа да мре. До кога ще го влачим този вирус? До кога ще се преструваме, че носим маски?
    —цитат от коментар 1 на #ОСТАВКА



    —-

    Докогато олигофрените не започнат да носят маски на закрито!
    Два месеца не се следи за никакви мерки и икономиката така се “оправи”, че даже банките отчетоха 60% спад. За търговията на дребно още няма данни.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  34. 34 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#25] от "edin drugii":

    Вземи някакви мерки да си физически и особено психически по-здрав. И стига с тази простотия доброволец. Мой познат се беше записал за КОВИД отделението в болница Каспела - Пловдив. Два месеца държаха отделението, имаха два случая. Нямаше нужда от него, а разтуриха и отделението.

  35. 35 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Пируващите по време на чума вече бягат по допирателната и се крият в дупките. Търсят индулгенция за престъпната си безсмислена безотговорност и преднамерения геноцид.
    Моментът на тази вакханалия в разгара на пандемията беше избран не случайно- те дори според мен разчитаха на по-масова вълна на заразяване, повече жертви и по-голяма паника, което да стоварят на гърба на управляващите, както това се опитват да направят сега.
    Но индулгенция могат да получат само от попа-контрабандист Гундяев- там и да я търсят.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  38. 38 Профил на Rosicams
    Rosicams
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#11] от "Плам Ц.":

    Невъзможно е да се изолираш, когато няма къде, а живееш с възрастни или рискови хора. Не е като грип, даже и да оставим другите съпоставки - тук не знаеш кога заразяваш. Затова е отвратително, когато искаш да се пазиш, някой да ти диша зад врата или да ти говори в лицето. Ваша работа как мислите, но не казвайте на другите хора как да мислят и ги пазете, защото може и да не сте прав. Всеки живее в различни условия, някои нависоко, други на по-ниско.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  40. 40 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Починали средно дневно:1-7 юни 2,7 човека1-7 август 8,66 Хората в паниката си,отричат дори цифрите!
    —цитат от коментар 18 на hope


    Ей какъв живот си живеехем преди ВИРУСЪТ - никои не умираше с десетилетия, а сега всеки ден някои умира :(

    Г-жо : колко хора умират тази година и колко са били те през изминалите 10 години?
    Хората са умирали, умират, и ще продължат да умират.

    На никои не му е хрумвало да спре живота на планетата Земя заради това че хората са смъртни.
    До преди половин година, когато в нашия медиен свят направиха хората на маймуни с телевизия , сайтове и малко платени политици и лекари.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  42. 42 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    1/3 от тези"заразени" са купени, 1/3 теста е манипулиран и дали има/няма 1/3 имат нещо
    —цитат от коментар 20 на Тони Христова


    Лично съм говорил с хора които са ги натискали да се пищат болни от короната.
    Лекарите са умни хора, и не правят това много директно, но се намеква леко и се побутват натам с намеци и подсказки.

    И обяснението е много просто - не са лоши лекарите , просто са им направили възможност да изкарат повече пари от обичайното ако имат корона-болни, и те се възползват от това.
    Пътеката преди месец два я фигнаха от 600 на 1200 лева :)

    Особени в бедни малки градчета бониците са силно стимулиратни да имат ковид-болни - просто е изгодно.

  43. 43 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тимповете на коронясването са добри, влизаме и в "черните списъци" на все повече държави. Продължавайте с щъкането без маски и дистанция. Е, некои и взеха че не издържаха и Омреха- Бог да ги прости...
    —цитат от коментар 23 на balgariez


    е колко беше хубаво преди вируса - за десет години ни един умрял от ресираторни забоялвяния !
    Рай беше !

    Ковида доведе до там хора да умират от респираторни заболявания.
    От грип и пмевмония никои пред не умираше.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2406 Весело

    До коментар [#2] от "bobhunter":

    "Особено рязко се увеличи разпространението на болестта след възникването на т.нар. "протести" насърчавани от онзи, който аксиоматично е призван да обединява нацията."

    М-да, старческите домове от Добрич, Русе, Варна, Силистра излезнаха на палатков лагер пред Президентсвото ... поради липсата на доброволци за обслужващ персонал.
    Сега, Баце ато раздаде по 50 лв. към пенсиите, към палатките ще си турят барбекю.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  47. 47 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 481 Неутрално

    яко ше се мре . на жената и намериха некви стафилококи в секрета от синусите , които били резистентни към три антибиотика . антибиотичната резистенция , дори към някои пневмони нараства . скоро ше се мре от тривиални болести и то много яко .
    —цитат от коментар 8 на pavur


    Т. нар. "тривиални" болести винаги са били много опасни и много хора си умират от тях. Като кажа на някой, че грипът е милиони пъти по-опасен от КОВИД, ми викат "защо подценяваш коронавируса". Не го подценявам, но имам чувството, че всички подценяват всяка една друга болест.

  48. 48 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#40] от "WWW":

    Според нси през този юли са починали 386 човека повече, от юли 2019!
    Пичиналите за ден се отнасят само за починалите от Ковид 19, средно дневно.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  50. 50 Профил на russian78 СУПЕР
    russian78
    Рейтинг: 166 Неутрално

    До коментар [#4] от "Плам Ц.":

    Прав сте, че данните показват, че връзка между протестите и разпространението на вируса по-скоро няма. С повече ентусиазъм, даже и обратна връзка може да се намери, но да не забравяме, че "correlation is not a causation"... Но оставете това и бъдете по-умерен. Много от нещата, които сте написал в другите си коментари не са коректни. Например и за Вас е ясно, че не съществува практическа възможност човек да се пази сам в среда, където останалите не го пазят. Да, вярно е, че не съществува метод за пълно ограничаване на вируса без ваксина и ние трябва да живеем с него, но има множество достатъчно леки мерки, които са повече в графа "добро възпитание", а не в графа "принудителни мерки", като да не се качваме на гърба на предния човек на опашка в магазина, примерно. Няма нищо страшно да стане, ако носите маска на закрити публични места и това наистина ще намали вероятността Вие да заразите някого. Има смисъл да забавяме разпространението на вируса с леки мерки, а не с КПП-та по изходите на градовете. Смисълът е, че с времето научаваме повече за вируса, научаваме се по-добре да се грижим за болните и все някога ще се научим да се справяме с вируса и това ще се случи скоро. И ваксини рано или късно ще има. Заслужава си до тогава да се опитаме да помогнем на повече хора да не се заразят и можем да го направим. Пак казвам, без паника и без крайни мерки, но с прилагане на умерени мерки и основано на разума действие.

    "Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)
  51. 51 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 634 Неутрално

    От досегашните коментари човек си вади две заключения:

    1. има такива, които ще се пазят от заразяване, има и такива, дето не им пука дали ще се заразят.
    2. Всеки има право на мнение.

    И един апел към всички: хайде без обиди, момчета!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  53. 53 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да напомня на тукашните експерти-вирусолози, че в последните 2-3 месеца делът на заразените с ковид се колебае някъде между 3,5 - 5% от изследваните. И при 1000 изследвани, и при 6000+. Вчерашният резултат е 4,6%.
    Преведено за затруднено-свръхинтелигентните: никаква драматична промяна в интензитета на разпространение не се наблюдава. Броят на починалите също е в очакваните граници - в момента се колебае средно около 10-11/д. Напълно очаквани стойности, при положение, че два месеца по-рано, когато броят на заболелите бе в пъти по-малък от днешния, си отиваха по 3-4-5 души на ден.
    Няма поводи за паника, следователно. Но правилата за дистанция, висока хигиена и носенето на маски трябва да се спазват. Това са разумни мерки. Бъдете разумни / или поне се опитайте/ - не е навредило на никого!

    Мараба, С-ДС доносници!
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  55. 55 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#2] от "bobhunter":

    Боби, от началото на протестите досега средният дневен брой на новозаразените се стабилизира. Научете се да четете графики! https://www.worldometers.info/coronavirus/country/bulgaria/

  56. 56 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#53] от "Манчо":

    Абе Манчо, ти не разбра ли, че “Мангъровците” отричат маските, наричат ги парцали и са много горди, че не носят такива.
    Аз конкретно, искам да мога да ходя в магазините, защото сега не мога - огромен % са без маски или ги носят под носовете!

  57. 57 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Разстроено

    До коментар [#7] от "WWW":

    Графиката просто показва до какво състояние е доведено здравеопазването в България от любимия Ви ГЕРБ - в "нормална" година смъртността е по-голяма, отколкото в "лоша". Много добре се вижда епидемия през зимата на 2019 година, вероятно от дихателни заболявания, ама за нея в илюзорния свят на Борисовата пропаганда не бе съобщено!

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  59. 59 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    - икономическа криза - > свалят Тръмо-
    —цитат от коментар 9 на WWW


    Афърматив

    УчЕните вече са изчислили, че губи 100 гласа
    https://finance.yahoo.com/news/coronavirus-could-cost-trump-100-electoral-votes-182248000.html
    Задача номер едно сега е да се паникьосва матряла до ноември.

  60. 60 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Весело

    До коментар [#9] от "WWW":

    Хайде по-кротко със статистическите данни!
    Населението на България през 1918 е около 4,74 млн, а не 4 млн.
    Смъртните случаи през 1918 са с ок. 53 хиляди повече, отколкото средното за двете предходни и двете следващи години - това е максималната оценка за смъртността от канзаския грип, известен още като испански, а не 80 хиляди.
    Научете се да използвате поне Уикипедия и калкулатор, преди да коментирате!

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  62. 62 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Весело

    До коментар [#13] от "WWW":

    В три от страните, които цитирате - Гърция, Сърбия и Румъния няма въобще данни колко е била смъртността през 1918 година, поради водените на тяхна територия военни действия.
    Откъде, значи, измисляте данни колко е била смъртността от канзаския грип?
    Че за България "данните" Ви са изсмукани от пръста вече писах по-горе!

  63. 63 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Весело

    До коментар [#13] от "WWW":

    В български език има две думи за епидемия - "зараза" и "мор".
    Канзаският грип е бил мор.
    настоящата епидемия от ковид-19 все още е само зараза.
    Научете български, това е официалният език в Дневник!

  64. 64 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#26] от "edin drugii":

    Тоест няма , и всичко което става е нещо друго....Пак да попитам: За 2018 и 2019 СМЪРТНОСТТА по седмици е по ВИСОКА от СМЪРТНОСТТА през 2020.Тоест имаме намаляване ..около 1-2%. Ковид19(Вид грип) има и той не може да се лекува към момента. Има птичи грип. калифорнийски ...и те не се лекуват ( защото са различни щамове във всяка област) Та питането бе просто ...КОЛКО ТИ ПЛАЩАТ за това !!

  65. 65 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Разстроено

    До коментар [#30] от "bobix":

    А, имаме вече и под 20 годишни - на 1.8 бе съобщено за първия починал от коронавирус у нас "мъж на 19 години без съпътстващи заболявания".

  66. 66 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2406 Весело

    До коментар [#53] от "Манчо":

    "Но правилата за дистанция, висока хигиена и носенето на маски трябва да се спазват. Това са разумни мерки."

    Ами спазват се - хората се дистанцираха от банките и печалбата им се срути;
    избягаха от лошата хигиена в самолети, хотелчета и други места, където ги навират като скумрии в кутия и настана рев сред "доброволците", които ги обслужват заради единия бакшиш;
    В старческите домове туриха маски и пенсиите им бяха прекратени поради инфаркти, инсулти, дихателна недостатъчност, всички отчетени като ковид.
    Въпросът с "разумните мерки" е дискусионен. "Най-разумните" търговци вдигнаха цената на маски, дезинфектанти двойно. Но се оказа голяма фалшификация има - маските пропущат, а дезинфектантите с "амоняк азот" убиват кравите у нас, а вирусът и ливанците (ненатровени от амониевия нитрат) са живи и здрави (загиват по други причини - антитела и взривна вълна съответно).
    При толкова много противоречив разум няма как да не се родят конспиративни теории, захранени с над един милиард лева "държавни помощи за наши хора".

  67. 67 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "WWW":Графиката просто показва до какво състояние е доведено здравеопазването в България от любимия Ви ГЕРБ - в "нормална" година смъртността е по-голяма, отколкото в "лоша". Много добре се вижда епидемия през зимата на 2019 година, вероятно от дихателни заболявания, ама за нея в илюзорния свят на Борисовата пропаганда не бе съобщено!
    —цитат от коментар 57 на Patsis


    Графиката просто показва просто показва че няма никаква епидемия през 2020 в България.

    Всяка статистика мърда нагоре надолу с някакви проценти. Процент , 2, 3 нагоре надолу няма никаква стойност в голямата картина.

    Ако имаше епидемия щеше да има 10-20-30% повече умрели на месец спрямо 2019.
    Май 2019 имало 8 000 умрели, 2020 май 8800 или 9500 - това ще е показателнао за епидемия.
    И то не един месец, а 5-6 месеца консистетно.
    Цяла година ако е ще има 10 000-20 000 повече смъртни случай в БГ за 2020 с/у 2019.

    Ето това е пидемия, страшна епидемия, с 80 000 жертви от 4 000 000 население:
    Испански грип
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Испански_грип

  68. 68 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#53] от "Манчо":Абе Манчо, ти не разбра ли, че “Мангъровците” отричат маските, наричат ги парцали и са много горди, че не носят такива.Аз конкретно, искам да мога да ходя в магазините, защото сега не мога - огромен % са без маски или ги носят под носовете!
    —цитат от коментар 56 на hope


    Мангъров е свестен лекар, чиито изявления се възприемат погрешно от нискоинтелигентните поклонници на конспиративни теории.
    Не е мое мнение, а на майка ми. Професионален вирусолог.
    А аз обичам мама. Най-добрата мама! Папкам и слушкам. Добро дете ;)

    Мараба, С-ДС доносници!
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  71. 71 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2406 Весело

    До коментар [#56] от "hope":

    "Аз конкретно, искам да мога да ходя в магазините"

    Какво ходене по магазините!? Дистанция трябва да се спазва! Минимум километър от всеки магазин!
    Нима не знаете, че всяка стока в магазина е минала през десет ръце; била е изложена на студ, пек и въздушно-капковия път на вируса. Каква маска ще Ви предпази!? Ха сте барнали стиката, ха сте коронясали!

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  73. 73 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Починали средно дневно:1-7 юни 2,7 човека1-7 август 8,66 Хората в паниката си,отричат дори цифрите!
    —цитат от коментар 18 на hope


    Да Ви питам да сте чули за починал от тютюнопушене? Вредно ли е тютюнопушенето? Води ли до други заболявания? Ама не го пишат причина за смъртта и не са забранили цигарите.

  74. 74 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "bobix":А, имаме вече и под 20 годишни - на 1.8 бе съобщено за първия починал от коронавирус у нас "мъж на 19 години без съпътстващи заболявания".
    —цитат от коментар 65 на Patsis


    А бе специалисте, а през 2019 колко младежи са починали от респираторни заболявяния?
    Основното такова е пневмонията, най често при усложнения при грип.

    Виж в НСИ - за 2019 такива младежи (15-20 год реййндж) са 14.
    Ако сега си се панирал за 1 младеж и наливаш паника и ужас че има епидеия , през 2019 с 14 такива умрели какво е имало?
    Мега-епидемия ли?

  75. 75 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Умирания по причини за смъртта по пол и възрастови групи

    https://www.nsi.bg/bg/content/3351/умирания-по-причини-за-смъртта-по-пол-и-възрастови-групи

    Клас X. Болести на дихателната система (J00-J99) 3 2 4 8 7 7

    За 2019 са умрели от болести на дихателната система 31 души до 20 години!

    и никои не се е сетил един ред на нашише, и да го каже по ТВ>

    Сега умрял един младеж на 19 години от усложнения на дихателни проблеми - паправиха го детето посмъртно едиина звезда .

    Ако един 19 починал 2020 младеж от дих. болест = епидемия.
    То 31 починали за миналата година 2019 какво е?

  76. 76 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#67] от "WWW":

    Вие да бяхте цитирали и Черната смърт със смъртност от 50-75% от населението! Ето това е било епидемия!
    Само че на български език се прави разлика между "зараза" и "мор", а приведените от Вас числа за починалите от канзаския/испанския грип са изсмукани от пръстите.
    Отделно не е правилно да се сравнява броят на починалите от заразна болест от епохата, когато не са били известни дори сулфамидните препарати, а за голямата част от населението лекарската помощ е била почти недостъпна и сегашната смъртност.

  77. 77 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Весело

    До коментар [#74] от "WWW":

    Господине/госпожо - аз с Вас свине не съм пасъл, научете се да се обръщате с непознати хора на Вие.
    С "а бе" можете да се обръщате към идола си - Бойко Борисов.

  78. 78 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 752 Любопитно

    До коментар [#3] от "Плам Ц.":
    Ти след като яко умре от свински грип кога възкръсна?

  79. 79 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2406 Весело

    До коментар [#73] от "Лео":

    "Вредно ли е тютюнопушенето?"

    Да, 48% от заболелите с рак на белия дроб са пушачи. Останалите са водили "здравословен начин на живот" ... с други хронични/автоимунни заболявания.

  80. 80 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 752 Любопитно

    До коментар [#6] от "WWW":
    Ти по-добре обясни КОЙ ПРОМИ МОЗЪКА НА ПУТИН? Зашо Руския наложи мерки срещу несъществуваща опасност?

  81. 81 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#75] от "WWW":
    Не разтягай локуми - моля проучи КОЙ ПРОМИ МОЗЪКА НА ПУТИН И ДОКЛАДВАЙ!
    ЗАЩО ОТЛОЖИ ПАРАДА НА ПОБЕДАТА?

  82. 82 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 752 Неутрално

    ЗАЩО РУСИЯ ПРАВИ ВАКСИНА ЗА НЕСЪЩЕСТВУВАЩ ВИРУС?
    КОЙ ПРОМИ МОЗЪКА НА ПУТИН?

  83. 83 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    А, имаме вече и под 20 годишни - на 1.8 бе съобщено за първия починал от коронавирус у нас "мъж на 19 години без съпътстващи заболявания".
    —цитат от коментар 65 на Patsis


    Туй ше да е оня младеж къде са го уморили дохторите

    https://trud.bg/христо-в-цинков-ковчег-след-18-дни-лечение/

  84. 84 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#74] от "WWW":Господине/госпожо - аз с Вас свине не съм пасъл, научете се да се обръщате с непознати хора на Вие. С "а бе" можете да се обръщате към идола си - Бойко Борисов.
    —цитат от коментар 77 на Patsis


    а с кои си пасал свине?

  85. 85 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2406 Весело

    До коментар [#82] от "blagoj":

    "ЗАЩО РУСИЯ ПРАВИ ВАКСИНА ЗА НЕСЪЩЕСТВУВАЩ ВИРУС?
    КОЙ ПРОМИ МОЗЪКА НА ПУТИН?"

    Мозъкът на Путин си е съвсем на място - руската пропаганда върви под пълна пара с някои издихания от грубата реалност:
    - Русия не прави ваксина, а харчи пари за ваксина ... като "велика сила", защото руските учени правят всичко;
    - с отлагането на парада се тушира междунаридното напрежение за пренаписване на историята на световните войни. Също беше проява на пропагандна загриженост за руския народ;
    - руската статистика на заболяемостта доближава "разумната" немска, не буди психоза като американската, нито недоверие като китайската;
    - и руските самолети летят все пак за разлика от "нашите" чартъри с по 35 евро субсидия на седалка.

  86. 86 Профил на Rosicams
    Rosicams
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#83] от "dosetliv":


    "Къде" баща му казва, че са го уморили. При коронавирус има различни проявления и няма консенсус за лечението, има опити за лечение.

  87. 87 Профил на neptun
    neptun
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#53] от "Манчо":Абе Манчо, ти не разбра ли, че “Мангъровците” отричат маските, наричат ги парцали и са много горди, че не носят такива.Аз конкретно, искам да мога да ходя в магазините, защото сега не мога - огромен % са без маски или ги носят под носовете!
    —цитат от коментар 56 на hope


    Не разбрах какъв ви е проблема? Сложете си маска и отивайте където искате! А най добре е да спазвате дистанция и да докосвате по-малко предмети. Всеки сам трябва да се пази на обществени места.

  88. 88 Профил на къдрав и сам се стриже
    къдрав и сам се стриже
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#87] от "neptun":

    ковидистите не осъзнават какъв им е проблема

  89. 89 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#30] от "bobix":А, имаме вече и под 20 годишни - на 1.8 бе съобщено за първия починал от коронавирус у нас "мъж на 19 години без съпътстващи заболявания".
    —цитат от коментар 65 на Patsis


    Ако дадеш на един човек 7 различни антибиотика и други неизвестни медикаменти за 18 дни, какви шансове има за оцеляване?

  90. 90 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако дадеш на един човек 7 различни антибиотика и други неизвестни медикаменти за 18 дни, какви шансове има за оцеляване?
    —цитат от коментар 89 на Лео


    Бихтен ли казали :

    1. В какво състояние е пациентът при началото на терапията;
    2. Кои антибиотици са давани ;
    3. Какъв е таймингът и обемите;
    4. Кои са неизвестните медикаменти.

    Благодаря предварително за усилието да отговорите!

    Мараба, С-ДС доносници!
  91. 91 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 873 Весело

    До коментар [#83] от "dosetliv":

    "Туй ше да е оня младеж къде са го уморили дохторите"

    Бас ловя, че не ти е син!
    Всъщност, вие сте дотолкова зомбирани, че даже и син да ти беше, едва ли щеше да се отклониш от генералната линия.
    Видяхме я ясно- лилав призрак по жълтите павета.
    И свеж аромат в храстите на Орлов мост и шадравана пред къщата на хвърчилкото.
    Дето ще спасява българите от един "илюзорен свят", при който те с отвращение са натрупали 110 млрд депозити в банките.


  92. 92 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1027 Весело

    До коментар [#84] от "WWW":

    На български изречение се започва с главна буква, пише се "пасЪл", а не "пасал". Тези неща се учат в трети-и четвърти клас.
    Отделно Ви липсват и първите седем години, щом се обръщате към непознати на ти.

  93. 93 Профил на simChо
    *****
    Неутрално

    От досегашните коментари човек си вади две заключения: 1. има такива, които ще се пазят от заразяване, има и такива, дето не им пука дали ще се заразят.
    —цитат от коментар 51 на дедо Андро


    И отделна, трета група - към нея за сега съм аз

    1.Не смятам, че няма никаква опасност. Баща ми умря , през 2001 от вирусна пневмония.

    2.И през време на "мерките" и сега съм всеки ден на работа и не съм спирал да ходя и в командировки.
    Виждам, как заводи и цехове работят, транспортът си върви, хората си водят децата да им ги гледат щот са на работа, ходят да си ремонтират колата, ходят за годишен преглед на колата , плащат сметки, боли ги зъб и са на зъболекар, ходят в магазин..
    И не виждам , с моя си акъл, как така ще стане, че в бъдните 10-15 години, никога няма да имам близък досег с Вируса ??

    3.А дето ковидистите, са пощурели за всякакви чудати поличби и лековити Мерки - това го считам за налудно ..

    Ако стоя 8 години, самоизолиран в една стая - и ще устоя на вируса?
    Ако съм денонощно с маска - и ще съм с богатирско здраве?

    Слава на Бога - ковидистите дето по едно време , баш преди Великден се бяха разскачали за затварянето на църквата и се шашкаха за Заразената Лъжица - вече комай куртулисаха файнъли..

    Заразената лъжица хич ги и не брига и се радват на труда си, ковидистите, и си се обичат, като братя!

    Както са кротнали за лъжицата, така ще кротнат и за сядането на пейките и за другите чудати техни Мерки и хомеопатични плацебо лекове ..

  94. 94 Профил на k.bradshaw
    k.bradshaw
    Рейтинг: 8 Неутрално




    [quote#93:"simChо"][/quote]

    Кой ви кара да носите маска денонощно? Достатъчно е само на закрити обществени пространства и спазване на дистанция - въпрос на минимално възпитание е. Какъв е този тепегьозлък да се отричат елементарни, общовалидни за цял свят неща?

  95. 95 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Аз конкретно, искам да мога да ходя в магазините, защото сега не мога - огромен % са без маски или ги носят под носовете!
    —цитат от коментар 56 на hope

    Ами нали маската те пазела, слагаш я и готово.

    И като са толкова опасни магазините защо няма в тях огнища на заразата? В болници има, в старчески домове, в циганските махали, особено по предприятията а в магазин нито едно огнище. Хем там покрай продавачките минават хиляди хора на ден. На мен това ми прави впечатление, в кварталният супер за толкова месеци една нова продавачка не видях или някоя да отсъства, всичките ги познавам от години.

    Просто сте истерясали и напълно загубили чувство за реалността, сляпо следвате лъжливи вождове които ви водят за носа накъдето им е изгодно. Ако нещо е опасно по-горе съм го изредил, но не са парковете каквото безумие също ви пробутваха преди месеци и вие тъпо вярвахте.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  96. 96 Профил на wiligri СУПЕР
    wiligri
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#56] от "hope":
    Същата работа е и при мен - и аз избягвам магазини, транспорт, таксита, заведения и т.н. Предполагам, че много хора са като нас, така че няма как да не се отрази на икономиката, поне на семейната. :) Таксиджиите са без маски и не ги изискват от другите пътници, затова откакто е започната кризата не ползвам такси - повечко вървя пеш - за мен полезно, за бакшишите не. По магазините никой не следи кой е с маски и кой не, затова ги избягвам, поръчвам онлайн или влизам набързо в хранителния с готов списък - оказа се, че харча по-малко, т.е. ползата пак е за мен, а не за противниците на противоепидемичните мерки. По кафенета и кръчми също спрях да ходя, готвя предимно вкъщи, тъкмо по-здравословно и естествено, по-евтино.
    Та така спазвам препоръките на противниците на "намордниците" да си стоя вкъщи и да се пазя. Не ми пречи, напротив, прекарвам повече време с любимите си забавления у дома и харча по-малко и по-здравословно. Кой печели? :)

  97. 97 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    Тази Мира Кожухарова трябва да бъде съдена за умишлено подбуждане на рисково за живота поведение. Не е вярно, че “на практика децата не развиват симптоми и не боледуват”!

    Вече много деца починаха! Как не ги е срам, и това е майка!

  98. 98 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#95] от "Fred":


    Добре де, как може за 5 месеца, да не разбереш, че с маската пазиш човека срещу теб?

    А това, че ти не си видял болни продавачки-нищо не значи, има много такива. Аз поне познавам една в Мол Сердика в София!

  99. 99 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#56] от "hope":Същата работа е и при мен - и аз избягвам магазини, транспорт, таксита, заведения и т.н. Предполагам, че много хора са като нас, така че няма как да не се отрази на икономиката, поне на семейната. :) Таксиджиите са без маски и не ги изискват от другите пътници, затова откакто е започната кризата не ползвам такси - повечко вървя пеш - за мен полезно, за бакшишите не. По магазините никой не следи кой е с маски и кой не, затова ги избягвам, поръчвам онлайн или влизам набързо в хранителния с готов списък - оказа се, че харча по-малко, т.е. ползата пак е за мен, а не за противниците на противоепидемичните мерки. По кафенета и кръчми също спрях да ходя, готвя предимно вкъщи, тъкмо по-здравословно и естествено, по-евтино.Та така спазвам препоръките на противниците на "намордниците" да си стоя вкъщи и да се пазя. Не ми пречи, напротив, прекарвам повече време с любимите си забавления у дома и харча по-малко и по-здравословно. Кой печели? :)
    —цитат от коментар 96 на wiligri


    ——

    И ние спестяваме пари, даже купихме един недвижим имот. Ами от частните уроци на децата спестихме по няколкостотин лева на месец. Пропуснахме морето, дрехи, обувки... има минуси, има и плюсове!
    Китайците носят маски, всички и навсякъде в България. Става от масата в ресторанта и слага маската, и я слагат правилно!
    Та ходим на китайски ресторант, там където има маси на открито и няма хора. За мен е единствено проблем ходенето до тоалетна на такива места.
    Повече няма да стъпя във Фантастико /аз в Кауфланд и Лидъл не стъпвам/, Хоуммакс, баухаус, ИКЕА,молове, Декатлон. Там хората вътре са без маски!


  100. 100 Профил на feniks_na_gril
    feniks_na_gril
    Рейтинг: 16 Неутрално

    В началото на епидемията имаше ред, правилно поведение и по показатели за разпространението на болестта бяхме на едно от първите места в света.
    —цитат от коментар 2 на bobhunter

    Глупости на квадрати. Бройката заразени беше ниска заради малкия брой тестове и забраната безсипмтомни хора да бъдат изследвани, дори ако са били в контакт с доказано заразени.
    И какво правилно поведение точно? Че яденето с една лъжичка в църквите беше позволено, обаче сложиха пет хиляди лева глоба за разходка в парка, ли? Това ли беше правилното?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #