Стопанската камара направи унищожителна оценка за мерките на правителството

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Царят гол гербери. Вождът тоже.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Любопитно

    Мрън, мрън, мрън ..
    72% казват, че състоянието на фирмата му се е влошило...
    - 68% не одобряват антикризисните мерки
    А 49% като цяло не са потърсили помощ

    [email protected]
  3. 3 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2807 Разстроено

    Те най удачната мерка вече я взеха 50 лв на пенсионер.
    Опекоха си работата и Кошницата си оплетоха.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  4. 4 Профил на ируканджи
    ируканджи
    Рейтинг: 736 Весело

    Сега очаквам отговор в стил, по-добро правителство от това няма в цялата галактика, бизнеса ни е калпав, че не може да се възползва от прекрасните мерки предлагани от правителството!

  5. 5 Профил на debruckere СУПЕР
    debruckere
    Рейтинг: 720 Неутрално

    2 млрд.заминаха целенасочено в конкретни джобове и за съвсем официално пазаруване на гласове. А харченето едва сега е започнало....

  6. 6 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    Но затова пък КРИБ са много хепи...... Киро и Прасчо....

  7. 7 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    "Предприемачът е най-свободният човек, т.е. отказът от предприемачество започва да те вкарва в хипотезата на несвободата, на комформиста, на подчиняемия човек."

    Прочетете го внимателно и си го набийте в празните червени кратуни!

  8. 8 Профил на Dexx СУПЕР
    Dexx
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Резултатите показват нещо, което се знае отдавна: хората без връзки в ГЕРБ, изобщо не очакват, че може да получат нещо от държавата или от оперативните програми. През последните 10 години европарите/държавните пари никога не са отивали в "случайни" фирми.

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  9. 9 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 8 Весело

    Щом се карат помежду си...е на хубаво !

  10. 10 Профил на Dexx СУПЕР
    Dexx
    Рейтинг: 752 Весело

    А па тая мярка да идеш да искаш кредит от банката на Мавродиев, направо кърти мифки... :)

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  11. 11 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Е, нали си траеха, като имаше протести срещу некадърните и корумпирани комунисти от ГЕРБ!Сега се сетили да дават оценки.Беше им удобно, както и на всичката сволоч, която по време на протестите си стоеше по къщите.Днес, когато много от тях отиват до бюрата по труда, защото са безработни, други - които са болни от ковид и разбраха, че правителството ги убива, се сетиха, че Борисов и ГЕРБ са престъпници!
    Идва време, когато те ще ги гонят с лопати и секири от Партийния дом, а не ние - с плакати и скандирания - от Парламента!

  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#9] от "Николай Бучков":

    Въобще не се карат! И работодатели и синдикати заедно и с общи усилия крепят стабилността. Като са недоволни да си чул за стачка, ама истинска стачка?! Ами, няма и да чуеш...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  13. 13 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Няма изненади. Финансирането на т. нар. "антикризисни мерки" в България се извършва по типично мутренски начин: "Заплашваш – ако не можеш да уплашиш – подкупваш".
    Но мисля, че това няма да ги спаси.
    ОСТАВКА!

  14. 14 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Само който не се е занимавал с бизнес в БГ не може да разбере колко сериозно е това заключение на стопанската камара./изключвам бизнесите на нашите хора/
    Ами така ,ще е така го иска народа показва го на избори.

  15. 15 Профил на Шакир  Зулов
    Шакир Зулов
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Царят гол гербери. Вождът тоже.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Крайно време е Корни и Ицето да яхнат властта!
    👩‍⚖️🐷👩‍⚖️🐷👩‍⚖️🐷👩‍⚖️

    Много съм прост
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    До коментар [#15] от "Шакир Зулов":

    Заедно или поотделно?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Така и не разбирам защо трябва да раздаваме пари на бизнесмените!? Когато фирмите печелят печалбите са за тях, когато губят загубата е за всички!? Що за логика е това!?

    Вдигаме врява до бога, ако някъде нещо било купено със 100 лв. повече отколкото може да се намери в Али Баба, а когато държавата раздава стотици милиони от нашите пари на частни лица, ей така да си имали, да си помогнели за кредитите или да си пазарували за празниците това е в реда на нещата!?

  18. 18 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    в тая камара как разнасят по цял ден едни папки наляво, надясно не е истина.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  19. 19 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    Домуса , Шиши, ГГ, Ковачки не са съгласни с тази оценка. За тях Сичко е шеС.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  20. 20 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 748 Неутрално

    До коментар [#11] от "Капабланка":

    Напълно вярно!!!

  21. 21 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Стопанската камара да не би да пада от луната ,защо не събира членовете си и да ги консултират как трябва да се кандидатства за помощи , аз никога не съм чул освен критики , Стопанската камара да се е занимавала с организация и подпомагане на работодателите ,дори да не са членове на камарата , аз съм също работодател , все още не сме фалирали въпреки 1/3 спадане на оборота и запазване на близо 10 работни места с пълни заплати и осигуровки , но не виждам някой да консултира работодатели като нас в случай на криза като сегашната ,иначе за критики желаещи много , но какво предлагат те , не е ясно ,както винаги .

  22. 22 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Стопанската камера да направи така ,че следващите управляващи да не са ГЕРБ, а премиер да не е Борисов. Иначе няма да има управия.

  23. 23 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#21] от "edin drugii":

    те си консултират техни си хора, за простосмъртни едва ли

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  24. 24 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    До коментар [#19] от "Николай Колев":

    А-а-а, пренебрегнал съм и други доволни:
    https://fakti.bg/bulgaria/533408-pravitelstvoto-podpomaga-painer-zaradi-covid-19-s-blizo-300-000-leva
    Само да обясня. Лирекс/Индекс са тия, дето поддържат Търговския регистър, демек, некадърни Наши Ора, хранещи се с държавни поръчки.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  25. 25 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 225 Весело

    с две думи -нямаш вуйчо владика няма да станеш поп....из наше село си върви от време оно..и матряла е съгласен ....тука е така щото е така...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  26. 26 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#9] от "Николай Бучков":Въобще не се карат! И работодатели и синдикати заедно и с общи усилия крепят стабилността. Като са недоволни да си чул за стачка, ама истинска стачка?! Ами, няма и да чуеш...!
    —цитат от коментар 12 на Petleshev


    Ква стачка бе момче!?
    Срещу кой?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  27. 27 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#17] от "svoboden":


    Така и не разбирам защо трябва да раздаваме пари на бизнесмените!? Когато фирмите печелят печалбите са за тях, когато губят загубата е за всички!? ...
    —цитат от коментар 17 на svoboden

    Не е съвсем тъй...когато фирмите печелят държавата, т.е. всички, прибира част от печалбата, осигуровки, ДОД, ДДС и доста други балгинки...
    Когато фирмите губят, държавата прибира по-малко, а в доста случаи трябва и да плаща обезщетения на безработни.
    Сега схвана ли го?

  28. 28 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#26] от "Храбър":

    Срещу кого...

  29. 29 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 792 Неутрално

    "- 72% казват, че състоянието на фирмата му се е влошило (след като 91% бяха казали миналата година, че се влошава бизнес климатът"

    и все пак очакват печалба, след като искат:

    "- 2. Нулева ставка на данък печалба за следващите две години (53%)"

  30. 30 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Анкетата показва, че бизнесът има конркетни идеи кои са на-належащите, бързи и категорични мерки:
    1. Поемане на част от възнагражденията на работниците и служителите (59% от анкетираните)
    2. Нулева ставка на данък печалба за следващите две години (53%)
    3. Безвъзмездна финансова помощ под формата на ликвидна подкрепа 53%)
    4. Отпадане или отлагане на общински наеми, данъци и такси (37%)
    5. Нисколихвени кредити с държавна гаранция (34%)
    —цитат от коментар 0 на БСК


    №1 е социализъм
    №№2-5 са неща, които и гражданите могат да поискат: нулев ДОО, финансова помощ и т.н.

  31. 31 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3007 Неутрално

    Българската стопанска камара е навдигнала глава? Невероятно след толкова години послушание

  32. 32 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 219 Неутрално

    БСК представлява само част от българския бизнес
    Примерът с 1996год е шокиращ. Тогава държавата фалира.М-рът на икономиката призовавеше фирмите да не плащат заемите си на банките, които фалираха.Р.Радев от 1988г. е агент на държавна сигурност
    https://www.comdos.bg/Начало/Проверени_лица/p/search/?ApprovedPersonFirstName=Радосвет&ApprovedPersonMidName=&ApprovedPersonLastName=Радев&ApprovedPersonBirthDate=&ApprovedPersonBirthLocation=&ExaminationPersonPosition=&search=Търсене

  33. 33 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 219 Неутрално

    БСК представлява само част от българския бизнес
    Примерът с 1996год е шокиращ. Тогава държавата фалира.М-рът на икономиката призовавеше фирмите да не плащат заемите си на банките, които фалираха.Р.Радев от 1988г. е агент на държавна сигурност
    https://www.comdos.bg/Начало/Проверени_лица/p/search/?ApprovedPersonFirstName=Радосвет&ApprovedPersonMidName=&ApprovedPersonLastName=Радев&ApprovedPersonBirthDate=&ApprovedPersonBirthLocation=&ExaminationPersonPosition=&search=Търсене

  34. 34 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#30] от "zo":

    Данък печалба е различен от ДОО или подоходен данък...

  35. 35 Профил на dw
    dw
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Така е. Винаги, когато управляват леви популисти като ГЕРБ, бизнесът страда. Лошото е, че освен ромско-бюрократичното електорално ядро на ГЕРБ, все още има хора, които се подвеждат по синия цвят и си мислят, че гласуват за дясна партия. Но стават все по-малко.

  36. 36 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#34] от "lz73":

    Нека е различен, въпросът е, че всеки може да иска данъчни облекчения.

  37. 37 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 363 Неутрално

    Не знам дали тук му е мястото. Но повечето фирми се чувстваме и сме ощетени. От къде накъде условието за финансиране например при 60/40 ще е намаляване на оборота и да не си работил по време на пълния локдаун 03-04.2020. А тези които работихме и после се усети кризата какво да правим? И условието за намаляване на оборота ПЪЛЕН ЪПСУРД.
    Значи в крайна сметка, от това се възползват /да не казвам най-вече/ фирми които имат възможност да си крият оборота / и почти сигурно осигуряват работниците си на минимума и крият оборот/ т.е. са в сивата икономика. Защо тези които си осигуряваме работниците както трябва, и сме платили стотици хиляди /наякой и милиони/ левове в бюджета за годините на развиване на дейността ни да не може да се възползваме от "помощта"на правителството? Защо трябва да се чустваме ощетени и пренебрегнати? Защо като сме изградили здрав /засега/ бизнес да не можем да разчитаме на помощта на държавата? Да не би да сме застраховани от това да ни удари в бъдеще време кризата, защото тя ще удари и дълго ще продължи?
    Изводът е НЕСПРАВЕДЛИВОСТ - значи ние сме внасяли и плащали на държавата, за да може тя да спасява не този които може да работи и си плащал, а този които показва, че му е намалял оборота. А бе "икономисти"на правителството, вие за термина ПЕЧАЛБА чували ли сте оппа чували сте детайлно я описвате, като трябва да начислявате данък върху нея.
    Лично моето скромно мнение, е че помощта трябва да е на база на това кой колко е внесъл в бюджета на тази държава.
    И най-големия ПИНИЗ е че ще вземат и 15% данък /Печалба и дивидент/ върху помощите които дават, а онези с намалелите обороти, може и да се докарат на загуба и най-вероятно така ще направят.

  38. 38 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 171 Весело

    "Стопанската камара направи унищожителна оценка за мерките на правителството"

    На кого му пука за 'оценките' на тез симпатяги?

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  39. 39 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Къде бяхте тези проценти лятото? Сега няма нужда от оплакване, ще подкрепяме това правителство докато всички тези проценти не фалират, та да се сетят като им се подава ръка да я хванат.

  40. 40 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Камара на назначените от БКП "бизнесмени"!

  41. 41 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    Е сега вече Боце окончателно ще сдаде багажа!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  42. 42 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Бизнеса в БГ ,ще става все по сив и извратен.Представете си ,че сте имали бизнес и сте успели да го развивате петнайсетина години.Плащали сте си данъци осигуровки такси и сте спазвали правилата.И сега ,пандемия ,принудително затваряне ,следват намалени обороти или 0.И държавата измисля някакви помощи крайно несправедливи .
    Хайде да помислим собственик на такъв бизнес ако оцелее дали ще е толкова на светло или ще се шмугне на сянка при първа възможност?

  43. 43 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#37] от "dj_tiesto":

    Аз, като мижав предприемач, имам едно и само едно искане към правителството. Моля, ама много ви моля, не се занимавайте с мене. Оставете ме да си правя бизнеса, получавайте си данъците и бъдете така добри да не променяте законите и правилата през ден.

  44. 44 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 522 Гневно

    Радосветчо не е ли от червената буржоазия? Май го имаше и в списъците на тайната милиция? Преди няколко дена беше в една ТВ и според запознати коженото му яке било за мин.1000 лв. Като няма пари да продаде колите,часовниците,вилите и т.н. и ще има пари.Просто стават нагли!

  45. 45 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 163 Гневно

    Или си с ГЕРБ, или си срещу ГЕРБ. Това е положението - военно.

  46. 46 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Здрава критика, но надали ще е здравословна за некадърния режим

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  48. 48 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    "През 1996 г. имаше криза на недоверие вътре в България при един относително работещ бизнес. Тогава имаше хиперинфлация, но имаше и супер мотивирани хора, които искаха да си направят държавата модерна. Тогава имаше предприемачи", коментира Радосвет Радев.

    Агент Карак
    https://desebg.com/medii/4344-2020-04-07-15-36-08
    явно има из-по-на-предвид банковите предприемачи Веска Меджидиева и още 20 парчета (без Емил Кюлев - беше отстрелян през 2006 г.):
    https://www.banker.bg/obshtestvo-i-politika/read/1997-a-shestnadeset-bankovi-falita-na-gurba-na-bulgarite
    "едрия бизнес" "консолидиран в "Съюза за стопанска инициатива" (оглавен от Трактора) и "Бизнес клуб Възраждане" (без Илия Павлов останалите са действащи "предприемачи").
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Български_бизнес_клуб _„Възраждане“.
    Или направо да си каже за "модерното" (за)страхуване - ВИС, СИК, Аполо Болкан, "червените барети" братя Галеви, Иво Каравански (за чието опазване бяха жертвани и барети и антитерористи (СОБТ -спецотряд за борба с тероризма)
    https://btvnovinite.bg/bulgaria/obshtestvo/izpovedta-na-baretata-sled-20-godini-malchanie.html
    https://web.archive.org/web/20130327201856/http://sm.a-bg.net/2012/12/29/balgarskata-organizirana-prestapnost-4.htm

  49. 49 Профил на Peter_Griffin
    Peter_Griffin
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    не се и съмнявам, че комунистическите робовладелци ще имат "унищожителна" критика





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #