За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
gmalinov
Рейтинг: 681 Разстроено"Не вярвам, че има някой, който да смята, че сега е моментът и времето, в което трябва да предизвикваме трусове", каза Аврамова."
GMБе да 'фани човек, па да ви задруска едно хубаво всичките ГЕРБери недоклатени... То бива да сте некадърни и некомпетентни, ама вие счупихте тъпомера просто...
acarid
Рейтинг: 180 Неутрално"Не вярвам, че има някой, който да смята, че сега е моментът и времето, в което трябва да предизвикваме трусове"
Аз вярвам че продажното ви и корумпирано правителство е договорило много лични облаги с мафиоти превозваì и Ердоган, за да плащат техните камиони жълти стотинки мачкайки данъкоплатците и сгрешилите да купят винетки за колите си.
" Провалът в приходната част на тол системата има съвсем друго обяснение. Не толкова кризата около пандемията е виновна, колкото криворазбраната премиерска щедрост да редуцира приходност в угода на всеки, който поиска. Тол системата падна жертва и на този популизъм", заяви още Манол Генов.
acarid
Рейтинг: 180 НеутралноТрусовете Аврамова ги предизвикахте вие, като намалихте цени и обхват с по 50% и така заложихте продадохте интереса на хората.
ЗАЩО ТУРСКИ ТИРОВЕ ПЛАщАТ ПО 5 ЕВРА ДА ПРЕМИНАТ ПРЕЗ БЪЛГАРИЯ ДО РУСЕ И ПО 40ЕВРА ЗА ДА ПРЕМИНАТ ПРЕЗ СЪРБИЯ
Лелка
Рейтинг: 431 НеутралноПеевски и чекмеджето, а Лилана в ареста. Без комисия го знаем.
bat_plamen
Рейтинг: 3696 ЛюбопитноНищо няма да излезе от този одит , защото по неписано правило винаги проверките у нас завършват така/без някакъв смислен резултата/!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноВсеки да си направи сметката как го крадат с винетките толкова години!!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Маршалов
Рейтинг: 232 НеутралноИ тола ни работи по български, затва не става. Беше направен, за да вземат едни фирми едно пари за изграждането и после да изнудват държавата да си купи нещо, което е вече платено с държавни пари. Два пъти да платим една и съща стока, като вторият път дори ще е амортизирана.
мурзилкаboevbisser
Рейтинг: 2155 ЛюбопитноЕдно от местата, което плаче за проверка. Какъв ще резултатът и дали ще има е съвсем друга работа. До изборите - забравете.
*****
НеутралноЧе от гербавите и чеп за зеле не става, това и за троловете им е ясно. Че са много крадлива и всички го знаем. Но тези са и безпардонни,нестига че дадоха над 100 млн на австрийците за тола, ами сега искат да им дадат още над 100 млн за "ноу хау".
ОСТАВКА мърши
zhivko6461
Рейтинг: 853 НеутралноГосподин Кмете, не се изразявате точно. Не ни крадат. Кражба е когато присвояването е без знанието и в отсъствието на потърпевшите, а когато по стечение на някои обстоятелства те все се окажат информирани и присъстват на деянието се лишават от собствеността след като извършителите прилагат груба сила, сръчни ръце и бързи крака. Форма на кражба е и когато извършителите благодарение на притежавани интелектуални способности чрез подходящи похвати прехвърлят собствеността.
Управляващият материал не ни краде. Взема си нашата собственост открито, почти винаги ни информира предварително. Дори и вземането да бъде обявено за незаконно взетото не подлеж и на връщане.
acarid
Рейтинг: 180 Неутралноhttps://www.facebook.com/AvramovaVratsa
acarid
Рейтинг: 180 НеутралноПетя Аврамова:
"Не е сега моментът да се увеличава обхватът на тол системата. В условията на коронакриза, когато запазването на всяко работно място е от значение, нашата цел не е да фалираме бизнеси. Това казах днес в парламента по време на разисквания относно реформата в политиката за пътните такси"
https://www.facebook.com/AvramovaVratsa
M M
Рейтинг: 8 НеутралноПредполагам едното е магистрала, другото няма и един километър магистрала.
Трябва да се види и дължината на пътищата.
Но и взети впредвид, разликата е голяма. Хубаво е да се сравни с Румъния (а и други страни), с която играждаме системите почти паралелно. Сърбия в пътостроенето върви по западни стандарти предполагам поне от 40-50 години.
M M
Рейтинг: 8 НеутралноНе успях да осмисля и защо акцентиране на "турските"?
Акцента би имал смисъл ако таксата им е различна от тази други тирове. Тук има предполагам и възможност за дефиринциране: български, от евро общността, не от евро общността. Има възможноста за диференциация на база двустранни договори между две страни. За сегашното ниво на автоматизация в българското управление обаче силно се съмнявам.
acarid
Рейтинг: 180 НеутралноПопулизма на комунистическото правителство на Борисов въведе 4-но по ниски цени от първиначално предвидените и минимални изчислени от Светованата банка, на която също и се заплатиха десетки милиони за да ни ги сметне какви да бъдат тарифи и обхват.
Кратко напрягане е нужно за да се прецени че от 10-тина милиона месечни приходи, около70% са от транзитния трафик. Този трафик, в т.ч. и българският, навсякъде в Европа плаща 5-10 пъти по-високи тарифи. Справка - унгарската ТОЛ система, която е на 99% същата като българската. И тя УНИКАЛНА. И в Унгария има Вируси, да знаете!
Та популизма струва на българския данъкоплатец много стотин милиона лева само за тази година, ние чрез данъците си и децата ни чрез техните данъци ще изплащат борчовете които сега Борисов изтегли, вместо да вземе от транзитно преминаващите и нашите тарикати камионджии. Подпомагайки така турската икономика и европейският потребител който в крайна сметка изплаща тол-таксите и на нашите и на турските камиони.
ikod
Рейтинг: 213 НеутралноИ още нещо проверете - има ли алтернативен безплатен добре поддържан път за хората, които не могат да си позволят да плащат такси. Едно е да платиш защото нямаш избор, а съвсем друго е да платиш за да караш по-нова магистрала