Поредна инициатива търси подкрепа за преместване на Паметника на съветската армия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (300)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 738 Неутрално

    И това е неизбежно.

  2. 2 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Моето предложение е МОЧА да бъде преместен в Москва или Сибир!

  3. 3 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    А дано ! Ама, като знам мнозинството в парламента какво беше и все още е........

  4. 4 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 233 Неутрално

    за! за! за! кога?

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3985 Неутрално

    Много сериозна инициативна група, д-р Канов изпъква сред нея. Дано приключи успешно, макар да се очакват истерични дрОгари и дрОгарки на пределна възраст в защита на това нещо.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  6. 6 Профил на perro
    perro
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    За!

    perro -si yankees - no
  7. 7 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 811 Неутрално

    Подкрепям, дойде и това време.

  8. 8 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Весело

    До коментар [#2] от "Tzar Vova Josei-ki":

    " Моето предложение е МОЧА да бъде преместен в Москва или Сибир!"

    Където искат сънародниците ни, само не в България ! В Русия, Северна Корея, Китай, където и да е, само да не трови татковината ни със своето присъствие тука !!!

  9. 9 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Весело

    Да чуем "експертизата" на Кмета.

    Имам време да питам всеки идиот.
  10. 10 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Защо да се местят?!!! Тези паметници трябва да бъдат показно унищожени! За да покажем веднъж и за винаги, че сме се отървали от руското робството!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  11. 11 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Малко преиграват със термините, но действително трябва да се премести !!!!

  12. 12 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 204 Неутрално

    ДБ си подритват трудовите книжки, сега ще "изчегъртват" паметника на СА. Защо сега?
    Поредната показна акция.

    ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !
  13. 13 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    До коментар [#9] от "4ort":

    След 13 години на власт у нас на " евроатлантици" до Кмета ли опряхме ? Тука някои предлагат направо да се унищожи паметника ! Стига да го няма в Родината ни , мене ми е все едно как !

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 819 Неутрално

    подкрепям, може и по евтино да стане. Да го дадат на една ромска група да го разфасова за скрап

  16. 16 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 233 Неутрално

    имало Господ! дай Боже да доживея този цирей да бъде спукан

  17. 17 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1132 Неутрално


    Ако от мен зависи, никакво преместване, а тротил в основата и да хвъркне при СССР !
    АМИН !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  18. 18 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    "Мястото му е в Музея на социалистическото изкуство..."

    Там или да го махат

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Неутрално

    НАПЪЛНО ПОДКРЕПЯМ!!!
    Жалко, че е само предизборно...!

  21. 21 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 461 Любопитно

    Имаме държава, политици, бизнес, чиновници и просперитет с които можем да се гордеем и се докарахме единственият ни проблем да са една камара камъни???

  22. 22 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#9] от "4ort": След 13 години на власт у нас на " евроатлантици" до Кмета ли опряхме ? Тука някои предлагат направо да се унищожи паметника ! Стига да го няма в Родината ни , мене ми е все едно как !
    —цитат от коментар 13 на samoedin


    Той е специалиС по всичко! Да даде най-бързото предложение, за изчезването на паметника.

    Имам време да питам всеки идиот.
  23. 23 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Да го преместят в покрайнините на село Правец!

  24. 24 Профил на Корабов
    Корабов
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Смях! Слави, Корнела,Ристю,Мая-имената на тия русофили казват ли ви нещо? Те ще пеместят града, но не и съветските си символи!

  25. 25 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Поздравления за организаторите и надявам се да доведат нещата до край. Този позор трябва да бъде премахнат от центъра на София.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  26. 26 Профил на Fräulein Ursula
    Fräulein Ursula
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Какъв прекрасен МОЛ може да стане на мястото на този паметник. За съжаление тази инициатива не е актуална в момента. Много по-належащо е да се демонтират трите стари трибуни на стадион "Георги Аспарухов", да се построят нови, а след това и четирите да имат козирки!

    Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
  27. 27 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Демонтажът и преместването на монумента ще струва не повече от 200 хиляди лева, смята Мартин Заимов.
    ====================================================
    Да ги даде той, нали е за прогреса!

    Свободата, Санчо...
  28. 28 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Весело

    В съответствие с името му най-елегантният вариант е да го преместят в някоя ромска махала и около него да изградят обществени тоалетни. А ромите ще решат икономическия проблем дали да го разпарчетосат и продадат на вторични суровини или да го препикават напоително и продължително.

    73! Go Go
  29. 29 Профил на Райчо Иванов
    Райчо Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Подкрепям

  30. 30 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 233 Неутрално

    По един чук на инициаторите и превоз до Белене да чукат камъни. Толкоз ли си нямат нормална работа да работят, че имат време да се занимават с такива глупости?
    —цитат от коментар 14 на Маршалов


    москвич, аз съм над 60 и вместо във фитнеса, с удоволствие бих си направил workout-a с чук и длето върху този ... "паметник"

  31. 31 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да го преместят в покрайнините на село Правец!
    —цитат от коментар 23 на bpcorp

    По -добре пред американското посолство за да знаят американците какво се случва с онези които са тръгвали срещу Русия.

    Свободата, Санчо...
  32. 32 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Инициативата да не забравя и паркинга, няма смисъл да се обсъжда как е станал частен - трябва отчуждаване за зелена площ (Зп) по данъчна оценка.

  33. 33 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Горан Благоев, Иво Инджев, Иван Сотиров, Кубер Сапарев, Любомир Канов, Марта Георгиева, Мартин Заимов и Румен Динев.
    =====================================================
    Все завършили в СССР или синове на съветски разузнавачи. искат да се измият от миналото си.

    Свободата, Санчо...
  34. 34 Профил на Brasil
    Brasil
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Събаряй! Взривявай! Заличавай! Долу МОЧА!

  35. 35 Профил на KLINGON
    KLINGON
    Рейтинг: 233 Весело

    То тоя паметник да и е проблема на София :) Из кварталите псета на тумби, панелките несанирани, в новите квартали планировка като в Кайро и липса на паркоместа(подземни/надземни гаражи), тротоарите разнебитени из целия град(хората с детски колички са принудени да бутат по асфалта), парковете в ужасно състояние и т.н. и т.н. а тия фигуранти паметника им пречел :) И във Виена има паметник на съветската армия в центъра ама тамошните урбанисти явно са заети с по-важни неща.

    "...Срамно е ние да сравняваме силата си с такива гламавци, каквито са турците…"... из дописка на Васил Левски до в. Свобода, публикувана на 13.02.1871 г.
  36. 36 Профил на KLINGON
    KLINGON
    Рейтинг: 233 Весело

    То тоя паметник да и е проблема на София :) Из кварталите псета на тумби, панелките несанирани, в новите квартали планировка като в Кайро и липса на паркоместа(подземни/надземни гаражи), тротоарите разнебитени из целия град(хората с детски колички са принудени да бутат по асфалта), парковете в ужасно състояние и т.н. и т.н. а тия фигуранти паметника им пречел :) И във Виена има паметник на съветската армия в центъра ама тамошните урбанисти явно са заети с по-важни неща.

    "...Срамно е ние да сравняваме силата си с такива гламавци, каквито са турците…"... из дописка на Васил Левски до в. Свобода, публикувана на 13.02.1871 г.
  37. 37 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Демонтажът и преместването на монумента ще струва не повече от 200 хиляди лева, смята Мартин Заимов.====================================================Да ги даде той, нали е за прогреса!
    —цитат от коментар 27 на Bornagain


    аз ги давам, в зелено, само да се махне

  38. 38 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Неутрално

    По един чук на инициаторите и превоз до Белене да чукат камъни. Толкоз ли си нямат нормална работа да работят, че имат време да се занимават с такива глупости?
    —цитат от коментар 14 на Маршалов


    Превозът те ли да си го платят или ще им го организирате от Партията?

    Имам време да питам всеки идиот.
  39. 39 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2878 Неутрално

    По -добре пред американското посолство за да знаят американците какво се случва с онези които са тръгвали срещу Русия.
    —цитат от коментар 31 на Bornagain


    Ха-хааааа

    Таваришче КВА РУСИЯ те гони тебе бре !
    Това е паметник на СЪВЕТСКАТА армия !
    СЪВЕТСКАТА !
    Ква русия кви пет руПли
    Да върви паметника на СЪВЕТСКАТА армия
    при СЪВЕТСКАТА си АРМИЯ
    и при СЪВЕТСКАТА си ДЪРЖАВА
    Там му е мястото !

    Второ
    Американците ПРЕКРАСНО СА ВИДЕЛИ ВЕЧЕ
    какво се случва с ТРЪГНАЛИТЕ срещу тях РУСНАЦИ ВАГНЕРОВЦИ
    600 на брой тръгнали
    0 на брой пристигнали

    ДЕИР - ЕС - ЗОР Сирия

  40. 40 Профил на pantyshot
    pantyshot
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Да го местят в двора на посолството. Ако има инициатива да им го пратят в мАсква, съм готов да даря половин биткойн.

  41. 41 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Да се маха обаче и паметникът на чуждия владетел, който гледа право в парламента, такова нещо и в (пост)колониалните държави не съществува!

    Също така да се върне името на най-големия ни храм — Св. Св. Кирил и Методий!

  42. 42 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Инициатива за отклоняване на вниманието и ново разделение в обществото.
    Идеално за ГЕРБ.

  43. 43 Профил на Luben Pandev
    Luben Pandev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Твърдо ДА!!! Докато се кланяме на чужди идоли и окупатори, няма да станем народ!

  44. 44 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много стойностни хора са подели тази инициатива. Теренът е общински, това е добре защото решението може да се вземе от Столична община. Това, че самият паметник е държавен означава, че трябва да бъде преместен. Музеят на социализма е добро място за това и да се приключва с този въпрос защото се влачи 30 години. Русия доказа, че не е приятелска страна и не може неин войник да размахва шмайзера си насред София.

  45. 45 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2878 Неутрално

    Инициатива за отклоняване на вниманието и ново разделение в обществото.Идеално за ГЕРБ.
    —цитат от коментар 42 на Локомотив


    Чекай ся
    ЗАЩО за разделение на обществото
    ЕВРО АТЛАНТИЦИТЕ от ГЕРБ
    ЗА ЗАПАЗВАНЕ ПАМЕТНИКА на СЪВЕТСКАТА АРМИЯ ли сте !!!!!!!!!!!
    та ще ни надувате главите с РАЗДЕЛЕНИЕ на обществото

    Таваришче
    Без да искаш предаваш конспирацията

  46. 46 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#30] от "lpi31580057":

    С огромна радост и удоволствие бих участвал като доброволец в демонтажа!!!

  47. 47 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 896 Неутрално

    Много си е добре паметника там - да държи под око резиденцията на турския посланик. ДБ д.г.д, след като "пребориха" мавзолея, там остана грозно бетонно петно, което понякога се ползваше за гнусотията "маси на открито", дето изобщо няма място в парковете. Айде направете нещо (поне нещо), преди да предлагате още разрушения. Примерно - задействайте инициативата за продължаване на Национален парки "Витоша" до околовръстното, вместо да ревете за местене на трасето на метрото.

  48. 48 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Гневно

    До коментар [#42] от "Локомотив":

    В българското общество по този казус няма разделение - има малка секта, собственост на пасоля, която пищи всеки път, когато Отечеството надигне глава и иска да защити своите чет и достойнство!!!

  49. 49 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2878 Весело

    Да го местят в двора на посолството. Ако има инициатива да им го пратят в мАсква, съм готов да даря половин биткойн.
    —цитат от коментар 40 на pantyshot


    Само част от него - тази с камъните

    ВРЪХЧЕТО със ШМАЙЗЕРА да го дадат на БРАТЯТА УКРАИНЦИ
    в УКРАИНСКОТО ПОСОЛСТВО - като част от БИВШИЯ ВЕЧЕ СССР

    Те да го правят каквото намерят за добре !!!!!!

    Ха-хаааааааа

    А пък скулптурките в основата - да го пратят
    в ПОСОЛСТВАТА на БАЛТИЙСКИТЕ СТРАНИ и ГРУЗИЯ

    Те също да го правят каквото искат !!!!!!

    Хиииииии

  50. 50 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 233 Неутрално

    "Той предложи да се организира референдум на коя дата да е националният празник и дали патриаршеската катедрала да носи името на Александър Невски."

    моето предложение е Св. Иван Рилски

  51. 51 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 120 Неутрално

    МОЧА в музей, 24 май национален празник, Храм паметник „Св.св. Кирил и Методий”.

  52. 52 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Гневно

    До коментар [#44] от "pepisky":

    Впрочем за съжаление и национална обида въпросното оръжие на окупатора се развява по-високо от Националното знаме над Парламента!!!

  53. 53 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 176 Неутрално

    И като го махнат какво ще сложат там? Ще осерат мястото като това на мавзолея. Историческата памет трябва да се пази независимо от това дали ни харесва или не. Всичкото Мара втасала,...

  54. 54 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2878 Любопитно

    МОЧА в музей, 24 май национален празник, Храм паметник „Св.св. Кирил и Методий”.
    —цитат от коментар 51 на Fiji


    ЗАЩО в музей

    ПАМЕТНИЦИТЕ на ХИТЛЕР и АРМИЯТА МУ в Германия да не би да се намират в музеите !!!!

  55. 55 Профил на Brasil
    Brasil
    Рейтинг: 233 Неутрално

    МОЧА в музей, 24 май национален празник, Храм паметник „Св.св. Кирил и Методий”.
    —цитат от коментар 51 на Fiji


    Прекрасни предложения, подкрепям с 2 ръце.

  56. 56 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Всъщност, след като прочетох коментарите до тук и си плюх в пазвата, разбрах, че съм твърдо против да се маха паметника. Докато избираме да ни управляват такива като досегашните, трябва да стои.
    Когато управниците ни успеят да ни направят горди и богати - чак тогава трябва да се махне този и други шедьоври на подлизурковщината ни.

  57. 57 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Дано най-накрая да се отървем от тази нелепа скулптура с този високо вдигнат автомат. У нас, червената армия не е водила никакви боеве, а ако има някакви загуби на жива сила, те са били, или от препиване или от други нещастни случаи с битов характер.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  58. 58 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Подкрепям, премахване.
    И альоша, и този във Варна, ......

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  59. 59 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Време му е да се маха!

    SHADOWS of SOFIA
  60. 60 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2021 Любопитно

    Тоз Горан голЕм войвода бил?! Памет и паметник е еднакво и различно, но остават. Само "прозлелите" защо е така, колкото и да се отъркват покрай значението им си отиват. Едни шумно, други безлично.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  61. 61 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 888 Весело

    Еееее, тролове, проспахте момента - първите 10 коментара са в подкрепа на идеята. Ще се глобяваме, ако продължава така.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  62. 62 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Скулптурната група е патетична, помпозна и най-вече показваща по идеализиран и фантазен начин навлизането на съветските войски(сетили се точно тогава да ни обявят война, през цялата война не им пречеше да поддържаме дипломатически отношения)като някакъв героичен акт. Лично мен ме е срам, защото показва нашето робско мислене и слагачество. Само Альошата е по-унизителен монумент. Но все пак самият паметник е добре направен, от най-добрите ни творци за епохата и е добре да бъде запазен. Но не и в центъра на София. Друг е въпросът, че няма капацитет да се измисли нещо смислено, което да запълни пространството. Освен да направят скейт парк.

  63. 63 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Не е невъзможно. Просто трябва много добра органозация за да се приключи всичко в нощните часове. И разбира се, ще трябва да се приготвим за отговора на ''Иван''. Всичко това следва детайлно да се обмисли в целия комплекс и да се отчетат реакциите, вътрешни и външни.

  64. 64 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Не е невъзможно. Просто трябва много добра органозация за да се приключи всичко в нощните часове. И разбира се, ще трябва да се приготвим за отговора на ''Иван''. Всичко това следва детайлно да се обмисли в целия комплекс и да се отчетат реакциите, вътрешни и външни.

  65. 65 Профил на koshev СУПЕР
    koshev
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Подкрепям. Мести се МОЧА, преименува се Ал.Невски. "св.св. Кирил и Методии" както се казавал за кратък период от време би било подходящо име. Може и друго име на български светец/светци. Стига с това слугуване на руската джамахария.

  66. 66 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 177 Неутрално

    На негово място можем да сложим "самовара" за който платихме няколко стотин милиона долара. Мисля, че поуката от новия паметник ще е много по-полезна за нас и за поколенията!

  67. 67 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много "смели" са онези народи, които воюват с паметници. Паметниците не могат да отговорят. И затова тези народи са все разгромени във войните с истински противник.

    Свободата, Санчо...
  68. 68 Профил на foxhd
    foxhd
    Рейтинг: 26 Весело

    Няма да стане , колкото и да им се иска ня някои хора.

  69. 69 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Въпрос на НАЦИОНАЛНО ДОСТОЙНСТВО е да се премахне този жалон на робството - МОЧА е унижение за българите!
    Преди всичко защото е лъжа.
    Нито един “червеноармеец” не е загинал на наша земя в бой, като не се броят умрелите от метилов алкохол или военно-полеви съд за мародерства и изнасилвания.
    МОЧА - на чакъл!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  70. 70 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2808 Неутрално

    Сега ще лъсне, има ли български патриоти или само савецки слуги

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  71. 71 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    . Може и друго име на български светец/светци.
    —цитат от коментар 65 на koshev

    Свети Димитър или свети Георги не са ли гърци? И свети Кирил и той? Или свети Николай какъв е? дай да прекръстим всички храмове.

    Свободата, Санчо...
  72. 72 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2878 Весело

    Много "смели" са онези народи, които воюват с паметници. Паметниците не могат да отговорят. И затова тези народи са все разгромени във войните с истински противник.
    —цитат от коментар 67 на Bornagain


    КЪДЕ са сега СССР

    и СЪВЕТСКИТЕ му АРМИЯ и НАРОД !!!!!!!!!

  73. 73 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "lpi31580057":

    На върба в шестък. Така се работи.

  74. 74 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#54] от "Hawaii":

    Защо в музей ли? За да запазим поносими отношенията си с Русия, макар че и преместването на МОЧА в музея на социализма ще ги вбеси до ента степен. Знам, че Путинова Русия не заслужава да бъдем добронамерени с нея, но ние трябва да мислим по-мащабно и да постъпваме като цивилизована европейска държава.

  75. 75 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    Абе то без голям брат не може. Да се остави под амента и да се постави. На винт а не циментиран, паметник на Мартин Лутър Кинг.

  76. 76 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    .Нито един “червеноармеец” не е загинал на наша земя в бой,
    —цитат от коментар 69 на Торбеш

    Не е вярно, български и нацистки кораби потопяват няколо съветски подводници. И матросите загиват. При Видин също загиват съветски войници, които спират германска офанзива срещу града.

    Свободата, Санчо...
  77. 77 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    "Той предложи да се организира референдум на коя дата да е националният празник и дали патриаршеската катедрала да носи името на Александър Невски."моето предложение е Св. Иван Рилски
    —цитат от коментар 50 на lpi31580057


    Това Ал. Невски винаги ме е дразнило . Още повече, че новгородският велможа, въздигнат от пропагандата до пазител на православието след едни махленски сблъсък с тевтонците, има доста мътна история относно приемане на исляма. И изобщо руското му канонизиране едва ли спазва каноничните правила.
    Но това е решение на тогавашните българи, които са построили катедралата. Не е взето по принуда, а израз на тогавашните настроения в обществото ни. Кои сме ние сега да променяме името на исторически паметник!

  78. 78 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Въпрос на НАЦИОНАЛНО ДОСТОЙНСТВО е да се премахне този жалон на робството - МОЧА е унижение за българите!Преди всичко защото е лъжа.Нито един “червеноармеец” не е загинал на наша земя в бой, като не се броят умрелите от метилов алкохол или военно-полеви съд за мародерства и изнасилвания.МОЧА - на чакъл!
    —цитат от коментар 69 на Торбеш


    Това си паметник на окупатора.Няма нищо общо с опазване на войнишките паметници защитени по международни конвенции.

    SHADOWS of SOFIA
  79. 79 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2808 Неутрално

    До коментар [#48] от "selqnin":

    малка но с ключови постове в държавата

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  80. 80 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#71] от "Bornagain":

    Викаш всички с имена Георги са гърци...ми добре. Човекът ти го е написал "български светец". Примерно Иван Рилски...

  81. 81 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    КЪДЕ са сега СССР

    и СЪВЕТСКИТЕ му АРМИЯ и НАРОД !!!!!!!!!
    —цитат от коментар 72 на Hawaii

    В паниката на такива като теб само като им чуят името.

    Свободата, Санчо...
  82. 82 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#50] от "lpi31580057":

    Отдавна трябваше да се премахне аномалията Патриаршеският храм да носи името на човека, който поставя себе си в услуга на златната орда , на чийто боен шлем е бил гравирана суна от корана...!

  83. 83 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 693 Весело

    До коментар [#42] от "Локомотив":В българското общество по този казус няма разделение - има малка секта, собственост на пасоля, която пищи всеки път, когато Отечеството надигне глава и иска да защити своите чет и достойнство!!!
    —цитат от коментар 48 на selqnin


    Хайде да се отиде на национален референдум да видим коя е малката секта!

  84. 84 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Още повече, че новгородският велможа, въздигнат от пропагандата до пазител на православието след едни махленски сблъсък с тевтонците
    —цитат от коментар 77 на Filofob

    После този махленски сблъсък се повтори през 1942 при Сталинград пак с тевтонците. които още вият на умряло.

    Свободата, Санчо...
  85. 85 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#58] от "zz_s":

    В Бургас за съжаление също има едно такова л.й.о!!!

  86. 86 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Той не е паметник на съветската армия
    понеже в 1944 официалното прозвище на армията било
    работническо-красна или падобное.

    Нещото монумент е монумент на поръчителя.
    Поръчителя: бивша партия - глава на еднопартиен режим
    установен от две Народни Съэбрания, че бил режим
    нелегитимен, престъпен и монтиран с чужда агресия.

    Таава и бившата глава на бившия режим.
    Такъв и монументът.
    Символ на нелегитимност, лъжи и измама.

    Абсолютно никакви правни пречки да бъде разкаран и вкаран в музей
    за престъпно изкуство или... върху чинията на Бузлуджа.
    Въпрос на подробности.
    Технично логистично предизвикателство: да.

    Но Демокрацията се справи с краснаята звезда на тоталитарен дом.
    Справи се и с мавзолея с останки от международен тоталитарист.
    ...
    ...

    "Поредна инициатива търси подкрепа за преместване на
    Паметника на съветската армия"

  87. 87 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "ju.li":

    С паметници се воюва най - лесно. Не говорят, не стрелят, не раздават шамари. Виж, за прочистване на корумпираната ни администрация, или премахване на каскета, мълчат и дума не обелват.

  88. 88 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#76] от "Bornagain":


    Не е вярно, български и нацистки кораби потопяват няколо съветски подводници.
    —цитат от коментар 76 на Bornagain


    Интересно, може ли имената на българските кораби, които са воювали с Черноморския флот на СССР без да е обявена война? Или просто си тролим...

  89. 89 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2423 Весело

    Срещу този паметник са общо взето само бивши комунета. Те скачат и искат да го сринат.

    Един от най-върлите в това отношение е Иво Инджев, всеки знае биографията му!

    Затова по-спокойно, че се издавате и лъсвате като на месечина!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  90. 90 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "Günther":

    Само да го махнат и парцела е даден на някой наш човек. Я за мол, я за бизнес сграда. Няма да остане градина.

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#76] от "Bornagain":

    А пък СССР в началото на Барбароса без обявяване на война бомбардира Добрич, Русе, Горна Оряховица. Съветска подвоница потапя корабът Струма. И пак натъртвам, това без да има обявена война. Българското посолство си действа в Москва през цялата вийна.

  93. 93 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    Демонтажът и преместването на монумента ще струва не повече от 200 хиляди лева, смята Мартин Заимов.====================================================Да ги даде той, нали е за прогреса!
    —цитат от коментар 27 на Bornagain


    Готов съм с дарение за премахването на т. нар. "паметник" на една чужда армия-окупатор!

  94. 94 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    [quote#83:"Локомотив"][/quote]

    За това мога да се произнесат само и единствено гражданите на София. Други нямат думата.

    SHADOWS of SOFIA
  95. 95 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Пуснете онлайн петиция!

  96. 96 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 444 Неутрално

    "Той предложи да се организира референдум на коя дата да е националният празник и дали патриаршеската катедрала да носи името на Александър Невски."
    моето предложение е Св. Иван Рилски
    —цитат от коментар 50 на lpi31580057


    ЙОАН Рилски, това нещо „Иван“ не знам кога се е пръкнало като вариант на името по нашите земи, но със сигурност не е било по времето на Йоан Рилски.

  97. 97 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Радой Ралин

    Пиша ти от Плевен, драги Ванка.
    Помниш ли кагда пришол със танка?
    Беше млад, но се държеше мъжки.
    Зарази семейството ми с въшки…

    Взе на мама златните пендари
    и дори галошите ми стари.
    Помниш ли, как кушаше картошки?
    Наконец забърса три кокошки.

    После си преспал със какa Сия
    и изпил си всичката ракия.
    А след време чухме и мълвата,
    че си гръмнал тате във главата!

    Длъжен бях да те обичам, Ваня.
    Даже кръстих дъщеря си Маня.
    Залъкът си давахме насила
    на Русия – тая дива сила.

    После цели девет петилетки
    грабихте уран и руди редки.
    Грабихте и жито, папироси…
    Зарад тебе ходим голи-боси!

    Дружбата ни беше “свята”, “чиста”.
    Ние всички хранехме танкиста.
    А пък ти ни пазеше със танка
    и ни взе последната луканка…

    Пазеше и немците, и чехите.
    Ние тук възпявахме успехите.
    С паметник стърчиш ни на главата
    и скверниш небето и земята..

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  98. 98 Профил на stanchopansa
    stanchopansa
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Не знам къде ще го местят, но на негово място предлагам да се издигне паметник на Българската армия, която многократно се е доказала в годините след Освобождението.

  99. 99 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "lpi31580057":

    Като свършиш с него, одма те преместваме на НДК. И това е паметник на социализма. После ще има и други.

  100. 100 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Много "смели" са онези народи, които воюват с паметници. Паметниците не могат да отговорят. И затова тези народи са все разгромени във войните с истински противник.
    —цитат от коментар 67 на Bornagain


    Подобно на Руската империя, нашественик в българските земи, по време на ПСВ. За съжаление тази срамна за Русия част от историята, не се учеше в българските учебници по съветските времена.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #