За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Judjuk
Рейтинг: 2474 НеутралноХа стига толкоз!
JudjukСвърши времето.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Petleshev
Рейтинг: 3210 Неутрално"... Представителите на "Автомагистрали" обясниха, че са поставени в особена ситуация - заварили са договори, сключени чрез ин хаус (директно възлагане, за да се заобиколи Законът за обществените поръчки) за милиарди и не знаят какво трябва да правят, за да не влязат в затвора, като попитаха за това представителите на комисията..."!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Я-я-я-я-я...! Ами кой е сключвал тия договори? И защо...?! Прокуратурата не се ли интересува? Или когато става въпрос за времето на ГЕРБ не проявяват интерес?! Заобикалянето на закона е престъпление.
samoedin
Рейтинг: 3154 Неутрално"Финансовият министър съобщи за дадени 400 млн. лева аванс за участъци 7,8,9, където има нула свършена работа."
Има ли по - ясен пример за корупция от този ? Гешев няма да си го причини, предполагам......
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#3] от "Dankol":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Колко милиарда обществени пари са изтекли към Буджака?!
Чърчил
Рейтинг: 808 НеутралноНарушенията са очевадни ,но никой не вярва че прокуратурата е способна да си свърши работата.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОTPOTOAP
Рейтинг: 746 НеутралноНамесят ли се комунистите, всичко спира.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
nema_labavo
Рейтинг: 65 НеутралноПарите откраднати, ясно. А тия дето Комитова ги излови, че строят незаконно, те от какво крадат?
Чърчил
Рейтинг: 808 НеутралноТози инхаус и без обществени поръчки тюрлю гювеч е дело на Дани Кирилов и екипа "високо квалифицираните" юристи на ГЕРБ в правната комисия в онова НС.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОalabalko
Рейтинг: 466 НеутралноБез банкови гаранции...супер. Сигурно и фирмите в един момент ще се окажат прехвърлени на братчеди. 97-ма БСП окрадоха през банките, до 2021-ва ГЕРБ окрадоха през строителството.
alabalko
Рейтинг: 466 НеутралноСега остава САЩ да цъкнат Борисов по Магнитски и ще стане интересно.
dna351052920
Рейтинг: 8 НеутралноАбе вие нормални ли сте? Да прекратите договорите на стари по-ниски цени???? Всичко е по две! Скандално е просто! То бива, бива хейт, ама това ще го платим по две!
Президентска Република с Парламент- Сенат ( Горна камара) и Народно Събрание ( Долна камара)
Рейтинг: 588 ВеселоЗатвор за Борисов
МАЖОРИТАРНА ИЗБИРАТЕЛНА СИСТЕМАalabalko
Рейтинг: 466 Неутралноне е гаранция, че няма да поискат актуализация на цените по старите договори или просто да фалират и да не завършат отсечката. На загуба строителите не работят. Предвидени са и отчисленията за ГЕРБ.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 ВеселоТърсят си причини комунистите от всички цветове да спрат строителството. То е ясно.
Груба грешка.
Хемус и останалите магистрали са жизнено важни за Северна България. Ама какво им пука.
За тунелът под Шипка да не говорим.
Ама пак Габрово ще бъдем 100 пъти по-добре от Добрич, Пелтешев:)
dna351052920
Рейтинг: 8 НеутралноНе знам, ама това минава всякакви граници! Като гледам какво става с цените от днешна гледна точка е добре, че са затворили сделки. Стига да не актуализират след това! До коментар [#18] от "alabalko":
vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноЗа комунистите от ГЕРБ намекваш, нали?
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#21] от "vassilun":
В статията въпреки заглавието не открих бъдещите решения за строителството.
Върви към спиране и мотаене.
А понеже вече не се краде значи трябва да се построи 2 пъти по-бързо.
alabalko
Рейтинг: 466 Неутралноще изнудват и ще получат актуализация. Я ще кажат, че няма да довършат, я ще кажат, че работниците ще останат без доходи и ще има социално напрежение. Начини да изнудват много. Или пък да вложат по-кофти материали. Няма безплатен обяд да поръчаш на вчерашни цени и някой да се вътри да плаща днешните разходи за материали.
Между другото, цената на суровините на световните пазари спада. Медта, желязната руда се сринаха. И другите суровини ще коригират масивно.
alabalko
Рейтинг: 466 Неутралновсички магистрали са жизнено важни за ГЕРБ и фирмите от кръга на Борисов. Да не казвам, че всичкото софийско метро и то е важно за кръга ГЕРБ. Суперкомпютри, тех паркове. Бетон и асфалт да има.
enterfornone
Рейтинг: 361 НеутралноДо коментар [#19] от "Да вярваме на истината":
Да спрат какво по-точно, защото строителство няма? Нито Автомагистрали има капацитет за такова.
Ако говориш “да спрат” незаконното превъзлагане на наши фирми и потока към чекмеджето, виж, това спира, да.
enterfornone
Рейтинг: 361 НеутралноДо коментар [#19] от "Да вярваме на истината":
Да спрат какво по-точно, защото строителство няма? Нито Автомагистрали има капацитет за такова.
Ако говориш “да спрат” незаконното превъзлагане на наши фирми и потока към чекмеджето, виж, това спира, да.
Маршалов
Рейтинг: 259 НеутралноБоко, яко ги е насадил.
мурзилкаWornoxmaniak
Рейтинг: 332 НеутралноЗакривай. Абсолютни некадърници.
WornoxmaniakДа вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#26] от "enterfornone":
Ами да коригират да спрат кражбите и да строят. Много просто.
На мене ми е все тая кой ще реже лентичките. Важното е магистралата да стане. Нали?!
дерибеев
Рейтинг: 1462 НеутралноДо коментар [#20] от "dna351052920":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васТоест очакваш, че фирмите с авансите са купили материали и ги държат на склад? Или очакваш да работят на поне 30% загуба?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
chichka
Рейтинг: 1638 ВеселоДо коментар [#12] от "nema_labavo":
Русия е проказата на планетата Земя.Оказа се че частите които нямат уж нищо построено според Комитова са построени на 70%, остават асфалта и маркировката!!!
uvtest
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "Petleshev":
Как мислиш, Петлешев, Галева не трябваше ли да покани и старото ръководство на "Автомагистрали", да се чуе и тяхната гледна точка??? Щото така, малко на болшевизъм бие, обвинените не могат да се защитят.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноТази "схема" чрз ин-хаус поръчки безобразно ощетява БГ данъкоплатците и трябва максимално бързо да бъде спряна!А поне една част от виновниците за това да бъдат осъдени!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноДо коментар [#14] от "alabalko":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Най-общо казано така стоят нещата за съжаление!Десетилетия наред най-различни колосални схеми за кражби от бюджета , а хората у нас живеят ден за ден и без стабилна перспектива за бъдещето си!
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоПредложението на комисията е Министерството на финансите и на регионалното развитие, ако не намерят правна форма да прекратят договорите, които са на начален етап и да разплатят извършените дейности, да внесат проект на закон в парламента.
С други думи, това което всички знаем още от април - новите не ядат асфалт и не искат АМ Хемус.
Очаквам Северозапада щастливо да ги подкрепи на следващите избори наесен.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноИзкефих
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
alabalko
Рейтинг: 466 НеутралноВ северозапада магистрала има, стига чак до Боаза. Виж, североизтокът е изолиран. Ама там са ТИМ и ГЕРБ. Да са го мислили по-рано.
Хай Буй
Рейтинг: 0 Весело"Разказаха и за случай на драстично завишаване на цените, върху които се стъпва, на база предпроектни проучвания, който е доста съмнителен. След одобрен проект на стойност триста хиляди лева, е сключен договор с прогнозна цена над 7 млн. лева, за което е даден 2 млн. аванс. Даваните аванси са между 30 и 50% от цялата стойност на поръчката."
Кое е съмнителното ?! Международното положение или животът на Марс ?
Авансите както са разбра с с банкови гаранции. Освен това, материалите и суровините сега струват с поне 30-50% повече от края на 2020 или началото на 2021.
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноКакво остава да се направи от "Хемус"
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!Участък 1 (15,26 км) - започва от Боаза, където ще приключва
дневник, толкова ли няма някой да седне с пр-ите на министерството и на Гугъл картите и да нарисува туй всичко обяснение?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Oggie Petkov
Рейтинг: 54 НеутралноАко не бяха се появили тези пишман ревизионери цялата Хемус щеше да бъде готова до 2024г. С ега ще платим тройно за същото и за неизвестно кога. Всичко написано в горната срамна статийка е лъжа открай до край, а т.н. парламентаристи са пълна гола вода. Участък 1 бил на 60%! Той е почти готов-минимум 80%. Защо само бегло се споменава участък 10, който е на 99%? Назначили са някакви калинки, които се оплитат като пиле в кълчища. Най-важното-тези пари бяха от излишъка в бюджета за 2019 и ние като данъкоплатци нямаше да усетим цената на Хемус, защото беше предплатена. Сега ще ни излезе солена, заради некадърниците от служебното, които откраднаха готовите парии и сега плачат за още. Това е позор. Позор са и платените журналисти, подлоги на новия режим.
alabalko
Рейтинг: 466 НеутралноБългария не е бедна държава. Но хората се бедни, защото ГЕРБ грабеха с багерите и така не оставиха на обикновения човек. Няма нужда от вдигане на данъци и осигуровки, ако се спре в кражбите в проектите и подаръците на близки (700млн за хазарта, милиарди на Лукойл в избягване на данъчно облагане).
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
stedim
Рейтинг: 477 НеутралноДоколкото разбирам, строежът на "Хемус" се отлага за светлото бъдеще.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "Да вярваме на истината":
”Търсят си причини комунистите от всички цветове да спрат строителството. То е ясно.”
Какво има да спират, като парите са раздадени, а строителство няма? Вие гербавите да не четете друга статия? Спира се нещо, което е започнало.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хай Буй
Рейтинг: 0 ВеселоДо коментар [#54] от "Котаракът на Шрьодингер":
Вие не сте 'гербав', но явно не можете да четете с разбиране. Вероятно затова не сте 'гербав'.
Комисията е решила да търси всякакви начини да вземе парите обратно или предлага да се създаде нарочен закон, който да им позволи да вземат парите и спрат строежа на АМ Хемус.
На база 'съмнителни проучвания'.
murry
Рейтинг: 787 ВеселоДо коментар [#40] от "Хай Буй":
В Северозапада са останали предимно братя роми. По-точно роми, които все още не са избягали в Италия да берат боб. Но на изборите, за да гласуват за ГЕРБ и Вожда, ще искат по 50 лв. Само че – ядец! Там ги очаква Бойко Рашков. И няма 50 лв... Тази врата е вече заключена.
Хай Буй
Рейтинг: 0 НеутралноМагистралата е нужна не за да ви краси градинката, а за да свързва един регион с друг.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#54] от "Котаракът на Шрьодингер":
Ами да де.
Не знам за герберите, но аз пиша откакто съм във форума, че корупция е малка, а се краде. Нарича се кражба. Между 600 милиона и милиард. Но да не строиш магистралата не е решение.
Второ както виждаш съм спокоен за управлението. Икономиката работи. Който и да управлява пари има.
9,3 милиарда е фискалният резерв в края на миналата седмица.
А вие комунистите искате да спрете строежите. И де факто са спрели. Страх я било да разписва. Защо е там тогава?! Да взема заплата ли?! Е това не е ли спиране?!
emo75
Рейтинг: 8 НеутралноИдат избори и гербидж тролетариата яко бачка! Бахти чекмеджетата-те бездънни бе!
samoedin
Рейтинг: 3154 НеутралноДо коментар [#49] от "Oggie Petkov":
"Най-важното-тези пари бяха от излишъка в бюджета за 2019 и ние като данъкоплатци нямаше да усетим цената на Хемус, защото беше предплатена."
Какво значение има дали тези пари са излишъка или не ? Да не би успелия млад мъж или фъфлещия философ от Дръндар да го формират този излишък случайно ? Кой плаща данъците в тази държава и защо някой трябва да краде по този брутален начин, а гербавата чета да ми обяснява да си траем, докато престъпниците ни доят с цени двойни и тройни над пазарните !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Хай Буй
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#62] от "samoedin":
, докато престъпниците ни доят с цени двойни и тройни над пазарните !
Това са спекулации.
psb
Рейтинг: 237 НеутралноНаистина не мога да разбера тази истерия около строителството на магистрала Хемус. Никой от текущото ръководство на дружеството няма да влезе в затвора, тъй като за тях това е заварено положение. Имат подписани договори - трябва да ги изпълняват. Най-скъпото строителство е спряното строителство. Участъци 1-3 се строят активно и трябва да се довършат на всяка цена, без никакви спирания и промени. За останалите трябва да се направи оценка дали анулилрането на договорите или продължаването им ще е по-евтино за България. Само да вметна че при анулиране на договорите може да се окаже че държавата ще бъде съдена в международно съдилище. А относно договорите - прокуратура, съд и така. Ако се докаже, че някой е действал в ущърб на държавата или в своя/чужда угода - затвори има достатъчно.
Желанието за реваншизъм и изкарването на максимално количество кирливи ризи на предното управление е много вредно за държавата ни, респ за нас хората дето живеем в нея. Не че не е имало такива. Ама за това си има съд. Сега трябва да се направи нужното за да се минимизират последствията и то по най-икономически изгодния за страната начин.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#59] от "qwv171072666":
Статистически да. Реално не.
Като се роди дете в Плевен и най-вече в София го оставят жител там.
Аз познавам поне 20 "софиянеца " дето не мръдват оттука.
Но това не ти е соца. Може да има 3 жители по на 100 години, а да живеят 200 000.
Това е положението, но стига вече. Темата беше гастарбайтерите клошари. Габрово то приключих ме отдавна. Не ми е интересно едно и също. Без това бъда с туристи целогодишно идвате и гледате.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
batzdravo
Рейтинг: 2863 Весело[quote#21:"vassilun"] Намесят ли се комунистите, всичко спира.
—цитат от коментар 9 на TPOTOAP
За комунистите от ГЕРБ намекваш, нали?[/
До коментар [#21] от "vassilun":
Ми то други останаха ли, освен "катарзисиралия" комунистически слугинаж?! ;)
xso16686927
Рейтинг: 8 НеутралноДо сега се строеше дори по-рано от крайните срокове. Сега въобще не се строи, защото едни абсолютни некадърници завзеха временно властта. Временно, защото възмездието за тях е необратимо.
Хай Буй
Рейтинг: 0 НеутралноРазмечтах се. Ако България беше взела тия легендарни 700 млн от г-н Божков (между другото, не го ли търсят и обвиняват и за това ), щеше да има много българи, които щяха да станат реално по-богати. След което, щяха да си направят мозъчна трансплантация и никога да не гласуват за ИТН, ДБ или ИБНИ.
tikwuniiii
Рейтинг: 516 НеутралноАвтомагистрали е създадена да раздава пари без обществени поръчки.
Кога ще бъде закрита?
atag
Рейтинг: 237 РазстроеноШофера и ГЕРБидж, за да откраднат едни немалко пари разбиха на пух и прах всички норми. Какво разбрах аз от това върешно възлагане на сторителство - дадени са едни огромни аванси, които не е ясно дали изобщо са гарантирани - няма банкови гаранции, а застраховки (най-вероятно в основнат си част от БАЕЗ, които са държавна структура) - тоест - ако фирмата не върне аванса, ще търсим парите от застрахователя - ерго от държават. Ако изобщо има такива условия в застраховката - много ще се учудя, ако върнем и 10% от раздадените аванси. Тъй като релно договорът за строителство е от Автомагистрали, те (ерго ние - държавата) носят гаранцията за добро изпълнение, а не реалният строител, който е с договор за доставка на материали и наем на техника. Тоест, ако фирмата е строила некачественно, Автомагистрали (тоест държавата, тоест ние), ще плаща за некачественното строителство в гаранционния срок. Аз си мислих, че Дедо от Мадрид и неговите юпита са най-крадливите в прехода, но шофера и ГЕРБидж взеха еднозначно първото място.
До руските мекерета
Рейтинг: 2082 ВеселоПринадения, преоформянето на договорите за кражба в договори за строителство взема време.
tikwuniiii
Рейтинг: 516 НеутралноКога ще бъдат закрити ДКК, Държавната петролна компания, БЕХ ?
Паразитни структури. А Южен поток ?
До руските мекерета
Рейтинг: 2082 ЛюбопитноКои са те?
batzdravo
Рейтинг: 2863 ВеселоС белия слон или с бялата Жипка, Уорни?
Ама, няма да може наведнаж, щото сте много!
До руските мекерета
Рейтинг: 2082 ЛюбопитноПринадения, ти с подлушване на разговори на съседните маси ли се занимаваш, когато си в някое от 400-те заведения за обществено хранене на старопланинското Васюки?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#10] от "Петър Самсонов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И чекмеджетата са факт.
boevbisser
Рейтинг: 2406 РазстроеноИмам приятели в пътното строителство и ремонтите - много е тежко, няма пари. Служебното правителство не е ортак с Прокуратурата и няма да плаща без изрична заповед, а такава няма откъде да дойде. Ще има забавяне 6- 9 месеца поне. Да е ясно - този хаос го забърка Борисов, а сегашните не искат в зарвора, това е.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#77] от "До руските мекерета":
Да. Доволен ли си сега?!
До руските мекерета
Рейтинг: 2082 ВеселоМного.
Воайорството ти впечатлява.
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#19] от "Да вярваме на истината":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ама по какво ще сте по-добре? Опс-с-с-с...! Забравих...! По ресторанти сте по-добре. Цели 400 (четиристотин) броя! :)))
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#83] от "Petleshev":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И то със звезди Мишлен.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3688 НеутралноДо коментар [#6] от "samoedin":
Еретик"Финансовият министър съобщи за дадени 400 млн. лева аванс за участъци 7,8,9, където има нула свършена работа."
============
Ами, накарайте ги да я свършат. нямате нищо за разплащане, само изисквайте.
tikwuniiii
Рейтинг: 516 НеутралноКого имаш предвид под името "паплач" герберасте ?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3688 ВеселоДо коментар [#11] от "Роси":
Еретик"Да ги плаща Борисов, достатъчно открадна."
============
Кое да плаща, Росо, той ги е платил. Само чакате и режете ленти. Имате предплатени километри.
Затова веднъж те питах руса ли си.
boevbisser
Рейтинг: 2406 ВеселоДо коментар [#85] от "Костадин Иванов":
Амииии, може да има обективни причини нищо да не е свършено - примерно няма одобрен проект и разрешение за строеж, както подозирам. Тогава фирмата-изпълнител не може да работи. Големият въпрос си остава - защо, по дяволите, бяха дадени толкова аванси без ясни проекти, разрешения за строеж и прочие дребни подробности? И отговорът може да е само един - авансови отчисления. Всичко друго е за лапнишарани. Каквито очевидно сме всички данъкоплатци.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
*****
НеутралноСпрете я тая "Хемис", бре!Хорара не сиакт магистрала,не искат инфрструктура,работа,бизнес!Искат Радев,Мая,Бойкикев!Даживее Револусията,Другаре!Долу инфрастуктурата!Даже ,викам-да разрушим и вече построеното до сега от "Хемус"!Няма да има работа и бизнес,но ще чегъртаме....
До руските мекерета
Рейтинг: 2082 ЛюбопитноКаква спирка, принадения?
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#88] от "boevbisser":
Всички знаем, че се крадат между 600 милиона и един милиард според Всички европейски наблюдатели за България. Но как данъкоплатците да въздействаме.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#91] от "До руските мекерета":
Спинкайте
*****
НеутралноДо коментар [#5] от "Petleshev":
Патрашев,познавам софиянци,които заплашват,че ако се построи "Хемус" няма да стъпят в "Албена" и Балчик!Искат си стария път.Бил бавен,имало трафик,катастрофи,ама бил червен и чегъртащ!Викат,за Ицката и Мая ще глссуваме на машинките-само те ще ни спасят от лошата "Хемус"!
*****
НеутралноДо коментар [#7] от "Petleshev":
Ами всеки месец като плащаш ток,изтича към Буджака!Плати ли тока,а?!
nik_77.
Рейтинг: 294 НеутралноАко някой мине от "Тракия" към Бояна по южната дъга на околовръстната магистрала, да каже една добра дума за Борисов. Помни се, когато започна. В ТВ репортажа някой му обясняваше че нямало как за сега да се почне строителството, трябвало да се остави изровения междуселски път /околовръстното на София/ и пр. Защото се оспорвали отчуждения, и разни други работи. На което Борисов отговори - пускайте булдозерите! От тогава минаха десетина години, може би, Хайде, не се усуквайте, кажете една добра дума по тоя повод. Всичко приключи. Слава Богу негодниците на Радев не се докопаха до отсечката към "Тракия" Изпревариха ги. Дни не им достигнаха да се докопат до ремонта на "Тракия" покрай Чирпан. Но успяха да спрат парите на строителите. Хемус го приключиха, обаче. Лапнаха роловин милиард, заделен за него и сега се вайкат как нямало пари. Освен, че са некадърни, са алчни и лукави.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
*****
ВеселоДо коментар [#14] от "alabalko":
Мдааа,краде ГЕРБ,строи се ,всички си получават парите навреме,а сега Народната Власть не краде,ама не се строи,няма пари,и хората.не са сиполучили заплатите.От горе на всичко Кире Харвардо.всеки ден казва,че по 100-200 милиона спасил я тук,я там!Как става и аз не знам..
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#93] от "Роси":
Сега нали не крадете. Събрали сте вече 3,5 милиарда дето ги крадеше Борисов. Давайте. Стройте. Виж, че за цялата останала магистрала трябват 2 милиарда.