Магистрала "Хемус" e eдна строителна илюзия, обяви регионален зам.-министър

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (159)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Коруптен Евроатлант
    Коруптен Евроатлант
    Рейтинг: 39 Весело

    Тъй де, асфалтът не се яде!

    Освободените средства от бюджета за магистралата ще бъдат "усвоени" адекватно от министърката от БСП!

    Аз съм евроатлантик
  2. 2 Профил на atag
    atag
    Рейтинг: 229 Разстроено

    Нека питат шофера, как стана така, че едни фирми строят и прибират по 17М на километър, а всички ние, дружно, ще плащаме, ако строят некачественно. Щото за него е ясно, че така му е добре - пакчките в чекмеджето се трупат, ама после ние ще плащаме за тоя гяволък, като дойде до гаранцията...

  3. 3 Профил на cpl40723722
    cpl40723722
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако беше Борисов вече да се строи.
    Сега слушаме само обяснения кой е виновен и как така не ставало.

  4. 4 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Не ни казват всичко и тези който я строяха и тези които с право говорят , че строежа е не законен. Без разрешение за строеж.Не е лошо да си уточнят понятията преди да изкажат позициите си в пространството.

    SHADOWS of SOFIA
  5. 5 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#2] от "atag":

    Шоферът се беше приготвил докато се стигне до гаранцията да се е изненсъл на място без екстрадиция. Явно е станало сечено на тая схема и сега не излиза от зайчарника.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  6. 6 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#2] от "atag":

    Шоферът се беше приготвил докато се стигне до гаранцията да се е изненсъл на място без екстрадиция. Явно е станало сечено на тая схема и сега не излиза от зайчарника.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  7. 7 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Да си ходят тези, че ми омръзна от неумностите им. Силни са само в констатациите...!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Умнокрасавците дръпнаха парите за Хемус и си ги преместиха в офшорните сметки в Антигуа и Барбуда , с помощта на собственика на Сиела - Иван Тодоров! Стара муцуна от "Агнешките главички".
    —цитат от коментар 8 на Dankol


    Струва ми се , че генерираш собствени факти.Друга ЦИК избра фирмата за машините. И понеже спомена умнокрасивите в отрицателен наретив , какво напрвиха БУДАлите?

    SHADOWS of SOFIA
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на lubomir1
    lubomir1
    Рейтинг: 727 Неутрално

    ВСИЧКИ НА ИЗБОРИ, ЧЕ СТАНАХМЕ ЗА СМЯХ НА КОКНОШКИТЕ !!!

    Да, българите сме велик народ !!!
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "atag":

    Той и един друг Бойко, не Рашков, щеше да вкарва в затвора, бореше корупцията, дрънкаше празни приказки и маса народ му с върза. Сега пак един Бойко вкарва в затвора, бори корупцията и дрънка празни приказки. Отново маса народ му се връзва и резултата пак ще е нулев. Нищо ново под слънцето. Едни и същи глупаци, вярват на едни и същи лъжци.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  17. 17 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 756 Неутрално

    До коментар [#13] от "atag":

    А какъв беше ти бе,сладур,че ще определяш кой е паплач и кой не?

  18. 18 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 224 Неутрално


    Г-н архитектът изглежда не прави разлика между строежът на една сграда и строежът на магистрала дълга стотици км.Започналият строеж на магистралата може да бъде илюзия в очите човек , ако той самият е илюзиоцинист ,като например мистър Сенко.

  19. 19 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Навсякъде крадат ама поне и правят нещо. Аз съм ок нещо да струва 1 млн. за да се направи качествено, но обществената поръчка да се спечели за 1.5 млн обаче накрая да го има докато при нас казват, че ще го направят за 0.9 млн, прибират 0.8 млв под масата и очакват от изпълнителя да стане за 0.1 млн. Е, не става така. Освен това ми е крайно непонятно защо все не правим нещата в правилния ред? Колко е трудно първо да се направи проект, после да се отчужди цялата земя. На трето място да се даде разрешение за строеж и успоредно с това да се търсят строители, а ако нещото е голямо да се даде на повече фирми, за да стане по-бързо.

  20. 20 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 192 Любопитно

    "Накрая ще се окаже, че държавното дружество е виновно и всички щети ще останат в държавата"

    Е при Тракия където имаше спазена процедура и гаранция да не би някъде другаде да остана щетата и цената на ремонта?

  21. 21 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#12] от "dj_tiesto":

    Некачествено направен път/магистрала и незаконно построен е не по-малко опасен за пътуващите, примери много.
    - Падналия автобус при Своге
    - Срутилата се няколкотонна скала на новоремонтирания път за Рилския манастир
    - Срутищата по Искърското дефиле
    - Падналите лампи в тунела на Хемус
    - Сводката, не минава и седмица без тежки катастрофи по Тракия
    и много други.
    Борисов и ГЕРБ изчезват от пътното строителство завинаги, а за старите неща ще им се търси отговорност. Прошка няма да има.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#20] от "jazzdevil":

    Борисов услужливо я изчака да мине - гаранцията. А констатираните дефекти бяха по време на - гаранцията.
    Претенциите трябва да се предявят овреме.
    Престъпна небрежност му се вика.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  25. 25 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#20] от "jazzdevil":

    Борисов услужливо я изчака да мине - гаранцията. А констатираните дефекти бяха по време на - гаранцията.
    Претенциите трябва да се предявят овреме.
    Престъпна небрежност му се вика.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  26. 26 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1144 Гневно

    И какво прави главният прокурор пред лицето на неопровержимите факти за чудовищните престъпления на Бойко Борисов и неговашата шайка?

    Чати си с неговата пиарка Севдалина Арнаудова. Която току-що пред БиТиВи призна, че именно тя е Pi ar Sevi Boiko от телефона на Гешев.

  27. 27 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    До коментар [#3] от "cpl40723722":

    Ако беше Борисов вече да се строи.Сега слушаме само обяснения кой е виновен и как така не ставало.
    —цитат от коментар 3 на cpl40723722


    Я изтичайте и извикайте Борисов да ни каже дали така незаконно си е построил къщата в Банкя. Да не би затова никога не я е декларирал?

  28. 28 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#3] от "cpl40723722":

    Ако беше Борисов вече да се строи.
    —цитат от коментар 3 на cpl40723722

    Не само. Щеше вече и да се ремонтира :) :)

  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#18] от "dlagnikov":

    Куца ти правописа а другото ти е лъжа.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#21] от "doctor.no":

    Дадените от Вас примери, само потвърждават моите думи. С изключение на случая с падналата лампа всички други са станали на първокласни или второкласни пътища. Случая с лампата е поради твърдия дългия ремонт на другата тръба на тунела продължил повече от 2 години, и трафика вървеше за този период само по тръбата където стана инцидента.
    И на Тракия се обърна автубус .... колко загиниали имаше?????? А в Своге колко?

  31. 31 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1846 Неутрално

    Строителство без пълна документацияя е като лекарство без рецепта.
    Знам с какво ноуважение се отнасят българите към документацията и труда на образованите хора.
    Но не сме само ние. И в Турция строят без документация но погребват маса хора при всяко земетресение.

    подпис
  32. 32 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Както отбелязах и в другата статия, Хемус и Струма няма да бъдат построени в идните 30 години. Това е заради смесицата от лъжи, корупция, грешни цели и откровена некомпетентност, които имаме като начална строителна смес.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  33. 33 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#28] от "lemonadejoe":

    И то няколко пъти. Габрово вече сигнализират за дефекти по обходния път дето няма и година.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  34. 34 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#30] от "dj_tiesto":

    Не е релевантен отговорът ти. Автобусът се обърна, а не падна от някой мост например. Когато е некачествено, евентуалните щети са въпрос на късмет колко големи ще бъдат. В тоя контекст да ти припомня ТИР-а, който не само се обърна на Тракия, но и мина в другото платно и помля 6 коли - 6 жертви, от които едно 5 годишно дете..
    Но както се казва гербаджийската схема повече няма да я има. Ще се строи по закон.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  35. 35 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#30] от "dj_tiesto":

    Пише се автобус.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  36. 36 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#12] от "dj_tiesto":

    На кого се репчиш? Причината за всички тия неща да не се случват тук и да няма още магистрала София-Солун, София-Букурещ, София-Скопие, София-Белград се нарича ГЕРБ и Бойко Методиев Борисов.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  37. 37 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#11] от "lubomir1":

    Избори няма.

  38. 38 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3029 Неутрално

    "Арх. Шишков обясни, че държавното дружество "Автомагистрали" е използвано за пощенска кутия, тъй като се води официален строител на магистралата. "Автомагистрали" няма ресурс да строи. Тя обаче не прави договори за подизпълнители за строителство, а прави договори, свързани с доставка на материали и строителна техника."

    Чакаме вече не констатации и изказвания, говорещи за корупция, а реални действия срещу корумпираните, другото е губене на време !

  39. 39 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#34] от "doctor.no":

    Оставете, злощастните случаи, макар, че е доказано, че на магистралите са по-малко. И не става въпрос за ГЕРБ, БСП, ДПС ИТН и т.н.
    Кажете ми с какво жителите на РБългария покрай и на магистрала Тракия са повече граждани на РБългария с по-големи удобства /откъм пътуване/ от жителите на градовете и селата покрай евентуалното трасе на Хемус. Софиянеца, пловдичанина, Старозагореца и т.н се качват на магистралата и карат до морето, Гърция и Сърбия/почти/, а да речем великотърновеца, плевенчанина или ловчанлийята трябва да виси в колони от камиони докато стигне до същите места.
    Да не би в южна България винетката да е 200лв а? Струва си 98лв навсякъде. Та аз се чувствам дискримиран от тази гледна точка. Аз внасям също данъци нали и искам да имам същите права и привилегии като другите. Да не говорим за евентуалният икономичеки растеж на региона.
    Скоро пътувах през Германия и знаеш ли какво, там хората си раширяват магистралите навсякъде да станат с три активни ленти. Да не би да са глупави или са ощетили пенсионерите си заради това.
    Много е за писане и то няма нищо общо с това точно кой строй магистралите.

  40. 40 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    До коментар [#12] от "dj_tiesto":На кого се репчиш? Причината за всички тия неща да не се случват тук и да няма още магистрала София-Солун, София-Букурещ, София-Скопие, София-Белград се нарича ГЕРБ и Бойко Методиев Борисов.
    —цитат от коментар 36 на Пипера е много лют


    Байно, колко магистрали бяха направени от други?

    Почти 2/3 от магистралите в БГ са построени при ГЕРБ

    Ако погледнеш даже този брой на Дневник ще видиш как сега завършването и на Хемус и на Струма се отдалечават в бъдещето. Така е всеки път щом дойдат на власт под лозунга "асфалта не се яде". Щото първата им работа е да си осигурят яденето.

  41. 41 Профил на ck СУПЕР
    ck
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    Щети и беззаконие гарантирани от ГЕРБ-комунета!

  42. 42 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    До коментар [#38] от "samoedin":

    Констатации има, но всичко спира в когато стигне до прокуратурата. Затова ГЕРБ ще драпат със зъби и нокти, за да го държат на поста. Затова беше направена и ИТН, за да отклонява вниманието от прокуратурата, ГЕРБ и ДПС. Гешев трябва да бъде отстранен от поста. И когато това стане, лавината от дела ще потопи и удави ГЕРБ.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  43. 43 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нека питат шофера, как стана така, че едни фирми строят и прибират по 17М на километър, а всички ние, дружно, ще плащаме, ако строят некачественно. Щото за него е ясно, че така му е добре - пакчките в чекмеджето се трупат, ама после ние ще плащаме за тоя гяволък, като дойде до гаранцията...
    —цитат от коментар 2 на atag


    Да не би в Южна България да се е строи по читаво??
    Тази магистрала трябва да се построи .Направете законите така че да се п;острои законно . Не разбрахте ли??
    Колко време сте на власт ,какво направихте ? Поне това което позволява закона направихте ли ?
    Хората щевиизгонятот НС. нЕ СИМИСЛЕТЕ ЧЕ ЩЕ ГИ ЗАЛЪЖЕТЕ ПРЕДИЗБОРНО .

  44. 44 Профил на terminal velocity
    terminal velocity
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Некадърниците и крадците за 0 време спряха работата по всички магистрали... Да се връща джипката, че поне нещо се върши покрай далаверата. С тия убавци на Радев, откакто са на власт май само един язовир източоха и си назначиха родата по разни бордове.
    А дебарките борци за правова държава пуснаха бандитите от ареста и им върнаха парите.. .
    Евала промяна.

  45. 45 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#40] от "Николов":

    как само 2/3 е построил Бойко. Половин милиард км магистрали е направил за 10 г

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  46. 46 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    До коментар [#3] от "cpl40723722":

    Ами тя Комитова сто пъти ви обясни, ама вие гербавите едно си знаете. Не може да се строи без разрешителни, без отчуждени земи, даже без определено трасе. А накрая и няма кой да отговаря за качеството.Парите са раздадени на наши фирми, а колко ли са се върнали при Боко.

  47. 47 Профил на Кольо Христов СУПЕР
    Кольо Христов
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#19] от "Batezuzi":

    Защото като е законно и с търг и конкуренция няма пари за шкафчето!

  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#39] от "dj_tiesto":

    Защо тогава тъпо и упорито гласуваш за еднокнижника?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#36] от "Пипера е много лют":

    Първо на първо не се репча. Възмущавам се, че плащам винтка колкото другите, а не мога да си карам до София или морето по магистрала. Давай да изпапаме бюджета да дадем на пенсионерите, здравните работници, на туристическият бизнес и за огради по границите парите, а за да помогнем на тези които го пълнят НИЩО ама НИЩО. Ще си караме по пътища с деформиран от ТИР-овте асфалт, ще се влачим с по 50-60 км/ч и като да речем да изпреварим на единственото в следващите 10км място, ме глобяват от КАТ понеже видиш ли там имало някаква маркировка.
    Боли ме кой ще я направи тази магистрала стига да я направи. Ако пРезидента се изпъчи вдигне юмрук и каже "Ще построим Хемус" и на него ще му се кефя. Ама не Харвардските мозъци измислиха да се похарчат за нещо друго моите данъци. То Кърнелия, Мая Христо и сие без да са завършили Харвард си я пеят тази песен от като са се появили на политическата сцена.

  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#40] от "Николов":

    ГЕРБ пстроиха МАЛКО но откраднаха МНОГО!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#44] от "terminal velocity":

    Кого са пуснали герберче?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  52. 52 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    В това министерство са се събрали все некадърници.

    I 💜 Leka Borislavovna
  53. 53 Профил на David Moyseev
    David Moyseev
    Рейтинг: 251 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дария Колев":

    За комунягите всичко е строителна илюзия и парите за пътища трябва да отидат по фирмите им. Затова България през 1990 г. се оказа 200 км магистрали, построени за 45 години. Борисов за по-малко от 10 г. изгради 650 км. А Хемус бил илюзия - също като марксизма-ленинизма и маоизма.

  54. 54 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#39] от "dj_tiesto":

    Айде сега глупости, пътувам от София до Варна регулярно. Единственото задръстване е по магистралата заради ремонтите в отсечката София-Ябланица. От Ябланица до Шумен няма никакъв проблем с трафик и каране след ТИР-ве и трафика е много рехав.
    Ако спазваш ограничението 90 км/ч рискуваш автобусите по междуградските линии да те изпреварват, защото карат с над 110 км/ч
    Именно ниския трафик я изключва от европейско финансиране.
    По-хубав и ненатоварен първокласен път май няма друг.
    Но не е там въпроса. Нищо не оправдава незаконното и свързано с кражби строителство. Това няма да го бъде, дори и някои проекти да се забавят.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  55. 55 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#48] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Откъде знаеш за кого съм гласувал?
    Ти за кой гласуваш?
    Я си кажи. Да видим колко си далновиден.
    Или .....................
    Чакай да позная ти НЕ гласуваш! Щото за който и да кажеш/кажа, че си/съм гласувал все ще срамотно

  56. 56 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    До коментар [#39] от "dj_tiesto":

    Прав сте за неравенството на жителите на Северна България поради липсата на автомагистрала.

    Но трябва да припомня и на Вас и на тях, че през месец август 2012 г. Лиляна Павлова обеща, че цялостното проектиране на "Хемус" ще завърши до края на 2013 г., а строителството ще бъде завършено до края на 2017 г.

    А също така, че през 2016 г. при проведени тръжни процедури и подписани договори Бойко Борисов, без да има никакво право еднолично отмени всичко свършено. За да докаже - на кого ли? - че няма нищо общо с Пеевски и неговите фирми. И нареди да се започне ново проектиране та магистралата да излезела по-евтино. Оттам започна голямата бъркотия и виждаме колко е по-евтино.

    Затова ако искате да има магистрала и Вие и жителите на Северна България трябва да знаете:

    НИТО ГЛАС ЗА ГЕРБ!

  57. 57 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#49] от "dj_tiesto":

    Пенсионерите мамин пълнят хазната много повече от теб.Също така стимулират търговския оборот. Колко ДДС плащаш ти на месец? И колко пенсионерите? Колко даваш за медицинска помош и лекарства на месец?
    Колко за здравни услуги?
    Хайде малко по-умно!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  58. 58 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#52] от "Alarmstufe Rot":

    За лили гучито ли ти е думата или за кокорчо?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  59. 59 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#55] от "dj_tiesto":

    То е повече от ясно за кого гласуваш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  60. 60 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#53] от "David Moyseev":

    Лъжеш. 500000 000 км. са бойковите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  61. 61 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#57] от "КМЕТ В СЯНКА":

    "Мамин" не отговори за гласуването!
    Пък и аз плащам ДДС колкото 10 пенсионера директно на бюджета и колкото 8 пенсионера индиректно с потреблението ми. Освен това досега /слава Богу/ само съм внасял здравни осигуровки и съм имал един болничен, от който три дни са си били за моя сметка. И си храня четири членното семейство и осигурявам още две семейства. Така че имам пълно право да си буча.... ПЛАЩАМ СИ

  62. 62 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 224 Неутрално

    До коментар [#18] от "dlagnikov":Куца ти правописа а другото ти е лъжа.
    —цитат от коментар 29 на КМЕТ В СЯНКА


    За правописа - да, но другото е истина.От магистралата се строят 3 части (лота), за които има документация, както признава г-н Шишков.Останалото е манипулация.

  63. 63 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 224 Неутрално

    До коментар [#18] от "dlagnikov":Куца ти правописа а другото ти е лъжа.
    —цитат от коментар 29 на КМЕТ В СЯНКА


    За правописа - да, но другото е истина.От магистралата се строят 3 части (лота), за които има документация, както признава г-н Шишков.Останалото е манипулация.

  64. 64 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#57] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ъъъъ, като как пенсионерите пълнят хазната?! Щото всичко, което плащат, е с пари ОТ хазната...

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#57] от "КМЕТ В СЯНКА":Ъъъъ, като как пенсионерите пълнят хазната?! Щото всичко, което плащат, е с пари ОТ хазната...
    —цитат от коментар 64 на lz73


    Браво!!!!! Не се бях се сетил за този въпрос. И аз искам някой да ми даде помощ и аз да върна 20% през ДДС-то. В идеалния случай, в който този на който съм го платил го внесе най-чистосърдечно в бюджета

  67. 67 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "cpl40723722":Ами тя Комитова сто пъти ви обясни, ама вие гербавите едно си знаете. Не може да се строи без разрешителни, без отчуждени земи, даже без определено трасе. А накрая и няма кой да отговаря за качеството.Парите са раздадени на наши фирми, а колко ли са се върнали при Боко.
    —цитат от коментар 46 на Роси


    Някой закон забранява ли да се уточни, проектира , неуточнено трасе, да се издават разрешителни, забранява ли да се отчуждават имоти???

  68. 68 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 84 Весело

    До коментар [#29] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#18] от "dlagnikov":Куца ти правописа а другото ти е лъжа.
    —цитат от коментар 29 на КМЕТ В СЯНКА


    "Който е безгрешен, нека пръв хвърли камък"

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  69. 69 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Весело

    До коментар [#56] от "Един препатил":

    Я тогава ми кажи за кой да гласувам?
    За него ще гласувам, само да ми направи магистралата.
    Обещавам ще гласувам за него честно !!!!!

  70. 70 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 63 Неутрално

    До коментар [#39] от "dj_tiesto":Прав сте за неравенството на жителите на Северна България поради липсата на автомагистрала.Но трябва да припомня и на Вас и на тях, че през месец август 2012 г. Лиляна Павлова обеща, че цялостното проектиране на "Хемус" ще завърши до края на 2013 г., а строителството ще бъде завършено до края на 2017 г.А също така, че през 2016 г. при проведени тръжни процедури и подписани договори Бойко Борисов, без да има никакво право еднолично отмени всичко свършено. За да докаже - на кого ли? - че няма нищо общо с Пеевски и неговите фирми. И нареди да се започне ново проектиране та магистралата да излезела по-евтино. Оттам започна голямата бъркотия и виждаме колко е по-евтино.Затова ако искате да има магистрала и Вие и жителите на Северна България трябва да знаете:НИТО ГЛАС ЗА ГЕРБ!
    —цитат от коментар 56 на Един препатил


    Така е, Лилито излъга, Бойко отмени всичко свършено. Ама няма ли най-после някой да покаже на тия хора как се прави? Няма ли сегашните да задействат същинското строителство, да докажат, че могат не само на думи?

  71. 71 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#63] от "dlagnikov":

    Значи твой кокорчо ЛЪЖЕ.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  72. 72 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#67] от "oua58686497":

    Забранява ти да строиш без тези нещица, а ББ е платил за строеж...

  73. 73 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#61] от "dj_tiesto":

    Щом плюскаш за 8 души значи си много голям. И кой си ти та да ти отговарям в нарушение на законите? Нещо си се възпалил сериозно. Приземи се .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  74. 74 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#64] от "lz73":

    Попитай някой грамотен икономист да ти обясни. Пр мен е платено. Особено за хора без базова грамотност по въпроса.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  75. 75 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#74] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Браво! Изключително пълно аргументиран отговор.
    Колко пари и къде да ги приведа. Предполагам, че наученото ще е съпоставимо с вечния двигател...

  76. 76 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2488 Неутрално

    Тъй де, асфалтът не се яде!Освободените средства от бюджета за магистралата ще бъдат "усвоени" адекватно от министърката от БСП!
    —цитат от коментар 1 на Дария Колев


    Умнице, само ти май не разбра, че са платени колосални аванси, а работата не е свършена. И заплатите не са платени.

  77. 77 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1388 Любопитно

    Важни са Струма и Европа, Хемус отива в северната пустиня.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  78. 78 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    До коментар [#69] от "dj_tiesto":

    Въобще не се съмнявам, че ще гласувате за Бойко Борисов.

    Ваше право е да изберете - или той, или магистралата.

  79. 79 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Весело

    До коментар [#73] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Огромен съм. Издържам семейство и родители така, че може да сметнеш. Пък и се предполага, че харча повече от един пенсионер. Въпроса ти беше колко ДДС внасям нали?
    А ти кой си, че ми задаваш незаконно въпроси?

  80. 80 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#77] от "Consumer":

    Пустиня е в главата ти.

  81. 81 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 63 Неутрално

    До коментар [#76] от "мики маус":

    Значи не е извършвано и незаконно строителство.

  82. 82 Профил на dj_tiesto
    dj_tiesto
    Рейтинг: 368 Весело

    До коментар [#69] от "dj_tiesto":Въобще не се съмнявам, че ще гласувате за Бойко Борисов.Ваше право е да изберете - или той, или магистралата.
    —цитат от коментар 78 на Един препатил


    За съжаление сме докарани до първата част от поговорката:
    "От две злини по-малката, от две добрини по-голямата"
    в тясна връзка с поговорката "Интереса клати феса"

    :)

  83. 83 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#81] от "nema_labavo":

    Извършвано е, но не е завършено...

  84. 84 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 187 Неутрално

    Просот т. нар . партии на промяната пренасочват парите в друга посока, където техните хора ще могат да ги цоцат.
    В Турция направиха хиляди километри магистрали, наште тук се тутат от 40 години сигрно с Хемус. А ТАЗИ МАГИСТРАЛА Е НУЖНА!
    България не е само София скъпи променячи.
    Ако нямате срама поне се замислете само в района на микре колко души загиват годишно.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  85. 85 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2488 Неутрално

    До коментар [#81] от "nema_labavo":

    Не са извършени никакви СМР по смисъл на ЗУТ, защото им само наем на техника и персонал. С други думи нещо е правено, без проект, неясно от кого и неясно с какво качество, защото няма актове за строителството. Парите са дадени за бъдещи дейности.

  86. 86 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 187 Весело

    До коментар [#56] от "Един препатил":

    ОК няма за ГЕРБ. За хора като Шнорхела ли?

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  87. 87 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1388 Любопитно

    До коментар [#80] от "lz73":

    Винаги съм се чудил, кога българите станаха лицемери и спряха да назовават нещата с истинските им имена, вярно не е особено приятно. Та кажи какво има в северна България, защото аз мога да бъда достатъчно подробен.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  88. 88 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#87] от "Consumer":

    Има българи. При това истински...

  89. 89 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    За съжаление, калинките на фатмака обаче са реалност. ;(

  90. 90 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    До коментар [#81] от "nema_labavo":Не са извършени никакви СМР по смисъл на ЗУТ, защото им само наем на техника и персонал. С други думи нещо е правено, без проект, неясно от кого и неясно с какво качество, защото няма актове за строителството. Парите са дадени за бъдещи дейности.
    —цитат от коментар 85 на мики маус


    Има доста клипчета в тубата за прогреса. Може да гледаш какво е направено без да ставаш от бюрото си. Всяка седмица качват по 2-3 нови.

  91. 91 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 63 Неутрално

    До коментар [#85] от "мики маус":

    Комитова друго разправяше, даже се включи на живо . Объркващо е.

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на simulant1
    simulant1
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Най-добре е ГЕРБ да се върнат. Видя се, че тези са още по-големи боклуци. И то много по-големи. И на пряко подчинение от Масква.

  94. 94 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    До коментар [#93] от "simulant1":

    Ех мечти, ех фантазии.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  95. 95 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2651 Неутрално

    Нека питат шофера, как стана така, че едни фирми строят и прибират по 17М на километър, а всички ние, дружно, ще плащаме, ако строят некачественно. Щото за него е ясно, че така му е добре - пакчките в чекмеджето се трупат, ама после ние ще плащаме за тоя гяволък, като дойде до гаранцията...
    —цитат от коментар 2 на atag


    След ГЕП остана само разруха и схеми. България потъна и ще са нужни години за да излезе от това състояние. Предвид на задаващата се финансова криза в света и финансово-икономическа в България ударът към българския народ ще бъде изключително жесток. Никой до този момент обаче не е казал какво става с авансовите плащания за милиарди, явно вече са усвоени. И вместо гешефтурата да работи по тези фактически открадната пари, тя се самосезира за Татяна Дончева, че искала да купи депутат. Добре издържано тактически за отклоняване на вниманието на материала.
    п.п Имаме най-скъпите магистрали в Европа, естествено благодарение на ГЕП.

  96. 96 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2651 Неутрално

    Най-добре е ГЕРБ да се върнат. Видя се, че тези са още по-големи боклуци. И то много по-големи. И на пряко подчинение от Масква.
    —цитат от коментар 93 на simulant1


    Кой построи турски поток? Не троли.

  97. 97 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1388 Любопитно

    До коментар [#88] от "lz73":

    Няма закон за фалит на общините, защото ако го имаше 2/3 от кочините щяха да са приключили.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  98. 98 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Безсилно пресилен извод (предозиране, по модерному)
    окромпрометява сама по себе си силна аргументация.

    Съсредоточете се къде Ви е силата.
    Аргументите основания ;)

    До коментар [#32] от "Пипера е много лют":

    Както отбелязах и в другата статия,
    Хемус и Струма няма да бъдат построени в идните 30 години.

    Това е заради
    смесицата от лъжи, корупция, грешни цели и откровена некомпетентност,
    които имаме като начална строителна смес.

  99. 99 Профил на bramasole СУПЕР
    bramasole
    Рейтинг: 2421 Неутрално

    Не зная дали АМ "Хемус" е строителна илюзия, но тя със сигурност е образец на незяконосъобразност, безстопанственост и корупция.
    Оказва се, че компанията, изпълняваща дейности на км 135 от АМ „Хемус“, е „Автомагистрали Хемус“ АД. Получила е над 95 млн лв авансово за дейности по участък 3 и 4 от магистралата, от които сумата от близо 16, 5 млн. лв. би следвало да е налична в изпълнителя :
    https://www.banker.bg/upravlenie-i-biznes/read/protestirashta-stroitelna-firma-e-poluchila-nad-95-mln-leva-avans
    Един от тримата членове на СД на „Автомагистрали Хемус“ АД е адвокат Райчо Котов. Името му става известно от разследването на сайта Биволъ по аферата ДжиПиГейт. Преди да оглави "Автомагистрали Хемус", адвокат Котов е дългогодишен служител на Джи Пи Груп. Другият член е бившият футболист Асен Иванов Букарев, бил и треньор на "Витоша" Бистрица.

    "На народите с къса памет преходите са им много дълги.." Тони Филипов, Д-р
  100. 100 Профил на parallelepiped
    parallelepiped
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Искаме нормални пътища. Ако не ставате и вас ще изметем като гербавите. Последните месеци Комитовица и сие не свършиха и грам работа.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #