За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Боби Колев
Рейтинг: 1110 НеутралноНе й е лесно и на Фандъкова.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083И пред мафията трябва да отговаря, и пред софиянци.
Който е по-настоятелен, естествено, получава повече от нея.
еспресо
Рейтинг: 16 Неутрално280, 94 и 120 бяха студентски автобуси - до Студентски град, Ректората, Химическия факултет на СУ, УНСС и ТУ.
Доста неразумно е изчисленията за натоварването да се правят през лятото или локдауна за университетите, а линиите да се затварят в началото на учебната година.
john trivolta
Рейтинг: 894 НеутралноДо коментар [#1] от "Боби Колев":
"Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър БауърНе вижам как Фандъкова отговаря пред софиянци, както в прекия, така и в преносния смисъл. Веднъж съм я питал, чрез някакво общинско приложение, за нещо и тя хем не отговори, хем не направи нищо по въпроса. Веднъж съм питал и шефа на градския транспорт и той ми отфовори толкова бюрократично-безполезно, че забравих за по-нататъшна комуникация с него и фирмата му.
pafaka22
Рейтинг: 677 Неутрално"Заради намаления брой на пътниците с промените се цели да няма полупразни или слабо натоварени курсове."
Явно според СО всички автобуси трябва да пътуват уплътнени на 150%. И хората да мръзнат на спирките по 20 мин.
После ще мрънкат, че хората не искат с градски транспорт.
Virgin
Рейтинг: 8 НеутралноЗа какво да ползвам градски транспорт? В събота и неделя има линии по които трябва да се чака 40 минути за следващия автобус. Не ми си се мисли колко ще стане сега. Естествено че хората ще се насочат към личните си автомобили, а финансовото състояние на превозвача няма да се подобри.
Kotarak
Рейтинг: 377 НеутралноТази жена вече става опасна за София. Не бих я нарекъл кмет, защото кмет не е.
gmalinov
Рейтинг: 734 ЛюбопитноТая глупост за една спирка да се купува билет от 1.60 и от Железница до центъра да е 1.60 - еми извинявай, ама ще има гратисчии не, ами не знам какви още ще се появят. Колко години вече все се правят оптимизации и все нищо не е оптимизирано, гола вода са от ГТ, виж, да събират суми от зелени и сини зони са първи, де*ба шибаната администрация...
GMcinik
Рейтинг: 2772 НеутралноВ почивен общо взето няма автобусна линия в София, която да има нужда от съчленен автобус.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Yotce
Рейтинг: 1547 НеутралноНищо неочаквано, десетките милиони, хвърлени за неработеща билетна система, сега ще се избиват от “оптимизация” на линиите.
kapitan_laino
Рейтинг: 396 ГневноОптимизацията засягала "само" ЕДНА ПЕТА от линиите на ГТ? Тия животни се гаврят с нас.
koshev
Рейтинг: 229 Неутрално"въведената оптимизация в разписанието засяга само 20% от линиите на градския транспорт от т. нар. "зимни разписания"
Четете внимателно. Засягат се 20% от линиите. Обаче не се казва например, че по тях се движат 55% /налучквам/ от пътниците. Трябва внимателно да се слушат политиците, защото предимно казват това, което им изнася на тях, а не цялата истина.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноТова е част от противоепидемичните мерки. По гробарски. Същото беше и през зимата. С цел спазване на дистанцията която видни гробари настояват да се спазва.
Covid live matter. Stop the genocide.Та какво казва по въпроса иначе много дрънкащия главен здравен инспектор?
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#8] от "cinik":
Covid live matter. Stop the genocide.Това че някъде няма нужда хич не се отнася за всички линии. Да не говорим за метрото. Ма иначе с маски, но добре уплътнени.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 340 НеутралноРядко се возя на ГТ, но ми прави впечатление, че е много на рядко.
Pure Chewing Satisfactionfpyyh
Рейтинг: 118 НеутралноДокато тази идиотка е кмет, нищо хубаво не очаква София, особено пък градския транспорт. И сега като оставят празни бус лентите, хората, които са принудени да пътуват с автомобили, ще се бутат още повече в безкрайно задръстващите се “булеварди” и “пътни артерии” като Цариградско. Даже в изостаналата Сицилия лятото видях, че са обновили паркинг машините в сравнение с миналата година и от тях могат да се купуват и билети за градски транспорт. И хората измислят зони за облекчаване на паркирането и трафика, с нощни тарифи и пакети, не като кокошки само да кълват по-голяма зелена и по-дълго време.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеstanchopansa
Рейтинг: 229 НеутралноРайонните кметове са виновни.
telqk
Рейтинг: 174 Неутрално"Общественият транспорт на София е пред фалит"
Той отдавна е пред фалит! Правилният въпрос е кое общинско не е пред фалит? Топлофикация?
Тюфлекчия
Рейтинг: 450 ВеселоАз от това което прочетох оставам с впечатлението, че оптимизацията е напълно резонна, а г-н Бонев просто пак си прави типичния за нея безкрайно евтин PR на база плюене по Фандъкова във Фейсбук. Няма по-жалка история от това лице. Интересното е, че обикновено много му се кефят умнойкрасавци дошли в София през последното десетилетие, които нито имат представа какъв беше градския транспорт преди 20 години, нито реално го ползват особено, но много обичат да имат за какво да мрънкат и да четат сравнения на София с Париж и Цюрих. Напоследък и с Клуж, който за Бонев е върхът на урбанизма, но по света е по-известен с това, че преди години е изселил ромското си население от центъра на града до сметището.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноВажното е да се пести!
Smoke
Рейтинг: 969 ЛюбопитноЕ па щом софиянци (са съгласни и) си дупчат билетчета при всяко прекачване, що тогава се напъвате да въвеждате система за прекачване с един билет?
Надежда
Рейтинг: 1600 Неутрално"Левски" и "Хаджи Димитър" са най-засегнати. 120,1 и 2 - това са трите превозни средства до там.
Тази жена е луда.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#18] от "Тюфлекчия":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти в София ли живееш?
Smoke
Рейтинг: 969 НеутралноТака работи всичко държавно и общинско - разходи се правят по целесъобразност, а не съобразено с възможности и бюджет. Примери: Топлофикация, градският транспорт, Александровска болница, Марица-Изток 2 (ФК Берое), самите общини и т.н. и т.н.
Когато нещата отидат към фалит, държавата тегли заем и покрива загубите с пари от нещо друго. Уж пазарна икономика и уж въпросните субекти са самостоятелни търговски дружества, а то е социализъм, та дрънка - майчицата-държава преразпределя и покрива загуби.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#21] от "hope":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!До коментар [#21] от "hope":
Доста глупаво е да се намалява електротранспорта.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#19] от "Роси":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Важното е да се краде.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноЦГМ е пред фалит, но ни е особено важно да дадем няколко милиона за общежитие на майната си, което ще седи празно и едно сто милки за метро до ИКЕА и един жилищен комплекс.
И именно Бонев е точно човекът, който най-активно се противопоставя на тези глупости. Последното за Тюфлека...
alabalko
Рейтинг: 450 Неутралнотова означава запушване на бул. Дондуков и криза на Ректората. 120 минавайки по бул. Ситняково ще бъде намален, значи кризата по участъка Подуене - Цариградско ще продължи. Още повече, че от Х.Д. ще запушат тотално Черковна и включването в Ситняково, което е като ухо на игла. И разбирам да има оптимизация, но за квартали, където има метро. А то 120 обслужва малка част от това, което 120 обслужва. Потребителите на тролей 1 са тотално отсвирени.
alabalko
Рейтинг: 450 Неутралноне, как, ще купят още електроавтобуси и да наливат пари в китайско производство, което вози батерии, вместо да дръпнат още жици и да използваме чешките тролеи, които не возят батерии.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#26] от "filofob":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ЦГМ има два одита от Сметната с потресаващи констатации но изчезнаха мистериозно някъде в прокуратурата.
Имат и двама убити шефове и един загинал при умишлен палеж.
Всеки да си прави изводите.
alabalko
Рейтинг: 450 НеутралноЗа да вдигнат приходите вечер след 20ч и през уикенда в автобусите би трябвало качването да е отпред, срещу дупчене на билет или валидиране на карта, или да продават билети шофьорите. Дори могат да сложат едни турникети като в метрото. Как в Германия все още, въпреки Ковид, шофьорите продават билети?
Качи ли се някой отзад автобусът не тръгва, докато не слезе и мине отпред. Бързо ще се регулира ситуацията.
tsvetko_51
Рейтинг: 838 НеутралноМалко беше позаглъхнал Бонев и явно сега намери приложна точка да се появи.
Не съм гербер, не съм за Фандъкова, но от Бонев освен искания и мераци, друго не съм чул.
Но скромността на този виден и доказан разбирвач от градостроителство, очевидно му е чужда. Завалията прави всичко възможно, да не бъде забравен, но още в самото начало прецака нещата, та гласовете на тези които гласуваха за организацията "Спаси София" изгоряха, а сега след като той се намърда, само претенции и нищо констрултивно.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#28] от "alabalko":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И които са в пъти по-евтини и екологични.Колко време издържа един комплект батерии, колко струва замяната и как се утилизира?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#31] от "tsvetko_51":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Бонев ви спаси да управлявате София като предаде избирателите си.
tsvetko_51
Рейтинг: 838 НеутралноДокато гласуваме така, че ГЕРБ да владее съвета, ще е така. Фандъкова, без да я оправдавам е върха на айсберга.
Лошото е, че не се виждат много свестни организации/партии и коалиции, които да ни свършат работа.
nniiikk
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#11] от "koshev":
Е, недей да налучкваш така напосоки! Не е коректно. Ами ако не са 55, а са 5% от пътниците?! Половината от тези линии са постоянно полупразни, всъщност.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#34] от "tsvetko_51":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Има, но не купуват гласове по гетата като ГЕРБ.
nniiikk
Рейтинг: 229 НеутралноЗначи от 63 градски линии в София има промяна в разписанията на 11 и г-н Бонев вече е на бойна нога...защо ли не се учудвам! Идеята е на всичко, винаги и навсякъде да е на контра.
Интересно как тук се бият еко наклонностите му и това, че иска (през зимата) да има повече рейсове по улиците на София!?
nniiikk
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#7] от "geordgeo":
Е, че нямаш лев и шейсе да си платиш трамвая, май си е твой проблем, а не на ш*баната администрация. То така, ако всеки си каже, не ще му оптимизират градския транспорт на Бонев, а направо ще му го спрат!
А и има талони по 12 лв. 10 бр., има дневни карти за 4 лв., има месечни, нали.
Green Day
Рейтинг: 664 НеутралноДори не ми се занимава да пиша анализи и да посочвам базови мисловни и стратегически грешки, които Фандъка никога няма да прочете, нито я вълнуват. Оставка, Даце. Махай се. Освини и фалира де що можа, отчисли нужния процент за чекмеджето, айде вече отивай да копаш картофи в родното си село. Няма да ни липсваш!
Тюфлекчия
Рейтинг: 450 ВеселоВече не, но над 30 години съм се клатил по СГТ, така че знам за какво говоря. Също така знам за болната ти омраза към кметицата. Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
marginche
Рейтинг: 229 НеутралноСамо да не купуват повече китайски превозни средства тия фалшиви европейци и натовци. Свине крадливи!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#38] от "nniikkii":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ромите как ги возите?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#40] от "Тюфлекчия":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Пролича ти, че не си в час с темата за транспорта. Другото си е твой проблем.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#41] от "marginche":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Работиме за благото на ККП. Все пак СО се управлява от потомствени комунисти.
ju.li
Рейтинг: 453 НеутралноКопнея, кметицата и съпартийците И да "оптимизират" поне 20% от роднините си и да ги пратят по родните им места.
пРезидента!
Рейтинг: 2796 НеутралноС 1,60 билетче направо закриване!
пРезидента!
Рейтинг: 2796 НеутралноВъпроса не е в нямането, а това, че могат да се инвестират далеч по-добре. Това левче и нещо кара огромна част от хората, които не ползват редовно градския транспорт, да не го ползват изобщо! За едно пътуване са минимум 3,20 в двете посоки. За тези пари една сравнително нова кола (която в случая е налична) минава 20-25 км. За чий ти е да се влачиш по градския?! Да не говорим, че с тези пари и с мотор или скутер обикаляш София 2 дни. Градският транспорт трябва да предлага по-евтина и смислена алтернатива, а това е далеч от реалност. Няма да стане така!
Българин Бг
Рейтинг: 397 НеутралноСпаси София защо мълчат за паркинга пред НС. Или те критикуват само Фандупкова, а депутатите - не?
anx55520847
Рейтинг: 8 НеутралноНе знам дали пътувате по тези линии, но аз да - е, не са полупразни! Тролейбус 1 се пълни още на втората спирка в Левски-Г, а трамвайните линии са толкова удобни, че превозват половин София сигурно, начело с всички баби с колички, които отиват до Женския пазар. И те са хора, нали, и имат право да се предвижват свободно из града? Факт е също, че са "оптимизирали" всички линии на няколко квартала в северната част на София и предвижването вече става като да е със селски автобуси. Защо така?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#49] от "anx55520847":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Няма да ти отговори.Както не отговори и на мен как возят ромите.
dnevnikar
Рейтинг: 3692 НеутралноUNITED EU UNION
Навсекъде e тъй...
И в т.нар. отвъдно.
В континентите Неевропа.
Дорде Обществен транспорт не задвижи зада на кмет/кметица,
задът се вири високомерно и не сляза да обслужва нивото на Обществото
nniiikk
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#47] от "Гражданин":
Е, това е много опростенческо. Да, сега ти е 1,60 от Плиска до Орлов мост, но и от Младост до Люлин! Едва ли има и друга страна, където от терминала на летището да те кара до центъра за 81 евро цента.
Логиката на поридвижване в милионния град не предполага такива сметки. А ако си с колата от точка А до точка Б, ти само ще обиколиш и ще се върнеш ли? Към цената на бензина, трябва да добавиш и времето за пътуване, паркирането. Едва ли ще е така ясна и проста сметката, ако включиш в нея и времето в трафика и паркинга (2 лв. на държавно, 3-4 на частно в центъра).
Тюфлекчия
Рейтинг: 450 ВеселоДа, добре - щом казваш. Я кажи като толкова ги разбираш кои са най-натоварените линии в София? Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#53] от "Тюфлекчия":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Има различни видове транспорт. Кой вид те интересува мамин?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ВеселоДо коментар [#52] от "nniikkii":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Пропускаш таксата за тоалетна, която ще платиш за златните клозети на даскалицата. Тури още 2 лева. Също и бозата, баничката и тока за зареждането на телефона.
Боби Колев
Рейтинг: 1110 НеутралноИма 3 изречения в постинга ми.
Първото е констатация, второто - обяснение, а третото - аргументация на обяснението.
В случая третото обяснява прекрасно и Вашата ситуация. http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
dani_2077
Рейтинг: 14 НеутралноМногото приказки и коментари са излишни - на ВСИЧКИ е ясно, че такива абревиатури като СГТ, ЦГМ, воглаве с Топлофикация са синоними на корупция, безстопанственост, безхаберие, лошо управление/стопанисване и т.н.
Бъди свободен 🤔❗Дела (присъди) трябват ... ¯\_(ツ)_/¯.
Боби Колев
Рейтинг: 1110 НеутралноЩе си позволя да Ви коригирам: ясното е, че на всички всичко им е ясно, а най-вече, че някой друг трябва да се задейства да реши проблемите, които са ясни на всички.
Дела и присъди трябват...мдаааа...
Затвор за престъпниците трябва...мдаааа...
Никаква работа на държавни служби повече...мдаааа...
Боби Михайлов вън от футбола...мдааа....
....За мене кафето с 2 захарчета, и какво разправяше станало вчера в офиса?... http://www.bbc.com/news/magazine-37612083