Доклад на следствието: Шефът на НАП няма данъчни задължения

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (103)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Твърдина
    Твърдина
    Рейтинг: 42 Неутрално

    Естествено, че няма задължения. Нали ги е прехвърли на някакъв бездомен циганин :)))

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  2. 2 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Разбира се, че няма задъжения. Задълженията са на малоимтния гражданин с няколко присъди, който е купил фирмата заедно със задълженията.

  3. 3 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Много ясно, че няма престъпление всеки е свободен да продаде или да дари на друг задлъжнялата си фирма, задълженията са на фирмата, а не на собственика й. Въпросът не е и дали е морална такава продажба, въпросът е морално ли е от 7 млн. български граждани да назначиш за шеф на НАП, точно лице, което е постъпило по такъв начин с фирма имаща задължения към НАП.

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Изненадани...???
    Това са "почтените"...!!!
    Ами, "честито" на всички онези, които кой знае защо им вярват...
    СРАМ!!!

  5. 5 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Спецов бил доверен партньор на чуждите служби, затова го сложили за шеф на НАП

    Познавам г-н Спецов отдавна, още откакто работеше в НАП. Беше изключително доверен партньор на чуждите служби по координация с европейските, с чуждите партньори. Така финансовият министър Асен Василев обясни пред БНР защо е назначил Румен Спецов за директор на НАП.

    https://tribune.bg/bg/politika/spetsov-bil-doveren-partnyor-na-chuzhdite-sluzhbi-zatova-go-slozhili-za-shef-na-nap/

    ------------------------

    Става въпрос за службите на англо-саксонските страни.

    Затова и Кирчо в канадки поданник, верен на Англииската корона.
    А Асен е в кюпа.

    Продължаваме промяната !
    До пълно изчегъртване на българите от България !

    https://www.youtube.com/watch?v=bZMVUZe-P2c&t=559s

    Ако върви някакво изчегъртване, това е изчегъртването на българите от България

  6. 6 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Абсолютна гавра с българския народ е този доклад. Изпраха го и сега е чист.

  7. 7 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това разследване е като за наш човек май. Той бил собственик, ама управителят му извършвал сделките, тинтири минтири, все едно ние сме му назначили този управител...
    Както и да е, няма да влизаме в детайли, има кой да четка Спецов и ПП.
    Въпросът е друг.
    Вижте какви смешни закони имаме.
    Значи можеш да продадеш без проблеми фирма с 1.5 милиона лева задължения.
    И не си виновен.
    Продаваш я на клошар.
    И той не е виновен.
    Илие виновен, ама какво от това, парите ги няма.
    И държавата гори с едни 1.5 милиона лева.
    При това законно.
    При това от години...

  8. 8 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Весело

    Макар, че авторът на текста "Карикатура на диктатор" изглежда доста абсурдно в ролята на разследващ журналист из храсталака, то тази история все пак си е доста съмнителна.

    Не ме търсете преди обяд
  9. 9 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#2] от "kaiser":


    Разбира се, че няма задъжения. Задълженията са на малоимтния гражданин с няколко присъди, който е купил фирмата заедно със задълженията.
    —цитат от коментар 2 на kaiser


    Освен дето няма задължения, ".....изводът на проверката е че липсват доказателства за извършено престъпление от страна на Спецов.". Та в какво викаш го обвинявате? В това, че е намерил законен начин да си спести данъци?! Дай Боже всекиму!

  10. 10 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "НеКой":

    Но видя ли как в 24 Часа са публикували новината за тоя доклад на първа страница. Четкат му имиджа и там.

  11. 11 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Естествено, че няма задължения. Нали ги е прехвърли на някакъв бездомен циганин :)))
    —цитат от коментар 1 на Мощ


    най-лесно се контролира зависим човек !

    Елементарно е, и се ползва от векове от колониалните държави за контрол на туземното население.

    ИМа грехова Спецов и знае че може да го изплющат всеки един момент, и затова ще изпълнява каквото му казват. А като падат и добри пари от това - какво повече му трябва на човек.

    Посланик Херо Мустафа посети НАП за първи път
    Прочети още на: https://www.dnes.bg/politika/2021/05/20/poslanik-hero-mustafa-poseti-nap-za-pyrvi-pyt.490906

    Ще слуша и ще изпълнява !

  12. 12 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Когато няма доказано престъпление, по конституция човек е невинен.

  13. 13 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "kzj35678888":

    Аз и прочетох статията, обаче.
    И му изпращат нови въпроси.
    На кото отговор ще получим не знайно кога.
    Сигурно, когато Кирчо успее да стигне до Букурещ, за да си вземе тапията за невинност...

  14. 14 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Е, то това е ясно. Въпросът е, че май не е много ок подобен човек да е шеф на НАП.

  15. 15 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    НАП да влезе в строителните фирми да се види къде са парите, каква е тази иавършена работа, която надхвърля десетократно договорите. Всъщност аз помня как Божков (да, този в Дубай) тръгна с тежката техника към Народното събрание, бяха спрени на Цариградско, Борисов го прие лично, а Божков изтегнат на креслото с кръстосани крака в черно с пура, броиха му милиард и триста.

  16. 16 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "fantomas":

    То така и с пачките и кюлчетата на снимките с Борисов - няма доказано престъпление, няма доказателство, че са негови, той не е в снимката заедно с парите и златото - следователно е невинен.

  17. 17 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#3] от "svoboden":


    Много ясно, че няма престъпление всеки е свободен да продаде или да дари на друг задлъжнялата си фирма, задълженията са на фирмата, а не на собственика й. Въпросът не е и дали е морална такава продажба, въпросът е морално ли е от 7 млн. български граждани да назначиш за шеф на НАП, точно лице, което е постъпило по такъв начин с фирма имаща задължения към НАП.
    —цитат от коментар 3 на svoboden


    “Всеки е в пълното си право да урежда финансовите си дела така, че да плаща колкото се може по-ниски данъци; никой не е длъжен да планира печалбите и загубите си по най-изгодния за Министерството на финансите начин; плащането на по-високи данъци не е въпрос на патриотичен дълг…”

  18. 18 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#17] от "lz73":

    Съгласен, но този човек е шеф на НАП... Правил е врътки, законови, но все пак... Не върви някак.

  19. 19 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#13] от "НеКой":

    Има извадки от доклада , .........миииииииии прочети ги :)) Това също падна в кюпа !!
    А, какво стана с подслушванията които ги нямаше :)) Защо ГЕРБ замръзна по темата подслушване ?? :)

  20. 20 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 698 Весело

    Естествено, че няма задължения. Нали ги е прехвърли на някакъв бездомен циганин :)))
    —цитат от коментар 1 на Мощ
    Това - нали ги е прехвърлил на някакъв бездомен циганин кой го казва?!

  21. 21 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    А кой допусна този пропуск в закона ?
    Точно така, депутатите, защото те имат най-много икономически интереси и правят най-много далавери.
    Пропускът в закона е УМИШЛЕН.
    И се лекува само с ЕДНО изречение, а то е:
    "Фирмата се прехвърля на друг собственик, след представяне на удостоверение за платени данъци, а ако има задължения към бюджета, прехвърлянето не се осъществява"
    Точка.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  22. 22 Профил на kmk35650994
    kmk35650994
    Рейтинг: 0 Любопитно

    Да предположим как биха реагирали Петков, Василев, Хр. Иванов, Манолова и пр. ако ИТН беше издигнала Спецов за министър да речем. Каква истерия щеше да се надигне заради прехвърлената на неграмотен циганин фирма с дългове, какви обвинения в липса на почтеност и морал. А иначе същите лица обвиняват Слави, че подкрепял Петър Илиев до последно. Ето че има разлика в поведението, когато става въпрос за човек от нашите и от другите?
    И най-смешното е, че Петков-Василев оправдават присъствието на Спецов в НАП с това, че "вършел работа". Че "най-после се намерил някой, който да ...", което не е по-различно от думите на Слави, за когото най-важно било да се свърши работа, без значение всичко останало. То и за Гешев се чуват гласове, че "най-после се намерил прокурор, който да подгони олигарсите".

  23. 23 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#19] от "dejmos":

    Бе стига глупости.
    Той защо я е купил тази фирма, аз да те питам?
    Да му врътка някой схеми с ДДС ли?
    И да не си говори с управителите?
    На фирма, която изкупува и продава зърно!!!

  24. 24 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#18] от "4okuto":

    Знаеш ли как Британската империя се е справила с пиратството?

  25. 25 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 60 Неутрално

    Този бездомник явно е платил много мангизи на Спецов, за да може да си поживее в Дубай. Но, щом няма нищо нередно, Спецов е чист.

  26. 26 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1508 Весело

    Знаем че няма. Когато му връчват ревизионния акт с 1,2 млн задължения той моли за един месец отсрочка за подготовка на възражение по акта. Напълно законно му разрешават. Вместо възражение той прехвърля фирмата на муле и е непричом! Напълно морално, почтено, законно се отървава от задълженията. Това го знаем. Дори може да го издигнем за президент. Ще бие РРадев с неговите две заплати на любовницата и далавера с два ведомствени апартамента.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  27. 27 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#21] от "Мариана Кълвачева":

    А уж сте юридически грамотна.... Задълженията са на фирмата. Собственикът не отговаря за тях. Може да бъде подгонен само ако е прибирал пари от фирмата без да ги прекара по законния ред, т.е. поддържал е огромни касови наличности, дето ги нема...Ама случаят не е такъв....

  28. 28 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 91 Неутрално

    през 2016 г. е получил лично ревизионния акт на фирмата си, в който е било написано, че има задължения за ДДС от 1.2 млн. лв. Според тях той е имал един месец да подаде възражение, след което е поискал и полагащото му се по закон удължаване на този срок с 1 месец, който е използвал, за да продаде задлъжнялата фирма на малоимотен гражданин, съден няколко пъти. Бившият министър на финансите от служебното правителство Асен Василев обяви, че ще се направи повторна проверка на случая, макар да е бил уверен от Спецов, че е продал бизнеса си, преди да е натрупал задължения към бюджета.

    Вярно ли е това или не? Никой не го интересува дали има задължения в момента, а дали горното е вярно.

  29. 29 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#27] от "lz73":

    Хехе, ти нещо се гъбаркаш.
    Юридически...

  30. 30 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Тц, тц :)

    Това и без доклад беше ясно :)

    Но трябваше да се похарчат едни пари, за да се напише доклад, който казва едни очевидни неща. :)

  31. 31 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#27] от "lz73":

    Не съм юридически грамотна, а логически грамотна.
    Но пък вие сте юридически грамотен и одобрявате извършеното от Спецов.
    И по каква логика ?

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  32. 32 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#29] от "НеКой":

    Щом така мислиш....Собственикът не носи отговорност за задълженият на фирмата, затова се нарича ООД...

  33. 33 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#23] от "НеКой":

    НЕРВИ от доклад на СЛЕДСТВИЕТО :)) А, когато има НОВ прокурор ??? Няма да има РЕАЛНОСТ опасана от ГЕРБ и Гешев :) Ще има нова РЕАЛНОСТ , която отговаря на истината. Иначе битката е битка ............"Накрая ще остане само един" :)

  34. 34 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#3] от "svoboden":

    Отговорността на управител на фирма със задължения, установени за периода, за който е управител е по чл.19 от ДОПК и може да е вкл. наказателна.
    Друг е въпросът, ако Спецов е купил фирма със устаановени впослелдствие задължения, натрупани от по-рано. В този случай това говори само за компетентността на Спецов. Той една фирма не може да оправи, а ще оправя държавата.

  35. 35 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Звучен шамар за гербиджа!

    Впрочем коя беше управляващата партия през последните 12 години? Точно така - ГЕРБ. И какво направи тази управляваща партия прехвърлянето на задлъжнели фирми да стане от абстрактно неморално в конкретно незаконно? Нищо! Нищо не направи!

    Затова сега да не чувам разсъждения как било законно, ама не било морално. Човките плътно затворени!

  36. 36 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 8 Неутрално

    мошенник

    и не много умен

    06-20 Р.Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители ............................. 01- 21 Р.Радев: Логично е.. г-н Пеевски да подкрепи г-н Борисов на президентските избори, те са ортаци в бизнеса и политиката.................................................................................. ...................................... ............................. 01-21 Г.Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев ................................................................................................. 10-21 К.Петков: Ако управлява коалиция с ДПС, излизам на протест ............................................................................ 09-21 К.Петков: С две ръце гласувам за президента Радев ................................................................................................ 10-21 К.Петков: Ние от "ПП“ много харесваме Бойко Рашков за вътрешен министър . ............................... 01-22 Радан: Но днес просто трябва да свалим шапка на Радев ..................................................................................... 03-22 Б.Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван .................................................. 03-23 К.Петков: За мен е просто умопомрачаващо .............................................................................................................. ................................ как прокуратурата дори не образува производство заради изнесеното от Божков... 12-23 К.Петков: Не вярвам в идеята за независими експерти в регулаторите. По-добре е всяка една партия да сложи политическите си експерти и всеки да си поеме отговорността.
  37. 37 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Спецов е назначен, защото знае как се укриват данъци и първи пропищяха от хазарта, никога непроверявани, а ние мислехме че е само Пеевски, и Мишо Бирата, разбира се.

  38. 38 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#17] от "lz73":Съгласен, но този човек е шеф на НАП... Правил е врътки, законови, но все пак... Не върви някак.
    —цитат от коментар 18 на 4okuto


    Най-добре се бори с врътките "спец", който ги познава и ги е ползвал...

  39. 39 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#31] от "Мариана Кълвачева":


    До коментар [#27] от "lz73":Не съм юридически грамотна, а логически грамотна.Но пък вие сте юридически грамотен и одобрявате извършеното от Спецов.И по каква логика ?
    —цитат от коментар 31 на Мариана Кълвачева


    Не съм казал, че го одобрявам. Казвам, че е законно. Нека приемем за чиста монета твърдението, че Спецов е знаел, че фирмата дължи едни мнооого пари на хазната и след това се е отървал от собственост в нея. Какво си е спестил? Ами ако не беше я продал, а обявил фалит, какво щеше да загуби? Правото да прави бизнес известно време...толкова! Личните му средства си остават за него.

  40. 40 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Весело

    "Доклад на следствието: Шефът на НАП няма данъчни задължения"

    Опорка: Следствието в България не е на подчинение на Каскет Гешев, а е на подчинение на Лозан Панов и Калин Калпакчиев! :-)

  41. 41 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Любопитно

    Абсолютна гавра с българския народ е този доклад. Изпраха го и сега е чист.
    —цитат от коментар 6 на kzj35678888


    Знаеш ли на кого е подчинено следствието в България?

  42. 42 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    Румен Спецов е проблемен с ДРУГО :)) Това е добър експерт за проследяване на изнесени пари по офшорки , швейцарски банки от корумпирания ГЕРБ елит :)

  43. 43 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Спецов е крадец. Чист крадец с бяла якичка. Ограби парите на българите.

    Wornoxmaniak
  44. 44 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Любопитно

    мошенники не много умен
    —цитат от коментар 36 на diq55699032


    Кой това? Бойко Методиев Борисов от Банкя ли? :-)

  45. 45 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#7] от "НеКой":

    Вече не , сега не може да се прехвърля фирма ако има задължения към бюджета

  46. 46 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Весело

    Спецов е крадец. Чист крадец с бяла якичка. Ограби парите на българите.
    —цитат от коментар 43 на Wornoxmaniak vs Кирчо и Кокорчо


    Сезирай Каскет Гешев! Той е твоята радост! :-)

  47. 47 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#32] от "lz73":

    Хайде бе! С дяловете си не отговаря ли за задълженията?

  48. 48 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#39] от "lz73":

    Тиква, културистът заема длъжност, която не върви на фалирал търговец.

  49. 49 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Всичките около Радев са такива. Крадци и мошеници. Няма един читав. Прехвърляли са фирми със задължения. Измамили са партньорите си. Излъгали са двойното си гражданство. Назначава ли са любовниците си на втори договор.

    Хора с нулев морал. До каквото се докоснат всичко се разпада.

    Wornoxmaniak
  50. 50 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 60 Весело

    До коментар [#35] от "Един препатил":

    Като не искаш да чуваш, тапи за уши. Ако не искаш да четеш, сваляш очилата. По-полека със забраните.

  51. 51 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#39] от "lz73":

    И аз написах същото, защо ми опонирате.
    Само добавих, че пропускът в закона е умишлен и дори предложих какъв текст да се впише.
    И друго.
    Добре, в качеството си на обикновен служител е допуснал това деяние.
    Но какво става, когато те предлагат за такъв висш пост в системата ?
    Тогава, освен законноста, не се ли гледа и да си чест и морален човек ?
    То е ясно, че търговците са неморални, не случайно Христос ги е изгонил от храма.
    Но когато го предлагат да оглави тази агенция, можело е поне да го проучат дали е читав.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  52. 52 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#47] от "von_seeckt":

    Само с дяловете си....те обикновено са по-малко от 1.2 млн....

  53. 53 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#51] от "Мариана Кълвачева":

    Пропускът в закона е коригиран...

  54. 54 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#47] от "von_seeckt":

    Отговаря до размера на капитала, за това се нарича " с ограничена отговорност"
    Тук изобщо не попадаме в тази хипотеза.
    Въпросът е, дали е продал фирмата преди да възникнат задълженията и герболяка лъже и манипулира, или Спецов наистина, макар и формално да не е извършил нищо незаконно, е измамник.

  55. 55 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Между другото Румен Спецов е олицетворението на така нареченото управление на Румен Радев, защото това не е управление, а чиста диктатура. Ако тези хора имаха морал веднага щяха да се дистанцират от него. Но, не! Те го бранят и ще го бранят със всички сили и това за сметка на народа.
    Румен Радев е абсолютен некадърник и до каквото се е докоснал винаги е водило до провал. Семейството му. Кариерата му. При неговото командване се разби един миг 29. Като президент крушенията му са в прогресия до пълно фиаско. Неуспех след неуспех. Невъзможност за съставянето на правителство. Втори опит - пак неуспех. Държавата се разпада, показни поръчкови убийства, днес има един 51 годишен разрязан на парчета и тялото и отрязаната му глава захвърлени на пътя до Враца. Инфлация, глопиращи цени на горива, храни, електроенергия и на всичко останало. Екокатастрофа в Черно море. Отчайваща некомпетентност. Колкото по бързо се отървем от него, толкова по-добре е за всички българи и България.

    Хора мислете.

    Wornoxmaniak
  56. 56 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#54] от "uq":

    Кой капитал? Винаги се отговаря със стойността на дружествения дял, а не със записания капитал, който при оод обикновено е минимален.

  57. 57 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#3] от "svoboden":

    Не е баш така баце. Свободен е, ама ако се докаже,че умишлено го е направил с цел да ощети държавата и умишлено е натрупал задълженията, могат да си го подпукат за злоупотреби в особено големи размери, хем като частно лице а не като ООД че и в затвора да го вкарат.
    Тука вече могат да го съдят за неговите целенасочени и умишлени действия

  58. 58 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#56] от "von_seeckt":

    Така ли? Чака те разочарование неграмотний. Точно до размера на вписания капитал отговаря, повтарям, за това се нарича дружество С ОГРАНИЧЕНА отговорност

  59. 59 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#46] от "vassilun":

    Сезиран е българският народ който ще ви го изкара тъпкано на изборите затова, че го ограбвате с хора НАТО Румен Спецов.

    От бюджета липсват милион и половина лева попълнения.

    Wornoxmaniak
  60. 60 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 124 Весело

    До коментар [#24] от "lz73":

    Страхотно, та колко от тия 1.2 млн с отчетени към държавата? И защо не сте с потури и фес като толкова държите да ни върнете в 17ти век? Да не говорим, че въпреки медийните изяви, НАП с момента събира повече пари от малките търговци отколкото от големите.

  61. 61 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5502 Неутрално

    "В периода от началото на 2011 г. до края на 2016 г. са събрани 77 % от декларираните и установени задължения за данъци и осигурителни вноски. От началото на 2017 година досега събираемостта се е повишила до 81%. Въпреки това българската приходна администрация изостава от средния процент на събираемост на приходите в ЕС, който е около 85% годишно.
    Ако ефективността на НАП бе сходна със средната в ЕС, в бюджета трябваше да постъпят около 5 милиарда лева допълнително за последните 4 години. Сумата би била достатъчна за построяването на над 300 км магистрални пътища."
    НАП винаги си работи така, нито се старае, нито бърза, накрая отписва.

  62. 62 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    На тотомилионера от Перник, НАП блокира изплащането на печалбата, докато не върна задълженията си към фиска, след като бе разпознат от малоимотния ром "купил" фирмата му. Рашков върти опашка пред любимеца на почтения Асен.

    Червена линия, червен картон
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 124 Весело

    До коментар [#42] от "dejmos":

    Видяхме, че е добър в сделки за зърно, дет ДДС-то е по малко по-различен механизъм. Като специалист в земеделието вече жъне плодове от плод зеленчуците вместо от декларирани те "големи"

  65. 65 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1786 Неутрално

    До коментар [#21] от "Мариана Кълвачева":
    ""Фирмата се прехвърля на друг собственик, след представяне на удостоверение за платени данъци, а ако има задължения към бюджета, прехвърлянето не се осъществява"

    Точно такива са изискванията от много години ,при продажба на фирма.
    Щом няма нарушения на закона, значи изискванията са спазени.
    Утре могат да излезат подробности как точно са оформени документите и тогава трябва да се оглеждаме за виновни.
    До тогава всички приказки са празни балони.

    подпис
  66. 66 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1786 Неутрално

    До коментар [#54] от "uq":
    "Въпросът е, дали е продал фирмата преди да възникнат задълженията"

    Не знам колко лесно е да продадеш фирма със задължения, но щом казваш приемам, че е вярно.
    Но тогава твоят въпрос поражда друг логичен въпрос - а дали не е закупил фирмата с вече натрупани задъжения.

    подпис
  67. 67 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#63] от "von_seeckt":

    Неграмотен, правиш ли разлика между дружествено имущество и имущество на собственика на дяловете? Дружественото имущество обикновено е 0, нич, нада, освен ако не в някакъв завод.
    Най-много някоя кола, за да се ползва данъчен кредит

  68. 68 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#41] от "vassilun":

    Знаеш ли на кого е подчинено следствието в България?
    —цитат от коментар 41 на vassilun


    Следствието в България е подчинено на прокуратурата.

    Директор на Националната следствена служба е Борислав Сарафов, който е и заместник-главен прокурор.

    Както са тръгнали нещата няма да се учудя ако Борислав Сарафов изведнъж си спомни, че през 2019 г. наистина е поискал справка от ДАНС за сметките на Гешев в чужбина. Току виж намерил и някъде по бюрото си писмото на ДАНС за двете севтки на Гешев в Швейцария и Монако с наличност от 4,5 млн. швейцарски франка.

  69. 69 Профил на Test testov
    Test testov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Естествено, че няма лични задължения. Задълженията са във фирмата. Друг е въпросът, къде са отишли парите за тези задължения - да не си ги е платил като личен дивидент?

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#54] от "uq":

    Вашето измислено министърче Асен Василев показа писмо в последната секунда преди да напусне поста, че Румен Спецов е натрупал задълженията и умишлено е продал фирмата си. Само от тук да го погледнеш всичко смърди и е в лайна до ушите. Вместо да се разграничат от него, те го крият и замазват. Такъв некадърник да фалира с милион и половина лева и ти да го слагаш за шеф на НАП? Защо? Цялата история е сива с цвят на гробище.

    И тук пишещите се правят на улави, че не бил бил виновен.

    Хора бдете какво ви подготвят тези мошеници.

    Wornoxmaniak
  72. 72 Профил на ve4e
    ve4e
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "kzj35678888":

    ами Цецо Цв не го ли изпраха. И той всички доходи и апартаменти ги беше получил дарение миличкия.

  73. 73 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#66] от "Иван K":

    И аз незнам колко е лесно да продадеш фирма със задължения, не съм го правил, но не мисля че е невъзможно или има някаква забрана. Вероятно има изискване да се представи документ от НАП за наличие или липса на задължения, НО не мисля че е пречка да се прехвърли, стига купувача да се подпише че е уведомен и приема задълженията.
    Като цяло, се съмнявам да е толкова тъп. По-скоро е продал фирмата чиста, щото не му се е занимавало да я прекратява, както знаем това е тегаво и после вече "изкупителите" са врътнали кинтите, НО това са си мои интерпретации

  74. 74 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#55] от "Wornoxmaniak vs Кирчо и Кокорчо":

    Мислят , мислят :)) В следващият парламент ще има мнозинство без ИТН с БСП . Ще има мнозинство с БСП без ИТН . Няма да има възможност за правителство (хипотетично) между ГЕРБ , ИТН и ДПС ... А,............ с ИТН и БСП ще има конституционно мнозинство :))

  75. 75 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#70] от "von_seeckt":

    Още веднъж, дружественото имущество, имущество на собственика на дялове ли е? С дружественото имущество не отговаря собственика на дяловете, а дружеството. Собственика отговаря с размера на записания капитал, тъй като той си е негов личен, внесен в дружеството.

  76. 76 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#74] от "dejmos":


    До коментар [#55] от "Wornoxmaniak vs Кирчо и Кокорчо":Мислят , мислят :)) В следващият парламент ще има мнозинство без ИТН с БСП . Ще има мнозинство с БСП без ИТН . Няма да има възможност за правителство (хипотетично) между ГЕРБ , ИТН и ДПС ... А,............ с ИТН и БСП ще има конституционно мнозинство :))
    —цитат от коментар 74 на dejmos


    Истински оракул. Прозренията ти се сбъдват напълно.


    Абсолютно жалка история.

    По добре си тролете и пускайте мъгла като оня с коментар 73 къде си прави негови си интерпретации. По добре да беше видял на снимка порутената клошарска колиба на циганина собственик на фирмата на Румен Спецов - та да престане с тези глупости.


    Жалка история.

    Wornoxmaniak
  77. 77 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Разстроено

    До коментар [#70] от "von_seeckt":

    Моля ти се, престани да храниш трола.

    Благодаря.

    Wornoxmaniak
  78. 78 Профил на ve4e
    ve4e
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#45] от "Климент Горанов":

    Докато е на ниво Ревизионен доклад все още няма вменени задължения, когато излезе Ревизионният АКТ тогава вече има задължения.
    ДОПК уредбата е такава. С доклада се прави предложение за облагане, а с акта се опрделя .
    Затова и този човек когато е продавал фирмата, деюре не е имал задължения, само е знаел , че са установени такива и предложени за облагане. затова е и избързал да я продаде. преди акта

  79. 79 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Весело

    До коментар [#49] от "Wornoxmaniak vs Кирчо и Кокорчо":

    "Всичките около Радев са такива. Крадци и мошеници. "

    Сезирай Каскет Гешев! Той е твоята радост! :-)

  80. 80 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Весело

    До коментар [#55] от "Wornoxmaniak vs Кирчо и Кокорчо":

    "Между другото Румен Спецов е олицетворението на така нареченото управление на Румен Радев, защото това не е управление, а чиста диктатура."

    Сезирай Каскет Гешев! Той е твоята радост! :-)

  81. 81 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#75] от "uq":

    Частта на всеки от съдружниците от дружествененото имущество се изчислява като дробно число от капитала на дружеството, които и части се наричат дялове. Понеже те гледам, че си неук давам пример, записан капитал 10 000, дружествено имущество 100 000. Двама съдружника всеки с половината от дяловете. При дружествени задължения от 200 000 всеки от от съдружниците ще отговаря индиректно не с 5ооо, а с 50 000. Важен е не капитала, а имуществото.

  82. 82 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Весело

    До коментар [#46] от "vassilun":Сезиран е българският народ който ще ви го изкара тъпкано на изборите затова, че го ограбвате с хора НАТО Румен Спецов.От бюджета липсват милион и половина лева попълнения.
    —цитат от коментар 59 на Wornoxmaniak vs Кирчо и Кокорчо


    И за обира на НАТО сезирай Каскет Гешев! :-)

  83. 83 Профил на ve4e
    ve4e
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#58] от "uq":

    Четете Данъчноосигурителният кодекс

    Чл. 19. (Изм. - ДВ, бр. 94 от 2015 г., в сила от 01.01.2016 г., изм. - ДВ, бр. 63 от 2017 г., в сила от 04.08.2017 г.) (1) Който в качеството си на управител, член на орган на управление, прокурист, търговски представител, търговски пълномощник на задължено юридическо лице по чл. 14, т. 1 и 2 укрие факти и обстоятелства, които по закон е бил длъжен да обяви пред органа по приходите или публичния изпълнител и вследствие от това не могат да бъдат събрани задължения за данъци и/или задължителни осигурителни вноски, отговаря за непогасеното задължение.
    (2) (Доп. - ДВ, бр. 92 от 2017 г., в сила от 21.11.2017 г.) Управител, член на орган на управление, прокурист, търговски представител, търговски пълномощник на задължено юридическо лице по чл. 14, т. 1 и 2 носи отговорност за непогасените задължения на задължено юридическо лице по чл. 14, т. 1 и 2, когато недобросъвестно извърши едно от следните действия, в резултат на което имуществото на задълженото лице е намаляло и по тази причина не са погасени задължения за данъци и/или задължителни осигурителни вноски:

  84. 84 Профил на kumanistan
    kumanistan
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Великото българско следствие се конкурира с Великата българска прокуратура по интелигентност.

  85. 85 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 305 Весело

    До коментар [#79] от "vassilun":

    Като гледам как настървено тролиш и пускаш мъгла срещу мошеника Румен Спецов, то ти си потенциален избирател на партията на "почтенните лъжци" Кирчо и Кокорчо.

    Жалка история.

    Wornoxmaniak
  86. 86 Профил на Al Tatzov
    Al Tatzov
    Рейтинг: 526 Неутрално

    ЦЕЛОТО ЛЕВИЧАРСКО ВОЙНСТВО СЕ ФЪРЛИ НА АМБРАЗУРАТА,
    за да защитава Културиста.

    Освет това сички подвластни на Рашков служби се заеха да го оправдават, а пък присъдружните медии веднага започнаха да огласяват информация, която би трябвало да е следствена тайна.
    Случайно ли е това?
    Не разбира се.
    Изглежда Културиста е много важен за резидента Мунчо (позивна "льотчик", парола "грипен")!
    А сега по същество:
    Гореизложените левичари пледират, че дружеството е ООД и затова "Собственикът не носи отговорност за задълженият на фирмата, затова се нарича ООД...".
    Да ама НЕ. Като изоставим некои важни подробнисти, има един важен факт:
    Прехвърлянето на собствеността на дадена фирма на друго лице (юридическо или физическо) може да стана САМО и ЕДИНСТВЕНО чрез решение на Общото събрание на дружеството.
    В него участват всички акционери с глас пропорционален на дяловото участие. Значи е взето такова решение, факт.
    Тогава вече, собственикът/собствениците носят отговорност, вкл. наказателна за ТОВА РЕШЕНИЕ. Не бива да са бърка финансовата отговортност на съдружниците, която е ограничена до уставния капитал, с отговрността за взети административни решения. това са различни бири...
    Така че Културиста носи административно-наказателна отговорност за извършения акт, довел до финансова загуба за държавата.
    Това не е еднолично решение на Управителя (който и да е той), а решение на Общото събрание на дружеството (точка)

  87. 87 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Весело

    До коментар [#85] от "Wornoxmaniak vs Кирчо и Кокорчо":

    Тролиш ти, а не аз! Ако има престъпление, сезирай Каскет Гешев!

    Той е твоата радост! :-)

  88. 88 Профил на head_hunter
    head_hunter
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Очакван резултат от проверката и доклада. Какво повече мога да кажа.

  89. 89 Профил на Al Tatzov
    Al Tatzov
    Рейтинг: 526 Неутрално

    КАЗУСЪТ ПО СЪЩЕСТВО съгл. ЗЗД


    Гореизложените фенове на Културиста пледират, че дружеството е ООД и затова "...собственикът не носи отговорност за задълженият на фирмата, затова се нарича ООД...".
    Да ама НЕ.
    Като изоставим некои важни подробнисти, има един важен факт:
    - Прехвърлянето на собствеността на дадена фирма на друго лице (юридическо или физическо) може да стана САМО и ЕДИНСТВЕНО чрез решение на Общото събрание на дружеството!!!
    В него участват всички акционери с глас пропорционален на дяловото участие. Значи е взето такова решение, факт. И във вземането му е участвал Културиста.
    Тогава вече, собственикът/собствениците носят отговорност, вкл. наказателна за ТОВА РЕШЕНИЕ. Не бива да са бърка финансовата отговортност на съдружниците, която е ограничена до уставния капитал, с отговрността за взети административни решения. това са различни бири...
    Така че Културиста носи административно-наказателна отговорност за извършения акт, довел до финансова загуба за държавата.
    Може да бъде оневинен, САМО ТОГАВА, когато е гласувал ПРОТИВ прехвърлянето, или
    не е присъствал (самото решение се взема съгласно Устава на дружеството, т.е. решенията се вземат или единодушно или с някаква форма на мнозинство, като Уставът също решава и въпросите за кворума, дата и начина на насрочване на ОС)!! Ферщеен? Поняли?
    Това не е еднолично решение на Управителя (който и да е той), а решение на Общото събрание на дружеството, в което ОС Културиста със сигурност участва (точка)

  90. 90 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#86] от "ogp03622986":


    [quote#86:"ogp03622986"....Освет това сички подвластни на Рашков служби се заеха да го оправдават, ..Така че Културиста носи административно-наказателна отговорност за извършения акт, довел до финансова загуба за държавата....[/quote]

    Само дето Националната следствена служба твърди, че няма данни за престъпление....
    Тя сигурно е подчинена на Рашков?! Или на Какскета, който умира от желание да оневини Спецов?! Та на кой е подчинена?

  91. 91 Профил на lz73 СУПЕР
    lz73
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#89] от "ogp03622986":

    Дребен пропуск, по онова време прехвърлянето на дружество със задължения не е било нарушение или престъпление....ама ти от къде да знаеш...И да те светна, почти всички приватизирани предприятия в България са прехвърлени на новите собственици със задължения...

  92. 92 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    Разбира се, че няма задъжения. Задълженията са на малоимтния гражданин с няколко присъди, който е купил фирмата заедно със задълженията.
    —цитат от коментар 2 на kaiser



    Естествено, че няма задължения. Нали ги е прехвърли на някакъв бездомен циганин :)))
    —цитат от коментар 1 на Мощ


    Творческо преписване, или плагиатстване...🤥

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  93. 93 Профил на асен георгиев
    асен георгиев
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#5] от "Черноморец":

    поздрав на женския ти родител!

  94. 94 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#81] от "von_seeckt":
    Понеже те гледам че си тъп, та незнам има ли смисъл ама, това което си написал нема никаква връзка с реалността. Имуществото на дружеството си е на дружеството и НЕ Е на никой от собствениците, задълженията -също.
    При хипотеза на несъстоятелност, дружеството се обявява в несъстоятелност, назначава се синдик, който разпродава имуществото на търг и получете от търга пари, плюс вписания дружествен капитал се наричат "маса на несъстоятелността" от която в определен ред се удовлетворяват кредиторите, до където стигне масата на несъстоятелността.
    Държавата тук е доста напред в списъка на кредиторите, мисля че е преди банките НО ако не се лъжа е СЛЕД служителите със неизплатени трудови възнаграждения.

  95. 95 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#83] от "ve4e":

    Така де, ключовата дума тук е "недобросъвестно".
    Трябва да се докаже че е "недобросъвестно", и аз това казвам в коментар 57

  96. 96 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 524 Весело

    Дневник, не бъдете толкова срамежливи. В 24 има далеч повече детайли и подробности около разследването..

  97. 97 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 157 Любопитно

    Добре, сега какво правим с отписаните пари, несъбираемите?

  98. 98 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1187 Разстроено

    Спецов е единственото нещо, което ме разколебава да гласувам за ПП. Но по-добри не виждам. За ГЕРБ и ДПС е абсурд да гласувам. Малко по-малко, срам не срам стигам до стария извод "всички са маскари"

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  99. 99 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#98] от "biss Mark":

    Спецов е последното нещо, което да те разколебава да гласуваш за ПП.
    Аз например бих се замислил дали да гласувам за някой, който заяви че
    1) Ще си сътрудничи с ИТН (които направиха всичко възможно за да дискредитират и едното и другото П)
    2) Че ще си сътрудничи с ГЕРБ, стига да се отрекат три пъти публично от лукавия (от сделките си имот Пеевски, по думите на Киро)
    3) Ще си сътрудничи с БСП по мног въпроси за които имат сходни виждания
    4) Има странни виждания за вредите от приемане на Еврото, които подкрепя с доста несъстоятелни аргументи като за харвардски възпитаник.

    Работата малко прилича на...стига да сме на власт, с всички ще си сътрудничим
    Така ли продължават промяната?

  100. 100 Профил на Иван Арнаудов СУПЕР
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Пропускът в закона е УМИШЛЕН.И се лекува само с ЕДНО изречение, а то е:"Фирмата се прехвърля на друг собственик, след представяне на удостоверение за платени данъци, а ако има задължения към бюджета, прехвърлянето не се осъществява"Точка.
    —цитат от коментар 21 на Мариана Кълвачева

    Де да беше толкова прост казусът, че да се реши с едно изречение...

    Такова условие автоматично прави невъзможно оздравяването на всякакви фирми.

    Ако има корекция на закона, тя трябва да бъде в посока търсене на механизъм за солидарна отговорност на предишния и новия собственик, или най-малкото одобрен и заверен от НАП погасителен план.

    И пак дяволът е в детайлите, защото може фирмата да има и активи освен задължения, и някак си би било тъпо НАП да гони предишния собственик, вместо да обяви активите за продан.

    Изобщо не тръгвам да браня културиста, цялата история вони като войнишка тоалетна. Но просто не трябва да се правят първосигнални поправки в закона ей така щото...

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #