Кратки новини

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (73)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 660 Гневно

    Остава още тези нещастни хорица да трябва да си осигуряват сами адвокати да ги бранят заради безобразията на работодателите им!!!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  2. 2 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2263 Любопитно

    Шофьорите на камиони ги глобяват, защото било забраненено влизането на тежки камиони в центъра на София?

    А когато около ЦУМ има големи строежи с какво доставят бетона, с баничарки ли?

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  3. 3 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Шофьорите на камиони ги глобяват, защото било забраненено влизането на тежки камиони в центъра на София?А когато около ЦУМ има големи строежи с какво доставят бетона, с баничарки ли?
    —цитат от коментар 2 на Полковник Паликъщов


    Правиш се на глупав? Не, не с баничарки, но камионите тогава са по работа. По същия начин камиони могат да влизат в центъра, ако са за зареждане, иначе нямат място там.

  4. 4 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1125 Весело

    Особено "ПСТ Груп" ще се жертва най-много и ще поеме сама хонорарите на адвокатите, както е поела пътните и храната на шофьорите.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 732 Любопитно

    "Ще предприеме всички необходими действия за защита правата на хората, които отстояваха справедливите си искания, се казва в тяхна позиция, изпратена до медиите."

    Колко от протестиращите шофьори щяха да останат на работа, отказвайки на собствениците си да се включат в протеста?
    Тогава към кои адвокати трябваше да се обръщат?!

    I Want To Believe
  7. 7 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    А като превратаджиите блокираха кръстовище беше всичко наред. :)

  8. 8 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    Да им осигурят и по един инструктор че да не стават издънки някой репортер като ги попита за какво точно протестират.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  9. 9 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Ма много добри тези чорбаджии бе - те не казват къде са милионите от авнасите, а искат ние данъкоплатците да платим на техните работници. Какво да ги правиш - добри хора, ама и те гледат в чуждия ( в случая нашия) джоб.

  10. 10 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Неутрално

    Малко пресилено звучи предложение, но има много резон в това хората да са ваксинирани!

  11. 11 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Неутрално

    Малко пресилено звучи предложение, но има много резон в това хората да са ваксинирани!

  12. 12 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Неутрално

    Малко пресилено звучи предложение, но има много резон в това хората да са ваксинирани!

  13. 13 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Разумно е искането на болничната асоциация!!!

  14. 14 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 576 Гневно

    А пушачите не трябва ли да си плащат? А дебелите със сърдечни заболявания и диабет? А алкохолиците?...
    По-голяма тъпотия не бях чувал?!?!?

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  15. 15 Профил на Dimitur Plachiyski
    Dimitur Plachiyski
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "...Болнична асоциация иска неваксинираните да плащат за лечението си..."

    Що сега тази болнична асоциация ли ни го плаща.. Смешници.

  16. 16 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 61 Любопитно

    Разумно е искането на болничната асоциация!!!
    —цитат от коментар 13 на selqnin


    А от здравни вноски освобождват ли ме?

  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Гневно

    Изключително плосък популизъм!!!!
    Какво/колко точно ще направите с 4 милиона????

  18. 18 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 201 Весело

    Не им се сърдете на болничната асоциация. Свидят им се заплатите и надбавките на кромод персонала и сега търсят начин, друг да ги поеме... Нищо лично - просто бизнес.

    А ако си плащаме ние, ще имаме ли избор на програма лечение или ще ви висим направо $2000 за ремдесивир и още за куп безмислени антибиотици?

  19. 19 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Това за плащането го предложих още юни.

    2029
    16:25, 16 юни 21
    Добре. Нека ваксинирането да е личен избор. НО, всеки който избере да не се ваксинира (при това напълно безплатно), да подписва декларация. И АКО случайно се разболее от КОВИД-19, да бъде така добър да си поеме лечението. А не да е за сметка на моите здравни осигуровки. Защото аз съм се ваксинирал.

  20. 20 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Който иска да си плаща за лечението, да отива в частните болници.
    Осигурените трябва да се лекуват само в държавните.
    Телевизорът дава статистика само за държавните болници, а за частните се мълчи.

  21. 21 Профил на Al Tatzov
    Al Tatzov
    Рейтинг: 536 Неутрално

    ТЕЗИ ДНИ СЕ НАВЪРШИХА 1007 ГОДИНИ ОТ СМЪРТТА НА НАЙ-ГОЛЕМИЯ ГЕРОЙ НА СРЕДНОВЕКОВНА БЪЛГАРИЯ, Самуил, Цар на българите.


    Главните насоки от неговият живот и дейност са слабоизвестни в подробности на широката публика, където са популярни най-вече със спекулативни твърдения.

    Защо не успяваме да оценим епохата на цар Самуил, 1007 години след смъртта му? С какво тя се оказа фатална за развитието на България и Европа, през XI век.

    Вижте в Новетика

    https://www.novetika.com/tsar-samuil-krai-epoha/

  22. 22 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1178 Неутрално


    А от здравни вноски освобождват ли ме?
    —цитат от коментар 16 на imaligoogle_hr


    То и сега здравните вноски не покриват всички заболявания и рискове.
    За някои се доплаща. Не виждам лошо и за ковида да е така. Свободата струва пари - плащаш и не те чипират :-))

  23. 23 Профил на Aby
    Aby
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#14] от "vladek":

    За пушачите в Австрия са намерили решение от десетилетия, всички постъпления от акциз на цигарите отиват в здравните им каси (там са по провинции - всяка една провинция си има здравна каса, разбира се имат и частни). Ама то пък при тях и производството и разпространението на тютюневи изделия е държавен монопол, та всичко от акциза отива в хазната. Ама са си решили проблема :)

  24. 24 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#21] от "ogp03622986":

    оставил се да му ослепът войската и дори не се самоубил?
    НЕ СТАВА ТОЗ

  25. 25 Профил на shymi
    shymi
    Рейтинг: 44 Весело

    До коментар [#22] от "ruse_island":

    Ама нали чипираните го изкарват леко - хайде тогава въобще да се махне пътеката и всеки сам да се спасява :)

  26. 26 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 728 Неутрално

    правилно, няма ние да им плащаме скъпото лечение.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  27. 27 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Това за плащането го предложих още юни.202916:25, 16 юни 21Добре. Нека ваксинирането да е личен избор. НО, всеки който избере да не се ваксинира (при това напълно безплатно), да подписва декларация. И АКО случайно се разболее от КОВИД-19, да бъде така добър да си поеме лечението. А не да е за сметка на моите здравни осигуровки. Защото аз съм се ваксинирал.
    —цитат от коментар 19 на 2029


    А за сезонния грип ваксинирал ли си се и какво става ако се разболееш ?!?

  28. 28 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    че неваксинираните пациенти "струват" на всички ни висока цена.
    😊😊😊😊
    Добрутро сняг, а?
    Плоскоземието е опасно не само за вашето здраве и за вашия джоб.
    Плоскоземието е опасно за всички аспекти от живота!
    Има елементи от плоскоземието над които нямате контрол, ниво на образованост, семейно възпитание, интелектуални възможности.
    Но поне се опитайте да преборите “бал съм му/си мамата” мислене?
    Бал съм му мамата към другите и към себе си ни се връща тъпкано.

  29. 29 Профил на Discoverer СУПЕР
    Discoverer
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "imaligoogle_hr":

    А ти на каква сума точно се осигуряваш здравно?

  30. 30 Профил на julius_caesar
    julius_caesar
    Рейтинг: 274 Неутрално

    С ДВЕ РЪЦЕ "ЗА" - ДА СИ ПЛАЩАТ!!!!!!

  31. 31 Профил на Миро
    Миро
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Значи може безплатни ваксини от моите осигуровки, а иначе неваксинираните да си плащат. Ми спрете да ми одържате здравни тогава, малоумни хора колкото щеш.

    другари комунисти (ПП, БСП, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
  32. 32 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Разумно е искането на болничната асоциация!!!
    —цитат от коментар 13 на selqnin


    А ако ваксиниран влезе в болница, неваксинираните ли са му виновни и пак ли те да плащат сметката? Не я разбирам тази схема. Защо просто не включат ваксината в списъка със задължителните ваксини? ЗАЩО?

  33. 33 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    Аз съм съгласен да си платя евентуалното лечение от Ковид. То и без това почити всички лечения си плащам. Ама искам да ми намалят данъка за парите с които са купили противогрипните ваксини. а те не са евентуални ами съвсем реални.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  34. 34 Профил на so
    so
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#14] от "vladek":

    Това е стандартния аргумент. Пушачите, алкохолиците и дебелите диабетици наистина се нуждаят от повече лечение, но не довеждат системата до крах като се тръшкат по 5000 на ден. Освен това, когато някой дебел диабетик кихне край теб, ти не ставаш също дебел диабетик.

    #RussiaIsATerroristState
  35. 35 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 660 Любопитно

    Някой знае ли къде може да се плати сума за физкултурни салони в училищата, но така че да не се минава през хазарта?
    С удоволствие бих го направил.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  36. 36 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 987 Неутрално

    До коментар [#27] от "drill":

    "А за сезонния грип ваксинирал ли си се и какво става ако се разболееш ?!?"

    Заради сезонния грип много рядко се влиза в болница и е предимно заради съпътстващи заболявания, които се изострят от грипа.

    А ако имам показания като хронични имунни заболявания и др.под. да, трябва периодично да се ваксинирам.

    Впрочем сезонните грипни ваксинации винаги са били за сметка на пациента, знам го от моя позната, която всяка есен се ваксинира, защото има хронично сърдечно заболяване.

  37. 37 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 243 Весело

    "Неваксинираните пациенти с Covid-19 в болница да заплащат част от разходите по лечението си. Това ще поиска Българска болнична асоциация (ББА) от Министерство на здравеопазването. "При положение, че пациентите имат свободен и безплатен достъп до ваксини у нас, и след като данните от цял свят показват, че над 91% от постъпилите в болница не са ваксинирани..."
    Ако бяха написали това преди 3 месеца и дори два месеца, щеше да пише така: ала-бала...след като данните от цял свят показват, че 100% от постъпилите в болница не са ваксинирани.
    Ако не им мине номера, в началото на другата година ще е така: след като данните от цял свят показват, че над 51% от постъпилите в болница не са ваксинирани.

    мурзилка
  38. 38 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    До коментар [#14] от "vladek":Това е стандартния аргумент. Пушачите, алкохолиците и дебелите диабетици наистина се нуждаят от повече лечение, но не довеждат системата до крах като се тръшкат по 5000 на ден. Освен това, когато някой дебел диабетик кихне край теб, ти не ставаш също дебел диабетик.
    —цитат от коментар 34 на so


    съгласен даже бих добавил че пушачите и алкохолиците си плащат чрез акциза. Това с диабетиците е тъпо защото така работи социалната солидарност.
    Това обаче не им дава право да ме ограничават да ходя на обществени места. При условие че ваксинираните също заравзяват. Просто няма логика в това разделение.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  39. 39 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 201 Весело

    До коментар [#22] от "ruse_island":

    А ако сме осигурени в чужбина? NHS покриха цялото ми лечение в БГ болница. Та ако вляза пак, което е почти невероятно, колкото и да тръбят обратното разните там заинтерсовани хипохондрици - ще плащам ли или съм изключение?

    Един малък пример, а колко недомислена и като цяло малоумна идея.....

  40. 40 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#37] от "Маршалов":

    П.П. То и в момента това, че над 91% от постъпилите за лечение не са ваксинирани, вероятно вече не е вярно. Аз поне съм убеден, че процента ваксинирани в болниците от тези които постъпват през последните няколко дни вече е поне 30%, а вероятно и повече. Обаче като се броят всички болни налични днес, в това число повечето са заварени случаи и мешат процента.

    мурзилка
  41. 41 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 488 Неутрално

    А ваксинираните, ще плащат ли и те за лечението си? Че иначе каква е логиката, хем за ваксините им е платено, хем за лечението.

  42. 42 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Не ги знам кви са тия във т.н. "Българска болнична асоциация", но определено трябва да се лекуват от идиотизъм...

  43. 43 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Нека неваксинираните заплащат. Обаче нека, в същата наредба, да се запише, че членовете на въпросната асоциация трябва да поемат разходите за лечение на всички странични ефекти от поставянето на ваксина, включително отключените автоимунни заболявания. Може пък тогава да им просветне защо евгениката е заклеймена наравно с фашистките практики за расово прочистване.

  44. 44 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Тези 4 милиона от хазарта, я стигнат за една-две футболни топки на училище, я не.

  45. 45 Профил на Холдън Колфийлд
    Холдън Колфийлд
    Рейтинг: 734 Весело

    Един казус. Чупиш крак. Приемат те в болница за операция. Пирони, а-у. При приемането правят тест за ковид. Положителен. Не си ваксиниран. Нямаш никакви симптоми. Така и не развиваш. Какво ще стане в тази ситуация и кой какво трябва да плати, според уважаемата Болнична асоциация ... :-)

  46. 46 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#13] от "selqnin":

    Кое е разумно бе, селянин? Аз пък искам неосигурените да си плащат болничния престой, а спешната помощ да спре да обслужва ковид пациенти. Нещата са ясни - симптоми, тест и карантина с домашно лечение. Като се влошиш - в болница, преди да си станал спешен. Защото това спешно състояние не става за 24часа, нито за 3х24ч! Няма никаква спешност, освен да се точи касата с таксита линейки!

  47. 47 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#38] от "biss Mark":

    Ваксинираните заразяват между 36% (за АЗ) и 65% (за Пфайзер) по малко.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Гневно

    Болнична асоциация иска неваксинираните да плащат за лечението си

    ПОРЕДНИЯТ ОПИТ ЗА ЗДРАВЕН ФАШИЗЪМ!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Гневно

    До коментар [#31] от "Миро":

    И да ни върнат внесеното за 50+ години.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  50. 50 Профил на Холдън Колфийлд
    Холдън Колфийлд
    Рейтинг: 734 Весело

    Помощите за работещи в затворени заради COVID-19 бизнеси ще се дават до края на годината

    А работещите с какво ще си платят тока, парното, водата, телевизията, интернета и храната за децата си през ноември? ...

  51. 51 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    Каква е тази Болнична асоциация, кой я финансира?

  52. 52 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    Парите от здравната каса не са на болничната асоциация. Какво общо имат здравно осигурени с тази асоциация?

  53. 53 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 61 Любопитно

    ''Помощите за работещи в затворени заради COVID-19 бизнеси ще се дават до края на годината''

    Не става ясно, ако продължат с ''карнавала'', кой плаща за фалиралия бизнес!?

    До коментар [#37] от "Маршалов":

    ''над 51% от постъпилите в болница не са ваксинирани '' - е, да, де, точно половината. Другата половина са боцнати. :)

  54. 54 Профил на Ганьо льо фури от льо балкан
    Ганьо льо фури от льо балкан
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Болнична асоциация иска неваксинираните да плащат за лечението си - и правилно.

  55. 55 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    А ваксинираните, ще плащат ли и те за лечението си? Че иначе каква е логиката, хем за ваксините им е платено, хем за лечението.
    —цитат от коментар 41 на Хелиана


    Ваксинираните не могат да имат право да бъдат лекувани от Ковид!

    Нали са ваксинирани, тоест здравната каса вече е вложила пари в тях? Ако се разболеят от Ковид да си го плащат сами!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    "Болнична асоциация иска неваксинираните да плащат за лечението си"
    Изключение трябва да правят тези със заболявания, които не позволяват ваксинирането.

  58. 58 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    "Помощите за работещи в затворени заради COVID-19 бизнеси ще се дават до края на годината"
    И кои бизнеси са затворени? Засега няма такива.

  59. 59 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тези 4 милиона от хазарта, я стигнат за една-две футболни топки на училище, я не.
    —цитат от коментар 44 на ivanpopov


    Е пак е по-добре от това да ги дадат на Стъки и мутричките му.
    А и на училище се падат по 2 000 лв., т.е. по 44 хубави топки.

  60. 60 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    "Регионалното министерство получи 100 млн. лв. за разплащане с пътните фирми"

    Бе нали комитова се кълнеше че никой на нищо не дължял, сега щели да изплащат.

    Айде почнете и Хемус за строите, че да ви харесаме малко.

  61. 61 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 0 Весело

    Парите ще се използват за изплащане на дейности по подготовка за зимно поддържане и дейности по зимно поддържане на републиканските пътища


    100 млн са едно нищо !!! За толкоз пари ще почистят само квартала около 19те тоалетни.

  62. 62 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#61] от "Хай Буй":

    Ако е по цените на фандъкова може дори и по-малко.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  63. 63 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 243 Неутрално


    До коментар [#19] от "2029":

    А аз предлагам, всички пари от здравни осигуровки да идат за ремонт на пътищата, а лечението във всички болници да е изцяло в платена форма на пазарен принцип. Нито стотинка от държавата за здравеопазване, в това число без държавни заплати за лекари и персонал, без държавни пари за ремонт на сградите и за оборудване и консумативи, без реинвурсирани медикаменти да те видя докъде ще доживееш, когато ще трябва да си плащаш наистина всичко, да няма и пари за възстановителни терапии в санаториумите и тях да ги плащаш, в пълен размер на пазарни цени, повече или по-малко ще живееш от неудобните ти хора. Знам че си от тия дето живеят за мига. Кво ще кажеш, мигът най-после да свърши и да пораснеш в акъла.

    мурзилка
  64. 64 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Парите ще се използват за изплащане на дейности по подготовка за зимно поддържане и дейности по зимно поддържане на републиканските пътища100 млн са едно нищо !!! За толкоз пари ще почистят само квартала около 19те тоалетни.
    —цитат от коментар 61 на Хай Буй


    Това да не ти е Бойко Борисов, който ако дадеше пари, искаше 60% от тях да му се върнат в чекмеджето.

  65. 65 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 832 Неутрално

    За заместник-председател на ДАНС е определен Венелин Димитров. Той е бил дългогодишен служител на МВР и на ДАНС. От 2019 г. до момента е служител по сигурността на информацията в "Булгаргаз" ЕАД.

    От трън та на глог - че е по-висок!

  66. 66 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Ама чакай бе! Как така отпуснали 100 млн. за РАЗПЛАЩАНЕ? Нали всичко беше аваносво разплатено, че и надплатено. Аман от измамници. Комитова още ли е там?

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  67. 67 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Помощите за работещи в затворени заради COVID-19 бизнеси ще се дават до края на годината
    ============================
    Не искам помощи.
    Искам да си изработя САМ парите, а държавата да не ми пречи да го правя.

  68. 68 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#34] от "so":
    Пушачите, алкохолиците и дебелите диабетици сами решават да станат такива и тяхното лечение струва. Защо същото да се плаща от другите? Сещате ли се на къде води дискусията? Да премахнем задължителните осигуровки и всеки сам да си се оправя за простотиите. И след това отиваме към нископлатените, кой им е виновен че не са учили и сега не получават високи заплати?... Абе направо към закриване на дръжавата...

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  69. 69 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    3 години пробация, съобщи Софийската районна прокуратура.
    _________________
    Е нали беше хахав? Осъзнава ли какво върши?


    Шофьорите на камиони ги глобяват, защото било забраненено влизането на тежки камиони в центъра на София?А когато около ЦУМ има големи строежи с какво доставят бетона, с баничарки ли?
    —цитат от коментар 2 на Полковник Паликъщов


    Аз лично никога не съм виждал полиция да спира бетоновози и самосвали на строителната мафия а ти? Фандъкова е разрешила десетки строежи в топ център и широк център, особено събота - неделя е ужас!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  70. 70 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Ето в този случай е по-добре да се ползва полово определената дума - председателката, понеже другото е мъж и това някак се прехвърля по подразбиране върху пола на другото от споменатите лица + читателят по-лесно ще се сети за случая, ако му напомните, че беше председателка, че е жена заплашената.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    нова година - нов бюджет.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #