За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
pspa
Рейтинг: 225 НеутралноВсеки, пътувал по Тракия знае колко досадни могат да бъдат конвоите от транзитни камиони от Турция за западна Европа. Лично мнение - законодателна промяна, която да казва, че такъв тип транзитен трафик трябва да се превозва с ж.п. транспорт. Пример - товарят ги на интермодалния терминал на Капъкуле и после ги разтоварват на Драгоман/Калотина. Хем няма да рушат настилката, хем по-екологично, хем трафикът поне малко ще намалее, а в участъка от разклона за Велинград до разклона за с. Лозен има смисъл, заради многото завои.
Таралеж
Рейтинг: 2689 НеутралноРемонт между полунощ и 4-5?
Mike
Рейтинг: 250 НеутралноДо коментар [#1] от "pspa":
Ти май не си пътувал много извън България? В някои държави дясната лента е плътно тир до тир. Километри наред. На практика няма възможност за изпреварване между леки коли, въпреки че формално си на магистрала, защото има само една свободна лента за колите. А пък недай си Боже тирове да решат да се изпреварват, тогава скачаш рязко на спирачките и няколко минути се влачиш с 80-90 докато двамата герои се изпреварят.
Напълно съм съгласен че е досадно, но това което е в България нищо не е. Както често се случва, българинът като се сблъска с проблем и надава вой, а същия проблем в други държави (към които уж се стремим) е много по-драстичен, но там никой не се оплаква.
Напълно съм съгласен и че е по-добре товарите да се превозват по релси. Ама то и в града е по-добре хората да ползват метро и трамвай, само че улиците са пълни с коли. Освен това преди да искаме (насериозно) такова нещо, е добре да си приведем ж.п. инфраструктурата в ред, защото е в плачевно състояние.
The Polite Moose
Рейтинг: 8 Неутралног-жа Комитов изобщо не се справя със задълженията си. Отново безобразен трафик, задръствания и глупости.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬magistrat
Рейтинг: 171 НеутралноПълна простотия цари в татковината ни!
В белите държави се работи на три смени при ремонт на пътища, а в много случаи само през нощта с подвижно временно осветление.
Нашите работноци няма кой да ги накара да заработят, както трябва.
zo
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#3] от "Mike":
Австрийците и швейцарците налагат ограничения на трафика на камиони през страните им, тоест това вече се прави в други държави на кръстопът, а това че може да е по-зле на всички ни е ясно.
mavro
Рейтинг: 225 НеутралноИ защо след като е ремонт на осветлението и след като очевидно не работят събота и неделя не си извадят шибаната техника и не пуснат тръбата , а утре да си я затворят и да продължат???
Boyko Popov
Рейтинг: 8 НеутралноПо стара традиция стана задръстване и милиционерите се задействаха чак тогава(преди на Младенов, сега на Рашков -разлика няма)
zahariy
Рейтинг: 8 НеутралноНищо ново под слънцето.
Philip Ganev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "Mike":
Магистрала в България няма . Магистралите са с минимум три активни и една по широка или две аварийни ленти . Така наречените магистрали в BG са скоростен път.
дедо Андро
Рейтинг: 672 НеутралноНе бе! Както досега - само в петък и в неделя следобед.
Настроение: подигравателно Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
jmf29537805
Рейтинг: 8 НеутралноБедни били българите!
Айде, де!
pet fire
Рейтинг: 3007 НеутралноДо коментар [#5] от "magistrat":
"Нашите работноци няма кой да ги накара да заработят, както трябва."
++++++++++++++
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#5] от "magistrat":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Как да ги накараш да заработят? И то на три смени? Парите за чекмеджето са вече отчислени. Как ще намериш свестни хора при положение, че не можеш да им плащаш както трябва? Да не говорим за извънредно.
Договорът е подписан така, че фирмата изпълнител може да се мотае с месеци за елементарни ремонтни дейности и да прави хората на луди. И никой в АПИ не му пука за това. Великите пътни строители на ГЕРБ в цялата им прелест...!
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 8 НеутралноТака, в петък писах под сестричката на таа зловеща новина.
Около 14:30 минах Траянови в посока Пловдив за 15 минути.
Днес в същия час го в посока София го минах за три.
От пътен възел Оризово до София задминах не повече от десетина тира, дори с жена ми коментирахме колко рехав е трафикът.
От почти 20 години поне седем пъти годишно пътуваме по празници до Хасковско, но на връщане винаги тръгваме най-късно по обед, и никога досега не сме попадали в задръствания.
Не разбирам защо винаги трябва да се чака последния момент за тръгване към столицата, а после да се риве че имало интензивен трафик, да се нервиш, да бързаш и да си в риск.
turanagasan
Рейтинг: 8 Неутралноведнага си пролича, че на власт дойдоха грамотни хора. и двете магистрали са с невиждани задръствания. добре че не сме в туристическия сезон и също сега не минават гастарбайтерите. щяхме да задръстим всичко от белград до истанбул.
dorn
Рейтинг: 1013 НеутралноОпашката е три километра, но бедата е че тия които си чакат реда в дясната лента не чакат колкото за три километра , а двойно повече. Караш си в дясната лента ( няма смисъл да ходиш в изпреварващата , защото всички едва пъплят), но тарикатите минават в лявата и ти се чудиш те да не ползват някаква тайна скоростна независима лента в тунела. Като отидеш непосредствено до входа ти става ясно че работата е точно такава както предполагаш - наглеците от ляво се навирит с упорит десен мигач в дясната лента и толерантните нежни душици им дават път. Най наглите пък пердашат направо по аварийната лента. Катаджите си стоят удобно в колата до капанчето от другата страна на тунела ( към София) и не гледат какви изпреварвания и нарушения стават докато автомобилите се доберат до тунела.
samoedin
Рейтинг: 2969 НеутралноУ нас магистралите са колекторни - отвсякъде се събира трафика в тях, след което имаш две ленти, по които да се движиш ! Ако има тежка катастрофа или пък ремонт в едното платно, целия трафик се изсипва в другото.......Нали се сещаме ако е петък следобед или неделе привечер, какъв ад е за всички нас да пъплим на първа втора и рядко трета скорост километри и часове с опънати нерви от шофирането и тарикатите, които карат в аварийната лента с 80 или 100.......
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 8 НеутралноНема се плашиш, е сега лъжеца и крадеца шти постоят тунели с по пет платна, както е в Канада и в Харвард.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 ВеселоПелтешев, Комитова също ли си е купила чекмедже?
Няколко стотин милиона за АМ Хемус потънаха в тъмни доби, сега е ясно къде са ги паркирали!
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 ЛюбопитноТи по на Запад от Калотина ходил ли си? А пък това с двете аварийни ленти кърти мифки!
Дори в Германия има аутобани с две ленти в една посока, например А 81 от Щутгарт за Швайц! Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
Констататор
Рейтинг: 1211 НеутралноФАКТИ.БГ
"" Огромно задръстване на АМ "Струма" в района на катастрофата
28 Ноември, 2021 20:351
Причината е, че теренът все още не е разчистен
Огромно задръстване се образува тази вечер на автомагистрала „Струма” в посока София. Причината- движението в района на катастрофата с македонския автобус все още не е възстановено и в двете посоки, посочва Нова Телевизия.
Тапата е изключително сериозна, като дължината на колоната от автомобили е около 5 километра. Около час е необходим на шофьорите, за да преминат през проблемният участък. Трафикът в посока София е изключително интензивен в края на неделния почивен ден."" ""
Гошо
Рейтинг: 468 ГневноДо коментар [#3] от "Mike":
ГоШоАз пък не виждам смисъл да повтаряме грешките и глупостите на други държави и що за оправдание е това, че и там имало задръстване значи и при нас трябва да е така
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 ВеселоАко искате магистрали без задръствания вземате за модел Франция и воала имате ги!
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.Там магистралите са празни, платените им са с най-висока цена на километър в Европа, а роуте насионал е тъпкано с леки коли и камиони!
Consumer
Рейтинг: 1364 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "Полковник Паликъщов":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЯвно и на север от Русе и на юг от Свиленград не е ходил.
Ганьо ля фурия ля еспаньола
Рейтинг: 8 НеутралноКви магистрали?
tungsram
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#17] от "dorn":
Използването на лявата лента в задръстване е правилно. Най-ефективният начин за събиране на две ленти трафик в една е т.нар. zipper merge - двете ленти се ползват до самото място на събиране и тогава между всеки две коли от дясната лента влиза по една от лявата, като цип. Ако всички знаят и прилагат това правило, нямаше да стават толкова големи задръствания. На някои места дори е задължително и подлежиш на глоба ако не пуснеш кола от лявата лента. Каращите в аварийното вече са си турбо наглеци и жалко, че нямаме полиция, която да им налага яки глоби.
mso011053684
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#21] от "Полковник Паликъщов":
Човекът си е прав! В нормалните държави основните магистрали точно си имат две аварийни ленти и от ляво и от дясно преди подобни тунели. Също така основните магистрали са с поне една дублираща ги платена най често или безплатен първокласен път. Вярно е, че в извънградските участъци са основно две лентите, но също е вярно, че това във България не са магистрали просто не покриват изискванията за такива по отношение на маркировки и системи.
iul021090173
Рейтинг: 0 НеутралноДопълнително, аз като живеещ на едно място, където магистралите са с по седем платна (в едната посока и ограничение от 104 км/ч), твърдя, че това не е никакъв скоростен път, а обикновен треторазряден междуградски път. Опасен междуградски път. Това, че местните летят по него с минимум 160км/ч е друг въпрос и не прави пътя скоростен.
bigchicken
Рейтинг: 114 НеутралноВъй, туй герберите досущ бибитки! Умни кат Бащицата, Баце Тиква Бибитката.
Mike
Рейтинг: 250 НеутралноДо коментар [#29] от "iul021090173":
Айде стига, знаеме ги и ваште "магистрали". Там дето имате ограничение от 65 мили в час, са най-калпавите магистрали в сравнение с другите така наречени развити страни (не сравнявам с България). Седем ленти има само около мегаполисите и събърбите около тях. Останалото са с по 2-3 ленти, и то на много места даже не са асфалтови, а бетонни или дори с бетонни плочи (тип панел), като на самолетна писта. Съответно като караш и се чува тудуф-тудуф... все едно си в теснолинейката. Да не говорим за западните щати, където не само няма магистрали, ами и стотици мили даже бензиностанция няма. Трябва да си носиш гориво с тубата ако ти е по-малък резервоара.
Като човек живеещ в държава без ограничение на скоростта по магистралите (и съответно каращ легално с над 220 км/ч на места където е възможно и уместно), не искам да живея в държава с ограничение 65 мили в час.
А това дето ако нямало 3 активни ленти и 2 аварийни, не било магистрала, са пълни глупости. Големите претенции от някой дето нищо не е виждал.
Най-големия проблем на магистралите в БГ не в броя ленти, а в маркировката, знаците, и малоумната организация на движението, което важи както в извънредни участъци (ремонт, произшествие, ...) така и в проектираната организация при изходи, включвания, детелини и така нататък. И разбира се най-вече човешкия материал който е под секва.
Fifa
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#15] от "Toshko Afrikanski":
Не отлагай нищо за утре, ако можеш да го отложиш за вдругиден.Марк ТвенЕ как?!
Българинът сам ще си реши кога му е удобно да пътува. Няма да се съобразява с трафика :)