За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Norman Granz
Рейтинг: 1441 НеутралноЗащо изобщо плащаме това безумие?! Само за да дадем на руска фирма половин милиард? Ако толкова държат да платят имперска рента на Русия, защо ГЕРБ не извадят парите от черните си каси, захранвани от магистралите, и не оставят Варна на мира най-после!
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.chichka
Рейтинг: 1638 ЛюбопитноУдълбочава се фарватер до пристанище Варна Запад! Всички други са по пътя. Пристанището на Доган не е удълбочено и там не могат да влизат големи кораби!!!!!! Защото все още не е удълбочено на входа на езерото под Аспаруховия мост. Това осмислихте ли го?
Русия е проказата на планетата Земя.Ако журналисти се интересуват да напишат от кои рибарски пристанища с еврофинасиране са тетраподите за вълнолома на Доган в Росенец? Как нос Чукалята порасна с по 50 метра има излети хиляди кубици скална маса, бетон, брегоукрепване.... там има поне милиард вложени, от кои програми са отклонени средствата?
Сигурно пак ще ме изтриете, но това са фактите.
selqnin
Рейтинг: 940 ВеселоДо коментар [#1] от "Norman Granz":
Спокойно, кирчо - канадското политическо брокерче
ще "оправи" ВСИЧКО
и ще въздаде Вселенска справедливост!!!
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноОт цялата тази дейност печеливши са някакви рашъни и Доган. Така е и с 80% от направеното от гербиджа.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUС 400 милиона лева можеше да се построи втори мост над Варненското езеро или по на изток, към Белослав, който да поеме 50% от транзитния трафик по Аспаруховия мост.
Norman Granz
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#4] от "Пипера е много лют":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."От цялата тази дейност печеливши са някакви рашъни и Доган. Така е и с 80% от направеното от гербиджа."
Абсолютно!
И това се вършеше на фона на лъжи, че Зайчарника е "последна преграда" пред руските имперски интереси, и че ако Бойко Борисов падне от власт, ония след него ще ни подарят на Русия.
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#1] от "Norman Granz":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Както Събев каза, е дал два договора на икономическа полиция към ГДНП.
Ситуацията в държавното "Пристанищна инфраструктура" е иденттично с "Автомагистрали" - куха държавна фирма, през която минават едни пари, но кухата фирма остава с гаранциите за извършената дейност, към която не прави и никакъв контрол.
vagabond66
Рейтинг: 665 ЛюбопитноПо времето на ГЕРБ се похарчиха толкова много милиарди под масата,
че според мен с тези пари трябваше до всяко населено място да има магистрала!
Вместо това, освен София , Пловдив, Бургас няма нито една завършена!
Само проблеми и нови проблеми, а и видеклипчета за поредните напъни!
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 ВеселоДо коментар [#5] от "Norman Granz":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUС такъв евро-атлантик като Буце, 'резидента изглежда като истински държавник.
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#7] от "vagabond66":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Докато Плевнелиев беше регионален министър, горе долу се спазваха някакви правила, но от Лиляна насам е пълен батак в сектора.
selqnin
Рейтинг: 940 ГневноДо коментар [#8] от "Пипера е много лют":
"изглежда" е ключовата дума в поста Ви!
На мен не просто ми изглежда, а брутално ми ухае на североизточни степи от пРезиденството!!!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2058 НеутралноЗа 400млн. толкоз, ако извадят 1млрд. пак за същите фирми, ще може и с водно колело да се минава поне!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleХи-хи
Рейтинг: 1705 НеутралноЗа такава безстопанственост требе най-малко доживотна присъда.
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноДо коментар [#10] от "selqnin":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUСмърди на зелени чорапи и русский мир оттам.
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#10] от "selqnin":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Така е, Радев е разпоредил на Влади Горанов да даде парите и на Росен Желязков да наеме руснаците, няма как по друг начин да е станало. Време е Гешев пак да навести президентството.
mitko11
Рейтинг: 2263 ЛюбопитноИма специална българска фирма, която се занимава с удълбочаване на канали. Защо няма конкурс и се възлага на руски фирми?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовhttp://stf-bg.com/
selqnin
Рейтинг: 940 НеутралноДо коментар [#13] от "Пипера е много лют":
+++++++
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 572 НеутралноСигурно си от Перник. Или от Тутракан.
Само на такъв може да му хрумне да мести трафика през Аспарухов мост някъде през Белослав!
Тези 400 милиона, преизчислени през транспортните и логистични загуби ще се удвояват на всеки 3-4 години! Това е все едно да се прибираш от София в Перник през Ботевград, само защото не искаш да ремонтираш километър участък от трасето.
Отделно, нов маршрут означава изграждане на нова инфраструктура. Т.е. още 200-300 милиона.
И наясно ли си, че трафика през Аспарухов мост е основно ориентиран за връзка между черноморските обекти и маршрута напълно логично се стреми да се доближава възможно най-ефективно по крайбрежния контур. Къде ще го пращаш през Белослав!?!?
Сегашният маршрут не само е най-прекия и икономичен, но и е в отлично състояние и въобще не е претоварен. От какъв зор ще правиш друг маршрут , защо, за какво ти е?
Аспарухов мост трябва да бъде ремонтиран и точка! Експлоатационният му срок изтича и е редно да се извърши ремонта, както се следва. Не може да строиш нещо и после да го зарязваш, само и само защото те мързи да поддържаш и ремонтираш.
Аспарухов мост не е вариант, той е пряка необходимост. Хората от кв. Аспарухово, Галата, Прибой и селата наоколо и тях ли през Белослав ще ги пратиш вечер да се прибират?!?
Няма нужда от никакъв втори мост. Довършете "Хемус" и "Черно море" и не се занимавайте с глупости
drill
Рейтинг: 8 Неутрално"Действително има въпроси около устойчивостта на Аспарухов мост, потвърди пред депутатите Събев. По тази причина щяло да бъде предприето съвместно обследване"
"съвместно обследване" - това е разковничето.... да гушнем някой лев !!!
Нали няма разумен човек който си мисли , че 1 метър може да срути моста !!!
Norman Granz
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#15] от "mitko11":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Защо няма конкурс и се възлага на руски фирми?"
По същата причина, поради която руски и свързани с Русия украински фирми (някои под международни санкции) построиха Путин Стрийм през България, без да открият нито едно работно място за българи (ако не броим тунеядците с петцифрените заплати от "проектната компания").
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#15] от "mitko11":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!То няма проект, за какъв конкурс да се говори изобщо. Писали са го козметичен ремонт и хоп, който си посочи шефчето на държавната "Пристанищна инфрастуктура". Ако падне моста, лека грешка. Тъкмо ще се построи нов - важното е да има Работа, работа, работа.
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#19] от "Norman Granz":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Още е мистерия как руски и беларуски работници получиха работни визи в ЕС.
Да не говорим, че ги охраняваха руски командоси с калашници.
Judjuk
Рейтинг: 2474 Неутрално"Твърденията, че удълбочаването на плавателния канал под Аспарухов мост във Варна може да компрометира основите на съоръжението, да го направи неустойчиво и дори да го разруши, били несериозни."
JudjukТоя мост да не е строен с "европейски пари"?
Deaddark
Рейтинг: 1578 ВеселоДо коментар [#9] от "doctor.no":
Плевнелиев уреди Пеевски и Доган с магистралите - още като министър на регионалното развитие - та какво казваш било при него?
Norman Granz
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#21] от "doctor.no":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Още е мистерия как руски и беларуски работници получиха работни визи в ЕС.
Да не говорим, че ги охраняваха руски командоси с калашници."
Това (и не само) вече преля чашата на търпението на нашите американски съюзници и те биха шута на оня, дето се крие в Зайчарника в Банкя.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 451 НеутралноТова удълбочаване случайно да не е за да достигат корабите до пристанището на Доган ?
Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !Има ли въобще държава или няма.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 НеутралноДо коментар [#1] от "Norman Granz":
I 💜 Leka BorislavovnaКакъв ГЕРБ бе, Гррънчаров. От една година ГЕРБ е опозиция.
dnevnikar
Рейтинг: 3808 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
То не беше мост за Дружба.
Ни на служба нужна за Освобождение на Европа
"Аспарухов мост се оказа предизвестено препятствие"
protoger
Рейтинг: 8 НеутралноБутаме моста и продължаваме да копаем. После правим нов мост и засипваме изкопаното.
Работа. Работа. Работа.
The Polite Moose
Рейтинг: 8 НеутралноПротивно на твърденията на Росен Желязков в документацията към текстовата част на проекта изрично е записано, че при извършването на удълбочаване под Аспарухов мост задължително трябва да бъде извършено брегоукрепване. То трябва да бъде проектирано допълнително.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Дали редакцията ще има смелостта да публикува документите, за да се уверим и ние, за какво точно става дума. Брегоукрепване е доста широко понятие.
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноДо коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUНикъде не съм казал, че втори мост обезмисля нуждата от ремонт на Аспаруховия, който е отличен и върши отлична работа на варненци.
ОБАЧЕ!
Ако трафикът от една довършена Хемус тръгне по АМ Черно море на юг, какво ще стане? Правилно, тапа.
Единият край на Аспаруховия мост влиза директно в центъра на Варна, ами трафикът на север? Идващите от Румъния? Това за втория мост (или тунел под езерото) съм го чул за пръв път от варненец.
НО!
Така или иначе, преди да се започне втори-трети мост/трасе, трябва да има подробни проучвания и разчети, които да преценят всички + и -. А че Аспарухвият мост трябва да се поддържа и ремонтира редовно, в това няма съмнение.
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноДо коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUРазгледай на картата градове като Лисабон и Порто, с колко моста разполагат. Ще ти разшири кръгозора.
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 572 НеутралноПристанище "Варна- запад" - (прекрасно за времето си съоръжение )за трийсет години не са купили един нов кран!
Мотокарите им дори са още от "Балканкар" Ловеч.
Пътя от него до крайезерното трасе е лунен пейзаж! Минаваш на заг-заг и само на първа.
Изкуствените канали, промишлените комплекси, учебната база, корабостроителния, кораборемонтния, домостроителния комбинат, заводите, в които работеше половин Варна , пътищата и моста - всичко е мор!
Един мост не можете да ремонтирате, мърши! Деиндустриализирахте по поръчка отвънка целия регион!
Какво ще дълбаете езерото? Какво ще минава оттам? Там, дето имаше промишленост, производство сега има само ламаринени складове, търговия и скрап.
В Девненска долина останаха два завода - и двата наследство от соца. Закриха даже стъкларския в Белослав.
Имаше фериботен комплекс за чудо и приказ - четири модерни кораба сновяха като совалки и пълнеха републиканския ни бюджет. . Сега какво продаваме на Русия, освен трици?
Правехме кораби за целия свят, а чужди идваха тук да се ремонтират не само заради ниските разходи, но и заради качествения им ремонт. Сега в КРЗ правят закачалки за дрехи, а половината халета са укритие за гризачи, пустеят кранове, сухите докове...всичко е леш.
Един мост не можете да ремонтирате, мърши !
voodoo_child
Рейтинг: 751 ВеселоМисля, че новият транспортен министър Ник Събев с назначените от него суперекспери (като напр. 81-годишният нов шеф на БДЖ) ще се справи с удълбочаването. По един или друг начин.
И, Спас, научи го този пълен член вече, все пак работиш с него!! -
"Изпълнението на проектът за удълбочаване..." ☺️
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноДо коментар [#21] от "doctor.no":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUИ всичко това платено от България.
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 ВеселоВЕРНО? Миний аав адуучин хүн
rumen_s
Рейтинг: 746 НеутралноВсички свързани с грабежа при бай Ставри
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)alehandro77
Рейтинг: 126 НеутралноБезродниците в България, достигат все по-големи и по-големи висоти...какви синове е раждала майка България и какви са днешните й безродници...
Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#23] от "Deaddark":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Казвам, че се спазваше правилата за изграждане, а не възлагане.
Макар и на инженеринг (изпълнителят прави проекта, надзирава се сам и строи), поне Тракия беше с някакви търгове, има проект и е въведена в експлоатация. Държавата пък си е провела отчуждителните процедури.
За Тракия нямам спомен да е бил Доган и Пеевски - бяха Трейс, на Черепа една фирма и третата не я помня. Все пак Плевню беше до 2011 г
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 ВеселоТочно като в Украина, хаха!
Миний аав адуучин хүн
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноДо коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUТова не е само във Варна. В Русе, Бургас и Стара Загора положението е подобно, и има обективни и субективни причини за това. Във Видин краят на Химията беше край и за града като областен център - от близо 100 хиляди жители сега е под 30 хиляди. Дори пристанището беше унищожено, за да има работа за ломското.
Дори в София много от соц. гигантите си заминаха, начело с Кремиковци. Но София и Пловдив успяха успешно да се настроят за икономиката на 21 век, което за, съжаление не се случи в цялата страна.
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 ВеселоДа, но има банани!!! Миний аав адуучин хүн
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноДо коментар [#39] от "Веселин Дечев":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU80% от територията на Русия (европейската ѝ част) е в положението, което е описал колегата за Варна-Запад и Девня. Много руски журналисти и блогъри пишат, че между Москва и Петербург е дефакто демографска пустиня. Ти обаче, като истински путинист, руски не панимаеш.
kqr09575859
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
Питай Домусчиеви и тиквата ве умнико!
Веселин Дечев
Рейтинг: 238 ВеселоНе е вярно. Пътувал съм месеци по Русия. Пътищата им са по-хубави от българските, за демографската пустиня -категорично не е вярно. Ако говориш за Украйна да, вярно е. Миний аав адуучин хүн
Николов
Рейтинг: 1052 НеутралноБаси глупостите дето са изпляскани в тая статия.
Изводът е не, че не е имало смисъл от дълбаенето, а че не е достатъчно - трябва да се добави брегоукрепване в района на Аспарухов Мост. Това ще добави още 100-Тина милиона към проекта.
В езерото има множество терминали - не е само този на Доган
С което не казвам, че движещата сила зад този проект не е Доган - дори съм почти сигурен, че е
Просто не е единственият
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноЗа всеки гербер, пребивавал в управлението на държавата, с чиста съвест може да се каже,че е лъжец и крадец. Като Боко е най-големия.
majorman
Рейтинг: 808 РазстроеноДобре дошли в султанат Доганистан!
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manbut141094989
Рейтинг: 8 Неутрално“Аспарухов мост се оказа предизвестено препятствие по проект за 435 млн. лв.“ (С. Спасов)
“Аспарухов мост” “The EXPENDABLES” film (…Sylvester Stallone…)
Наблюдател
Рейтинг: 8 НеутралноЗа тези пари ще може да се построи нов път до Бургас.
*****
НеутралноЩото Домузчиев доведе руснаците..
Judjuk
Рейтинг: 2474 НеутралноТи да не искаш да върнем комунизма, за да направим пак такъв мост? Judjuk
Свинчуга
Рейтинг: 1177 НеутралноХубава работа, ама гербава. Демек тъпа.
Обичам да грухтя и плюскам.troi
Рейтинг: 773 НеутралноДо коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
забавление и приключениеДааа.... сигурно хората, дето им викаш мърши не си разбират от работатат и затова фалират. В Румъния корабостроителния на ДЕУ и той фалира, щото сигурно са некадърни, само ти си кадърен и му разбираш, един вид не си мърша като всички други.
telqk
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#1] от "Norman Granz":
Толкова много гимнастики само и само евроатлантика БХ да бъде забелязан от путя!
Симеон
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
Не е съвсем вярно. В Девня работят содов, циментов, захарен и химически/торов завод.
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 НеутралноДо коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
Ти минавал ли си по Аспарухов мост? Да ти е правило впечатление, че половиния трафик минава в зоната пред Катедралата?
Иначе съм съгласен, че АМ Хемус и АМ Черно море са по-важни. И не от вчера, или завчера, а вече от десетки години.
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноПоредната "мина" оставена от старата власт.Всичкото удълбочаване на Варненският Канал е в услуга на Доганя и е ясно, че ще струва много повече от тези 400 милиона лева народна пара.
Боян Баянов
Рейтинг: 3142 НеутралноТова, което ГЕРБ откраднаха,
другите няма да могат да му намерят само in house договорите.
mitko11
Рейтинг: 2263 ВеселоДо коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНе е само това. В Корабостроителния преди няколко години снимаха филма "Непобедимите-3" със Силвестър Сталоун и Брус Уилис.
Постройките на КРЗ-то и цеховете без допълнителен декор ги обявиха във филма като пристанището на Сомалия.....
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 Неутрално435 млн!
В България милионите за нищо ги нямаме. И ефектът от подобни капитоловложения винаги се изплаща след 30-40 години. Нещо като АЕЦ Белене, турско-руски-сръбски поток и т.н.
Защо в България не се говори, че е време да се смени датата на националния ни празник, и патрона на патриаршеския храм в София?
Николов
Рейтинг: 1052 НеутралноВ тази поръчка има проблеми - и то сериозни, но не са тези за които Дневник пише
Първо, стойността изглежда МНОГО ВИСОКА
Второ, оправданието, че нямало смисъл да купуваме драга е тъпо. Ние миналата година купихме драга за Дунав за 6 милиона лева.
Най-вероятно въпросната драга е с по-малки габарити от необходимите (Дунав е по-плитък от Варненското езеро), но съм сигурен, че за макс 10-15 млн можеха да купят драга, която да свърши работата във Варненското езеро
Така всички разходи щяха да излязат под 20 милиона. А тука говорим за 435 милиона (!)
И на всичкото отгоре накрая щяхме да имаме драга, която да ползваме и другаде (напр. Бургас или Балчик). А пък ако не ни трябва можеше просто да я продадем на половин цена.
Та, да, тази поръчка мирише - и то доста яко. Но не е защото дълбаенето било излишно. А защото бюджетът е ощетен и то много.
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 НеутралноДо коментар [#56] от "pontius_glarus":
Но и трите неща са много-много по-важни от безкрайните и нескончаеми ремонти на площада при Св. Александър Невски, Св. Неделя и св. Седмочисленици в София, както и на бул Витоша, пешеходната му част.
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноДо коментар [#1] от "Norman Granz":
И аз това се чудя?! Герберите започнаха поредният "мега " проект с цел да изтичат хазната и в същото време да слугуват в интер с на "балансьора" с ТЕЦ Варна!Ако не бяха интересите на Доган нямаше да има врътки и ЧЕЗ щяха да си инвестират собствена пара / цитирам по памет около 250 милиона лева/ за превръщането на ТЕЦ Варна в газова централа!Така България щеше да има един голям производител на Ел. Енергия без да дава пари и освен това нямаше да има тези 400 милиона за удълбочаването на Канала.А сега има един абсурден "мега"проект почнат с държавна пара и минус една голяма централа в енергийната система!
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноДо коментар [#1] от "Norman Granz":
И аз това се чудя?! Герберите започнаха поредният "мега " проект с цел да изтичат хазната и в същото време да слугуват в интер с на "балансьора" с ТЕЦ Варна!Ако не бяха интересите на Доган нямаше да има врътки и ЧЕЗ щяха да си инвестират собствена пара / цитирам по памет около 250 милиона лева/ за превръщането на ТЕЦ Варна в газова централа!Така България щеше да има един голям производител на Ел. Енергия без да дава пари и освен това нямаше да има тези 400 милиона за удълбочаването на Канала.А сега има един абсурден "мега"проект почнат с държавна пара и минус една голяма централа в енергийната система!
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#59] от "mitko11":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Зачудих се от къде са намерили статисти, които да изиграят сомалийците, ама намерих отговора.
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноДо коментар [#4] от "Пипера е много лют":
+++++++++++++++++
И редовите българи /данъкоплатци са пак прецакани
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноДо коментар [#4] от "Пипера е много лют":
+++++++++++++++++
И редовите българи /данъкоплатци са пак прецакани
mitko11
Рейтинг: 2263 НеутралноДо коментар [#63] от "bat_plamen":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПрез лятото на 2020 г. ТЕЦ"Варна" завърши преоборудването на 6-те си котли на газ. Обявената цена е по 220 милиона долара на котел.Топлоелектрическата централа е с обща инсталирана мощност 1260 МВт шест блока по 210 МВт. Три от тях са в експлоатация в момента с основно гориво природен газ. Тя е изградена по проекти на „МОТЕП“ – Москва и „ЕНЕРГОПРОЕКТ“ – София.
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#61] от "Николов":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!Ако веднъж на 10 г ти се налага да пътуваш с кола от вас до центъра, не купуваш кола и да и плащаш данъци, ГО и др. а взимаш такси.
А при един конкурс можеше да поканят холандците, които имат уникални цялостни инженерни решения, а имат и техниката.
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 Неутралнотова е част от ежегодния данък Русия. Нито е смешно, нито е пресилено, само дето никой не иска да ни каже колко превеждаме годишно в бюджета на РФ годишно? Дали не са 600 млн € (+ - 5 млн)
telqk
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#58] от "Боян Баянов":
По-точно е: Това което герберастията окрадоха за 10-15 години другите не можаха да окрадат за цял век.
Deaddark
Рейтинг: 1578 НеутралноДо коментар [#38] от "doctor.no":
Трейс бе на Доган. А търга бе нагласен - спечели фирма на Доган на завишени цени - с лобито на Плевнелиев. Стига го защитава Роската - само приказките му мазни, а на дела си бе кадър на Сокола още от началото. Не всеки се лъже от мазни приказки по телевизора, колега. Проверих тогава, защото казаха че Плевнелиев е ортак с червен бизнесмен (от онези назначените с червени куфарчета9), дето държи кариерите и се оказа вярно - въпросния червен бизнесмен бе някакъв заместник в министерството на Плевнелиев. И не ми говори за качество - следващата а година имаше ремонти и кръпки.
mitko11
Рейтинг: 2263 ВеселоДо коментар [#65] от "doctor.no":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовСлед завършване на снимките вместо хонорар статистите са ги пуснали за 2 часа свободно да берат джилязу....
The Polite Moose
Рейтинг: 8 ВеселоЦял век е грешно. Вярното е 9 дни. Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
100
Рейтинг: 177 НеутралноТова е истински сериозната статия- кратка, точна и ясна! А не куролативното писание на газетата.
Респект!
mitko11
Рейтинг: 2263 ЛюбопитноДо коментар [#69] от "doctor.no":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНе е инцидентно. Затлачването е непрекъснато и се налага периодично през няколко години да се удълбочава фарватера поради натрупан пясък и наноси. Затова има създадено специално
бъларско предприятие, което има необходимата техника.
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#72] от "Deaddark":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!не го знаех за Трейс, а Роската никога не бих го защитил за нищо, както казах Лилето достойно пое щафетата и омаза както си трябва всичко, Нанков и Аврамова да не говорим
doctor.no
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#73] от "mitko11":
Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!🤣🤣🤣
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 572 НеутралноОт Прибой как мислиш, че отивам и се връщам от работа? Прецапвам канала или се придвижвам с хеликоптер?
Човекът, чиито коментар репликирах е написал изрично "ТРАНЗИТНИЯ" трафик, и аз коментирам думите му коректно. Иначе щеше да е още по-лесно да защитя моята теза.
Транзитният трафик определено не минава през катедралния площад. Особено в тежкотоварната си транспортна част. Най-малкото, ЗДП не го позволява.
мики маус
Рейтинг: 2579 Неутрално“Аспарухов мост се оказа …”
Интересно колко ли Аспарухови моста има във Варненско?
Едно време в часовете по български се учеше за членуване на подлога в изречението. Отделно в Журналистическия факултет сериозно се учеше български, което очевидно вече не е така.
sasoss
Рейтинг: 303 НеутралноДо коментар [#79] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":
Между другото е добре да се спомене Борислав Гуцанов и БСП като едни от радетелите на удълбочаването на канала. Гуцанов обясняваше доскоро как ще цъфнем и вържем като направим възможно влизането на контейнеровози New Panamax. С изкопаването на канала. Ако не се лъжа ГЕРБ стартираха приказките от 1001 нощи с изграждането на шлюз под моста , но вероятно предвид липсата на време за усвояване на парите се стигна до настоящото удълбочаване на канала.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
samoedin
Рейтинг: 3154 Весело""Може би тези действия по удълбочаването не са били нужни и тези 435 млн. лв. са изхарчени без резултат", каза още Събев."
Напротив, било е особено необходимо за сарайския кръжец около евроатлантика от Банкя ! Така си е купувал такса спокойствие, за да може да продължи с опраск....пардон, стабилността....да прави участниците в обръчите си от безработни в милионери, а милионерите на милиардери.......
Капабланка
Рейтинг: 600 НеутралноА фактите показват ясно, че именно Борисов, а не Радев, подариха на Русия милиарди!
То не бяха реактор за Белене, Турски поток, руски фирми за строителство на руски интереси - милиарди!!!!
Ама на такива, като теб - лизачи на цървулите на Борисов - не може да се обясни, щото сте по-жалки и от него, и виждате в телесата му изящество, а в безмозъчието му - великомъдрие!!!
Кажи поне Винету чел ли си, някой гАлил ли те е по главата, Сахер ял ли си?!!!За това, че си тъп е ясно - вие много добре се разбирате с Борисов!
И нека модераторът не трие, защото няма никакви обиди, а само препратки от изказвания на единствения вожд на герберунгелите!
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 НеутралноХоландци? У нас по презумпция европейски фирми не се канят, или по изключение. Всичко се върти около руски и китайски фирми, от китайските гарантирано се получава комисионна, а за руските - за да разхлабят хватката около топките.
falcone
Рейтинг: 833 НеутралноДо коментар [#82] от "hfy541097511":
Шибан трол.
hav08635628
Рейтинг: 8 НеутралноИма възникнали,още няколко,тежки дефекти
от недомисленото копане.
Изглежда е рано,да ги споделят,
защото ще трябват огромни суми,
за да се възстанови нормалната експлоатация.
Ivan Ivanov
Рейтинг: 885 ВеселоДо коментар [#10] от "selqnin":
или много си глупав или се правиш на такъв но си андрешко на 100%
everlast666
Рейтинг: 1123 НеутралноТова ако не е чист пример за безстопанственост, здраве му кажи.
Колко живота трябват за да си върне държавата тази "инвестиция" от 435 милиона?!?
Защо въобще държавата им прави подобна инвестиция на великите ни новобогаташи които имат докове там?
Имат общ интерес собствениците там, събират се, събират и заемат капитал, правят си одълбочаване - печелят и изплащат заетия капитал.
Ако не може да се изплати не правят инвестицията - ясно и просто - капитализма работи!!
Защо въобще данъкоплатците им правим подобна инвестиция, какво ще получим в замяна?
И как въобще се прави подобна огромна "инвестиция" без обществено обсъждане, на тъмно, и още по-скандално дори без търг?
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#9] от "doctor.no":
Лиляна Павлова е пьТник от политиката, но от нея няма по-хубави да дойдат
Тони Димитров
Рейтинг: 71 НеутралноДо коментар [#6] от "doctor.no":
Никак не са кухи фирми.По соца си бяха цели институти. Но са принудени да играят по свирката на Пеевски.Абсолютно сериозна дейност,сведена до няколко служителя,безумна бумащина и накрая без право на глас...
Kaka Mara
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#59] от "mitko11": И не са сгрешили. Там ли е бил корабособственикът? 😜
Kaka Mara
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#70] от "pontius_glarus": Е това е изключителен въпрос! И аз се питам колко е годишната вноска на България в ЕС и колко е данъка, който плащаме на руския цар?
bat_plamen
Рейтинг: 4114 НеутралноДо коментар [#7] от "vagabond66":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
А пък завършените магистрали са под всякаква критика!Пример за това е отклонението от "Тракия" към Хасково и турската граница!Там няма табелки , че това е магистрала за Хасково , региона и пътищата за Кърджали!Има само табелки за Истанбул!Във всяка нормална държава по магистралите има два-три пъти поне преди дадено отклонение към най-близкият голям град!Освен това вече има пропадания по този участък към Хасково и няма табелки по пътя колко километра път остава!Типична герберска немарливост!
bat_plamen
Рейтинг: 4114 ЛюбопитноДо коментар [#68] от "mitko11":
Така ли......?!А защо в репортажите на "Анти - корупционният Фонд" се твърди , че няма сериозни инвестиции откакто Папазов купи централата! И в същото време се дават пари за " студен резерв" две поредни години на Доганя за над 50 милиона лева?!Защо експерти от бранша твърдят , че няма как централата да заработи на пълен капацитет?!И кога я "рязнаха " тази лентичка , че нещо съм пропуснал......., защото ако това преоборудване беше факт щеше да се тръби по всичките медии за тази мега инвестиция?!
bat_plamen
Рейтинг: 4114 ВеселоДо коментар [#68] от "mitko11":
Забравих да питам , е според вас излиза , че вече има над един милиард долара вложени в ТЕЦ"Варна"..................?!Кога стана това , че съм го пропуснал..............?!За едни инвестиции от 50 -100 милиона лева се скъсват да пишат във всички себе уважаващи медии у нас?!А този милиард са го пропуснали.......?????!!!!
0tempora0mores
Рейтинг: 569 НеутралноДо коментар [#70] от "pontius_glarus":
опасявам се че е порядък повече
ь
Рейтинг: 1056 НеутралноНе му отива на министър да говори като лаик, а за жалост много от коментиралите си нямат никаква представа как се строи едно такова съоръжение :) Редно е да се види цялата техническа документация от строежа на моста, защото твърдението, че някакви 2 метра ще компрометират основите си е направо страшно ако е вярно ... в случая смешно :) Предполагам пилотите в/ху които са стъпили основите са на поне 40 метра дълбочина. Инак моста наистина е опасен, защото вече десетилетия не се поддържа подобаващо.
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!pontius_glarus
Рейтинг: 4013 НеутралноДо коментар [#89] от "everlast666":
Това е капитализъм по български - частни фирми инвестират с държавни пари. И винаги, задължително има российска връзка - БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ!
А и има ли фирма от обръчите на ДПС без офшорна регистрация и без връзка с ВТБ?
MilliVanilli
Рейтинг: 653 НеутралноА ти осмисли ли този пасаж от статията:
Противно на твърденията на Росен Желязков в документацията към текстовата част на проекта изрично е записано, че при извършването на удълбочаване под Аспаруховия мост задължително трябва да бъде извършено брегоукрепване. То трябва да бъде проектирано допълнително.
До момента няма данни подобно проектиране да е започнало...
Сам съм, други няма...