Аспаруховият мост се оказа предизвестено препятствие по проект за 435 млн. лв.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Защо изобщо плащаме това безумие?! Само за да дадем на руска фирма половин милиард? Ако толкова държат да платят имперска рента на Русия, защо ГЕРБ не извадят парите от черните си каси, захранвани от магистралите, и не оставят Варна на мира най-после!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1638 Любопитно

    Удълбочава се фарватер до пристанище Варна Запад! Всички други са по пътя. Пристанището на Доган не е удълбочено и там не могат да влизат големи кораби!!!!!! Защото все още не е удълбочено на входа на езерото под Аспаруховия мост. Това осмислихте ли го?
    Ако журналисти се интересуват да напишат от кои рибарски пристанища с еврофинасиране са тетраподите за вълнолома на Доган в Росенец? Как нос Чукалята порасна с по 50 метра има излети хиляди кубици скална маса, бетон, брегоукрепване.... там има поне милиард вложени, от кои програми са отклонени средствата?
    Сигурно пак ще ме изтриете, но това са фактите.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 940 Весело

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Спокойно, кирчо - канадското политическо брокерче
    ще "оправи" ВСИЧКО
    и ще въздаде Вселенска справедливост!!!

  4. 4 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    От цялата тази дейност печеливши са някакви рашъни и Доган. Така е и с 80% от направеното от гербиджа.
    С 400 милиона лева можеше да се построи втори мост над Варненското езеро или по на изток, към Белослав, който да поеме 50% от транзитния трафик по Аспаруховия мост.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  5. 5 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#4] от "Пипера е много лют":

    "От цялата тази дейност печеливши са някакви рашъни и Доган. Така е и с 80% от направеното от гербиджа."

    Абсолютно!

    И това се вършеше на фона на лъжи, че Зайчарника е "последна преграда" пред руските имперски интереси, и че ако Бойко Борисов падне от власт, ония след него ще ни подарят на Русия.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  6. 6 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Както Събев каза, е дал два договора на икономическа полиция към ГДНП.
    Ситуацията в държавното "Пристанищна инфраструктура" е иденттично с "Автомагистрали" - куха държавна фирма, през която минават едни пари, но кухата фирма остава с гаранциите за извършената дейност, към която не прави и никакъв контрол.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  7. 7 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 665 Любопитно

    По времето на ГЕРБ се похарчиха толкова много милиарди под масата,
    че според мен с тези пари трябваше до всяко населено място да има магистрала!
    Вместо това, освен София , Пловдив, Бургас няма нито една завършена!
    Само проблеми и нови проблеми, а и видеклипчета за поредните напъни!

  8. 8 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Весело

    До коментар [#5] от "Norman Granz":

    С такъв евро-атлантик като Буце, 'резидента изглежда като истински държавник.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  9. 9 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#7] от "vagabond66":

    Докато Плевнелиев беше регионален министър, горе долу се спазваха някакви правила, но от Лиляна насам е пълен батак в сектора.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  10. 10 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 940 Гневно

    До коментар [#8] от "Пипера е много лют":

    "изглежда" е ключовата дума в поста Ви!
    На мен не просто ми изглежда, а брутално ми ухае на североизточни степи от пРезиденството!!!

  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    За 400млн. толкоз, ако извадят 1млрд. пак за същите фирми, ще може и с водно колело да се минава поне!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    За такава безстопанственост требе най-малко доживотна присъда.

  13. 13 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#10] от "selqnin":

    Смърди на зелени чорапи и русский мир оттам.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  14. 14 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#10] от "selqnin":

    Така е, Радев е разпоредил на Влади Горанов да даде парите и на Росен Желязков да наеме руснаците, няма как по друг начин да е станало. Време е Гешев пак да навести президентството.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  15. 15 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2263 Любопитно

    Има специална българска фирма, която се занимава с удълбочаване на канали. Защо няма конкурс и се възлага на руски фирми?

    http://stf-bg.com/

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  16. 16 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#13] от "Пипера е много лют":

    +++++++

  17. 17 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 572 Неутрално

    .С 400 милиона лева можеше да се построи втори мост над Варненското езеро или по на изток, към Белослав, който да поеме 50% от транзитния трафик по Аспаруховия мост.
    —цитат от коментар 4 на Пипера е много лют


    Сигурно си от Перник. Или от Тутракан.
    Само на такъв може да му хрумне да мести трафика през Аспарухов мост някъде през Белослав!
    Тези 400 милиона, преизчислени през транспортните и логистични загуби ще се удвояват на всеки 3-4 години! Това е все едно да се прибираш от София в Перник през Ботевград, само защото не искаш да ремонтираш километър участък от трасето.
    Отделно, нов маршрут означава изграждане на нова инфраструктура. Т.е. още 200-300 милиона.
    И наясно ли си, че трафика през Аспарухов мост е основно ориентиран за връзка между черноморските обекти и маршрута напълно логично се стреми да се доближава възможно най-ефективно по крайбрежния контур. Къде ще го пращаш през Белослав!?!?
    Сегашният маршрут не само е най-прекия и икономичен, но и е в отлично състояние и въобще не е претоварен. От какъв зор ще правиш друг маршрут , защо, за какво ти е?
    Аспарухов мост трябва да бъде ремонтиран и точка! Експлоатационният му срок изтича и е редно да се извърши ремонта, както се следва. Не може да строиш нещо и после да го зарязваш, само и само защото те мързи да поддържаш и ремонтираш.
    Аспарухов мост не е вариант, той е пряка необходимост. Хората от кв. Аспарухово, Галата, Прибой и селата наоколо и тях ли през Белослав ще ги пратиш вечер да се прибират?!?
    Няма нужда от никакъв втори мост. Довършете "Хемус" и "Черно море" и не се занимавайте с глупости

  18. 18 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Действително има въпроси около устойчивостта на Аспарухов мост, потвърди пред депутатите Събев. По тази причина щяло да бъде предприето съвместно обследване"

    "съвместно обследване" - това е разковничето.... да гушнем някой лев !!!
    Нали няма разумен човек който си мисли , че 1 метър може да срути моста !!!

  19. 19 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#15] от "mitko11":

    "Защо няма конкурс и се възлага на руски фирми?"

    По същата причина, поради която руски и свързани с Русия украински фирми (някои под международни санкции) построиха Путин Стрийм през България, без да открият нито едно работно място за българи (ако не броим тунеядците с петцифрените заплати от "проектната компания").

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  20. 20 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#15] от "mitko11":

    То няма проект, за какъв конкурс да се говори изобщо. Писали са го козметичен ремонт и хоп, който си посочи шефчето на държавната "Пристанищна инфрастуктура". Ако падне моста, лека грешка. Тъкмо ще се построи нов - важното е да има Работа, работа, работа.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  21. 21 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#19] от "Norman Granz":

    Още е мистерия как руски и беларуски работници получиха работни визи в ЕС.
    Да не говорим, че ги охраняваха руски командоси с калашници.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  22. 22 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "Твърденията, че удълбочаването на плавателния канал под Аспарухов мост във Варна може да компрометира основите на съоръжението, да го направи неустойчиво и дори да го разруши, били несериозни."

    Тоя мост да не е строен с "европейски пари"?

    Judjuk
  23. 23 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1578 Весело

    До коментар [#9] от "doctor.no":

    Плевнелиев уреди Пеевски и Доган с магистралите - още като министър на регионалното развитие - та какво казваш било при него?

  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#21] от "doctor.no":

    "Още е мистерия как руски и беларуски работници получиха работни визи в ЕС.
    Да не говорим, че ги охраняваха руски командоси с калашници."

    Това (и не само) вече преля чашата на търпението на нашите американски съюзници и те биха шута на оня, дето се крие в Зайчарника в Банкя.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Това удълбочаване случайно да не е за да достигат корабите до пристанището на Доган ?
    Има ли въобще държава или няма.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  26. 26 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Какъв ГЕРБ бе, Гррънчаров. От една година ГЕРБ е опозиция.

    I 💜 Leka Borislavovna
  27. 27 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    То не беше мост за Дружба.
    Ни на служба нужна за Освобождение на Европа

    "Аспарухов мост се оказа предизвестено препятствие"

  28. 28 Профил на protoger
    protoger
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Бутаме моста и продължаваме да копаем. После правим нов мост и засипваме изкопаното.

    Работа. Работа. Работа.

  29. 29 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Противно на твърденията на Росен Желязков в документацията към текстовата част на проекта изрично е записано, че при извършването на удълбочаване под Аспарухов мост задължително трябва да бъде извършено брегоукрепване. То трябва да бъде проектирано допълнително.


    Дали редакцията ще има смелостта да публикува документите, за да се уверим и ние, за какво точно става дума. Брегоукрепване е доста широко понятие.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  30. 30 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Никъде не съм казал, че втори мост обезмисля нуждата от ремонт на Аспаруховия, който е отличен и върши отлична работа на варненци.
    ОБАЧЕ!
    Ако трафикът от една довършена Хемус тръгне по АМ Черно море на юг, какво ще стане? Правилно, тапа.
    Единият край на Аспаруховия мост влиза директно в центъра на Варна, ами трафикът на север? Идващите от Румъния? Това за втория мост (или тунел под езерото) съм го чул за пръв път от варненец.
    НО!
    Така или иначе, преди да се започне втори-трети мост/трасе, трябва да има подробни проучвания и разчети, които да преценят всички + и -. А че Аспарухвият мост трябва да се поддържа и ремонтира редовно, в това няма съмнение.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  31. 31 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Разгледай на картата градове като Лисабон и Порто, с колко моста разполагат. Ще ти разшири кръгозора.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  32. 32 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Пристанище "Варна- запад" - (прекрасно за времето си съоръжение )за трийсет години не са купили един нов кран!
    Мотокарите им дори са още от "Балканкар" Ловеч.
    Пътя от него до крайезерното трасе е лунен пейзаж! Минаваш на заг-заг и само на първа.
    Изкуствените канали, промишлените комплекси, учебната база, корабостроителния, кораборемонтния, домостроителния комбинат, заводите, в които работеше половин Варна , пътищата и моста - всичко е мор!
    Един мост не можете да ремонтирате, мърши! Деиндустриализирахте по поръчка отвънка целия регион!
    Какво ще дълбаете езерото? Какво ще минава оттам? Там, дето имаше промишленост, производство сега има само ламаринени складове, търговия и скрап.
    В Девненска долина останаха два завода - и двата наследство от соца. Закриха даже стъкларския в Белослав.
    Имаше фериботен комплекс за чудо и приказ - четири модерни кораба сновяха като совалки и пълнеха републиканския ни бюджет. . Сега какво продаваме на Русия, освен трици?
    Правехме кораби за целия свят, а чужди идваха тук да се ремонтират не само заради ниските разходи, но и заради качествения им ремонт. Сега в КРЗ правят закачалки за дрехи, а половината халета са укритие за гризачи, пустеят кранове, сухите докове...всичко е леш.
    Един мост не можете да ремонтирате, мърши !

  33. 33 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 751 Весело

    Мисля, че новият транспортен министър Ник Събев с назначените от него суперекспери (като напр. 81-годишният нов шеф на БДЖ) ще се справи с удълбочаването. По един или друг начин.
    И, Спас, научи го този пълен член вече, все пак работиш с него!! -
    "Изпълнението на проектът за удълбочаване..." ☺️

  34. 34 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#21] от "doctor.no":

    И всичко това платено от България.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  35. 35 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 238 Весело

    Да не говорим, че ги охраняваха руски командоси с калашници.
    —цитат от коментар 21 на doctor.no


    ВЕРНО?

    Миний аав адуучин хүн
  36. 36 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Всички свързани с грабежа при бай Ставри

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  37. 37 Профил на alehandro77 СУПЕР
    alehandro77
    Рейтинг: 126 Неутрално

    Безродниците в България, достигат все по-големи и по-големи висоти...какви синове е раждала майка България и какви са днешните й безродници...

    Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.
  38. 38 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#23] от "Deaddark":

    Казвам, че се спазваше правилата за изграждане, а не възлагане.
    Макар и на инженеринг (изпълнителят прави проекта, надзирава се сам и строи), поне Тракия беше с някакви търгове, има проект и е въведена в експлоатация. Държавата пък си е провела отчуждителните процедури.
    За Тракия нямам спомен да е бил Доган и Пеевски - бяха Трейс, на Черепа една фирма и третата не я помня. Все пак Плевню беше до 2011 г

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  39. 39 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 238 Весело

    Пристанище "Варна- запад" - (прекрасно за времето си съоръжение )за трийсет години не са купили един нов кран!Мотокарите им дори са още от "Балканкар" Ловеч. Пътя от него до крайезерното трасе е лунен пейзаж! Минаваш на заг-заг и само на първа. Изкуствените канали, промишлените комплекси, учебната база, корабостроителния, кораборемонтния, домостроителния комбинат, заводите, в които работеше половин Варна , пътищата и моста - всичко е мор!Един мост не можете да ремонтирате, мърши!
    —цитат от коментар 32 на Литекс се преименува на ЦСКА минус София


    Точно като в Украина, хаха!

    Миний аав адуучин хүн
  40. 40 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Това не е само във Варна. В Русе, Бургас и Стара Загора положението е подобно, и има обективни и субективни причини за това. Във Видин краят на Химията беше край и за града като областен център - от близо 100 хиляди жители сега е под 30 хиляди. Дори пристанището беше унищожено, за да има работа за ломското.
    Дори в София много от соц. гигантите си заминаха, начело с Кремиковци. Но София и Пловдив успяха успешно да се настроят за икономиката на 21 век, което за, съжаление не се случи в цялата страна.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  41. 41 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 238 Весело

    До коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":Това не е само във Варна. В Русе, Бургас и Стара Загора положението е подобно, и има обективни и субективни причини за това. Във Видин краят на Химията беше край и за града като областен център - от близо 100 хиляди жители сега е под 30 хиляди. Дори пристанището беше унищожено, за да има работа за ломското.
    —цитат от коментар 40 на Пипера е много лют


    Да, но има банани!!!

    Миний аав адуучин хүн
  42. 42 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#39] от "Веселин Дечев":

    80% от територията на Русия (европейската ѝ част) е в положението, което е описал колегата за Варна-Запад и Девня. Много руски журналисти и блогъри пишат, че между Москва и Петербург е дефакто демографска пустиня. Ти обаче, като истински путинист, руски не панимаеш.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  43. 43 Профил на kqr09575859
    kqr09575859
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Питай Домусчиеви и тиквата ве умнико!

  44. 44 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 238 Весело

    До коментар [#39] от "Веселин Дечев":80% от територията на Русия (европейската ѝ част) е в положението, което е описал колегата за Варна-Запад и Девня. Много руски журналисти и блогъри пишат, че между Москва и Петербург е дефакто демографска пустиня. Ти обаче, като истински путинист, руски не панимаеш.
    —цитат от коментар 42 на Пипера е много лют


    Не е вярно. Пътувал съм месеци по Русия. Пътищата им са по-хубави от българските, за демографската пустиня -категорично не е вярно. Ако говориш за Украйна да, вярно е.

    Миний аав адуучин хүн
  45. 45 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Баси глупостите дето са изпляскани в тая статия.

    Изводът е не, че не е имало смисъл от дълбаенето, а че не е достатъчно - трябва да се добави брегоукрепване в района на Аспарухов Мост. Това ще добави още 100-Тина милиона към проекта.

    В езерото има множество терминали - не е само този на Доган

    С което не казвам, че движещата сила зад този проект не е Доган - дори съм почти сигурен, че е

    Просто не е единственият

  46. 46 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    За всеки гербер, пребивавал в управлението на държавата, с чиста съвест може да се каже,че е лъжец и крадец. Като Боко е най-големия.

  47. 47 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 808 Разстроено

    Добре дошли в султанат Доганистан!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  48. 48 Профил на but141094989
    but141094989
    Рейтинг: 8 Неутрално

    “Аспарухов мост се оказа предизвестено препятствие по проект за 435 млн. лв.“ (С. Спасов)
    “Аспарухов мост” “The EXPENDABLES” film (…Sylvester Stallone…)

  49. 49 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За тези пари ще може да се построи нов път до Бургас.

  50. 50 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Има специална българска фирма, която се занимава с удълбочаване на канали. Защо няма конкурс и се възлага на руски фирми?http://stf-bg.com/
    —цитат от коментар 15 на mitko11


    Щото Домузчиев доведе руснаците..

  51. 51 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    Бутаме моста и продължаваме да копаем. После правим нов мост и засипваме изкопаното.Работа. Работа. Работа.
    —цитат от коментар 28 на protoger


    Ти да не искаш да върнем комунизма, за да направим пак такъв мост?

    Judjuk
  52. 52 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Хубава работа, ама гербава. Демек тъпа.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  53. 53 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Дааа.... сигурно хората, дето им викаш мърши не си разбират от работатат и затова фалират. В Румъния корабостроителния на ДЕУ и той фалира, щото сигурно са некадърни, само ти си кадърен и му разбираш, един вид не си мърша като всички други.

    забавление и приключение
  54. 54 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Толкова много гимнастики само и само евроатлантика БХ да бъде забелязан от путя!

  55. 55 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Не е съвсем вярно. В Девня работят содов, циментов, захарен и химически/торов завод.

  56. 56 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    До коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Ти минавал ли си по Аспарухов мост? Да ти е правило впечатление, че половиния трафик минава в зоната пред Катедралата?
    Иначе съм съгласен, че АМ Хемус и АМ Черно море са по-важни. И не от вчера, или завчера, а вече от десетки години.

  57. 57 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    Поредната "мина" оставена от старата власт.Всичкото удълбочаване на Варненският Канал е в услуга на Доганя и е ясно, че ще струва много повече от тези 400 милиона лева народна пара.

  58. 58 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 3142 Неутрално

    Това, което ГЕРБ откраднаха,
    другите няма да могат да му намерят само in house договорите.

  59. 59 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2263 Весело

    До коментар [#32] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Не е само това. В Корабостроителния преди няколко години снимаха филма "Непобедимите-3" със Силвестър Сталоун и Брус Уилис.
    Постройките на КРЗ-то и цеховете без допълнителен декор ги обявиха във филма като пристанището на Сомалия.....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  60. 60 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    435 млн!
    В България милионите за нищо ги нямаме. И ефектът от подобни капитоловложения винаги се изплаща след 30-40 години. Нещо като АЕЦ Белене, турско-руски-сръбски поток и т.н.

    Защо в България не се говори, че е време да се смени датата на националния ни празник, и патрона на патриаршеския храм в София?

  61. 61 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    В тази поръчка има проблеми - и то сериозни, но не са тези за които Дневник пише

    Първо, стойността изглежда МНОГО ВИСОКА

    Второ, оправданието, че нямало смисъл да купуваме драга е тъпо. Ние миналата година купихме драга за Дунав за 6 милиона лева.

    Най-вероятно въпросната драга е с по-малки габарити от необходимите (Дунав е по-плитък от Варненското езеро), но съм сигурен, че за макс 10-15 млн можеха да купят драга, която да свърши работата във Варненското езеро

    Така всички разходи щяха да излязат под 20 милиона. А тука говорим за 435 милиона (!)

    И на всичкото отгоре накрая щяхме да имаме драга, която да ползваме и другаде (напр. Бургас или Балчик). А пък ако не ни трябва можеше просто да я продадем на половин цена.

    Та, да, тази поръчка мирише - и то доста яко. Но не е защото дълбаенето било излишно. А защото бюджетът е ощетен и то много.

  62. 62 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    До коментар [#56] от "pontius_glarus":

    Но и трите неща са много-много по-важни от безкрайните и нескончаеми ремонти на площада при Св. Александър Невски, Св. Неделя и св. Седмочисленици в София, както и на бул Витоша, пешеходната му част.

  63. 63 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    И аз това се чудя?! Герберите започнаха поредният "мега " проект с цел да изтичат хазната и в същото време да слугуват в интер с на "балансьора" с ТЕЦ Варна!Ако не бяха интересите на Доган нямаше да има врътки и ЧЕЗ щяха да си инвестират собствена пара / цитирам по памет около 250 милиона лева/ за превръщането на ТЕЦ Варна в газова централа!Така България щеше да има един голям производител на Ел. Енергия без да дава пари и освен това нямаше да има тези 400 милиона за удълбочаването на Канала.А сега има един абсурден "мега"проект почнат с държавна пара и минус една голяма централа в енергийната система!

  64. 64 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    И аз това се чудя?! Герберите започнаха поредният "мега " проект с цел да изтичат хазната и в същото време да слугуват в интер с на "балансьора" с ТЕЦ Варна!Ако не бяха интересите на Доган нямаше да има врътки и ЧЕЗ щяха да си инвестират собствена пара / цитирам по памет около 250 милиона лева/ за превръщането на ТЕЦ Варна в газова централа!Така България щеше да има един голям производител на Ел. Енергия без да дава пари и освен това нямаше да има тези 400 милиона за удълбочаването на Канала.А сега има един абсурден "мега"проект почнат с държавна пара и минус една голяма централа в енергийната система!

  65. 65 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#59] от "mitko11":

    Зачудих се от къде са намерили статисти, които да изиграят сомалийците, ама намерих отговора.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  66. 66 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    До коментар [#4] от "Пипера е много лют":

    +++++++++++++++++
    И редовите българи /данъкоплатци са пак прецакани

  67. 67 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    До коментар [#4] от "Пипера е много лют":

    +++++++++++++++++
    И редовите българи /данъкоплатци са пак прецакани

  68. 68 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    До коментар [#63] от "bat_plamen":

    През лятото на 2020 г. ТЕЦ"Варна" завърши преоборудването на 6-те си котли на газ. Обявената цена е по 220 милиона долара на котел.Топлоелектрическата централа е с обща инсталирана мощност 1260 МВт шест блока по 210 МВт. Три от тях са в експлоатация в момента с основно гориво природен газ. Тя е изградена по проекти на „МОТЕП“ – Москва и „ЕНЕРГОПРОЕКТ“ – София.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  69. 69 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#61] от "Николов":

    Ако веднъж на 10 г ти се налага да пътуваш с кола от вас до центъра, не купуваш кола и да и плащаш данъци, ГО и др. а взимаш такси.
    А при един конкурс можеше да поканят холандците, които имат уникални цялостни инженерни решения, а имат и техниката.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  70. 70 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    .... Но не е защото дълбаенето било излишно. А защото бюджетът е ощетен и то много.
    —цитат от коментар 61 на Николов


    това е част от ежегодния данък Русия. Нито е смешно, нито е пресилено, само дето никой не иска да ни каже колко превеждаме годишно в бюджета на РФ годишно? Дали не са 600 млн € (+ - 5 млн)

  71. 71 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#58] от "Боян Баянов":

    По-точно е: Това което герберастията окрадоха за 10-15 години другите не можаха да окрадат за цял век.

  72. 72 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    До коментар [#38] от "doctor.no":

    Трейс бе на Доган. А търга бе нагласен - спечели фирма на Доган на завишени цени - с лобито на Плевнелиев. Стига го защитава Роската - само приказките му мазни, а на дела си бе кадър на Сокола още от началото. Не всеки се лъже от мазни приказки по телевизора, колега. Проверих тогава, защото казаха че Плевнелиев е ортак с червен бизнесмен (от онези назначените с червени куфарчета9), дето държи кариерите и се оказа вярно - въпросния червен бизнесмен бе някакъв заместник в министерството на Плевнелиев. И не ми говори за качество - следващата а година имаше ремонти и кръпки.

  73. 73 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2263 Весело

    До коментар [#65] от "doctor.no":

    След завършване на снимките вместо хонорар статистите са ги пуснали за 2 часа свободно да берат джилязу....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  74. 74 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#58] от "Боян Баянов":По-точно е: Това което герберастията окрадоха за 10-15 години другите не можаха да окрадат за цял век.
    —цитат от коментар 71 на telqk


    Цял век е грешно. Вярното е 9 дни.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  75. 75 Профил на 100
    100
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Удълбочава се фарватер до пристанище Варна Запад! Всички други са по пътя. Пристанището на Доган не е удълбочено и там не могат да влизат големи кораби!!!!!! Защото все още не е удълбочено на входа на езерото под Аспаруховия мост. Това осмислихте ли го? Ако журналисти се интересуват да напишат от кои рибарски пристанища с еврофинасиране са тетраподите за вълнолома на Доган в Росенец? Как нос Чукалята порасна с по 50 метра има излети хиляди кубици скална маса, бетон, брегоукрепване.... там има поне милиард вложени, от кои програми са отклонени средствата? Сигурно пак ще ме изтриете, но това са фактите.
    —цитат от коментар 2 на chichka


    Това е истински сериозната статия- кратка, точна и ясна! А не куролативното писание на газетата.
    Респект!

  76. 76 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2263 Любопитно

    До коментар [#69] от "doctor.no":

    Не е инцидентно. Затлачването е непрекъснато и се налага периодично през няколко години да се удълбочава фарватера поради натрупан пясък и наноси. Затова има създадено специално
    бъларско предприятие, което има необходимата техника.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  77. 77 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#72] от "Deaddark":

    не го знаех за Трейс, а Роската никога не бих го защитил за нищо, както казах Лилето достойно пое щафетата и омаза както си трябва всичко, Нанков и Аврамова да не говорим

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  78. 78 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    До коментар [#73] от "mitko11":

    🤣🤣🤣

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  79. 79 Профил на Литекс се преименува на ЦСКА минус  София
    Литекс се преименува на ЦСКА минус София
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#17] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":Ти минавал ли си по Аспарухов мост? Да ти е правило впечатление, че половиния трафик минава в зоната пред Катедралата?Иначе съм съгласен, че АМ Хемус и АМ Черно море са по-важни. И не от вчера, или завчера, а вече от десетки години.
    —цитат от коментар 56 на pontius_glarus


    От Прибой как мислиш, че отивам и се връщам от работа? Прецапвам канала или се придвижвам с хеликоптер?
    Човекът, чиито коментар репликирах е написал изрично "ТРАНЗИТНИЯ" трафик, и аз коментирам думите му коректно. Иначе щеше да е още по-лесно да защитя моята теза.
    Транзитният трафик определено не минава през катедралния площад. Особено в тежкотоварната си транспортна част. Най-малкото, ЗДП не го позволява.

  80. 80 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    “Аспарухов мост се оказа …”

    Интересно колко ли Аспарухови моста има във Варненско?
    Едно време в часовете по български се учеше за членуване на подлога в изречението. Отделно в Журналистическия факултет сериозно се учеше български, което очевидно вече не е така.

  81. 81 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#79] от "Литекс се преименува на ЦСКА минус София":

    Между другото е добре да се спомене Борислав Гуцанов и БСП като едни от радетелите на удълбочаването на канала. Гуцанов обясняваше доскоро как ще цъфнем и вържем като направим възможно влизането на контейнеровози New Panamax. С изкопаването на канала. Ако не се лъжа ГЕРБ стартираха приказките от 1001 нощи с изграждането на шлюз под моста , но вероятно предвид липсата на време за усвояване на парите се стигна до настоящото удълбочаване на канала.

  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3154 Весело

    ""Може би тези действия по удълбочаването не са били нужни и тези 435 млн. лв. са изхарчени без резултат", каза още Събев."


    Напротив, било е особено необходимо за сарайския кръжец около евроатлантика от Банкя ! Така си е купувал такса спокойствие, за да може да продължи с опраск....пардон, стабилността....да прави участниците в обръчите си от безработни в милионери, а милионерите на милиардери.......

  84. 84 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#8] от "Пипера е много лют":"изглежда" е ключовата дума в поста Ви!На мен не просто ми изглежда, а брутално ми ухае на североизточни степи от пРезиденството!!!
    —цитат от коментар 10 на selqnin


    А фактите показват ясно, че именно Борисов, а не Радев, подариха на Русия милиарди!
    То не бяха реактор за Белене, Турски поток, руски фирми за строителство на руски интереси - милиарди!!!!
    Ама на такива, като теб - лизачи на цървулите на Борисов - не може да се обясни, щото сте по-жалки и от него, и виждате в телесата му изящество, а в безмозъчието му - великомъдрие!!!
    Кажи поне Винету чел ли си, някой гАлил ли те е по главата, Сахер ял ли си?!!!За това, че си тъп е ясно - вие много добре се разбирате с Борисов!

    И нека модераторът не трие, защото няма никакви обиди, а само препратки от изказвания на единствения вожд на герберунгелите!

  85. 85 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    До коментар [#61] от "Николов":Ако веднъж на 10 г ти се налага да пътуваш с кола от вас до центъра, не купуваш кола и да и плащаш данъци, ГО и др. а взимаш такси.А при един конкурс можеше да поканят холандците, които имат уникални цялостни инженерни решения, а имат и техниката.
    —цитат от коментар 69 на doctor.no


    Холандци? У нас по презумпция европейски фирми не се канят, или по изключение. Всичко се върти около руски и китайски фирми, от китайските гарантирано се получава комисионна, а за руските - за да разхлабят хватката около топките.

  86. 86 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 833 Неутрално

    До коментар [#82] от "hfy541097511":

    Шибан трол.

  87. 87 Профил на hav08635628
    hav08635628
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Има възникнали,още няколко,тежки дефекти
    от недомисленото копане.
    Изглежда е рано,да ги споделят,
    защото ще трябват огромни суми,
    за да се възстанови нормалната експлоатация.

  88. 88 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 885 Весело

    До коментар [#10] от "selqnin":

    или много си глупав или се правиш на такъв но си андрешко на 100%

  89. 89 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Това ако не е чист пример за безстопанственост, здраве му кажи.

    Колко живота трябват за да си върне държавата тази "инвестиция" от 435 милиона?!?

    Защо въобще държавата им прави подобна инвестиция на великите ни новобогаташи които имат докове там?

    Имат общ интерес собствениците там, събират се, събират и заемат капитал, правят си одълбочаване - печелят и изплащат заетия капитал.
    Ако не може да се изплати не правят инвестицията - ясно и просто - капитализма работи!!

    Защо въобще данъкоплатците им правим подобна инвестиция, какво ще получим в замяна?

    И как въобще се прави подобна огромна "инвестиция" без обществено обсъждане, на тъмно, и още по-скандално дори без търг?

  90. 90 Профил на Jordan Dimitrov
    Jordan Dimitrov
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#9] от "doctor.no":

    Лиляна Павлова е пьТник от политиката, но от нея няма по-хубави да дойдат

  91. 91 Профил на Тони Димитров
    Тони Димитров
    Рейтинг: 71 Неутрално

    До коментар [#6] от "doctor.no":

    Никак не са кухи фирми.По соца си бяха цели институти. Но са принудени да играят по свирката на Пеевски.Абсолютно сериозна дейност,сведена до няколко служителя,безумна бумащина и накрая без право на глас...

  92. 92 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#59] от "mitko11": И не са сгрешили. Там ли е бил корабособственикът? 😜

  93. 93 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#70] от "pontius_glarus": Е това е изключителен въпрос! И аз се питам колко е годишната вноска на България в ЕС и колко е данъка, който плащаме на руския цар?

  94. 94 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Неутрално

    До коментар [#7] от "vagabond66":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    А пък завършените магистрали са под всякаква критика!Пример за това е отклонението от "Тракия" към Хасково и турската граница!Там няма табелки , че това е магистрала за Хасково , региона и пътищата за Кърджали!Има само табелки за Истанбул!Във всяка нормална държава по магистралите има два-три пъти поне преди дадено отклонение към най-близкият голям град!Освен това вече има пропадания по този участък към Хасково и няма табелки по пътя колко километра път остава!Типична герберска немарливост!

  95. 95 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Любопитно

    До коментар [#68] от "mitko11":

    Така ли......?!А защо в репортажите на "Анти - корупционният Фонд" се твърди , че няма сериозни инвестиции откакто Папазов купи централата! И в същото време се дават пари за " студен резерв" две поредни години на Доганя за над 50 милиона лева?!Защо експерти от бранша твърдят , че няма как централата да заработи на пълен капацитет?!И кога я "рязнаха " тази лентичка , че нещо съм пропуснал......., защото ако това преоборудване беше факт щеше да се тръби по всичките медии за тази мега инвестиция?!

  96. 96 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4114 Весело

    До коментар [#68] от "mitko11":

    Забравих да питам , е според вас излиза , че вече има над един милиард долара вложени в ТЕЦ"Варна"..................?!Кога стана това , че съм го пропуснал..............?!За едни инвестиции от 50 -100 милиона лева се скъсват да пишат във всички себе уважаващи медии у нас?!А този милиард са го пропуснали.......?????!!!!

  97. 97 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#70] от "pontius_glarus":

    опасявам се че е порядък повече

  98. 98 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    Не му отива на министър да говори като лаик, а за жалост много от коментиралите си нямат никаква представа как се строи едно такова съоръжение :) Редно е да се види цялата техническа документация от строежа на моста, защото твърдението, че някакви 2 метра ще компрометират основите си е направо страшно ако е вярно ... в случая смешно :) Предполагам пилотите в/ху които са стъпили основите са на поне 40 метра дълбочина. Инак моста наистина е опасен, защото вече десетилетия не се поддържа подобаващо.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  99. 99 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    До коментар [#89] от "everlast666":

    Това е капитализъм по български - частни фирми инвестират с държавни пари. И винаги, задължително има российска връзка - БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ!
    А и има ли фирма от обръчите на ДПС без офшорна регистрация и без връзка с ВТБ?

  100. 100 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Защото все още не е удълбочено на входа на езерото под Аспаруховия мост. Това осмислихте ли го?
    —цитат от коментар 2 на chichka


    А ти осмисли ли този пасаж от статията:

    Противно на твърденията на Росен Желязков в документацията към текстовата част на проекта изрично е записано, че при извършването на удълбочаване под Аспаруховия мост задължително трябва да бъде извършено брегоукрепване. То трябва да бъде проектирано допълнително.
    До момента няма данни подобно проектиране да е започнало...

    Сам съм, други няма...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #