Наскоро назначени зам.-министър на транспорта и директори в БДЖ са освободени

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 180 Неутрално

    ЕКОНТ на власт ! Давай , докато имаш време ! Гледай да дочакаш парите от Европа !

  2. 2 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Тия да не би да са изказали съмнение за премиерските планове за нови влакове? Да се усъмнят в смисъла от влакове за 200 км/ч при трасе за 50. Ако е така наистина за нищо не стават. Провокатори.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1254 Весело

    Аз пък с нетърпение чакам да видя новите влакови композиции на БДЖ, които според Еконтския експерт, ще отиват за два часа от София до Бургас :)

    [email protected]
  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Неутрално

    А сега де?Леката пародия продължава....подмяната!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  5. 5 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Събирането на екип е трудна работа. А в Българив експертите са още по-малко. Това не е частен бизнес. Особено в сектор , който е напълно катастрофирал.

  6. 6 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1254 Любопитно

    До коментар [#5] от "pro_bono":

    Няма нужда, да си кой знае какъв експерт, че да анализираш, че едва ли новите композиции ще бъдат пуснати някога в експлоатация, както го е написал колегата ;''Да се усъмнят в смисъла от влакове за 200 км/ч при трасе за 50. ;;...
    Ясно е, че ще гният и ръждясват в някоя глуха гара,,,,!!!!
    Ама комисионката, комисионката ще е лакома !!!

    [email protected]
  7. 7 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Правилно! Давам ти възможност, щом не ставаш - вън!

    Времето на лакърдиите и пинизите свърши.

  8. 8 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Докато си налучкат верните и послушни хора - дошло времето за предсрочни избори!

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на cne47646700
    cne47646700
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Казали са му, че идеите му са налудничави и ги е изгонил.

  11. 11 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На ред е Йордан Мирчев. Той си избра членовете на борда и сега ЕКОНТ го бламира

  12. 12 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз пък с нетърпение чакам да видя новите влакови композиции на БДЖ, които според Еконтския експерт, ще отиват за два часа от София до Бургас :)
    —цитат от коментар 3 на karabastun


    А след това ще се връщат за един!

  13. 13 Профил на yp123
    yp123
    Рейтинг: 8 Весело

    Докато си налучкат верните и послушни хора - дошло времето за предсрочни избори!
    —цитат от коментар 8 на Dankol


    И Баце се връща на бял джип? :D Ща го зачакате, е са само един менискус има да оправи...

  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4076 Неутрално

    Като не стават, да ги държи още половин година ли?! Проба, грешка. Сигурно са натопили пръстите в "кацата с меда"...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  15. 15 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Подмяна на подмяната. Гарантирано от ОФ.

  16. 16 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 320 Неутрално

    не са искале да им влезнат у схемите на министера и на лореала

  17. 17 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Според мен причината е в предполагаем натиск на автомобилната мафия. На пресконференция миналата седмица се исказаха еретични становища за вдигане на тол таксите за автомуси и камиони и подобряване на събираемостта им с оглед повишаване конкурентоспособността на железопътните превози.
    Или Просто Еконт си е в авто-мафията

  18. 18 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#17] от "AdMin":

    *иЗказаха

  19. 19 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 320 Весело

    До коментар [#7] от "Един препатил":Правилно! Давам ти възможност, щом не ставаш - вън!

    и тека през месец?
    ного добро управление
    далновидна кадрова подборка!
    и кой ша са навие да го пробат кат опитна мишка??


  20. 20 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 784 Любопитно

    Продължаваме Промяната - еп.2(сезон единствен?!)

    I Want To Believe
  21. 21 Профил на местоимение
    местоимение
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#12] от "AdMin":

    жалко, че конете пърдят и акат твърде много, иначе щяха да са чудесна зелена алтернатива, пък и необходимата инфраструктура я има, само трябва да се поизрови малко, че времето я е позатрупало.
    имаше и един виц по темата...
    "Pardon?
    Jaa, paarden!"

    По цвета на дрехите посрещат, по липсата на ум изпращат.
  22. 22 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2954 Неутрално

    Умирам от Кеф да чета Експерти дето не са се качвали на Влак.от деца.
    София Бургас през Пловдив е почти готова за 200 км.
    Остава само Ихтимам София.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  23. 23 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1254 Любопитно

    До коментар [#22] от "dedoliben":

    Аз съм се качвал много пъти и не съм видял никъде, никакви хора отдавна.....Пътувам почти сам и то при тези смешни цени на билетите !
    Смяташ ли, че влаковете ще се напълнят при доста по-високи цени ....
    Тоест, мислиш ли, че някой изобщо ще пътува ???

    [email protected]
  24. 24 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Тия да не би да са изказали съмнение за премиерските планове за нови влакове? Да се усъмнят в смисъла от влакове за 200 км/ч при трасе за 50. Ако е така наистина за нищо не стават. Провокатори.
    —цитат от коментар 2 на Цецо


    Имаме поне две готови трасета за до 160 км/ч. И двете са по линията София-Пловдив, която се спряга отдавна като високоскоростна. Бяха готови още 2018-19, ако си спомням правилно. Работата по цялостния ѝ ремонт, който да даде възможност за 160 км/ч вече би трябвало да е доста напреднала.

  25. 25 Профил на Nikola Damyanov
    Nikola Damyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Явно са пречели в делаварите...

  26. 26 Профил на NotWokeEnough
    NotWokeEnough
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Правилно! Давам ти възможност, щом не ставаш - вън! Времето на лакърдиите и пинизите свърши.
    —цитат от коментар 7 на Един препатил


    Държавата не е частна фирма, за да се управлява като такава. Нямам как обществени усулуги да са същевеременно по-добри, евтини и иновативни. Тоест има - като се направят частни.

    'progressives' is the politically correct word for communists
  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3210 Неутрално

    До коментар [#23] от "karabastun":

    Нормално. Над 20 години трябваха, за да откажат хората да пътуват с влак. И успяха. Сега трябват поне 10 години, за да върнат една част обратно. Което е задача граничеща с невъзможното.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  28. 28 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#22] от "dedoliben":

    Миналата година пътувах до Септември. Туй е малко преди Пазарджик. 90 км за 2 часа.
    Та куйо е гутоо?
    Наскоро пътувах до Плевен. Средна скорост около 70 км/ч. Друса и се клати. Супер трасе. И хич не се вижда нещо да се работи по въпроса.
    Та ко распрааш?

    Covid live matter. Stop the genocide.
  29. 29 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Този ще лежи дълги години в затвора.

  30. 30 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1067 Весело

    Циркът вдига оборотите!

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  31. 31 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#22] от "dedoliben":

    Дедоооо разписанието София _Бургас....е пътуване почти 8(осем) часа....За какви 200км.ч говориш?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  32. 32 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    До коментар [#8] от "Dankol":

    Не бързайте толкова. Вие управлявахте 12 години и до края не се научихте как.

  33. 33 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#19] от "bruno__dante":

    Защо решихте, че ще е през месец? Като отгърмят двама-трима другите вдяват, че "нема лабаво" и влизат в строя. Така се прави подбор и се създават кадри. Какъв е другият начин? Да обикаляш кръстопътищата?

    ПП. Моля Ви се, след управлението на ГЕРБ и неговия башибозук от калинки да се обсъжда нечия кадрова политика е проява единствено на лош вкус.

  34. 34 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 54 Неутрално

    Министъра като външно лице, ще бъде бойкотиран, бламиран, заблуждаван от железарската мафия. Накрая, като се изчерпи срокът му на годност, ще бъде изритан преди да започне "реформата", от която нищо не разбира. Няма да му помогнат 300та бона, които е харизал на "просто Киро" за поста си. От друга страна е похвално това, с което се е заел, защото наистина железниците ни са в окаяно състояние. Но, за да се оправи нещо, трябва да разкарат целия персонал и да докарат китайци, може би. Най-малкото с което трябва да се започне е почистване на тревясалите коловози по гарите, премахване на дървета и храсти покрай линиите, пребоядисване на оср*аните локомотиви, чистене на миризливите кенефи, ремонти на гарите. Вдигането на скоростта е втора фаза, но не е толкова трудно. Някои помним експресите София-Варна, София-Бургас, докарваха май средна скорост 100км/ч. Цените на билетите са обидно ниски, трябва да се вдигнат тол таксите на автобусите, за да стане БДЖто конкурентно. И да се вдигат акцизите на бензина и дизела. Но за това вече трябват топки.

  35. 35 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 180 Любопитно

    До коментар [#3] от "karabastun":

    И аз искам да се возя на тях.
    След реконструкцията на жп линията, проектната скорост е 200 км/ч.
    София Бургас - 2 часа.
    По хубавото е София - Пловдив за 35 минути. Ако това стане, с преселвам във Филибето

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#6] от "karabastun":

    Проектната скорост на строящата се в МОМЕНТА жп линия е 200 км/ч.
    За което трябват влакове които могат да се движат с 200 км/ч.

    Къде е драмата?

  38. 38 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf":

    Или ги мързи и не могат да следват темпото :)

  39. 39 Профил на hellwitch
    hellwitch
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Правилно. Ако не са се справили с задачите е правилно да ги сменят максимално бързо.

    Във всяка фирма има поне 3м срок на изпитване, в държавата нещата трябва да са още по-изискваше

  40. 40 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#23] от "karabastun":

    При София Пловдив за 35 минути ще пътувам всеки ден

  41. 41 Профил на Noal
    Noal
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#24] от "qqv391093118":

    Скоростта е 200 при вагони с накланящи се кошове.

  42. 42 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#5] от "pro_bono":

    Верно ли това? Че нали именно Събев си избра екип от яки експерти?
    Начи сега следващите вече ще са супер яки, м?

  43. 43 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Голфарът за какво е там и той не знае. Впрочем всички до един от това абсолютно некадърно и както се оказа безкрайно вредно правителство, са абсолютни калинки.

  44. 44 Профил на Dimov
    Dimov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Отказват да му изпълнят глупостите.

  45. 45 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#43] от "xso16686927":

    Никога не е имало и вероятно няма да има по-големи некадърници и калинки от кадрите на правителството на Борисов. Няма едно нещо, което да са направили и да е работещо. След тази разруха е много трудно да се гради.

  46. 46 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Тия да не би да са изказали съмнение за премиерските планове за нови влакове? Да се усъмнят в смисъла от влакове за 200 км/ч при трасе за 50. Ако е така наистина за нищо не стават. Провокатори.
    —цитат от коментар 2 на Цецо


    От всяко дърво свирка не става и от всеки куриер - министър.

  47. 47 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Любопитно

    До коментар [#45] от "gogo2011":

    От'де в теб капацитет да прецениш кой е калинка и кой не?

  48. 48 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Като не стават, да ги държи още половин година ли?! Проба, грешка. Сигурно са натопили пръстите в "кацата с меда"...
    —цитат от коментар 14 на hamiltonf


    Не стават или стават - явно няма капацитет да прецени.

  49. 49 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Каквито и да са мотивите на ПростоЕконт, той е длъжен да ги сподели с природонаселението! Нали продължаваме промяната. Или не сме я започнали още?

  50. 50 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2954 Неутрално

    До коментар [#23] от "karabastun":

    Твойте коментари са обективни и от Първа ръка затова ще ти отговоря какво е моето мнение:
    България е малка като разтояние дори да се направят влакове за 200 километра за да има пътници цената трябва да се запази под автобусната.
    А това няма как да стане ако се гони печалба.
    Сега Влака и Автобуса се парират взаймно за да се дигне цената трябва едното да го няма.
    В момента БДЖ е здраво субсидирано но то си изпълнява колкото и да е странно с тези цени Соцалните функции.
    На дълъг път вози ученици и пенсионери а всеки ден до Големите градове и най вече София Десетки хиляди работещи.
    И именно в това е основната им Роля и заслуга за която си струва Обществото да ги субсидира.
    Ако го няма БДЖ цените на транспорт за Работа на тези хора ще станат непосилни.
    А какви ще са цените на Маршутката да речем от Своге или Ихтиман ако го няма Влака?
    Така че за мен с моята Три месечна Експертиза като Железничар трябва да се купят нови влакове който ще позволят новите Смарттрони да развият около 160 км/ч защото и те са поскопени до 180 като редуктори.
    Цените да останат същите и да се прикоткват пътниците един по един като се съкрати целият Вазов 5

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  51. 51 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    До коментар [#7] от "Един препатил":

    "Правилно! Давам ти възможност, щом не ставаш - вън!"

    То това добре ама,ако и следващия,и по - следващия,и по,по...........неставст, какво ще стане с БДЖ- то, въобще ще има ли такова, или ще се преименува на "ЕКОНТ"???





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #