За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
doroteus
Рейтинг: 180 НеутралноЕКОНТ на власт ! Давай , докато имаш време ! Гледай да дочакаш парите от Европа !
Цецо
Рейтинг: 1441 НеутралноТия да не би да са изказали съмнение за премиерските планове за нови влакове? Да се усъмнят в смисъла от влакове за 200 км/ч при трасе за 50. Ако е така наистина за нищо не стават. Провокатори.
Covid live matter. Stop the genocide.karabastun
Рейтинг: 1254 ВеселоАз пък с нетърпение чакам да видя новите влакови композиции на БДЖ, които според Еконтския експерт, ще отиват за два часа от София до Бургас :)
[email protected]Willy Messerschmitt
Рейтинг: 347 НеутралноА сега де?Леката пародия продължава....подмяната!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...pro_bono
Рейтинг: 516 НеутралноСъбирането на екип е трудна работа. А в Българив експертите са още по-малко. Това не е частен бизнес. Особено в сектор , който е напълно катастрофирал.
karabastun
Рейтинг: 1254 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "pro_bono":
[email protected]Няма нужда, да си кой знае какъв експерт, че да анализираш, че едва ли новите композиции ще бъдат пуснати някога в експлоатация, както го е написал колегата ;''Да се усъмнят в смисъла от влакове за 200 км/ч при трасе за 50. ;;...
Ясно е, че ще гният и ръждясват в някоя глуха гара,,,,!!!!
Ама комисионката, комисионката ще е лакома !!!
Един препатил
Рейтинг: 1158 НеутралноПравилно! Давам ти възможност, щом не ставаш - вън!
Времето на лакърдиите и пинизите свърши.
Dankol
Рейтинг: 539 НеутралноДокато си налучкат верните и послушни хора - дошло времето за предсрочни избори!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cne47646700
Рейтинг: 8 НеутралноКазали са му, че идеите му са налудничави и ги е изгонил.
AdMin
Рейтинг: 8 НеутралноНа ред е Йордан Мирчев. Той си избра членовете на борда и сега ЕКОНТ го бламира
AdMin
Рейтинг: 8 НеутралноА след това ще се връщат за един!
yp123
Рейтинг: 8 ВеселоИ Баце се връща на бял джип? :D Ща го зачакате, е са само един менискус има да оправи...
hamiltonf
Рейтинг: 4076 НеутралноКато не стават, да ги държи още половин година ли?! Проба, грешка. Сигурно са натопили пръстите в "кацата с меда"...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБstedim
Рейтинг: 477 НеутралноПодмяна на подмяната. Гарантирано от ОФ.
bruno__dante
Рейтинг: 320 Неутралноне са искале да им влезнат у схемите на министера и на лореала
AdMin
Рейтинг: 8 НеутралноСпоред мен причината е в предполагаем натиск на автомобилната мафия. На пресконференция миналата седмица се исказаха еретични становища за вдигане на тол таксите за автомуси и камиони и подобряване на събираемостта им с оглед повишаване конкурентоспособността на железопътните превози.
Или Просто Еконт си е в авто-мафията
AdMin
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#17] от "AdMin":
*иЗказаха
bruno__dante
Рейтинг: 320 ВеселоДо коментар [#7] от "Един препатил":Правилно! Давам ти възможност, щом не ставаш - вън!
и тека през месец?
ного добро управление
далновидна кадрова подборка!
и кой ша са навие да го пробат кат опитна мишка??
2.5
Рейтинг: 784 ЛюбопитноПродължаваме Промяната - еп.2(сезон единствен?!)
I Want To Believeместоимение
Рейтинг: 577 НеутралноДо коментар [#12] от "AdMin":
По цвета на дрехите посрещат, по липсата на ум изпращат.жалко, че конете пърдят и акат твърде много, иначе щяха да са чудесна зелена алтернатива, пък и необходимата инфраструктура я има, само трябва да се поизрови малко, че времето я е позатрупало.
имаше и един виц по темата...
"Pardon?
Jaa, paarden!"
dedoliben
Рейтинг: 2954 НеутралноУмирам от Кеф да чета Експерти дето не са се качвали на Влак.от деца.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIСофия Бургас през Пловдив е почти готова за 200 км.
Остава само Ихтимам София.
karabastun
Рейтинг: 1254 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "dedoliben":
[email protected]Аз съм се качвал много пъти и не съм видял никъде, никакви хора отдавна.....Пътувам почти сам и то при тези смешни цени на билетите !
Смяташ ли, че влаковете ще се напълнят при доста по-високи цени ....
Тоест, мислиш ли, че някой изобщо ще пътува ???
qqv391093118
Рейтинг: 802 НеутралноИмаме поне две готови трасета за до 160 км/ч. И двете са по линията София-Пловдив, която се спряга отдавна като високоскоростна. Бяха готови още 2018-19, ако си спомням правилно. Работата по цялостния ѝ ремонт, който да даде възможност за 160 км/ч вече би трябвало да е доста напреднала.
Nikola Damyanov
Рейтинг: 8 НеутралноЯвно са пречели в делаварите...
NotWokeEnough
Рейтинг: 530 НеутралноДържавата не е частна фирма, за да се управлява като такава. Нямам как обществени усулуги да са същевеременно по-добри, евтини и иновативни. Тоест има - като се направят частни. 'progressives' is the politically correct word for communists
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#23] от "karabastun":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Нормално. Над 20 години трябваха, за да откажат хората да пътуват с влак. И успяха. Сега трябват поне 10 години, за да върнат една част обратно. Което е задача граничеща с невъзможното.
Цецо
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#22] от "dedoliben":
Covid live matter. Stop the genocide.Миналата година пътувах до Септември. Туй е малко преди Пазарджик. 90 км за 2 часа.
Та куйо е гутоо?
Наскоро пътувах до Плевен. Средна скорост около 70 км/ч. Друса и се клати. Супер трасе. И хич не се вижда нещо да се работи по въпроса.
Та ко распрааш?
space35
Рейтинг: 180 НеутралноТози ще лежи дълги години в затвора.
Zizu
Рейтинг: 1067 ВеселоЦиркът вдига оборотите!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Willy Messerschmitt
Рейтинг: 347 НеутралноДо коментар [#22] от "dedoliben":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Дедоооо разписанието София _Бургас....е пътуване почти 8(осем) часа....За какви 200км.ч говориш?
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноДо коментар [#8] от "Dankol":
Не бързайте толкова. Вие управлявахте 12 години и до края не се научихте как.
Един препатил
Рейтинг: 1158 НеутралноДо коментар [#19] от "bruno__dante":
Защо решихте, че ще е през месец? Като отгърмят двама-трима другите вдяват, че "нема лабаво" и влизат в строя. Така се прави подбор и се създават кадри. Какъв е другият начин? Да обикаляш кръстопътищата?
ПП. Моля Ви се, след управлението на ГЕРБ и неговия башибозук от калинки да се обсъжда нечия кадрова политика е проява единствено на лош вкус.
Oggie Petkov
Рейтинг: 54 НеутралноМинистъра като външно лице, ще бъде бойкотиран, бламиран, заблуждаван от железарската мафия. Накрая, като се изчерпи срокът му на годност, ще бъде изритан преди да започне "реформата", от която нищо не разбира. Няма да му помогнат 300та бона, които е харизал на "просто Киро" за поста си. От друга страна е похвално това, с което се е заел, защото наистина железниците ни са в окаяно състояние. Но, за да се оправи нещо, трябва да разкарат целия персонал и да докарат китайци, може би. Най-малкото с което трябва да се започне е почистване на тревясалите коловози по гарите, премахване на дървета и храсти покрай линиите, пребоядисване на оср*аните локомотиви, чистене на миризливите кенефи, ремонти на гарите. Вдигането на скоростта е втора фаза, но не е толкова трудно. Някои помним експресите София-Варна, София-Бургас, докарваха май средна скорост 100км/ч. Цените на билетите са обидно ниски, трябва да се вдигнат тол таксите на автобусите, за да стане БДЖто конкурентно. И да се вдигат акцизите на бензина и дизела. Но за това вече трябват топки.
Noal
Рейтинг: 180 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "karabastun":
И аз искам да се возя на тях.
След реконструкцията на жп линията, проектната скорост е 200 км/ч.
София Бургас - 2 часа.
По хубавото е София - Пловдив за 35 минути. Ако това стане, с преселвам във Филибето
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Noal
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#6] от "karabastun":
Проектната скорост на строящата се в МОМЕНТА жп линия е 200 км/ч.
За което трябват влакове които могат да се движат с 200 км/ч.
Къде е драмата?
Noal
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#14] от "hamiltonf":
Или ги мързи и не могат да следват темпото :)
hellwitch
Рейтинг: 180 НеутралноПравилно. Ако не са се справили с задачите е правилно да ги сменят максимално бързо.
Във всяка фирма има поне 3м срок на изпитване, в държавата нещата трябва да са още по-изискваше
Noal
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#23] от "karabastun":
При София Пловдив за 35 минути ще пътувам всеки ден
Noal
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#24] от "qqv391093118":
Скоростта е 200 при вагони с накланящи се кошове.
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#5] от "pro_bono":
Верно ли това? Че нали именно Събев си избра екип от яки експерти?
Начи сега следващите вече ще са супер яки, м?
xso16686927
Рейтинг: 8 НеутралноГолфарът за какво е там и той не знае. Впрочем всички до един от това абсолютно некадърно и както се оказа безкрайно вредно правителство, са абсолютни калинки.
Dimov
Рейтинг: 8 НеутралноОтказват да му изпълнят глупостите.
gogo2011
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#43] от "xso16686927":
Никога не е имало и вероятно няма да има по-големи некадърници и калинки от кадрите на правителството на Борисов. Няма едно нещо, което да са направили и да е работещо. След тази разруха е много трудно да се гради.
Галя Станчева
Рейтинг: 861 НеутралноОт всяко дърво свирка не става и от всеки куриер - министър.
Галя Станчева
Рейтинг: 861 ЛюбопитноДо коментар [#45] от "gogo2011":
От'де в теб капацитет да прецениш кой е калинка и кой не?
Галя Станчева
Рейтинг: 861 НеутралноНе стават или стават - явно няма капацитет да прецени.
AdMin
Рейтинг: 8 НеутралноКаквито и да са мотивите на ПростоЕконт, той е длъжен да ги сподели с природонаселението! Нали продължаваме промяната. Или не сме я започнали още?
dedoliben
Рейтинг: 2954 НеутралноДо коментар [#23] от "karabastun":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIТвойте коментари са обективни и от Първа ръка затова ще ти отговоря какво е моето мнение:
България е малка като разтояние дори да се направят влакове за 200 километра за да има пътници цената трябва да се запази под автобусната.
А това няма как да стане ако се гони печалба.
Сега Влака и Автобуса се парират взаймно за да се дигне цената трябва едното да го няма.
В момента БДЖ е здраво субсидирано но то си изпълнява колкото и да е странно с тези цени Соцалните функции.
На дълъг път вози ученици и пенсионери а всеки ден до Големите градове и най вече София Десетки хиляди работещи.
И именно в това е основната им Роля и заслуга за която си струва Обществото да ги субсидира.
Ако го няма БДЖ цените на транспорт за Работа на тези хора ще станат непосилни.
А какви ще са цените на Маршутката да речем от Своге или Ихтиман ако го няма Влака?
Така че за мен с моята Три месечна Експертиза като Железничар трябва да се купят нови влакове който ще позволят новите Смарттрони да развият около 160 км/ч защото и те са поскопени до 180 като редуктори.
Цените да останат същите и да се прикоткват пътниците един по един като се съкрати целият Вазов 5
galina georgieva
Рейтинг: 1765 НеутралноДо коментар [#7] от "Един препатил":
"Правилно! Давам ти възможност, щом не ставаш - вън!"
То това добре ама,ако и следващия,и по - следващия,и по,по...........неставст, какво ще стане с БДЖ- то, въобще ще има ли такова, или ще се преименува на "ЕКОНТ"???