За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноНе мисля, че е обосновано да спонсорираме телекомите с пари от ЕС, за да вдигнат после цените.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Dankol
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ти прочете ли за какво иде на реч в статията!?
xm...
Рейтинг: 1341 ВеселоНе е Телеком, прав е. А "Петолъчка"!
Явно като малък е захлебил фантазии и мераци и сега му е паднало ...
DeepBlue
Рейтинг: 422 НеутралноЩо бе !
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.После ще го продадем на безценица + комисионна като БТК.
karatista
Рейтинг: 239 Неутралноаре пуснете по един старлинк на село без интернет и аман от глупости. оптики щели да прокарват- безхаберници. 100 долара на месец на село за мъск и да се пръждосват тия чантаджии.
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноДо коментар [#2] от "Dankol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Кой оператор ще инсталира и управлява 5G според теб?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноИ това за БДЖ е доста нереално с толкова малко пари.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!tulup
Рейтинг: 1434 НеутралноОх, да, чакам да инвестирам в БДЖ. Даже ще си заложа апартамента за повече капитал
Не ме търсете преди обядAntonio Recio
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":
То пък идеята за летище Русе, защото не е върха на глупостта.
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#9] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!тая еснафщина министъра да гледа да направи нещо за родния си край, докато е на власт е такава селяния...
AdMin
Рейтинг: 8 Разстроено"Смятаме да вкараме инструменти за ефективно търговско управление, които отсъстват в железниците. Заради войната ще преизчисляваме доста от параметрите, преизчисляваме и 5-годишния бизнес план", заяви Събев."
Додето изчислявате и преизчислявате, той мандадът ще свърши. Своевременно или преждевременно. Железниците не са Еконт. Няма страна, която да не субсидира ЖП инфраструктурата, затова и тя си осава държавна!
Анадънмо, ПростоЕконт?
Май пак ще ме баннат - Збогом
Кортик
Рейтинг: 2215 НеутралноА авиолинията до Скопие стана поредната излагация.
Червена линия, червен картонlpa141201770
Рейтинг: 99 ВеселоАаааа,нье! На мене дедо Еконтий ми е обещал самолет и ледоразбивач! Искам си ги!
dedoliben
Рейтинг: 2768 НеутралноМалко ми е странно още някъде 2003 участвах в изграждането на мобилна мрежа ТЕТРА.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIТя беше държавна за МВР и МО покриваше Границата с Турция и Софйиско можеше да покрие и цяла България.
Не знам докъде я добутаха после.
Сега като страничен Наблюдател с удоволствие гледам Мазните борби около БДЖ който се видяха в пари но веднага ги наобиколиха хиените да вземат своя Пай позовавайки се на развитата ЖП мрежа ужким да правят Телеком или поне Оптични трасета за който има "Опашка" от желаещи да ги наемат.
За съжаление умственният капацитет на БДЖ шефчетата стига до там да закопаят или пуснат по стълбовете Оптичен кабел.
Но само там където правят Ремонт на Линията.
Така вси1ко се обесмисля защото за да пренасяш Информация ти трябва пълна свързаност а не разни парчета от никъде за никъде.
Например БТК изгради Осморка от Оптика покриващи Цяла България.
AdMin
Рейтинг: 8 РазстроеноДо коментар [#14] от "dedoliben":
Оптика се прекарва при всеки инфраструктурен проект - пътища, магистрали, газопроводи, жп линии. Последните са най-загубени поради железничарския манталитет на..., хм... железничарите.
Софийската мрежа на БТК е най-голямата и ценна придобивка на Вивацом
valtoro
Рейтинг: 545 НеутралноПравилно, защото ще фалира още преди да е започнал да работи !!!