За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Dexx
Рейтинг: 708 НеутралноНай-после се сетиха, че въпросът трябва да се постави така: хората срещу транспортната мафия.
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери ПратчетББ неизменно през последните години заемаше позицията на тираджиите. Резултат: хората с леки коли плащат повече, а парите пак не стигат за ремонт на пътища, които се разбиват от тежки камиони. Добро решение на правителството, но натискът от "бизнеса?!" ще е страшен
Resurrection
Рейтинг: 922 НеутралноА бе стига само сте одрънквали кесиите на беемия български народ за пътища бе!
В ук пътищата са даже по-тесни от Бг, но тук не крадат от ремонти на пътища, а гледат хората да могат да оцеляват.
Съвземете се най-накрая с тея тол такси, винетки, застраховки, пътен данък..
аман!
442
Рейтинг: 514 НеутралноХА, можело значи. Само да отбележа, че в Швейцария, една от най-трудните инфраструктури като пътища е 40 евра.
Rational
Рейтинг: 706 Неутрално27 юни 2019 г., Борисов: ТОЛ-системата е печатница за пари
ТОЛ системата наистина се оказа печатница (или пералня, зависи от гледната точка) за пари, но не за държавата, а за изпълнителя Капш, с помощта на старото ръководство на АПИ. Сами изчислете какъв процент от тази схема се връща в обратно чекмеджето накрая.
https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/ikonomika/2020/08/21/4104547_istinskiiat_pechelivsh_ot_bulgarskata_tol_sistema/
Замислете се колко пари са откраднали ГЕРБ от Тол системата, Летище София, строителните договори, ББР, енергетиката и т.н., когато обсъждате обувките на Кирил Петков.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2587 НеутралноГерб години наред грабеше българите с винетките. За какво се харчи акциза?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Aleksandar Aleksandrov
Рейтинг: 8 НеутралноНе е ли по логично за второкласни пътища тол-таксата да е по висока, за да се измести тежкия трафик по по-качествените и с възможност да поемат повече трафик първокласни? Ако пътя е евтино направен - като второкласен, третокласен и т.н. път той ще се поврежда по лесно, ще е по трудно и за другия трафик да минава от там, би трябвало да се използва от камиони и автобуси само ако няма други опции и пазарния начин за това е с по високи такси ...
boevbisser
Рейтинг: 2155 ВеселоПравилно и закъсняло решение, само дано не се огънат.
ivenco
Рейтинг: 629 ВеселоАйде намаляй, защото и аз ще протестирам за винетките. Няма само транспортърите, фабрикантите и други подобни милионери да протестират. Откъде накъде. ;)
Dankol
Рейтинг: 483 НеутралноКато гледам автобусните и товарни превозвачи могат да си свалят драстично тол таксите като извършват дейност с по-нови и екологични превозни средства.
То не става само да лапаш с 20-30 годишни дараци и да си купуват Бугати за 8 милиона, а трябва и инвестиции!
mitko11
Рейтинг: 2024 ЛюбопитноЗа леките автомобили в Унгария има и регионални винетки. Те са на половината на цената на националните винетки и важат за окръжния град и окръга - т.е. не повече от 100 км от окръжния град. Много са удобни за възрастни хора,които ходят само до лозето и гробищата.
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовТук не се ли предвиждат такива?
Ivo
Рейтинг: 594 НеутралноВсички винетки да се махнат веднага! Само им дай да дерат кожи!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!uej03527584
Рейтинг: 30 НеутралноДо коментар [#3] от "442":
тоа па в швеицариа само един тунел в едната посока е 40 франка.пхахаххаахаааааааа
kokoto2
Рейтинг: 119 ЛюбопитноИскам министъра да коментира следния случай:
Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝИскате да пътувате еднократно 100 километра (например Варна-Добрич-Варна)
С лека кола с тегло 1.5 тона, ще ви струва 15 лева(седмична винетка).
С товарен автомобил ЕВРО3 с тегло 10 тона, ще ви струва 5 лева(100км*0,05лв/км).
мики маус
Рейтинг: 2290 НеутралноДо коментар [#13] от "kokoto2":
Стига мрънка!
Мяташ се на автобуса кли влака и пътуваш още по-евтино.
gmalinov
Рейтинг: 681 ЛюбопитноКрайно време беше, дано се задейства вече тая система по правилния начин. Щото камионджиите освен вой, друго не наддават. И да, всички шофьори са прави, че парите, събрани за пътища трябва да отиват за пътищата, а не в разни фирми-хранилки на ГЕРБ и ДПС...
GMacarid
Рейтинг: 180 НеутралноПълна подкрепа за Караджов. Кракно време е финасовата тежест да се премести от данъкоплтците към потребителите.
acarid
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
За социализъм.
acarid
Рейтинг: 180 НеутралноИ пак да погледнем как е в Унгария:
Таксувани участъци 6000км:
https://hu-go.hu//files/img/articles/208409/Toll road network subjet to e-toll-01.jpg
Цени за ТИР 55-85ст/км
https://hu-go.hu/articles/article/promyana-v-cenata-na-elektronnite-ptni-taksi-ot-1-yanuari-2022-g
AdMin
Рейтинг: 8 НеутралноАбе шофер, а.к.а. цървул, става дума за винетките бе. Винетките, не таксите за 1-2 тунела. Ако не искаш да се буташ у тунело, мааш по обикновения аутобан отстрани...
vassilun
Рейтинг: 4481 НеутралноАма в Швейцария хората са дори грамотни! :-)
pak_pitam
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#16] от "acarid":
Което е едно и също ! - Ти какъв се явяваш като си купиш билет, или отидеш на магазино ?
Judjuk
Рейтинг: 2208 НеутралноС плюнка пътища не се правят, нито се ремонтират. Judjuk
acarid
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#21] от "pak_pitam":
Данъкоплатците винаги са българи, а предвид че половината тежък трафик е транзитен, половината потребители които ще плащат тола-а са в ЕС, Турция, С.Македония и т.н.