Изгонването на руските дипломати е логично при липсата на уважение, смята военният министър

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (110)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Това означава, че изгонването на руски дипломати винаги е логично.

  2. 2 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На мен не ми трябва доклад на ДАНС, за да знам какво върши Русия в България от 150 години. Като искат да си закриват посолството. Това касае единствено техните граждани, не нас. А като знам колко се интересува руския цар от интересите на крепостните си селяни...ЗАКРИВАЙ

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Изгонете Митрофанова. По-нахален и арогантен руски посланик не е имало от времето на Каулбарс. С нотата си тя се опитва да разбуни българското общество и това е пряка, нагла и терористична намеса във вътрешните ни работи.

  5. 5 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2901 Неутрално

    „Митрофанова не дава гаранции, че служителите ѝ не са шпиони“
    30.06.2022 г.
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/06/30/4364389_mitrofanova_ne_dava_garancii_che_slujitelite_ne_sa/?ref=home_NaiNovoto
    .............
    Румен Радев и Корнелия Нинова, обаче, дават гаранция, че изгонените руски дипломати НЕ са шпиони.

  6. 6 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Марш отсюда сган руска!!!

  7. 7 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Арогантова във.

    Сами Ще си понижат ранга на представителството в София.
    Няма драма.
    Да стоим изправени докрай.

  8. 8 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Кирил Петков няма да промени решението си. Любопитно ми е какво ще стане нататък. Например Митрофанова да откаже да връща руснаците в Русия, защото не признава правителството в оставка за легитимно - както го каза няколко пъти. И нейният Резидент да я подкрепи по някакъв начин.
    Това са невероятно нагли хора и трябва да има готовност за различни сценарии, нарушаващи всички правила в дипломацията.
    Вече има прецедент - българското правителство върна посланика от Москва и вместо Митрофанова да бъде отзована, както е по дипломатически протокол, от Кремъл отвърнаха на братушките "бегай бе, навлек".

  9. 9 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Не просто е логично
    ОБИДНО ЗАКЪСНЯЛО Е
    за всяка уважаваща себе си държава с остатъци от Чест и Достойнство!!!

  10. 10 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    "... смята военният министър"
    и кандидат за мин. председател.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  11. 11 Профил на yda191111599
    yda191111599
    Рейтинг: 86 Неутрално

    Гледам по телевизията Тошко Африкански щеше да се разплаче преди малко. Явно му е много тъжно, че гонят кукловодите.

  12. 12 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    Право куме та в очи!

    SHADOWS of SOFIA
  13. 13 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    Буци ще подкрепи правителство в името на БЪЛ ГА РИ ЯЯЯЯЯ.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  14. 14 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 196 Любопитно

    До коментар [#5] от "Боян Баянов":Румен Радев и Корнелия Нинова, обаче, дават гаранция, че изгонените руски дипломати НЕ са шпиони.
    Естествено че в България руски шпиони няма , това са просто куриери които донасят до Кремъл информацията предоставена им от Радев и Нинова .



  15. 15 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2901 Неутрално

    Крайно време е да се отговори на въпроса, защо руските служби не са заловили нито един български шпионин в Русия:
    а) Защото българските разузнавачи са най-добрите в света;
    б) Защото българските разузнавачи са неуловими;
    в) Защото българските разузнавачи в РФ работят не за интересите на България, а за интересите на Русия.

  16. 16 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 8 Неутрално

    „Митрофанова не дава гаранции, че служителите ѝ не са шпиони“30.06.2022 г. https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/06/30/4364389_mitrofanova_ne_dava_garancii_che_slujitelite_ne_sa/?ref=home_NaiNovoto .............Румен Радев и Корнелия Нинова, обаче, дават гаранция, че изгонените руски дипломати НЕ са шпиони.
    —цитат от коментар 5 на Боян Баянов


    Радев и Нинова се държат като руски шпиони, нормално е да знаят кои са им колегите от руска страна. А и според Радев, закриването на посолството щяло да засегне интересите на руските граждани в България. Какво по дяволите се е загрижил Радев за интересите на граждани на държава, обявила ни за враг! Пълен текезесарски дебил

  17. 17 Профил на stein СУПЕР
    stein
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Въпросът даже не е в уважението към България, а в дейностите, несъвместими с дипломатическия статут.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  18. 18 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    Сега беатушките да не се обидят и да напуснат Лукойл и Камчия

  19. 19 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1521 Неутрално

    Какво уважение.... вижте НДК, грее в цветовете на руското знаме! То бива руски подлоги, ама РРадев не е ли забил и той руското знаме на президентството?

    Русия е проказата на планетата Земя.
  20. 20 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Борисов току-що подкрепи Киро - нито крачка назад за изгонените дипломати.

    https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/443847490586636/?notif_id=1656654497293243¬if_t=live_video&ref=notif

  21. 21 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#5] от "Боян Баянов":

    Логично, след като самите ТЕ сая ПЕТОКОЛОННИЦИ!!!

  22. 22 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    ЕНП ли пусна тока в БанкИ и насочи боекоо и така постави в небрано лозе ГЕРБ-е-РЕБЯТАТА, които напоително ни обясняваха, че КИРО е сбъркал.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  23. 23 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    Нека, нека скъсат дипломатическите отношения ! Тогава лесно ще се измете цялата плява на НАТО ...ГЕРБ, ПП, ДА ...Даниел и Тома да тръгнат да събарят паметниците Десислава Шлиферова да внася бързо закона за отмяна на трети март !

  24. 24 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#16] от "yanakiev6":

    Когато някой
    -се държи като петоколонник;
    -действа като петоколонник;
    -изглежда като петоколонник;
    -говори като петоколонника
    много вероятно е да е петоколонник!!!

  25. 25 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Уважението е непонятна морална категория за крепостните на Путин. Те нито уважават някого (дори и себе си ), нито искат уважение, те искат единствено да се страхуваме от тях!

  26. 26 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    Борисов току-що подкрепи Киро - нито крачка назад за изгонените дипломати.https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/443847490586636/?notif_id=1656654497293243¬if_t=live_video&ref=notif
    —цитат от коментар 20 на Галя Станчева


    Така е. Борисов този път не ни разочарова.

    SHADOWS of SOFIA
  27. 27 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#22] от "Николай Колев":

    Сбъркал е с начина по който го направи. Още ли не си вдянал, че има разлика?

  28. 28 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Борисов току-що подкрепи Киро - нито крачка назад за изгонените дипломати.https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/443847490586636/?notif_id=1656654497293243¬if_t=live_video&ref=notif
    —цитат от коментар 20 на Галя Станчева


    Борисов да обясни защо руските служби са работили необезпокоявано в България по време на цялото му 12 годишно управление. Сега да не ми се прави на топ политик. И той е същата руска шунда

  29. 29 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#18] от "blondofil":

    Ако тези нечовеци са ви "братушки".... много жалко за Вас!!!

  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    "Нали помните, че България беше обявена за вражеска държава от Русия", каза Атанас Атанасов."

    Абсолютно, този факт винаги трябва да се припомня на руската посланичка у нас. Както и на българските русофили, които не одобряват изгонването на 70-те руски дипломати.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    Не мое ли на мястото на руските дипломати ,да Фкараме македонски дипломати?Те най-много ни уважават.🥳🤡👍

    Много съм прост
  32. 32 Профил на Incremental Fraud
    Incremental Fraud
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не просто е логично ОБИДНО ЗАКЪСНЯЛО Е за всяка уважаваща себе си държава с остатъци от Чест и Достойнство!!!
    —цитат от коментар 9 на selqnin


    Осем нула нула нула и този не толкова умело прикрит путински трол застъпва на служба. Следват коментари през една-две-три минути до 16:00. По-късно ще има няколко вяли включвания за да не е толкова очеваден графика.

  33. 33 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1155 Любопитно

    Вероятно новия кандидат за премиер.

  34. 34 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 708 Любопитно

    К'ъф ултиматум, к' ви 5 лева, що за чудо е това?!?! Русия е много сбъркана територия, която винаги си ни е имала за васали, този факт се потвърждава за пореден път с арогантността им към нас. Заповядат ни, обиждат ни, правят каквото си искат и ние трябвало да търпим... Егати...
    Браво на Кирил Петков за смелостта, която прояви сега, дано не се огъне. Никой от всичките управляващи през последните 30 години не направи и 1/10 от това, което направи ПП по отношение на Русия , а иначе всички са големи евроатлантици. Е, видя се, че досега са ни управлявали предимно проруски партии, които освен собствения си интерес, друго не са гледали, показаха пълната си зависимост от Кремъл.
    Стискам палци акцията на правителството да успее и да видим най-накрая гърба на рускита агентура у нас...

    GM
  35. 35 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Последно каква опорка ще бъде измислена за тази глупост на Просто Киро?
    Досега бе шпионаж, били много дипломатите, сега пък не ни уважавали.....

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на voinotzapad СУПЕР
    voinotzapad
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Само не разбрах що за народ не застава зад лидера си, когато той гони откровени шпиони и вредители? Нали много го развяват тоя национален интерес. Ето това е националния интерес - да изгоним шпионите и корумпарите. Робски народ. Масово българина е роб, роб е бил, роб ще бъде. Иска силен господар да го бие и унижава, краде и да му подхвърля трохичка, която той приема, като мана небесна.

  39. 39 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Гневно

    До коментар [#31] от "Коле Гурлеф":

    Да Ви имам чувството за "хумор"!!!

  40. 40 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Гневно

    До коментар [#32] от "Incremental Fraud":

    От времето на органично гнусния комунизъм много "харесвам" онези, които ни следяха как дишме- казвахме им "УХО"!!!
    ГНУС!!!

  41. 41 Профил на JESUS SAVES
    JESUS SAVES
    Рейтинг: 100 Неутрално

    И децата знаят, че в руското посолство и чистачките са служители на КГБ (ФСБ), булгаромразци, които работят срещу България и от първия ден на "освобождението" гледат на нас като на неблагодарна губерния! Там хората са обучени да гледат на България като на враг (НАТО и ЕС) и неблагодарна сган!
    ТОВА, КОЕТО СТАНА Е ЧУДЕСНО, ЗАЩОТО САМО НИЕ НЯМАХМЕ НАШАТА "ПРАЖКА ПРОЛЕТ" (1968), УНГАРСКОТО ВЪСТАНИЕ (1956) И БУНТОВЕТЕ В ПОЛША ОТ 1970 И ПОЛСКАТА СОЛИДАРНОСТ (1980), А НИЕ ... САТЕЛИТ ВИНАГИ СМЕ БИЛИ САТЕЛИТ НА КРЕПОСТНИТЕ СЕЛЯНИ! ЗАТОВА СМЕ ТОЛКОВА ПРОТИВНА СГАН, СЪВСЕМ КАТО СЪРБИТЕ И ВИНАГИ СМЕ ПОСЛЕДНИ, ОКАЯНИ И БЕДНИ... НО ВЕРНИ НА САТРАПА!

    ЗАТОВА, КОЛКОТО И ДА НЕ ХАРЕСВАМ КИРИЛ ПЕТКОВ СЕ РАДВАМ, ЧЕ ДОЙДЕ ТОЗИ НЕУРАВНОВЕСЕН ЧОВЕК, КОЙТО БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КАКЪВ Е МОТИВА МУ, ИЗГОНИ ТОЗИ БАТАЛЬОН ОТ РУСКИ ШПИОНИ, ТА ДА КАЖЕМ ВСИЧКИ КАТО БЪЛГАРИ; " Лудите, лудите - те да са живи! В БЪЛГАРИЯ НОРМАЛНИЯ ЧОВЕК НЕ ВЪРШИ НИЩО, ЗАЩОТО РАЗУМА МУ ГО ПОТИСКА ДА Е С НАВЕДЕНА ГЛАВА, ДА Е СТРАХЛИВ, КОНФОРМИСТ, 'ЛЪЗГАВ "ШАРАН", ПОДЛА И ПРОДАЖНА ДУША!
    "ЛУДИТЕ, ЛУДИТЕ, ТЕ ДА СА ЖИВИ!" романа "Под Игото" – Иван Вазов

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! ! CAPS LOCK – error
  42. 42 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2641 Весело

    Банкянския евроатлантик патокостроител пак сее мъдрости. Явно усеща силата на магнита.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  43. 43 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#20] от "Галя Станчева":

    Три дни се услушва на къде ще задуха вятъра. Или заешкото сърце от Банкя пак е нямал ток?

    Слава Україні!
  44. 44 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2700 Любопитно

    В 12 часа изтича срока на УЛТИМАТУМА поставен от МИТРОФАНОВА

    след който срок РУСКОТО посолство ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЗАТВОРЕНО

    Ще има ли някой от българска страна да следи за

    СВОЕВРЕМЕННОТО ЗАТВАРЯНЕ НА РУСКОТО ПОСОЛСТВО

    И ЩЕ СЕ ЗАПАЗИ ЛИ ОХРАНАТА на МОЧА

    поръчано от СЪЩОТО ТОВА РУСКО ПОСОЛСТВО

    А самото МОЧА ще остане ли ДА СТЪРЧИ КАТО РУСКИ ....

    в ЦЕНТЪРА НА ЕВРОПЕЙСКА СОФИЯ

  45. 45 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Любопитно

    Те по тая логика трябва да се изгонят 6-7 милиона българи, щото не уважават Кирчо и компанията му !

    [email protected]
  46. 46 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    Ох, още преди доста време казах, че явните руски отрепки са лесни. По-коварни са скритите лимонки, които са на каишка и чакат да им натиснат бутона. Вчера ясно се видя, а и сега ще лъснат всички тези, които рЕзко ще мут(р)ират в евроатлантици, след като ЕНП пусна тока в БанкИ. Сега ще се кълнат във вярност на ЕС и НАТО и ще обясняват "процедурата", сякаш знаят каква е тя.
    Сега слушах и То6ко, който също се праЙше на луд (не много добре, но той е само сценаристче, а не артист)

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  47. 47 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    В 12 часа изтича срока на УЛТИМАТУМА поставен от МИТРОФАНОВАслед който срок РУСКОТО посолство ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЗАТВОРЕНОЩе има ли някой от българска страна да следи за СВОЕВРЕМЕННОТО ЗАТВАРЯНЕ НА РУСКОТО ПОСОЛСТВОИ ЩЕ СЕ ЗАПАЗИ ЛИ ОХРАНАТА на МОЧА поръчано от СЪЩОТО ТОВА РУСКО ПОСОЛСТВОА самото МОЧА ще остане ли ДА СТЪРЧИ КАТО РУСКИ ....в ЦЕНТЪРА НА ЕВРОПЕЙСКА СОФИЯ
    —цитат от коментар 44 на Hawaii


    Всички видяхме дима който се дигаше над ватното посолство. Горят документи. Не избират папа. Та може да затворят сергията.

    SHADOWS of SOFIA
  48. До коментар [#3] от "The Polite Moose":

    Така е, ако беше Паткостроителя от Банкя на власт, щеше просто да помоли любезно Митрофанова нейните хора да не шпионират, да не създават хибридни структури в България и да не взривяват българските военни заводи. Или да метне докладните н службите направо в кошчето.

    И тя щеше да му каже "Да, добре Бойка-молодец".

  49. 49 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    Борисов току-що подкрепи Киро - нито крачка назад за изгонените дипломати.https://www.facebook.com/boyko.borissov.7/videos/443847490586636/?notif_id=1656654497293243¬if_t=live_video&ref=notif
    —цитат от коментар 20 на Галя Станчева


    Няма друг избор. И ти се врътна отново като фурнаджийска лопата. Не е лсено


    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  50. 50 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    До коментар [#20] от "Галя Станчева":

    И лично отива да събори южен поток

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Любопитно

    [quote#49:"БОНГО"][/quote]

    Я да видим къде съм се врътнала? Цитат?

  53. До коментар [#20] от "Галя Станчева":

    На Патокостроителя му пуснаха тока след 2 дена?

  54. 54 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Мисля, че в 11:59 днес "чиновничката" Митрофанова трябва да бъде обявена за "персона нон грата" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  55. 55 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Работата на дипломатите във всяка една страна е в две насоки. Да изграждат двустранните отношения и да събират информация. Това се знае от всеки без да са нужни доклади на ДАНС. Дали става дума за български дипломати в Аржентина, американски във Франция или руски в Италия няма разлика. Съответно всяка една държава преценява в кой момент шпионажа на чуждите надвишава интереса от двустранните отношения. Явно този праг на търпимост на ПП и ДБ е по-нисък от този на другите.

  56. 56 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    Всички видяхме дима който се дигаше над ватното посолство. Горят документи. Не избират папа. Та може да затворят сергията.
    —цитат от коментар 47 на К2


    Не знаех, че вчера в двора на руското посолство са горили документи. Ако това наистина е така, то е сигурен знак, че имат намерението да си отидат всички към Масква и да затворят своето посолство в София. А, дано стане така.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  57. 57 Профил на Рим СУПЕР
    Рим
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    Разбиването на най-голямото путинско гнездо за подривна дейност на Балканския полуостров, днес трябва да стане факт!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  58. 58 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Крайно време е да се отговори на въпроса, защо руските служби не са заловили нито един български шпионин в Русия:а) Защото българските разузнавачи са най-добрите в света;б) Защото българските разузнавачи са неуловими;в) Защото българските разузнавачи в РФ работят не за интересите на България, а за интересите на Русия.
    —цитат от коментар 15 на Боян Баянов

    Защото България, както и останалите братски страни от семейството на демократичните държави, не използва дипломатическите си мисии за прикритие на разузнавачи.
    Понимал, русоробе!?

  59. 59 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    нуколко хиляди кресливи избиратели няма да променят нито историята, нито нагласите на хората.
    Тъкмо обратното и това ще се види на изборите.

  60. 60 Профил на ivenco СУПЕР
    ivenco
    Рейтинг: 654 Любопитно

    И това е селянина,който отказа да изгони руски орки когато отровиха Скрипал.Всички в ЕС изгониха.Тогава нямаше топки,
    сега подкрепя,банкянския патокостроител.

  61. 61 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    нуколко хиляди кресливи избиратели няма да променят нито историята, нито нагласите на хората.Тъкмо обратното и това ще се види на изборите.
    —цитат от коментар 59 на hope


    Айдее! Още един могъщ медиум.

    SHADOWS of SOFIA
  62. 62 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 20 Любопитно

    До коментар [#3] от "The Polite Moose":

    По скоро , то не бе направено аматьорски, а полу тайно , но нямаше как да е иначе, защото ачик руските патерици БСП и ИТН щяха да са против

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Вчера цял ден се разменяха ноти и изясняваха кой какво казал. Борисов не присъства на изслушването на шефа на ДАНС, след това е бил информиран за ситуацията. И днес защити правителството. И го подкрепи.

  65. 65 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 20 Разстроено

    До коментар [#41] от "oua571089777":
    Нямохме пражка пролет , защото такива като тебе бяха заети да пишат прошение до Брежнав, да станем "16 -та республика на СССР"

  66. 66 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2641 Весело

    До коментар [#59] от "hope":

    Айде бе, имаме един креслив "политик", на който групичката му почва да се разпада с изчезване на финансовите потоци от Москва.

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  67. До коментар [#64] от "Галя Станчева":

    Паздравляем хороший милиционер Барисов!

  68. 68 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Нека, нека скъсат дипломатическите отношения ! Тогава лесно ще се измете цялата плява на НАТО ...ГЕРБ, ПП, ДА ...Даниел и Тома да тръгнат да събарят паметниците Десислава Шлиферова да внася бързо закона за отмяна на трети март !
    —цитат от коментар 23 на dejmos


    Сега като затворят посолството, вие руските отрепки няма ли да се изметете с тях в РОдината ви. Какво изобщо ще го дирите в еврогейска България ?

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  69. 69 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2641 Весело

    Герболяка здраво се е активирал да пробва да пробута Баце и шайката.

    Е няма да стане

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  70. 70 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 368 Неутрално

    Мдааа! Люта словесна битка между сащроби и русороби на терена на Руското Посолство. Хвърчат скрити заплахи и обвинения . Стигнахме и до качеството наречено уважение ... То е важно политическо качество.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  71. 71 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Да обобщим:
    Русия ни спря газа.
    Изгарянето на документи в посолствата е показателно.
    Бг не може да приеме ултиматум от посолство .

    Които доставя нефта и газа той поръчва музиката.

    Тая каша русназите я започнаха и сега всички я сйрбаме.

  72. 72 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 554 Неутрално

    нуколко хиляди кресливи избиратели няма да променят нито историята, нито нагласите на хората.Тъкмо обратното и това ще се види на изборите.
    —цитат от коментар 59 на hope


    Ако Петков устиска на Натиска иизгони руснаците, на следващите избори ще има мнозинство в парламента. Можеш да се ориентираш по коментарите 10:1 в полза на Петков!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  73. 73 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1410 Весело

    "...Правителството в оставка има подкрепата на ГЕРБ за изгонването на руските дипломати и служители. Никакво отстъпление не трябва да има. Направи се аматьорски, но това вече е минало.

    Това заяви лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов. Ние подкрепяме Украйна, нещата са черни и бели, докато има война. Подкрепяме действията на българското правителство, защото е избрано от народа. Народът избра промяна, това е, каза още Борисов..."


    пхахах, пък дедо ви винету, забележете - тази сутрин подкрепял избора на народа... и правителството, дето собственоръчно го свали преди нема и две седмици - и него подкрепял :ДДД... ама тва щото народа искал промяна, вие да не си помислите нещо

  74. 74 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 423 Неутрално

    „Днес ние трябва да избираме дали да подкрепим тези действия на правителството. Българският народ избра това правителство и Кирил Петков за премиер. Никаква крачка назад не трябва да дава правителството, има пълната ни подкрепа. Това би означавало капитулация“, обяви Борисов и допълни, че войната трябва да спре.

    Той подчерта, че именно това е решението на българският народ, защото именно те са избрали промяната. „Призовавам ги да не връщат назад, да си свършат работата докрай...

    “Баьо Либене, дочувам, че ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“ - В. Лъвский
  75. 75 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Всеки ден паля свещ Митрофанодва да остане. По-грозно и озъбено лице за путинова Русия трудно ще се намери.

  76. 76 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 501 Неутрално

    "Ултиматум към България няма, има шантаж лично от страна на Елеонора Митрофанова"


    https://faktor.bg/bg/articles/ultimatum-kam-balgariya-nyama-ima-shantazh-lichno-ot-strana-na-eleonora-mitrofanova

    Тая вече е за здрав шут отзад!!!

  77. 77 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Като Борисов не гонеше руски шпиони по двама трима по пет когато в цяла Европа гонеха, заради руските убийства, сега някой трябва да гони наведнъж, та да се възстанови европейският имидж на България!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  78. 78 Профил на startx
    startx
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И как точно щяха ГЕРБ да го направят без да скъсат дипломатическите отношения? Пак говори някакви неща, за да се изтъкне колко по-добре щял да се справи.

  79. 79 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Борисов: "Аматьорски ход, но го подкрепяме"
    Професионалисто се изказА

  80. 80 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    Цитат:" "Никаква крачка назад не трябва да дава правителството. Има пълната ни подкрепа. Защото това би значело капитулация, отказ от суверенитет. А ние не трябва да го правим", бяха точните му думи.
    За Борисов обаче самият начин, по който е направено изгонването, е бил аматьорски. "Щяхме да го направим по друг начин, без да скъсаме дипломатически отношения или без да се поставяме в тази ситуация. Но това е избрал народът и ние го подкрепяме", допълни той. За Борисов нотата и ултиматумът от руския посланик са обидни за правителството и народа."

    Колко смело! От подопашника, маскиран като "евроатлантик", построил сръбско-руския поток, с наши пари и чужди работници, охранявани от "их там нет", "дарил" над милиард български лева, за "бог да прости", бавил години наред газовата връзка с Гърция, в полза на "денацификатора" агресор и настояващ, чрез неговите подопашници, като Делянчо Хасковски, за продължаване на сделката с "ефтин руски газ"!
    И този, подопашник, руски, отново посяга страхливо към властта! ;)

  81. 81 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 399 Неутрално

    То ясно, че Тея министри са зависими, но глупавия матрял дето коментира тук дава ли си сметка, че дипломацията е средство за комуникация преди всичко, за да се решават конфликти, а не е пазарска седенка. Ми дори при евентуална повреда на АЕЦ Козлодуй която може да остави цяла България без електричество сега дори няма да има как да бъде решена ако трябва съдействието на Русия. Да не говорим за бизнес, туризъм, сигурност не сега а за дълго пълна лудост - дори втората световна война снежна има л и дипломатически отношения, а сега заради глупостта и предателство отиване на друго кино дето няма как да доведе до нищо хубаво.

  82. 82 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Вчера цял ден се разменяха ноти и изясняваха кой какво казал. Борисов не присъства на изслушването на шефа на ДАНС, след това е бил информиран за ситуацията. И днес защити правителството. И го подкрепи.
    —цитат от коментар 64 на Галя Станчева


    Борисов, просто няма къде да ходи. Кирил Петков принуди всички да заемат позиция. Ако Борисов беше подкрепил руснаците, всички европейски партии щяха да изхвърлят ГЕРБ.
    А иначе знаем отношението му. Когато цяла Европа гонеше руски шпиони, Борисов не изгони нито един, въпреки че същите хора се опитаха да отровят български гражданин - Емилиан Гебрев. И даже построи на Путин руски поток с наши пари!

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  83. 83 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Тоя пребоядисан комуняга се прави на велик. Баща му е ченге от ДС, а той цял живот е лапал. Тоя винаги е бил на благи службби заради татко си. А вие се блъскайте и му правете метани.

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Драгомир_Заков

    https://pik.bg/осветлени-бсп-избра-драгомир-заков-заради-баща-му---кадрови-офицер-от-дс-а-тодор-тагарев-е-news1089178.html

  84. 84 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    До коментар [#63] от "Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца":

    "Секретен доклад на американския посланик в България Джон Байърли от 9 май 2006г. публикуваха тази вечер Wikileaks и сайтът "Биволъ". Той е посветен на тогавашния кмет на София и настоящ прeмиер Бойко Борисов. Посланикът му прави портрет - на минало, демонстрирани и непублични връзки, поведение, амбиции, отношение към САЩ... Накрая Байърли завършва с "ние трябва да продължаваме да го бутаме в правилната посока, но никога не трябва да забравяме с кого си имаме работа"."

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/05/25/1095207_wikileaks_poslanik_baiurli_za_borisov_-_golemi_nadejdi/

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  85. 85 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Да не говорим за бизнес, туризъм, сигурност не сега а за дълго пълна лудост - дори втората световна война снежна има л и дипломатически отношения, а сега заради глупостта и предателство отиване на друго кино дето няма как да доведе до нищо хубаво.
    —цитат от коментар 81 на Daria


    Добър пример даде. През втората световна война България е неутрална спрямо Русия и българското конулство в Москва е работило през цялото време и въпреки това шибаните руснаци пак ни нападнаха избиха цвета на нацията ни и сложиха да ни управляват селяндутите - Пеко, Тако, Тошо и Дако

    Никави руски посолства в България. Да ходят при руския карабъл...............

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  86. 86 Профил на klx25646794
    klx25646794
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Нали помните, че България беше обявена за вражеска държава от Русия", каза Атанас Атанасов"

    А същият дали помни, че България наложи едностранни и непредизвикани икономически санкции на Русия, на неколко пъти изгони КРЪГЪЛ брой руски дипломати (разбирай демонстративна геополит. поръчка), а българският премиер се отдаде на антируска истерия, наричайки я "бензиностанция с ракети"? Та кой започна с враждебната политика, чието следствие е и обявяването на България за неприятелска страна, и по поръчка на коя столица?

    И изпълнявайки чужди поръчки, имат ли представа тия наложници на Херо Мустафа, че до половин година Русия ще навлезе в област, населена с компактно българско население, и ще е необходима тясна координация както с Киев, така и с Москва за да бъдат защитени правата на българската общност?

  87. 87 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    До коментар [#3] от "The Polite Moose":По скоро , то не бе направено аматьорски, а полу тайно , но нямаше как да е иначе, защото ачик руските патерици БСП и ИТН щяха да са против
    —цитат от коментар 62 на fkm26555709


    Абсолютно си прав. Киро не можеше да го направи това с тези партньори в коалицията. Те са си явни руски агенти. Изгони ги в първия момент в който се появи шанс. Браво за куража!
    А сега, както някой по-нагоре каза, в 12:00 трябва да изгони и Митрофанова без да и дава обяснения защо.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  88. 88 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    нуколко хиляди кресливи избиратели няма да променят нито историята, нито нагласите на хората.Тъкмо обратното и това ще се види на изборите.
    —цитат от коментар 59 на hope



    До коментар [#59] от "hope":

    Нещо си се объркала, мило Наденце! Историята трябва да се чете с разбиране!
    Има такова заболяване, при което всичко се вижда и тълкува обратно!
    Вярно е че има, няколко хиляди кресливи избиратели, казваме им подопашници, които няма да променят вота на българите, в полза на суверенитета на демократияна България! Ние сме избрали свободата и демокрацията, и никой и нишо не може да промени пътя ни, колкото и да клявкате, като мисирки след всяка дума на императорския посланик!

  89. 89 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Гневно

    До коментар [#49] от "БОНГО":

    Още ли търсиш цитат, за да докажеш обвинението си. Защото няма нищо да намериш, би трябвало да се извиниш.

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    Колко смело! От подопашника, маскиран като "евроатлантик", построил сръбско-руския поток, с наши пари и чужди работници, охранявани от "их там нет", "дарил" над милиард български лева, за "бог да прости", бавил години наред газовата връзка с Гърция, в полза на "денацификатора" агресор и настояващ, чрез неговите подопашници, като Делянчо Хасковски, за продължаване на сделката с "ефтин руски газ"!
    —цитат от коментар 80 на batzdravo


    губят ми се в сметката ти развъждането на секвите му там БНО-та и прочие паравоенни перковци... това помните ли го... а "честванията", които другарката ви Фандъкова подхвана тогава подръка с московските проксита, дали са прекратени?

    20 фев 2017
    https://www.clubz.bg/50702-za_kakvo_plachat_bylgarskite_paravoenni_organizacii

  92. 92 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 8 Неутрално

    То ясно, че Тея министри са зависими, но глупавия матрял дето коментира тук дава ли си сметка, че дипломацията е средство за комуникация преди всичко, за да се решават конфликти, а не е пазарска седенка. Ми дори при евентуална повреда на АЕЦ Козлодуй която може да остави цяла България без електричество сега дори няма да има как да бъде решена ако трябва съдействието на Русия. Да не говорим за бизнес, туризъм, сигурност не сега а за дълго пълна лудост - дори втората световна война снежна има л и дипломатически отношения, а сега заради глупостта и предателство отиване на друго кино дето няма как да доведе до нищо хубаво.
    —цитат от коментар 81 на Daria


    А ти мислиш ли, че ако Русия реши да ни прецака с АЕЦ, няма да го направи със или без посолство? Като спряха газа нямаше ли руско посолство? А и блоковете на Козлодуй през годините са спирани многократно за планови ремонти и ти без ток не си останала. Мрежата има резерви да покрие потребелнието без АЕЦ. Няма как да изпълняваме нареждания на чужда държава под непрекъснатата заплаха за спиране на газ и ток. Затова трябва тия зависимости да се премахнат. Защото Русия не е търговски партньор, а РЕКЕТЬОР.

  93. 93 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#85] от "iak":

    Бе като гледам какъв е " Цвета" На нацията сега в Народното събрание и МС и като се има впредвид че са наследници поне идеологически на тези от 1944 - правилно с ги съдилища от Народния съд. И сега би трябвало да, се случи за да има шанс за спасение.

  94. 94 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Слушах тази сутрин ББ. Няколко пъти каза, че подкрепят изгонването на руснаците, защото иначе щели да кажат, че ГЕРБ са от другата страна на барикадата. Това е подкрепяне с половин уста от немай къде.

  95. 95 Профил на Max91
    Max91
    Рейтинг: 450 Любопитно

    До коментар [#93] от "Daria ":

    Спасение за кого бе руския?

  96. 96 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Киро отишъл да реже лентичка в Мало Кадиево :((( Този вече е за връзване.

  97. 97 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#95] от "Max91":

    А ти бе турския що не си годишнина в Турция с си те далавераджии и мошеници А само ни грабите?

  98. 98 Профил на Telerik Kardamov
    Telerik Kardamov
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Вашингтон трябва лично да предаде на столиците на джуджетата страни като Литва, Латвия, Естония и България и в цяла Европа, особено на изток, ясен и твърд сигнал: подстрекаването на Москва към нанасяне на удар ще освободи САЩ от всякакви задължения по тяхната защита, дори ако те са членове на НАТО.
    За Америка и останалата част от Европа е жизненоважно да се държат кутренцата на войната на към каиш, ако изобщо е възможно.

  99. 99 Профил на paшucm
    paшucm
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Какаво уважевние очаквате от севороазиатски ватенки?!

  100. 100 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Вашингтон трябва лично да предаде на столиците на джуджетата страни като Литва, Латвия, Естония и България и в цяла Европа, особено на изток, ясен и твърд сигнал: подстрекаването на Москва към нанасяне на удар ще освободи САЩ от всякакви задължения по тяхната защита, дори ако те са членове на НАТО. За Америка и останалата част от Европа е жизненоважно да се държат кутренцата на войната на към каиш, ако изобщо е възможно.
    —цитат от коментар 98 на Telerik Kardamov


    Вашингтон ясно заяви още преди месеци, че ще защитава всяка територия на нато. Изгонването на дипломати не е подстрекателство за нанасяне на удар. Малко се образовай пред да плещиш глупости





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #