Избрани са строителите на първите 76 километра от магистралата Русе - Велико Търново

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Избрани са строителите на първите 76 км. от магистралата Русе - Велико Търново
    ************************************************************

    Нито дума за цената .
    Очевидно така е по-прозрачно, според ПП.

    Мараба, С-ДС доносници!
  2. 2 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Весело

    Като чета това са старите играчи.
    А Кмета, Храбреца и Гърнеца си мислеха, че те ще строят, щото единият имАл лопата, другият кирка, а третият количка.

    Имам време да питам всеки идиот.
  3. 3 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 120 Весело

    Избрани са строителите на първите 76 км. от магистралата Русе - Велико Търново************************************************************Нито дума за цената .Очевидно така е по-прозрачно, според ПП.
    —цитат от коментар 1 на Манчо


    10- 15 пъти по -ефтинджос отколкото при Тиквата. А може и да се окаже, че строителите ще си плащат на държавата, че й строят пътища.

    Имам време да питам всеки идиот.
  4. 4 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Като чета това са старите играчи.А Кмета, Храбреца и Гърнеца си мислеха, че те ще строят, щото единият имАл лопата, другият кирка, а третият количка.
    —цитат от коментар 2 на 4ort


    Много ясно - 100 пъти им казаха, че фирмите в този бранш не са хиляди.

  5. 5 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    Пак същите с авансите. А какво стана с авансите?

  6. 6 Профил на alfonsie88
    alfonsie88
    Рейтинг: 233 Неутрално

    На базата на досегашния ни опит, едва ли ще видим магистрала, но със сигурност парите на данаъкоплатеца за нея ще отидат в нечии джобове.

  7. 7 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Неутрално

    До коментар [#2] от "4ort":

    ОПГ ГЕРБ успяха да изгонят от България всички западни фирми, за да плащат само на Пеевски и Доган. Ще отнеме време западните фирми да разберат, че вече не трябва да отчисляват за чекмеджето и да се върнат!

  8. 8 Профил на Milen Kirilov
    Milen Kirilov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нищо против да се плати на строителите. И те семейства хранят. Но трябва сериозно да се настъпи темата с качеството. В договора със строителят трябва да се заложат неустойки при преждевременна амортизация и принудително затваряне на участъци/ленти и гаранционните срокове да се удължат.

  9. 9 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2324 Неутрално

    [quote#3:"4ort"][/quote]

    10- 15 пъти по -ефтинджос отколкото при Тиквата. А може и да се окаже, че строителите ще си плащат на държавата, че й строят пътища

    Туй велико прозрение сигурно звездите ти го говорят, защото никъде не става въпрос за цената.


    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  10. 10 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 204 Весело

    Ако се погледне България от Космоса, няма да може да се види от пушек. Пушек от строящите се няколко магистрали, няколко тунела, 4-5 моста, заводи за електрички и една хипер, мега, гига батерия. Такива ми ти работи, драги ми Смехурко.....

    ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !
  11. 11 Профил на vzt34526152
    vzt34526152
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Защо му е на Русе магистрала?

  12. 12 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2324 Неутрално

    Ако се погледне България от Космоса, няма да може да се види от пушек. Пушек от строящите се няколко магистрали, няколко тунела, 4-5 моста, заводи за електрички и една хипер, мега, гига батерия. Такива ми ти работи, драги ми Смехурко.....
    —цитат от коментар 10 на proventuss


    Ма то и тунели над Дунав и мостове под Балкана ще построи мунчето, само му дайте да управлява бюджета! И папер няма да остане от него! Друго може да няма ама и бюджета ще го няма! Колко екологично, а?!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  13. 13 Профил на vzt34526152
    vzt34526152
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Трябват да се строят магистрали до перспективни райони с повишен пътникопоток - Хемус трябва да е приоритет, за да свърже Варна от изолацията. Кресненското дефиле е второ приоритет, защото повечето пътуващи там са почиващи в Гърция, а не приоритетно пътуващи. Трето място за Магистрала Черно Море. Русе-Бяла е западнал район, едва ли някой ще ползва магистрала там. Текущият път на места е с две ленти в една посока и е напълно достатъчен за ТИР-овете. Просто е необходим повече контрол.

  14. 14 Профил на dofftora
    dofftora
    Рейтинг: 8 Неутрално

    200 фирми за 70 километра. Продължаваме Подмяната.

  15. 15 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#2] от "4ort":

    Няма лошо да са старите играчи, Фирмите, които имат опит и оборудване за подобен тип дейност не са много. Въпросът е да не се отклоняват средства по чекмеджета и гардероби и да работят както трябва.

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Много "бебета" :0
    ...и са си същите

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 177 Неутрално

    До коментар [#2] от "4ort":ОПГ ГЕРБ успяха да изгонят от България всички западни фирми, за да плащат само на Пеевски и Доган. Ще отнеме време западните фирми да разберат, че вече не трябва да отчисляват за чекмеджето и да се върнат!
    —цитат от коментар 7 на vassilun


    КОИ точно ЗАПАДНИ ФИРМИ изгониха , селски ?????
    По времето на Серж имаше едни честни частници - португалци , които бяха изгонени с шутове заради каквото се сетите .....

  18. 18 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 947 Неутрално

    На наша база , в Германия трябва да има поне 5000 пътностроителни консорциума :)

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  19. 19 Профил на BGman
    BGman
    Рейтинг: 786 Неутрално

    А аз очаквах мостовете под Шипка и няколкото моста над Дунав да са готови...а те избрали само строителите...егаси Промяната...

  20. 20 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#13] от "vzt34526152":

    Така е, защо да се строи нещо в Северна България? Наглетците искат магистрали, а не знаят, че софиянци не пътуват там. Трябва да строим само в развиващите се райони, за да може те да се развиват още повече. А в районите, в които няма развитие, нищо не трябва да инвестираме. Да не би пък и те да тръгнат нагоре, сакън.

  21. 21 Профил на Frisky
    Frisky
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Пак същите с авансите. А какво стана с авансите?
    —цитат от коментар 5 на Роси


    Ще се сетиш, Роске!

    Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
  22. 22 Профил на vzt34526152
    vzt34526152
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#20] от "kazushi":

    Явно не си бил в Русе, такава магистрала трябваше да има преди 10 години, когато още имаше хора. Сега е твърде късно. А и как една магистрала ще подобри благосъстоянието на един район? Твърде малък компонент е, ако изобщо е такъв, от макроикономическата ситуация на регионална база. Ако имаше някакво влияние, Благоевград щеше да е цъфнал и вързал.

  23. 23 Профил на vzt34526152
    vzt34526152
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Бургас, Пловдив, Варна, Търново, Стара Загора и Плевен са добри за развитие - нека се инвестира в тези райони. А не да се пръскат пари в нищото във видинско/русенско. Големи цивилизации са се затрили в страниците на историяра, голяма работа, че Русе отива на кино, по-добре да се инвестира СТРАТЕГИЧЕСКИ в районите с потенциал.

  24. 24 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    Важно е по-бързо да се изгради тази магистрала

  25. 25 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#22] от "vzt34526152":

    Сериозно ли сравняваш Малката Виена с Горна Джумая на майната си? Пуши една цигара да се кротнеш малко.

  26. 26 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    Оххх котьооооо, ПП пак натопи човката.

  27. 27 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#23] от "vzt34526152":

    Добре, отписваме ги русенци и видинчани като втора ръка хора. Приемаме, че няма значение, че ще се затрият. Няма значение и че всъщност имат много добро географско разположение и от това разположение може да се изкарат изгоди, Както показва близкото минало.
    Обаче остава и другият проблем - как така районите с потенциал са все на такива места, на които е изгодно за софиянци да има магистрала?
    А има и още нещо, какво ще правят тези софиянци когато градът им се напълни още повече? Вярно, че всички инвестиции ще отиват само за тях, но за инфраструктурата (особено в България) само пари не стигат, трябва време и т.н.

  28. 28 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 581 Любопитно

    Избрани са строителите на първите 76 км. от магистралата Русе - Велико Търново************************************************************Нито дума за цената .Очевидно така е по-прозрачно, според ПП.
    —цитат от коментар 1 на Манчо


    Защо не четеш преди да драштие по клавиатуреата?

  29. 29 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Водещите фирми в двата консорциума се сред получилите милиони в аванс за строежи на различни участъци от "Хемус".
    —цитат от коментар 0

    Е, какво очаквате? Това са фирми натрупали пари, имат база, машини. Ако е имало друга фирма, която е кандидатствала я кажете, или замълчете. Това е обществена поръчка и всичко е публично. Фирмите, които са крали по времето на Баце може единствено да ги спре съда като ги осъди и им запорира имуществото. Това не може да го направи правителството, или служителите, които оценяват обществените поръчки. Целия тоя вой на Петков и приятели за лошите фирми ще секне в момента, когато министър на ПП трябва да им раздава парите.

  30. 30 Профил на Бачо Филип
    Бачо Филип
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ... Русе-Бяла е западнал район, едва ли някой ще ползва магистрала там...
    —цитат от коментар 13 на vzt34526152

    Пусни си в интернет някоя карта и си сложи пръста на всички мостове над Дунав. После се запитай от къде точно ще минава транспорта, който тръгва от Истанбул за Букурещ или обратно. Само тези два града са 17 милиона, а като погледнеш картата ще видиш, че има доста още обитаема територия над тях и под тях :)

  31. 31 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    ПП ще остане в историята като единствената управляваща "сила". която не направи нито един метър магистрала. Ура другари!

    Judjuk
  32. 32 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#7] от "vassilun":

    Пълни глупости, мойто момче. Западните фирми се оттеглиха доста преди ГЕРБ да се появи на сцената. Просто цените, които предлагат са 2-3 по-високи от цените на нашите, т.е. същите но в евро. А както виждам тези цени тук на километър особено за втория участък, който е 36 км, цената гони 20 млн на километър, което е доста над цените на ГЕРБ и то при много по-равнинни терени.

  33. 33 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#15] от "truly":

    Ще ти кажа едно: След като търгът е минал, това означава, че новите "борци с корупцията" са се наместили в схемите и всичко си е по-старому. Да виждаш някаква драстична промяна в цените?

  34. 34 Профил на Чар ли
    Чар ли
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ПП ще остане в историята като единствената управляваща "сила". която не направи нито един метър магистрала. Ура другари!
    —цитат от коментар 31 на Judjuk


    Явно си "верваш" на ББ, който по негови думи е построил 500 000км. пътища и вече не са ни нужни повче..

  35. 35 Профил на Чар ли
    Чар ли
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#15] от "truly":Ще ти кажа едно: След като търгът е минал, това означава, че новите "борци с корупцията" са се наместили в схемите и всичко си е по-старому. Да виждаш някаква драстична промяна в цените?
    —цитат от коментар 33 на Oggie Petkov


    Така е по логиката на досега управлявалата мафия. Явно у нас никой не може да допусне, че нещата могат да се случват по честен и законен начин.

  36. 36 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 175 Неутрално

    До коментар [#13] от "vzt34526152":

    Ами аз предлагам тогава ненужните на България Русенски и Великотърновски окръзи да бъдат подарени на Румъния! Твоите предци едно време подариха суа си и българска територия на Гърция и бивша Югославия, че едно Русе! Пък и русенци ще живеят доста по-добре ако са в Румъния, отколкото в България! Аможе би пък твоята мечта е всичките български територии и днешна Бълагрия и окупираните от съседите исконни български територии да бъдат подарени на азиятските сатрапи на Путин!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #