За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Манчо
Рейтинг: 8 ЛюбопитноИзбрани са строителите на първите 76 км. от магистралата Русе - Велико Търново
Мараба, С-ДС доносници!************************************************************
Нито дума за цената .
Очевидно така е по-прозрачно, според ПП.
4ort
Рейтинг: 120 ВеселоКато чета това са старите играчи.
Имам време да питам всеки идиот.А Кмета, Храбреца и Гърнеца си мислеха, че те ще строят, щото единият имАл лопата, другият кирка, а третият количка.
4ort
Рейтинг: 120 Весело10- 15 пъти по -ефтинджос отколкото при Тиквата. А може и да се окаже, че строителите ще си плащат на държавата, че й строят пътища. Имам време да питам всеки идиот.
Галя Станчева
Рейтинг: 861 НеутралноМного ясно - 100 пъти им казаха, че фирмите в този бранш не са хиляди.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноПак същите с авансите. А какво стана с авансите?
alfonsie88
Рейтинг: 233 НеутралноНа базата на досегашния ни опит, едва ли ще видим магистрала, но със сигурност парите на данаъкоплатеца за нея ще отидат в нечии джобове.
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#2] от "4ort":
ОПГ ГЕРБ успяха да изгонят от България всички западни фирми, за да плащат само на Пеевски и Доган. Ще отнеме време западните фирми да разберат, че вече не трябва да отчисляват за чекмеджето и да се върнат!
Milen Kirilov
Рейтинг: 8 НеутралноНищо против да се плати на строителите. И те семейства хранят. Но трябва сериозно да се настъпи темата с качеството. В договора със строителят трябва да се заложат неустойки при преждевременна амортизация и принудително затваряне на участъци/ленти и гаранционните срокове да се удължат.
lz2
Рейтинг: 2324 Неутрално[quote#3:"4ort"][/quote]
ПравописА е поле за изява на неграмотните!10- 15 пъти по -ефтинджос отколкото при Тиквата. А може и да се окаже, че строителите ще си плащат на държавата, че й строят пътища
Туй велико прозрение сигурно звездите ти го говорят, защото никъде не става въпрос за цената.
proventuss
Рейтинг: 204 ВеселоАко се погледне България от Космоса, няма да може да се види от пушек. Пушек от строящите се няколко магистрали, няколко тунела, 4-5 моста, заводи за електрички и една хипер, мега, гига батерия. Такива ми ти работи, драги ми Смехурко.....
ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !vzt34526152
Рейтинг: 233 НеутралноЗащо му е на Русе магистрала?
lz2
Рейтинг: 2324 НеутралноМа то и тунели над Дунав и мостове под Балкана ще построи мунчето, само му дайте да управлява бюджета! И папер няма да остане от него! Друго може да няма ама и бюджета ще го няма! Колко екологично, а?! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
vzt34526152
Рейтинг: 233 НеутралноТрябват да се строят магистрали до перспективни райони с повишен пътникопоток - Хемус трябва да е приоритет, за да свърже Варна от изолацията. Кресненското дефиле е второ приоритет, защото повечето пътуващи там са почиващи в Гърция, а не приоритетно пътуващи. Трето място за Магистрала Черно Море. Русе-Бяла е западнал район, едва ли някой ще ползва магистрала там. Текущият път на места е с две ленти в една посока и е напълно достатъчен за ТИР-овете. Просто е необходим повече контрол.
dofftora
Рейтинг: 8 Неутрално200 фирми за 70 километра. Продължаваме Подмяната.
truly
Рейтинг: 574 НеутралноДо коментар [#2] от "4ort":
Няма лошо да са старите играчи, Фирмите, които имат опит и оборудване за подобен тип дейност не са много. Въпросът е да не се отклоняват средства по чекмеджета и гардероби и да работят както трябва.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноМного "бебета" :0
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert...и са си същите
doroteus
Рейтинг: 177 НеутралноКОИ точно ЗАПАДНИ ФИРМИ изгониха , селски ?????
По времето на Серж имаше едни честни частници - португалци , които бяха изгонени с шутове заради каквото се сетите .....
schwimmwagen
Рейтинг: 947 НеутралноНа наша база , в Германия трябва да има поне 5000 пътностроителни консорциума :)
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."BGman
Рейтинг: 786 НеутралноА аз очаквах мостовете под Шипка и няколкото моста над Дунав да са готови...а те избрали само строителите...егаси Промяната...
kazushi
Рейтинг: 541 ВеселоДо коментар [#13] от "vzt34526152":
Така е, защо да се строи нещо в Северна България? Наглетците искат магистрали, а не знаят, че софиянци не пътуват там. Трябва да строим само в развиващите се райони, за да може те да се развиват още повече. А в районите, в които няма развитие, нищо не трябва да инвестираме. Да не би пък и те да тръгнат нагоре, сакън.
Frisky
Рейтинг: 695 НеутралноЩе се сетиш, Роске! Парите на държавата свършиха: https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11388633
vzt34526152
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#20] от "kazushi":
Явно не си бил в Русе, такава магистрала трябваше да има преди 10 години, когато още имаше хора. Сега е твърде късно. А и как една магистрала ще подобри благосъстоянието на един район? Твърде малък компонент е, ако изобщо е такъв, от макроикономическата ситуация на регионална база. Ако имаше някакво влияние, Благоевград щеше да е цъфнал и вързал.
vzt34526152
Рейтинг: 233 НеутралноБургас, Пловдив, Варна, Търново, Стара Загора и Плевен са добри за развитие - нека се инвестира в тези райони. А не да се пръскат пари в нищото във видинско/русенско. Големи цивилизации са се затрили в страниците на историяра, голяма работа, че Русе отива на кино, по-добре да се инвестира СТРАТЕГИЧЕСКИ в районите с потенциал.
pet fire
Рейтинг: 3156 НеутралноВажно е по-бързо да се изгради тази магистрала
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#22] от "vzt34526152":
Сериозно ли сравняваш Малката Виена с Горна Джумая на майната си? Пуши една цигара да се кротнеш малко.
svoboden
Рейтинг: 1198 НеутралноОххх котьооооо, ПП пак натопи човката.
kazushi
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#23] от "vzt34526152":
Добре, отписваме ги русенци и видинчани като втора ръка хора. Приемаме, че няма значение, че ще се затрият. Няма значение и че всъщност имат много добро географско разположение и от това разположение може да се изкарат изгоди, Както показва близкото минало.
Обаче остава и другият проблем - как така районите с потенциал са все на такива места, на които е изгодно за софиянци да има магистрала?
А има и още нещо, какво ще правят тези софиянци когато градът им се напълни още повече? Вярно, че всички инвестиции ще отиват само за тях, но за инфраструктурата (особено в България) само пари не стигат, трябва време и т.н.
antikvarno
Рейтинг: 581 ЛюбопитноЗащо не четеш преди да драштие по клавиатуреата?
Бачо Филип
Рейтинг: 8 НеутралноЕ, какво очаквате? Това са фирми натрупали пари, имат база, машини. Ако е имало друга фирма, която е кандидатствала я кажете, или замълчете. Това е обществена поръчка и всичко е публично. Фирмите, които са крали по времето на Баце може единствено да ги спре съда като ги осъди и им запорира имуществото. Това не може да го направи правителството, или служителите, които оценяват обществените поръчки. Целия тоя вой на Петков и приятели за лошите фирми ще секне в момента, когато министър на ПП трябва да им раздава парите.
Бачо Филип
Рейтинг: 8 НеутралноПусни си в интернет някоя карта и си сложи пръста на всички мостове над Дунав. После се запитай от къде точно ще минава транспорта, който тръгва от Истанбул за Букурещ или обратно. Само тези два града са 17 милиона, а като погледнеш картата ще видиш, че има доста още обитаема територия над тях и под тях :)
Judjuk
Рейтинг: 2449 НеутралноПП ще остане в историята като единствената управляваща "сила". която не направи нито един метър магистрала. Ура другари!
JudjukOggie Petkov
Рейтинг: 39 НеутралноДо коментар [#7] от "vassilun":
Пълни глупости, мойто момче. Западните фирми се оттеглиха доста преди ГЕРБ да се появи на сцената. Просто цените, които предлагат са 2-3 по-високи от цените на нашите, т.е. същите но в евро. А както виждам тези цени тук на километър особено за втория участък, който е 36 км, цената гони 20 млн на километър, което е доста над цените на ГЕРБ и то при много по-равнинни терени.
Oggie Petkov
Рейтинг: 39 НеутралноДо коментар [#15] от "truly":
Ще ти кажа едно: След като търгът е минал, това означава, че новите "борци с корупцията" са се наместили в схемите и всичко си е по-старому. Да виждаш някаква драстична промяна в цените?
Чар ли
Рейтинг: 8 НеутралноЯвно си "верваш" на ББ, който по негови думи е построил 500 000км. пътища и вече не са ни нужни повче..
Чар ли
Рейтинг: 8 НеутралноТака е по логиката на досега управлявалата мафия. Явно у нас никой не може да допусне, че нещата могат да се случват по честен и законен начин.
himler
Рейтинг: 175 НеутралноДо коментар [#13] от "vzt34526152":
Ами аз предлагам тогава ненужните на България Русенски и Великотърновски окръзи да бъдат подарени на Румъния! Твоите предци едно време подариха суа си и българска територия на Гърция и бивша Югославия, че едно Русе! Пък и русенци ще живеят доста по-добре ако са в Румъния, отколкото в България! Аможе би пък твоята мечта е всичките български територии и днешна Бълагрия и окупираните от съседите исконни български територии да бъдат подарени на азиятските сатрапи на Путин!