За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
rumen_s
Рейтинг: 720 НеутралноНяма лошо. И без това на практика поддръжка нямаше, поне няма да се 'усвояват' пари за нищо. Между другото, тези върнаха ли огромните аванси за непостроения Хемус?
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Манчо
Рейтинг: 8 ЛюбопитноМежду другото - знаеш ли за какво бяха предназначени и похарчени тези аванси?
Мараба, С-ДС доносници!
uvtest
Рейтинг: 8 Неутрално"Пътната поддръжка ще спре след 1 октомври"
Има ли нещо, което ОФ мафията да не забатачи в държавата??? Никога България не е имала по некадърно и крадливо управление.
gogo2011
Рейтинг: 780 НеутралноДо коментар [#2] от "Манчо":
За къщи, коли и любовници?
ируканджи
Рейтинг: 750 НеутралноДо коментар [#2] от "Манчо":
За къщи в Дубай!
"Причината е, че на компаниите не е платено и с тях не са сключени нужните договори."
Иначе големи самаряни тия пътни фирми, ремонтирали без договор където видят дупка запълвали я за благото на страната!
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#1] от "rumen_s":
По магистрали и главни пътища зейват дупки, аккви ли не други дефекти. Много лошо е даже. И в момента се прави много малко.
Това трябва да се промени, защото инциденти могат да станат всеки ден заради ежедневното влошаване на пътната инфраструктура.
Който кара редовно и извън София знае за какво става думи.
Imaginary Friend
Рейтинг: 934 НеутралноСметките ми при автомонтьора навяват на мисли, че въпросната поддръжка е спряла много отдавна.
Не цъкам плюсове и минуси.Vlado Nikolov
Рейтинг: 8 НеутралноТо по към една поддръжка, маани, маани! Неравности, дупки, липса, или невярна маркировка.
Надежда
Рейтинг: 1600 НеутралноНай-добре да викнем немски фирми з аподдръжка, българските са много корумпирани.
Могат да си доведат и персонал - турци и украинци.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
petrow1973
Рейтинг: 8 НеутралноДепутатът от "Продължаваме промяната" Настимир Ананиев коментира, че проблемът с основанията за плащанията не е решен и докато това е така няма как сумите да се преведат.
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)От доклада:
2.1. В първоначалния състав на Междуведомствената работна група са включени общо 11 члена: Двама председатели и 9 редови члена.
2.2. През целия период на дейност работната група е заседавала в състав единствено от 9 души, от които двамата председатели и седем редови члена. Двама членове на комисията не са се явявали на заседания. Поради изключителна служебна ангажираност на част от състава й, както и поради внезапни заболявания на някои от нейните членове през времето на своята работа групата функционира на оперативно ниво (изработване на доклади и анализи) в състав единствено до 5-7 души.
Значи, вършат си ИЗКЛЮЧИТЕЛНО тяхната работа, изобщо не идват в комисията. Иска ми се да видя доклад за получените заплати на комисионерите.
ПиПи
Рейтинг: 668 НеутралноПълен Провал!
ируканджи
Рейтинг: 750 НеутралноАз явно карам в друга България, защото виждам нещо друго!
Ремонт на пътя Русе - Велико Търново. Ремонт на пътя Казанлък - Стара Загора. Ремонт на околовръстното в Пловдив. Ремонт на пътя Велико Търново - София.
Като цяло не съм минавал само през Кюстендил, Перник и Благоевград последните 6 месеца, а дупки не съм срещал!
rumen_s
Рейтинг: 720 Неутрално[quote#2:"Манчо"][/quote]
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Да, имаше ги изтипосани. Каквото не са усвоили за къщи и любовници са го взели за собствени частни строежи. Разбира се каскета си е прибрал папките при него, чакаш ли нещо реално да се случи заради това?
Smoke
Рейтинг: 969 НеутралноИзкарали напред едни неособено умни хорица, подкокоросани да крещят в защита на шефчетата си. Когато крадяха баластра от реката и после бягаха със самосвалите да се крият между другите в обекта, тогава не протестираха. Когато правят ремонти и строителство през пръсти (щото "то и така става"), тогава пак не протестираха. Когато шефчетата им вземаха милиарди левове авансово, за да отчитат в чекмеджетата, тогава пак не протестираха. Тогава се правеха на глупави, не знаели били, не разбирали. Сега пък се правят на много умни, каквито определено не са. Затова ама грам съчувствие нямам към тия.
brazza
Рейтинг: 2351 НеутралноДо коментар [#13] от "У Чен":
Ами минете по магистралите.
Не знам за Хемус, но Тракия е трагедия. И строеното от Станишев, и от ББ. Особено Стара Загора -Ямбол.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#13] от "У Чен":
Ами мини и пак говори.
Неремонтираната лента на пътя Владая Драгичево през две седмици зейва с кратери по 15-20 сантиметра, пукнатини, слягания. Господ да е с нас.
По Струма има доста слягания на активните ленти и в двете посоки. И то отдавна.
Ама и в София една дупка стои по 3-4 месеца докато се запълни.
dwr30648311
Рейтинг: 8 Неутрално“Утре браншовата камара готви протести в цялата страна, които ще обхванат над 20 точки. Ще има и блокади на пътища Според Чайков засегнати са повече от 80 фирми…”
-Принципно съм пацифист, но тия нахални хрантутковци са си за бой. Вярвам, че много бързо ще си намерят майстора и “ефективни” стачни действия няма да има.
Иначе, ако през октомври няма кой да подържа пътищата ми се обадете на мен. Една хубава държавна поръчка съм готов да ви я осъществя и на половин цена ;)
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноСъс сигурност част от парите са били откраднати, макар и не по комичния начин, описан от експерта Рашков, който и до ден-днешен гони едни 40 млн и резултатите са арестувани няколко празни чувала и един социално слаб циганин. Но основанията за отпускане на авансите бяха съвсем прозаични, договорите се сключиха в ситуация на стартиращо рязко поскъпване на строителни материали и услуги / това го значт хората в бранша, тукашните нобелисти вярват на Кокорановите идиотщини за милиардните кражби/.
Е, харвардците стопираха строителството. И сега се чудят какво да правят, цените са Х 3.... Мараба, С-ДС доносници!
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноМалките фирми и работниците страдат, подлъгани от строителните босове на фирмите на задкулусието, които усвоиха парите и не плащат на подизпълнители и работници. Само не разбирам защо тези хора плачат на държавата , при положение ,че докато работеше схемата си траеха и лапаха трохите които им подхвърляха. Щом са клекнали на тази мизерия, сега да плачат на вратите на усвоителите - всички знаем кои са. Те от своя страна са "заделяли" 50тина процента за властта за да не им секват поръчките и сега парите са в кюлчета и чекмеджета, а измамените протестират.
Не може да гласуваш с подгърбието си и после да ревеш. Всички от измамните схеми вкл и чакащите трохи са избиратели на ГЕРБ и ДПС. Няма безплатен обяд.
2.5
Рейтинг: 758 Неутрално"Ще предложа на комисията по регионално развитие да се приеме решение, че на коректния бизнес ще се плати. За останалите ще искам да се прави обстойна проверка, защото до момента тя е по документи. Има готовност тази седмица да разгледаме въпроса", каза още Настимир Ананиев."
I Want To BelieveНастимир "Недоразумението" - къде се подмотва толкова време, за да генерира инфантилни идеи сега ?!
Ако от отвоерните над 900 поръчки близо 80% са с проблеми, защо не платиха на останалите, а неизрядните не изпратиха на съд?
Мария Янкова
Рейтинг: 664 НеутралноСтачкуват подизпълнителите на подизпълнителите.
Собствениците на фирмите-майки дали са сред организираните работници?
enterfornone
Рейтинг: 349 НеутралноЧайков е обикновен герберски кадър. Докато взимаше заплата в АПИ п.к се грижеше за благото на същите фирми.
На всяко нещо, казано от тази “камара”, може да му слагате един надпис “съобщение от централата на ГЕРБ”
ируканджи
Рейтинг: 750 НеутралноИ за да не бъда голословен ето карти на АПИ на предвидените за ремонт пътища през тази година:
https://api.bg/bg/programa-za-remonti-na-republikanskite-putishcha-za-2022-godina.html
През 2022 г. текущ ремонт се планира за около 1300 км пътища. За над 1200 км ще продължат ремонтните дейности, започнали през миналата година. Основен ремонт ще се прави на 230 км, за които има проектна готовност. За близо 200 км от тях вече стартираха обществените поръчки за избор на изпълнители на основния ремонт и строителния надзор. В момента се разработват технически проекти за ремонт на близо 660 км. Наличието на проект е първата и задължителна стъпка за предприемането на качествени ремонтни работи. Заложено е през тази година да бъдат обявени процедурите за възлагане проектирането при ремонта на над 2600 км пътища.
АмброзСП
Рейтинг: 801 ЛюбопитноТо кое е наред, че и това да не е проблем?
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯНай странното е, че ня#КОЙ# настоява за още от същото!?
dwr30648311
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#24] от "У Чен":
Батце, ти ли си? :)
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#19] от "Манчо":
Я разкажи кой спечели търга за северната скоростна тангента и в какво състояние е сега. Според теб оттам колко са откраднати за да издържи по малко от година и да започне да пропада? Кажи какво общо има Кирчо с тази измама. И това не е изолиран случай. Магистрала Тракия стана ли на вълни в района на Стара Загора? А дерибействата на всички арендатори на баластриери от много години. В Ямбол например деактуваха път за да може да го затвори арендатора , за да не ходят рибари. Все едно оравото да вади инертни материали е право на собственост на водата. И пак казвам : Всички знаят по няколко дестки случаи с начало и край по времето на управлението на задкулисието ОПГ ГЕРБ-ДПС. И то само около пътното строителство.
Не пробутвай тази тъпотия как Кирчо бил виновен.
ируканджи
Рейтинг: 750 НеутралноВ София дупките са проблем на общината, не на АПИ! Обърни се към Фандъкова защо не ги запълва!
Последно преди месец минах по тази отсечка, като изключим че бавната лента е на коловози друг проблем не видях!
Ronald Reagan
Рейтинг: 808 НеутралноНай ме кефи как пускат по пързалката Властимир Ананиев да се обяснява :))) !
agentPetleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#19] от "Манчо":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Стига си дрънкал бе...! Разрешителни за строеж няма, договори сключили. Видя ли къде са регистрирани някои от великите пътни фирми? В цигански махали и селски къщи без прозорци. Какво си тръгнал да ни обясняваш?!
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#28] от "У Чен":
Пропада както пропадна на предната отсечка Чирпан- Стара Загора. И приблемът не е в бормалното износване на асфалта , а на "спестена" основа и затова пропада.
aspet
Рейтинг: 270 НеутралноЧе то в момента има ли поддръжка?
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1188 НеутралноДо коментар [#2] от "Манчо":
За #вилноселищеГЕРБ 😁
m17
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#30] от "Petleshev":
Няма да се обиждаме на селски къщи без прозорци и клошари, такива офиси очевидно са достатъчно добри за Спецов да си продаде фирмата, заедно с 2'та милиона дългове към НАП. И както промяната ни каза, в това НЯМА ПРОБЛЕМ.
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#24] от "У Чен":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Тия карти да си ги наврат където искат! Втори и трети клас пътища са не зле... Трагедия са! Редовно минавам по пътна отсечка, която за последните 5 години е кърпена 3 пъти. Баси кражбата, баси чудото...! Кръпките им не могат да изкарат и три месеца. Сигурен съм, че са хвърлили повече пари за кърпене, отколкото ако го бяха направили целия. Тази година чета, че пак щели да кърпят. И няма край тази безсмислица и пилеене на пари. За убиване са тия ГЕРБ-ерски фирми! По дърветата край пътищата трябва да ги накачат тия крадливи малоумници...!
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#34] от "m17":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Промяната не знам какво е казала. Гешев какво каза?
parcaleste
Рейтинг: 41 НеутралноА какво стана с казуса, дето трасета, за които е било платено за пълно обновяване бяха кърпени? Парите по тази процедура възстановиха ли се?
vassilun
Рейтинг: 4863 Неутрално[quote#2:"Манчо"][/quote]
"Между другото - знаеш ли за какво бяха предназначени и похарчени тези аванси?"
Знам! За пълнене на онова чекмедже, откъдето Севда плаща на герберските тролове като тебе!
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноТова за тролската политика на Севда ли? Да, така е! Нейните тролове са далеч от умни! И лъжат като тебе!
bruno__dante
Рейтинг: 331 НеутралноДо коментар [#31] от "futio_tapanchev":
както ного добре се знае
Чирпан Стара Загора я откри Станишев
после пропадна
и Бацко ремонтира по неволя с извънредни средства
thegift
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#2] от "Манчо":
Знам. Някои хора станаха още по-богати. С няколко чувала по-богати.
bruno__dante
Рейтинг: 331 Любопитноверно е
тва от препродаване на газа комисоните са яко кинти!
а па Кокорбаши не си декларирал къщата на Чагталджа
що нема докимент за произход на средствата.
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоПреди години, изнудващите като ударна сила на задкулисието бяха шофьорите на таксита.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberttodor
Рейтинг: 84 ВеселоМомчета, и не забравяйте багерите защото има едни боклуци за изринване от МС!
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Манчо
Рейтинг: 8 Неутрално1. СТ бе построена по класическия за ГЕРБ начин - скъпо и некачествено. Търговете бяха спечелени от консорциум от наши фирми. Но бе построена.
2. Връзката на Шиши с Водстрой......хммммммм, на тази легенда вярват само нобелистите от форума, кой дърпа конците на водните кончета хората от бранша знаят.
3. Твърдя, че това е един от най-смислените проекти в последните 50 години. Като изпълнение е слаб, но това е поправимо. Облекчението на трафика по ЮД е огромно, ролята на СД тепърва ще се оценява с развитието на столицата в посока южните склонове на Стара планина / записвай, нобелистче, истинските луксозни квартали на града тепърва ще се строят там, мутромалоумниците в полите на Витоша до десет години ще разберат колко са се набутали/.
4. Простокиро, по естествени причини, няма нищо още с това. Има общо с един друг факт - едногодишното идиотско зануляване на пътното строителство. ПараПетков цяла година нищо не построи, само приказваше колко много ще направи. Е, не направи нишо, дори по стандартите на Тиквата. Рекапитуацията е отчайваща - няма и метър построен път, няма никакви надежди в следващите 12 месеца да се построи каквото и да е, защото и спесетените пари от кражби и пътно строителство ги няма, въпреки обещанията на Кокорко да построи Хемус и няколко дунавомостотунела само със спестеното от кражбите. Към днешна дата няма и лев спестен, и метър построен. Само за сравнение - Тиквата крадеше, каплаво строеше, но имаше някакъв резултат. Резултатът от последните 14 месеца е само приказки.
Това е положението.
Мараба, С-ДС доносници!
bruno__dante
Рейтинг: 331 НеутралноДедо Еконти плескаше за пет моста над Дунав
баси измамниците
яката са изложихме пред румънците
https://news.bg/politics/nikolay-sabev-do-2026-g-shte-postroim-5-mosta-nad-dunav.html
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 8 Неутрално610 Профил на extraCACA
extraCACA
Рейтинг: 2242
20:12, 01 юли 22
Весело
тъъъй... ся братчедки, да ви разкажа една забавна историйка, и по-специално - на другарката Геловска и другата Анка
та, преглеждам значи новините и стигам до
"...Няколко десетки хора се събраха пред входа на президентството на протест с искане "Продължаваме промяната" да върне незабавно мандата за съставяне на правителство. Участниците носеха яйца, домати и череши, които хвърляха срещу сградата..."
чета го пак, че менюто ми се видя интересно, гледам снимката - я, хан-еди-някой си... сърчвам го хана да ги видим тия "хора" и на какво попадам:
"...НД "Хан Кубрат" е неправителствена организация, основана от хора, обичащи България и българските традиции с подкрепата на ДЖИ ПИ ГРУП АД. Целта на движението е възстановяването на позабравените в последните години български традиции..."
та, въпроса ми към двете тнр "журналистки" е - защо бе драги ми мисирки, трябваше да научавам новините от сайта на ДЖИ ПИ ГРУП АД хахахах?
https://gpgroup.bg/bg/news-post/nacionalno-dvizhenie-han-kubrat-poluchi-nagrada-za-vzrazhdane-na-blgarskiya-duh 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 8 НеутралноРазбира се, никой не се съмнява, че ако киро и кокоро бяха останали на власт, щяха да намерят честни и кадърни строители, също както намериха почтен производител на електрички.
На мястото на корумпираните пътни фирми щяха да дойдат едни почтени такива, а шосетата щяха да векуват.
Бабичките пред блока въздишат...
bruno__dante
Рейтинг: 331 НеутралноДоклада на ДАНС за газа
корупция и сделки с посредници без поръчки
https://pik.bg/разкриха-ги-таен-доклад-извади-корупцията-с-газа---ето-как-групировката-начело-на-държават-news1118952.html
selqnin
Рейтинг: 859 Гневнокирчо, кирчооо, затри бранша и си купи билет за Канада...
Наесен който има дерт да поддържа и ремонтира пътища :"Да го ду...", както каза измамника - кокорчо...
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоТези протести ми напомнят преди време (сега не знам) за едни изнудвачи, които на кръстовище на червен сигнал ти пръскат с мръсна вода стъклото, после го чистят с мръсни парцали и четки за да ти извадят от портфейла едно левче.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъщото е
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#45] от "Манчо":
Съгласен съм, че не всичко построено от Баце е с европейско качество, но една АМ Марица например си е екстра.
*****
НеутралноМежду другото - никой, нищо НЕ ИМ Е ИСКАЛ ДА ВРЪЩАТ.
То се съставят документи, ама от пътувания с правителствен самолет - не остава време..
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#45] от "Манчо":
"СТ бе построена по класическия за ГЕРБ начин - скъпо и некачествено. Търговете бяха спечелени от консорциум от наши фирми. Но бе построена."
Именно де. Там е проблемът . Скъпото и некачевтвеното. Построена бе, да, но с европари. И големи кражби. Затова няма пари за малките в бизнеса.
"Връзката на Шиши с Водстрой"
Не съм я споменавал, но след като я отричаш , дай име. Кой е човекът прибиращ комисионните? Един хидроинженер? Вероятно затова е Водстрой, че хидрострой щеше да е много явно. Нямам доказана информация и затова не я споменах, но виждам че реагирате като опарени преди да са ви казали "хоп".
"Твърдя, че това е един от най-смислените проекти в последните 50 години. Като изпълнение е слаб, но това е поправимо."
Никой никога не е твърдял , проектът е безсмислен. Имаше въпроси дали е най спешният към момента, но това едва ли е толкова важно. Проблемът е в изпълнението. А ти го неглижираш. Поправимо било...То всичко е поправимо, само дето "поправката ще излезе още толкова пари, ако не и повече.
Разумен Октопод
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#49] от "bruno__dante":
Герберопитек, тоя ПИК можеш да си го набруниш у дантето.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#54] от "futio_tapanchev":
Много сте смешни днес относно пътищата. Какво значи "качествено ". Направете един ремонг и сравнете.
Пътищата са най-важното нещо за държавата ни в момента Голям трафик икономиката работи, а вие нищо не правите бе. А за скъпото много ясно, че пътищата в България са най-евтини по логични причини спрямо Европа ама вие си вярвате в опорките.
Лео
Рейтинг: 1113 НеутралноАко имахме свестен надзор, пътищата щяха да са стъкло. Ама сега 1/3 от парите отиват за подкупи на тоз и оня да си затворят очите, 1/3 за лични нужди на босовете и 1/3 за реална работа. Нямам против 1/3 за личните им нужди, но ако с другите 2/3 се свърши истинска работа, нещата ще са повече от отлични!
bruno__dante
Рейтинг: 331 ВеселоДо коментар [#55] от "Разумен Октопод":
боли ли
боли ли?
има го не само у пик
и на сайта на административния съд го има!
антикорупционното фондче удари пак греда
прокопци
stanchopansa
Рейтинг: 229 НеутралноКато гледах пътищата през последните две седмици, бих казал, че поддръжката е спряла преди около 4-5 години.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#54] от "futio_tapanchev":
И само да добавя планът на Караджов за ремонтите е правилният. В рамките на 7 години да се ремонтират цялата републиканска пътна мрежа от около 21000 км.
alfonsie88
Рейтинг: 229 НеутралноМисля че пътната поддръжка е спряла мноооого отдавна!
Indiana Jones
Рейтинг: 10 НеутралноДо коментар [#13] от "У Чен":
Think different!Ами трябва само да минете през кръстовищата между “ремонтираните” участъци неща “околовръстното” на Пловдив. Дано колата Ви да е с голям цолаж гуми.
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#56] от "Да вярваме на истината":
"а вие нищо не правите бе"
Кои сме тия ние? Ако говориш за десните образовани хора с гражданско самосъзнание , то ще ти припомня, че това с което "правите нещо" го правите с парите от еврофондовете които са тук благодарение на Костов. А на вас основното нещоправене ви е краденето. И имате безочието да обяснявате как другите нищо не правели.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#63] от "futio_tapanchev":
Ами правете де. А НИЕ сме тези дето искаме пътищата да се поддържат. В момента премиер е Кирил Петков значи той да прави. Това сме ние.
Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho
Рейтинг: 229 ВеселоЛоша работа, ще се налага да започнат да работят истински и качествено за да си получават парите вместо да симулират дейност и да гушкат наготово.
Ех тоя Киро бееее, съсипа я тая държава....
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#64] от "Да вярваме на истината":
"Ами правете де. А НИЕ сме тези дето искаме пътищата да се поддържат. В момента премиер е Кирил Петков значи той да прави."
Как да прави? Откакто падна комунизмът това е годината с най много кризи. Това добре, но освен външните кризи , всичките 80% (ония ивохристовите) се чудехте как ден и нощ да му слагате прът в колелата. Даже се стигна до подигравателното "харвардци". Цял свят се прекланя пред възпитаниците на този университет, само в България е обидно да си го завършил. Не мога да намеря думи какъв идиотизъм е въпросните 80% да приемат такива бози. Ти си част машината която налага подобен новоговор, знаеш прекрасно за какво иде реч.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Манчо
Рейтинг: 8 ВеселоДааааа, всички антибългарски кретени се убиха да викат, че построяването на СД не било належащо. Сега, когато е ясно какво благо е построеното / при всичките му кусури/ - никой не смее дума да каже, все на комисиони ги избива кретените, само дето не питат Кокорко - какво установи, в качеството си на финансов шеф.....
Същите тези мислители все още не са формулирали един естествен въпрос: след като протестърите са на власт вече 14 месеца, след като сложиха юзда на корупцията и спряха кражбите / за близо 3 млрд, по данни Кокоранови/ - къде е построеното за този период? Защо няма нито пари, нито пътища?
Ще се пробваш ли да обясниш феномена? Къде са парите от стопираната пътна корупция? Къде са пътищата, построени с тях?
Мараба, С-ДС доносници!
bizarre_infit
Рейтинг: 577 НеутралноКаква поддръжка, какви 5 лева? Преди два дни минах по Тракия от Ст З до Бургас- първите 50 км да тотална щета. Колко време е експлоатирана и вече не става за каране в дясна лента.
Всеки е добър в правенето на поне в едно нещо. Ако и толкова не те бива-поне не пречи на другите.scott
Рейтинг: 758 Неутралноспирай. и бендзинът - 10 лева!
Мария Янкова
Рейтинг: 664 НеутралноТези стачкуващи ще пренареждат жълтите павета под жаркото слънце срещу 18 милиона лева.
Сами да си изчислят надника.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#66] от "futio_tapanchev":
Аааа.
Международното положение е виновно.
И вие десен както се смятате кое е дясното на днешното управление?! Изливат се милиарди за популистки социални цели.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноТези, дето протестират със сигурност не са взели пари. Ония, които са взели, ням ада ги видим на протестите. Тях трябва да хванат, да върнат парите, за да платят на тези, които са работили. А не държавата да плаща два пъти , за едно и също нещо.
m17
Рейтинг: 774 НеутралноДо коментар [#36] от "Petleshev":
Гешев пита НАП и Спецов като се провери сам сабе си и каза "всичко е наред".
*****
НеутралноС неплащането на верифицирани сертификати, по договори - наистина съсипва държавата ..
Каква му е идеята, че ще се случи нещо друго, освен дължимите суми рано или късно да се платят, хем с лихви??
Отбив за качество с клейм, съгласно ФИДИК - не е направил, няма идея и да прави , регресивни искове за авансите - няма ..
Пък и сроковете за установяване и отстраняване на дефекти са изтекли, или изтичат в момента .. няма обратни искове, няма протоколи , няма нищо освен тъпо и упорито елементарно неплащане ..
КАКВО реално, цели да постигне Просто Киро ??????
*****
НеутралноРоске, душа ТО СИ ИМА ПРОЦЕДУРИ ...
Това вашето тъпоумно каканижене, по форуми и тъпото и упорито неплащане не водят до нищо..
Как да ви "върнат парите" - като не сте им пуснали насрещен регресивен иск и клейм по ФИДИК ??????
Вие НЕ ИСКАТЕ НИКОЙ да ви връща никакви пари , а стоите и не плащате по договори..
А сроковете ви, Роске , ИЗТИЧАТ..
След време ДОРИ И ДА ИМА КОНСТАТИРАНИ ДЕФЕКТИ - няма да можете да искате изпълнителят да си ги оправи със собствени сили и средства..
Той ще ви каже : "чети си договора, отвори чети и ФИДИК" ..
Ред за установяване и остойностяване на дефектите
Редът за установяване и остойностяване на дефектите се определя с договора. Ако това не е направено, се прилага следната процедура:
• установяване на дефектите от специалисти на възложителя;
• уведомяване (безспорно) на строителя, надзора и проектанта за появата на дефект;
• съставяне на протокол на място за големината и причината;
• проект или проектно предписание за технологията и материалите;
• остойностяване на работата по отстраняване на дефектите;
• изпълнение на операциите по отстраняването;
• протокол за изпълнение ..
КАКВО от това сте направили?
Нищо, нали ..
*****
НеутралноКоето не е наред - Просто Киро трябваше да го е установил с протокол - образец по ФИДИК и да е пуснал клеймове!
Ей ти Жълта Книга:
http://aggastudio.com/help-matter/fidic-жълт-договорни-условия-за-строителс
Ей как Е ТРЯБВАЛО ДА СИ УДЪЛЖИТЕ СРОКОВЕТЕ.
Подклауза 11.3 :
--- ---
11.3 Удължаване на срока за съобщаване на недостатъците
Възложителят трябва да бъде оправомощен, съгласно подточка 2.5 [Искове на Възложителя], на удължаване на срока за съобщаване на недостатъци на Работите или Секция, ако Работи, Секция или главна част от механизацията (в зависимост от случая) след приемането не може да се използва по предназначение поради дефект или повреда. Периодът за съобщаване на недостатъците не трябва да се удължава с повече от две години.
Ако доставянето и/или издигането на механизация и/или материали е било спряно по подточка 8.8 [Спиране на Работа] или подточка 16.1 [Право на Изпълнителя да спре Работа], задълженията на Изпълнителя по тази точка не се отнасят за недостатък, проявил се след изтичане на повече от две години, след като срокът за съобщаване за недостатъци на механизация и/или материали би бил в противен случай изтекъл .
11.4 Неуспех за премахване на дефекти
Ако Изпълнителят не успее да премахне дефектите или повредите в разумно време, дата може да бъде фиксирана от (или от името на) Възложителя, на или до която дефектите или повредите трябва да бъдат премахнати. Изпълнителят трябва да бъде уведомен за тази дата в разумен срок.
Ако Изпълнителят не успее да премахне дефектите или повредите до тази дата и работите по отстраняването на недостатъците трябва да бъдат извършени за сметка на Изпълнителя съобразно подточка 11.2 [Разходи за отстраняване на дефекти], Възложителят може (по своя преценка):
а) да извърши работата сам или чрез други, по разумен начин и на риска и разноските на Изпълнителя, но Изпълнителят няма да има никаква отговорност за тази работа; и Изпълнителят на основание на подточка 2.5 [Искове на Възложителя] следва да възстанови на Възложителя сумите, разумно вложени от последния в отстраняването на дефектите или повредите;
б) изиска от Инженера да приеме или определи разумно намаление в Договорната Цена в съответствие с подточка 3.5 [Решения]; или
в) ако дефектите или повредите съществено лишават Възложителя от цялата полза на Работите или част от Работите, да развали Договора като цяло, или съответно за някои части на Работите, които не могат да се използват по предназначение. Без ограничаване на някакви други права, по Договор или по друг начин, Възложителят се оправомощава да си възстанови всички суми, платени за цялото или за тези части на Работите (в зависимост от случая) плюс финансовите разходи и разходите за демонтиране на същото, изчистване на строителната площадка и връщане на механизацията и материалите на Изпълнителя. .."
-- --
Не сте направили НИЩО !!!
*****
НеутралноДесните хора, с гражданско самосъзнение, барем ДА БЯХТЕ НАПРАВИЛИ ЕДИН ПРОТОКОЛ ЗА ДЕФЕКТИ ПО ПОДКЛАУЗА 11.3 на някой участък, някъде ..
Иначе да седите и да се блещите по форуми - файда йок ..
Сумите са дължими , аванса реално не го искате обратно , санкциите дето ги сложихте към фирмите, че нямало било отчуждаване - елементарно ще паднат в съда - ЩОТО НЕ Е ЗАДЪЛЖЕНИЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ДА ОТЧУЖДАВА И ДА ОПРАВЯ ДОКУМЕНТАЦИЯТА, А Е НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ..
Десните хора, с гражданско самосъзнание - за пореден път показахте, че сте си тъпи, като гъзове..
Жалко, че заради вас ще плаща бюджетът!