Прекратени поръчки поставят под въпрос поддръжката на пътищата в следващите месеци

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Мафията съботира на всяка цена. Много им е важно пътния картел да се захрани със сериозни пари, че се задават избори и трябва да се пазарува. Иначе резултатите за ГЕП-сарайското обръче ще са трагични.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  2. 2 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 768 Весело

    Киро и Асен осраха всичко ;-)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  3. 3 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Прекратените поръчки поставят под въпрос бе само подръжката на пътищата а работата на ДНСК и АПИ до тук…..

  4. 4 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Мафията съботира на всяка цена.
    —цитат от коментар 1 на rumen_s


    Съботира всяка събота..

    Иначе всички суми по договорите са дължими ..

  5. 5 Профил на debruckere СУПЕР
    debruckere
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Ясно е, че ГЕРБ и фирмите им бяха заградили всичко, но е все по-ясно, че "промяната" се опита под претекст за "промяна" и "почтеност" просто да инсталира свои. Просто времето не им стигна, а иначе схемата е добре познатата "стани, да седна" :)

  6. 6 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Хахаха! След като чак парламента гласува да се удължи срока на тези обществени поръчки, защото новите процедури се провалиха защото дублираха дейности за които вече имаше действащи договори, изведнъж, след като фирмите осъществяващи ремонт на пътищата насрочиха протести, малкия лъжлив Кики откри, че ръководения от него МС пак не си свършил работата. Това е принос в политическия живот по всички земни кълбета. Ръководителят на администрацията в България изведнъж разбрал, че ръководената от него администрация прекратила обществените поръчки. Вече не е достатъчно да се оправдаваме с Борисов, ще се оправдаваме с малкия лъжлив Кики. А ако процедурите бяха обжалвани, както се и случи? Докога нямаше да има проведена процедури. Време е малкия лъжлив Кики и Кокорчо да се тръпнат от МС, та някой да стабилизира страната все тая дали Радев, дали "мафията" и после жълтопаветния планктон пак да докара Кики, Кокорчо и кака им Кури да се учат да управляват и понеже от сега е ясно, че тия нямат капацитет да се научат, като провалят държавата пак, Путин или "мафията" пак ще ги свали и така докато народа хване сопите.

  7. 7 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    До коментар [#4] от "sim4o":

    Те са дължими ама само тогава когато и работата по договорът е извършена… И ТО КАЧЕСТВЕНО И ЗАКОННО !… както е по-договор…

  8. 8 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 349 Неутрално

    [quote#4:"sim4o"][/quote]

    Само че те искат суми много над бюджетираните. В пъти. АПИ при Бойко са имали бюджети за под милиард, но договорили с фирмите за няколко милиарда. Да си имат.
    Типична бомба със закъснител.

    Да опростя примера - наемаш ме да боядисам коридора и толкова, ама аз изкъртя и сменя и плочките в банята - и сега си "искам парите за свършената работа"

  9. 9 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 964 Неутрално

    [quote#4:"sim4o"]
    —цитат от коментар 8 на enterfornone
    Само че те искат суми много над бюджетираните. В пъти. АПИ при Бойко са имали бюджети за под милиард, но договорили с фирмите за няколко милиарда. [/quote]

    Я дай поне един линк, който даказва тази измишльотина.

  10. 10 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "Нелсън Мандела":

    Мисля че тази каша я забърка комитова в служебното правителство миналата година. Тя прекрати договорите за пътно поддържане, а сегашното правителство не можа да сключи нови

  11. 11 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    До коментар [#1] от "rumen_s":

    Според Вас управляващите са мафия!?

  12. 12 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "enterfornone":

    В грешка си. Всички дейности са извършени по поръчение на АПИ и фактурирани. Тоест освен боядисване си поръчал и смяна на дограмата.

  13. 13 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    [/quote]


    [quote#8:"enterfornone"]quote#4:"sim4o"Само че те искат суми много над бюджетираните.
    В пъти.
    АПИ при Бойко са имали бюджети за под милиард, но договорили с фирмите за няколко милиарда. Да си имат.Типична бомба със закъснител.Да опростя примера - наемаш ме да боядисам коридора и толкова, ама аз изкъртя и сменя и плочките в банята - и сега си "искам парите за свършената работа"
    —цитат от коментар 9 на Stoyan Kostov


    И аз да опростя примера - отиваш на бензиностанция , заредиш гориво, вземеш за децата сладолед, вземеш сандвичи и кафе .. и на касата кажеш :
    "ама на мене жената не ми е отпуснала толкова бюджет, няма да ви платя въобще, вие за мене сте Мафия , ако си искате парите"

    Бюджетът НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ , ще се опитам мнооооого бавно да ти го напиша ВЪОБЩЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ..

    След като има Възлагателно писмо и Договор и приложена Количествено-стойностна сметка - сумите са му дължими!

    Плюс лихвите за забавяне!

  14. 14 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    quote#4:"sim4o"
    Само че те искат суми много над бюджетираните. В пъти.
    —цитат от коментар 8 на enterfornone


    И??

    ПРОБЛЕМ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Е от къде да намери средства !
    Не е на никой друг!

    Като няма бюджет - АПИ да си продаде мебелите и автомобилите, та да плати фактуритраната дейност - що не ??

  15. 15 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "sim4o":

    Това не могат да разберат тука, че договорът има качество на закон за страните. За да се извърши нещо и то да бъде фактурирано трябва първо съответното областно пътно управление да възложи чрез задание, след това да го приеме с комисия и да издаде сертификат за извършени СМР и чак тогава след одобрението му от АПИ се приема фактурата на пътищарите.

  16. 16 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "sim4o":Това не могат да разберат тука, че договорът има качество на закон за страните. За да се извърши нещо и то да бъде фактурирано трябва първо съответното областно пътно управление да възложи чрез задание, след това да го приеме с комисия и да издаде сертификат за извършени СМР и чак тогава след одобрението му от АПИ се приема фактурата на пътищарите.
    —цитат от коментар 15 на rexdog2004


    Абсолютно вярно ..

    И иде реч , в момента , ЗА ВЕРИФИЦИРАНИ сертификати ..

    То е обяснено - Interim certificates in construction contracts.. или тука - Construction Monitoring & Bill Verification - по ФИДИК..

    Които верифицирани сертификати - освен да се платят, не виждам какво друго може да стане ..
    ПЛЮС ЛИХВИТЕ ЗА ЗАБАВЯНЕ, ЗАЛЕГНАЛИ В ДОГОВОРА..

    Като нямат бюджет - да продадат правителствения самолет, та да платят ..

  17. 17 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С верификацията на сертификата той е признат за законен съгласно договора и става платим. Едва тогава пътищарят го признава за приход и го фактурира. За да не се плати сега трябва да се атакува ксс на сертификата по отношение на обемите, но всичко това става с много работа на много хора. Нищо такова не е направено, дори и опит не е направен, което е достатъчно за всеки един съд да ги осъди да платят заедно с лихвите.

  18. 18 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    С верификацията на сертификата той е признат за законен съгласно договора и става платим. Едва тогава пътищарят го признава за приход и го фактурира. За да не се плати сега трябва да се атакува ксс на сертификата по отношение на обемите, но всичко това става с много работа на много хора. Нищо такова не е направено, дори и опит не е направен, което е достатъчно за всеки един съд да ги осъди да платят заедно с лихвите.
    —цитат от коментар 17 на rexdog2004


    Абсолютно вярно!

    Става дума в момента ЗА ВЕРИФИЦИРАНИ АйПиСи-та .. (interim payment certificate)..

    Като се отказват плащания С НАЛУДЕН АРГУМЕНТ, ЧЕ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ НЕ СЕ Е ПОТРУДИЛ навреме да си оформи реален бюджет..

    С това - някакви идиоти си мислят, че могат да оспорват верификацията на сертификата !!!???!

    Ми дължат и сумите, и лихвите, и неустойките !!!

  19. 19 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Онези авансово раздадени милиарди не бяха ли за пътища. Защо не се плаща с тях, а искат нови?

  20. 20 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "sim4o":Те са дължими ама само тогава когато и работата по договорът е извършена… И ТО КАЧЕСТВЕНО И ЗАКОННО !… както е по-договор…
    —цитат от коментар 7 на Resurrection


    Абсолютно вярно!

    То си има УКАЗАНИЯ НА МИНИСТЕРСТВОТО

    ----
    .. "МИНИСТЕРСТВО НА ФИНАНСИТЕ
    09.05.2008.
    Относно: Процеса на контрол и верификация на разходите по Структурните и Кохезионния фондове на Европейския съюз .."
    -- --

    Верифицирането от страна на Управляващия орган, би трябвало да се извърши ТОЧНО ПО МЕТОДИКАТА!

  21. 21 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Онези авансово раздадени милиарди не бяха ли за пътища. Защо не се плаща с тях, а искат нови?
    —цитат от коментар 19 на Роси


    Защото НЕ СТЕ НАПРАВИЛИ НИКАКВИ ДОКУМЕНТИ за аванса ..
    Нито сте пуснали регресивни искове да бъдат върнати някои суми, нито нищо ..
    Лично на мене ми е въобще неясно, кой аванс е усвоен с дейност, кой не е , къде има верифицирани сертификати, къде няма ..

    И въобще сте направили пълна каша и батак!

    Хеле пък с плащанията алангро, на 50% от сумите , по чудноватото решение на Народното Събрание - стана ептен мазало!

    Демек - сега май ще дадете и плащанията по сертификатите, и лихвите за забавяне, и неустойките ..

    Най-вероятно просто защото сте яко тъпи .. или щото просто това е Промяната .. или щото правите някаква врътка с парите и вие ..

  22. 22 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 170 Неутрално

    Иначе всички суми по договорите са дължими ..
    —цитат от коментар 4 на sim4o


    Не са дължими при некачествено или напълно фиктивно извършване на услугата / ремонта.

    Търсете Бойко да ви връща от чекмеджето каквото сте му давали

  23. 23 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 170 Неутрално

    Ясно е, че ГЕРБ и фирмите им бяха заградили всичко, но е все по-ясно, че "промяната" се опита под претекст за "промяна" и "почтеност" просто да инсталира свои. Просто времето не им стигна, а иначе схемата е добре познатата "стани, да седна" :)
    —цитат от коментар 5 на debruckere


    Не знам как си ги представяш тези неща.

    То просто няма останали други фирми в този бизнес освен ГЕРБавите такива.

    За 12 години ГЕРБ всички независими играчи или бяха смачкани и продадоха бизнеса на хора на ГЕРБ и ДПС или станаха куче касичка и снасяха обратно 30-40% от всяка поръчка.

  24. 24 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 170 Неутрално

    Най-вероятно просто защото сте яко тъпи .. или щото просто това е Промяната .. или щото правите някаква врътка с парите и вие ..
    —цитат от коментар 21 на sim4o


    Разбрахме вече, че си пътищар на ГЕРБ

    Пали свещ всеки ден да няма скоро съдебна реформа, че ще гризнете тогава дървото яко.

  25. 25 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Не са дължими при некачествено или напълно фиктивно извършване на услугата / ремонта.

    Търсете Бойко да ви връща от чекмеджето каквото сте му давали
    —цитат от коментар 22 на abdulhazred


    Бойко или от бюджета .. след съдебни дела, или след прости арбитражи , или след двустранни споразумения - верифицирани от управляващ орган сертификати не може да не бъдат платени .. + лихвите за забавяне и неустойки ..

    Такъв е животът .

  26. 26 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2017 Любопитно

    До коментар [#4] от "sim4o":

    Филипе, трудно ли ти беше да схванеш, че става дума за поръчки за бъдещи дейности, а покрай това и бъдещи договори?

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#6] от "Ангел Ангелов":
    Ами, те процедурите са прекратени, защото са обжалвани и КЗК е уважила жалбите. Това се било случило къде юни месец.

    Пак там, в края на юни са издадени решенията за прекратяването им, изпратени са за публикуване в АОП, ама АОП е забавила публикацията им с близо месец…

  29. 29 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "sim4o":Филипе, трудно ли ти беше да схванеш, че става дума за поръчки за бъдещи дейности, а покрай това и бъдещи договори?
    —цитат от коментар 26 на До руските мекерета


    Какво става с Ладата?

    Твоята майчица Лада Карамекеренска?

    Днеска ще ходи ли на магистралата?
    Некачествено построена от Бойко!

    Пиши ми на лични ..

  30. 30 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2017 Любопитно

    До коментар [#21] от "sim4o":


    Филипе, ама ти забрави ли кой раздаде авансите на принципа на фейс контрола?

  31. 31 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "sim4o":Филипе, ама ти забрави ли кой раздаде авансите на принципа на фейс контрола?
    —цитат от коментар 30 на До руските мекерета


    Пиши за Лада..
    Днеска с ботушките ли ще е ??


    А авансите - що ли никой не ги иска обратно???


  32. 32 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 727 Любопитно

    До коментар [#20] от "sim4o":


    Методологическа бележка: тая методика не се прилага за ремонта на пътища, който е изцяло с бюджетни средства и май е доста старичка…

  33. 33 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2017 Весело

    До коментар [#29] от "sim4o":

    Ясно. Трудно ти е.

  34. 34 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2017 Любопитно

    До коментар [#31] от "sim4o":

    Прав си. Кой да ги поиска?

  35. 35 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "Нелсън Мандела":

    610 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2242
    20:12, 01 юли 22
    Весело

    тъъъй... ся братчедки, да ви разкажа една забавна историйка, и по-специално - на другарката Геловска и другата Анка

    та, преглеждам значи новините и стигам до

    "...Няколко десетки хора се събраха пред входа на президентството на протест с искане "Продължаваме промяната" да върне незабавно мандата за съставяне на правителство. Участниците носеха яйца, домати и череши, които хвърляха срещу сградата..."

    чета го пак, че менюто ми се видя интересно, гледам снимката - я, хан-еди-някой си... сърчвам го хана да ги видим тия "хора" и на какво попадам:

    "...НД "Хан Кубрат" е неправителствена организация, основана от хора, обичащи България и българските традиции с подкрепата на ДЖИ ПИ ГРУП АД. Целта на движението е възстановяването на позабравените в последните години български традиции..."

    та, въпроса ми към двете тнр "журналистки" е - защо бе драги ми мисирки, трябваше да научавам новините от сайта на ДЖИ ПИ ГРУП АД хахахах?

    https://gpgroup.bg/bg/news-post/nacionalno-dvizhenie-han-kubrat-poluchi-nagrada-za-vzrazhdane-na-blgarskiya-duh

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  36. 36 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#31] от "sim4o":Прав си. Кой да ги поиска?
    —цитат от коментар 34 на До руските мекерета


    Ми Възложителят , кой друг би могъл да пусне писмо до Изпълнителя за аванса?

    Възложител е Българската Държава, а тя си има Министър Председател..

    Би могъл да разпореди на ресорните си подчинени инстанции , проверка и действия по проблема с авансите ..

    Или не?

  37. 37 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2017 Весело

    До коментар [#36] от "sim4o":

    Много добре. Отиваме стъпка напред.

    Кой точно от името на българската държава е възложител?

  38. 38 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 170 Неутрално

    + лихвите за забавяне и неустойки ..

    Такъв е животът .
    —цитат от коментар 25 на sim4o


    По-вероятно е просто една килия.

    Животът не е същия откакто няма хартиени бюлетини.

    Ще дойде ред и на съдебната система.

    Свиквай!

  39. 39 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 170 Неутрално

    .НД "Хан Кубрат" е неправителствена организация, основана от хора, обичащи България и българските традиции с подкрепата на ДЖИ ПИ ГРУП АД.

    Целта на движението е възстановяването на позабравените в последните години български традиции...https://gpgroup.bg/bg/news-post/nacionalno-dvizhenie-han-kubrat-poluchi-nagrada-za-vzrazhdane-na-blgarskiya-duh
    —цитат от коментар 35 на Mylène Jampanoï


    Тея малоумници са се усетили, че това не е добре да се споменава и са я разкарали статията от сайта си :))

  40. 40 Профил на
    *****
    Неутрално

    И АПИ, както и пътните строители, са ги активирали да участват в предизборната агитация на Боко и ДПС. Дано не им се получат нещата, иначе този път вече няма да има какво да спре емиграцията на можещите.

  41. 41 Профил на
    *****
    Неутрално

    [quote#39:"abdulhazred"][/quote]

    Тия малоумници не са съобразили, че веднъж качено публично в мрежата, има кеш (не паричен, а памет): https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4o4O4V9Bnp4J:https://gpgroup.bg/en/news-post/nacionalno-dvizhenie-han-kubrat-poluchi-nagrada-za-vzrazhdane-na-blgarskiya-duh+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg&client=firefox-b-d

  42. 42 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 170 Неутрално

    Тия малоумници не са съобразили, че веднъж качено публично в мрежата, има кеш (не паричен, а памет):
    —цитат от коментар 41 на zakintos


    Хора на Вальо Златев, не може да се очаква повече от тях, умствен капацитет равен на средностатистически гербаджия.

  43. 43 Профил на strymski
    strymski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ясно е, че ГЕРБ и фирмите им бяха заградили всичко, но е все по-ясно, че "промяната" се опита под претекст за "промяна" и "почтеност" просто да инсталира свои. Просто времето не им стигна, а иначе схемата е добре познатата "стани, да седна" :)
    —цитат от коментар 5 на debruckere


    Ами не.
    Ако се махат компроментирани лица от администрацията , то нали трябва да бъдат заменени с други. Това не означава непременно , да са близки до новата власт , макар да е логично.

    Доказано , масово кадрите нацвъкани от ГЕРБ със зъби и нокти пазят хляба си ( крадливото статукво) защото като им вземат копанката няма какво да грухат!
    А трябва да са благодарни , защото в нормалните държави подобни екземпляри отиват в затвора. И тук , венецът на схемата , е прокуратурата . Органът призван и упълномощен да се бори с измамите , е наш човек….
    Елементарно и ефективно! А ходи и се оправи с такива! Всъщност може , ама няма да се хареса…..

  44. 44 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    По-вероятно е просто една килия.

    Животът не е същия откакто няма хартиени бюлетини.

    Ще дойде ред и на съдебната система.

    Свиквай!
    —цитат от коментар 38 на abdulhazred


    Разбира се, че трябва да има килия за виновните!

    Да припомним - НЕ САМО ЩЕ БЪДАТ ПЛАТЕНИ верифицираните сертификати, но заради шматаросването твърде вероятно е да бъдат платени и ЛИХВИ ЗА ЗАБАВЯНЕ..

    Кой е виновен - ами държавните органи - кой друг??

    Затвор за виновните!

  45. 45 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    По-вероятно е просто една килия.
    —цитат от коментар 38 на abdulhazred


    Де е Киро - във килия!
    Следва подпис и печат!

    https://www.vbox7.com/play:8a5c3e2441

    И аз го вярвам ..

    И си заслужава, пичът .. за всичко което е забъркал .. даже само и за батака, който оставя в този сектор си му прилича няколко годинки килийка ..

  46. 46 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "sim4o":Ясно. Трудно ти е.
    —цитат от коментар 33 на До руските мекерета


    Не дълбай с длетото тънко ..

    Без Лада Карамекеренска и нейното изчукване - ми е кошмар ..

  47. 47 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 8 Неутрално


    ПРОБЛЕМ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Е от къде да намери средства !
    Не е на никой друг!

    Като няма бюджет - АПИ да си продаде мебелите и автомобилите, та да плати фактуритраната дейност - що не ??
    —цитат от коментар 14 на sim4o



    Сещам се за проблемите на длъжника и банката и че банката има проблем, ако задължението е голямо. В момента проблем имат строителните фирми, защото ако държавата не плаща фирмите ще фалират. След това държавата може да изкупи строителните фирми на безценица и по този начин да си избие задълженията. Или строителните фирми ще трябва да си продадат задълженията и да захлебят. Като цяло браншът ще има проблеми.

  48. 48 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2017 Весело

    До коментар [#46] от "sim4o":

    Дано ти единственият. Стискам палци.

  49. 49 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#46] от "sim4o":Дано ти единственият. Стискам палци.
    —цитат от коментар 48 на До руските мекерета


    Това е всъщност проблемът с твоята майчица - Лада Карамекеренска ..

    Въобще не съм единственият..

    Поздрави

  50. 50 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 2017 Весело

    До коментар [#49] от "sim4o":

    Добре.

    Но за всеки случай наблегни на повишаването на функционалната грамотност. Няма да ти навреди.

  51. 51 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Киро и Асен осраха всичко ;-)
    —цитат от коментар 2 на Нелсън Мандела


    Киро е тук , но Асен къде бегА ? Може би неотложен сантиментален ангажимент ?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #