За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Голяма Балига
Рейтинг: 116 НеутралноЕ като ги няма схемите на Гроб, как няма да са на печалба.
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.Гербери нали Събев нищо не правил в транспорта. И това само за 6 месеца работа.
Barbarossa
Рейтинг: 334 НеутралноНека сметнем:
В деня, в който си кажем "И така може", всичко е загубено.+ 21 млн. присъдени по дело то 2014 за разход за ДМА от 2008 г.
+ 13 млн. лв. счетоводна печалба на холдинга само.
====================================
Загуба от -8 млн. лв.?
И това без да броим държавната помощ заради високите цени на тягова електроенергия. И без да броим опростените инфраструктурни такси към НКЖИ, заради "кризата". Логично, приходите от продажба на билети може да растат спрямо 2021 първото полугодие, но СПАДАТ спрямо 2019 първото полугодие. Все по-малко пътуващи, все по-малко продадени билети....
nv
Рейтинг: 1212 НеутралноЕ и? По-бързи и по-модерни ли станаха влаковете?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxpolivanov
Рейтинг: 225 ЛюбопитноХайде малко по-полека с фантасмагориите на Събев.
1. Над 20 милиона лв. от спечелено дело срещу ПИБ през 2020 г. се отчитат като приходи през 2022 тъй като са платени през януари.
2. Увеличение на субсидията на БДЖ с Пътнически превози с над 8 милиона лв.
3. Над 15 милиона лв. субсидия на инфраструктурните такси за сметка на държавния бюджет.
4. Украинска субсидия от 6 милиона лв. за сметка на държавния бюджет.
5. Поне още 12 милиона други неоперативни приходи, като амортизации, глоби, неустойки и други.
6. Т.е. над 60 милиона приходи, несвързани с управлението и оперативната дейност на групата. Какво ще стане през следващите периоди, когато по-голямата част от тези приходи няма откъде да дойдат? Просто ще се трансформират в загуби, но очевидно някой друг ще дава обяснения за тях.
Същевременно:
1. Приходите от продажби на билети на БДЖ Пътнически превози за първото полугодие на 2022 е все още 5% под приходите за последната пълноценна година преди КОВИД – 2019.
2. Изпълнението на Графика за движение на влаковете твърдо е под 90%, а има дни когато спада под 70%.
3. Недостигът на локомотиви редовно достига до 20 броя в началото на деня при осигурен нулев недостиг средата на 2021.
4. Недостигът на вагони достига до 40 броя в началото на деня, при осигурен резерв от над 30 броя в средата на 2021.
5. Закъснението на влаковете надхвърля 2,000 мин дневно при под 1,000 мин при нормални операции през предходните години.
6. Пазарният дял на БДЖ Товарни превози е спаднал до 40% при достигани над 55% в средата на 2021 – очевидно до края на годината дружеството ще загуби водещата си роля на пазара, а договорите с Аурубис и Лукойл, генериращи над 25% от приходите, ще бъдат вероятно загубени за 2023 година поради невъзможността да бъдат обезпечени с подвижен състав.
7. Единствено което спасява все още Товарни превози са договорените по-високи с над 30% цени в последното тримесечие на 2021, както и включената в цената енергийна компонента, прехвърляща голяма част от увеличението на цените на тока на клиентите – нещо за което нито министър Събев, нито динамично сменящият се мениджмънт има някаква заслуга.
etar
Рейтинг: 136 НеутралноКогато управляват хора които си разбират от работата става. И по темп на икономическо развитие станахме първи в Европа, но се оказва че това правителство пречи. За някои е по-важно е да дават Баце по телевизора. Като го видят и добиват чувство за благополучие.
BlueBoss
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#2] от "Barbarossa":
И какви са тези 21 млн. присъдени? По какво дело щото нещо не става ясно...
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 95 НеутралноБДЖ е компания, която има огромен икономически потенциал, въпреки, че 30 години бива ограбвана от разни крадци на власт..Дойде бизнесмен на власт и нещата леко се раздвижиха, тази година 3-4 пъти ползвах влак защот Ямбол -софия ми е 9 лева с намалението, а с колата ми е 60 лева само за бензин, така много хора избираме да плозваме Бдж.
"Винаги съм си мислил, че демокрацията - това е власт на народа, само че другарят Рузвелт убедително ми разясни, че демокрацията означава власт на американския народ." Йо̀сиф Висарио̀нович Ста̀лин https://www.youtube.com/shorts/sbdk_w-WH4Y https://www.youtube.com/shorts/-dY7j9CILHoБез БДЖ товарни превози просто икономиката ни умира, как ще се извозват въглищата, сярната кесилина и рудни концентрати по разбитите ни пътища....
Но ако се махне субсидията, фирмата ще е на загуба...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#3] от "nv":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това при вожда ти никога не е било. Перманентна загуба повече от 15 години.
nv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
ewa29647693
Рейтинг: 8 НеутралноСхемите на ГЕРБ бяха възможни, защото Иван Костов подкрепи правителството на Тиквата. Ако тогава бяхме отишли на предсрочни избори, нямаше да ги има тези схеми.
Без гласовете на депутатите от ДСБ – Иван Костов, Радан Кънев
и Атанас Атанасов – Бай Хьой нямаше да краде 12 години!
До коментар [#1] от "Голяма Балига":
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#4] от "polivanov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Повтаряте се опоркаджиите.
nv
Рейтинг: 1212 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "etar":
Как точно твоето лично благосъстояние се подобри през тези 7 месеца? Не ми обяснявай как 12 години си живял в лишения. "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#12] от "nv":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!На всички пенсионери им се подобри състоянието без мразещия ги твой вожд толупий банкянски.
*****
НеутралноДо коментар [#7] от "Иосиф Давыдович":
Събев планира 2024 субсидията да отпадне и да е на печлба вече...
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 489 НеутралноСЪщЕВРЕМЕННО ПЪТНИЦИТЕ чАКАТ ПО 4 чАСА ДА СЕ ПРИБЕРАТ НА 30 КМ ОТ СОФИЯ И НИКОЙ НЕ ГО Е ГРИЖА ЗА СТОТИЦИ ХОРА
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!nv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxИ баба знае да вдига пенсиите. Виденов ги увеличи 100 пъти.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
linard
Рейтинг: 62 НеутралноМожело значи. Троловете ще ви носят вода от 100 кладенеца за да омаловажат всичко, истината е, че без схеми, кражби и контрол над институциите живота на всеки един от нас ще се подобри. Не става с магическа пръчка и няма идеални политици, но поне е ясно какъв е пътя за начало- без Герб, ДПС и прокситата им.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноАко в БДЖ, се краде по-малко и се управлява с акъл, може да изкупят за 2-3 години още няколко балкански железници!
Libertarianism is just anarchy for rich peoplenv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#18] от "linard":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТетка, станаха ли по-бързи или по-удобни влаковете?
poly_na
Рейтинг: 18 НеутралноБДЖ е на печалба, защото отново се съединиха Пътнически и Товарни превози. Преди това бяха отделни компании и резултатът беше налице.
Николай Колев
Рейтинг: 2899 НеутралноВъзмутн съм. Еконта иска да счупи на Буци HUBAWATA държава.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦boevbisser
Рейтинг: 2310 ЛюбопитноЗа 6 месеца система като БДЖ не може да се оправи и да излезе е на печалба, това са икономически несъстоятелни глупости. Иначе оценявам първите стъпки и посоката, но в бизнеса чудеса не стават.
пп. Винаги съм смятал, че Товарни превози трябва незабавно да се приватизират, защото държавата няма и не трябва да има място на подобен пазар на частници. Това не стана, защо - така и не разбрах.
paшucm
Рейтинг: 8 НеутралноМного усилия се вложиха в съсипването на най-екологичният транспорт, само и само да вървят фирмите на нашите хора.
linard
Рейтинг: 62 ВеселоДо коментар [#20] от "nv":
Разпозна се сред носещите стомни с вода от 100 кладенеца ли?
Ми той нали е прясно овновен влаковия парк от Буци за 12 години, не ли?! Разни ханове-манове, снимки, мнимки имаше, даже слезе от жипката за малко ако си спомняш...
stanislavdi
Рейтинг: 607 НеутралноКво става в тая страна????? Нефтохим Бургас на печалба, сега и бдж
nv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#25] от "linard":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox"не ли" определено не е на книжовен български.
И не ми отговаряй в стил "а вие защо биете негрите"? Нали сега всичко щеше да бъде по-добре?
karatista
Рейтинг: 239 Гневнодобре де, толкова ли нямаше някой да препише числата от тоя пробит ексел и да нарисува 3 чарта, ве? деа и мърляшкия пиар. не ориент, ми чист афганистан сме по тия ширини.
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноЗа предходните 12 години да кажеш нещо! По-бързи и по-модерни ли станаха влаковете?
Иван Стоянов
Рейтинг: 8 НеутралноТова е едно показно, какво става, когато ГЕРБ и ДПС не могат да крадат. Ама последните огладняха и се готвят отново да ни ограбват.
nv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#29] от "vassilun":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxНали сега всичко щеше да е различно бе деди...
linard
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#27] от "nv":
И негрите ли биете? Мислех, че само крадете като разпрани и загробвате печеливши отрасли - железници,, пощи, хазарт...
Lee Gier
Рейтинг: 2456 НеутралноХаджийски, "Железопътният превозвач" не е монополист, поне от 2005 не е. 11 (!) частни фирми превозват товари по жп мрежа у нас. Не сте подготвен по темата. И заглавието е показателно.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноЗа шест месеца - толкова! Ако управляваме като вашите мутри-крадци 12 години, България щеше да е и в Шенген и в Еврозоната!
ck2013
Рейтинг: 742 НеутралноКато се спряха кражбите нещата потръгнаха, а щом излязат на печалба може да се мисли и за модернизация. Това все пак отнема доста време особено да се ъпгрейдне инфраструктурата.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalАко тези бяха десетина години на власт бг щеше да изглежда по съвсем друг начин. Мафията не даде никакъв шанс на държавата.
nv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#32] от "linard":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxЕ и какво, за тези 7 месеца животът ти стана песен а? Кой отрасъл поне започна да се оправя? Може би енергетиката? Или пътното строителство?
Жалка история. Колко хубаво, че остават още два дни и повече никога няма да помиришете власт.
nv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#34] от "vassilun":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxНищо, ама от сърце?
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноМного и от сърце! Е, чекмеджета не можем да пълним, нито пАтоци да строим!
ck2013
Рейтинг: 742 Неутралноабе льольо ти ли ни обясняваше, че нямало ръст в икономиката а това било инфлация :) “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#16] от "nv":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Само бойко ти не знае. Свиди му се.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#36] от "nv":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Банковия сектор. И БВП като ръст бележи ръст.
linard
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#36] от "nv":
По спокойно с клетвите и заклинанията. Току-виж не само на мен ми е харесало развитието през последните 7 месеца.
Само за сведение- баба ми почина през 2014г. без да доживее пенсията и да стане 200 лева, а мечтаеше за това години наред. Тая мизерия, на която обрекохте хората с кражбите си аз няма за ви простя и ще говоря за това. И ще гласувам Герб, ДПс и проксита им да не управляват. Това е което мога да направя. Надявам се да не съм само аз. Това, че сте налазили форума и пишете нон стоп, не означава нищо, освен че сте стигнали дъното, но щом такъв живот ви устройва, дерзайте.
zz_s
Рейтинг: 8 НеутралноТова са фантастики.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Насреща няма нищо.
Ако не си купил нито един локомотив и нито един вагон. Залепил си печелившите товарни превози към пътническите, поотложил си някои разходи за след като паднеш... винаги счетоводно можеш да изкараш 'печалба'
Сливането с товарни превози ще съсипе последните.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 ЛюбопитноДо коментар [#42] от "linard":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Страх ги е от народната любОФФ.
2.5
Рейтинг: 745 НеутралноЖелезниците са пълна трагедия - последната година станаха още по-зян!
I Want To BelieveФинансовите резултати са за пред безмозъчния електорат.
Хубаво е да се попитат хора които ползват тази услугата за да не остане някой с впечатление, че Събев е свършил нещо, което клиента може да усети...
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноМожело значи, ако...не се краде.
Аз
Рейтинг: 884 НеутралноДо коментар [#27] от "nv":
А кое не е по-добре? Изведнъж се оказа, че държавата имала институции, които години наред си затваряха очите. Или Бойко им затваряше очите за да му напълнят облажените чекмеджетата.
Аз
Рейтинг: 884 НеутралноДо коментар [#36] от "nv":
Точно пък как даваш пример с пътищата?!?!
Ама чесно ни кажи - ти доволна/доволен ли си от пътищата в България?
Както се оказа - милиарди на година за нови пътища, още милиарди за поддръжка, а реално хората всеки ден си разбиват колите по първокласните улици, в градовете мръднеш ли от лъскавите булеварди и се озоваваш в средновековието, движим се по магистрала... която не е магистрала...
Bullet
Рейтинг: 338 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "boevbisser":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.”пп. Винаги съм смятал, че Товарни превози трябва незабавно да се приватизират, защото държавата няма и не трябва да има място на подобен пазар на частници. ”
А нещо за Deutschen Bahn AG да кажеш?
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 334 НеутралноСамоЗаплатотеТрябвадАвдигНатнАСлужитеЛите....
Barbarossa
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#1] от "Голяма Балига": Схемите на ГЕРБ продължават с пълна сила. Всички назначения на Събев са хора на ГЕРБ, с едно - две изключения, които са хора на Черепа (Бойко Стоилов).
В деня, в който си кажем "И така може", всичко е загубено.Двама от зам.министрите са назначения на ИТН, още не са махнати.
nv
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#48] от "Аз":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxОтново се връщам към това, с което започнах в началото: можеш да си доволен / недоволен от нещо, което се случва, има го. За последната година и половина абсолютно всякакво строителство беше замразено.
Имаше достатъчно време новото правителство да покаже някакъв капацитет. За мен тази една гоина и половина беше тотално безвремие: точно като управлението на Беров и Орешарски.