За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
blondofil
Рейтинг: 1427 НеутралноСвирки по желание. На общинарите.
Незнайко
Рейтинг: 3012 НеутралноДо коментар [#1] от "blondofil":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТова не са нови спирки, просто ако на спирката няма чакащи, и никой в автобуса не е натистал бутона STOP, автобусът подминава спирката. Това е нормална практика в европейските държави от десетилетия.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 339 НеутралноВ Берлин всички автобуси са така....няма ли пътници на спирката или ако искаш да слезеш не натиснеш ли бутона -не спира!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Кортик
Рейтинг: 2285 НеутралноКъде отива спазване на разписанието, ако се скъсява времето за изпълнение на курса?
Червена линия, червен картонdoc511104859
Рейтинг: 65 НеутралноВ доста европейски градове е така. Само дано стоп бутоните да работят във всички автобуси по тези линии.
Проклети да сте всички, които гласувахте за Радев!AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноПо правило първа и последна врата са за качващи се пътници, а другите за слизащи. Ако е с по-малко врати първата е за качващи се. На спирка ако има пътници за този автобус вдигат ръка, а ако има за слизане се натиска бутона. Спрямо това какви пътници има се отварят вратите. Тези които са в автобуса трябва да се придвижат към вратите за слизане, че ако няма пътници за качване и си близо до тези врати може и да не слезеш.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеНа българина ще му е малко трудно докато свикне.
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноАвтобусите са много на често с разлика 2-4 мин. и затова е без значение разписанието. При нас ще е малко трудно. "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
antikvarno
Рейтинг: 571 НеутралноТака ще се пести и от климатиците.Добра идея!
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноДо коментар [#4] от "Корки":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеМного пъти ми се е случвало, че автобуса който чакам е препълнен и като погледна таблото следващият идва след една минута. Предпочитах да взема вторият и понякога вторият изпреварваше първият.
theduloclan
Рейтинг: 8 ВеселоНай-добре е автобусите да не спират на която и да е спирка, така ще спестят още повече гориво. Но първо трябва да се реши досадния проблем с това че хора се качват в автобуса на начална спирка.
alg57373608
Рейтинг: 1255 НеутралноДо коментар [#6] от "AModoMio":
"На българина ще му е малко трудно докато свикне" - така е, българите трудно научават цивилизованите начини на живее в града, във всичко, и досега не могат да се научат, че преди да се качат в превозното средство, трябва да дадат път на слизащите. Навсякъде по света така правят, само не и в България.
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноДо коментар [#11] от "alg57373608":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеМоже би и в цивилизованите страни е имало този проблем : качващите се да не дават приоритет на слизащите. Затова са измислили да има врати за качващи се и врати за слизащи.
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":
До коментар [#3] от "Willy Messerschmitt":
Не само това... В Париж ако сте сам на спирката и не махнете с ръка на идващият автобус,той няма да спре и ще ви отмине.
Yard
Рейтинг: 1391 Неутрално"ААААААЛЛЛООООООООО, ШОФЬОРАААААААААААА, ЩО НЕ СПРЯ БЕ ДА ТИ ГО"
Свилен Стойков
Рейтинг: 229 НеутралноНа тати, общинските ми соцносталгичета! Върнете червените и зелените номера на градския транспорт, за да се знае коя е нормална и коя ускорена кола. Щяло да се ускори времето до 10 Мин., Т.е. 63 няма да закъснява с 30 Мин., А само с 20. Каква по-добра новина от това за петък!? Обичам ви, местни Оправници!
Сара
Рейтинг: 8 НеутралноАми те хората са си го измислили как да се уведомява шофьора,що да преоткриват колелото? На видно място на светлинно табло се обявява името на следващата спирка. В автобуса на много места има бутончета, които желаещият да слиза натиска. А желаещите да се качват са на спирката, тях шофьорът ги вижда.
Lou
Рейтинг: 984 НеутралноГолям смях ще падне, докато пътуващите по тези линии се научат да натискат "Стоп", за да слязат. Колко народ ще си изпускне спирката и ще мрънка на шофьора... Дано шофьорите да имат здрави нерви, че много псувни и крясъци ще отнесат в първите месеци от промяната.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Аз съм свидетел, че 3-4 години след въвеждането на онези трамваи с натискащите се копчета за отваряне на вратите, все още има пътници, които стоят като паметници, чакат вратата сама да се отвори и питат защо това не става. Други пък така и не се научиха след натискането на копчето и отварянето на вратата да слизат по-бързичко, защото амтоматичният механизъм на самите врати ги затваря около след 3-4 секунди, ако няма стъпили на подвижното стъпало. И когато някой заспал пътник натисне копчето и после слиза като охлюв, врата се затваря пред лицето му. Но това новото правило "спирка по желание" наистина ще бъде забавно за гледане. На всяка "пропусната" спирка ще има крясъци "Ей, шофьора, кой те взе на работа, що не спря!" Най-много подобни оплакващи се ще бъдат пенсионерите, които по цял ден си гледат турските сериали и със сигурност няма да гледат новините, където ще съобщят промяната.
асен георгиев
Рейтинг: 799 Неутралнотова хубаво, но защо в метрото не може да се превозват велосипеди? може от 6 до 7 сутринта и след 9 вечерта. Кой ще тръгне на разходка в 6?
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноА желаещите да се качват са на спирката, тях шофьорът ги вижда.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеДо коментар [#16] от "Сара":
Ако не вдигне ръка поне един шофьорът няма да отвори вратата за да се качат. И ако няма слизащи ще подмине спирката.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#8] от "antikvarno":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Поредната гробарска тъпня.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#9] от "AModoMio":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!В кой град е това?
vsp361082906
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "Корки":
Намаля се скоростта или ср изчаква на някои спирки за да се регулира.
Много ще си помислят че това е глупаво, но вероятността автобус да закъснява от разписанието е десетки пъти по-вероятно отколкото да избърза. Затова такива изчаквания са малко вероятно.
Линиите ще са по-бързи в късните вечери или извън пиковите часове така че разписанията най-вероятно ще се пригодят според това в коя част от денонощието пътува автобуса.
Не откриваме топлата вода, както други писаха това се прилага от десетилетия в другите европейски държави, разбира се ние изоставаме.
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#11] от "alg57373608":
Това, ако се приложи в България, матрялът ще писне как отнов конизаторите го малтретират с еврогейски практики. Пълна липса на работна и социална етика.
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноВ Италия "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
vsp361082906
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "AModoMio":
Това е стриктно правило в Лондон. Не е толкова разпространено в друго градове или държави, но да, така е най-добре. По-принцип в Лондон е така, защото се плаща само с транспортна карта (една пластика като дебитна карта, няма хартиени билетчета), и четец има само при шофьора. При влизане от предна врата се следи кой плаща. Ако някой влезе от задна врата без да плати, шофьора просто спира автобуса докато не плати или излезе нарушителя. Обикновено след около 30 секунди останалите пътници нервничат и навикват нарушителя :D
Съмнявам се че софиянци за достатъчно начетени за да спазват едно нс пръв поглед елементарно правило. Да не говорим пък до колко шофьорите ще следят за него.
pavtaf
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#5] от "doc511104859":
Да, но освен това спирките се обявяват и гласово и на светлинно табло. Ако това го няма в нашите автобуси ще стане доста неприятно.
vsp361082906
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "AModoMio":
Не е така. Метрото е добър пример, там всеки влиза и излиза от една и съща врата. Просто е неписано правило към което всички се стремят. В магазини и сгради е също така, предимство има излизащия, дали от метро, влак, магазин или другаде.
При над предимство има този който изглежда като мутра :)
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноДо коментар [#27] от "vsp361082906":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеТук говорим за автобусите, а не за метрото.
vsp361082906
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#17] от "Lou":
Ще се научат. А проблема с паметниците в трамваите е това че правилото с натискане на копче се прилага само на определени места, с не масово в целия транспорт. Хората се бъркат. Също така има пришълци които не знаят правилото, но с адекватна информация в автобусите/трамваите всичко ще си дойде на мястото.
ppi151135247
Рейтинг: 8 НеутралноБраво на общината,тези герой на труда за няколко мандата успяха да въведат новост от времето на Комунизма които никога не си е отивал от Софийската община.Тези лица ,герой на труда които успяха да формират дефицит в градския транспорт от 170 милиона и доведоха Топлофикация София до фалит,същите тези хора който харчат бюджет от близо 1 милиард трябва бъдат разследвани от Прокуратурата ден и нощ и този инструмент наречен общински съвет да бъде закрит веднага а хората които са там да не получават нито лев заплата.
Необходима е реформа на местното управление незабавно.
vsp361082906
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#18] от "асен георгиев":
Просто е, това са пикови часове и колелетата заемат много място във вагоните. Правилото е стандартна практика навсякъде по света - дори има места на които колелета изобщо не е позволено независимо от това по кое време от деня искаш да пътуваш.
В Лондон само някои видове транспорт позволяват колело, и то сгъваемо
vsp361082906
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#28] от "AModoMio":
Отделна врата за качвани и влизащи има поради други причини, писах в един от предишните ми коментари за това как се плаща във автобус в Лондон, затова и има отделна врата за качване.
Едно време имаха дълги автобуси с по 5-6 врати и беше кой от където поиска. Но имаха проблеми с такива които се взеха безплатно и го разказаха тази автобуси.
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноВ Италия ако използваш билет за време и се качиш в превозно средство последните 1-2 минути преди изтичане на времето на билета се счита за валиден.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеAModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноДо коментар [#32] от "vsp361082906":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеВ Италия всеки трябва да си е купил предварително билет, карта, купони и др. Шофьорите не продават билети. Може някой да има, но са изключение.
theduloclan
Рейтинг: 8 ВеселоТук се вижда кои са гастербайтерите които използват пъблик транспортейшън. В Щатите само малцинствата и бедните се дундуркат в автобуса :))))
AModoMio
Рейтинг: 1130 НеутралноДо коментар [#35] от "theduloclan":
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеВ Италия градският транспорт си има своя лента за движение и никой не смее да я настъпи, камо ли да кара в нея. При задръстванията които се образуват в натоварените часове градският транспорт е за предпочитане.
Сара
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "AModoMio":
Казвам как съм пътувала в автобуси със спирки по желание, не съм го измислила аз.
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 28 Неутрално"Пътуващите с автобусите 1, 3, 4, 26, 27, 42, 58, 59 и 63 трябва да знаят, че е нужно да натиснат STOP/СТОП бутоните, за да не бъде пропусната спирката, на която искат да слязат"
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]Нужно е, ама в някои автобуси тия бутони са "оковани", за да не може човек да ги натиска и да "смущава" шофера. БГ реалност.
pavtaf
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#35] от "theduloclan":
В щатите общественият транспорт не е приоритет и е потресаващ. Чувам, че на места се опитвят да променят нещата, но задачата ще е много трудна.
georgi_ww
Рейтинг: 266 НеутралноА топлата вода кога?