За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
fantomas
Рейтинг: 552 НеутралноКато цените на горивата падат не свалят цените, но ако се вдигат са първи да искат увеличения. Нали преди 2 години си издействаха дотации, много бързат.
olexander
Рейтинг: 673 НеутралноТрябва да се махне ограничението на тарифата. Това "планово стопанство" е неработещо.
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.selqnin
Рейтинг: 859 ВеселоДа искат, в един момент ще се возят САМИ...
olexander
Рейтинг: 673 НеутралноТрябва да се махне ограничението на тарифата. Това "планово стопанство" е неработещо.
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.daikon
Рейтинг: 8 НеутралноНепонятно ми е защо изобщо в София цените на такситата са регулирани. Това е пълен абсурд.
daikon
Рейтинг: 8 НеутралноНепонятно ми е защо изобщо в София цените на такситата са регулирани. Това е пълен абсурд.
fpyyh
Рейтинг: 118 НеутралноЗащо винаги карат на минималната? Който иска и сега може да качи, но искат да е монопол и да нямаш избор, като возят на една цена. А за данъка - тези толкова никакви данъци и не плащат и лъжат, докога ще ги оставят и с преференции? За качеството няма какво да говорим, измамниците никой не ги гони, въобще…
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитехм
Рейтинг: 1393 НеутралноТо в момента цената им доближава горната граница за приемлива цена за услугата ... :-)
Неудобното на картелните (уговорените) цени е, че все пак има и един голям Хикс в уравнението - потребителят и неговото пазарно поведение ("Рационално ли е да се потребява продукт, който е с прекалено висока цена спрямо неговата полезност?")
Batezuzi
Рейтинг: 174 НеутралноКрайно време е да спрем административно да им определяме минимална и максимална цена. Единствено трябва да се гледа някой да не прави дъмпинг, което се проверява лесно с касовите бележки и разходите за гориво, лизинг и средната рапортувана печалба и осигурителен доход за бранша. Ако приходите покриват тези разходи, то да си сменят цените когато и както им кефне.
parcaleste
Рейтинг: 41 НеутралноМмда, увеличение. А обноските ще си оправят ли, защото напоследък са в пъти по-отвратителни и нагли от обичайното? Един се беше разкрещял на майка ми, че слизайки от автобуса на гарата, имала твърде голям куфар и не било негова работа да го качва в багажника, когато тя го помолила (?!?), а след това, когато тя общо взето му казала да си бие камшиците, хванал куфара и го изтряскал в багажника, без оглед на мисъл за какво може да има в него. Спорят за или направо отказват кратки курсове, били им под нивото, чакали някой да ги вземе от София до Бургас, да станели милионери и после ми говорят купчини глупости за колко била тегава тая работа и неуважителни клиентите (?!?).
В момента за да си поръчам такси, трябва наистина да съм изпаднал на ниво да пълзя в канавките. И преди бяха сволоч, но сега са тотални боклуци.
parcaleste
Рейтинг: 41 НеутралноМмда, увеличение. А обноските ще си оправят ли, защото напоследък са в пъти по-отвратителни и нагли от обичайното? Един се беше разкрещял на майка ми, че слизайки от автобуса на гарата, имала твърде голям куфар и не било негова работа да го качва в багажника, когато тя го помолила (?!?), а след това, когато тя общо взето му казала да си бие камшиците, хванал куфара и го изтряскал в багажника, без оглед на мисъл за какво може да има в него. Спорят за или направо отказват кратки курсове, били им под нивото, чакали някой да ги вземе от София до Бургас, да станели милионери и после ми говорят купчини глупости за колко била тегава тая работа и неуважителни клиентите (?!?).
В момента за да си поръчам такси, трябва наистина да съм изпаднал на ниво да пълзя в канавките. И преди бяха сволоч, но сега са тотални боклуци.
Николай Колев
Рейтинг: 2939 ВеселоЪ-ъ-ъ, какво означава "искат"? От кого искат? Тези цени не се ли образуват свободно?
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦pamela
Рейтинг: 1606 НеутралноИскат минимална цена, иначе никой не ги е спрял да возят на каквато цена искат.
На практика искат да няма конкуренция с по-ниски цени от минималната.
Ядосан Октопод
Рейтинг: 0 НеутралноОтрепките искат да вдигнат пак минимума, за да има картелче. Ах вашата мама.
hellwitch
Рейтинг: 174 НеутралноКато вдигат, ще имат по-малко клиенти.
Като не искат обем, а марж ще го получат
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1236 ВеселоДо коментар [#6] от "daikon":
Щото ще си прецакат сами бизнеса иначе. Ганьо спирка и милост за чуждия гръб нЕма! Ама рано или късно и върху него рефлектира. Ама де акъл за таквазинсложна дедукция...
pamela
Рейтинг: 1606 НеутралноДо коментар [#11] от "parcaleste":
Прав си. Таксиметровите шофьори в чужбинско качват куфарите в багажника, това им влиза в задълженията, а част от нашенските отварят багажника и се ослушват, разчитайки на клиента да се самообслужи.
Поръчваме такси, идва едно с шофьор някъде към 150 кила и като го помолихме да сложи куфара в багажника (бяхме две жени) той ни заобяснява, че бил болен и не можел. Като е болен да работи нещо друго.
Имахме куриозна случка в Германия когато жена шофьор се спусна да вдига куфарите. Разбира се, мъжът ми не й позволи, а тя беше малко изненадана.
Dankol
Рейтинг: 521 Неутралноhttps://bivol.bg/sofia-taxis-without-taxes.html
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1236 ВеселоДо коментар [#21] от "pamela":
Ахахахаха, на мене ми изгоря крушка на задния стоп. Отивам при един да го смени (чакам го да се върне от морето ден, два) той вика не мога бате, имам операция... 🤣🤣🤣
Ако бях с цици друго щеше да е.
Както и да е, лирическо отклонение, ама идеята е че толкова си може Ганьо.
Кум Лисан
Рейтинг: 25 НеутралноНе им пречи сега да возят на 1,78 и 2,18, но возят на минималните. Това, което искат от общината е картел, трябва да ги оставят сами да си правят цените. Лошото е, че после мамят хора, които не са догледали тарифата. Редно е да пуснат и Uber.
Няма да се абонирамtruthhurts
Рейтинг: 298 НеутралноБакшишите са основен електорат на Лорер и Бойкикиев,
няма да ги оставят на произвола на съдбата.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3485 НеутралноИскат, ама няма.
I 💜 Leka BorislavovnasaFDf sfsfSFS
Рейтинг: 8 Гневно"Смятаме, че 15% ще е поносимо за нашите клиенти и за вашите избиратели", обърнаха се от Съюз "Такси" към общинските съветници в комисията.
saFDf sfsfSFS
Рейтинг: 8 Гневно"Смятаме, че 15% ще е поносимо за нашите клиенти и за вашите избиратели", обърнаха се от Съюз "Такси" към общинските съветници в комисията.
saFDf sfsfSFS
Рейтинг: 8 Гневно"Смятаме, че 15% ще е поносимо за нашите клиенти и за вашите избиратели", обърнаха се от Съюз "Такси" към общинските съветници в комисията.
Надежда
Рейтинг: 1600 НеутралноМетанът от 1,30 лв. стана 5,4 лв..
Vøxy
Рейтинг: 229 НеутралноНе бях чел такава наглост, държавният бюджет да им плаща данъците на бакшишите. Алоооууу, държавата може да спонсорира единствено масовия градския транспорт, не возенето на пияници от студентски град до люлин.
samoedin
Рейтинг: 3029 Неутрално"Реалното повишение на таксиметровата услуга е с 30-40%, но в бранша отчитат, че дори 20% увеличение на тарифите щяло да намали клиентите. "Смятаме, че 15% ще е поносимо за нашите клиенти и за вашите избиратели", обърнаха се от Съюз "Такси" към общинските съветници в комисията."
"Клиентите/избирателите" тука нямат думата, те само трябва да плащат, нищо друго ! Цените на петрола падат, ама такситата това какво ги вълнува......!
Тюфлекчия
Рейтинг: 450 ВеселоДа вдигнат още малко и улиците съвсем ще се изчистят от тая да не казвам какво... Вече чувствително намаляха след последното повишение и пандемията, но може и още.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!hodounski
Рейтинг: 2271 ВеселоТакси ползвам само в краен случай . Не обичам да ме лъжат и да ми равиват коспиративни теории от ваксините до следите на самолетите . Там са все отбор юнаци .
****
дублиран коментар
****
дублиран коментар
****
дублиран коментар
Камен
Рейтинг: 909 НеутралноЕ като има Убер, да няма да стане по-евтино? Кой ще вози с личната си кола за 1.20, ти би ли возил?
А и кой въобще ще се хване да кара тези Убери - същите хора, които сега карат такси.
На няколко места по света съм виждал коли, които държат по 3 ап-а включени, Убер, Лифт, и местна таксиджийска компания, и откъдето получат поръчка, там отиват. Работят си едновременно за всички.
Последно се возих лятото на Убер, цената си беше кажи-речи колкото са такситата в местния град. Но Убер взема мисля 20% от общата цена, за водача останалото.
****
дублиран коментар
****
дублиран коментар
****
дублиран коментар
****
дублиран коментар
karatista
Рейтинг: 239 Неутралнона кое увеличение ще се сетят да обещаят и да почнат да се къпят?
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!****
дублиран коментар
Галя Станчева
Рейтинг: 861 НеутралноОбновете страницата и погледнете дали се е публикувал поста ви преди да натиснете втори и трети път бутона, защото текстът в полето продължава да стои, а постът е публикуван.
pernikforbg
Рейтинг: 8 Неутрално???
pernikforbg
Рейтинг: 8 Неутрално???
Галя Станчева
Рейтинг: 861 ГневноПри нас тихомълком си увеличиха цените с 35% - разстояние, което до пролетта струваше 2.80, сега е 3.80
postbot
Рейтинг: 174 НеутралноА аз искам да върнат Юбер!!!!
Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.Да видим тогава как ще наглеят, лъжат и мамят наглите бакшиши.
От както преди 4-5 години един наглец ме свали с дъщеря ми, щото получи по-добра поръчка, не съм ползвал такси. Добре, че беше малко детето и се сдържах, иначе щях да му отвъртя главата на шкембара нещастен.
Сега, ако се наложи ходя и по един километър, но си взимам спарк винаги.
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Big Ben
Рейтинг: 479 ЛюбопитноАма кой ги ползва тези мизерници още в града при наличие на градски транспорт като слънце?
Redzhep Mustafa Pehlivan
Рейтинг: 16 ВеселоДо коментар [#21] от "pamela":
Прав си. Таксиметровите шофьори в чужбинско качват куфарите в багажника, това им влиза в задълженията
Ммммда
Така е . Но при нас тарифите и ,, бакшиша,, са други.
Първоначална такса 3,70. Първи км. 3,50.
Втори до пети км. по 2 евро км.
Тринкгелда бамбашка, но не защото сме къпани.
Возил съм българи, но обикновено там където живеят българи и румънци нито стоя, нито взимам поръчки.
Ммммда
Сгугню
Рейтинг: 302 НеутралноЗащото ако цените не са регулирани ще имаш случай на олигопол - всички, повтарям - ВСИЧКИ таксита в София ще вдигнат цените си до небето.
И ако искаш да ползмаш таксиметрови услуги просто ще трябва да платиш скъпо.
Защото няма да имаш ИЗБОР.
така действат на българска почва и при българския бизнес правилата на пазарната икономика и на конкуренцията, а именно - НЕ ДЕЙСТВАТ!
Защото когато ВСИЧКИ спекулират с цените, няма пазарен механизъм който да натисне цените надолу и да ги нормализира.
И законът за търсенето и предлагането не работи.
И конкуренцията не работи.
Справка по въпроса - повишените цени на основните хранителни продукти от началото на 2022 досега.
ВСИЧКИ ги вдигат тия цени и те просто няма как да спаднат.
И няма как намалялото търсене да свали цените, защото като потребители нямаме алтернатива.
tungsram
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#59] от "Сгугню":
Винаги имаш избор да не ползваш таксита. София има приличен градски транспорт, а имаше и нощен транспорт, който общината го спря сигурно не без намесата на таксиджийското лоби. А не знам да има горна граница на цените на такситата. Има долна граница и всички карат на нея. И сега са свободни всички да си вдигнат цените до небето.
daikon
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#59] от "Сгугню":
Това е безсмислица. По тази логика трябва фа се регулират цените на горивата и банковите услуги. Ако цените са твърде високи няма да има потребление. Ценаъа на таксиметровият превоз не е по-малко еластична от другите услуги.
Сгугню
Рейтинг: 302 НеутралноЗащото ако цените не са регулирани ще имаш случай на олигопол - всички, повтарям - ВСИЧКИ таксита в София ще вдигнат цените си до небето.
И ако искаш да ползмаш таксиметрови услуги просто ще трябва да платиш скъпо.
Защото няма да имаш ИЗБОР.
така действат на българска почва и при българския бизнес правилата на пазарната икономика и на конкуренцията, а именно - НЕ ДЕЙСТВАТ!
Защото когато ВСИЧКИ спекулират с цените, няма пазарен механизъм който да натисне цените надолу и да ги нормализира.
И законът за търсенето и предлагането не работи.
И конкуренцията не работи.
Справка по въпроса - повишените цени на основните хранителни продукти от началото на 2022 досега.
ВСИЧКИ ги вдигат тия цени и те просто няма как да спаднат.
И няма как намалялото търсене да свали цените, защото като потребители нямаме алтернатива.
Сгугню
Рейтинг: 302 НеутралноЗащото ако цените не са регулирани ще имаш случай на олигопол - всички, повтарям - ВСИЧКИ таксита в София ще вдигнат цените си до небето.
И ако искаш да ползмаш таксиметрови услуги просто ще трябва да платиш скъпо.
Защото няма да имаш ИЗБОР.
така действат на българска почва и при българския бизнес правилата на пазарната икономика и на конкуренцията, а именно - НЕ ДЕЙСТВАТ!
Защото когато ВСИЧКИ спекулират с цените, няма пазарен механизъм който да натисне цените надолу и да ги нормализира.
И законът за търсенето и предлагането не работи.
И конкуренцията не работи.
Справка по въпроса - повишените цени на основните хранителни продукти от началото на 2022 досега.
ВСИЧКИ ги вдигат тия цени и те просто няма как да спаднат.
И няма как намалялото търсене да свали цените, защото като потребители нямаме алтернатива.
Сгугню
Рейтинг: 302 НеутралноИзвинявам се за повторенията, нещо сайта не реагира както трябва
Сгугню
Рейтинг: 302 НеутралноИзвинявам се за повторенията, нещо сайта не реагира както трябва
millerm
Рейтинг: 8 НеутралноДа ги вдигат, защо изобщо имат ограничения?
millerm
Рейтинг: 8 НеутралноДа ги вдигат, защо изобщо имат ограничения?
millerm
Рейтинг: 8 НеутралноДа ги вдигат, защо изобщо имат ограничения?
acarid
Рейтинг: 195 НеутралноПървото е дължимият годишен патентен данък от 850 лева да продължи да се плаща в размер от 300 лева, а разликата да се поеме от държавния бюджет. Така бе прието за предишните две години. От Съюз "Такси" обясниха, че имат подкрепата на служебния министър на транспорта Христо Алексиев това плащане от страна на държавата да се включи в бюджета за 2023 г.
—-
Поредната безгранична наглост.
Всеки ден чета как ще плащам някоя сметка на София.
rch191132909
Рейтинг: 8 НеутралноЧакаме такси по 20 минути, а те на драго сърце отказват 3 курса за 8-9 лв., дори да пасват локациите една след друга, за да изчакат един от 15+ за същото разстояние.
Не взимат с животни, дори като е котка в кутия за транспорт и им кажа, че им покривам всякакви щети, въпреки че няма как да има.
Бъркат адреси, въпреки че имат GPS.
Затова щем, не щем, минаваме на собствени автомобили или Spark и да си кибичат с претенциите вкъщи.
От което губят и баровете, а ние печелим, че по-малко пием като излизаме.
После се оплакват, че работата спаднала и никой не ги харесва.
Да бе, как да предположиш, че не сме мазохисти с портфейли.
Един заблуден
Рейтинг: 8 НеутралноВдигайте ги с 200%, няма какво да се лигавим.
Един заблуден
Рейтинг: 8 НеутралноВдигайте ги с 200%, няма какво да се лигавим.
Един заблуден
Рейтинг: 8 НеутралноВдигайте ги с 200%, няма какво да се лигавим.
Един заблуден
Рейтинг: 8 НеутралноВдигайте ги с 200%, няма какво да се лигавим.
yyk44592176
Рейтинг: 8 НеутралноМи хубаво, но без мен...от моя страна бойкот!
BGman
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#5] от "daikon":
Върви на Летището да видиш колко са регулирани...
spaceman
Рейтинг: 506 НеутралноКрайно време е "Шишо Бакшишо", който не се къпе, пуши, слуша чалга и разбира от ядрена физика до политика, да се срещне с Убер и други съвременни услуги. И да си вземе от вкъщи дребни или апарат за плащане с карта.
dobadoba
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#76] от "BiGman":
На Варненското летище поне са регулирани.
Регулировчиците са двама Здравковци.
block
Рейтинг: 1079 НеутралноАми да ги вдигат, за лекарства за децата да ги изхарчат
Соколов
Рейтинг: 8 ВеселоОтдавна не ползвам насива "услуги".
Има Спарк, скутери, тротинетки и метро. Който обича да му смърди и да слуша Галена да му мисли.
Handy
Рейтинг: 996 НеутралноДа вдигат каквото искат, но да пуснат Uber. Да им направят това контрапредложение.