Новият началник на КАТ - София: Пътните закони са много либерални и позволяват тълкуване

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Тълкуването си го позволяват служителите ви и вие, драги пореден дебил изплувал по върховете на полицията.

  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    До коментар [#1] от "qqv391093118":

    Ай ся, катаджийте хванаха много дроги и пияници политици, както и обикновени пропадняци, оказа се,че за милионерски деца и полици законите винаги се тълкуват така,че който има пари или власт се отървава от "строгостта" на закона а обикновените хора научават за цялата му строгост дори и да не са убили никого по "непредпазливост"!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на МЕСИ от Бояна
    МЕСИ от Бояна
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Новия началник трябва да даде пример на подчинените си като се тества за наркотици. Стига с тия либерални закони!

    СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!
  4. 4 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    На всеки нов началник все законите му пречат и иска нови, а и през ум не му миневе да спазва стриктно старите! Това важи и за политиците!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  5. 5 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Аз пък винаги съм мислел, че са доста прости и ясни. Примерно, знака "СТОП" означава спри, осигури предимство. Доста ясен. Глобите за превишена скорост също са доста ясни и прости и т.н. Не знам, кой точно закон визира.

    Слава Україні!
  6. 6 Профил на Станко Тодоров
    Станко Тодоров
    Рейтинг: 13 Неутрално

    МВР е семеен бизнес - наши хора на гърба на народа. Докато това не се промени, няма значение какви са законите.

  7. 7 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3029 Весело

    " Пътните закони са много либерални и позволяват тълкуване"

    Всеки закон позволява и изисква тълкуване, включително и НК ! Този началник да вземе да прочете закона за нормативните актове, където изрично е разписано, че действителната воля на законодателя се извлича чрез тълкуване на закона, което е логическа дейност по прилагането му, но кой да си дава зор да достига до подобни прозрения......!

  8. 8 Профил на Gan4o Kompirovski
    Gan4o Kompirovski
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Докато служителите на пътна полиция блеят, когато пред очите им се минава на червено, паркират неправилно служебната си кола в колоната неправилно паркирали коли пред Н-ското кафене, за да пият и те по едно кафе в работно време за какви закони говорим въобще?

    Проблемът не са законите, а катаджиите, които не санкционират очевадни нарушения и сами демонстартивно нарущават правилата, които са призвани да пазят.

    Напълниха полицията със дембели корумпирани пияници и джънкита, дето само се чудят на кой гангстер да станат солта*аци, вместо да му стъжнят животеца и сега законите им криви.

  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    Ай, ай, ай...! Сетиха се мильовците да предлагат законови промени, а? Ти да видиш...! И след поредните законови промени пак ще е същата. Защото и милиционерите ще са същите.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  10. 10 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Когато чуеш, че на някой закона му пречи, значи просто не иска да си гледа работата, за която му е плащаме не лоша за нашия стандарт заплата.
    Първо прилагайте действащите закони еднакво и за всички, па после им търсете дефектите.
    А сега, един ви бил агент ( Семерджиев де) и не сте го наказвали, ваши колеги карт пили и дрогирани - апаратурата била лоша, да не говорим за НСО, дето кара съвсем извън закона.

  11. 11 Профил на
    *****
    Неутрално

    Брей, за първи път да чуя смислени доводи и мнение от човек в системата на ръководно ниво. Чак ми е трудно да повярвам на тази новина.

    ПП И спешно имаме нужда от бонус-малус по ГО застраховките - един от начините лесно да се бръкне в джоба на нарушителите, ако застраховката се прави и на шофьора, както е в щатско.

  12. 12 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 270 Неутрално

    А тези коита ескортираха убиеца на Околовръстното и подобни тях, май са доволни, че могат да тълкуват закона. Или това е друго?
    Също така хванатите дрогирани полицаи май им се иска да могат да се тълкуват законите?!

  13. 13 Профил на 67
    67
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ами то е много просто:
    (1) Намираш двама-трима по-подготвени и ги командироваш във Финландия, Швейцария и някои други държави да проучат челния опит за това, как за глобите за едно и също пътно нарушение са доста различни - според доходите на нарушителя. В Швейцария водач на едно Ферари (с цвят червен) беше глобен за превишена скорост 40 000 евро. Само така глобите могат да имат еднаква възпираща сила за пенсионерите и за децата на олигарсите.
    (2) Приспособяваш закона към българските условия, където повечето най-скъпи коли се водят на губещи фирми, като обвържеш глобата не със (скритите) доходи, а с данъчната стойност на автомобила.
    (3) Въвеждаш в КАТ видеорегистратори. Въвеждаш административно наказание за изключването им, както и за въпроси от рода на “Сега какво правим?” или, от страна на водача, “Бе ти знаеш ли аз кой съм?”. За видеорегистраторите ще трябва финансиране - ще се намери европейска програма, или ще се изплати от събраните глоби.
    (4) Даваш гратисен период от три месеца, в който системата се тества, но глоби още не се събират. Трябва и да се обсъжда публично и с подкрепа в пресата.
    (5) Прилагаш системата, събираш глобите и даваш гласност особено на глобените водачи на луксозни коли.
    Резултат: позитив - ПТП намаляват, а на следващите избори получаваш повече гласове. Негатив - по-малко дарения за партията от богатите хора, самият ти не можеш да нарушаваш…

  14. 14 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Неутрално

    "Новият началник" със сигурност не си мисли, че летоброенето започва от него. Апропо в действащото в страната законодателство няма по - ясни, по - прости и по - лесни за прилагане нормативни актове от ЗДв.по пътищата и Правилника за прилагането му. Естеството на материята е такова - ясно, просто и лесно. Така е впрочем по целия свят.

  15. 15 Профил на funordie
    funordie
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#5] от "Doge":

    А ясно ли е кога е разрешен обрантият завой?

  16. 16 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    "Новият началник" със сигурност не си мисли, че летоброенето започва от него. Апропо в действащото в страната законодателство няма по - ясни, по - прости и по - лесни за прилагане нормативни актове от ЗДв.по пътищата и Правилника за прилагането му. Естеството на материята е такова - ясно, просто и лесно. Така е впрочем по целия свят.
    —цитат от коментар 14 на subaru


    Не е съвсем така. Има казуси, които не могат да бъдат решени друго яче, освен с тълкуване. Поне докато не се промени законът. Например аз всекидневно се сбълсквам по няколко пъти сутрин и вечер по пътя за работа със следното. На Руски паметник велоалеята по „Цар Борис III“ не завършва, а преминава през булеварда, после пресича „Скобелев“, а отскоро вече пресича и „Македония“ като по този начин достига до пл. „Македония“. И на трите изброени пресичания велоалеята е разчертана по пътното платно до пешеходната пътека и успоредно на нея. Въпросът е: Кой е с предимство - колоездачът върху означената велоалея, или автомобилът? Оставям настрана забележките на някои водачи, които отказват да спрат или ми правят забележка, че трябва да сляза от колелото. Когато пресичам на пешеходна пътека, където няма велоалея, винаги слизам. Ама точно на Рески паметник не е такъв случаят. И въпреки това може законът да се тълкува всякак. Добре че повечето шофьори са възпитани или пък спират заради пешеходната пътека, та човек да може да премине. Ама иначе по закон нямат задължение да спрат. Ако стане инцидент (не дай, Боже!) ще се наложи съдът да тълкува. И тогава стигаме до кой има по-добър адвокат или по-дълбока кесия.

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛8647
  17. 17 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Опазил Господ да се разреши на заптиетата да си приемат закони, каквито им харесват.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  18. 18 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1608 Неутрално

    Стига глупости, аман вече. Все космосът им е крив на тия криви ракети. Имат си там 10 хранилки във всеки регион, всеки ги знае и ако там намаляваш, може да караш както си решиш. И това е, никакво желание за по-сериозен контрол. Уж щяха да се включват в движението за да следят. Не знам какво стана, ама не мисля, че имат възможност да засичат скорост в движение, тъй че е ала-бала. За спазване дистанция не знам дали някой въобще някога е глобяван, а е доста опасно.

    Не ме търсете преди обяд
  19. 19 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 8 Весело

    Тук са ни го спестили, но пичът щял да премахва наказателните постановления, излишни му се видели. То бива административна неграмотност, но това...

  20. 20 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Пресен случай от снощи:Цял ден паркиран автомобил под знак В28 "Паркирането е забранено".А е забранено,защото не можем да си влизаме/излизаме от гаражите,а на 5 м. има безплатен обществен паркинг и на съседната улица "Синя зона".Сигнализирам на тел.112,идва някакъв примат-собственик на колата и почва да крещи като ненормален и да се държи арогантно и агресивно към нас,в явно неадекватно състояние след празнуване на Димитровден.Обаждам се пак на тел.112,за да искам съдействие от автопатрул за възпиране на агресивното говедо,дежурната на 112 ме свързва с дежурния в РПУ-то,а той твърде нелюбезно и на уличен Български ме пита "К'во искаш,нали намерихме шофьора и му казАхме да си маа'не колата".А бе ,милчо,нещо за административно наказание да си чул,нещо да пробвате с Дрегер агресора,ти да не си добрата фея,та да го уведомяваш да си махне колата?!Демерджиев,за нищо не стават подчинените ти,за нищоооо!Затова хората си решават проблемите сами,но за нас по-интелигентните, има малка етична бариера,само че не е сложно да я прескочим при подходящо насочена към нас агресия,да знаеш!

  21. 21 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    По пътя София - Варна има 3 или 4 места с ограничения 50 км/ч (не е в селата). там редовно има патрулки. Обзалагам се, че 38" от издадените фишове са за скорост 65-70 км/ч.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #