За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
meteowrite
Рейтинг: 9 Неутралнотова направо звучи като първоаприлска шега...
You don't know what you don't know.Ранмакан от Манве
Рейтинг: 14 НеутралноВсе си мислех, че това не би трябвало да е работа на служебен министър. Или се надява да остане на пост достатъчно дълго време, за да топне лапичките в кацата с мед?
DeepBlue
Рейтинг: 411 НеутралноЗа този който вземе пари за проектиране не е. След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
danvan
Рейтинг: 6755 НеутралноНито една нова кретенщина от гълъбарника не може да ме учуди вече. Най слабото правителство, което сме имали.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satdanvan
Рейтинг: 6755 НеутралноНали трябва да вземе комисионната? После бития -бит и те така ... Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
futio_tapanchev
Рейтинг: 1133 НеутралноДо коментар [#2] от "Кълвачка Мариянова":
"Или се надява да остане на пост достатъчно дълго време, за да топне лапичките в кацата с мед?"
Парите за проектиране никак не са малко, а с възлагането няма как да не топне лапички.
Zizu
Рейтинг: 962 НеутралноКакво е възложил?
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!На пътя Ботевград - Мездра, с кирки и лопати да бяха работили до сега да го бяха направили!
Костадин Иванов
Рейтинг: 3286 ЛюбопитноАсфалт не се ядеше, нали така?
ЕретикJohnnie Glupavia
Рейтинг: 239 НеутралноЗначи малко е поизтрезнял, браво!
Слава на Украйна! Слава на героите! Съд и затвор за крадеца Румен Радев!Consumer
Рейтинг: 1290 ЛюбопитноМного амбициозна цел, не е ли по-лесно на първо време да се проектира Русе - В.Търново - Габрово, а какво стана с тунела?
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantrealguru
Рейтинг: 1327 НеутралноАз не можем да разберем начи :)
Като Кирчо и Кокорчо искаха да строят магистрали, мостове и тунели - всички викаха "Ура". :)
Те не че построиха нещо, даже спряха и това дето се строеше и не само те и на Радев отрочетата.
Сега някой почва да проектира и се почва рев. :)
Красимир Андонов
Рейтинг: 1357 НеутралноВрачка бе казала: Магистралите ще буренясат, колите ще летят!
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.selqnin
Рейтинг: 830 НеутралноТова сме го чували и чели и преди!
Аз лично ще повярвам като ВИДЯ!!!
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2778 НеутралноДо коментар [#7] от "Zizu":
Това щях да кажа. За тунелът под Шипка откакто се помня все се прави. Ако всеки габровец и казанлъчанин бяхме комари по няколко часа на година с кирка отсавна щеше са е готов.
Въобще българската държава се ебава с пътищата.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1087 НеутралноДо коментар [#12] от "Красимир Андонов":
Метлите, не колите 😁
yavooor
Рейтинг: 753 Неутрално"Допълни, че магистралата ще пресича автомагистралите "Тракия" и "Марица"."
Това означава, че Хемус никога няма да бъде завършена.
futio_tapanchev
Рейтинг: 1133 НеутралноДо коментар [#10] от "Consumer":
"Много амбициозна цел, не е ли по-лесно на първо време да се проектира Русе - В.Търново - Габрово"
Проекта ще струва три пъти по малко така и съответно подкупът за министъра. Все пак му остават само 3-4 месеца власт, а идват старини
stedim
Рейтинг: 427 НеутралноДоживелите светлото бъдеще ще доживеят да видят и тази магистрала. Иначе като идея не е лошо.
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#8] от "Костадин Иванов":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...А-а-а...! Яде се, яде се. И чекмеджета се пълнят даже. ;)
galleen
Рейтинг: 829 ВеселоОбщо взето Стара Загора на три магистрали!
El pueblo unido, jamás será vencido.Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#14] от "Да вярваме на истината":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Хич не се ебават хората с пътищата. Краде се здраво! :)))
rainbou1
Рейтинг: 686 ВеселоПарите от плана за възстановяване и устойчивост потекоха и трябва да се усвояват.
За какво беше тоя цирк с ЦИК нещата тая нощ...
hamiltonf
Рейтинг: 3667 НеутралноС табели със зелени цифри ще се регистрират от днес електрическите автомобили.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБpet fire
Рейтинг: 2856 НеутралноНе се споменават срокове
vjo23696630
Рейтинг: 28 НеутралноБез Боко магистрала не може да се построи
Ха-ха
Емил Добрев
Рейтинг: 8 НеутралноНе предполагаш колко си прав.
vassilun
Рейтинг: 4481 НеутралноДо коментар [#3] от "deepblue":
"За този който вземе пари за проектиране не е."
Та колко пари се раздадоха за магистрали без никакви проекти, дори без отчуждителни процедури!? Магистрали няма, но парите са усвоени от герберските фирми!
the_flea
Рейтинг: 895 Любопитно
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!"...Допълни, че магистралата ще пресича автомагистралите "Тракия" и "Марица"...."
Само?
Министър, пък да не знае, че има и "Хемус".... или пък няма....?
silverman
Рейтинг: 629 НеутралноА дано, ама като гледам как се строи Черно море и Хемус съм скептичен!
Folder
Рейтинг: 213 НеутралноАма разбира се... защо да проектират високоскоростна жп линия, за форма на транспорт, която може да надживее петрола, като може да се проектира и налива държавна пара в инфраструктутра, която ще загине заедно с автомобилите...
http://spasisofia.orgBatezuzi
Рейтинг: 162 НеутралноМи според Гугъл това са 373 по съществуващия път. В една нормална държава би следвало да можем да направим проекта за 1 година, да отчуждим земята за още 1 година и ако разделим на 40 участъка от по 9.3 км., 40 фирми за още 1 година да направят строежа.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2778 НеутралноДо коментар [#21] от "Petleshev":
Ами и да се сети някой освен крадене да понаправи нещо.
realguru
Рейтинг: 1327 НеутралноЗа съжаление в България няма 40 пътно строителни фирми, дори и фирми да има няма толкова техника дето да работи по 40 отсечки едновременно.
brj08646871
Рейтинг: 8 ГневноТипичният български дебилизъм, заради който страната е на това дередже и не може да отлепи от дъното. Една грешка задължително се "поправя" с нова, още по-голема. Каква магистрала ще правиш през Прохода на републиката бе, главо некадърна? Тунелът под Шипка с централното си разположение свързва не само Русе с Маказа/Свиленград, но и същите с ферибота и бъдещия мост на Оряхово, което е и най-краткият маршрут между Европа и Турция/Близък Изток и възможност да се намали трафикът по АМ Тракия.
Тунел под Шипка свързва директно и важни промишлени центрове на Северна България като Плевен, Ловеч, Севлиево и Габрово с Южна, с Пловдив, с пристанища Бургас и Александруполис.
Като е некадърно проектират тунелът под Шипка, проектирай го наново. Пътят като е некадърно направен, прокарай още по една лента в посока на друго ниво за да стане де факто магистрала. По-добре да се забави и държавата да изгуби неколко стотин милиона, вместо да отчитаме дейност с поредната недомислица и да изгубим милиарди в дългосрочен план.
Minch
Рейтинг: 549 НеутралноСтрашни кретени! Направете тунел под Шипка като част от магистралата, какъв е смисълът от него и от успоредна магистрала?!?
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 316 НеутралноМного модерни магистрали ще ни станат, но по тях хвьрчат над 10 годишни коли за Сьжаление.
Zizu
Рейтинг: 962 ВеселоДо коментар [#14] от "Да вярваме на истината":
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Като минен инж., с 25 години стаж (16 подземен), могада кажа, че е нормално 10 метра на смяна да се прокарват :), независимо от големината на профила на тунела.
мики маус
Рейтинг: 2290 НеутралноДо коментар [#2] от "Кълвачка Мариянова":
Може да си мислиш много работи, но не ти се отдава.
Работата все пак трябва да бъде свършена дори ако партиите бягат от отговорност и не мислят за правителство.
мики маус
Рейтинг: 2290 НеутралноДо коментар [#16] от "yavooor":
Да ти припомня, че Хемус още няма одобрено трасе и проект за поне един лот. И това след всичките хвалби на Баце.
Но парите за строеж са дадени.
Йосиф Давыдович
Рейтинг: 84 НеутралноТоя служебен министър нощем между две полюции лентички реже- затова си си ляга с ножичка под възглавницата...
"Винаги съм си мислил, че демокрацията - това е власт на народа, само че другарят Рузвелт убедително ми разясни, че демокрацията означава власт на американския народ." Йо̀сиф Висарио̀нович Ста̀лин https://www.youtube.com/shorts/sbdk_w-WH4Y https://www.youtube.com/shorts/-dY7j9CILHoyavooor
Рейтинг: 753 НеутралноОбхода на Бургас е най-скъпият път строен в България. 57 милиона за 4 километра.
Две години и кусур, и нищо!
Няма пари, няма обход.
А тази магистрала ще е 370 километра.
Черна дупка! 5 милиарда днешни пари. А утре ще искат и индексация и т.н.
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 953 НеутралноДо коментар [#39] от "мики маус":
https://magistralahemus.bg/napredak/
Буховци-Белокопитово е пуснат, за другите има срокове, които може и да не се изпълнят по политически съображения като спрени плащания, проблеми със строителни разрешителни и подобни, които изцяло зависят от управляващите в момента. Вече се инкасира забавяне от паднемията, после от спрени плащания, а в момента се говори за административни нередности, липса на разрешителни, незаконно строителство и купища пиар акции като торби с пари и всякакви глупости с едничката идея да се спъва...
ger381149117
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "realguru":
Кои "те",бе,олигофрен,сякаш не знаеш кой саботира и торпилира редовното правителство ,забързвайки се да го разтури след 6 месеца само,а?! Кой,бе,галфон...кои,бе,рапон?? Хем ги сваляте след никакво време,хем ревете що нямало мостове и пътища готови за 6 месеца?! Идиот тролски
ger381149117
Рейтинг: 8 НеутралноСлужебният клоун ми е възложил уя,повтарям - уя! Боклуци. В Русе от сума ти петилетки стои небутнат и мизерен излаза от Русе (българската Виена,хахаха?!)към Средна кула за Басарбово(има-няма 5 км!!!),ама за магистрали и космодруми ще ми се плюнчат,гиди хайдуците!! Изроди,гледат само да намажат филията от възлагане и проект,пък след тях и Потоп...чакайте ,деца,чакайте,внуци,деца на децата,това да се случи?!!
svv03688321
Рейтинг: 308 НеутралноПроекта ще отнеме доста време (вярвайте ми по вече от всяка друга досега а самата магистрала кой знай кога ще се осъществи практически може след 3-4 поколения )
Варна /София отне и още отнема повече поколения след като родените през 1974 имат вече внуци ...а до завършването и кой знае колко пра,пра внуци !
gmalinov
Рейтинг: 681 ЛюбопитноНе знам как ще се строи тая нова магистрала, щото веднага се сещам, че вече 10 години не могат да ремонтират четирите тунела на Хемус така, че да работят едновременно. Живея в София , а имам доста приятели из Северната такава, избягвам да им ходя на гости заради задръстванията, на които попадам, ако пътувам през уикенда или ползвам пътя през Шипка (предимно за пътуване до Плевенския и Търновския региони). Та се чудя за к'ъф чеп се проектира някакво си тунелче под Шипка (от една страна), а от друга си мисля, че понеже ще е мъничко, ще го поддържат по-лесно (примерно). А още по-чудно ми е кога ще пресечем Стара планина през Прохода на Републиката и кой ще построи това чудо там, поне 20 години не ни мърдат в чакане чудото да се случи...
GMtacheaux
Рейтинг: 2382 Неутрално+++++++++++++Подписвам се под твоя постинг.
Добре , че всичко е още на етап проектиране и не е започнала реализацията на глупостите , които се планират. Магистралата трябва да минава през прохода Шипка със съответно два тунела за двете посоки.