За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
acarid
Рейтинг: 195 НеутралноПредставителят на ПИМК в правителството:
"За миналата година са постъпили 232 млн. лева от тол такси. По наши изчисления сумата трябва да е 500 - 600 млн. лева. Трябва да установим къде е проблемът и защо няма добра събираемост, а не да мислим първо как да увеличим тол таксите, което ще се отрази на всички", каза още Алексиев.
Приказките на превозвачите, директно от устата на Лобистът.
3 години системата работи с жалки тарифи и сега къде са парите?
Ами парите са по джобовите на турските ТИР-аджии и родните дебелаци с по 1000 камиона
selqnin
Рейтинг: 859 ГневноЗа огромно съжаление
очевидно комунизма никога няма да напусне
пустеещото междуушно пространство
на хората, които управляват Отечеството!!!
НЕДОСТОЙНИ!!!
Petleshev
Рейтинг: 3028 Неутрално"... За миналата година са постъпили 232 млн. лева от тол такси. По наши изчисления сумата трябва да е 500 - 600 млн. лева. Трябва да установим къде е проблемът и защо няма добра събираемост..."!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...А-а-а...! Гугутки мамини златни...! Сега тепърва щели да установяват къде е проблема! Голямо търсене ще падне. И предполагам, че ще гледат много внимателно за да не го намерят. Така както не намериха парите от КТБ и Златния гьол...!
Big Ben
Рейтинг: 479 НеутралноЗа децата и за пенсионерите отстъпки за градския транспорт съм готов да плащам от моя джоб. На калпак отстъпки от цената на горивото за всеки Ганьо /както беше досега/ не съм готов да плащам.
acarid
Рейтинг: 195 НеутралноДо коментар [#4] от "Компетентен":
А на столичен калпак да плащаш парното готов ли си?
У дома му, в офиса му, в МОЛ-а?
Още от същото
Рейтинг: 196 ВеселоДо коментар [#4] от "Компетентен":
Сериозно ли?+++
Дано не дочакаме Бац€ да ни субсидира бензина с левче.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноДо голяма степен това е популистки решение , но пък ще подпомогне до някаква степен хората с по- ниски доходи
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноТези служебните съвсем се оляха. Сутринта и този размахваше някакви диаграми, как намалили цените на горивата и какви огромни данъци ще плати "Лукойл".
dwr30648311
Рейтинг: 8 ВеселоСофийски градски се дотира от Бюджета, откакто се помня. Обищинари, полиция, охрана в затвор, транспорта и доста други си получават безплатни карти така или иначе.
Няма ли да е по-добре, ако го направим безплатен?
Ще спестим много разходи, а центровете за карти и билети могат да генерират рента, която да обещети достойни контрольорите и леките с картите. Една хубава ранна пенсия за всички засегнати, пък на тях ако още им се работи са добре дошли в нови сектори на икономиката.
Че не е ли “работещ пенсионер” българския прочит на universal basic income? ;)
Русский военный корабль
Рейтинг: 8 НеутралноВ твоето изказване ключовите думи са „от моя джоб“. Всъщност точно това ще правим - ще плащаме тези отстъпки от нашите си джобове, а не „държавата“. „Държавата“ когато започне да развива стопанска дейност и да печели от това, тогава ще плаща каквото и да било. Дотогава ще продължи да преразпределя НАШИТЕ пари от НАШИТЕ данъци.
Време е да се изяснят на чугунонаселението понятия като „държава“, „правителство“, „обществен договор“ и някои други. РВК IНХ
subaru
Рейтинг: 396 НеутралноВ Германия през юни, юли и август бе въведена месечна карта за всички видове транспорт, градски и регионален, от 9( девет) евро. Олаф Шолц определи това като голям успех и обяви, че тази схема ще бъде продължена. Няма държава в която, обществения градски транспорт е печеливша дейност( не бизнес). Тоест за да се стимулират гражданите да го ползват цените трябва да са символични. Да, дотация от нашите данъци. Ефектите ще са значителни и многопосочни.
Forest
Рейтинг: 554 НеутралноПопулизъм на квадрат и напълно безотговорна финансова политика - взимат от тези които работим и дават на бизнеса и на тези които не работят - пенсионери и ученици. После се чудят защо има демографска криза...
Истината ни прави свободни.Между другото защо цената на горивата остава висока след сериозния спад на цената на петрола на международните пазари, особено на руския петрол, който е поевтинял двойно? Сигурно защото Лукойл са много социално отговорни, както внушава министърът...
idianata
Рейтинг: 664 НеутралноКартата за ученик и за пенсионер къде? В София, в Пловдив, във Варна, в Долно Нагорно? Пенсионерите в Долно Нагорно вероятно нямат карти за градския транспорт, но защото да са по-лоши от софийските пенсионери и да нямат облекчения за транспорт? Ученическите и шенсионерските карти за градския транспорт на много места са някакви смешни, безполезни неща и без това та кой знае кави ползи ще имат ползвателите от евентуалното намаление (което едва ли ще се състои и без друго). Малко повече подробности, моля .... написаното горе почти нищо не означава.
Иван Арнаудов
Рейтинг: 777 НеутралноДо коментар [#10] от "Русский военный корабль":
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност." „Държавата“ когато започне да развива стопанска дейност и да печели от това...."
Съгласен съм с останалата част от тезата, но редно и морално ли е да очакваме държавата изобщо да се занимава със стопанска дейност с мотив печалба? Защото аз си мисля, че това е работа на предприемачеството, а на държавата работата ѝ е да извършва дейности, които са необходими, но непривлекателни.
Infinitum
Рейтинг: 17 ЛюбопитноКое е популистко бе "Британецо"? В Шотландия всеки до 24 и над 60 години се вози БЕЗПЛАТНО в градският транспорт и това е от ГОДИНИ. Картите за пенсионерите важат и в АНГЛИЯ когато се ползва градски транспорт.
От Единбург до Абърдин примерно отиваш с междуградски рейс само за 1 паунд (такса за запазено място) и отнема малко над 2 часа (140 мили)
Титка Николова Пацирева
Рейтинг: 720 Неутрално"Държавста" не е в състояние или не иска? В България има хора, експерти, които държавата може да привлече поне като консултанти. Няма нужда държавата да се намесва в технологичния процес, а в доставките на суров нефт и на това къде и как се пласират продуктите от преработката му. Както и контрол върху анклава Росенец. Контрол върху това, което влиза и излиза оттам. То може да не е само нефт и нефтопродукти. Може да е и оръжие или да са руски терористи и средства за терористични действия. Затова - строг контрол над Росенец, докато не се прекрати концесията, създаваща възможност за превръщането му в черна кутия. В условията на война съществуването на руски анклав на наша територия няма оправдание.
Истината и само истината - за да си свободен!