Държавата ще поеме голяма част от цената на ученическите и пенсионерските карти за транспорт

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    Представителят на ПИМК в правителството:
    "За миналата година са постъпили 232 млн. лева от тол такси. По наши изчисления сумата трябва да е 500 - 600 млн. лева. Трябва да установим къде е проблемът и защо няма добра събираемост, а не да мислим първо как да увеличим тол таксите, което ще се отрази на всички", каза още Алексиев.
    Приказките на превозвачите, директно от устата на Лобистът.
    3 години системата работи с жалки тарифи и сега къде са парите?
    Ами парите са по джобовите на турските ТИР-аджии и родните дебелаци с по 1000 камиона

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 859 Гневно

    За огромно съжаление
    очевидно комунизма никога няма да напусне
    пустеещото междуушно пространство
    на хората, които управляват Отечеството!!!
    НЕДОСТОЙНИ!!!

  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    "... За миналата година са постъпили 232 млн. лева от тол такси. По наши изчисления сумата трябва да е 500 - 600 млн. лева. Трябва да установим къде е проблемът и защо няма добра събираемост..."!

    А-а-а...! Гугутки мамини златни...! Сега тепърва щели да установяват къде е проблема! Голямо търсене ще падне. И предполагам, че ще гледат много внимателно за да не го намерят. Така както не намериха парите от КТБ и Златния гьол...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  4. 4 Профил на Big Ben
    Big Ben
    Рейтинг: 479 Неутрално

    За децата и за пенсионерите отстъпки за градския транспорт съм готов да плащам от моя джоб. На калпак отстъпки от цената на горивото за всеки Ганьо /както беше досега/ не съм готов да плащам.

  5. 5 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    До коментар [#4] от "Компетентен":

    А на столичен калпак да плащаш парното готов ли си?
    У дома му, в офиса му, в МОЛ-а?

  6. 6 Профил на Още от същото
    Още от същото
    Рейтинг: 196 Весело

    До коментар [#4] от "Компетентен":

    +++
    Дано не дочакаме Бац€ да ни субсидира бензина с левче.

    Сериозно ли?
  7. 7 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    До голяма степен това е популистки решение , но пък ще подпомогне до някаква степен хората с по- ниски доходи

  8. 8 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Тези служебните съвсем се оляха. Сутринта и този размахваше някакви диаграми, как намалили цените на горивата и какви огромни данъци ще плати "Лукойл".

  9. 9 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 8 Весело

    Софийски градски се дотира от Бюджета, откакто се помня. Обищинари, полиция, охрана в затвор, транспорта и доста други си получават безплатни карти така или иначе.
    Няма ли да е по-добре, ако го направим безплатен?
    Ще спестим много разходи, а центровете за карти и билети могат да генерират рента, която да обещети достойни контрольорите и леките с картите. Една хубава ранна пенсия за всички засегнати, пък на тях ако още им се работи са добре дошли в нови сектори на икономиката.
    Че не е ли “работещ пенсионер” българския прочит на universal basic income? ;)

  10. 10 Профил на Русский военный корабль
    Русский военный корабль
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За децата и за пенсионерите отстъпки за градския транспорт съм готов да плащам от моя джоб. На калпак отстъпки от цената на горивото за всеки Ганьо /както беше досега/ не съм готов да плащам.
    —цитат от коментар 4 на Компетентен


    В твоето изказване ключовите думи са „от моя джоб“. Всъщност точно това ще правим - ще плащаме тези отстъпки от нашите си джобове, а не „държавата“. „Държавата“ когато започне да развива стопанска дейност и да печели от това, тогава ще плаща каквото и да било. Дотогава ще продължи да преразпределя НАШИТЕ пари от НАШИТЕ данъци.
    Време е да се изяснят на чугунонаселението понятия като „държава“, „правителство“, „обществен договор“ и някои други.

    РВК IНХ
  11. 11 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Неутрално

    В Германия през юни, юли и август бе въведена месечна карта за всички видове транспорт, градски и регионален, от 9( девет) евро. Олаф Шолц определи това като голям успех и обяви, че тази схема ще бъде продължена. Няма държава в която, обществения градски транспорт е печеливша дейност( не бизнес). Тоест за да се стимулират гражданите да го ползват цените трябва да са символични. Да, дотация от нашите данъци. Ефектите ще са значителни и многопосочни.

  12. 12 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Популизъм на квадрат и напълно безотговорна финансова политика - взимат от тези които работим и дават на бизнеса и на тези които не работят - пенсионери и ученици. После се чудят защо има демографска криза...
    Между другото защо цената на горивата остава висока след сериозния спад на цената на петрола на международните пазари, особено на руския петрол, който е поевтинял двойно? Сигурно защото Лукойл са много социално отговорни, както внушава министърът...

    Истината ни прави свободни.
  13. 13 Профил на idianata
    idianata
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Картата за ученик и за пенсионер къде? В София, в Пловдив, във Варна, в Долно Нагорно? Пенсионерите в Долно Нагорно вероятно нямат карти за градския транспорт, но защото да са по-лоши от софийските пенсионери и да нямат облекчения за транспорт? Ученическите и шенсионерските карти за градския транспорт на много места са някакви смешни, безполезни неща и без това та кой знае кави ползи ще имат ползвателите от евентуалното намаление (което едва ли ще се състои и без друго). Малко повече подробности, моля .... написаното горе почти нищо не означава.

  14. 14 Профил на Иван Арнаудов СУПЕР
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#10] от "Русский военный корабль":
    " „Държавата“ когато започне да развива стопанска дейност и да печели от това...."

    Съгласен съм с останалата част от тезата, но редно и морално ли е да очакваме държавата изобщо да се занимава със стопанска дейност с мотив печалба? Защото аз си мисля, че това е работа на предприемачеството, а на държавата работата ѝ е да извършва дейности, които са необходими, но непривлекателни.

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  15. 15 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 17 Любопитно

    До голяма степен това е популистки решение , но пък ще подпомогне до някаква степен хората с по- ниски доходи
    —цитат от коментар 7 на bat_plamen


    Кое е популистко бе "Британецо"? В Шотландия всеки до 24 и над 60 години се вози БЕЗПЛАТНО в градският транспорт и това е от ГОДИНИ. Картите за пенсионерите важат и в АНГЛИЯ когато се ползва градски транспорт.
    От Единбург до Абърдин примерно отиваш с междуградски рейс само за 1 паунд (такса за запазено място) и отнема малко над 2 часа (140 мили)

  16. 16 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 720 Неутрално

    "Държавста" не е в състояние или не иска? В България има хора, експерти, които държавата може да привлече поне като консултанти. Няма нужда държавата да се намесва в технологичния процес, а в доставките на суров нефт и на това къде и как се пласират продуктите от преработката му. Както и контрол върху анклава Росенец. Контрол върху това, което влиза и излиза оттам. То може да не е само нефт и нефтопродукти. Може да е и оръжие или да са руски терористи и средства за терористични действия. Затова - строг контрол над Росенец, докато не се прекрати концесията, създаваща възможност за превръщането му в черна кутия. В условията на война съществуването на руски анклав на наша територия няма оправдание.

    Истината и само истината - за да си свободен!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #