Правителството предлага отстъпки от тол таксите за превозвачи, изминали повече километри

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Правителството предлага отстъпки от тол таксите на превозвачи, изминали повече километри
    *********************************************************

    Пример за тотален проостокировиден идиотизъм - тия кретени предлагат онези, чиито коли се търкалят повече по пътищата /и така ги износват повече/ да плащат по-малко от ония, които карат по-малко и нанасят по-малки щети.....

    Мараба, С-ДС доносници!
  2. 2 Профил на tienshi
    tienshi
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Значи колкото повече износват/повреждат пътя, толкова по-малко плащат за поддръжката му.
    На мен логиката зад подобна дивотия ми убягва.

  3. 3 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    Е нали уж идеята беше тези които карат много и да плащат много 😃🤦

  4. 4 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Би трябвало да е обратно - да стимулират НЕпътуването.

  5. 5 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    уж
    —цитат от коментар 3 на zxp53317185



    Точно така - "уж".
    При тия всичко е уж. Само харченето на нашите пари за глупости не е уж.

    Мараба, С-ДС доносници!
  6. 6 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Трябва да си много умен и красив, че да схванеш смисъла на това предложение. Намирисва отново на корупция.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  7. 7 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "tienshi":

    цакат транзитният трафик с надути цени , а на нашите им дават отстъпка и карат по реалните цени, които би следвало да са , няма как да има двойна тарифа заради международните договори и затова е тази схема .

  8. 8 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Любопитно

    реалните цени, които би следвало да са ,
    —цитат от коментар 7 на Kalinoff Ivan


    Умниче, пътните ремонти устойчиво се дотират от бюджета / от всички нас, и шофьори, и пешеходци без коли/ , тъй като събираните пътни такси не покриват разходите. Какви "реални цени" бълнуваш, при това положение?

    Мараба, С-ДС доносници!
  9. 9 Профил на Fräulein Ursula
    Fräulein Ursula
    Рейтинг: 1029 Любопитно

    Защо отстъпка? Утежнение е нужно!

    Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
  10. 10 Профил на Fräulein Ursula
    Fräulein Ursula
    Рейтинг: 1029 Любопитно

    То бива идиотия…. Отстъпка трябва не от тол таксите, а за ЖП ферибота!

    Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
  11. 11 Профил на skch
    skch
    Рейтинг: 626 Гневно

    Напълно неадекватно. С тези промени за поерден път ще се облекчат транспортните фирми, които иначе нямат никаъв проблем да плащат в пъти повече за такси в Сърбия и да не се оплакват изобщо. Стигаме до абсурда тези, които най-много рушат пътищата да плащат най-малко. Защо? Защото на Петко Ангелов и Филипов им е по-изгодно така. Напомням, че горките превозвачи, дето най-много реват за това, са собственост на хора с коли за по няколко млн. лв., едни от най-демонстративно богатите хора у нас. И в крайна сметка се оказва, че ще е по-евтино да минеш по родните пътища с камион, отколкото с лек автомобил. После пак ще ревем, че няма пари за боя за маркировка, която не се изтрива от дъжда, и че не може да строим магистрали, защото няма с какво. За да може двама пловдивски селяни и един варненски да карат Бентлита и Бугатита. Супер политика.

  12. 12 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    Предлагам
    :
    0% отстъпка за пробег под 1'000 км,
    10% отстъпка за пробег от 1'000 до 1'999 км,
    20% отстъпка за пробег от 2'000 до 2'999 км,
    30% отстъпка за пробег от 3'000 до 3'999 км,
    40% отстъпка за пробег от 4'000 до 4'999 км,
    50% отстъпка за пробег над 5'000 км,
    :
    който е съгласен - да гласува с *+*, а който не е съгласен с *-*

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  13. 13 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Откъде накъде. Който повече пътува, повече разрушава пътя. Редно е повече да плаща.

  14. 14 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2243 Неутрално

    А трябваше просто да вдигнат акциза върху горивата. Караш повече, непременно изгаряш повече гориво, съответно плащаш повече.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  15. 15 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    До коментар [#14] от "Изо Дзадзе":

    тогава транзитните автомобили няма да плащат нищо - зареждат в Турция и пресичат България без да плащат такси...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  16. 16 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2243 Неутрално

    До коментар [#7] от "Kalinoff Ivan":

    Това звучи логично.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  17. 17 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    До коментар [#16] от "Изо Дзадзе":

    тогава транзитните автомобили - няма да плащат нищо - зареждат в Турция и пресичат територията на България без да плащат такси...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  18. 18 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    Превозвачите са на път да постигнат крайната си цел - да печелят от ТОЛ системата.
    Отстъпки за изминато разстояние и последващ трансфер на пари от такси по сметките им, без ясен и задължаващ механизъм те да ги връщат назад по веригата до краен потребител, на практика означава само едно - внедряване на втора голяма група КОМИСИОНЕРИ при опериране на ТОЛ системата.

  19. 19 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    А трябваше просто да вдигнат акциза върху горивата. Караш повече, непременно изгаряш повече гориво, съответно плащаш повече.
    —цитат от коментар 14 на Изо Дзадзе


    ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.
    По този начин ще се товари градския транспорт който не ползва РПМ и се пуска безплатно турския транзит, тъй като не зарежда и капка гориво в България.

  20. 20 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    До коментар [#2] от "tienshi": цакат транзитният трафик с надути цени , а на нашите им дават отстъпка и карат по реалните цени, които би следвало да са , няма как да има двойна тарифа заради международните договори и затова е тази схема .
    —цитат от коментар 7 на Kalinoff Ivan


    Няма как цените да са надути, когато ТОЛ системата генерира само 4-500млн. лв годишно пък за пътища се харчат 5 пъти повече. Кой мислиш че доплаща разликата?

  21. 21 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 852 Весело

    В случая " пазарната динамика" става направо аеродинамика.
    Принципът беше : Колкото повече натоварваш РПМ, толкова
    повече плащаш. Този абсурд дали ще роди транспортен ... Череп.

    Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...
  22. 22 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Тия км за месец или за година. Един автобус Сф-Вн/Бс прави 20 000 км на месец. Т.е ако е за година при 200 000 км до 1.07 плащат една такса след увеличението 1.25 след намалението 0.65 - директно намаление с една трета

  23. 23 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 174 Неутрално

    А защо. Не, наистина не разбирам. Ако превозвачите плащат вероятно стоките ще подскъпнат, но дали ще дам 10 стотинки повече за кисело мляко в магазина или държавата ще ги плати тези 10 стотинки от данъците които плащам е все тая. Нали не си мислим, че пътят е безплатен и си се поддържа сам от нищото. Просто общините и държавата трябва да събират пари на километър от всяко превозно средство и тези средства да отиват само за пътищата. Съответно ако някой кмет поддържа в добро състояния с по-малко лева на километър го преизбират и така.

  24. 24 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    До коментар [#23] от "Batezuzi":

    Ето дори непредубеден човек след толкова пропаганда си мисли че киселото мляко е поскъпнало с 10 стотинки заради ТОЛ-а.
    Истината е следната:
    Ако камион превозва 20 тона млечни продукти на 200км (Ст. Загора до София). Ще плати около 70лв ТОЛ.
    Или точно 0,35ст/кг....
    Тоест всичкия ТОЛ-а е 0,15ст за кофичка от 400гр.
    А само повишения ТОЛ след 01.07.2023 е с тежест по-малко от 0,5ст за 1 кофичка кисело мляко Верея.

  25. 25 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    За тези които искат да коментират на правилното място: https://www.strategy.bg/PublicConsultations/View.aspx?lang=bg-BG&Id=7801

  26. 26 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Миналата година имам 105 000 км по пътищата на България, с лек автомобил.
    Отстъпка?!

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #