За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Lee Gier
Рейтинг: 2515 НеутралноЗехирова, на 2.09 трябва заглавието да бъде в минало време. "Камионите бяха по магистралите това лято,защото нямаше забрана".
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.джендър NATO generals
Рейтинг: 629 Неутралнотова пречи на бизнеса. Негласна договорка -власт-бизнес-народ-вие не пречете на управляващите да крадат, те няма да ви се месят във вашите дела. Не съм виждал асфалтови коловози в Сърбия или на Запад. Да благодарим на "свободно избраните правителства" за тях!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токYotce
Рейтинг: 1547 НеутралноПри голям трафик, трябва да има забрана за изпреварване за камионите
И максималната скорост да се ограничава до 120.
И, разбира се, всичко се обезсмисля, ако няма контрол. Камионите не спазват съществуващата забрана, каквато има по стъмните участъци от магистралите, какво остава за някакви си временни забрани.
Петър Георгиев
Рейтинг: 1409 НеутралноКакво му е на лятото навън?
ThePal
Рейтинг: 137 НеутралноИ къде извън "магистралите" да се движат камионите ?!?! Например транзитния турчин, влизащ от Калотина към Капитана ? А както вървят нещата, скоро в БГ придвижването ще става само по "магистралите" ни.
Навсякъде на запад камионите се движат наравно с леките автомобили, обаче не правят коловози. СИгурно защото ги олекотяват ?
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 Разстроено"Друг криволичи между аварийната лента, "бавната" и "бързата"" - ако ОТОризираните органи си вършеха работата не само по магистралите, но и по другите пътища няма да има толкова нарушения. Организацията, на каквото и да е, в държавата е след събитията, но и тогава ниКОЙ не се учи от предишните несполуки. Професионализъм блика от всяка пукнатина в системата.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Consumer
Рейтинг: 1388 ЛюбопитноЗапочне ли ежегодното лечение на пациентите на МОН, трафика по магистрали и пътища рязко ще намалее.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantvogon_jeltz
Рейтинг: 81 ЛюбопитноКамионите са по магистралите и това лято, защото забрана няма...
Fuck Your OpinionЗАЩОТО ЗАБРАНА НЯМА...
Егати върховната простотия!
По същата логика, "Още една изпльоскана журналистическа простотия!" !
Къде да са камионите? На поляните? Във въздуха, или у рЯката?
Спри се бе "Моме"!
nzm221091929
Рейтинг: 104 ВеселоЕ де
Само не разбрах кой е виновен???
Рдефф?Боко???Делян???
Lee Gier
Рейтинг: 2515 ВеселоДо коментар [#4] от "Петър Георгиев":
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.https://www.youtube.com/watch?v=H-tPyLSzZ_g
Още от същото
Рейтинг: 196 НеутралноВиновно е чиновническото безхаберие и нежелание да счупи хатъра на асоциациите на превозвачите. Сериозно ли?
cockney
Рейтинг: 309 НеутралноНе знам дали изобщо някъде по света има лятна забрана за тировете по магистралите, ако някой знае, да каже.
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноЗехирова, а къде да се движат камионите? Булгар административен елит, все с дипломи от Симеоново, толкова може. Я да си помислим кой Дебел режеше лентички на всеки 2 км новопостроен път, и след 2 години десетки милиони се гласуваха за ремонт на построеното? Тогава научих ,че понятията "тангента"и "дъга" се употребявали и в пътното строителство.
КАК ТАКА У НАС ВИНОВНИ ВСЕ НЯМА?
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 Неутрално"..Виновно е чиновническото безхаберие и нежелание да счупи хатъра на асоциациите на превозвачите..."
И марсианците.
Batezuzi
Рейтинг: 174 НеутралноКамионите особено транзита през Българиа трябва да се качват на влакове, които да се движат с по-висока средна скорост отколкото те биха пътували. Спира влак с 50 вагона спират 50 камиона един след друг от едната страна на вагоните, разтоварваме пристигналите от другата страна, товарим новите за общо 10-15 мин и композицията потегля. Проверките могат да се правят по време не пътя и да има примерно още 2 вагона за проверяващите и шофьорите.
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 ВеселоДо коментар [#13] от "pontius_glarus":
Fuck Your OpinionТрябва да се предложи закон, за оборудване на камионите с крила!
schwimmwagen
Рейтинг: 907 НеутралноТая дебелата от европейски център по транспортни политики , кой я оторизира да дава акъл постоянно ? Някакво частно сдружение НПО, сдобило се с статут на държавна агенция, пълна порнография.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Красимир Андонов
Рейтинг: 1410 НеутралноНямаше пикови горещини.
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.valtoro
Рейтинг: 565 НеутралноГорещо лято + тирове = коловози по асфалта !!!
vogon_jeltz
Рейтинг: 81 НеутралноДо коментар [#15] от "Batezuzi":
А морето да е само за плаж! И да не забравим да му монтираме нагреватели за през Зимата! Fuck Your Opinion
blogvlog
Рейтинг: 8 НеутралноКъде точно видяхте магистрали в България? Има разбити селски пътища, разбити междуградски пътища и едни малко по-широки, пак разбити пътища. Ако не знаете какво е "магистрала", най-близките до нас са в Хърватско, а най-хубавите - в Германия.
In God we trustYotce
Рейтинг: 1547 НеутралноНа превозвачите това им е работата, да превозват товари.
Да не мислиш, че умишлено правят коловози, или задръствания?
Безхаберие е да опукаш милиарди за пътища, които на втората година стават на коловози, и да разрешиш 140 на магистрала с две платна.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 Веселопредизвикаха и въпросите: Какво стана със забраната за камиони по магистралите през лятото, прилага ли се или не се спазва.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.________________________________________________________________
Г-жа Зехирова, вие бихте ли спрели през цялото лято да се храните, да си купувате летни дрешки или сандали?
И тази забрана само за да си ходите на почивка на море през лятото?
Петър Георгиев
Рейтинг: 1409 НеутралноИмаше достатъчно последователни дни със силно слънце. А асфалтът не изстива лесно.
Yotce
Рейтинг: 1547 ВеселоТочно така! "Хилядолетният сокол" не прави никакви коловози!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 Весело+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
Yotce
Рейтинг: 1547 ВеселоДо коментар [#15] от "Batezuzi":
Хубаво, ама как да стане, след като ние отдавна нямаме железници, камо ли специална инфраструктура, която да осигури товарене/разтоварване на камиони?
Дори да се изгради инфраструктура, резултата ще е пътуване със средна скорост 20 км/час, и щети по камионите от крадци и обикновенни цигани с камъни.
Никой няма да търпи подобно нещо.
ируканджи
Рейтинг: 750 НеутралноТо камиони има не само по магистралите! Основния трафик е от Капитан Андреево към Русе. По целия път магистрала няма, а минават над 1000 тира на ден. От Велико Търново до Русе постоянно правят влакчета от по 7-8 тира които е невъзможно да се изпреварят и съответно се образуват колони от автомобили по някога по-дълги и от километър а скоростта е максимум 70-80 км/ч.
А това че след всяко лято пътя е на коловози си е нещо обичайно.
TM
Рейтинг: 57 НеутралноДо коментар [#5] от "ThePal":
Навсякъде на запад през почивни дни камиони не се движат. Както и в горещините. Предполагам си шофьор на камион и заради това плещиш тия тъпотии - не ти отърва.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноЖП Товарни превози е решението!
Красимир Андонов
Рейтинг: 1410 НеутралноДо коментар [#15] от "Batezuzi":
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.Тази координация струва пари.
Има идея и по Дунав да ги возят.
Билета за влак е скъп навсякъде.
Красимир Андонов
Рейтинг: 1410 НеутралноНякога, когато софиянци ходеха на Черно море тировете пречеха.
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.Вече не.
Христо Атанасов
Рейтинг: 794 НеутралноЗа какво да спират камионите? Нали спряха поддръжката на пътищата и така и гара пътищата ще се надупчат. Шарлатани. Само да мрънка, че при ГЕРБ пътищата били ремонтирани с договори да поддръжка и понеже и действащите договори сключени от шарлатаните и Радев също предвиждат ремонти с договори за поддръжка прекратиха договорите и оставиха пътищата без поддръжка. Не само шарлатани, а глупави шарлатани.
911
Рейтинг: 841 НеутралноНеграмотност + некомпетентност + корупция ('щото срещу 20 лв. претоварените камиони си пътуват спокойно....)
dsa56473488
Рейтинг: 17 НеутралноНе е въпросът да забраниш на всички камиони да се движат, когато народа е решил да стигне в Бургас. Въпросът е да ги накараш да се движат разумно и да не са твърде много. Защо в западна Европа в уикендите камионите са пъти по-малко? Защо не надвишават разрешената скорост, а тя е 80 дори в Германия? Въпрос на организация и контрол
А специално в БГ лесно ще намалеят с уикенд цени на километър. Уикенд винетката за леки коли е неземна простотия, но обратното, оскъпяване за камионите при натоварени пътища, ще доведе до икономическа забрана без да има регулаторна забрана. Хубавото е, че таксуването не зависи от катаджии и даиджии, а е автоматизирано
victor_victim
Рейтинг: 91 НеутралноЗнам само, че пътуавнето Пловдив-София по магистралата е повече от кошмарно заради камионите. Цялата дясна лента е заета с тях и на практика се кара сямо в лявата. Това принуждава и тези, които не се чувстват много уверени или пък просто не желаят, да карат със 130-150. Отгоре на всичко, камионите се изпреварват, което е директна заплаха за останалите участници в движението. Не спазват ограничеинята, дори на тунела при Железни врата.
chasovnik
Рейтинг: 118 ЛюбопитноИстинския въпрос е следния: защо има триноги през 10 км на магистралата? Докато стигнеш до морето си с едни 300-400 лв назад
trollhunter
Рейтинг: 65 НеутралноУмници, магистралите трябва да бъдат РАЗШИРЕНИ С още ЛЕНТИ!!!!!!
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноЛобито на транспортните фирми се е наложило.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertkahless
Рейтинг: 937 НеутралноЗлатинке, а има ли обходни, алтернативни маршрути, които да ползват камионите? Опитвали ли сте да стигнете от Ихтиман до Вакарел по стария път, без да ползвате магистралата! Опитайте, преживяването е запомнящо се! Почти като във филм за Индиана Джоунс е!
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!А и където има обходни пътища в сносно състояние, те минават през селата. А там всеки шофьор на камион рискува да прегази изскочило отнякъде цигане, а развилнялата се циганска рода да го линчува на място!
Пътищата и магистралите, Златинка, са кръвоносната система на икономиката и държавата, защото по тях се движат стоките, суровините, товарите... Предимно в камиони. Джиткането до морето с новото БМВ от грантовете на НПО-тата не са главното предназначение на магистралите...
smg101107218
Рейтинг: 139 НеутралноНа винетката отбелязано ли е кога трябва да се движат?
smg101107218
Рейтинг: 139 НеутралноДо коментар [#36] от "victor_victim":
Плащат си винетката и си карат, няма проблем.
smg101107218
Рейтинг: 139 НеутралноДо коментар [#1] от "Lee Gier":
На тировете мястото им е на магистралата.
levter levterov
Рейтинг: 8 НеутралноЕто това е въпрос прекрасен! Киро и Асен много грешат като приклякат на шофьорската мафия!Много внимавайте, опичайте си акъла, защото не тираджиите ви избраха!!
Грую
Рейтинг: 732 НеутралноКво плащат? Нали пак реваха да им смъкват цената. Аз пък искам да им я вдигнат тройно (споко, ще си плащам левчето надценка на стоките, които купувам)
ThePal
Рейтинг: 137 НеутралноТук говорят за ЛЯТОТО, никой не говори за забрана за събота и неделя, което е приемливо. И не, имам само В, предполагайки, че носът ти е много дълъг !
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноДо коментар [#1] от "Lee Gier":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Лятото свършва на 22.09.
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноВсъщност камионите не са само по магистралите.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Затварянето на път I-1 от Мездра до Ботевград еба мамата на всички междуселски пътища в околията.
От 30 години пътят Мездра- Роман беше в окаяно съатояние. Преди 2 години го направиха чисто нов.
Само след 2 месеца движение на ТИРове вече е жив зян. Официално трагикът е пренасочен от другаде, дори има патрулки, които денонощно отклоняват тировете по друг път (Враца Борован Долни Дънбик София), но отнякъде тия се промушват (минават през Враца, през града), и пак се движат през Роман. Не ги спира никой, а те се движат и при температури над 35 градусани асфалтът стафа на юфка след тях.
Ще пуснат пак главния път, тировете ще спрат да минават, но разбития път никой няма да оправи пак 20-30 години напред.
И това не е само там!
Mushichka
Рейтинг: 86 НеутралноПроблемът с тировете можехме елегантно да се реши, като им се забрани да карат по магистралата от 8 сутринта до 8 вечерта, ама от близо 80 години все не случваме на умни управници.
Ivo
Рейтинг: 622 НеутралноДа се забрани веднага на камионите да карат в лявата лента на магистралата, както е по целия свят!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!gost22
Рейтинг: 838 НеутралноТц, откраднат материал от магистралите (неположен ама отчетен като положен и парите прибрани) + автобуси и камиони (няма нужда от тирове) = коловози.
В чужбинско да не би тировете да летят над магистралите че заради това там няма коловози. Или там асфалта е бронебоен та издържа... "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
gost22
Рейтинг: 838 ЛюбопитноМежду другото, преди служебните правителства, бяха усвоени едни пари за интермодални терминали — транзитния трафик да се качва на влакове още като влезе през КПП-то и да ги возят до другия край на България. Та парите бяха усвоени...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...От друга страна, за това трябва да има свестни жп-линии, за малко по-висока скорост на товарните влакове, та да има мераклии да качват тировете на влака. Иначе само със забрани нищо няма да стане, както е и в момента.
Димитър Манолов
Рейтинг: 350 ВеселоНяма ги ГЕРБ няма забрани.
Тировете си порят по магистралите и останалите пътища, навън жега 50-60 градуса на асфалта. Но били сме искали хубави пътища и магистрали. Ами как да стане, асфалта става на юфка на това слънце и тези пълни тирове и камиони в най голямат ажега!
roknor
Рейтинг: 8 ВеселоИстината е по средата. Скапаните камиони съсипват пътищата, в основата са за много ПТП, но без тях не може. Контрола в България е никакъв, фирми фантоми, камиони фантоми, че и шофьори фантоми. Иначе как се обяснява 15 часово шофиране без прекъсване 😄 Това от една страна. От друга, къде тези камиони могат да паркират, било за почивка, било за избягване свръх горещините? Няма къде. Поне в България. И в Румъния. Тогава как да се забрани движението в най-опасните часове? Смотана държава. Нищо не ни е у ред. И ние не сме уред. И вие също😆
roknor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "cockney":
Навсякъде, дори в съседна Румъния, въпреки че и там, както у нас, места за паркиране няма.
roknor
Рейтинг: 8 РазстроеноДо коментар [#15] от "Batezuzi":
Това го имаше някога. Частично. БДЖ преди години отново го предложи. Няма да се случи. Знаеш ли защо? Защото корупцията в България стана национален спорт.
roknor
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#23] от "Полковник Паликъщов":
Ей, хвалипръцков, много ретро е тоя соц популизъм, бре! Само това ли успя да измислиш!
Smile
Рейтинг: 74 НеутралноИстината наистина е ЖП транспорт. По-евтино, не пречи на никого, по-безопасно и много, много по-екологично. Много се ослушват и не искат да го направят, но трябва. И трябва ние като общество да ги натиснем да го направят. Там двама машинисти могат да превозват товари колкото 20 тираджии без да създават опасност за другите. В ЖП транспортът е истината.
Smile
Рейтинг: 74 НеутралноДо коментар [#58] от "Smile":
Допълвам си поста, за да се види нагледно колко зелен всъщност е ЖП транспортът:
https://ourworldindata.org/travel-carbon-footprint
Всички, които залитат по електрически коли, защото били отговорни към природата, могат да видят нагледно, че не е нужно да измислят топлата вода. Ако искат да са отговорни, могат да направят нещо простичко - да се придвижват с влак.
ТРОЛетарин
Рейтинг: 8 НеутралноАмиии, журналистака, да не би да и е забранено да ползва влак? Все някой на някого пречи... Ами тъй ше е, 44ст на км плащат за се движат. Тиии, госпожа колко плащаш, за да претендираш.🤣
Коментирам платено.Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноДо коментар [#35] от "dsa56473488":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот ."Защо не надвишават разрешената скорост, а тя е 80 дори в Германия? "
В България е даже 70.
Което не само тираджиите НЕ ЗНАЯТ, но и няколко катаджии, които съм питал.
А трябва просто да отворят закона!
Някой да е видял глобен тираджия за скорост, който кара със 100 при разрешение максимално извънградско 70?! Това са цели 30 км/ч отгоре.
Mike
Рейтинг: 252 ЛюбопитноНикога не съм знаел, че съществува такава забрана за тировете да карат оо магистрали. Звучи ми мега безумно. Къде да карат тировете, по междуселските пътища ли? По какъв начин това е по-безопасно?
Тировете да най-натоварващите участници на пътя, и в буквален, и в преносен смисъл. Точно за тях има най-много полза да не са по тесните второкласни пътища, където и замърсяването, и шума за живущите са много по-големи. А както видяхме преди 2 дена, освен всичко друго, изскачат и цигански чаавете и дядовците им с нож в ръка...
Mike
Рейтинг: 252 ВеселоА като ще се дава пример с Германия - там точно този феномен на два тира дето се изпреварват с 1 км/ч разлика, е масово явление. Даже немците си имат дума за това - Elefantenrennen, демек надбягване със слонове. То точно така си и изглежда...
Така че не знам какъв е проблема с изпреварващите се тирове. Да, дразни малко като ти убият скоростта, ама в крайна сметка цялото нещо отема 1-2 минути максимум. Освен това тировете и те не си спазват ограниченията и карат с по 100-120 км/ч, така че де факто не е чаааак такова забавяне.