За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Мариaн Кълвачева
Рейтинг: 8 НеутралноСтратегически проект на Балгария трябва да е присъединяването към Руский мир!
Не ни отвличайте вниманието! Хората им писна от западни стоки!
tulup
Рейтинг: 1608 ВеселоЧе то това съществува като идея само в розовите сънища н бай Тошо и на учениците от университета му.
Не ме търсете преди обядdejmos
Рейтинг: 402 ЛюбопитноГЕРБ и ПП опряха до архива на "политбюро" за стратегически проекти ...Има там един ,който става - АЕЦ Белене , .......но там пък " ГОСУДАРЯ" е издал заповед ...Какви атомни централи , какви пет лева ?? Ще се греете от слънцето , вятъра и дъжда .
karabastun
Рейтинг: 1205 ЛюбопитноВ Румъния хем имат устие на Дунава в Черно море, хем имат канал от Дунава до Констанца!
[email protected]Trayan
Рейтинг: 975 НеутралноАбсурдно е да се мисли за канал, който ще преминава през високи над 250 метра възвишения, ще е с дължина над 200 километра, ще скъсява река, която в долното си течение не е пригодена за целогодишно плаване и след като по-надолу по реката румънците вече са изградили канал, който избягва устието. Забравих да спомена и липсата не само на завършена магистрала Хемус, но и липса на магистрали В.Търново-Русе, Шумен-Русе (все по-натоварено трасе), "Черно море", втори мост над Дунав при Русе и тунел под Шипка.
tulup
Рейтинг: 1608 НеутралноДо коментар [#4] от "karabastun":
Не ме търсете преди обядЕ? Канал се строи ако има сериозен икономически анализ, който показва евентуална полза. Това да строите за да ви е по-висок, по-дълъг и подобни, показва дълбока комплексарщина, присъща за тоталитарни режими
Аз
Рейтинг: 903 НеутралноДо коментар [#3] от "dejmos":
Някой хора имаме памет и помним: друго си беше когато нареждаше Москва - АЕЦ Козлодуй работеше, ТЕЦ-овете работеха, а ние стояхме на режим 2 часа има, 2 часа няма ток.
Що не спрете с лъжите, не се натоварите с оная от коментар 1 и да си ходите в руский мир или там както наричате жалката кална ваша родина?
mesambria
Рейтинг: 229 НеутралноПо-скоро да се направи плавателен канал Бургас-Александропули за да си заобиколи Босфора!
standup.straight
Рейтинг: 729 НеутралноКажи един такъв обект бе безроден рубладжия лъжлив? Винаги лъжеш като типичен руснак. Нито Белене ще има някога нито подобни измислици като тоя канал.
Чакам да кажеш поне един стратегически проект на комунягите който се узпълнява, отпадък безроден.
futio_tapanchev
Рейтинг: 1112 НеутралноДо коментар [#7] от "Аз":
"не се натоварите с оная от коментар 1"
Оная всъщност е оня, който се бъзика с оная. Ама вие тия неща явно не ги забелязвате.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#7] от "Аз":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Защото се продаваше за ДОЛАРИ.
После дойде дИмокрацията и ОТКРАДНАХТЕ ВОДАТА на София.
Помниш ли Янчулев от коя партия беше и ВОДНИЯ РЕЖИМ!!!
Fräulein Ursula
Рейтинг: 1029 ВеселоСглобкаждиите защо се дърпат за възкресяването на Тодор Живковският проект? Особено, когато би имало европейски пари за усвояване?
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Бате явно още не ги е научил как се работи :))))
Deaddark
Рейтинг: 1471 ВеселоДо коментар [#3] от "dejmos":
Руския гасудар да си гледа работата. Не сме вече в СИВ.
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 498 НеутралноМУХАХАХАХАХААХ....
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!Нали имаше еди,,,, ЕКОНТАДЖИЯ.... дето направи още 3 моста над Дунав, два тунела по Стара планина и обеща светло бъдеще....
shipka.1877
Рейтинг: 122 ЛюбопитноВсъщност какви са стратегическите приоритети на правителството?
За Шенген и еврото ясно, Урсула каза да го измислим.
Нещо друго?
А, да - да обслужваме Украйна.
А нещо за България?
gl_avatar
Рейтинг: 1983 НеутралноИ каква би била ефективността на такъв обект при условие,че по р. Дунав корабоплаването си върви или някой иска да усвоява милиони?!.
Българските дунавски пристанища едва ли са претоварени от работа!? Морските също.
Галя Станчева
Рейтинг: 861 НеутралноБосфорът вече е заобиколен от канал "Истанбул", който в момента се строи.
gl_avatar
Рейтинг: 1983 НеутралноБългария, Холандия на Балканите.
vagabond66
Рейтинг: 643 ЛюбопитноНеее!
Сред стратегическите проекти е,
но първо да се приключат по-стратегическите.
А те са:
Пет-шест моста на река Дунав.
Два тунела под Шипка!
Пет -шест магистрали из всичките ни земи.
По едно време щяхме да строим футболни стадиони
за световно първенство.
Пистата за "формула едно" още чакаме.
Ако още някой перушан е предложил нещо,
но съм го забравил моля за извинение.
Аз
Рейтинг: 903 НеутралноДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
Май не сте си чели опорките скоро?
"ДОЛАРИ" - това не беше ли една фалирала валута без стойност, защото няма златно обезпечение? Капиталистическият запад, използва тази валута не трябваше ли да е банкрутирала досега?
Нима признавате, че по комунистическо време са се гледали повече доларите отколкото населението?
За пореден път се оказвате жалка комунистическа отрепка - само хвалите русията и рублите, ама все за долари милеете. ГНУС.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ВеселоДо коментар [#18] от "gl_avatar":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Направо Венеция.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ВеселоДо коментар [#20] от "Аз":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Определено ме разсмя.
Кажи сега за водата на София по времето на СДС.
джендър NATO generals
Рейтинг: 629 НеутралноПо Римско време е имало плавателен канал р. Марица-Черно море
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токджендър NATO generals
Рейтинг: 629 НеутралноДядото на Радан Кънев е предлагал такъв канал, но преди построяването на Констанца
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токdejmos
Рейтинг: 402 ГневноНека "промитите русофобки глави" си прояснят , а какво нещо е стратегическо ?
Записвайте си бе тъп....: гащници ))
- Енергетика и енергийни източници
- Екология (вода , въздух, гори , земя)
- Образование
-Здравеопазване
-Армия
Какво точно направихте за 34 години ?
Язовир , ВиК системи ? Всички са комунистически . Спрете да пиете комунистическа вода ! Бъдете горди демократи . Направяте язовир , издълбайте кладенец , направете инсталация поне на един град ? Само крадене и псуване на дедите ,че нищо не са направили ..., е извратено . ВИЕ не сте направили нищо ..
Гори /Земя ........ Стамболийски се върти в гропа като пумпал . Той горкия предвиждаше до 300 декара на визическо лице. ВИЕ дадохте в на американски ирми ЗЕМЯ към 100 000 декара на фирма (дори повече) . Това е горе долу едно Видинско царство .
Гори , да кажа ли нещо или просто да ВИ напсувам ??
Образование .............. нали по надолу световна организация ВИ казва - "българските ученици нямат базови знания ". Те много приличат на американските , които не занаят къде е държавата Канада . Не знаят какво е континент
Може би наривахте нещо за България в здравеопазването ,.. през тези 34 години ?
Вие сте.....хората , избиващи в буквален и пряк смисъл България ...
jazzdevil
Рейтинг: 192 НеутралноЗащо въобще някой губи времето да коментара подобни неща? Цената на този проект сигурно би надхвърлила $200Млрд
dark'star
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноУчениците и студентите на Бай Тошо бяхме авиомоделисти и ракетомоделисти > сегашните войни са войни на дронове. И на каналите ще им дойде времето коато се измъкнем от примитивния капитализъм в който ни натикаха, след като бяхме достигнали по висш стадий на развитие. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Аз
Рейтинг: 903 НеутралноДо коментар [#22] от "КМЕТ В СЯНКА":
Аз нямам нищо общо със СДС, но все пак - половината от тях бяха посинели комунета, които също можеха да продадат дъщерите и жените си за долари.
Та не отговори на никой от върпосите ми - което само потвърждава правотата а разсъжденията ми.
Аз
Рейтинг: 903 НеутралноДо коментар [#25] от "dejmos":
Май ще стягаш куфарите за комунистическият рай в Русия - там и водата е комунистическа, и слънцето, и образованието, и най-вече здравеопазването.
И да не забравиш като тръгваш няколко неща:
- да вземеш семейството си - жена, син, дъщеря, снаха, внуци
- на границата групово да унищожите българските си документи за самоличност
- естествено ще зарежете и всички запдни стоки във вас - телефони, таблети, лаптопи, часовници
plynii
Рейтинг: 716 НеутралноРумънците при Чаушеску направиха канал Дунав - Черно море.
Дължината на канала е 64 – 67 км, намалявайки разстоянието за плаване по Дунав към Босфора с около 400 км. Широчината на канала е от 70 до 90 м., а средната му дълбочина 7 м.
Каналът е трети по големина в света след Панамския и Суецкия канал.
WOI
Рейтинг: 1454 НеутралноДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
Да, понеже твоите друзя в Кремъл внезапно и едностранно прекратиха договорите, спряха да приемат преводни рубли (които ни дължаха към милиард и половина, т.е. близо $2 млрд. по собствения им измислен курс) и наредиха да им плащаме в долари за горивата.
Помним много добре кои две партии издигнаха правителството на Беров, което позволи на Мултигруп да източи язовир "Искър". Червените боклуци сте проклятието на България. “Better racy and sexy than racist and sexist!”
ruse_island
Рейтинг: 1268 НеутралноТози проект е перфектен за "усвояване" на средства. Но текущото правителство не е точното за целта. Нещо от типа Герб+ДпС+ИТН щеше да е перфектно.
dale4nata
Рейтинг: 8 НеутралноСамо за поправка, Дневник:
"Той трябва да е с дължина 197-километра, като минава през Русе, Търговище, Разград, Провадия, Девня и стига до Варна."
Как ще мине ПЪРВО през Търговище, а после обратно към Разград... Хора отворете една карта, ако ви куца географията на България, моля не се излагайте!
Русе, Разград, Търговище, Разград, Провадия, Девня и стига до Варна...
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноНякой досега дали е смлтал, какъв е ефекта от такъв канал или както винаги, да хвърлим едни пари на вятъра.
.
Рейтинг: 1193 НеутралноБе Румъния никога няма да се съгласи на такъв канал, ще блокира всичко, а за такъв канал трябват европейски пари.
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 НеутралноКъсно. Турция вече копае втори Босфор, успореден на естествения.
dark'star
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноАко се включим към "един пояс, един път" товари за Европа колко щеш.
Конфликра в Украйна няма да е вечен = ще има още от Русия,Турция, Грузия. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
dark'star
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноСигурно има и други заинтересовани освен ЕС с много, много пари. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
tacheaux
Рейтинг: 2478 НеутралноВ миналото , по време на Османската империя когато още е нямало железопътни линии и свестни пътища , Дунав е бил основната транспортна артерия по която са се внасяли стоки от западна Европа за Истанбул. За да избегнат голямото заобикаляне на Добруджа до устието на река Дунав, са решили да построят ж.п.линията от Русе до Варна. Стоките се разтоварват в Русе , качват се на влакове до Варна и оттам с морски кораби до Истанбул. Затова първата ж.п. линия е била в България е била Русе - Варна и тя е имала изцяло стопанско значение. Още тогава се е мислило за канал между двата града , така , че да се избегнат товаро-разтоварните дейности по прехвърляне на стоката от речните кораби във влакове и после обратно в морски кораби.
В днешно време подобен канал е пълна безсмислица и е учудващо , че тази идея се коментира сериозно.
tacheaux
Рейтинг: 2478 НеутралноУчудващо е , че такива безсмислени идеи се обсъждат сериозно , вместо вече да сме построили поне три пътни тунели под старопланинските преходи за пряка връзка на южна със северна България.
Подкупен Цецко
Рейтинг: 494 НеутралноАйде най-напред магистрала Хемус, после гьоловете.
Пеевски е другарче с Костов!pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноПрез 9-ти век Карл Магнум (Велики) е заповядал да се прокопае канал за да се свържат 2 малки реки: Алтмул и Регниц, притоци на Рейн и Дунав. За времето си това се оказало малко трудно изпълнимо, и тази връзка била реализирана много по-късно. За да съществува някаква държавна формация комуникациите са жизнено необходими. Идеята и тогава е била Атлантическият океан да се свърже с Черно море, и с Константинопол.
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноДо коментар [#42] от "pontius_glarus":
В някои държави проекти се правят с визия за след 10, 20 години. У нас с визия отпреди 10, 20 години.
Когато Хитлер направил първите магистрали първата година на час минавала по един автомобил. В България от 5.101974г. още няма твърдо взето решение да се построи или не АМ Хемус. Вече 49 години. Добри комуникации означават стабилна и консолидирана държава.
Borislav Popov
Рейтинг: 7 НеутралноДо коментар [#9] от "standup.straight":
Еееех, сополив соросоРОБЕ !! Забий си едно знаме в южния полюс и бегай на запад, да те приемат с отворени обятия !!!
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 Неутрално"...В ЕП на първо четене през май беше одобрена идеята за изграждането на плавателен канал Русе - Варна като удължаване на международния транспортен коридор Рейн - Дунав. Той трябва да е с дължина 197-километра, като минава през Русе, Търговище, Разград, Провадия, Девня и стига до Варна...."
Любопитно ми е нашите депутати дали са гласували "ЗА", или "ПРОТИВ"? Защото къде-къде по-интересно са софиянци щеше да е канал Видин-София-Солун! Поне дузина нови дирекции щяха да се появят в Софето!
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноНякой дава ли си сметка (излишен за булгар въпрос), че тепърва ще се започне борба кой ще улови трафика между Украйна и Европа навремето имаше една фериботна връзка между Одеса и Варна, ама кой да се сети? Сега цяла България тръпне и неможе да мигне, очаквайки да чуе гениалното предложение на кютюка от банско за заместник на фандъчето?
Borislav Popov
Рейтинг: 7 НеутралноДо коментар [#29] от "Аз":
абе дръдльо, кажи един западен (произведен на запат) телефон, таблет, лаптоп и др. а ти си хващай флага в южния ползс и бегом към любимите ти АНВПТ+
WOI
Рейтинг: 1454 ВеселоКОЙ? “Better racy and sexy than racist and sexist!”
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноБезмислена е и АМ Хемус, АМ Черно море, безмислен е втори Аспарухов мост, безмислени са жп линии в Северна България, безмисленое и подържането на дунавските пристанища, единствено логика има в магистрали за гръцкото море и солунското пристанище, метро в София. Даже Източна българия можем и на руснаците да я дадем. То всъщност се започна още при Станишев и Масларова (СОК Камчия).
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноРазбира се, че подобен канал ще бъде европейска инициатива, а не местна, българска. Но София ще блокира строителството преди Румъния, защото от европейските пари трудно се краде, и интересът е минимален. А и прочетете коментарите във форума - на нашия казан пазачи няма, хората от казана вършат тяхната работа.
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноДо 47:"slx321082603"... "Аз":абе дръдльо, кажи един западен (произведен на запат) телефон, таблет, лаптоп и др...."
по същата логика можеш да попиташ дали има една-единствена парижка улица с метачи парижани!
Тангра
Рейтинг: 1042 НеутралноА канал Русе - Бургас, кога!?
Borislav Popov
Рейтинг: 7 НеутралноДо коментар [#20] от "Аз":
така дръндьо, преди двадесетина години 1 унция злато струваше 35 долара; днес 1920 долара !! Обезценяване 55 ПЪТИ !!! Купувай зелената шума, скоро ще станеш милионер !!!
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноКогато пристанище Варна е доникъде, за какво ни е канал...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertpontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноДо 54:"penetrating"]Когато пристанище Варна е доникъде, за какво ни е канал..."
И пристанище Солун щеше да е заникъде с България на 3 морета.
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноНе, София-Бургас
И София-Солун.
Както и София-Дурас.
И ще има София на 3 морета. И още 2 морски администрации за шопетата.
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоДо коментар [#55] от "pontius_glarus":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКажете го на Констанца :)
gost22
Рейтинг: 838 ВеселоИ като го прокопаят, после ще пуснат и едно каналче до софийското море. Ей така, софиянци да си държат яхтите до околовръстното. За следващата петилетка ще оправят дъното на Марица, за да може от там пък с яхтата и направо на гръцките плажове... Че кво бе, след първия канал вече ще отработена схемата, колко му е.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...gost22
Рейтинг: 838 ВеселоЗа тези пари, ще се построят скоростни (до към 150км/час) жп-линии из цялата страна и ефекта ще бъде много по-голям. Първо тировете ще се качват на влакове, щото по-бързо и евтино, пътищата няма да се скапват в жегата от претоварени камиони, ПТП-тата с тирове ще намалеят... Дори бетономорието ще захлеби, щото качваш колата на влака, и набързо си в Бургас или Варна, вместо да се буташ в задръстванията и да трошиш колата по дупки и гърбици.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ама то, на българина му е силен акъла отпосле, ама пък вече копахме едно "Софийско море", би трябвало да се усетим как ни набутват.
gost22
Рейтинг: 838 ВеселоЕ как така "за какво ни е канал" ми тези руски дълбачки нали трябва да вземат едни пари. Докато стигнат до Русе, ще са прилапали кинти като за един АЕЦ. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
valtoro
Рейтинг: 565 НеутралноСоциалистическа грандоманщина !!!
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоДо коментар [#60] от "gost22":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДобре казано. Още повече, че дълбачките провалят и Варненското пристанище, не само крадат :)