За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2612 НеутралноТрудно се краде от релсите.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноИ четири пъти краде повече от магистрали.
karabastun
Рейтинг: 1127 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
[email protected]Колко да е трудно!
karabastun
Рейтинг: 1127 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
[email protected]Преди 10 години сигурно беше, в Шуменско / около известното Хитрино / нещо се мотаех по линията - нямаше ги половината пирони по траверсите...
karabastun
Рейтинг: 1127 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
[email protected]Да погледнем ли статистика колко гари и ж.п. отсечки изчезнаха ?
Sion
Рейтинг: 46 ЛюбопитноИ това е работа на еко талибаните , защото...?!
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!georgievb
Рейтинг: 711 НеутралноГлупости!?! Всяка страна си има специфика. Хайде да видим на колко територия колко километра магистрали имаме и колко са в западните държави и тогава да говорим.
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)Сега ще правим магистрали, защото заради социализЪма закъсняхм с това.
ГринпийЗ като иска да строим жп транспорт да говори с ЕС да ни финансира с още 10 милиарда и готово. Аман от зелени маймуни....
Uprsport
Рейтинг: 2430 НеутралноГодини ще трябват за да се преодолеят дисбалансите и вредите, които ГЕРБ крадци нанесоха на България.
Не стигаха те, ами и руския агент Рублен Радеф ускори лошите процеси.
България е изправена пред две злини - кражби от бойко и свинята, деморализиращи обществото или продажбата на русия на бъдещето на България от чорапенко.
dedoliben
Рейтинг: 2685 НеутралноРаботил съм в БДЖ Въпреки неуредиците дето са там тя си върши работата.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIВози Евтино младежи пенсионери и работници.
За Друго Доброволно няма как да Стане.
Влак за Три часа до Морето възможно е дори Сега.
Но ако Билета е Сто лева и спира на Две спирки.
Тогава за да е изгодно Държавата трябва да те застави с Тол такси и премахване на автобуси като на Запад.
И пак е Съмнително защото растоянията са малки за Скоросни влакове.
Затова оставете БДЖ на Мира няма как да се Оправи без авсички да пкатим Скъпо не си Струва.
ekp351157130
Рейтинг: 1643 НеутралноНормално. Лукойл печели от магистралите, не от железниците. Нали трябва да се обслужват интересите на Москва.
petrow1973
Рейтинг: 8 НеутралноНяма кой да им светне, че половината ток иде от въглища - да видим какви ще ги дъвчат тогава:)
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Многострадална Геновева
Рейтинг: 833 НеутралноЯ се поинтересувай какво направи Португалия последните 10-15 години, разбира се не без помощта на ЕС. Магистрали-слънце, и то дублиращи се на много места. ЖП транспортът им пък само можем да го сънуваме.
И преди 30 години когато ние уж почнахме от нулата, те бяха много по-зле.
Аскет
Рейтинг: 379 НеутралноЦитат:
"Грийнпийс": България инвестира четири пъти повече в магистрали, отколкото в жп транспорт
От 1995 г. насам магистралите в България са се увеличили със значителните 157 % (от 314 на 806 км), се твърди в проучването. В същото време дължината на железопътната мрежа е намаляла с 6 % (263 км).
-----------
Сега направих една БЪРЗА справка в Интернетя - САЩ били имали 4.17 млн мили магистрали и 148.5 хил мили жп.
Вземаме лист и молиф, изплезваме език и смятаме - в България съотношението е магистрали/жп е 3.06.
В САЩ съотношението магистрали/жп е 28.08.
Сл. Грийнпийс НЕЗАБАВНО да изостави българските недъзи, а да се втурне да решава американските недъзи, т.к. в сравнение с България положението в САЩ е окайващо, защото в САЩ инвестират 28 пъти повече в магистрали за сметка на жп, а в България инвестира САМО 3 пъти повече в магистрали за сметка на жп.
Тук, със законна гордост се бием в гърдите, понеже България е 9.7 пъти по-добре от САЩ в инвестиционната активност в дисциплината "Магистрали/жп."
Оле!
Ogiigo
Рейтинг: 1215 НеутралноЕврика! Тези направо са открили топлата вода! Ами от магистрали се краде силно и много!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Аскет
Рейтинг: 379 НеутралноДо коментар [#13] от "Аскет":
Грешка!!!
В САЩ жп-то било 148.5 хил км (километра!!!) - т.е. положението е още по-трагично...
Ся ме мързи отново да смятам и да обръщам км в мили...
vassilun
Рейтинг: 4569 НеутралноАко имаше акъл повече от на врабче, моиже би би разбрал, че ж. п. транспортът в екологичен! Но от Глистев - толкова!
tacheaux
Рейтинг: 2458 НеутралноИ в жп обектите се краде , но там повече се разпиляват средствата в ненужни подобекти. Така например няколко стотини милиона евра се изхарчиха за обновяване на жп линията Пловдив - Свиленград, но вместо с тези пари да се удвои жп линията, те хвърлиха парите в обновяване на гарите с навеси ,подлези и надлези, по които никой не минава и обширни дълги и широки перони , сякаш по тях ще се качват и слизат стотици пътници, а не по две три човечета , както е сега. Изправиха някои участъци и влаковете се движат по-бързо , но каква файда като после се изчакват по гарите да се разминават. Много пари изхарчени без никакъв ефект.
koko65bg
Рейтинг: 807 ГневноБългария инвестира четири пъти повече в магистрали, отколкото в жп транспорт
Правилно е да се напише: В България се краде четири пъти повече от строежа на магистрали, отколкото в строежа на жп транспорт. И няма нито един километър път, който да отговаря на определението за магистрала. Най- близката магистрала до Северна България е в Румъния.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.