"Грийнпийс": България инвестира четири пъти повече в магистрали, отколкото в жп транспорт

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2612 Неутрално

    Трудно се краде от релсите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5323 Неутрално

    И четири пъти краде повече от магистрали.

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Колко да е трудно!

    [email protected]
  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Преди 10 години сигурно беше, в Шуменско / около известното Хитрино / нещо се мотаех по линията - нямаше ги половината пирони по траверсите...

    [email protected]
  5. 5 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Да погледнем ли статистика колко гари и ж.п. отсечки изчезнаха ?

    [email protected]
  6. 6 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 46 Любопитно

    И това е работа на еко талибаните , защото...?!

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  7. 7 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Глупости!?! Всяка страна си има специфика. Хайде да видим на колко територия колко километра магистрали имаме и колко са в западните държави и тогава да говорим.
    Сега ще правим магистрали, защото заради социализЪма закъсняхм с това.
    ГринпийЗ като иска да строим жп транспорт да говори с ЕС да ни финансира с още 10 милиарда и готово. Аман от зелени маймуни....

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  8. 8 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    Години ще трябват за да се преодолеят дисбалансите и вредите, които ГЕРБ крадци нанесоха на България.
    Не стигаха те, ами и руския агент Рублен Радеф ускори лошите процеси.
    България е изправена пред две злини - кражби от бойко и свинята, деморализиращи обществото или продажбата на русия на бъдещето на България от чорапенко.

  9. 9 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2685 Неутрално

    Работил съм в БДЖ Въпреки неуредиците дето са там тя си върши работата.
    Вози Евтино младежи пенсионери и работници.
    За Друго Доброволно няма как да Стане.
    Влак за Три часа до Морето възможно е дори Сега.
    Но ако Билета е Сто лева и спира на Две спирки.
    Тогава за да е изгодно Държавата трябва да те застави с Тол такси и премахване на автобуси като на Запад.
    И пак е Съмнително защото растоянията са малки за Скоросни влакове.
    Затова оставете БДЖ на Мира няма как да се Оправи без авсички да пкатим Скъпо не си Струва.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  10. 10 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1643 Неутрално

    Нормално. Лукойл печели от магистралите, не от железниците. Нали трябва да се обслужват интересите на Москва.

  11. 11 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма кой да им светне, че половината ток иде от въглища - да видим какви ще ги дъвчат тогава:)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  12. 12 Профил на Многострадална Геновева
    Многострадална Геновева
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Глупости!?! Всяка страна си има специфика. Хайде да видим на колко територия колко километра магистрали имаме и колко са в западните държави и тогава да говорим. Сега ще правим магистрали, защото заради социализЪма закъсняхм с това. ГринпийЗ като иска да строим жп транспорт да говори с ЕС да ни финансира с още 10 милиарда и готово. Аман от зелени маймуни....
    —цитат от коментар 7 на georgievb


    Я се поинтересувай какво направи Португалия последните 10-15 години, разбира се не без помощта на ЕС. Магистрали-слънце, и то дублиращи се на много места. ЖП транспортът им пък само можем да го сънуваме.
    И преди 30 години когато ние уж почнахме от нулата, те бяха много по-зле.

  13. 13 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Цитат:
    "Грийнпийс": България инвестира четири пъти повече в магистрали, отколкото в жп транспорт
    От 1995 г. насам магистралите в България са се увеличили със значителните 157 % (от 314 на 806 км), се твърди в проучването. В същото време дължината на железопътната мрежа е намаляла с 6 % (263 км).
    -----------

    Сега направих една БЪРЗА справка в Интернетя - САЩ били имали 4.17 млн мили магистрали и 148.5 хил мили жп.

    Вземаме лист и молиф, изплезваме език и смятаме - в България съотношението е магистрали/жп е 3.06.
    В САЩ съотношението магистрали/жп е 28.08.

    Сл. Грийнпийс НЕЗАБАВНО да изостави българските недъзи, а да се втурне да решава американските недъзи, т.к. в сравнение с България положението в САЩ е окайващо, защото в САЩ инвестират 28 пъти повече в магистрали за сметка на жп, а в България инвестира САМО 3 пъти повече в магистрали за сметка на жп.

    Тук, със законна гордост се бием в гърдите, понеже България е 9.7 пъти по-добре от САЩ в инвестиционната активност в дисциплината "Магистрали/жп."

    Оле!

  14. 14 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Еврика! Тези направо са открили топлата вода! Ами от магистрали се краде силно и много!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  15. 15 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#13] от "Аскет":

    Грешка!!!

    В САЩ жп-то било 148.5 хил км (километра!!!) - т.е. положението е още по-трагично...

    Ся ме мързи отново да смятам и да обръщам км в мили...

  16. 16 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Неутрално

    И това е работа на еко талибаните , защото...?!
    —цитат от коментар 6 на Hristov


    Ако имаше акъл повече от на врабче, моиже би би разбрал, че ж. п. транспортът в екологичен! Но от Глистев - толкова!

  17. 17 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    И четири пъти краде повече от магистрали.
    —цитат от коментар 2 на Роси


    И в жп обектите се краде , но там повече се разпиляват средствата в ненужни подобекти. Така например няколко стотини милиона евра се изхарчиха за обновяване на жп линията Пловдив - Свиленград, но вместо с тези пари да се удвои жп линията, те хвърлиха парите в обновяване на гарите с навеси ,подлези и надлези, по които никой не минава и обширни дълги и широки перони , сякаш по тях ще се качват и слизат стотици пътници, а не по две три човечета , както е сега. Изправиха някои участъци и влаковете се движат по-бързо , но каква файда като после се изчакват по гарите да се разминават. Много пари изхарчени без никакъв ефект.

  18. 18 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 807 Гневно

    България инвестира четири пъти повече в магистрали, отколкото в жп транспорт
    Правилно е да се напише: В България се краде четири пъти повече от строежа на магистрали, отколкото в строежа на жп транспорт. И няма нито един километър път, който да отговаря на определението за магистрала. Най- близката магистрала до Северна България е в Румъния.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #